Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2007, 09:52
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
klote fysio.. ik WEET dat ik dik ben en dikke benen hebt.. hoef je er niet in te wrijven
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Oud 15-06-2007, 10:04
Verwijderd
Ik zit pas op kamers en ik vind het nu eigenlijk al niet meer leuk. Er heersen zilvervisjes in de flat en vanochtend zat er overal zo'n zilvervisje waar ik iets moest pakken. Resultaat: ik durfde niet op te ruimen en nu ligt alle vuile was enzo nog steeds op mn kamer, bah, dat klinkt en is smerig, maar ik was echt bang. Ook lekker een dode muis op mn kamer gevonden... Jaja, gaat goed. Ik mis het oude vertrouwde thuis. Ik kan toch niet nu al opgeven? Nee toch?
Oud 15-06-2007, 10:20
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Yeyeyeeeeeeee zes proefwerken gehad nog negen te gaan, maandag Wiskunde en dat is leuk. <33 Eens kijken wat ik sta - misschien haal ik wel een 95 op m'n rapport, zou teh vet zijn. <3 En Scheikunde komt ook wel goed en Natuurkunde ook en de rest is alleen maar leren enen.

En vannacht lag ik wakker of droomde ik, er waren iig duisent muggen die me overal prikten en ik was helemaal in paniek enen.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 15-06-2007, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 15-06-2007 @ 09:50 :
Aargh, straks tentamen en ik wil verdorie gewoon die vakken halen (en stiekem mn P in één keer maar denk niet dat dát erin zit , al kan het nog wel.. We zien wel.) maar ik heb geen zin

Maar, straks 2,5 dag Fields of Rock! <3
Heee kom jij ook, dan moet je hoi komen zeggen!! Ik sta ergens achter de bar
Oud 15-06-2007, 10:58
Verwijderd
Geslaaagd
Oud 15-06-2007, 10:59
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
QP schreef op 15-06-2007 @ 11:58 :
Geslaaagd
Oud 15-06-2007, 11:40
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Nou weer problemen met het opstarten van logopedie, zelfs nog voor ik die praktijk opgebeld heb om op de wachtlijst te komen. Jongens, hoe moeilijk kan het allemaal zijn?! En ik snap intussen ook geen moer meer van alle regeltjes en regelingen van de zorgverzekering...

Maar goed, volgens mij heb ik intussen alle mails met vragen om informatie gestuurd die nodig waren, dan ga ik nu eerst eten en dan gauw weer eens verder aan mijn portfolio. Dat schiet niet echt op zo natuurlijk. Dan laat ik de afwas wel zitten, ik heb nog wel genoeg pannen om te kunnen koken vanavond.
Oud 15-06-2007, 11:54
Verwijderd
Ik heb gewoon zitten janken net, om dat nummer.



Ik loop hier alleen
in een te stille stad
Ik heb eigenlijk nooit last
Van heimwee gehad
Oud 15-06-2007, 12:00
Verwijderd
Citaat:
IcedEarth schreef op 14-06-2007 @ 23:41 :
Desiderata
Go placidly amid the noise and the haste,
and remember what peace there may be in silence.
As far as possible, without surrender,
be on good terms with all persons.
Speak your truth quietly and clearly, and listen to others,
even to the dull and ignorant;
they too have their story.

Avoid loud and aggressive persons;
they are vexatious to the spirit.
If you compare yourself with others,
you may become vain or bitter,
for always there will be
greater and lesser persons than yourself.

Enjoy your achievements as well as your plans.
Keep interested in your own career
however humble;
it is a real possession in the
changing fortunes of time.

Exercise caution in your business affairs,
for the world is full of trickery.
But let this not blind you
to what virtue there is;
many persons strive for high ideals,
and everywhere life is full of heroism.

Be yourself.
Especially do not feign affection.
Neither be cynical about love,
for in the face of all aridity and disenchantment,
it is as perennial as the grass.

Take kindly the counsel of the years,
gracefully surrendering the things of youth.
Nurture strength of spirit
to shield you in sudden misfortune.
But do not distress yourself with dark imaginings.
Many fears are born of fatigue and loneliness.

