Oud 01-09-2002, 19:32
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
OMG, m'n moeder heeft zelfmoord gepleegd!OMG, OMG
Ok, k kwam dus trug van een vriendin, zitten m'n maatschappelijk werkster en psych id woonkamer. Dat mens geeft me een briefje, ik loop naar m'n kamer, is dat gvd een afscheidsbrief van m'n moeder!
Verdomme, verdomme, ze heeft zelfmoord gepleegd.
Waarom?Waarom? Ze werd al behandeld voor een zware depressie, hebben ze gvd niet gemerkt dat ze in d'r polsen snee?
Had ik t wel moeten zeggen? Was ze er nog wel geweest als ik t had gezegd? Waarom? WAAROOM GVD
Waarom laat ze me id steek?? Heeft ze altijd gelogen dan??
'Kimmy, zodra ik weer in orde ben kan je weer thuis wonen, kimmy ik beloof je t
Blijf ik dan altijd in een nepgezin wonen??
Ik WEET dat ik me nooit zal kunnen aanpassen, ik WEET dat ik er niet bijhoor, mijn eigen moeder zou me toch nooit verstoten??
Ik kan niet bij m'n vader, broer, zus terecht, ik WIL niet bij een 'nep'gezin
En waarom is ze dood? 'Ik zag t niet meer zitten'
Okokokok, sorrysorry, tis niet eerlijk om haar de schuld te geven, IK had gelijk moeten zeggen dat ze sneed
'k hoef hier geen reacties op hoor, zouw lief zijn, kwilde t alleen maar kwijt
__________________
Drie.
Advertentie
Oud 01-09-2002, 19:43
krijgdepleuris
Avatar van krijgdepleuris
krijgdepleuris is offline
ben er helemaal stil van, wat erg voor je.
weet totaal niet wat ik hierop moet zeggen. Veel sterkte in ieder geval.
__________________
Ik ben als fee (zacht uitgedrukt) volledig en totaal mislukt
Oud 01-09-2002, 20:03
Yolcu
Yolcu is offline
Damn wat erg.
Sterkte..
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Oud 01-09-2002, 20:04
tacidvs
tacidvs is offline
Hm, 't is in ieder geval niet jouw schuld, ze was voor zichzelf verantwoordelijk. Ik kan niet goed zeggen hoe erg ik het voor je vind, ik wens je sterkte.
__________________
back in black and with a vengeance
Oud 01-09-2002, 20:14
Ciskaatje
Avatar van Ciskaatje
Ciskaatje is offline
heel veel sterkte meis..
het is niet jou schuld..
ze heeft het niet gedaan om jou te verstoten, ik denk dat ze heel veel van je hield.. maar zij zag dit blijkbaar als enigste uitweg
vind het echt heel erg voor je
heeeel veel sterkte...
*knuffell*

ben er helemaal stil van...
__________________
~*knuff* voor jessiej, mijn niet-vriendin ~
Oud 01-09-2002, 20:15
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
dank je voor jullie reacties.
Ja, ze was voor haar zichzelf verantwoordelijk, maar ik ben toch ook haar kind? Ok, k heb nooit een goeie band met haar gehad, maar zij was de persoon op wie ik trug kon vallen, bij wie ik terecht kon, ondanks alle dingen die ik geflikt heb, ondanks alle dingen die er gebeurd zijn.
Ik snap t niet, ik snap t niet, ZIJ was degene die me de hele dag aan mn kop zeikte dat geen enkele gebeurtenis t waard is om zelfmoord te plegen, dat niemand t recht over leven en dood heeft.. gvd, kweet niet wat ik moet doen, zit hier maar te inetten, alles gaat gewoon door terwijl mijn MOEDER dood is
ik voel me verdoofd, heb wisselende woede en verdriet, k voel me zo nutteloos
__________________
Drie.
Oud 01-09-2002, 20:24
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Jeetje k vind het echt super erg voor je!!!

Tis misschien raar dat je nu op internet gaat terwijl je moeder dood is. maar als jij je daar nu gewoon het best bij voelt is dat best te begrijpen. Je moet dingen doen omdat je het fijn vind vooral nu. Nou meis k wens je heel veel sterkte. Vooral als je het zometeen misschien beter beseft wat er gebeurt is.

