Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2009, 12:27
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
gisteren ging het de hele dag wel ok.
okal had ik me seroquel niet ingenomen eeregisteren.
en gisteren net voor ik me seroquel had ingenomen raakte ik al een beetje in angst en paniek.
en daarna rond 23:00 had ik hem ingenomen en toen barste de spanning en de angst los.
en daarna kreeg ik het warm door me hele lijf en heel warm en een druk op me borst.
en ik kreeg hartkloppingen en daarna ging ik nog harder trillen in heel me benen.
die kon ik helemaal niet meer stil houden en ik werd heel misselijk en het gevoel dat ik moest overgeven en toen dacht ik eerst dat er ook lichamelijk wat mis was.
want dat denk ik vaker wanneer ik hevige angsten heb.
dat heb ik al eerder in boekel gezegd dat ik dat dan denk.
terwijl ik dan wel in me eigen weet dat het alleen de angst is vaak.
mischien vanavond toch maar even voor de zekerheid me bloeddruk laten meten.
want laatst was me pols iets te hoog.
ik had het me moeder maar gezegd en ze zei als je gaat slapen dan zal het wel over gaan en je bent gewoon zenuwachtig enzo ik hoopte maar dat het ook zo was en dat het bij angsten bleef.
en niet zo aanstellen en ik probeerde mezelf maar te kalmeren in bed.
ik weet wel dat ze dat aanstellen niet zo bedoeld maar op dat moment maakt het het alleen maar nog enger.
en toen ging ik maar naar bed toe met de tv aan ik nam zelfs een extra knuffel mee naar bed.
en in bed begon ik nog meer te trillen ik voelde de dekens zelfs bewegen.
en ik kreeg alweer hartkloppingen en misselijkheid enzo.
ik kreeg zelfs neigingen door die angst het leek net of ik drugs op had ofzo.
en net werd ik angstig wakker en toen had ik me moeder gezegd dat ik het liefst niet naar de comunnie ga.
door de angst die ik gisteren nacht had en ze zei dat ik toch maar moest mee gaan.
en dat ik door moest gaan en daarna had ik tranen in me ogen.
en ik schijf het nou maar van me af.
en ik heb me nieuwe jurk aan en daar voel ik me wel vrouwelijk in.
en vanavond zal ik maar in boekel het hele verhaal ook vertellen.
en de angst om vanavond naar bed te gaan zit er wel in.
maarja we zien het wel en anders kan ik alsnog naar de verpleging stappen.
van de avond dienst of van de nachtdienst als het nodig is.
ik begon er spontaan van de bidden in bed door die angstaanval.
dat doe ik soms wel vaker als ik angsten heb.
maar het was al een tijdje geleden.
en daarna werd ik soms even wat rustiger.
en soms kreeg ik de tranen in me ogen door die angsten.
ik heb me tas al op me bed gelegd en straks hoef ik alleen maar alles in me tas te doen.
en ik probeer dadelijk afleiding te zoeken op de comunnie van me neefje.
en ik neem de eerste tijd geen alcohol meer want ik wil niet weer zo,n grote angstaanval als afgelopen nacht.
zolang ik me seroquel nog heb in deze dosis want ik wil hem niet weer overslaan.
en morgen moet ik naar de psychiater toe en dan denk ik dat ik het ook maar zeg.
ze had het pas over me seroquel verminderen maar ik hoor wel wat ze allemaal zegt.
sorry een lang verhaal met vanalles erin.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Advertentie
Oud 24-05-2009, 15:00
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Pff, ik heb echt het idee dat ik midden in de oceaan zwem en dat er niemand in de buurt is om me te helpen...
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 24-05-2009, 17:02
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Oeioeioei dat was een suuuuperleuke avond. Met een heeeele leuke jongen.
Oud 24-05-2009, 17:15
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Echt waarom ist soms zo ingewikkeld
Morgen presentatie geven voor wat 2e jaars, fijne oefening voor m'n echte afstuderen vast zo zonder enige beoordeling.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 24-05-2009, 17:33
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik kom net terug van de comunnie van me neefje.
en het was wel leuk ik vond het alleen lang duren.
en we hebben er gebarbequed.
ik heb net al een deel van me tas gepakt.
en zometeen even een waterijsje pakken en wat drinken.
en wachten tot me moeder zo thuis is.
en dan gaan we naar boekel.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 24-05-2009, 17:45
Verwijderd
Gisteren een avond met een heleboel vriendinnetjes en een vriend. Lekker wezen stappen in Rotterdam. Iedereen zei elkaar gedag, vroeg hoe het met de ander ging -uiteraard ging het goed of 'z'n gangetje' bij iedereen- en de avond werd voortgezet in een gezellige danstent. Maar toen kwam ze naar me toe en toen zei ze: Zo, dame, wat ben jij weer fel. Gaat zeker niet goed met je, hè?' Ik zie haar zo weinig, en ze is de enige die vanaf het eerste moment dat ze me kent dwars door alles heenkijkt. En misschien wel voornamelijk zichzelf ziet.
Ik knikte. En we praatten. Op een terrasje om 2 uur 'snachts. En weer was er iets wat ons allebei tegelijk aan het overkomen is. En ik was aangeschoten en stotterend, rood van woede en met tranen achter m'n ogen gromde ik: Ik weiger opnieuw kapot te gaan, en ik weiger om weer in het diepste dal te storten.

