Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2006, 22:15
Redhair
Redhair is offline
Woooooow.
Ben wel een kwartier op school geweest, haalde toen weer een fles martini met D., derde keer deze week. Ik dronk hem voor drie kwart op, stapte op de trein, ging naar K.
Met hem naar de supermarkt gegaan. Ik haalde een fles port, ging dronken met hem pokeren. Uiteindelijk had ik ook de port voor drie kwart op, langzaam zakte ik op K.'s bank weg, dronken soezelde ik, steeds verder weg. Soms werd ik wakker van J., die af en toe even binnenliep. Hij besloot zijn haar te verven, nu is het weer donkerbruin/zwart, net als in februari.
Rond tien uur kwam ik eindelijk,na acht uur, een beetje uit mijn alcoholroes. Ik ging naar J. toe. We lagen op zijn bank, zoenend,plotseling fluisterde hij in mijn oor dat hij van me houdt. Omg, mijn lieve junkievriendje houdt van mij. Ben nog een beetje aangeschoten, maar vooral verliefd en gelukkig. Voor D. en ik dronken werden vroegen we ons nog af wat we in godsnaam nog op de wereld deden. Nu weet ik het weer. Omg, ik hou ook van J., ik voel me zo geweldig.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Advertentie
Oud 29-09-2006, 22:18
kroot
kroot is offline
Ik ben Hans en Grietje aan het luisteren
Oud 29-09-2006, 22:41
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Was wel een succesvol weekje geloof ik . Baantje erbij, zit bij de beste 10% van m'n jaar, dus ga morgen m'n sollicitatiebrief schrijven voor de master en ik heb m'n tentamen prima gedaan . Morgen nog winnen, in het weekend lekker uitslapen en deze week kan niet meer stuk .
Ben nu wel moe, net nog naar verjaardag geweest, maar was wel gezellig, scheelt dat ik de mensen al vaker gezien had...
En nu lekker slaaaaaaaaapen
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 29-09-2006, 22:47
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Anders ga ik hem even niet leuk vinden ofzo, grr.
Verder heb ik mijn opdracht en presentatie al af, dat is echt fijn! Dit weekend feestje, ben heel benieuwd hoe het wordt. Verder blijf ik dood- en doodmoe, maar misschien helpt het wel om ietsje eerder naar bed te gaan .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 29-09-2006, 22:56
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik heb zo een zin in morgen; En het is allemaal zo spannend, help! S'avonds tijd om uit te gaan, ondanks geldgebrek maar dat overleef ik vast wel weer!
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 29-09-2006, 23:09
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
okee, mezelf weer bij elkaar geraapt..

en nu maar slapen..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 29-09-2006, 23:13
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
bel nou
Oud 30-09-2006, 03:38
Alizée!
Avatar van Alizée!
Alizée! is offline
kmoet kapot... kdoe het niet maarja gedachtes schreeuwen erom.
Oud 30-09-2006, 08:29
Verwijderd
***!
Oud 30-09-2006, 09:27
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
geweldig, dat gesprek van gister spoorde echt niet.. maar ach, tis wel grappig.. en nu.. niemand moet t horen.
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 30-09-2006, 09:38
Redhair
Redhair is offline
Ik was bijna vergeten hoe het voelde om verliefd en gelukkig te zijn. Ik ben nuchter, heb geen zin in blowen, geen zin in drank, zelfs geen zin in pep. Ik ben wat afgevallen, zonder pep. zit maar vijf kilo boven het laagste wat ik met pep zat.

Ja, heerlijk, ik ben tevreden.

This is the first day of my life.
I'm glad I didn't die before I met you.
But, now I don't care, I could go anywhere with you
And I'd probably be happy
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 30-09-2006, 09:59
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
wat kom JIJ in godsnaam hier weer doen
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 30-09-2006, 10:03
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
waarom moest mijn moeder dit overkomen? waarom mag ze niet meer hier zijn?


't is verdomme allemaal niet eerlijk
Oud 30-09-2006, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 30-09-2006 @ 10:38 :
Ik was bijna vergeten hoe het voelde om verliefd en gelukkig te zijn. Ik ben nuchter, heb geen zin in blowen, geen zin in drank, zelfs geen zin in pep. Ik ben wat afgevallen, zonder pep. zit maar vijf kilo boven het laagste wat ik met pep zat.

Ja, heerlijk, ik ben tevreden.

