Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2007, 12:53
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
O het steds beter op sociaal gebied. Messchien hadie wel gelijk en verander ik als ik 18 ben.

Ja niks negatiefs. Alleen ik wordt het zat van me pa hier. Ik sta kleren te wassen allemaal en dan komtie zometen zeuren. En dan doe ik dit en dan neemtie niet eens de moeite straks de kleren van de hanger te halen zometeen als ze droog zijn.....

k ben blij als ik in okt 2008 stage ga lopen op Curaçao bij me oma Weg van hier
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Advertentie
Oud 08-06-2007, 12:54
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 08-06-2007 @ 13:13 :
Gaan we 't 100e LJH vieren met een meeting? Ik ben eigenlijk best nieuwsgierig geworden naar de mensen hier.
Lijkt me wel leuk idd.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 08-06-2007, 12:57
Verwijderd
2 uurtjes college en nu ben ik kapot. Te kort geslapen en een te drukke week gehad. Geen puf om te studeren, maar ik ga iig even inventariseren wat ik nog allemaal moet/wil doen voor m'n tentamen.
Verder maar wat opruimen enzo ...
Oud 08-06-2007, 12:59
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Morgan schreef op 08-06-2007 @ 10:03 :
Het maakt natuurlijk enorm uit of jij opgegroeid bent met die ideeën, dat altijd om je heen ziet en je leven lang al weet dat je uitgehuwelijkt gaat worden op die leeftijd, of dat het tegen je zin gebeurt door iemand van wie je zoiets niet zou verwachten en/of in een situatie die je nooit zou verwachten en terwijl jij gedacht had dat dat soort dingen waren voor iemand op wie je verliefd was, later, als je daar klaar voor was. Er zit denk ik een groot verschil tussen tot zulke dingen gedwongen worden, of 'gedwongen' worden door jouw cultuur en dus grotendeels ook door wat jijzélf vindt.

En ik kan me goed voorstellen dat er toen toch veel mensen het ook niet echt wilden. Huwelijken uit liefde waren heel wat minder gewoon natuurlijk en ik zou het niet vreemd vinden als veel meiden het toch vervelend/onprettig hebben gevonden in eerste instantie. Maar ik neem aan dat toen de meeste mannen ook wel geschikte kerels waren, net als nu, en als je dat wel vindt en je vindt, hij houdt rekening met je, en je vindt het allemaal de gewone gang van zaken, tja, dan zul je er waarschijnlijk wel aan wennen.

En jij leeft ook en overleeft ook, dus hoezo ben je dan een aansteller?
Nee. Of nou ja, natuurlijk heb je op zich wel een punt, maar nee, ik ben het toch niet geheel met je eens. Want liefde heeft altijd bestaan, in elke cultuur en als je weet dat er zoiets mogelijk is, dan wil je dat. Dan wil je niet uitgehuwelijkt worden aan een man van dertig jaar ouder die enkel maar de baas over je speelt. Ook al bereid je je daar op voor. Pijn is pijn. Kan best zijn dat het in de kern geschikte mannen waren, maar dat is toch helemaal niet genoeg.

Ik overleef helemaal niet. Ik smelt. De trein tussen Utrecht en Maastricht is met deze temperatuur ook bloedheet, ik had echt geen lange mouwen aan hoor

Ik word echt bloedchagrijnig van dit weer en ik erger me enorm aan mezelf
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 08-06-2007, 13:05
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 08-06-2007 @ 13:13 :
Gaan we 't 100e LJH vieren met een meeting? Ik ben eigenlijk best nieuwsgierig geworden naar de mensen hier.
Dat zat ik me ook te bedenken. Nog een paar dagen en dan pfoe, 100.
Oud 08-06-2007, 13:14
Verwijderd
ik voel mezelf echt heel stom
Oud 08-06-2007, 13:45
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Daantje: heel veel sterkte! Ik ken je verder niet, behalve uit je posts, maar het lijkt me echt erg als dat gebeurd na 3,5 jaar. Tis ook niet vreemd dat je nu heel erg nadenkt over hoe alles verder zal gaan.

OT:
In 3 uur tijd 20 p. gelezen en dit samengevat, het schiet weer lekker op, hoewel ik wel het idee heb dat ik iets gedaan heb.

