Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2002, 17:19
miep
Avatar van miep
miep is offline
hallo
ik ben dus geemigreerd en woon dus in een ander land. ik moet hier vaak voor de klas staan terwijl ik voor mijn gevoel de taal helemaal niet goed beheers. dan moet ik een spreekbeurt houden en ja je kent het wel, je hoort je eigen stem en voorderest niks. nouja in nl was dit ook niet mijn favoriet maar hier ga ik er gewoon aan onderdoor. nouja hier hoor ik ook niet alleen mijn eigen stem, ook ge-giegel van mensen in m'n klas, omdat jaja dat meisje heeft een sterk accent nouja dat is natuurlijk wel onwijs lachen! ik schaam me dood soms word ik helemaal misselijk en ik kan er gewoon niet tegen. ik moet het al vaker doen en ik kan het gweoon niet meer. ik kan ook niet spijbelen want dan haal ik m'n school niet en ik moet deze school zo snel mogelijk halen anders kan ik niet terug verhuizen naar limburg.
wie is er wel eens geemigreerd en heeft het zelfde probleem als mij gehad? of wat heeft dit persoon er aan gedaan?
soms drink ik ook van te voren want anders kan ik het gewoon niet. soms barst ik gewoon in tranen uit. ik sta dan zo voor lul. maar ik haat het hier, ik heb geen vrienden, ik heb heimwee naar nederland, m'n vrienden en familie daar, ruzie thuis met m'n oudesr want die snappen niet waarom ik het hele weekend in m'n kamer zit te janken. help..

miep
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2002, 17:48
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Citaat:
miep schreef:
wie is er wel eens geemigreerd en heeft het zelfde probleem als mij gehad? of wat heeft dit persoon er aan gedaan?
soms drink ik ook van te voren want anders kan ik het gewoon niet. soms barst ik gewoon in tranen uit. ik sta dan zo voor lul. maar ik haat het hier, ik heb geen vrienden, ik heb heimwee naar nederland, m'n vrienden en familie daar, ruzie thuis met m'n oudesr want die snappen niet waarom ik het hele weekend in m'n kamer zit te janken. help..

miep
Ik kan je niet helpen, sorry ... ... Maar ik kan je wel begrijpen, ik heb precies hetzelfde ... Ik woon nu het vierde jaar in Nederland ( kom uit Tsjechie en mijn vader heeft hier werk gekregen ). Ik haat Nederland, de onverschillige mensen hier, mijn debiele accent en debiele fouten die ik maak.

Ik weet dat je hier nix aan hebt, maar wilde gewoon ff zeggen dat er ook mensen zijn die je kunnen begrijpen.

Als je met iemand zou willen mailen, want ik wil hier geen lange verhalen ophangen, kan het altijd ( mail -> info )

__________________
Bloedserieus
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 17:48
pienie
Kom op meis...

Denk eraan, het is jou leven, en het lijkt wel of je bij HUN in de smaak wil vallen, dat wil natuurlijk iedereen maar, wees eerst es een beetje jezelf en denk; als ik strax weer lekker in NL zit dan heb ik niks meer met jullie te maken!...
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 23:52
miep
Avatar van miep
miep is offline
thanks voor je reactie pienie, en no_third_chance, ik heb je gemaild!

miep
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen presentatie engels
Verwijderd
10 16-01-2011 17:51
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Duits presentatie
Mexywaxy
6 12-01-2009 16:53
Algemene schoolzaken Sectorwerstuk presentatie.. HELLUPIE
Verwijderd
4 07-03-2005 16:46
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Maatschappijleer presentatie
Sunshine1988
3 20-04-2004 20:50
Huiswerkvragen: Exacte vakken Ik moet een presentatie houden over wiskunde, maar wat?
Rhinus
2 02-03-2002 19:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46.