Beyond a wholesome discipline,
be gentle with yourself.
You are a child of the universe
no less than the trees and the stars;
you have a right to be here.

And whether or not it is clear to you,
no doubt the universe is unfolding as it should.
Therefore, be at peace with God,
whatever you conceive Him to be.
And whatever your labors and aspirations,
in the noisy confusion of life,
keep peace in your soul.
With all its sham,
drudgery, and broken dreams,
it is still a beautiful world.
Be cheerful.
Strive to be happy.
typisch, zo heb je t nog nooit gezien, zo krijg je t voor je verjaardag van iemand en komt t ook online hier
Oud 15-06-2007, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Nattigheid schreef op 15-06-2007 @ 12:54 :
Ik heb gewoon zitten janken net, om dat nummer.



Ik loop hier alleen
in een te stille stad
Ik heb eigenlijk nooit last
Van heimwee gehad
guus meeuwis- Brabant <33!
Oud 15-06-2007, 12:01
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 15-06-2007 @ 10:41 :
Mijn zusje is geslaagd, wel met een onvoldoende voor economie, maar ja. Wedden dat zij door mijn ouders weer helemaal opgehemeld wordt? Mijn ouders weten hun reactie ook nooit binnen proporties te houden (toen ik een keer 2 vijven op mijn rapport stond, kreeg ik huisarrest, huiswerkcontrole en weet ik wat nog meer; toen mijn zusje datzelfde had, zeiden ze "ach, volgende keer iets meer je best doen").

En ik heb mijn tentamen gehaaaaaaaald! Ik ben zo blij . Ik kreeg gisteren rond 5u pas te horen dat ik het vandaag mocht herkansen, dus ik ben als een gek gaan leren. En ik had net niet te veel fouten, dus nu heb ik het bewijs binnen dat ik geschiedenis beheers. Joepie!
Ja ik ken het ook, alleen dan nog wat erger. Ik heb een keer een 3,5 op wiskunde gehaald, meteen een kruisverhoor. En dat was een proefwerk, niet eens op mijn rapport. Als ik was blijven zitten had ik het waarschijnlijk helemaal kunnen schudden.

En dat terwijl mijn broertjes er echt helemaal met de pet naar gooien en op school en vooral thuis ook helemaal niets anders doen dan de hele dag maar fokking computerspelletjes spelen. Ik heb dan ook zoiets van ga dan maar werken ofzo en betaal je eigen lesgeld dan maar. Tja en dat hoeft dan weer niet want toen ik die leeftijd had werd alles ook voor me betaald. Maar ik doe wél wat en ik heb eigenlijk geen tijd om ernaast te werken dus ik moet me nu in de schulden steken bij de IBG
Oud 15-06-2007, 12:05
Verwijderd
Citaat:
QP schreef op 15-06-2007 @ 13:01 :
guus meeuwis- Brabant <33!
en ik woon helemaal niet in Brabant en toch moet ik ervan huilen
Oud 15-06-2007, 12:08
Verwijderd
Hoi, ik hou ervan om foute anime-theme's te luisteren.<3
Oud 15-06-2007, 12:47
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ooh ik heb hoofdpijn en mijn boek is leuk en Wiskunde ook maar de tijd gaat te traag als je ergens op wacht, nog achttien achttien minuten. Eeh.