Gelukkig is het hier niet meer zo warm. Vanmorgen heeft het even heftig geonweerd en nu is het bewolkt en waait het best hard. Ben wel blij dat ik nu niet thuis in het binnenland ben, 30 graden is echt veel te warm, zeker als het zo benauwd is.

Ik heb nu een beetje een SOG-periode. Ik wil boodschappen doen zodat dat vanavond niet meer hoeft als vriendje thuis komt en nu is het ook nog goed weer ervoor. Maar ik moét echt verder lezen. Tis wel heel interessant, over de kerstening van het Romeinse rijk, maar nog best ingewikkeld, allemaal verschillende theorieën.
Oud 08-06-2007, 13:47
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
eindelijk even kunnen huilen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 08-06-2007, 13:54
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Oh, een meeting.. nou, overwegen kunnen we het altijd toch? Kan best gezellig zijn
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 08-06-2007, 13:57
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 08-06-2007 @ 13:13 :
Gaan we 't 100e LJH vieren met een meeting? Ik ben eigenlijk best nieuwsgierig geworden naar de mensen hier.
Lijkt me leuk

Het is warm en benauwd en mijn kamer is nog steeds niet opgeruimd. Waarom ruimt mijn kamer zich niet vanzelf op
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 08-06-2007, 14:17
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik heb hier al een hele tijd niet meer gepost, maar een meeting lijkt me heel leuk

Alleen zorgen dat ik nog wat geld krijg dan...

Dan meteen maar even een post heir van mij

Ik sprak net een meisje waarbij ik in de klas heb gezeten afgelopen jaar en 't was iemand die ik heel veel steun heb gegeven, maar zij mij ook...

Ik wist sowieso wel dat ze met wat dingen zat, ook al ging ze er nooit al te diep op in, en je kon het sowieso wel aan haar merken.. Ik was zelf bang dat zij geen contact meer zou willen, zoals de meesten dat bij mij doen, en toen we op het onderwerp school kwamen gaf ik aan dat ik blij was dat ik van deze klas afwas, maar dat ik het wel jammer vond dat ik haar wss niet meer zou zien, maar nu blijkt dus dat ze zelf ook nog contact wil houden

Vooral in dit geval is dat fijn, omdat we op de een of andere manier precies wetenn hoe we elkaar kunnen helpen, zonder dat we daar echt diep op in zijn gegaan afgelopen jaar, alsof we elkaar gewoon aanvoelen....
__________________
Stop living in the past, live for the future!

Laatst gewijzigd op 08-06-2007 om 14:21.
Oud 08-06-2007, 14:19
Verwijderd
Zo, ik heb even een apart topic gemaakt voor de meeting.
Oud 08-06-2007, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 08-06-2007 @ 13:59 :
Nee. Of nou ja, natuurlijk heb je op zich wel een punt, maar nee, ik ben het toch niet geheel met je eens. Want liefde heeft altijd bestaan, in elke cultuur en als je weet dat er zoiets mogelijk is, dan wil je dat. Dan wil je niet uitgehuwelijkt worden aan een man van dertig jaar ouder die enkel maar de baas over je speelt. Ook al bereid je je daar op voor. Pijn is pijn. Kan best zijn dat het in de kern geschikte mannen waren, maar dat is toch helemaal niet genoeg.

Ik overleef helemaal niet. Ik smelt. De trein tussen Utrecht en Maastricht is met deze temperatuur ook bloedheet, ik had echt geen lange mouwen aan hoor

