Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2004, 11:17
Athlon
Athlon is offline
Volgende week zijn mijn vriendin en ik een jaar samen !

Nu heb ik al wel wat leuke ideeen wat te gaan doen, of voor een mooi cadeau.

Nu mijn vraag:

Toen je een jaar samen was met je partner, wat deden jullie toen? Wat gaven jullie elkaar?
__________________
eXPerience a new world... Together with /\ 'I' I-I L ( ) I\I... Copyright 2002
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2004, 11:21
Verwijderd
Hey, wij zijn volgende week ook een jaar samen..

Ik weet alleen nog niet zo wat we gaan doen... ik weet wel wat ik hem geef, maar dat schrijf ik hier natuurlijk niet op..
Wel hoop ik dat hij origineel, lief, oprecht, enz zal zijn.. dingen die hij doet en zegt moet hij wel menen natuurlijk.

Nou ja, je hebt niks aan deze post, maar veel plezier in ieder geval!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 11:43
Verwijderd
op de dag zagen we elkaar weer naar 5 weken, was dus erg leuk

eerst namen we een koud bad want het was ongelovelijk warm en 's avond zijn we uit eten geweest... verder weet ik het niet echt meer...

en oja, het was allemaal in Zwisterland...
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 11:49
Verwijderd
Ik kreeg 3 bossen rozen en we gingen uit eten bij de Griek
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 11:59
Pinkish Dress
Avatar van Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Wij hadden het huisje van zijn vader voor ons alleen. Samen hebben we boodschappen gedaan en daarna heeft hij heel uitgebreid voor mij gekookt.

Daarna zijn we films gaan kijken.

Als cadeau gaf ik hem een plakselboek met alles wat we gedaan hadden dat jaar. Van hem kreeg ik een tekening in een lijst van een foto van ons.

__________________
Ik geloof in de zon. Anja is het liefst wat je kan zijn
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 13:20
Verwijderd
Om middernacht had ik m tegen de afspraken in mijn cadeautjes gegeven (een zelfgemaakt kaartje met een zelfgemaakt gedichtje erin en de Indiana Jones-box) en we zijn die dag zelf wezen schaatsen in Amsterdam en naar The Lord Of The Rings geweest.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 13:33
Verwijderd
Niks
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 13:36
Geranium
Geranium is offline
Ik weet het niet meer. Volgens mij niet van die poespas.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 14:06
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
We zijn uit eten geweest. Verder hebben we elkaar niets gegeven want we zaten allebei behoorlijk in de geldshit
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 14:11
sail fan
sail fan is offline
Ik kon mijn cadeau net niet geven, maar was van plan haar mee te nemen naar de efteling, vervolgens uit etn, en dan maybe nog naar de film, als we daar dan nog zin in hadden. Maar vlak voor ik dat met haar wou gaan doen, maakte ze het uit
__________________
Geniet nooit met mate!!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 16:21
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
over een paar weken is het bij ons oook zover.. ik wil iets heel speciaals gaan doen omdat we toch best een moeilijk jaarh ebben gehad.. ik weet ook niog niet wat..
__________________
Kleine Denise
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 16:45
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Citaat:
sail fan schreef op 01-03-2004 @ 15:11:
Ik kon mijn cadeau net niet geven, maar was van plan haar mee te nemen naar de efteling, vervolgens uit etn, en dan maybe nog naar de film, als we daar dan nog zin in hadden. Maar vlak voor ik dat met haar wou gaan doen, maakte ze het uit
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 17:16
ironflower
ironflower is offline
Toen mijn vriend en ik een jaar hadden zijn we een dagje naar Amsterdam gegaan.
Het was op valentijnsdag, want 3 dagen ervoor hadden we een jaar, en we hebben lekker op de dam in het zonnetje gezeten en onze valentijskaarten aan elkaar gegeven.
Daarna zijn we naa het Anne Frank huis gegaan, hebben we gewinkeld en gelunched.
De treinreis duurde voor ons ook best lang naar Amsterdam, dus dat was ook allemaal heel erg gezellig.

En ik heb van hem een lief zelfgemaakt kaartje gekregen

Toen we 2 jaar hadden zijn we op valentijnsdag s´avonds uit eten gegaan.
__________________
So it's not hard to fall When you float like a cannonball
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 17:23
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
We zijn uit eten geweest bij de mexicaan. Jaja zeer origineel
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 18:11
frizzle
Avatar van frizzle
frizzle is offline
Mijn vriend leeft zo ongeveer voor zijn mountainbike dus ik had zijn mtb en bijbehorende kleding, helm en schoenen geleend en daar ben ik mee gaan rondrijden door het bos terwijl vrienden foto's maakten van mij. Die heb ik later in een grote lijst gestopt en dat heb ik hem gegeven. Van hem kreeg ik een vriendschapsring. 's Avonds hebben we samen gekookt en film gekeken op de bank.
__________________
Winnen is een state of mind, winnen is een keuze
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 18:18
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Oeh! Dat is bij ons pas twee weken geleden
Hij kwam de avond van tevoren bij mij slapen, die avond heeft hij me op de bioscoop getrakteerd, met allemaal lekkere dingen, en heeft ie me een heel mooi witgouden kettinkje gegeven (ik ben t kwijt... weeeeh), en kwam ie aan met n bos van 120 rozen
Echt lief.

De dag zelf mocht ie zo lang uitslapen als ie wilde (meestal word ik vervelend, omdat ik zelf altijd vroeg wakker ben ), en daarna kreeg ie ontbijt op bed met allemaal lekkere dingetjes. Koffie, jus, broodjes uit de oven, met chocola, fruitsalade enz.

Daarna zijn we lekker samen in bad gegaan, lekker rustig aan. s Middags zijn we naar Artis geweest. Ik had van tevoren al de voedertijden van de leuke dieren opgeschreven, zodat we daarnaar konden gaan kijken.

Daarna zijn we (heel laat) gaan lunchen in de stad.

s Avonds had ik voor m gekookt, met n tafel met kaarsjes enzo... Allemaal dingen die hij lekker vindt.

En voor s avonds had ik twee video's gehaald (1 tje was de film die we op ons eerste uitje in de bios hadden gezien ), met tortilliachips met guacamole erbij, en z'n favoriete biertje (desperados). Daarna was er nog aardbeien-sinaasappelsap.

En als laatste heb ik m gemasseerd. Vroeger deed ik dat heel vaak, maar omdat ik vaak kramp krijg in m'n duim () doe ik dat niet zo vaak meer...
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 19:05
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Hij had voor mij een roosje gekocht, kwam ie even langsbrengen na zijn werk. En hij kreeg van mij een heel schattig boekje.
's Avonds zijn we nog naar de film geweest.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie 1 jaar samen
Anoniiem
12 31-03-2012 23:16
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 18:06
Liefde & Relatie 1 jaar samen en zijn verjaardag \(voor de jongens)
Kleintjeyakult
4 13-03-2004 13:52
Liefde & Relatie Samenwonen, maar alleen een half jaar naar het buitenland (stage)
ekki
22 27-11-2003 15:19
De Kantine een jaar samen
Verwijderd
6 29-06-2003 23:46
Muziek OZZFEST en DYNAMO volgend jaar samen!!!!
IEMOW-KOR
22 19-07-2002 17:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23.