Ja. (What goes around, comes around.) Het is like dertig graden beneden. En ik wil schrrrijven maar ik heb er de rust niet voor.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 15-06-2007, 12:48
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
OMFG, mijn schoonmoeder belde net of ik ceremoniemeester wilde zijn op haar bruiloft en ik vind het leuk maar ook zó eng!!!
__________________
I like my new bunny suit
Oud 15-06-2007, 12:54
Verwijderd
Kruimel gaaaaaaaaaaaf! Doen!
Oud 15-06-2007, 12:55
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hoeveel mensen zeggen een week nadat het uit ging met hun vriend dat hun leven mooi is?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-06-2007, 12:58
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 15-06-2007 @ 13:55 :
Hoeveel mensen zeggen een week nadat het uit ging met hun vriend dat hun leven mooi is?
Is het uit
Oud 15-06-2007, 12:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 15-06-2007 @ 13:58 :
Is het uit
Sinds vorige week donderdag.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-06-2007, 14:17
Papillon
Avatar van Papillon
Papillon is offline
@Daantje: Ik had ook al heel snel het gevoel dat het de juiste beslissing was, toen het uit ging tussen mij en mijn ex. Sinds het uit is, ben ik eigenlijk helemaal opgebloeid. Fijn dat je je zo goed voelt!

Ontopic:
Bijna weekend! Ik hoop echt dat ze zo bellen dat ik niet hoef te werken straks. Ten eerste omdat ik niet zoveel zin heb , maar vooral ook omdat ik echt last van mijn rug heb! En ik wil gewoon weekend! Volgende week heb ik al een drukke week, dus laat me nu gewoon vrij hebben!

En mijn geld is eindelijk gestort, ben gelijk rijk!
Gelijk wat op mijn spaarrekening gezet voor de vakantie.
Over een maandje zit ik lekker in Spanje!
Oud 15-06-2007, 14:40
Verwijderd
Het meisje wat ik op reis ontmoet heb, heeft zo'n prachtig verhaal op haar site gezet...ze gaat daadwerkelijk emigreren. En een aantal stukken op haar site...het is net alsof ik het zelf geschreven kon hebben. Auw, wat doet deer zeer en auw..mijn heimweeknobbel groeit steeds harder. Cusco is niet voor eeuwig...maar...dat meisje heeft toen ze wegging uit Nederland hetzelfde gedacht als ik.


En dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog licht
Oud 15-06-2007, 14:46
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 15-06-2007 @ 13:55 :
Hoeveel mensen zeggen een week nadat het uit ging met hun vriend dat hun leven mooi is?
Ik zei het dezelfde dag nog. Het is nu twee weken uit, na tweeëneenhalf jaar. Ik heb me in tijden niet zo goed gevoeld .
Oud 15-06-2007, 15:17
moon
Avatar van moon
moon is offline
Felicitaties voor alle geslaagden!!!

Naar de dokter geweest, bloed laten prikken, ben benieuwd of er wat uit komt.
Verder bij mijn oma geweest, schoon gemaakt. Mijn oma wilde overal aan mee helpen, het leek erop dat ze tegenover mij ook al wilde bewijzen dat ze alles nog zelf kon. Op een gegeven moment lag ze op haar knieën een boekenkastje af te stoffen...echt onbegrijpelijk. Ze liep tegenover mij ook grootse verhalen te verhalen te vertellen, en wat mijn ouders over haar zeiden was niet waar. Zo kwam ze weer met: "Ze (mijn ouders) denken dat ik niks meer eet, denken ze nou echt dat ik mezelf dood laat hongeren?". Éen en al frustratie, vechtlust, doorzettingsvermogen in haar ogen, dat temperament..nou weet ik van wie ik dat heb. Mensen moeten tegen mij ook niet zeggen dat ik iets niet kan, want dan zal ik kosten wat kost bewijzen dat ik het wel kan. Het is dubbel, enerzijds begrijp ik haar heel goed, anderzijds begrijp ik haar ook weer volstrekt niet.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 15-06-2007, 15:34
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Gefeliciteerd allemaal!!

Ik ben ook in de feeststemming want op drie na zijn al mijn vrienden geslaagd voor hun examen!!!!! De andere drie moeten nog een her doen maar ik weet bijna zeker dat ze dat halen! L. weet het pas over 3 weken, ze moet nog mondelingen doen en dan hoort ze ook pas de rest van de uitslagen dus we zijn ongeveer op hetzelfde moment klaar. Vet leuk: krijg binnekort allemaal etentjes, met N. Z. en D. en natuurlijk met de 'hippe' toneelmeiden en met L. waarschijnlijk! Super!