Knuffel

Dreen
__________________
Oud 01-09-2002, 20:48
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Hallo, Kimberly,

Mede namens alle andere forumbezoekers wil ik je condoleren met de dood van je moeder. Ik kan me voorstellen dat dit een hele schok voor je is, vooral omdat zij zelf van mening was dat geen enkele gebeurtenis kan worden aangewend om zelfmoord te plegen. Blijkbaar heeft zich bij haar iets voorgedaan wat haar, ondanks die opvatting, toch zover heeft gebracht om het te doen. Het is in ieder geval niet goed om jezelf verwijten te maken, maar het is wel goed dat je er met anderen over praat, hetzij hier op het forum of op een andere manier. Mocht je er met mij over willen praten, dan weet je hoe je me kunt bereiken.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Oud 01-09-2002, 20:48
kleine wicca
kleine wicca is offline
als je dat zo even leest, besef je niet wat voor gevoel er achter zo een verhaal schuilgaat, (tenzij je het zelf hebt meegemaakt).
ik lees het, en zie het verhaal van iemand die haar moeder verloren heeft, en vervolgens de reacties van anderen.

ik kan denk ik ook niet veel meer doen dan heel hard roepen sterkte en het was haar keuze, maar je hebt je vrienden en familie nu erg hard nodig om keihard bij uit te huilen....................hoop dat je er ooit bovenop komt
__________________
SHIT HAPPENS
Oud 01-09-2002, 21:30
euro
Avatar van euro
euro is offline
*slik* !
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen....ik kan toch niets anders doen dan sterkte wensen...!

knuffol,
Myrthe
__________________
nein
Oud 01-09-2002, 21:47
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
ach liefje, ik word er helemaal stil van zo. [dikke knuffel!]

wat je misschien goed moet begrijpen is dat mensen met een zware depressie vooral met zichzelf bezig zijn, niet dat ze niet van je hield of aan je dacht. maar ze had die beslissing voor zichzelf genomen en denken aan jou maakte haar misschien nog droeviger, dat ze jou moest achterlaten, dat ze zich een slechte moeder voelde. en zo gaat het vicieuze cirkeltje verder

dikke kus en veel sterkte!

-Eva-
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Oud 01-09-2002, 22:43
Ilsje
Avatar van Ilsje
Ilsje is offline
Uhm... Begrijp me nie verkeerd, ik vin het echt erg voor je. En ik weet nie of ik dit mag zeggen maar kijk:
Ik wil zelfmoord plegen, en word heel verdrietig als ik mensen verdrietig acherlaat, maar ondanks dat wil ik toch zelfmoord plegen. En misschien dat jouw mama dat ook had. En ik wil graag dat mensen na mijn dood goed beseffen dat dit mijn keuze is, en dat het daardoor iets draaglijker is voor nabestaanden.
Misschien dak dit in een vage bui zeg, want misschien kan ik helemaal nie helder denken, omdat ik bijv. zelfmoord wil plegen. Maar voor me gevoel uhm, ben ik nu erg helder. EN ik denk nie dat je hier iets aan hebt, maar heel misschien wel, dus vandaar dak het post Succes!
Oud 01-09-2002, 22:46
Little miss NAUGHTY
Little miss NAUGHTY is offline
Wat ongelooflijk kut voor je. Ik kan m'n moeder soms wat aandoen,maar als je zoiets leest, besef je dat je haar toch echt niet kwijt wil. Ik droom heel vaak dat mijn moeder of andere belangrijke personen in mijn leven dood gaan, en dan wordt ik half jankend wakker, maar dat is natuurlijk niets vergeleken met jouw situatie. Misschien is dit ook wel iets om te lezen voor mensen die suicidaal zijn, dan beseffen ze wat ze achter laten. een vriend van mij heeft zelfmoord gepleegd dus ik weet een heel klein beetje wat er door je heen gaat. En je blijft denken wat had ik kunnen doen, en had ik dit maar gedaan. Het blijft zo moeilijk. Ik wens je echt superveel sterkte, en probeer een beetje goed voor jezelf te zorgen.

kuzz kleintje
Oud 01-09-2002, 22:50
Verwijderd
jij beschrijft hier nu een angst die voor mij heel erg lang mn leven heeft beheerst.. alleen is ie bij mij nooit uitgekomen.