Maar het lullige is dat ik weet dat ik weer moet breken, anders kom ik er nooit. En daar zie ik zo tegenop.
Oud 24-05-2009, 18:56
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
morgen is het erop of eronder..
en maar zeggen dat als ik ontspan het veel beter gaat... hoe kan ik nu ontspannen als er zoveel op het spel staaat
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarggggghhhh
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 24-05-2009, 19:08
roosjuh1988
roosjuh1988 is offline
Blugh, morgen werken
Eigenlijk is het best leuk maar ook wel weer saai. Ik werk ook te weinig per week en ze hebben last van de crisis dus komen er maar weinig mensen. Ik denk dat ik overmorgen ofzo nog maar een keer eens bij een uitzendbureau langs ga.
Ik ben blij als ik in september weer ga studeren.
__________________
#
Oud 24-05-2009, 21:20
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik moet nog steeds een driekwart/korte broek hebben voor de zomer. Ik kan moeilijk in een lange broek (te warm) of juist een kort rokje (mag niet) postbodetje gaan spelen.
TNT heeft bedrijfskleding dus je mag niet in zomaar een andere broek/shirt gaan werken. Je hoeft niet zelf voor je kleding te zorgen als je voor de TNT gaat werken

Ontopic:
Weekendje bij m'n moeder geweest in Zeeland en dat was echt fijn met dit weer. Toen ik uit de trein stapte vond ik al dat het daar anders rook dan hier Lekker in de zon in de tuin gezeten en met een vriendinnetje op een terrasje Was fijn om weer ff thuis geweest te zijn (was er voor het laatst het eerste weekend van januari ). M'n vriend vond het minder ondanks dat hij zelf alleen dit weekend wilde studeren. Maar hij vond dat ik nu wel heel ver weg zat en miste me echt. Nu weer thuis. Duurde wel lang doordat ik tussen Roosendaal en Zwijndrecht met de bus moest maar op zich ging alles wel goed
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 24-05-2009, 21:54
Verwijderd
Ik heb een hele fijne avond gehad. Het hele weekend was eigenlijk wel goed. Gisteren de hele dag geleerd, 's avonds veeeel gedronken en veeeel gepraat. Veel te kort geslapen om weer te leren en vanmiddag en vanavond in de zon gezeten en gelegen en gelezen en gekletst. En het is gewoon prettig. Het was een "rustige" avond, zonder teveel gedoe, bijna zoals het eerst was, bijna in perfecte balans.

Sommige dingen hoef je niet uit te spreken om te weten dat ze zo zijn of voelen. Terwijl andere dingen juist heel fijn zijn om eens een keer uit te spreken.

Many's the time I've been mistaken, and many times confused
And I've often felt forsaken, and certainly misused.
I don`t know a dream that`s not been shattered or driven to its knees.

And I dreamed I was flying. I dreamed my soul rose unexpectedly,
and looking back down on me, smiled reassuringly.
Oud 24-05-2009, 22:50
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Net goed en wel weer thuis. Gistermiddag naar m'n ouders gegaan, omdat we dus naar Guido Weijers gingen. Ik vond het echt een goede voorstelling, grappig, maar ook serieus. Er zat nu itt. eerdere voorstellingen van hem ook echt een rode draad in. Vandaag de hele dag in de tuin gezeten en gepraat en spelletjes gedaan. En m'n broertje komt ook naar m'n concert Morgen kaartjes bestellen bij het theater.
Oud 24-05-2009, 23:06
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
morgen is het erop of eronder..
en maar zeggen dat als ik ontspan het veel beter gaat... hoe kan ik nu ontspannen als er zoveel op het spel staaat
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarggggghhhh
Ik weet niet waar het over gaat, maar ik wil je heel veel sterkte en succes wensen! Je hebt het nodig zo te lezen!