This is the first day of my life.
I'm glad I didn't die before I met you.
But, now I don't care, I could go anywhere with you
And I'd probably be happy
Oud 30-09-2006, 10:36
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
dwight, sterkte



Gisteravond kwam G oververwacht nog langs en euh is nu net weg --> want ik moet zo werken. Ik lag te pitten op de bank, ineens gaat de tel "ik sta voor je deur, doe'ns open hahahaha"

mja was moe

ff snel wat boodschappen doen en dan naar 't werk. (Moet met de trein, heb gisteren mn auto in hardenberg laten staan en met collega naar zwolle gecarpoold)

fijn weekend iedereen!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 30-09-2006, 10:58
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
ilse schreef op 30-09-2006 @ 10:59 :
wat kom JIJ in godsnaam hier weer doen
wie
Oud 30-09-2006, 11:26
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Hmm. Gisteravond snel eten naar binnen gepropt en gaan werken. We stonden met leuke mensen en ik krijg steeds betere banden met iedereen. Hoe moe ik ook was, het ging toch allemaal nog goed. Vergat wel paar kleine dingetjes maar het was dan ook hélemaal vol gisteravond. En aan het einde van de avond (kwart over twee!!) zei m'n baas tegen me: 'Hee goed gedaan vanavond wijffie!' En dat voelt dan meteen weer helemaal goed Het was wel weer extreem laat geworden, lag pas om half drie in m'n bed en ben nu nog een beetje moe, maar kan eindelijk, sinds een heleboel weken een dagje helemaal niets doen! Heerlijk vooruitzicht! En steeds vaker zie ik dat dit werk echt helemaal top voor mij is, en dat ik hier gewoon thuishoor.

Eindelijk heb ik een vrije dag voor mezelf in kunnen roosteren, eventjes kijken of ik vanavond nog toestemming eruit kan slepen om heerlijk naar de kroeg te gaan met wat vrienden, dat zou helemaal top zijn. En nou zometeen lekker douchen, beetje m'n nieuwe boeken lezen, en genieten.. Nu heb ik het gevoel dat het eten vandaag ook wel goed komt!

*knuffel* voor iedereen!!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 30-09-2006, 11:48
Redhair
Redhair is offline
Krummeltje,
Nijn*, wat fijn dat je je thuis voelt op je werk!

Pfoe, net het huis even een beetje schoongemaakt, nu is mijn moeder blij.
Ik ben wel veel kwijt van gister, dat heb ik nooit na drank, maar ik was ook echt bezopen. Gelukkig weet ik wel alles nog van het uurtje dat ik bij J. was. Haa, wat ben ik vrolijk vandaag! Nu met mijn moeder naar de stad, ik hoop dat ik wat nieuwe kleren krijg.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 30-09-2006, 11:50
kroot
kroot is offline
pfoe je krijgt last van je rug van 8 bedden opmaken.
En ik wil zoveel....
Oud 30-09-2006, 11:56
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ziekerig.. hoofdpijn (voor de verandering)
misselijk en zoo moe..
kut geslapen om t half uur/ uur wakker en maar weer gan denken want wat moet je anders als je wakker ligt.
nu heb ik lekker de laptop van mn broertje gejat en hang op de bank.. wat een uitkomst
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 30-09-2006, 12:00
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Jezus, over wazige dromen gesproken. Stiekem was het best leuk, maar dat is geheim, dus beschouw maar als Niet gezegd.

En verder. Tja. Ik ben een beetje alleen geloof ik.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 30-09-2006, 12:01
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
*doet knufffels strooien*

Hmz. Afgelopen dagen paar gesprekjes gehad met m'n vriend. Hij vraagt zich af wat er in mij omgaat. Ik ben een mysterie. Het zit hem nogal dwars. Ik heb enkel de conclusie getrokken dat 'het niet over gevoelens praten' toch nog veel dieper zit dan ik gedacht had. Ik wil het wel veranderen maar het zal tijd kosten, weet ik hoeveel tijd.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 30-09-2006, 12:02
laura
Avatar van laura
laura is offline
Wat ben ik toch een sukkel echt serieus
__________________
..ja..
Oud 30-09-2006, 12:21
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Soms ben ik gewoon een trut. Ik zou toch liever gaan doen tegen anderen? Blijkbaar lukt het nog niet echt..
Oud 30-09-2006, 12:25
Verwijderd
ik mis je lissa

ze zijn hier internet aan t repareren, was gelukt, monteur loopt uit huis, ik wil op msn, internet weer kapot.
nu isstie aant discussiëren en t gaat gewoon weer heel lang duren meiske
en kan mn hotmail niet checken want dat is hierop de pc van de begeleiding uitgefilterd, ivm msn messenger.
en in kan niet naar internetcafe want die zijn van 9 tot 6 doordeweeks open en dan heb ik net stage
mis je
mis mn msnlijst
kus