Ik word echt bloedchagrijnig van dit weer en ik erger me enorm aan mezelf
Liefde gróeit, hoor. Als het in jouw cultuur normaal is om met oudere mannen te trouwen, dan kíjk je naar oudere mannen. Dan denk je 'goh, die ziet er goed uit, en hij komt uit een goede familie, met hem wil ik wel trouwen ja'. Helemaal als je om je heen ziet dat die liefde meestal vrij vanzelf ontstaat in een huwelijk. Niet altijd, natuurlijk, maar ik denk echt niet dat al die meiden er zo negatief tegenover stonden. De leeftijd speelt niet echt een heel grote rol, denk ik, in een cultuur waarin álle mannen de baas spelen.
Oud 08-06-2007, 15:15
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Morgan schreef op 08-06-2007 @ 16:12 :
Liefde gróeit, hoor. Als het in jouw cultuur normaal is om met oudere mannen te trouwen, dan kíjk je naar oudere mannen. Dan denk je 'goh, die ziet er goed uit, en hij komt uit een goede familie, met hem wil ik wel trouwen ja'. Helemaal als je om je heen ziet dat die liefde meestal vrij vanzelf ontstaat in een huwelijk. Niet altijd, natuurlijk, maar ik denk echt niet dat al die meiden er zo negatief tegenover stonden. De leeftijd speelt niet echt een heel grote rol, denk ik, in een cultuur waarin álle mannen de baas spelen.
Ik kan er gewoon met mijn hoofd niet bij. Misschien heb je wel gelijk. Maar toch rot als je dan lesbisch bent. Je kan me niet wijsmaken dat dat toen niet bestond. En ook niet dat twaalfjarige jongetjes het fijn vonden om seks te hebben met oudere mannen. Nou ja, laat maar. Ik word er gewoon verdrietig van maar misschien ligt het wel gewoon aan mij.

OT: Hm, een cornetto verhoogt in dezer dagen echt mijn levensvreugde.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 08-06-2007, 15:24
Verwijderd
Net de IB-groep gebeld...en ik had gewoon voor het eerst een heel normaal iemand aan de lijn. Hij gaf uitgebreid en zeer duidelijk antwoord op mijn vragen en bleef gewoon normaal doen toen ik voor de zekerheid vroeg of ik het goed begrepen had. Dat is echt een unicum (voor mij dan iig, tot nog toe alleen maar bijzonder slechte ervaringen met de info-lijn namelijk). En alles stond al zoals het moest staan qua studiefinanciering enzo, dus dat is erg fijn.

Ben m'n nieuwe agenda aan het invullen, hij is wel heel erg roze, maar ik heb iig meer ruimte dan in die van dit jaar en er kunnen ook meer foto's 'in' de voorkant en ook op de achterkant. Ik hoop alleen dat het niet te erg gaat vlekken als ik schrijf, de pagina's zijn vrij glad, maar ik geloof net niet te, dus dat is fijn.
Oud 08-06-2007, 15:27
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik ben ook wel in voor weer eens een meeting.


Gisteren de kennismakingsdag op de Wende gehad.
Jeetje, wist niet dat zo'n dag zo intensief kon zijn. Maargoed, het was wel een hele leerzame dag. Ik weet nu we zeker dat een van de twee behandelingen me wel aanspreekt, en de andere niet. Ik hoop dat ik aangenomen word voor klinische DGT/linehan (+schemagerichte therapie). Want die andere sprak me totaal niet aan. Of, nouja.. het past gewoon niet bij me voor mijn gevoel.

Nu is het weer afwachten..
Binnen 3 weken hoor ik of ik aangenomen ben of niet. Dan volgt er een aanname gesprek, om te kijken of je met de psychiater een behandelplan overeen kan komen. En dan is het afwachten of er plek is, anders kom je op de wachtlijst. Ben benieuwd..

Enige waar ik wel behoorlijk van schrok is dat de klinische linehan ook een jaar duurt, terwijl op de website 3 tot 6 maanden ervoor staat. Beetje vreemd.. en even wennen aan dat idee. Ze hadden het daar over dat er geen internet is, maar dat probleem heb ik al omzeild. Ik heb een telefoon met internet en msn inmiddels
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 08-06-2007, 15:28
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dankjewel iedereen voor alle lieve reacties, dat doet me echt goed. Iedereen is zo ontzettend lief ineens
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-06-2007, 15:30
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Ik ga denk ik met een maatschappelijk werkster praten. Ik weet niet of ik het wel wil, maar het lijkt me beter. Al voelt het alsof ik dan moet toegeven dat er wat mis met me is.

