Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2004, 18:43
Brian 122
Brian 122 is offline
Heyz meiden!

Hoe laten jullie zien dat je iemand leuk vind. Ik ben nog al een nuchtere jongen en af en toe maak ik mee dat een meisje me leuk heeft gevonden zonder dat ik dat wist. Ze geven dan wel hints maar heel vaag (vind ik)

Ben benieuwd...?

xxx Brian
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2004, 18:45
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Het is algemeen bekend dan mannen geen hints kunnen ontvangen

Marrum tja.. hoe doe je dat? Leuk met elkaar praten en lachen. Kietelen is altijd wel een duidelijk teken (lichamelijk contact de gekste ) tja gewoon als je opmerkt dat ze (stiekum) naat je kijkt. Wij vrouwen zijn subtiel
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 24-02-2004 @ 19:45:
[B Wij vrouwen zijn subtiel [/B]
Soms een beetje te subtiel De meeste mannen hebben echt niks door hoor
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 18:52
Verwijderd
"Hallo, wil je mee naar de film?"

Maar goed, niet iedereen kan 5 seconden haar gedachten op nul zetten en het gewoon vragen.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 18:53
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Als ik hem nog niet ken, kijk ik naar hem, als hij terug kijkt hem steeds een paar seconden aan blijven kijken. (net iest langer dan normaal, zegmaar). IK ben niet heel erg versierderig, dus ik zou niet zo snel uit mezelf op iemand afstappen. Op de een of andere manier kom ik toch wel in contact met de jongen die ik leuk vind.
Als ik hem dan eenmaal 'ken' praat ik veel met m, ben geïntreseerd in wie hij is, wil hem beter leren kennen. Beetje flirten tijdens het gesprek, hoe ik dat doe weet ikzelf ook niet, daar denk ik niet bij na, gaat vanzelf. Ik denk door gewoon af en toe compimentjes te maken ofzo. Nouja, meestal merk je het toch wel als een meisje je leuk vind? Ik snap nooit dat jongens dat niet zien, meestal is het zooo overduidelijk!
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 18:54
mikk
Avatar van mikk
mikk is offline
tsjahh, 'stiekem'kijken, lichamelijk contact enz... maareh egnoeg meiden hebben het ook niet door als jongens es een x subtiel zijn (mjah ik spreek uti ervaring )
als ze ej leuk vindt gaat ze wel met je praten of conact zoeken/houden iig
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 19:48
Jeopardize
Avatar van Jeopardize
Jeopardize is offline
Citaat:
Qimm schreef op 24-02-2004 @ 19:45:
Het is algemeen bekend dan mannen geen hints kunnen ontvangen

Marrum tja.. hoe doe je dat? Leuk met elkaar praten en lachen. Kietelen is altijd wel een duidelijk teken (lichamelijk contact de gekste ) tja gewoon als je opmerkt dat ze (stiekum) naat je kijkt. Wij vrouwen zijn subtiel

kietelen; subtiel!

als de jongen in kwestie kietelen op prijs stelt
nou, laat dan maar.

__________________
give up
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 19:49
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
meiden geven veel duidelijkere hints dan jongens maar toch zien die jongens het niet
__________________
;-)
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 19:54
Jeopardize
Avatar van Jeopardize
Jeopardize is offline
Citaat:
Heleentju! schreef op 24-02-2004 @ 20:49:
meiden geven veel duidelijkere hints dan jongens maar toch zien die jongens het niet
HERSTEL

jongens zien het alleen wanneer het ze uitkomt
__________________
give up
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Cosmo Kramer schreef op 24-02-2004 @ 20:54:
HERSTEL

jongens zien het alleen wanneer het ze uitkomt
Hmmm het komt mij toch best vaak uit. Maar toch zie ik het nooit. Ja pas als ik thuis de avond nog eens overdenk dan begrijp ik al die hints pas

Jongedames van Nederland, wees duidelijker tegen jongens
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 22:11
lifeafterdeath
Avatar van lifeafterdeath
lifeafterdeath is offline
Citaat:
Alex schreef op 24-02-2004 @ 23:01:
Hmmm het komt mij toch best vaak uit. Maar toch zie ik het nooit. Ja pas als ik thuis de avond nog eens overdenk dan begrijp ik al die hints pas

Jongedames van Nederland, wees duidelijker tegen jongens
Hehehe idd...