...
10 novenmber sta ik wss op straat

Laatst gewijzigd op 30-09-2006 om 12:27.
Oud 30-09-2006, 13:32
kroot
kroot is offline
kutopmerking
In plaats van dat ik dat dan ook zeg, maar er waren zoveel mensen bij
Oud 30-09-2006, 13:35
laura
Avatar van laura
laura is offline
Ja en dan maak ik alles nog even erger ook...
__________________
..ja..
Oud 30-09-2006, 14:05
forumfreakie
Avatar van forumfreakie
forumfreakie is offline
Citaat:
Redhair schreef op 30-09-2006 @ 12:48 :
Krummeltje,
Nijn*, wat fijn dat je je thuis voelt op je werk!

Pfoe, net het huis even een beetje schoongemaakt, nu is mijn moeder blij.
Ik ben wel veel kwijt van gister, dat heb ik nooit na drank, maar ik was ook echt bezopen. Gelukkig weet ik wel alles nog van het uurtje dat ik bij J. was. Haa, wat ben ik vrolijk vandaag! Nu met mijn moeder naar de stad, ik hoop dat ik wat nieuwe kleren krijg.
Ik vind het tof om te horen dat je je zo goed voelt!
__________________
gaat morgen fotoboek aanmaken....
Oud 30-09-2006, 14:47
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
ik hoop dat ik M. vanavond zie. Heb d'r nodig.
Oud 30-09-2006, 14:52
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik heb de allerduurste broek ever gekocht en ik ben er verliefd op. <333
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 30-09-2006, 15:22
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Roosje schreef op 30-09-2006 @ 15:52 :
Ik heb de allerduurste broek ever gekocht en ik ben er verliefd op. <333
welkewelke?
Oud 30-09-2006, 15:50
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Deze is tienduizend dollar




__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 30-09-2006, 16:01
Neushaar
Avatar van Neushaar
Neushaar is offline
Gister uit gegaan met An & Ag, twee goede vriendinnen van me. We gingen naar Sherlock Holmes, waar iedereen engels spreekt en het was supertof. Voor we gingen hadden ik en An een heel goed gesprek, we waren allebei in tranen en hielden elkaars handen vast. Het voelt goed te weten dat ik wat echte vrienden heb hier.

Het gaat nog steeds slecht met vriend. De afstand neemt zijn toll, we hebben zwaar vaak ruzie en we twijfelen allebei. Ik ben heel erg veranderd van deze zomer tot nu, en ik denk niet dat ik ooit nog zo word als ik was. Ik denk niet dat onze relatie ooit weer zo mooi word als die op dat moment was. Ik wil het wel proberen, want anders zal ik mij altijd afvragen hoe het zou zijn als ik het geprobeerd had, maar het is moeilijk te voelen hier. Het is zo moeilijk om niet op te geven.

Voel me gemixt goed en verdrietig.
__________________
I don't give a damn what you think you are entitled to.
Oud 30-09-2006, 16:37
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Roos schreef op 30-09-2006 @ 16:50 :
Deze is tienduizend dollar

[afbeelding]


Ja, die heb ik dan nog niet, zò rijk ben ik niet. Deze is het:


Ik wilde al heel lang een Indian Rose en nou had ik geld. <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 30-09-2006, 16:48
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Roosje schreef op 30-09-2006 @ 17:37 :
Ja, die heb ik dan nog niet, zò rijk ben ik niet. Deze is het:

[afbeelding]
Ik wilde al heel lang een Indian Rose en nou had ik geld. <3
Oh, Indian Rose broeken zijn zoo fijn. <3 Ik heb eentje zelfs al twee jaar en hij zit nog steeds heerlijk en ik wil 'm niet kwijt.
En ze zijn zo lekker lang!
Oud 30-09-2006, 17:41
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
vandaag gewinkeld. 6 shirtjes (oehh uitverkoop bij de vero moda ) en een vestje