Vandaag lange dag, toetsen waren moeilijk, als mijn tentamenweek ook zo gaat zie ik het somber in.. Maar goed, dat zien we dan wel! Morgen komt T. thuis die ook geslaagd is (met een 9 voor d'r CE geschiedenis!!!) dus dat wordt waarschijnlijk feest! Het was wel gezellig vandaag, veel gelachen en weer relaxt met het besef dat ik nog best even de tijd heb om te leren voor de tentamenweek.
Alleen de gedachte dat ik nóg een jaar op school moet zitten met vier supergoede leraren die weggaan, de huidige kut regels en kut directie en alle examenstress die ik nog allemaal zal moeten ondergaan, stemt me lichtelijk chagerijnig

Wel super sprak vandaag met S-L. ze vertelde dat ze wegging om dezelfde redenen als de andere drie maar dat ze het echt heel jammer vind. Ze zei dat ze gaat duimen voor me volgend jaar en naar de diploma uitreiking zal komen en dat ze supertrots op me is dat we het festival hebben gewonnen. Wat een tofwijf is het toch, waarom kon ik haar vorig jaar soms wel achter het behang plakken?

Hmmm, nu in ieder geval weekend en alles is tof en blij en fijn en ik krijg zelfs bijna zin om te gaan leren, joh! Nu eerst even spelletje spelen en het eten gaat ook al goed en wat ben ik positief en wauw wauw wauw <3
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 15-06-2007, 15:44
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Waarom draaien ze het wilhelmus in het huis achter ons? Ik wil Yann Tiersen luisteren!!

Ik heb besloten dat ik Frans ga herkansen, ook al ben ik al geslaagd.. ik heb alleen maar zessen en zevens en frans is op 1/10de na geen 7 terwijl ik altijd een 8 stond, dat vind ik stom. En stiekem ben ik heel erg jaloers op mijn zus. Ik heb echt keihard lopen leren en zij veel minder heeft ze alleen maar zevens, achten en negens... Nou ja mijn profielwerkstuk was beter (a) Toch nog iets...
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 15-06-2007, 15:47
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Nattigheid schreef op 15-06-2007 @ 13:54 :
Kruimel gaaaaaaaaaaaf! Doen!
Ja, ik ga het ook doen, zeker weten! Toen ze me belde heb ik wel gezegd dat ik niet zeker wist of ik het kon, maar eigenlijk moet ik het ook wel kunnen en als ik echt ergens niet uit kom sta ik er heus niet alleen voor. We gaan binnenkort nog eens praten over hoe het allemaal gaat, en ik vind het zo lief dat ze mij vroeg!


De spanning van alles begint nu eindelijk een beetje van me af te vallen... Er begint een einde aan te komen, zelfs na verlenging en extra werk erbij, en ik heb het gevoel dat het goed komt en dat we goed werk in kunnen leveren. In slaap vallen met die warmte is niet makkelijk, maar ik denk dat ik vanaf vanavond weer beter ga slapen.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 15-06-2007, 16:00
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
ik word gek van de mensen die je nauwelijks kent en die meteen hun levensverhaal 'ik ben zo zielig' aan je gaan vertellen. Of nog erger, tegen de persoon waarlangs je staat. Zodat je niet dag kan zeggen, maar er langs moet blijven staan.
__________________
Oud 15-06-2007, 16:43
Verwijderd
Wat is er nou fout gegaan. *huil*
Waarom lukt die PO nou niet, en bij niemand en wáááár is de docent als je hem nodig hebt. Fock, hele jaar alles ZELF gedaan, help me dan nu.. Fock fock.