De hints zijn echt te subtiel dat als je er over nadenkt dat je er pas evt. wat achter kan zoeken

Lol: een reclame campagne opzetten ," vrouwen wees duidelijker tegen jongens"
__________________
I live in the black, have no guiding lights and I'm whispering in your dreams....
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 22:30
Fine
Avatar van Fine
Fine is offline
Het zit gewoon in de genen van de vrouw om vaag te doen Maar als je ze een beetje kent heb je wel door wat ze nou allemaal proberen te zeggen.
__________________
I guess I'm a toy that is broken.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 22:58
Avondel
Avondel is offline
Nee idd jongens snappen hints meestal niet.
Heel vreemd.. bij mij worden jongens altijd verliefd op me als ik ze niet leuker dan gewoon aardig vind en meestal denken ze ook nog dat ik ze ook leuk vind. Geen idee wat ik fout doe. Maar bij jongens die ik leuk vind wordt ik altijd verlegen en gelukkig hoef ik geen jongen meer te versieren, want ik val op verlegen jongens, maar als ik ze leuk vindt komt er ook geen fatsoenlijk woord meer uit.
Meestal doen vrouwen dan liever tegen je, maken meer grapjes over 'jullie' of 'ons', maar ik denk dat het juist beter is dat je die hints niet ziet, want als je er op let ga je ook 'hints' zien die er niet waren... En dat is erg kut!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 03:14
Verwijderd
Citaat:
Avondel schreef op 24-02-2004 @ 23:58:
Leuk vindt komt er ook geen fatsoenlijk woord meer uit.
Meestal doen vrouwen dan liever tegen je, maken meer grapjes over 'jullie' of 'ons', maar ik denk dat het juist beter is dat je die hints niet ziet, want als je er op let ga je ook 'hints' zien die er niet waren... En dat is erg kut!
Onzin, heb 2 goede vriendinnen en allebei maken ze van die grappen terwijl ze echt niks met me willen. Ligt net aan het type humor van het meisje....
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 07:11
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Als vrouwen hints geven die de mannen niet begrijpen ligt het toch echt aan de vrouwen hoor. Je moet hints zo geven dat ze te bevatten zijn, anders had je net zo goed je muil kunnen houden

Vrouwen zoeken te veel achter dingen over het algemeen en ik doe dat niet want dan ga je snel de dingen zien zoals je ze wil zien.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 08:29
Verwijderd
Citaat:
Alex schreef op 25-02-2004 @ 04:14:
Onzin, heb 2 goede vriendinnen en allebei maken ze van die grappen terwijl ze echt niks met me willen. Ligt net aan het type humor van het meisje....
Precies.. vaak genoeg een misverstand.

Een van de twee kan je echt superleuk vinden zonder dat je het weet...

ik zeg kan..

Bij meiden is het gewoon niet duidelijk of het een grap of serieus is...
vaak niet dan..
bij de meesten..

(waarom ben ik in godsnaam over generalisatie gaan zeiken..)
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 08:57
lso
Avatar van lso
lso is offline
Bij mij klopt het 'plagen is liefde vragen' wel meestal..

of s meer reactie uitlokken.. of liever zijn, of een toevallige blik die iets vertelt..
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 09:55
Brian 122
Brian 122 is offline
Citaat:
lifeafterdeath schreef op 24-02-2004 @ 23:11:
Hehehe idd...

De hints zijn echt te subtiel dat als je er over nadenkt dat je er pas evt. wat achter kan zoeken

Lol: een reclame campagne opzetten ," vrouwen wees duidelijker tegen jongens"
haha helemaal gelijk! Ik ben blij dat ik niet de enige ben die vind dat vrouwen wat duidelijkere hints moeten geven

mzzl brian
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-02-2004, 10:19
Freestyler*
Freestyler* is offline
het ligt allemaal aan de persoon

ik houd er bijvoorbeeld gewoon van om mensen te plagen
ik laat het allemaal niet zo snel merken denk ik
het blijft bij kijken eigenlijk..