En bah waarom heb ik het gevoel dat het leven aan me voorbijgaat, terwijl ik pas 18 ben. Ik voel me zo oud. Mijn moeder zegt altijd tegen iedereen dat ik zo verantwoordelijk ben en niets fout doe terwijl ik zin heb om alle bushokjes in te slaan die ik tegenkom (bij wijze van spreke).
Oud 08-06-2007, 15:33
Verwijderd
Go Yana! *trots*

En een meeting lijkt me leuk <3 *meetingfan*

Eeeeeen. Ik smelt - zoals iedereeen volgens mij. En ik moest nog een presentatie doen ook, maar daar hadden we maar wel mooi een 8,3 voor hoogste van de klas Wooehooe.
Oud 08-06-2007, 15:48
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
waaah, ik kan niet leren in deze hitte... en daardoor raak ik in de stress.. .. Hoe krijgt de hogeschool het toch voor elkaar om alles opeens in de laatste 4 weken te proppen.. Hier is echt niet goed over nagedacht..

Oh ja, en een gesprek gehad met een nieuwe behandelaar van Altrecht.. Dat was echt raar.. Ik scheet ook in me broek (rokje) vond het zo spannend. Dat zag ze natuurlijk,maar goed...

Ik leef nog.

Laatst gewijzigd op 08-06-2007 om 15:57.
Oud 08-06-2007, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 08-06-2007 @ 16:15 :
Ik kan er gewoon met mijn hoofd niet bij. Misschien heb je wel gelijk. Maar toch rot als je dan lesbisch bent. Je kan me niet wijsmaken dat dat toen niet bestond. En ook niet dat twaalfjarige jongetjes het fijn vonden om seks te hebben met oudere mannen. Nou ja, laat maar. Ik word er gewoon verdrietig van maar misschien ligt het wel gewoon aan mij.

OT: Hm, een cornetto verhoogt in dezer dagen echt mijn levensvreugde.
Offtopic: Ik ben ook erg blij dat het nu niet zo is, hoor, en ik denk dat het zeker wel voor meer problemen heeft gezorgd dan ons systeem (nou ja, hoeveel pijn scheidingen veroorzaken...). Maar ik dénk dat het voor de meeste mensen toch wel gewoon redelijk ging.

En er waren zelfs mensen met lesbische relaties bij de oude Grieken, hoewel dat waarschijnlijk wel uitzonderingen waren. Daar komt het woord vandaan, hè. Maar in veel culturen was/is het gewoon balen om homoseksueel te zijn. (en als je dan gedwongen wordt om te trouwen met iemand van het andere geslacht, dat is wel erg kut, ja. Daar had ik geen rekening mee gehouden Dan groeit er natuurlijk nooit liefde op die manier. Maar misschien is het wel niet heel ondoenlijk om een vriendschappelijke relatie te hebben met een man waar je wel af en toe seks mee moet, ja, voor de kids, maar hij heeft toch wel jochies om ook aan z'n trekken te komen).

Ik weet ook niet goed wat ik met die jongens en mannen aanmoet. Sowieso, er zijn gemiddeld genomen niet zo veel homo's, toch,10% ofzo? Dus dat betekent dat heteroseksuele mannen homoseksuele relaties aangingen. En tegenwoordig vindt de gemiddelde heteroseksueel dat gruwelijk, maar toen blijkbaar dus helemaal niet. Ik kan me ook wel voorstellen dat seks met een vrouw lekker is - de handelingen blijven hetzelfde, dezelfde fysieke sensaties worden veroorzaakt, en als je je partner niet vies vindt (maar hooguit onaantrekkelijk zoals een vibrator onaantrekkelijk is), tja.

Maar goed, jongetjes van twaalf zouden het nu vaak tof en stoer en spannend en geil vinden om met een vrouw van 20, 25 seks te hebben (als het vrijwillig is dan, natuurlijk), het was iig toen ik van die leeftijd was een fantasie van veel leeftijdsgenoten. Dus als mannen een zelfde status kunnen hebben, wilden de Oudgriekse jongetjes van twaalf misschien wel op dezelfde manier seks met mánnen.

...Eh, ik verzeil een beetje in gedachtenspinsels die hier niet horen, geloof ik *gebruikt maar even de offtopic tag* Nou ja, ik snap er ook niet veel van, en ik weet niet of we ooit nog zullen snappen hoe vroegere culturen precies gevóeld hebben.