Of heeft er hier toevallig iemand een PO Natuurkunde liggen over iets met een luchtkussenbaan en zo..
Oud 15-06-2007, 16:57
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Ik ben daarnet met Kizzy gaan wandelen, voor 't eerst een beetje verder dan de standaard 'puppywandelingetjes'. In het straatje tegenover ons, zo'n 5-10minuutjes wandelen, kan je een bos ingaan, langs twee 'ingangen'. Ik ben normaal niet zo'n "wandelmens" (behalve als kind), maar met m'n hond vind ik het wel super om te doen. En ik ging met haar langs het padje dat we normaal niet nemen (ik was ook nog nooit langs daar gegaan) en het was eigenlijk echt heerlijk. Zo rustig, geen mens te bekennen. Het was ook geen echt pad, na 50m ofzo was er geen pad meer haha toen zijn we wat verder het bos ingegaan maar toen begon ik het zelfs eng te vinden 't was net alsof we alleen op de wereld waren en dat ben ik eigenlijk helemaal niet gewoon. Maar het was echt wel heerlijk, alleen zijn, het gevoel hebben om echt vrij te zijn, even van alle zorgen verlost.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 15-06-2007, 17:28
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Sagana: ik hou zelf helemaal niet van wandelen, maar met mijn hond vind ik ook het heerlijk om te lopen. Anders vind ik het zo nutteloos voelen, met een hond erbij niet.
Hoe oud is Kizzy nu?
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 15-06-2007, 17:30
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Net belde mijn vader, dat Pluisje (het konijn van mijn zusje) dood is gegaan gisteren... Ik ben er echt even stil van . De laatste tijd als ik thuis kwam, zei ik altijd dat mijn konijn het eerste dood zou gaan, die zag er zo slecht uit... Maar kennelijk had ik het dus toch mis.
Echt stom, hoe erg gehecht je kunt zijn aan een huisdier
Oud 15-06-2007, 17:32
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 15-06-2007 @ 18:30 :
Net belde mijn vader, dat Pluisje (het konijn van mijn zusje) dood is gegaan gisteren... Ik ben er echt even stil van . De laatste tijd als ik thuis kwam, zei ik altijd dat mijn konijn het eerste dood zou gaan, die zag er zo slecht uit... Maar kennelijk had ik het dus toch mis.
Echt stom, hoe erg gehecht je kunt zijn aan een huisdier
Dat is niet stom.
En verder sterkte, ook voor je zusje. Hoe oud is Pluisje geworden?
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 15-06-2007, 17:38
Verwijderd
Godverdomme! De sla smaakte zelfs naar verdriet. Ik haat het als mensen boos op me zijn en ik moet er straks ook nog heen. Hoe kan ik hem, nouja ze, nu onder ogen komen? Ik ben zo stom ik ben zo stom ik ben zo stom ik haat mij. Ik huil nu al een uur lang en mijn moeder is wel lief, en mijn vader ook maar die zit in Bulgarije. Ik wil niet ik wil niet ik wil niet!
Oud 15-06-2007, 17:38
Little_lady
Little_lady is offline
Bleghh, ik kan het echt niet aanzien dat het niet goed met d'r gaat... Maar gelukkig ging het nog wel goed genoeg om te genieten van een stoeipartij met hondje-lief

Het was gister verbazingwekkend rustig bij het eten, zullen ze door hebben wat ze me aandoen? Maar de conclusie is dus dat ik hier weer zit en ook straks weer 'gewoon' mee zal eten met ze.

En vandaag gezeik op school. Ik had een stoel gepakt in de aula waar blijkbaar al een meisje op zat wat even weg was en dat meisje was jarig en blabla. Nouja als je het gewoon vraagt wil ik best je stoel teruggeven hoor. Niet als je meteen begint met 'ik vind het asociaal dat je zomaar een stoel van een ander pakt!'. A: je naam staat er niet op dus hij is niet van jou alleen en B: moet ik ruiken dat 'ie al bezet was of zo? Hij stond nou niet bepaald logisch om dat te denken. En ook dat 'ze is jarig hóór!', wees blij dat je je verjaardag viert kind, er zijn ook mensen die zeker weten dat ze hun laatste verjaardag al gevierd hebben.. En ik maak er vast weer een te groot probleem van maar ik haat dat soort dingen gewoon.. Ben nu dus ook lekker chagrijnig.

Oh en de honden blaffen dus m'n vader zal wel weer thuis zijn, gezellig..................

