Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2004, 16:48
shiningstars
shiningstars is offline
Ik ben 1.65, weeg 53/54 kilo en ben dus niet dik. Mijn buik boven mijn navel is wel redelijk plat, maar onder mijn navel staat mijn buik aardig wat naar voren Ik wil het graag plat hebben, maar ik heb de energie en het doorzettingsvermogen niet om buikspieroefeningen te gaan doen Ik heb ook het idee dat het niet zou helpen als ik ze wel zou doen. Hebben jullie een buikje? En doe je er wat aan om hem weg te krijgen? En jongens wat vinden jullie ervan als een meisje een buikje heeft?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:03
sickcycle
sickcycle is offline
Niet erg, staat wel schattig vind ik.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:03
Tigratjuh
Avatar van Tigratjuh
Tigratjuh is offline
mja daar heb ik ook last van, en das best lastig om weg te krijgen
Heb eigenlijk geen idee hoe het moet, ik ben gewoon die buikspieroefeningen allemaal gaan doen, gaan steppen en mn eetpatroon aangepast, weet alleen niet of dit effect heeft..
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:05
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Het welbekende 'vrouwenbuikje'.
Ik vrees dat er niet veel aan te doen is maar anders zal je toch buikspieroefeningen moeten doen.

Ik ken je probleem, begin iedere maand met buikspieroefeningen maar na 2 dagen geef ik het alweer op..
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:11
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Ja ja, het buikje moet weg, je hebt geen zin om buikspieroefeningen te doen en wil nu weten hoe dat buikje weg moet.
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:25
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Een strakke buik is heel mooi maar als zolang je niet gewoon helemaal dik bent kan een klein buikje ook leuk zijn
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:31
Lizzle_806
Avatar van Lizzle_806
Lizzle_806 is offline
dit heb ik dus ook.. aan de ene kant vind ik het heel vervelend, maar ik heb er eigenlijk te weinig voor over om er echt wat aan te gaan doen.. al ben ik de laatste tijd wel veel minder tussendoor gaan eten
het probleem is alleen dat ik soms van die mensen zie met echt de perfecte strakke buik en daar word ik wel een beetje onzeker van , maar aan de andere kant voor de rest ben ik redelijk tevreden hoor met mezelf
en sowieso nu heb ik er niet zo'n probleem mee, het enige waar ik een beetje bang voor ben is dat ik in de zomer weer in mn bikini moet...
__________________
|*Everybody Was On My Side.. So The Boat Capsized..*|
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 18:07
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
wie mooi wil zijn moet pijn lijden. In dit geval zweet dan, want je zult toch echt buikspieroefeningen (oid) moeten gaan doen wil je je buikje kwijt raken. zo niet, dan heb je pech.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 18:12
shiningstars
shiningstars is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 28-01-2004 @ 18:11:
Ja ja, het buikje moet weg, je hebt geen zin om buikspieroefeningen te doen en wil nu weten hoe dat buikje weg moet.
Ik vraag niet hoe mijn buikje weg moet, ik weet zelf ook wel dat dat niet makkelijk gaat. Ik heb ook niet zoveel vertrouwen in buikspieroefeningen. Ik heb ze een tijd gedaan, maar ik heb het idee dat ik er het vetlaagje niet mee wegkrijg. Daarbij krijg ik ook nog eens heel erg last van mijn nek, hoeveel ik mijn best ook doe om mijn nekspieren met rust te laten.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 19:41
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Ga zwemmen, ga fitnessen...

Zonder te sporten gaat het echt niet weg...

En je lichaam wordt toch nooit perfect en zelfs al is het heel mooi heeft altijd iemand toch iets wat je nog mooier vindt en zo blijf je aan de gang

Leer blij te zijn met zoals je bent ipv telkens dit te verleggen en te denken dat je dan wel gelukkig bent.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 20:39
Sven
Avatar van Sven
Sven is offline
Buikspieroefeningen doen niets tegen het vetlaagje, het verstevigt de boel alleen..

Om het vetlaagje weg te krijgen moet je afvallen, wat alleen gaat door hardlopen/fietsen/zwemmen/roeien/ etc.. duursporten dus
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 07:34
shiningstars
shiningstars is offline
Citaat:
Sven schreef op 28-01-2004 @ 21:39:
Buikspieroefeningen doen niets tegen het vetlaagje, het verstevigt de boel alleen..