Mijn moeder is heel erg depressief geweest, waarin ik een beetje ben meegesleurd. Maar ze is niet zo ver geweest als jouw moeder, aangezien de mijne er nog is, en de jouwe niet meer. Het klinkt zo raar, dat zo te lezen.. aangezien ik ook nog Kim heet, stom toeval.. maar zoiets dat zich in mijn hoofd al vaak heeft afgespeeld, dat ik dat neer zou zetten.. en nu overkomt het een ander...

Wat ontzettend erg voor je meis. Maar inderdaad, jouw schuld is het hoe dan ook niet. Je moeder kon het leven kennelijk niet meer aan, en als iemand zo ver is, kan diegene niet helder meer denken, en beseft zich dus ook niet hoeveel pijn ze jou doet, en herinnert zich ook niet meer de eigen woorden dat niets het waard is zelfmoord te plegen. Probeer jezelf niet te martelen met what íf's, want iets veranderen zal dat niet.

Vreselijk dat je nu geen plek meer hebt om terecht te kunnen, maar misschien kun je die plek voor jezelf creëren in de komende jaren...

Op dit moment zijn er geen juiste woorden om jou te zeggen, zijn er geen woorden die jou kunnen helpen.. Maar in ieder geval zijn er mensen die zich om je bekommeren, ookal staan ze dan ver van je af... En belangrijk is dat je even ergens je frustratie en woede kwijtkon, ookal verlicht het maar een fractie, dan is het het altijd waard.

Heel erg veel sterkte meis!!!!!

en gecondoleerd zal ik maar zeggen

Liefs,
Kim
Oud 01-09-2002, 23:03
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Gecondoleerd, meid.

Wat erg om te horen, het moet voor jou nu wel hartstikke moeilijk zijn. Woorden zijn niet genoeg.

Het is niemands schuld dat ze dood is gegaan, daar moet jij je niet verantwoordelijk voor voelen. Dat zou je moeder niet hebben gewild. Ik ben er zeker van dat ze heel erg veel van je hield, maar dat de depressie haar zodanig heeft kaptogemaakt dat ze niet meer helder kon denken, en dat ze suïcide als enige uitweg zag.

Het spijt me, meid. Heel veel sterkte gewenst.

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 01-09-2002, 23:49
Soulflame
Avatar van Soulflame
Soulflame is offline
... Gecondoleerd.
Ik sluit me aan bij de anderen... dit heeft niet aan jou gelegen. Dit was haar keuze. Het is heel moeilijk, maar als je het vanuit gezichtspunt van je moeder bekijkt, misschien kan je het dan een beetje begrijpen, ook al ben je het er niet mee eens.
Want ik denk dat je moeder erg van je gehouden moet hebben.. anders had ze ook geen afscheidsbrief gemaakt. Dus ze gaf echt om je.
En ik ben het eens wat 'Ripper' zei;
Citaat:
...daar moet jij je niet verantwoordelijk voor voelen. Dat zou je moeder niet hebben gewild.
Praat erover met een goede vriend(in) of misschien zelfs met je familie. Ook al kon je niet erg met je familie opschieten, dit treft ze allemaal, en je hele familie zal dit moeten verwerken... dus misschien is het het proberen waard.

Sterke en veel geluk.
Soulflame
__________________
Hope is the one crop that can grow in any climate
Oud 02-09-2002, 00:38
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Soulflame schreef:
Praat erover met een goede vriend(in) of misschien zelfs met je familie. Ook al kon je niet erg met je familie opschieten, dit treft ze allemaal, en je hele familie zal dit moeten verwerken... dus misschien is het het proberen waard.
Ik zou het niet eerlijk vinden om je familie en vriendinnen hiermee te belasten, die weten ook niet hoe ze ermee om moeten gaan.