Waarom kan ik niet gewoon met mensen omgaan. Waarom ken ik geen mensen meer die ik gewoon op kan bellen om iets mee te gaan doen of die mij op kunnen bellen? Mja, lekker dramatisch. Zucht. En dan wil je een deeltijd gaan doen en loop je wederom het risico dat je afgewezen wordt.. omdat je te kwetsbaar bent in groepen. Zal ik alvast maar een hutje op de hei bestellen? Ik wil verdomme normaal sociaal zijn. Hoe kunnen mensen mij nog ooit normaal vinden als zelfs de hulpverlening me al niet meer in groepen wil hebben? Argh.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 24-05-2009, 23:38
Verwijderd
hm, ik ben onzeker.
en uitgaan was fijn zaterdag. en mijn energiewerk to the max teeering

'heksenjacht', door repelsteel:
- je ontzettend willen en kúnnen, maar niet mógen, uiten qua energie
- frustratie omdat je geen 'lotgenoot' kan vinden die het aankan
- mensen die je gaan stalken, 'lees mijn huis, lees mijn aura, voorspel mijn toekomst, ben je lid van een club?, kan ik meedoen?, heb je er last van?, mag ik het leren?, doe je ook zwarte magie?' (!)
- kwaad zijn, jezelf opvreten, jezelf najagen,
- je vrienden in kennishebberige monsters zien veranderen
- het niet weg kunnen stoppen-, en niet kunnen negeren van; wat je weet dat je kan.

grrrrr. is het nu klaar met het gezeur? doe normaal, heb een béétje inlevingsvermogen, wees bescheiden, ga verdomme geen eisen aan me stellen, en commandeer niet.
En die klotejeugd van me helpt nou ook niet echt mee. beuh.
ik wil in mijn 21 jaren eens écht boos worden. op de juiste manier; niet op mezelf, niet door iemand onbewust pijn te doen dmv energie, gewoon een goeie aardse knokpartij ofzo. grrrar.
hihi, dit lucht op
Oud 25-05-2009, 08:47
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
TNT heeft bedrijfskleding dus je mag niet in zomaar een andere broek/shirt gaan werken. Je hoeft niet zelf voor je kleding te zorgen als je voor de TNT gaat werken
Ik weet van de TNT hier dat ze niet meteen m'n maat hebben klaarliggen. De eerste paar weken zal ik dus nog niet in volledig TNT outfit rondlopen. Mijn vriend heeft een aantal weken moeten wachten op zijn overhemd bijvoorbeeld, en werkt er nu al een maand of 3 en heeft nog steeds gewoon zijn eigen broek onder zijn TNT-overhemd/hesje/jas aan.
En alsnog zijn korte broeken gewoon handig
Het was trouwens leuk gister, shoppen in Amsterdam. Ik heb dus een driekwarts spijkerbroek, een zwarte hotpants, een zwarte rok tot m'n knieën ongeveer en een zwart/grijs/roze korte broek, beetje skatermodel. En nog een leuk strapless shirtje, zwart/wit met panterprint 8D
Oud 25-05-2009, 09:09
Verwijderd
In our lives we have walked some strange and lonely treks
Slightly worn but dignified and not too old for sex
It's so strange when you're down and lying on the floor
How you rise, shake your head, get up and ask for more
Oud 25-05-2009, 09:25
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Brrr, trillerig. Bellen+scriptie= eng+eng. Maar het ging nog niet eens zo slecht, geloof ik. In elk geval zei ze niet dat ik een hopeloos geval was en nu ga ik de was ophangen en dan aan de slag.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 25-05-2009, 09:35
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Meh, ik moet toch maar eens gaan beginnen aan school. Ik weet nog steeds niet wat ik wil, ik kan regelen dat mijn BSA niet telt maar wil ik dit wel? Ik weet gewoon überhaupt niet wat ik wil...
Of nou ja, ik weet het wel maar het is onrealistisch. Ik moet eerst geld hebben voor alle dingen die ik wil doen maar ik heb nog steeds geen werk... of ik ben te oud, of ik haal de tijden niet, of of of... Drama.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 25-05-2009, 09:56
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Oei ik wil dat hij terugsmst. Ik was best verbaasd dat hij me zo snel smste, vooral omdat sommige mensen gewoon nooit meer smsen (niet dat ik dat vaak meemaak, want ik geef niet zo snel mijn nummer. Maar mijn vriendinnen wel ). Ik hoop dat er een vervolgafspraak in zit, want omg ik vond het zó leuk! Lang geleden dat ik zo gemakkelijk kon kletsen met iemand en me ook niet geneerde voor dingen die ik zei of twijfelde over wat ik moest zeggen. Dat kwam achteraf wel een beetje, onzekerheid over of hij dingen die ik heb gezegd niet stom vond enzo, maar dat zijn van die overanalyses waar ik mee moet stoppen!