Om het vetlaagje weg te krijgen moet je afvallen, wat alleen gaat door hardlopen/fietsen/zwemmen/roeien/ etc.. duursporten dus
Ik denk dat ik toch maar weer een poging ga wagen en buikspieroefeningen ga doen om de boel te verstevigen . Voor mijn bovenbuikspieren wil ik sit-ups gaan doen. 25x gewoon naar voren, 25x naar links en 25 x naar rechts. Is dit voldoende? En welke oefeningen kan ik het beste doen voor mijn onderbuik? Hoe lang zal het ongeveer duren voordat ik resultaat zie(en het dus ook langer volhoud omdat ik dan tenminste het idee heb dat ze werken )
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 08:08
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Sven schreef op 28-01-2004 @ 21:39:
Om het vetlaagje weg te krijgen moet je afvallen, wat alleen gaat door hardlopen/fietsen/zwemmen/roeien/ etc.. duursporten dus
NEE! (dan zou ik ook af moeten vallen, ik PEIS er niet over, ik ben blij met elke kilo)

Maareuh vrouwen hebben vaak meer vocht/vet in hun buik zitten voor je toekomstige kindje. Je kunt buikspieroefeningen doen, dat heeft hetzelfde effect als dat je je buik inhoudt.

Ik vind het altijd wel mooi zo'n bolling onder de navel. Maar ja.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 08:21
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:
Qamra schreef op 29-01-2004 @ 09:08:
NEE! (dan zou ik ook af moeten vallen, ik PEIS er niet over, ik ben blij met elke kilo)

Maareuh vrouwen hebben vaak meer vocht/vet in hun buik zitten voor je toekomstige kindje. Je kunt buikspieroefeningen doen, dat heeft hetzelfde effect als dat je je buik inhoudt.

Ik vind het altijd wel mooi zo'n bolling onder de navel. Maar ja.
Klopt, maar mannen slaan hun vet op rond hun middel, vrouwen meer rond hun benen en billen.

Buik inhouden kun je niet lang volhouden, dus is niet echt een optie
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 10:10
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 29-01-2004 @ 09:21:
Buik inhouden kun je niet lang volhouden, dus is niet echt een optie
ALSOF je je buik in houdt. Als je je buikspieren traint worden ze strakker en wordt het platter net als dat je je buik inhoudt.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 10:44
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Somebody Special schreef op 28-01-2004 @ 18:05:
Het welbekende 'vrouwenbuikje'.
Ik vrees dat er niet veel aan te doen is maar anders zal je toch buikspieroefeningen moeten doen.

Ik ken je probleem, begin iedere maand met buikspieroefeningen maar na 2 dagen geef ik het alweer op..
Ja, en het ergste is nog: vrouwen vinden het vreselijk, mannen vinden het vrouwelijk (dus ). Topicstarter: kijk maar ns om je heen, ongeveer alle meisjes/vrouwen vanaf een bepaalde leeftijd hebben dat. De kans dat je bij de 5% hoort die het niet heeft, is niet zo groot en zoals ik al zei: mannen vinden het juist leuk, dus je kan je afvragen of je bij de 5% wil horen.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 11:16
Verwijderd
Precies. Dat gezeik altijd. Het is zo normaal als wat (ik zou bijna het woord natuurlijk in de mond nemen) dus probeer alsjeblieft jezelf niet in allerlei vage bochten te wringen omdat je dénkt dat het niet mooi gevonden wordt
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 11:35
Verwijderd
Is normaal, komt doordat er organen in zitten enzo, en zo'n vetlaagje is heel nuttig om die organen te beschermen. Als je het per se weg wilt hebben, maar niet wilt sporten, kun je natuurlijk ook liposuctie laten plegen...
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 20:10
bignielz
bignielz is offline
ik vind vrouwen buikjes altijd welsgattig
ga er voorla niet te moeilijk over doen
zo iemand ken ik ook en das niet altijd leuk voor haar omgeving
dus als je er wat aan wilt doen moet je dt zelf weten
maar er zijn er genoeg die een buikje hebben dus
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 18:43
Verwijderd
Citaat:
shiningstars schreef op 28-01-2004 @ 17:48:
Ik ben 1.65, weeg 53/54 kilo en ben dus niet dik. Mijn buik boven mijn navel is wel redelijk plat, maar onder mijn navel staat mijn buik aardig wat naar voren Ik wil het graag plat hebben, maar ik heb de energie en het doorzettingsvermogen niet om buikspieroefeningen te gaan doen Ik heb ook het idee dat het niet zou helpen als ik ze wel zou doen. Hebben jullie een buikje? En doe je er wat aan om hem weg te krijgen? En jongens wat vinden jullie ervan als een meisje een buikje heeft?
ik geloof niet dat je een echt buikje hebt. volgens mij zijn dit ik-zie-meer-in-de-spiegel-dan-er-is trekjes. het zal vast wel mee vallen
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 12:12
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
shiningstars schreef op 28-01-2004 @ 17:48:
En jongens wat vinden jullie ervan als een meisje een buikje heeft?
Dat maakt echt helemaal niks uit. Staat vaak nog wel leuk ook.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 13:24
Verwijderd
Kheb 't ook, maar m'n vriendin wordt alleen maar boos als ik zeg dat ik hem weg wil hebben . Bij mij is m'n buik dus ook boven m'n navel plat, en daaronder komt er een "bolling". Naja, zoals je ziet zijn er vrij weinig mensen die er problemen mee hebben/het lelijk vinden, dus maak je maar niet druk .
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 14:18
beestje
beestje is offline
tis iets dat veel vrouwen hebben, zoals je leest maar waar ik zelf laatst achterkwam: als je van boven kijkt zie je al heel een bolling, maar als je dan in de spiegel kijkt, van opzij, blijkt het bijna altijd nog wel mee te vallen.
je kunt het eens proberen