En ik ben jaloers op je cornetto. Of nou ja, ik wil liever waterijs maar ik wil hoe dan ook ijs. Is er alleen niet Stom werk, ik wil naar huis en avondeten eten en Ugly Betty kijken (slechtslecht maar wel vermakelijk).
Oud 08-06-2007, 15:57
Verwijderd
bijna 100

@dana: sterkte meis, al weet je mss ook wel dat dit het beste voor jullie twee is.

M weer is gezin, hij had zn vriendin mee genomen leuke meid was echt gezellig. Terrasje gepakt en ff bijgekletst/kennis gemaakt. Mijn vriendje had ook meegemoeten maar die moest werken maar ach zie m morgen weer<3.
Oud 08-06-2007, 16:01
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Het gaat goed met mij

Zaterdan was Disneyland zo gaaf, ik had het helemaal niet verwacht doordat A. en A. mee zouden lopen, maar ze waren zo veranderd, er kwam zelfs een punt waarop het leek of we elkaar elke dag zagen, terwijl ik ze zeker al 3 jaar niet meer gesproken heb.

Op het werk heb ik eindelijk gevraagd om overplaatsing naar de kassa en naar alle waarschijnlijkheid gaat dat na de vakantie gebeuren, nu hadden ze nog iemand nodig op de grill die alles wist, en ik ben dus de enige op zaterdag die alles weet... nou ja ook geen groot probleem.

Mijn vader heeft zijn medicijnen weggegooid en is nu zichzelf weer. Hij heeft wel veel meer pijn, maar zo is het wel wat beter. Ook gaat hij nu weer met J. om, misschien omdat hij in de gaten heeft dat het toch slecht gaat met J. en hij niet met ruzie 'uit elkaar' wilt gaan.

Mama heeft donderdag haar kennismakingsgesprek gehad met de groep waar ze bij komt om haar dingetjes op te lossen, en ik kon zien dat het haar goed deed. Maandag was ze jarig en ze was helemaal blij met de bloemen die mijn zus en ik voor haar gehaald hadden.

Mijn zus heeft wss een kamer, het gaat nu wel allemaal heel snel, maar misschien is het maar beter zo, er heerst spanning in huis die er niet is als zij niet thuis is... klinkt heel gemeen, maar zij speelt een grote rol in de discussies hier. Ik ben een afscheidscadeautje voor haar aan het maken: een groot doek met allemaal mooie woorden erop.. omdat ze zo van schrijven houdt.

M. is in Kreta, ze mailde me dat ze me mist en dat ze van me houdt. Ik hou ook van haar heel veel. Maandag zie ik haar gelukkig weer, dat is wel gek, want nadat we besloten hebben het toch maar te proberen met elkaar hebben we elkaar niet meer gezien en gesproken eigenlijk.

Ik ben 2 kilo afgevallen en ik wordt steeds mooier. Mijn nieuwe kleren zijn geweldig en ik heb eindelijk de film Amélie gekocht. Ook heb ik Cats en Fingersmith gehaald.
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 08-06-2007, 16:12
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
In tegenstelling tot mijn post van gisteren, gaat 't vandaag wel weer aardig. Ik ben dan wel verbrand in mijn gezicht (ik had me nog wel ingesmeerd vanochtend!) en ik ben gigantisch moe, maar de themamiddag is wel geslaagd. De kinderen vonden het leuk en hebben ook nog wat geleerd. Ook mijn mentor was er wel tevreden over. En ik heb zelfs een superleuk afscheidscadeautje gekregen .
Nu alleen niet vergeten dat ik dit weekend wel nog een heleboel aan school moet doen. Het komt niet aanwaaien en ik mag nog niet rusten. Dinsdagmiddag pas. Nog even doorzetten dus.
Oud 08-06-2007, 16:33
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 08-06-2007 @ 09:31 :
Straks gesprekje en dan werken aan de presentatie... Ik móet me gewoon nog even blijven concentreren, over een week is het over.
*grom* Nu wil hij dus alles nog veranderd zien. Eerst zeggen dat het op de ene manier moet en dan als het af is zeggen dat het anders moet is niet cool. En ons opeens nieuwe vormen van analyses willen aanleren op de dag dat het moet worden ingeleverd is ook niet zo lief.

Wel interessant, maar zijn timing is belabberd.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 08-06-2007, 16:33
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Mijn moeder is gek.