Het beste advies dat ik je kan geven is: zoek hulp. En snel.
Bij dit soort situaties moet je oppassen dat je niet afglijdt naar verzuim van school, depressies en mogelijk psychoses. Een psycholoog of psychiater kan je helpen je emoties onder controle te krijgen en houden. Het is echt niet dat je je aanstelt als je voor hulp aanklopt bij hen. Sterker nog, ik zou het eerder als kracht van je zien als je dat uit eigen beweging kunt.

Veel sterkte!
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Oud 02-09-2002, 09:21
Verwijderd
Dat is idd klote...en niet zo'n klein beetje ook. Heel veel sterkte iig.

Citaat:
Unexplained schreef:

Ik zou het niet eerlijk vinden om je familie en vriendinnen hiermee te belasten, die weten ook niet hoe ze ermee om moeten gaan.
Dat weet je niet. Plus dat het vertellen en af en toe een knuffel krijgen, of dat mensen er iig een beetje rekening mee houden, kan al veel schelen.
Citaat:

Het beste advies dat ik je kan geven is: zoek hulp. En snel.
Bij dit soort situaties moet je oppassen dat je niet afglijdt naar verzuim van school, depressies en mogelijk psychoses. Een psycholoog of psychiater kan je helpen je emoties onder controle te krijgen en houden. Het is echt niet dat je je aanstelt als je voor hulp aanklopt bij hen. Sterker nog, ik zou het eerder als kracht van je zien als je dat uit eigen beweging kunt.
Hier ben ik het wel mee eens.
Ads door Google
Oud 02-09-2002, 09:22
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Lieverds, ontzettend bedankt voor jullie reacties. Toen ik dit zo las, kreeg ik gewoon een warm gevoel van binnen. Ik ken jullie niet eens, en toch zulke lieve reacties
Ik heb gister ook lange gesprekken gehad met m'n psych en mijn 'ouders'. Met m'n (vervangende/pleeg/hoe je t ook wil noemen) moeder, kon ik ontzettend moeilijk praten, heb uiteindelijk alleen maar zitten janken..
Ik voel nu ook wel een soort jaloezie voor mijn zusje, dat had ik al een btje id vorm van: zij is opgegroeid in een normaal gezin etc. , maar nu heb ik nog meer van: zij heeft haar moeder nog wel..
Dat heb ik ook tegen haar gezegd, en ze begreep me gelukkig wel..
'k vind t wel ontzettend moeilijk om er met anderen over te praten, zo op t inet gaat t makkelijker, niemand die mijn tranen ziet..
iig heel erg bedankt dat jullie de moeite namen om te reageren..
*knuf*
__________________
Drie.
Oud 02-09-2002, 12:02
Genesis
Avatar van Genesis
Genesis is offline
Gecondoleerd meid.. Er rest mij niets dan jou ook te condoleren met dit verlies...

Ik moet zeggen dat ik het wel heel erg eens ben met wat Unexplained zei even terug. Pas goed op jezelf, laat jezelf niet afglijden en zie het als een kracht als je professionele hulp zoekt.

Heel veel sterkte.

Genesis
Oud 02-09-2002, 14:58
Reza
Avatar van Reza
Reza is offline
Dikke Knuffel van mij

Reza
__________________
Suicide is Painless
Oud 02-09-2002, 20:21
Janicha
Janicha is offline
oh meissie

Ik herken dat gevoel van boosheid wel..had ik ook toen mijn beste vriend zelfmoord pleegde!! Meis..ik wou dat ik iets zinnigs kon zeggen, heeeel veel sterke lieverd!!!

xxxx
__________________
I love my Friends!
Oud 02-09-2002, 20:35
the tourist
the tourist is offline
Gecondoleerd..... en heel veel sterkte!
Oud 02-09-2002, 20:48
Andora
Avatar van Andora
Andora is offline
dunno what to say...
veel sterkte