maar tegewoordig ben ik er ook enorm goed in om een knalrode kop te krijgen als ik met jongens praat..
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 10:24
hartje19
hartje19 is offline
Hoe ik het laat zien....door heel geinteresseerd in de desbetreffende persoon "over te komen" (natuurlijk dat ook daadwerkelijk zijn). Dus eigenlijk toch proberen in contact te komen met degene (ik heb juist meer moeite met op afstand oogcontact zoeken ). Veel lachen, aandacht alleen voor hem, rood hoofd krijgen ja, helaas ook dat
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 10:30
Verwijderd
Héél veel tijd aan diegene besteden. In de maand voordat ik iets met m'n vriend kreeg deden we bijna elke dag wel iets samen (afgezien van school, want we zaten ook nog eens bij elkaar in de klas) en zaten we vervolgens ook nog uren op msn te praten 's avonds. En als ik het een goed moment vindt zoenen.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 10:52
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Meiden zijn duidelijk genoeg hoor! Jongens moeten beetje beter opletten . Maar we doen het wel subtiel... Jongens probeer es initiatief te nemen dan merk je t vanzelf!!!!!!
Eunnuh... plagen is inderdaad liefde vragen!!!!
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 13:17
fcuk
Avatar van fcuk
fcuk is offline
Ik zei hem gewoon; ik vind jouw lief, zullen we een keer samen afspreken
__________________
Your little spirit is lost without a home ♥
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 14:31
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Ik probeer er juist alles aan te doen dat ze het niet zien. Geen hints dus!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 15:28
~louise~
Avatar van ~louise~
~louise~ is offline
Dat valt bij mij niet te zijn denk ik, aangezien ik met alles flirt wat los en vast zit.. Daarbij maak ik nauwelijks onderscheid tussen jongens die ik leuk vind of niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2004, 15:38
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
ja, was laatst toch een onderzoek naar gedaan...

wij mannen zien meestal "versiertrucs" als verwijdde pupillen en lichte blos op de wang over het oog...

nou als dat al hints zijn en wij moeten die zien op een avond stappen na wat enig bier te hebben genuttigd

jullie zelfs weten niet eens wat voor "signalen" jullie uitzenden... hoe moeten wij het dan weten
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 15:39
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Citaat:
~louise~ schreef op 25-02-2004 @ 16:28:
Dat valt bij mij niet te zijn denk ik, aangezien ik met alles flirt wat los en vast zit.. Daarbij maak ik nauwelijks onderscheid tussen jongens die ik leuk vind of niet.
dat noem ik nu eens zelfkennis
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 16:10
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
ik zit meestal een jongen best wel lang aan te staren (''wat issie mooi, wat issie mooi, wat issie mooi, wat issie mooi'') en als hij dan terugkijkt krijg ik een verlegen lachje (''oooh, help, hij kijkt '' ) en dan lijken mn schoenen ineens ook erg interessant....
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 18:23
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
Als je eenmaal contact hebt met een jongen, ga je ermee praten. Sommige meiden gaan dan echt heel goed nadenken bij wat ze zeggen. Zeg gewoon wat, maakt allemaal niet uit. Als je hem maar heel 'subtiel' aanraakt tijdens dat gesprek En veel lachen natuurlijk

Hebben jongens dat niet door??
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 18:35
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Meisjes hebben 't nooit door als wij als mannen laten zien dat we hen graag zien door vaak met dingen te doen enzo, vaak smsjes te sturen enzo dus tja.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Shadina schreef op 25-02-2004 @ 15:31:
Ik probeer er juist alles aan te doen dat ze het niet zien. Geen hints dus!
sounds like me.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 20:07
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Ligt helemaal aan het meisje zelf.
Ik ben zelf in het begin ontzettend terughoudend.
Daarna laat ik me wel wat meer gaan, dus dat ik wel overduidelijk laat merken dat ik hem leuk vind enzo.
Tja, het verschilt nogal eens.
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 20:25
elledc
elledc is offline
Het is juist spannend om geen hints te geven als meisje maar de jongen het te laten uitzoeken
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 20:26
Verwijderd
Dat is m.i. meer een individueel dan een seksueel gebonden probleem.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 21:11
Fuzzly
Avatar van Fuzzly
Fuzzly is offline
Geloof mij het is irritant als ene vriend van je zegt dat dat meisje je leuk vind.