Zit ik op sites naar leuke bikini's te zoeken, komt ze binnen: "Kijk je naar blote dames?"
Nee, ik kijk naar bikini's mens, dat jij niet snapt dat dat ook op internet kan.
Oud 08-06-2007, 16:44
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik ben een gesmolten ijsje, werkelijk waar. Ik lek aan alle kanten, voel me echt oververhit. Vreselijk om in zulke hitte zo ver te moeten fietsen. School was eindelijk weer een keertje leuk, ondanks het feit dat ik weer eens vier tussenuren had. Had maar twee uur les en twee toetsen (hoe verzinnen ze het!) dus viel mee. Kreeg voor m'n Duitse leestoets van vandaag een 7,1!!! Superfijn want ik vond 'm erg moeilijk en zoals gewoonlijk had ik er WEER geen zak voor gedaan. Als ik in het hele jaar misschien twintig teksten uit m'n examenbundel heb gemaakt, is het veel.

M'n aardrijkskundecijfer kreeg ik ook terug: 7,3!!! Dat was het een na hoogste want het hoogste was een 7,5. Superblij ermee want nu valt er ook een hoop stress van me af wat betreft de tentamenweek. En als klap op de vuurpijl kreeg ik een 8!!!!!!!!! voor m'n Spelling & Stijl terug van Nederlands, belachelijk goed want als er iemand slecht in spelling is, ben ik het wel!
Maar ben er wel superblij mee en m'n Engelse docent kwam naar me toe en zei dat hij 'niet onaangenaam verrast was' door mijn romanopdracht, dat is toch iets positiefs of niet? Ik begrijp het niet helemaal geloof ik.

Verder heb ik geprobeerd iets te doen voor de tentamenweek maar jezus wat is het heet en wat kan ik me daardoor slecht concentreren! Vanavond even langs m'n werk denk ik, even iedereen weer zien/spreken. Hopelijk kan ik voor die tijd nog wat aan school doen want het weekend gaat het er ook niet van komen. OEOEOEOEOEEOOEE ZENUWACHTIG VOOR MORGEN!!!! <3
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 08-06-2007, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 08-06-2007 @ 10:42 :
Bedankt allemaal! Ik heb me inmiddels in korte broek + topje + kort vestje (zodat mn schouders bedekt zijn ) gehesen.. en het is echt láng geleden dat ik zo "bloot" ben geweest. Confronterend hoor Te dikke bovenbenen, te lelijke armen..grr. Maar goed, ik ga het gewoon doen. (Nog lekker makkelijk nu, want ik heb nog geen kip gezien )
Ik draag sinds een jaar ook weer korte mouwen ondanks de littekens en ondanks de wondjes op mn benen. Ja mensen kijken, ja kinderen maken er opmerkingen over. Maar boeiend. Oké het is wel lastig soms, maar ik heb echt geen zin om met dit weer lange mouwen te dragen. Dan maar littekens of eczeem...
Oud 08-06-2007, 17:07
Verwijderd
Eerste wijziging heb ik al gedaan door een ander emailadres aan het maken. .

Zo.

En nu doorvoeren die hap.
Oud 08-06-2007, 17:16
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
meer regen en onweer, meer, meer, meer
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 08-06-2007, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 08-06-2007 @ 18:07 :
Eerste wijziging heb ik al gedaan door een ander emailadres aan het maken. .

Zo.

En nu doorvoeren die hap.
gajedoendan?


Ik ga terug naar Cusco. Ik ga gewoon terug. Ik heb net de baas van de talenschool een bevestigende mail gestuurd. Ik had wat spanning over mijn doktersbezoek, maar ze vindt het geen probleem als ik ga. Als ik nu maar wel vast het behandeltraject in ga. En zelfs mama deed gewoon mee, zonder mopperen en heeft zich ook enigszins ingesteld op mijn tweede vertrek. WTF. Ik ga terug. Even het mailtje van de baas afwachten en dan een ticket boeken. een ticket boeken. een ticket boeken. JA! Er vallen eindelijk wat kleine dingetjes op zn plaats nu.