Verder omdat ik de nacht had doorgehaald gisteren in plaats van gestudeerd veel geslapen, in de zon en dus verbrand, hoezo IRRITANT maar mijn eigen schuld! Dus ik ga vandaag zonnebrandcrème kopen en niet teveel in de zon. Komt goed uit want ik moet STUDEREN, grrr.
En I <3 mijn huisgenoten. Ze zijn echt heel fijn en tof. Ik voel me (bijna) nooit alleen!
Oud 25-05-2009, 11:06
Verwijderd
En de eerste vijf studiepunten van dit semester zijn binnen
Oud 25-05-2009, 11:21
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Ik moet bellen om een afspraak te maken voor het eruit laten halen van mijn verstandskiezen maar ik durf niet
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 25-05-2009, 11:39
Alyssia
Alyssia is offline
Hm ik zit over een uur in mn wiskunde examen en ik ga het met gemak halen, maar toch zit ik vooral te dubben over het gedeelte wat ik níet zo goed kan. T.T Stomme ik.
Oud 25-05-2009, 13:06
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
het slapen ging vanacht goed.
tot dat ik wakker werd.
en toen raakte ik weer in paniek enzo.
en toen viel ik weer in slaap toen ik van de wc afkwam.
en toen ik wakker werd raakte ik weer even in paniek.
en ik had vanochtend om 9:30 eigenlijk een afspraak met de psychiater.
ik zag de psychiater wel op de afdeling voordat ik naar het hoofdgebouw liep.
maar mij werd gezegd dat ik naar haar kamer in het hoofdgebouw moest lopen.
daar heb ik bijna een half uur zitten wachten.
en daarna ben ik maar naar de afspraken balie gegaan.
en gevraagd waar ze bleef en toen bleek ik daar niet in de agenda te staan.
en op de afdeling ston ik wel in de agenda.
en toen hadden ze naar de afdeling gebeld.
en toen bleek het dat ik gewoon daar naar haar toe moest komen.
omdat ze nog op de afdeling was.
het was blijkbaar een misverstandje.
en me medicijnen blijven gewoon nog hetzelfde.
ik heb gezegd van me dwanggedachtes en me angsten.
en van me neigingen die ik soms nog heb.
en van me 2 glaasjes sangria die ik had genomen vrijdag avond.
en dat ik daardoor me seroquel niet genomen had.
en ik had ook gezegd van die angst van zaterdag nacht.
nadat ik me seroquel toen weer had gepakt.
dat had ik ook al tegen een paar van de verpleging gezegd eerder.
en toen zei de psychiater dat ik eigenlijk met mijn lexapro ook geen alcohol mocht.
net als met mijn seroquel omdat die medicijnen op je hersens werken.
dus dan zal ik het maar niet meer doen dan.
en ze begon erover of ik al met me EMDR bezig ben.
en dat dat ook wel zou helpen tegen me angsten.
en ze vroeg of ik niet stiekem meer pillen tussendoor slikte.
oxazepam ofzo wanneer dat nodig is.
en dat doe ik natuurlijk niet want die moest ik een tijd terug al op het kantoor inleveren.
bij de verpleging want ze heeft het niet zo op de pammetjes.
en nou moest ik het zo nog een paar maanden aan zien.
eerst wou ze me seroquel omlaag doen een paar weken terug.
maar dat gebeurd nou niet want dat heb ik nagevraagd.
en me medicijnen blijven nou gewoon nog hetzelfde.
en ik heb gisteren avond me bakje voor de hele week laten bijvullen.
eerst wou ik me bakje daarna gelijk mee naar me kamer nemen.
maar ze kijken het altijd met zijn 2e na.
dus toen heb ik alleen me seroquel maar mee naar me kamer genomen.
voor als ik naar bed ging en de rest van me bakjes heb ik beneden gelaten.
zodat de nachtdienst het nog kon nakijken vanacht.
en toen ik het vanavond terug had was ik echt bang dat ze het fout hadden gedaan.
maar dat heb ik dan alleen maar in gedachten.
terwijl ik weet dat dat toch niet zo is.
en ik had me bakjes zelf ook al na gekeken gisteren.
ik denk dat ik gewoon er meer op moet vertrouwen dat de verpleging het goed doet.
en me angsten dan gewoon moet laten gaan want daar zijn ze voor.
ik hoop dus dat ik gauw me angsten opzij kan zetten.
en ik hoop dat ik straks wat rustiger van de EMDR af kom.
want ik geef die paniek van vorige weer wel aan.
als ik bij de psycholoog aan kom.
.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 25-05-2009, 13:40
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Ik moet bellen om een afspraak te maken voor het eruit laten halen van mijn verstandskiezen maar ik durf niet
Uiteindelijk toch gebeld, lang in de wachtrij gestaan, en een afspraak kunnen maken voor 16 juli.... Bluh.. Ik schijt nu al 7 kleuren stront... Heeft mijn mond 3 weken om te genezen voordat ik op vakantie ga, dat moet goed komen, zolang er geen complicaties bij komen kijken. Maar voor hun is het een routineklusje dus dat zou toch goed moeten gaan?
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 25-05-2009, 15:27
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
Uiteindelijk toch gebeld, lang in de wachtrij gestaan, en een afspraak kunnen maken voor 16 juli.... Bluh.. Ik schijt nu al 7 kleuren stront... Heeft mijn mond 3 weken om te genezen voordat ik op vakantie ga, dat moet goed komen, zolang er geen complicaties bij komen kijken. Maar voor hun is het een routineklusje dus dat zou toch goed moeten gaan?
Natuurlijk gaat dat goed! Succes!