en ik moet zeggen dat ik het er vaak ook wel mooi uit vind zien een klein buikje
__________________
*front anti-slaap* *lid van AntiBreezerFront**bieeeeeeeeer*
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 17:22
the_conquer
the_conquer is offline
ehmm buikspieroefeningen helpen niet echt ben ik bang. Drukt alleen je vet meer naar voren.

Hardlopen , veel water , geen vet , geen frituurde dingen geen cola, geen suiker etc werkt wel
__________________
Better to reign in hell than to serve in heaven
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 18:03
slender_fungus
Avatar van slender_fungus
slender_fungus is offline
Citaat:
the_conquer schreef op 05-02-2004 @ 18:22:
ehmm buikspieroefeningen helpen niet echt ben ik bang. Drukt alleen je vet meer naar voren.

Hardlopen , veel water , geen vet , geen frituurde dingen geen cola, geen suiker etc werkt wel
ja, toen ik klaagde over mn buik zeiden mensen dat ik niet moest zeuren maar oefeningen moest doen en gezonder moest eten.
het heeft geen flikker geholpen dus. alleen harde buikspieren onder een laag vet die ik er op geen enkele manier vanaf krijg.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 16:54
blacky
Avatar van blacky
blacky is offline
Het buikje is idd bekend, maar ik ga echt niet afvallen, dan weeg ik nog minder en pas ik helemaal niet meer in mijn broeken. Ik weeg nl maar 51 kg
__________________
Geen knoop aan vast te touwen.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 18:22
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
blacky schreef op 07-02-2004 @ 17:54:
Het buikje is idd bekend, maar ik ga echt niet afvallen, dan weeg ik nog minder en pas ik helemaal niet meer in mijn broeken. Ik weeg nl maar 51 kg
mag ik vragen hoe lang je bent?
want ik weeg dat ook, maar zou het echt niet erg vinden als er wat kilo's vanaf gaan
En dat buikje .. tja
als je een beetje veel gegeten hebt is het ook net alsof je zwanger bent
..maar buikspieroefenigen.. ja.. na 2 dagen ben ik het op de grond liggen inderdaad wel weer zat
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit (Buik) vragen
Laptop
3 31-08-2010 08:24
Lichaam & Gezondheid [Centraal] Buik(spieren)
Verwijderd
19 08-08-2005 03:12
Lichaam & Gezondheid opgezwolle buik
Kill me Ce soir
17 26-08-2003 19:02
Lichaam & Gezondheid *buik*
BELLEKE
11 19-08-2002 11:59
ARTistiek [verhaal] onze buiken
Mysterons
4 16-07-2002 10:39
Lichaam & Gezondheid word gek van mezelf (mijn lichaam... al m'n vet gaat naar m'n buik!!)
dolores_temp
5 16-11-2001 19:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20.