3 dagen lang let je op hints and toch kun je ze niet vinden...
enigste dat ik weet is dat ze welles naar mij keek maar wilt niets zeggen.

Nou ik hbe der gewoon recht in haar gezicht gevraagd of ze me leuk vond...volop een nee gekregen en weg gelopen
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 21:37
masta p
masta p is offline
nouja er zijn taaloze meisjes die steeds naar mij zitten te kijken! wil dat dan zeggen dat ze me leuk vinden?

als dat dan zo is, waarom komen ze niet gewoon naar mij en wat tegen mij zeggen? Ik bijt niet hoor
Anyway ik vind dat meisjes meer moeten durven! zoals wij
bedoel zoals sommigen van ons!
__________________
big kiss from masta p
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-02-2004, 21:57
FulltimePsycho
Avatar van FulltimePsycho
FulltimePsycho is offline
Citaat:
lifeafterdeath schreef op 24-02-2004 @ 23:11:
Lol: een reclame campagne opzetten ," vrouwen wees duidelijker tegen jongens"
Die reclame over ambtenarentaal, die moet gewoon met een kleine verandering terug komen:

Heren: durf duidelijke taal te vragen!
__________________
Mortuus est, te salutat
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 22:01
Fuzzly
Avatar van Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
FulltimePsycho schreef op 25-02-2004 @ 22:57:
Heren: durf duidelijke taal te vragen!
We know that. Maar er zijn een hoop mensen verlegen of bang om een blauwtje te lopen zeg maar.
Ik zelf ben daar een van.

Nu weer terug naar het onderwerp..

Nieuwe manier is wat te drinken aanbieden.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 22:59
Verwijderd
Ik toon enorm veel interesse. Tja, als ik iemand interessant vind, is dat ook vrij logisch En ik doe er alles aan om iemand zo vaak mogelijk 'toevallig' te zien.
Als ik er zeker van ben dat er toch wel een wederzijdse interesse is (en dat hoeft dan maar vriendschap te zijn), zal ik hints gaan geven. Iets van, ja ach, ik zou vanavond bij een vriendin zijn, maar het geeft niet, want ik heb een goed excuus. Of jammer dat je er niet was, je hebt iets gemist (en ik ook). Vrij duidelijk maar blijkbaar moet het soms echt uitgeschreven worden .

Niet dat ik altijd de hints van jongens doorheb. Tenminste, meestal wel, maar dan maak ik mezelf wijs dat ik het verkeerd begrijp .
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 25-02-2004 @ 23:59:

Iets van, ja ach, ik zou vanavond bij een vriendin zijn, maar het geeft niet, want ik heb een goed excuus. Of jammer dat je er niet was, je hebt iets gemist (en ik ook). Vrij duidelijk maar blijkbaar moet het soms echt uitgeschreven worden .


Dit soort dingen zou ik niet doorhebben hoor....
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Alex schreef op 26-02-2004 @ 00:07:
Dit soort dingen zou ik niet doorhebben hoor....
Ook niet als ik de hele avond aan je lippen heb gehangen (figuurlijk ) en echt alles wat je vertelde interessant vond? . Tot een uur of 5 's nachts bij jou thuis heb gezeten en uiteindelijk me maar de deur uitsleep omdat ik echt omval van de slaap en school wil missen om met jou af te spreken (ok dat is geen goed voorbeeld, school willen missen, maar wel als je praktijkzooi hebt ).
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 26-02-2004 @ 00:14:
Ook niet als ik de hele avond aan je lippen heb gehangen (figuurlijk ) en echt alles wat je vertelde interessant vond? . Tot een uur of 5 's nachts bij jou thuis heb gezeten en uiteindelijk me maar de deur uitsleep omdat ik echt omval van de slaap
Dit zou mij nog niets zeggen hoor. En volgens mij ben ik niet de enige die dit niet zou merken. Het ligt er een beetje aan of ik je al ken (dan zou ik het niet merken) of nog niet ken (dan zou ik het wel merken)


Citaat:
en school wil missen om met jou af te spreken (ok dat is geen goed voorbeeld, school willen missen, maar wel als je praktijkzooi hebt ).
Als je het zo zegt dan wel. Maar als je gewoon een verhaaltje maakt van blabla morgen wat afspreken dan skip ik morgen praktijkzooi op school dan denk ik daar echt niets achter.



