Oud 23-02-2016, 14:46
Bram1999
Bram1999 is offline
Hallo allemaal!

Ik ben bram 16 jaar oud en doe 5 havo.
Al lange tijd hebben voeten een aantrekkingskracht op mij... echt een foot fetisj dus.
Vooral bij mensen die bijvoorbeeld Roshe runs, superstars (adidas), uggs, huruaches (nike), etc. dragen.
En nou lijk het me best wel chill om een paar schoenen van iemand te mogen hebben/kopen die vies zijn van gebruik.
Als je toevallig wat hebt staan laat het me weten !
Met citaat reageren
Oud 23-02-2016, 15:40
Dennizz
Dennizz is offline
Ik heb ook deze fetish, met name voor ballerina's en uggs,liefst flink afgedragen.
Tip: kijk anders eens op marktplaats, staan af en toe wel paren op. Of je stuurt op MP iemand een pm of ze nog meer paar heeft waar ze vanaf wil, die mogelijk te afgedragen/vies zijn om nog op mp te zetten.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2016, 18:52
Bram1999
Bram1999 is offline
Ja dat is idd misschien al een goede tip maar ik hoopte dat hier nog mensen waren die die schoenen wel aan me willen af staan
Met citaat reageren
Oud 23-02-2016, 19:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Misschien kan je lid worden bij zo'n facebook-weggeef groep of verkoopgroep op facebook. Daar worden met enige regelmaat afgetrapte schoenen aangeboden. Zolang jij niet zegt dat jij een schoenenfetish hebt, verkopen mensen daar denk ik maar al te graag hun oude schoenen aan jou.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-02-2016, 19:13
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik denk niet dat er bijzonder veel mensen hun eigendommen willen afstaan zodat een random gast er op kan geilen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 23-02-2016, 20:02
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Sexjobs en kinky zit vol met dat soort dingen
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 23-02-2016, 20:02
Dennizz
Dennizz is offline
Citaat:
Ik denk niet dat er bijzonder veel mensen hun eigendommen willen afstaan zodat een random gast er op kan geilen.
Mijn ervaring is dat meer dan 9 van de 10 hier geen probleem mee heeft.
Bedoel: als iemand haar afgedragen schoenen tegen een goede prijs kan verkopen via internet, maakt het haar toch weinig uit wat er verder mee gebeurt.

En als je gewoon zegt dat je ze wil kopen, stelt iemand verder geen vragen waarom...

Als je zelf misschien een heel fetish verhaal gaat vertellen wat een vage indruk geeft (vragen of ze vers zijn gedragen, of ze zweetvoeten heeft, persoonlijke info vragen etc), dan kan ik me voorstellen dat iemand wel snel in 9 van de 10 gevallen afhaakt...dus hangt denk ik vooral van je aanpak af.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2016, 20:05
Dennizz
Dennizz is offline
Citaat:
Sexjobs en kinky zit vol met dat soort dingen
Nadeel van koop via bv sexjobs, is dat de kans redelijk is dat daar vagere mensen opzitten dan op MP, en de kans groter is dat je gewoon damesschoenen overkoopt van een andere fetishist die er mogelijk al zijn kwakje in heeft geloosd en er dan op kickt om ze door te verkopen.
Bij MP, een normale ad van een dame/meisje weet je in ieder geval dat ze je van haar koopt en deze kans vrijwel uitsluit.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2016, 20:53
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Mijn ervaring is dat meer dan 9 van de 10 hier geen probleem mee heeft.
Bedoel: als iemand haar afgedragen schoenen tegen een goede prijs kan verkopen via internet, maakt het haar toch weinig uit wat er verder mee gebeurt.

En als je gewoon zegt dat je ze wil kopen, stelt iemand verder geen vragen waarom...

Als je zelf misschien een heel fetish verhaal gaat vertellen wat een vage indruk geeft (vragen of ze vers zijn gedragen, of ze zweetvoeten heeft, persoonlijke info vragen etc), dan kan ik me voorstellen dat iemand wel snel in 9 van de 10 gevallen afhaakt...dus hangt denk ik vooral van je aanpak af.
Natuurlijk willen mensen zoiets voor een goede prijs verkopen. Maar op het moment dat je vraagt of je ze mag hebben omdat je het zo geil vindt, zoals de TS doet, dan denk ik dat een stuk minder behoefte eraan hebben. Zeker gratis.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 24-02-2016, 09:37
Bram1999
Bram1999 is offline
Naja ik zal eens rond gaan kijken op mp maar als iemand hier op het forum nog iets heeft staan stuur me een bericht! ben er natuurlijk bereid geld voor te betalen
Met citaat reageren
Oud 24-02-2016, 14:00
Verwijderd
Dat dit bestaat...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2016, 21:48
Dennizz
Dennizz is offline
Citaat:
Naja ik zal eens rond gaan kijken op mp maar als iemand hier op het forum nog iets heeft staan stuur me een bericht! ben er natuurlijk bereid geld voor te betalen
Ik ook, alleen dacht ik dat " adverteren" hier niet fijn gevonden wordt.
Anders neem ik ze ook graag via pm van iemand over tegen een mooie prijs mits flink afgedragen
Met citaat reageren
Oud 24-02-2016, 22:32
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Dat dit bestaat...
Voor zo'n beetje ieder denkbaar ondewerp/ding is er wel iemand die er een fetisj voor heeft.