syl
Oud 02-09-2002, 21:16
CodeName Egg
Avatar van CodeName Egg
CodeName Egg is offline
OMG..
gecondoleerd
heel veel sterkte
*knuffel*
__________________
"ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun"
Advertentie
Oud 03-09-2002, 09:39
Rufus
Rufus is offline
Als ze zlefmoord heeft gepleegd is dat wel haar schuld. ze heeft 't zelf gedaan. het blijft altijd een zeer egoistische daad om de rest en iedereen achter te laten.
dat ze sneed. ja dat is toch ook weer haar probleem. het is nu misschien erg moeilijk. en je moet dingen altijd even over denken. misschien is 't net gebeurd, en dan zit je er nog helemaal in. gewoon niet cool dat ze dat gedaan heeft. Dat ze zo egoistisch kon zijn om jou aan je lot over te laten. je moet mag nooit jezelf hier de schuld van geven dat zou gewoon erg fout zijn.
__________________
God Did NOT create Mankind Mankind created God
Oud 03-09-2002, 09:46
pienie
gecondoleerd, het was haar keuze, sterkte...
Oud 03-09-2002, 12:42
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Jeetje wat moeilijk..

Ik zou zelf professionele hulp zoeken, ookal denk je nu dat het wel goed gaat. Dan weet je zeker dat je er later geen trauma's/andere problemen mee zal krijgen, en dat je leert om er mee om te gaan, en hiernaast de andere dingen (school etc) toch te blijven doen!
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 03-09-2002, 13:04
mad operator
Avatar van mad operator
mad operator is offline
Gecondoleerd...
__________________
Iedereen moet ergens in geloven-Ik geloof dat ik nog een biertje neem
Oud 03-09-2002, 14:40
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
shit...wat erg voor je!!

k weet echt niet wat ik nu moet zeggen... in iedergeval gecondoleerd en heel veel sterkte!!

*kus en knuffel*

Anne
Oud 03-09-2002, 15:02
Gwenniej
Avatar van Gwenniej
Gwenniej is offline
Hoi meisie

Gecondoleerd met het verlies met je moeder, ik vind het echt een vreselijk verhaal om te lezen. Ben helaas niet zo goed in dit zulk dingen dus ik weet niet echt wat ik moet zeggen. Ik herken het wel voor een deel, niet dat mijn moeder zelfmoord heeft gepleegd maar ze heeft een zelfvernietigingsdrang..en elke dag kan ik thuis komen en zou ze er niet meer kunnen zijn. Iedergeval veel sterkte met alles, en als je om 1 of andere reden me nog wil spreken, omdat je zegt dat het makkelijker gaat over internet, dan kun je me altidj toevoegen op msn ofzow

woorden zijn niet genoeg bij zoiets als dit, maar ik wou dat ik meer voor je kon doen. Vergeet in iedergeval nooit dat jij dit niet kon voorkomen..en dat het dus niet jouw schuld is.

Knuffel, Gwenny
__________________
honderdduizend luchtkastelen.
Oud 03-09-2002, 16:15
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Jezus wat een vreselijk verhaal!

k Kan me voorstellen dat je kwaad bent... bedoel het is natuurlijk niet leuk op zo'n maniet verlaten te worden! Maar ik neem aan dat je moeder toch wel behoorlijk om jou gaf... Probeer haar niet als schuldige te zien. Als ze het gevoel had gehad een keuze te hebben had ze het neem ik aan niet gedaan...