Mijn examen ging heel goed ^-^ Zo even nakijken, maar ik denk dat ik wel kan zeggen dat ik sowieso hoger dan een 8 heb. 8D
Oud 25-05-2009, 15:31
Verwijderd
En dan zit je op de fiets, en dan hoor je dat nummer en dan lopen de tranen over mijn wangen. Godverdomme.

Can you hear me when I sing?
You're the reason I sing.
You're the reason why the opera is in me
Oud 25-05-2009, 16:50
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Ik weet niet waar het over gaat, maar ik wil je heel veel sterkte en succes wensen! Je hebt het nodig zo te lezen!

Waarom kan ik niet gewoon met mensen omgaan. Waarom ken ik geen mensen meer die ik gewoon op kan bellen om iets mee te gaan doen of die mij op kunnen bellen? Mja, lekker dramatisch. Zucht. En dan wil je een deeltijd gaan doen en loop je wederom het risico dat je afgewezen wordt.. omdat je te kwetsbaar bent in groepen. Zal ik alvast maar een hutje op de hei bestellen? Ik wil verdomme normaal sociaal zijn. Hoe kunnen mensen mij nog ooit normaal vinden als zelfs de hulpverlening me al niet meer in groepen wil hebben? Argh.
thanks had het zeker nodig, het heeft alleen niet echt veel geholpen
dus mocht je een plekje over hebben in je hutje op de hei wil ik graag mee..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 25-05-2009, 16:53
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Ik zoek mezelf maar een andere dag
Want deze is kapot
Deed al raar vanaf 't begin

O, maar ik red het wel, ik moet wel
En joh, je helpt me er maar mee

Maar mag dit de laatste keer zijn?
Laat dit de laatste keer zijn
Nooit meer en nooit meer zo klein
Dit moet de laatste keer zijn

Dit moet de laatste keer zijn
(Vraag het)
Dit moet de laatste keer zijn
Nooit meer en nooit meer zo klein
(Vraag het)
Dit moet de laatste keer zijn

Dit moet de laatste keer zijn
(Vraag het)
Dit moet de laatste keer zijn
Nooit meer en nooit meer zo klein
Dit moet de laatste keer zijn


gezakt, of niet gehaald, hoe je het maar wil zien
nu nadenken over het vervolg.. of dat uberhaupt nog wel zin heeft, en of ik het echt wel wil..

en maar groot houden, weg slikken van de tranen en dan *piep* gaan huilen als de andere juf iets aan me vraagt *breekt in stukjes*
ik heb er zo hard voor gewerkt, zo hard
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 25-05-2009, 17:17
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
ik wil in mijn 21 jaren eens écht boos worden. op de juiste manier; niet op mezelf, niet door iemand onbewust pijn te doen dmv energie, gewoon een goeie aardse knokpartij ofzo. grrrar. hihi, dit lucht op
Nou, als dit al oplucht is die knokpartij misschien niet eens nodig.