En Sagana en Heksjuh, dat van dat wandelen herken ik ook.
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 15-06-2007, 17:46
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 15-06-2007 @ 18:28 :
Sagana: ik hou zelf helemaal niet van wandelen, maar met mijn hond vind ik ook het heerlijk om te lopen. Anders vind ik het zo nutteloos voelen, met een hond erbij niet.
Hoe oud is Kizzy nu?
Inderdaad, ik hou normaal helemaal niet van wandelen, maar met 'n hond voelt het echt anders. Ze is nu 9,5 weekjes.


Godver godver godver.
Nu voel ik me pas écht blok-aan-been en onbelangrijk en bijna een ding. Iets dat je gebruikt als je het wil en wegsmijt als je het niet meer nodig hebt. Verdomme.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 15-06-2007, 19:05
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
eindelijk weekend
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 15-06-2007, 19:38
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik moest op mn neefjes passen van 12 tot 6.. en nu ben ik bek en bek af..
post van de week nog ff een lieve foto
morgen eerst 25 km lopen daarna naar huis en savonds stappen
voorlopig heb ik t wel gehad denk
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 15-06-2007, 19:48
Little_lady
Little_lady is offline
Ik moet m'n mond houden maar m'n moeder schreeuwt het nog net niet door het dorp... Ik hou van mijn 'contacten' maar wat ze me af en toe vertellen vind ik toch wel minder, nu ben ik nog chagrijniger

Maar ik heb wel echt een té leuke, gave, gezellige en vrolijke opdracht voor ANW en daar ga ik nu maar eens aan want ik heb er zin in <333
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 15-06-2007, 20:06
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 15-06-2007 @ 18:32 :
Dat is niet stom.
En verder sterkte, ook voor je zusje. Hoe oud is Pluisje geworden?
Hij zou in augustus 10 worden. Best een respectabele leeftijd dus, en het beestje heeft 't echt wel goed gehad in zijn leven, maar ik vind het nu vooral zo zielig voor z'n broertje (mijn konijn, maar goed, hij woont dus bij mijn ouders)... Die is niet gewend om alleen te zijn... Dus die zal binnenkort ook wel het loodje leggen dan.

Pfff, kom ik helemaal afgepeigerd terug van de training, is Vriendje nog steeds niet thuis . Leuk, al dat overwerk. Ik ben blij dat ik hem vanochtend gedwongen heb om een extra boterham mee te nemen naar zijn werk, want gisteren at hij zijn avondeten pas om 22.00u, en dat zit er vandaag dus ook weer aan te komen. Gezellig hoor.
Oud 15-06-2007, 20:09
Verwijderd
Wat ik 2 uur geleden wou posten (maar waar is het LJH als je het nodig hebt, he):

Ik haat jullie GODVERDOMME allebei. Fucking klootzakken. Wat een fantastisch fucking weekend.