Heel veel sterkte met alles meisje! *knuv* muis
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 03-09-2002, 16:53
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Heel erg bedankt voor jullie reacties
Ik heb de afgelopen dagen heel veel met m'n 'ouders', psych en 'zusje'gepraat. t gaat nogal moeizaam, k heb heel veel huil/woede aanvallen gehad, maar doordat ik zo goed word opgevangen door hun, voel ik me toch wel 'veilig'.
Als ik eerlijk ben, besef ik nog steeds niet goed wat er is gebeurd.. tis als een soort mist in m'n hoofd. Op dit moment wil ik ook geen details weten, wil ik ook niet weten wat er precies is gebeurd, als ik eerlijk ben wil ik t liefst alles vergeten..
Met mijn vader, broer en zus heb ik nog geen contact gehad.
Op zich zou ik dat wel willen, maar ik ben bang dat ik t niet aankan, ook omdat ik ze al 2 maanden niet meer gesproken/gezien heb.
Tis aso, maar ik weet neit of ik hun emoties aankan, hun verdriet..
Goed, ik vind t iig heel lief dat jullie hebben gereageerd, nogmaals bedankt
*knuf*
Kimberley
__________________
Drie.
Oud 03-09-2002, 18:25
Verwijderd
He lief meisje... Ik ken je niet maar ik wil je heel veel sterkte wensen... Wat verschrikkelijk dat je zoiets moet meemaken... xxx
Oud 03-09-2002, 18:35
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Betamethason schreef:
Heel erg bedankt voor jullie reacties
Ik heb de afgelopen dagen heel veel met m'n 'ouders', psych en 'zusje'gepraat. t gaat nogal moeizaam, k heb heel veel huil/woede aanvallen gehad, maar doordat ik zo goed word opgevangen door hun, voel ik me toch wel 'veilig'.
Als ik eerlijk ben, besef ik nog steeds niet goed wat er is gebeurd.. tis als een soort mist in m'n hoofd. Op dit moment wil ik ook geen details weten, wil ik ook niet weten wat er precies is gebeurd, als ik eerlijk ben wil ik t liefst alles vergeten..
Met mijn vader, broer en zus heb ik nog geen contact gehad.
Op zich zou ik dat wel willen, maar ik ben bang dat ik t niet aankan, ook omdat ik ze al 2 maanden niet meer gesproken/gezien heb.
Tis aso, maar ik weet neit of ik hun emoties aankan, hun verdriet..
Goed, ik vind t iig heel lief dat jullie hebben gereageerd, nogmaals bedankt
*knuf*
Kimberley
K vind het niet aso wat je doet. je mag nu best wel heel hard aan jezelf denken. zorg ook dat ze weten wat JIJ wil (probeer het rustig te vertellen, dus geen huil/woede aanvallen) En wat die mist betreft dat komt wel goed. doe nix overhaast maar alleen als jij denkt dat het goed voor je is. Klinkt bot hoor en niet echt prettig vooruitzicht, maar ik denk dat de grote klap later komt. Nou meiz heeeel veel sterkte en je mag me altijd mailen
Kuzzzzzz
__________________
Oud 03-09-2002, 20:26
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
niemand verdient mee te maken wat jij allemaal meemaakt, het doet me verdriet in de wetenschap te zijn dat iemand zoveel pijn meemaakt. ik zou niet weten welke woorden troost zouden kunnen bieden, maar als ik die wist zou ik ze heel veel zeggen.

ik vind het heel goed, dat er wel mensen zijn waarmee je erover praat. en hoop dat ze veel steun voor je zijn...

... sterkte...

Laatst gewijzigd op 03-09-2002 om 20:29.
Ads door Google
Oud 04-09-2002, 19:53
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Heej Kimberley,
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, maar ik wil toch iets kwijt, al is t maar om te laten weten dat er nog iemand aan je denkt. Het is verschrikkelijk wat er is gebeurd... Ik weet jammergenoeg hoe het is om je moeder kwijt te zijn... maar aan zelfmoord... Mijn moeder was ziek, en dit is iets heel anders... Ik wil je iig zeggen dat je moeder van je houdt... Misschien helpt t iets, misschien niet, maar ik geloof in de band van moeder-dochter in dit geval. Je bent een deel van haar, dat kan nooit veranderen. Doordat je een deel van haar bent delen jullie ook liefde... Liefde is onverwoestbaar... Heel veel sterkte meisje, knuf Heleen.
__________________
We'll meet again... Love you
Oud 06-09-2002, 13:46
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Jeeetje meis,
Gecondoleerd..
Ik wens je heeel veel sterkte in de komende tijd, ik weet eigelijk niet wat ik moet zeggen..
__________________
Yearning for days of yore in elysian daydreams
Oud 06-09-2002, 14:56
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Ik wens je echt heel veel sterkte..
__________________
....GrEeTz To EvErYbOdY...
Oud 06-09-2002, 16:17
gothicje
gothicje is offline
ik ben er stil van je
meis wat verschrikkelijk voor je
ik... tja weet ook niet wat ik moet zeggen
ik kan maar 1 ding zeggen het is niet jou schuld dat moet je nooit maar nooit vergeten, je moeder hield vast heel veel van je!!
echt heel veel sterkte
blijf gewoon alles eruit gooien wat je dan maar ook wil zeggen!!
liefs lon
Oud 06-09-2002, 16:28
Verwijderd
ik ga niet zeggen van gecondoleert ofzo want dat vind ik te veel op gefeliciteerd lijken dus dat zeg ik niet. wat ik wel tegen je ga zeggen is het volgende