Oh ja, en Mushu, onze nietsnuttige wandeling gisteren heeft me goed gedaan. En vanavond gaan we ook even wegsmelten

Laatst gewijzigd op 08-06-2007 om 17:28.
Oud 08-06-2007, 17:42
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
jeej lekker onweer en regen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 08-06-2007, 17:52
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
O, ik wil ook onweer en regen. Hopelijk koelt het dan wat af. En ik wil bliksem want dat vind ik mooi.

Morgen werken. Ik heb geen zin. Ik heb nooit zin om te werken. Maar ik moet niet zo zeuren want als ik veel werk kan ik een spelletje kopen.

Hee, het onweert nu. Mijn wensen worden gehoord
Alleen dan moet ik wel van de computer af. Nouja, dan maar weer op de ds. Of kamer opruimen.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 08-06-2007, 17:54
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 08-06-2007 @ 18:52 :
O, ik wil ook onweer en regen. Hopelijk koelt het dan wat af. En ik wil bliksem want dat vind ik mooi.

Morgen werken. Ik heb geen zin. Ik heb nooit zin om te werken. Maar ik moet niet zo zeuren want als ik veel werk kan ik een spelletje kopen.

Hee, het onweert nu. Mijn wensen worden gehoord
Alleen dan moet ik wel van de computer af. Nouja, dan maar weer op de ds. Of kamer opruimen.
hier trilt het huis helemaal.. gelukkig heeft een laptop een accu
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 08-06-2007, 18:00
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 08-06-2007 @ 18:54 :
hier trilt het huis helemaal.. gelukkig heeft een laptop een accu
Oja, slim. Ik heb ook maar de stekker eruitgehaald
Alleen op een gegeven moment haalt 'ie dan het internet ervan af, maar nu werkt het nog. En ik ben bang dat het alsnog stuk gaat, maar dat kan toch niet als je op de accu werkt?

Het begint nu ook vet hard te regenen, en het wordt helemaal donker. Ik hou van dit weer (oke, alleen nu omdat het zo benauwd is in mijn kamer).

Hier onweert het nog niet zo gek hard.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 08-06-2007, 18:00
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
op acca kajn die niet kapot.. alleen leeg
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 08-06-2007, 18:03
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Mooi, dankje
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 08-06-2007, 18:09
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Yeah, hier komt nu ook de onweer en de regen! Heerlijk, verkoeling.
Oud 08-06-2007, 18:20
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Pff, niet dan, verdomme, laat het al maar. Stik maar.
Weet je, we moeten er gewoon mee stoppen. Ik wil niet meer altijd op de laatste plaats komen. Niet eens op de tweede, nee, op de láátste.
Ik ben verdrietig & kwaad & ik weet niet wat ik moet doen.
En ik heb zin om hem te smsen dat hij moet ANTWOORDEN of hem te bellen tot hij opneemt of antwoordt maar dat is zo stalkerig.
Of desnoods alleen maar smsen dat hij kan oprotten. Ja, daar heb ik ook wel zin in, eigenlijk.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.

Laatst gewijzigd op 08-06-2007 om 18:24.
Oud 08-06-2007, 18:39
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Sagana: laat je niet ongelukkig maken door een jongen(/man). Als jij voor hem op de laatste plaats komt, verdient hij je niet. Hij mag ook wel moeite doen voor jou.
Hoe gaat het met Kizzy?

Het is hier heel donker en het regent en onweert en bliksemt. En door de ventilator waait het op mijn kamer, waardoor het lijkt alsof het binnen stormt. Het lijkt wel winter of herfst, geen zomer. Maar het is wel even lekker.
En nu ga ik stoppen met zoveel posten (verveling heerst ) en naar de bliksem kijken.
Iedereen is blij met regen zo te lezen, dat zie je niet vaak
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 08-06-2007, 18:42
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Wut, het is hier nu al gestopt met regenen. Neeee, het is nog steeds benauwd. Gatsie, ik wil die regen echt. Ik plak aan m'n tafel vast zo ongeveer.
Oud 08-06-2007, 18:48
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Hier is het nog steeds 30 graden. Ook op m'n kamer, dat is wel balen.
Net ff gedouched en toen snel weer naar beneden, want hier is het iets minder warm 26/27.

Pfff, ik ben zooo blij dat deze week achter de rug is. Net m'n tentamen nagekeken met m'n moeder en ik heb gewoon een voldoende.
Nog één tentamen en dan heb ik alles gehaald dit jaar.