Maar inmiddels voel ik me eigenlijk alleen nog maar verdrietig en schuldig en zelf-haterig. What else is new, right? Ik ben een peacemaker, ik haat ruziemaken, en ik haat het dat het weekend voor mijn vader en voor mijn moeder nu ook wel goed verpest is. En op de een of andere manier was het vast allemaal mijn schuld. Jezus Christus.
Oud 15-06-2007, 20:11
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Ekleor schreef op 15-06-2007 @ 18:38 :
Godverdomme! De sla smaakte zelfs naar verdriet. Ik haat het als mensen boos op me zijn en ik moet er straks ook nog heen. Hoe kan ik hem, nouja ze, nu onder ogen komen? Ik ben zo stom ik ben zo stom ik ben zo stom ik haat mij. Ik huil nu al een uur lang en mijn moeder is wel lief, en mijn vader ook maar die zit in Bulgarije. Ik wil niet ik wil niet ik wil niet!
Wat heb je gedaan?
Luister, Ekleor, iedereen maakt fouten en iedereen moet ook de ruimte krijgen om fouten te kúnnen maken.
Oud 15-06-2007, 21:43
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Dit slaat nergens op, nérgens. Dit was wel het laatste wat ik verwacht had. Ik had ten eerste al niet verwacht een sms terug te krijgen, ten tweede zeker niet één waarin 'sorry' staat en dat ik gelijk heb. Maar komaan, wat moet ik er nu mee? Waarin heb ik gelijk, ik heb zoveel gezegd? Is het nu de bedoeling dat we morgen wél normaal gaan doen, gaan doen alsof er niets is? Dat zal dan mooi niet lukken.
Verdomme toch. Dit is zo -klote- moeilijk.
En het doet zo'n pijn, zo ongelooflijk veel pijn... Ik heb het hem gezegd (nuja, gezegd - ge-sms't), maar natuurlijk beseft hij 't niet.
Misschien zegt hij wel gewoon sorry omdat hij denkt dat dat het gemakkelijkste is en het minste 'gezeur' zal opleveren.
Ik weet het niet meer, ik weet het écht niet meer.
Stuck in a moment...
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 15-06-2007, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Nienna* schreef op 15-06-2007 @ 21:11 :
Wat heb je gedaan?
Luister, Ekleor, iedereen maakt fouten en iedereen moet ook de ruimte krijgen om fouten te kúnnen maken.
Ik speel mee met mijn viool in een Barok koor. Eerst alleen met het koor gedeelte, maar opeens scheen ik mee te spelen met het instrumentale. Dat lukt mij gewoon niet, door feesten, tijd, moeheid. Het oefenen daarvoor duurt namelijk tot elf uur. Dus ik heb de dirigent opgebeld en die is vreselijk boos geworden. Dat hij teleurgesteld in me- en boos op me was en dat hij nu alles moet gaan herschrijven waar uren werk inzat.:
Terwijl mij eerst niets gevraagd was. Hij hing midden in mijn excuses op.
Het klinkt stom misschien, maar ik heb er een uur lang om gehuild, tijdens het eten. Ik haat het om mensen teleur te stellen, dat ze boos op me zijn. Dan word ik zo boos op mezelf.
Vervolgens moest ik erheen om te oefenen; vrijdag oefendag.

Het ging allemaal wel uiteindelijk al heeft hij me niet aagekeken, laat staan aangesproken.

Nu gaat het allemaal wel weer redelijk, maar lief dat je er naar vroeg. (Ik haat fouten maken.)
Oud 15-06-2007, 22:11
kroot
kroot is offline
@ iedereen die geslaagd is: gefeliciteerd!!

Ik had vanmorgen toelating voor de dirigeeropleiding. Ik was het meest zenuwachtig voor het dirigeren zelf, maar dat ging zelfs goed. Maar zingen ging echt kut. Maar ze waren aangenaam verrast en vrij positief, ik hoor de uitslag pas volgende week definitief, mar ik denk dat ik wel toegelaten ben!
Oud 15-06-2007, 22:18
Briseďs
Avatar van Briseďs
Briseďs is offline
Citaat:
Ekleor schreef op 15-06-2007 @ 23:06 :
Ik speel mee met mijn viool in een Barok koor. Eerst alleen met het koor gedeelte, maar opeens scheen ik mee te spelen met het instrumentale. Dat lukt mij gewoon niet, door feesten, tijd, moeheid. Het oefenen daarvoor duurt namelijk tot elf uur. Dus ik heb de dirigent opgebeld en die is vreselijk boos geworden. Dat hij teleurgesteld in me- en boos op me was en dat hij nu alles moet gaan herschrijven waar uren werk inzat.:
Terwijl mij eerst niets gevraagd was. Hij hing midden in mijn excuses op.
Het klinkt stom misschien, maar ik heb er een uur lang om gehuild, tijdens het eten. Ik haat het om mensen teleur te stellen, dat ze boos op me zijn. Dan word ik zo boos op mezelf.
Vervolgens moest ik erheen om te oefenen; vrijdag oefendag.

Het ging allemaal wel uiteindelijk al heeft hij me niet aagekeken, laat staan aangesproken.