En het ligt niet aan mij hoor, ik ben wel behoorlijk clueless met hints maar jongens hebben dit wel vaker.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 08:02
wiebenik
Avatar van wiebenik
wiebenik is offline
Citaat:
Alex schreef op 24-02-2004 @ 23:01:
Jongedames van Nederland, wees duidelijker tegen jongens
Dus gewoon zeggen: "ik vind je leuk"

Nou nee, dat is niet zo slim *spreek uit ervaring*

Ik had al genoeg duidelijke hints gegeven, maar als die echt niet aankomen, nou dan wil hij het ook gewoon niet zien hoor.
__________________
Goed zoeken...
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 14:47
Mederiacvm
Mederiacvm is offline
Citaat:
droomkoningin schreef op 25-02-2004 @ 19:23:
Hebben jongens dat niet door??
Nou, nee, meestal blijkbaar dus niet. Soms, die ene sporadische keer dat ik eens uitga, als ik dan met een lid van het schone geslacht sta te praten, dan kan ik niet zeggen dat ik eventueel verzonden hints oppak. De kans bestaat natuurlijk dat die er uberhaupt niet zijn (daar ga ik eigenlijk vanuit).
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 16:32
hartje19
hartje19 is offline
wat ik mij afvraag, is op welke ''manier'' jongens het vooral ervaren als het meisje een (tamelijk tot best opvallend) rood hoofd (eventjes?) krijgt als ze met de desbetreffende jongen praat...denk je dan: "O die heeft het wel erg warm, zal ik maar een raampje open zetten" of "Mmm...waarom zou ze een rood hoofd krijgen? Zou ze me misschien leuk vinden (of iets in die richting)?" of zou je het als een doodnormaal "iets" zien?

Ik vind die vraag eigenlijk best interessant, want ik krijg zelf vrij snel een rood hoofd in zo'n situatie, maar ja, het verschilt waarschijnlijk wel van man tot man hoe dit ervaren wordt...maar toch benieuwd

Anders zou het misschien best ''handig'' zijn zo'n rood hoofd
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 16:44
Mederiacvm
Mederiacvm is offline
Citaat:
hartje19 schreef op 26-02-2004 @ 17:32:
wat ik mij afvraag, is op welke ''manier'' jongens het vooral ervaren als het meisje een (tamelijk tot best opvallend) rood hoofd (eventjes?) krijgt als ze met de desbetreffende jongen praat...denk je dan: "O die heeft het wel erg warm, zal ik maar een raampje open zetten" of "Mmm...waarom zou ze een rood hoofd krijgen? Zou ze me misschien leuk vinden (of iets in die richting)?" of zou je het als een doodnormaal "iets" zien?

Ik vind die vraag eigenlijk best interessant, want ik krijg zelf vrij snel een rood hoofd in zo'n situatie, maar ja, het verschilt waarschijnlijk wel van man tot man hoe dit ervaren wordt...maar toch benieuwd

Anders zou het misschien best ''handig'' zijn zo'n rood hoofd
Mezelf kennende zou ik zoiets hebben van: "O die heeft het wel erg warm, zal ik maar een raampje open zetten".
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 16:47
X-G
X-G is offline
Citaat:
Qimm schreef op 24-02-2004 @ 19:45:
Het is algemeen bekend dan mannen geen hints kunnen ontvangen

Marrum tja.. hoe doe je dat? Leuk met elkaar praten en lachen. Kietelen is altijd wel een duidelijk teken (lichamelijk contact de gekste ) tja gewoon als je opmerkt dat ze (stiekum) naat je kijkt. Wij vrouwen zijn subtiel
Idd, daar had ik het gister nog over met een vriend van mij. Een meisje bood ons beide een kauwgum aan. Dat is een subtiele manier om te zeggen dat je uit je mond stinkt. Als wij een meisje tegenkomen die uit d'r mond stinkt zeggen wij mannen dat gewoon.. vrouwen zijn soms té subtiel...
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 18:40
Mish
Mish is offline
Hoe ik versier...

