Oud 19-06-2020, 19:18
Mohammed Hassan
Mohammed Hassan is offline
Halo liefe mensen. Ik ben Moslim en dan mag je niet sex voor huwlijk. Maar mag je wel mastre beren voor huwlijk? Ik hoor graag van andere moslims of gewone mensen. Groeten
Met citaat reageren
Oud 20-06-2020, 18:43
Verwijderd
Citaat:
moslims of gewone mensen
Met citaat reageren
Oud 20-06-2020, 19:55
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Sorry, Mohammed. Volgens de Quran is dat haram. De duivel gaat in jouw kont. Allah ziet alles, je weet toch man. Je gaat toch niet je bloed eigen moeder teleurstellen dat jij het religie niet volgt.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2020, 07:49
Mohammed Hassan
Mohammed Hassan is offline
Oke dan ga ik niet doen wand ik allah graag hijlig blijve. Dankje voor reactie
Met citaat reageren
Oud 22-06-2020, 02:12
jonesfap
jonesfap is offline
waar slaat dit op? katholiek? moslim? zwart? blank? geel? ooit komt een jongen van 11 in de puberteit terecht, en dan moet die zich gaan aftrekken, da doet iedereen toch? zelf al ben je moslim, je zou dom moeten zijn om het niet te doen, fock da geloof, je moet dat doen, trouwens héél ongezond om het niet te doen
Met citaat reageren
Oud 22-06-2020, 16:25
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Halo liefe mensen. Ik ben Moslim en dan mag je niet sex voor huwlijk. Maar mag je wel mastre beren voor huwlijk? Ik hoor graag van andere moslims of gewone mensen. Groeten
Nee je mag wel een kooitje dragen als je er niet vanaf kunt blijven
Met citaat reageren
Oud 25-06-2020, 01:15
Creeperded209
Creeperded209 is offline
Het ligt aan de stroming die je volgt en in hoeverre jij zelf deze regels wilt volgen.

Niet elke moslim volgt elke regel, niet elke christen volgt elke regel.
En niet elke moslim of christen volgt dezelfde stroming.

Hier is een wiki pagina met wat meer informatie over dit onderwerp:
https://en.wikipedia.org/wiki/Islam_and_masturbation
__________________
"Don’t be afraid to lose yourself. The individual that comes out of the maze might just surprise you." ~ Juan Arbelaez
Met citaat reageren
Oud 25-06-2020, 01:18
Creeperded209
Creeperded209 is offline
Citaat:
waar slaat dit op? katholiek? moslim? zwart? blank? geel? ooit komt een jongen van 11 in de puberteit terecht, en dan moet die zich gaan aftrekken, da doet iedereen toch? zelf al ben je moslim, je zou dom moeten zijn om het niet te doen, fock da geloof, je moet dat doen, trouwens héél ongezond om het niet te doen
Dat is disrespectvol en kortzichtig.

Het ligt eraan in hoeverre TS zich tot zijn geloof wilt wenden en welke regels deze hanteert.
__________________
"Don’t be afraid to lose yourself. The individual that comes out of the maze might just surprise you." ~ Juan Arbelaez
Met citaat reageren
Oud 29-06-2020, 22:31
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Wat de fack
Met citaat reageren
Oud 04-01-2022, 01:09
Eko55
Eko55 is offline
Citaat:
waar slaat dit op? katholiek? moslim? zwart? blank? geel? ooit komt een jongen van 11 in de puberteit terecht, en dan moet die zich gaan aftrekken, da doet iedereen toch? zelf al ben je moslim, je zou dom moeten zijn om het niet te doen, fock da geloof, je moet dat doen, trouwens héél ongezond om het niet te doen
Wat lul jij nou uit je nek. "Heel ongezond"? Check is de voordelen van nofap, idioot. Nee, niet iedereen hoeft s*ks met zijn/haar hand.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2022, 16:52
Mark-Vans
Mark-Vans is offline
Nou, noem eens 1 (zegge één) voordeel van no-fap?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2022, 16:00
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Wat lul jij nou uit je nek. "Heel ongezond"? Check is de voordelen van nofap, idioot. Nee, niet iedereen hoeft s*ks met zijn/haar hand.
Lichaam lost van zelf op met natte dromen
Met citaat reageren
Oud 12-01-2022, 13:17
jonesfab22
jonesfab22 is offline
jullie hebben echt een raar geloof maat, echt niet gezond, ik trek mij al 20 jaar af en heb misschien al tussen de 15.000 en 20.000 keer op mijn buik geschoten, zelfs een jongen van 12 fapt al elke dag tot er zaad aan zijn duim bengelt, zelfs die weten dat al dat ze het moeten doen, fack uw geloof, echt! aftrekken verminderd de kans op latere leeftijd van hartaanvallen, prostaatkanker, teelbalkanker, je moet da doen man
Met citaat reageren
Oud 12-01-2022, 18:54
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
jullie hebben echt een raar geloof maat, echt niet gezond, ik trek mij al 20 jaar af en heb misschien al tussen de 15.000 en 20.000 keer op mijn buik geschoten, zelfs een jongen van 12 fapt al elke dag tot er zaad aan zijn duim bengelt, zelfs die weten dat al dat ze het moeten doen, fack uw geloof, echt! aftrekken verminderd de kans op latere leeftijd van hartaanvallen, prostaatkanker, teelbalkanker, je moet da doen man
Wtf is er mis met jou man
Met citaat reageren
Oud 05-02-2022, 16:07
Gordon Ramsay.
Avatar van Gordon Ramsay.
Gordon Ramsay. is offline
Citaat:
jullie hebben echt een raar geloof maat, echt niet gezond, ik trek mij al 20 jaar af en heb misschien al tussen de 15.000 en 20.000 keer op mijn buik geschoten, zelfs een jongen van 12 fapt al elke dag tot er zaad aan zijn duim bengelt, zelfs die weten dat al dat ze het moeten doen, fack uw geloof, echt! aftrekken verminderd de kans op latere leeftijd van hartaanvallen, prostaatkanker, teelbalkanker, je moet da doen man
Dear Jones! You need therapy as soon as possible. With friendly greets, Gordon!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2022, 20:41
AlixHVK
AlixHVK is offline
Nooit trouwen na de seks, geen problemen.
mvg
Alix
Met citaat reageren
Oud 27-03-2022, 11:36
crossfanaat
crossfanaat is offline
Citaat:
Sorry, Mohammed. Volgens de Quran is dat haram. De duivel gaat in jouw kont. Allah ziet alles, je weet toch man. Je gaat toch niet je bloed eigen moeder teleurstellen dat jij het religie niet volgt.
GROTE ZEVER
Met citaat reageren
Oud 27-03-2022, 14:27
Khadija333
Avatar van Khadija333
Khadija333 is offline
Citaat:
GROTE ZEVER
Heb respect voor andermans cultuur en religie. In de islam is het zo dat je niet mag masturberen omdat seks mag hebben voor het huwelijk.
Jij moet hier niet over oordelen.
Met vriendelijke groet
Khadija333
__________________
Ik ben blij met wie ik ben en wat ik heb. 😄

Laatst gewijzigd op 29-03-2022 om 07:52.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26.