Verder denk ik dat mensen er wel weer negatief op zullen reageren want viesbah seks (heel raar, wat kan het jou nou schelen wat iemand anders met je spullen doet nadat je er knaken voor hebt gekregen) dus ik zou voor de insteek 'wat niet weet, wat niet deert' gaan. Je kan erbij zeggen dat je je huis gaat verbouwen en oude schoenen zoekt, of zoiets. Of dat je voor een studentenvereniging veel oude schoenen zoekt die men niet meer terug hoeft voor een bepaalde activiteit (dan kun je er misschien meer krijgen).

Op Speurders mag je wel openlijk adverteren voor zaken die met seks te maken hebben, misschien vind je daar iets.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2016, 22:35
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Oh, en verder denk ik dat de gemiddelde gebruiker op Marktplaats net zo betrouwbaar of onbetrouwbaar is als op Sexjobs. Je hebt met mensen te maken en die zijn soms eerlijk maar ook oneerlijk. Gewoon goed blijven opletten op welke site je ook zit.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2016, 12:34
Verwijderd
Ik vind het ook een beetje vreemd dat je zou moeten vertellen wat je er mee gaat doen. Als ik iets verkoop, zal het mij aan m'n reet roesten wat er mee gebeurd, zolang ik mijn geld maar krijg. Het is dat ik dat type schoen niet draag, anders zou ik ze prima aan jou verkopen. Daarnaast vind ik het ook vreemd dat je verantwoording af zou moeten leggen als je iets koopt. Als ik schoenen van iemand overneem via MP of FB, dan zeg ik "Heuj wat heb je goede schoenen te koop staan ik bied er XX voor" en dan is het daar mee klaar. Niet te moeilijk om doen.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2016, 12:39
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Precies wat enilorac zegt. Ik heb zelfs best vaak afgetrapte schoenen verkocht aan feshisisten. Zolang ze me geen foto's stuurden als dank was dat alleen maar chill. Ik ruimte in mijn kast en de ander een lekker orgasme.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2016, 14:23
Dennizz
Dennizz is offline
Inderdaad en ook in lijn met wat ik hierboven beschreven en ervaren heb.
Meer dan 9 van de 10 maakt dat niks uit en heeft er geen interesse in wat je ermee doet, is een feite gewoon een normale verkoop.
Een enkele keer ook wel eens gevraagd of de persoon een foto wilde sturen waarop ze de shoes droeg (dus niet van haar hoofd en lichaam enz maar zeg maar schoenen aan voeten tot hoogstens haar knieën) , tegen meerprijs bv 10 euro extra en natuurlijk zijn er dan sommigen die dat niet zien zitten maar ook hier meestal gewoon positieve ervaringen gehad.
Heb het idee , zolang je de ander niet lastig valt met je fetish en je niet op de persoonlijke tour gaat, het iedereen moet lukken om genoeg afgedragen shoes op bv marktplaats te kopen.

Tip: zeg er bv bij dat, als de deal goed verloopt je in de toekomst ook wel vaker schoenen van haar wil overnemen...dan voor haar ook fijn dat ze weet dat ze steeds haar rommel bij jou kan dumpen.
Voor ballerinas vroeg ik wel eens hoe duur ze nieuw waren en bood dan wel eens gewoon de nieuwprijs (waren dan geen MK ballerinas ofzo haha) , dus dan heb je al gauw een vast contact gelegd.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2016, 15:06
Bram1999
Bram1999 is offline
Hey iedereen ik bedoelde mijn bericht niet als advertentie maar meer om over deze fetisj te praten Meer niet

Laatst gewijzigd op 26-02-2016 om 22:40. Reden: Dan moet je er niet alsnog een advertentie van maken he?
Met citaat reageren
Oud 29-02-2016, 18:48
Dennizz
Dennizz is offline
Dit niks voor je:

http://www.marktplaats.nl/a/kleding-...reviousPage=lr ?

en zo staan er wel meer op marktplaats, succes!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2017, 08:36
Jan1996
Jan1996 is offline
Heeft iemand nog mooie foto.s van adidas superstar. Vind ze ook super mooi
Met citaat reageren
Oud 28-06-2020, 19:31
BrammetjeSchoen
BrammetjeSchoen is offline
Hoi,

Zijn er nog bepaalde zoektermen waar jullie op zoeken via Marktplaats?
Ik heb al wel wat parels gevonden onder de term afgedragen en afgetrapte. Heb soms ook het idee dat mensen inmiddels doorhebben dat bepaalde liefhebbers er bewust naar zoeken.

Gr. Bram
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52.