Uhm, als ik uitga, en ik zie een leuke jongen, dan ga ik gewoon naar hem toe met een opmerking, die opmerking verzin ik terplekke en zijn zeker geen openingszinnen.
Ik ga dan met ze praten, en beetje flirten [ik weet niet hoe maar toch] en dan kijk ik hoe hij reageert. Als hij ongeinteresseerd naar me kijkt en het liefste weg wil lopen en meer interesse in de omgeving heeft, dan ga ik weg. Als hij interesse toont en alles, dan weet ik dat ik goed zit, en dan onderenem ik meer stappen.
Dan raak ik hem subtiel aan, kijk ik hem in zn ogen aan, geef ik opmerkingen die vrij duidelijk zijn etcetera
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 19:30
Yora
haha jaah dat heb ik dus ook!!

Een paar vriendinnen van me merkten al op dat ik een beetje jongensblind ben omdat ik het niet zo merk (let er ook niet echt zo op) als een jongen toenadering zoekt, me leuk vind ( Pas als het tegen m'n gezicht gezegd word heb ik het door ^_^, hehe een aantal keren gehad dat ik meer op een vriendschappelijke manier naar iemand keek en dan bleek dat diegene me leuk vond dan denk ik dat heb ik moeten zien aankomen! )

Uhmm dus eigenlijk kan ik je dus niet zo uitleggen wat je hieraan moet doen... Beetje nutteloos ben ik dan eigenlijk voor jou (Shouf shouf habibiet outta here)

Edit: Uh heb de post niet zo goed gelezen maar in ieder geval ik ben een beetje onvoorspelbaar (voor mezelf dan he) wat ik zou doen als ik een jongen leuk vind, soms als ik niet zeker weet of hij mij leuk vind doe ik m'n best om het maar niet teveel te laten zien

Naja verder heb ik volgens mij een ietsiepietsie beetje bindingsangst dus kan ook zijn dat ik heel hard wegren ofzow hangt er allemaal vanaf ik zit complex inelkaar maar denk dat als ik echt verliefd ben (nooit echt echt verliefd geweest) dat ik het diegene wel zou laten merken maar dan niet over the top natuurlijk wel subtiel zoals iemand al zei in dit topic) Uhm volgens mij helpt dit ook niet echt he?? ::

Laatst gewijzigd op 26-02-2004 om 19:38.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 24-02-2004 @ 19:45:
Het is algemeen bekend dan mannen geen hints kunnen ontvangen

Marrum tja.. hoe doe je dat? Leuk met elkaar praten en lachen. Kietelen is altijd wel een duidelijk teken (lichamelijk contact de gekste ) tja gewoon als je opmerkt dat ze (stiekum) naat je kijkt. Wij vrouwen zijn subtiel
Zeg dat nou niet, doos, dan hebben ze me door

Nou ja, kietelen gaat niet altijd op, ik bedoel ik por mijn vriendinnen ook altijd in de zij. Niet iedereen die ik kietel, vind ik ook leuk. Ik gebruik het echter inderdaad vaak als excuus om leuke jongens aan te raken

Het duidelijkst bij mij, tenminste - als je het doorhebt, is dat ik niet terugschrik van hem. Ik word erg kriebelig van lichamelijk contact en zodra iemand binnen een straal van een meter van mij komt, ga ik achteruit stappen, naar achteren leunen, etc, om die persoon maar uit mijn aura te krijgen. Bij meiden hou ik daarmee op als ik ze als vriendinnen of tenminste goede kennissen begin te beschouwen; bij jongens doe ik dat altijd, behalve als ik ze leuk vind. Als je zo dicht bij me staat dat je m'n lichaamswarmte kan voelen en ik doe nóg geen pogingen om er vandoor te gaan, kun je er vanuit gaan dat ik je in ieder geval interessant vind.
Dus.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #28
Saarah
500 31-01-2007 16:45
Verhalen & Gedichten story: geef je mening...
Ronella
5 14-05-2004 16:02
Liefde & Relatie Hoe laat je merken dat je haar leuk vind?
Tuxs
10 02-04-2004 08:37
Verhalen & Gedichten niet zelf geschreven, maar
Verwijderd
13 25-03-2004 22:08
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14
Liefde & Relatie What should I do
mysteryyy
22 15-02-2002 16:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05.