Nu gaat het allemaal wel weer redelijk, maar lief dat je er naar vroeg. (Ik haat fouten maken.)
Nou dat klinkt leuk, maar niet heus . Ik vind het echt een hele rare reactie van die dirigent hoor, jij probeert je excuses te maken voor iets dat niet eens jouw schuld is en dan wordt hij boos en hangt op? Ik weet dat het moeilijk is, maar ik zou proberen me er niet teveel druk om te maken, het ligt echt aan hem en niet aan jou.

Met mij ging het redelijk, tot vandaag, vanmiddag hakte het hele 'is dit het nou?' er weer lekker in. En ik doe de hele dag niks anders dan slapen, tv, domme spelletjes op de pc en wachten tot iemand me asjeblieft aanspreekt op msn. Godver. Ik moet scriptie. En een leven
__________________
Hela världen är sĺ underbar
Oud 15-06-2007, 22:33
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Ekleor schreef op 15-06-2007 @ 23:06 :
Ik speel mee met mijn viool in een Barok koor. Eerst alleen met het koor gedeelte, maar opeens scheen ik mee te spelen met het instrumentale. Dat lukt mij gewoon niet, door feesten, tijd, moeheid. Het oefenen daarvoor duurt namelijk tot elf uur. Dus ik heb de dirigent opgebeld en die is vreselijk boos geworden. Dat hij teleurgesteld in me- en boos op me was en dat hij nu alles moet gaan herschrijven waar uren werk inzat.:
Terwijl mij eerst niets gevraagd was. Hij hing midden in mijn excuses op.
Het klinkt stom misschien, maar ik heb er een uur lang om gehuild, tijdens het eten. Ik haat het om mensen teleur te stellen, dat ze boos op me zijn. Dan word ik zo boos op mezelf.
Vervolgens moest ik erheen om te oefenen; vrijdag oefendag.

Het ging allemaal wel uiteindelijk al heeft hij me niet aagekeken, laat staan aangesproken.

Nu gaat het allemaal wel weer redelijk, maar lief dat je er naar vroeg. (Ik haat fouten maken.)
Een behoorlijk onvolwassen reactie van een volwassen man. Ik vind dit niet echt een fout van jou. Het is jouw leven en als je het niet aankunt, dan kan het niet, klaar. Je moet ook ooit voor jezelf kiezen.
Ik weet niet of je erg laat afbelt? Want dat zou zijn reactie wel kunnen verklaren.

Maar ach, probeer het je niet aan te trekken. Mensen verliezen zichzelf wel eens en dat hij nou zo kinderachtig is dat hij je niet eens kan aanspreken en aankijken, zegt dat meer over hem dan over jou, geloof me.

Maar ik begrijp wel dat het natuurlijk erg rot voelt . Mensen teleurstellen is altijd vervelend, ik doe het zelf ook regelmatig. Ik probeer het altijd te relativeren. Het is mijn leven en ik doe wat ik wil. Daarbij probeer ik zo min mogelijk mensen te kwetsen en niet altijd voor mezelf te kiezen, maar soms is voor jezelf kiezen gewoon nodig .
Oud 15-06-2007, 22:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Damn, was net ff foto's aan het kijken van de vakantie met m'n vriendengroep en als ik ons daar dan met z'n vijven zie staan, elkaar omhelzend dan denk ik nu wel: 'mijn God wat heb ik aangericht?' Ik wil niet dat we uit elkaar vallen maar tis onvermijdelijk denk ik.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-06-2007, 23:21
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Eindpresentatie is voldoende... Nu werkelijk alles afgerond en officieel geslaagd... Toch voelt het nog niet zo? Ik denk dat het even moet bezinken...
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 16-06-2007, 00:15
Verwijderd
een weekje vakantie!
en het is fijn om indirect officieel en op papier te hebben staan dat je je hele leven een puber gaat blijven. een excuus <3

láát me er maar buiten vallen
Oud 16-06-2007, 06:38
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Ik weet het gewoon allemaal niet meer. En dit is niet de beste tijd om erover te gaan piekeren.
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #68
darkfairy
494 07-09-2006 19:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:18.