Goed, nu weekend. Niet meer aan m'n studie denken, maar lekker leuke dingen doen.

Het is wel warm, maar als ik er op gekleed ben en niet al te veel meer hoef te doen is dat eigenlijk helemaal niet zo erg meer.
__________________
Oud 08-06-2007, 19:04
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
onweer is eng en het moet ophouden end at doet het niet
en er gaan allemaal mensen dood aan enzo
__________________
.
Oud 08-06-2007, 19:09
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
wezen werken de dag begon goed en daarna zitten hyperventileren op het werk jeuj en toen begon een jongen er nog over dat hij naar de afdelingsleider zou stappen als ik niet zou proberen te stoppen met snijden en naar huis zou bellen
terwijl hij weet dat ik het al 3 weken niet gedaan heb
en probeer te stoppen
en morgen met mijn moeder naar de stad
en zondag komt er een meisje van mijn werk op bezoek
en met eten gaat het nog steeds goed *klopt af*
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 08-06-2007, 19:15
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
vandaag zag ik een auto met het nummerbord: LJ - HT - 99

dat wilde ik even delen met jullie vond ik echt grappig
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 08-06-2007, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Ann schreef op 08-06-2007 @ 20:15 :
vandaag zag ik een auto met het nummerbord: LJ - HT - 99

dat wilde ik even delen met jullie vond ik echt grappig
Oud 08-06-2007, 19:19
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 08-06-2007 @ 19:39 :
Sagana: laat je niet ongelukkig maken door een jongen(/man). Als jij voor hem op de laatste plaats komt, verdient hij je niet. Hij mag ook wel moeite doen voor jou.
Hoe gaat het met Kizzy?
Ik weet het... Maar ik weet niet wat ik moet doen, echt niet. Ik ben zo enorm verliefd op hem, nog altijd, en àls we samen zijn is het altijd echt heel leuk, of we nu alleen met z'n tweeën zijn of met nog andere mensen. Maar het is zo dubbel allemaal en het is zo slopend om steeds op de laatste plaats te komen.
En vandaag kon hij niet afspreken want hij moest na 't werk nog met collega's iets doen. Zegt m'n vader dat hij hem rond 17u heeft gezien, en níét met collega's. Ja hé, stik dan ofzo. Ik ben zo giftig op hem momenteel en morgen zie ik hem en ik ga hem gewoon negeren ofzo want ik heb gewoon geen ZIN meer in al dit gedoe en ik word er zo moe van.

Met Kizzy is alles heel goed het is echt een schatje. Ze ligt nu uitgeteld te slapen want ze heeft daarnet een hele tijd in de tuin gespeeld (en zichzelf enorm vuil gemaakt ).

En een vriendin vroeg of ik vanavond mee iets ging drinken, maar eigenlijk kan ik niet want ga ik leren... Maar ik heb wel afleiding nodig. Dilemma, dilemma.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 08-06-2007, 19:45
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ann schreef op 08-06-2007 @ 20:15 :
vandaag zag ik een auto met het nummerbord: LJ - HT - 99

dat wilde ik even delen met jullie vond ik echt grappig
Oh, dat is tof!

En het regent hier eindelijk en ik zag net een bliksemding voor m'n raam. Whoehoe, het koelt eindelijk af.
Oud 08-06-2007, 19:46
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 08-06-2007 @ 17:33 :
Mijn moeder is gek.

Zit ik op sites naar leuke bikini's te zoeken, komt ze binnen: "Kijk je naar blote dames?"
Nee, ik kijk naar bikini's mens, dat jij niet snapt dat dat ook op internet kan.

Sorry ik vind het nogal grappig

Zonet me flink uitgeleefd in de sportschool en na een gespannen dag is dat best fijn. Ik heb alleen nog steeds te weinig aan m'n studies gedaan.
Zometeen eerst terrashangen met lieve mensen
__________________
Kõigi teede pikkus ajas on võrdne - | - Рукописи не горят
Oud 08-06-2007, 19:50
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
oh jeeeeeeeee...

Het weer slaat om, en ik ook.. van niks naar....
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #100!
rare kwast
491 21-06-2007 19:51
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:52.