ik denk, nee ik weet zeker dat iedereen het heel erg voor je vinden en dat ze je zullen proberen te steunen. maar je moet wel onthouden dat het jou schuld niet is wat er ook gezegd word je mag jezelf niet de schuld geven. ja en je moet eigenlijk ook onthouden dat de wereld verder draait, daarmee bedoel ik niet van zet je erover heen het is niet belangrijk ofzo. maar je moet wel proberen weer verder te gaan met je leven zo goed als het kan. en nogmaals je moet echt niet jezelf de schuld geven of iemand anders, zij kunnen er ook niets aan doen.

*knuffiej*
Oud 06-09-2002, 16:35
de doornvogel
de doornvogel is offline
Lieve schat, jij kunt er niets aan doen. Je moeder is zo vreselijk in de war geweest, want anders doe je zoiets niet. Zij stapte uit het leven maar jij zit er nog in. Jij hebt te veel waarde om zo'n groot (en misplaatst!) schuldgevoel met je mee te dragen. Neem asjeblieft alle hulp aan die je krijgt. Mail de hele ledenlijst van dit forum, praat met proffesionals en amateurs. Want jij bent te bijzonder en uniek om hier aan onder door te gaan. Dat mag je jezelf nooit aandoen. Wat je ook doet, onthoud: jij bent het 100% waard om te leven. Natuurlijk is er een periode van rouw en een eeuwigdurend verdriet. Maar een schuldgevoel mag je nooit krijgen. Maak iets moois van je leven!
Oud 06-09-2002, 23:27
someone
someone is offline
hey
ik vind het heel erg voor je, begin me zelf nu ook al klote te voele nu ik me in jou situatie plaats.
ik kan alleen maar zegge: heel veel sterkte we houden hier allemaal van je!!
Oud 07-09-2002, 13:04
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
someone schreef:
hey
ik vind het heel erg voor je, begin me zelf nu ook al klote te voele nu ik me in jou situatie plaats.
ik kan alleen maar zegge: heel veel sterkte we houden hier allemaal van je!!
Je generaliseert hier. Zou je dit willen rectificeren?
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Oud 07-09-2002, 15:51
woefke
Avatar van woefke
woefke is offline
oh meid dat is verschrikkelijk ik werd er meteen stil van zelf zou ik het niet aankunnen ik kan me niet echt inbeelden waar je nu allemaal doorgaat god ik vind het zo erg voor je ik wens je veel steun !!! je zal er hopelijk wel terug bovenop komen
__________________
Hey you, yes you, stop reading my signature. STOP GODDAMMIT, it doesn't concern u. allright happy now, you've read the end
Oud 07-09-2002, 23:23
Rocaliaan Lieke
Avatar van Rocaliaan Lieke
Rocaliaan Lieke is offline
O wat eruhg zeg
Ik wens je echt superveel sterkte met het verwerken van dit alles.
Geloof me ik weet wat je doormaakt

Nou suc6 =xxx= Lieke
__________________
Without a soul my spirits sleeping somewhere cold
Oud 08-09-2002, 05:11
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Je generaliseert hier. Zou je dit willen rectificeren?
Unex, jongen, je bent geniaal
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 08-09-2002, 13:29
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

Je generaliseert hier. Zou je dit willen rectificeren?
Jezus man... Doe toch eens normaal......

Ook jij houdt van dr... ook al durf je het niet toe te geven.....

Neem nou een bananenmilkshake.... Daar houd je toch ook van??.......
__________________
Ik heb trek in wat lekkers
Oud 08-09-2002, 15:35
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
Jezus man... Doe toch eens normaal......

Ook jij houdt van dr... ook al durf je het niet toe te geven.....

Neem nou een bananenmilkshake.... Daar houd je toch ook van??.......
Zolang het niet van de McDonald's komt, vind ik alles best.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Oud 08-09-2002, 17:02
PiNoW
Avatar van PiNoW
PiNoW is offline
heej meis..
heel veel sterkte..
ik weet wat je doormaakt, veel liefs
__________________
RIELEKST!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09.