en o ja, ik was van te voren al blut

ach.. t was leuk
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 30-09-2006, 18:29
Barones
Avatar van Barones
Barones is offline
indian rose broeken zijn inderdaad helemaal geweldig ik heb er laatst een gekocht. zit super
Oud 30-09-2006, 18:44
Verwijderd
Best goede dag gemaakt van vandaag. Eerst de stad in geweest voor kleding. Niet veel gekocht, één shirtje en een veel te dure spijkerbroek. Hij zit echt goed , het is altijd zo moeilijk om een goed zittende broek voor mij te vinden. Het goedkope model zat voor geen meter...
En...3 seizoenen van de Gilmore Girls. De man van de V&D kon het niet hebben dat ik nog cd-bonnen had met guldens erop, maar hij heeft ze toch geaccepteerd (en terecht, ze zijn gewoon geldig ).
Gekookt voor mezelf, vanavond tv kijken en dan morgen aan de studie.
Oud 30-09-2006, 19:21
Verwijderd
Gelijk gespeeld, ging best goed, eindelijk waren ook anderen eens tevreden, en drie wedstrijden achter de jurytafel gezeten, wat best gezellig was. Pijn in m'n arm/schouder, moe, geen energie om de dingen te doen die ik wil/moet doen en het filmkanaal doet het niet, dus een film kijken zit er ook niet in. Dan maar op tijd naar bed.
Oud 30-09-2006, 19:43
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik ben hard op zoek naar mensen die lucht voor mij (over) hebben..
*hijg hijg*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 30-09-2006, 19:52
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 30-09-2006 @ 13:25 :
ik mis je lissa

ze zijn hier internet aan t repareren, was gelukt, monteur loopt uit huis, ik wil op msn, internet weer kapot.
nu isstie aant discussiëren en t gaat gewoon weer heel lang duren meiske
en kan mn hotmail niet checken want dat is hierop de pc van de begeleiding uitgefilterd, ivm msn messenger.
en in kan niet naar internetcafe want die zijn van 9 tot 6 doordeweeks open en dan heb ik net stage
mis je
mis mn msnlijst
kus

...
10 novenmber sta ik wss op straat
*knuf* ik mis jou ook en het komt hopelijk wel goed

ot rustige dag gehad wel veel ruzies
en verder veel boven geweest
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 30-09-2006, 20:24
Anetj
Anetj is offline
Alles is zo anders de laatste tijd... Veel minder gezellig, veel meer geroddel en nare dingen. Iedereen lijkt nu een eigen wereld te hebben, iederen zo zijn eigen problemen en zijn eigen leven. Kon ik maar weer zoals eerst met mensen praten, het gewoon gezellig hebben zonder meteen ruzie te hebben.
Ja, Ik mis die tijd.
__________________
It's like picking up trash in dresses.
Oud 30-09-2006, 20:41
kroot
kroot is offline
Ik heb een gekopieerde CD en ik wil weten welke dirigent en solisten het zijn, maar hoe kom ik daar achter
Oud 30-09-2006, 20:48
Maanmeisje
Avatar van Maanmeisje
Maanmeisje is offline
NEE, ik wil niet meer

kkzooi! ik wil naar huis, naar huis naar huis naar huis. Het is hier kut, ik dacht dat het weekend hier leuk zou zijn maar ik word echt gek. OVERAL moet over overlegd worden: taken verdelen, wat gaan we vanavond doen bladiebla.. ook al zijn we maar met 15 mensen, we doen er gegarandeerd een uur over omdat niemand naar elkaar luisterd en iedereen te lam is een poot uit te steken. En ik heb gewoon heimwee, niet zon beetje.. mijn vrienden laten helemaal niets van zich horen.. ook lekker dan ..mn ouders bellen wel elke dag, dat is fijn.. mn vriend heb ik al 2 dagen niet meer fatsoenlijk gesproken.. ik wil gewoon een knuffel van iemand, mijn eigen bed, lekker met de kat kroelen en een dikke joint.. maar NEE hehehe ik heb mezelf met mn kutkop hier opgesloten omdat ik dacht dat het goed voor me was. Ik heb werkelijk nog niet gemerkt dat ik er ook maar iets aan heb.. MAAR DAT KOMT VAST WEL.. hahaha wat ben ik een stom wijf
__________________
Krebs
Oud 30-09-2006, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Anetj schreef op 30-09-2006 @ 21:24 :
Alles is zo anders de laatste tijd... Veel minder gezellig, veel meer geroddel en nare dingen. Iedereen lijkt nu een eigen wereld te hebben, iederen zo zijn eigen problemen en zijn eigen leven. Kon ik maar weer zoals eerst met mensen praten, het gewoon gezellig hebben zonder meteen ruzie te hebben.
Ja, Ik mis die tijd.
Oud 30-09-2006, 21:36
Verwijderd
voel me kut...en zo alleen
Oud 30-09-2006, 22:03
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Het is me allemaal even teveel geworden. Ik heb opgeschreven wat er op het moment in me om gaat en wat ik denk waar het door komt.

Helaas (voor mij) is mijn psych nu 2 weken op vakantie
Oud 30-09-2006, 22:12
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Mooie dromen
Oud 30-09-2006, 22:25
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 30-09-2006 @ 23:12 :
Mooie dromen
over wat?
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 30-09-2006, 22:35
Verwijderd
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:02.