Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2002, 04:34
ick
ick is offline
hey all.. ben tijdje beswel mollig geweest zegmaar (nie echt dik ofzo, maar wel 'n vetlaagje) en dat begint te verdwijnen, omda'k beswel wat actiever ben... traplopen @ work (vandaag nog van 9 hoog naar benee, geen zin om op de lift te wachten), en fanatieker met korfbal...

enkel de bovenkant ziet der nu wel redelijk uit... maar dat onderste stuk komt geen verbetering in.... iemand tips om dat stuk ook beetje bij te trainen?

thnx
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 15:08
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ik zal het proberen uit te leggen

Je kunt het met z'n 2e doen, of alleen, maar dan heb je een zwaar meubelstuk met poten/spijlen (bijv een bed waarop je kan gaan liggen )
Als je met z'n 2en bent moet je op je rug gaan liggen en dan gaat de ander boven je hoofd staan zodat je de enkels van diegene beet kan pakken. Maar hou je handen dus vast aan iets wat niet makkelijk verschuift.

Dat doe je je benen gestrekt in de lucht, en laat je die naar beneden zakken, maar net niet tot op de grond. Dat steeds herhalen. Als je het goed doet voel je dat na een poosje wel in je onderste buikspieren.

Als je het met z'n 2en doet kan degene die boven je staat ook nog je voeten van zich afduwen, zodat ze harder naar beneden vallen, en er dus meer kracht op je buikspieren komt te staan.

Snap je het
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 15:11
Oen
Avatar van Oen
Oen is offline
Ik ga het ff uitproberen,
ja ik voel het in mijn onderbuik, en zo stevig hoeft het ook niet te staan waar je je aan vast houd, je moet het gewoon niet om kummen trekken.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 15:21
ick
ick is offline
ik snap 'm.... maar ken ik me ook vasthouden aan de randen van me bed, met me hand onder me bed dus? ik heb geen spijlen aan me bed

thnx, ik ga 't vanavond na me werk proberen
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 17:28
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Citaat:
ick schreef:
ik snap 'm.... maar ken ik me ook vasthouden aan de randen van me bed, met me hand onder me bed dus? ik heb geen spijlen aan me bed
Je hoeft je niet eens ergens aan vasthouden, je kan ook gewoon op de grond liggen en dan oefenen

__________________
Bloedserieus
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 21:10
Oen
Avatar van Oen
Oen is offline
Citaat:
No_third_ch@nce schreef:
Je hoeft je niet eens ergens aan vasthouden, je kan ook gewoon op de grond liggen en dan oefenen

Ook datt ff geprobeerd, een verschil, je belast je rug meer, althans dat is wat ik voelde, dus toch maar ff vasthouden.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 21:21
DrFreeman
DrFreeman is offline
je moet je armen spreiden dus helemaal links en rechts, je kin op je borst, gaan liggen
en dan je poten tegen elkaar
en omhoog naar beneden omhoog naar links/beneden omhoog rechts/beneden omhoog en dan weer naar beneden
etc
en dan niet de grond aanraken, zo voel je het ook niet aan je rug
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 20:03
MoHaMeDJaLaL
Avatar van MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Hahahaha die probleem heb ik ook man

Ik eet veel frite toen ik klein was me moeder hield veel van me en dat wou ze uit uiten dus dat deed ze onderandere met veel eten geven hahahahaha echt ik hou van me moeder maar daarom ben ik dus dik geworden en het is nu wel wat beter ben normal weer je vraagt je af wat is normal ,gewoon plat buikje,spieren etc. etc.
Maar alleen de onderbuikje is niet heel strak wel beetje niet veel maar okay leuk om te weten dat je dat ook hebt!!!

VEEEEEEEEEEEEEEEEL suc6!


PeaCe

[Dit bericht is aangepast door MoHaMeDJaLaL (23-03-2002).]
__________________
HIIIGH FIVE babehhh
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48.