Citaat:
Dat kwam achteraf wel een beetje, onzekerheid over of hij dingen die ik heb gezegd niet stom vond enzo, maar dat zijn van die overanalyses waar ik mee moet stoppen!
Volgens mij is dat heel erg extreem normaal als je met iemand hebt zitten praten die je heel erg leuk vindt. Maar als het praten verder zo lekker vanzelfsprekend ging en leuk was, zou ik me daar echt niet druk over maken!
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 25-05-2009, 17:26
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Jezus. Ik zag hem op de fiets vandaag, mijn potentiële vriendje, hij fietste langs, weg van school terwijl ik op een bankje zat. En ik zei weer geen hoi tegen hem. Why the fuck niet? Serieus, wat mankeert me toch? Ik zat naar hem te kijken en ik zei tegen mezelf 'zeg hoi, zeg hoi!' en ik deed het niet! Het was ook echt maar 2 seconden ofzo maar dan nog. Brlbsrbsrbbm.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 25-05-2009, 17:38
Verwijderd
Oh Rare Kwast, wat naar voor je .
Is dit de enige kans, of kan je voor de herkansing?
Oud 25-05-2009, 17:43
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Oh Rare Kwast, wat naar voor je .
Is dit de enige kans, of kan je voor de herkansing?
krijg een herkansing van 2 weken maar ik ben deeltijder dus heb geen idee waar ik 2 volle week stage vandaan moet halen.. ik werk 4 dagen in de week en ze gaan echt niet blij zijn als ik nu kom dat ik voor eind juli 2 weken vrij moet hebben
ik weet wel als je echt wil en blalabla
maar voor nu weet ik even niet meer wat ik echt wil
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 25-05-2009, 17:50
Verwijderd
Ik weet niet precies wat voor werk je hebt, maar misschien kun je zelf vast mensen regelen die voor je willen werken, twee weken aaneengesloten? Dat je misschien maar een paar dagen vrij hoeft te nemen in plaats van twee weken?
Het is natuurlijk ook zonde om alles op geven omdat je geen twee weken vrij kan krijgen van je werk. .
Dat maakt het gevoel dat het kut is er niet minder op natuurlijk .

OT: Het smaakt me gewoon niet, helemaal niets meer. Ik heb zo weinig gegeten vandaag en bah.
Oud 25-05-2009, 17:53
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Ik weet niet precies wat voor werk je hebt, maar misschien kun je zelf vast mensen regelen die voor je willen werken, twee weken aaneengesloten? Dat je misschien maar een paar dagen vrij hoeft te nemen in plaats van twee weken?
Het is natuurlijk ook zonde om alles op geven omdat je geen twee weken vrij kan krijgen van je werk. .
Dat maakt het gevoel dat het kut is er niet minder op natuurlijk .
klein team, veel werk, iedereen werkt al 4 dagen dus dat zou heel erg puzzelen worden.
ik weet ook wel dat het zonde is om om die reden op te geven, ben ik ook niet van plan maar het wordt er niet echt gemakkelijker op gemaakt..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 25-05-2009, 18:04
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Weer een dag verprutst.
Kan iemand mij even vertellen hoe ik alles eens fatsoenlijk voor elkaar krijg zonder problemen met de tijd te hebben?
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 25-05-2009, 18:41
Verwijderd
Ik heb vandaag toetstijdverlening aangevraagd de decaan is trouwens echt een beetje een raar mens :/ 9 van de 10 keer moet ik haar vertellen wat ze moet doen, beetje raar
maargoed morgen toets dus nu maar hopen dat ik mn kop er beetje bij kan houden. Ik wilde eigenlijk aanvragen of ik tussendoor naar de wc mag of stukje lopen maar dat blijkt onwijs gezeik te zijn pfff
Oud 25-05-2009, 19:11
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
rare kwast balen zeg! Maak je niet te druk over je werk, denk aan jezelf wat je wilt. Neem even de tijd om daar over te denken en als je die 2 weken nodig heb moeten ze dat maar even accepteren al ist rot.

En Dith alles even op een rijtje zetten wat je nog moet doen, op papier ook, en dan maar gaan afstrepen. Geeft iig een beetje overzicht en opties om aan te beginnen.

Pff ongelofelijk zou ik dan toch zenuwachtig zijn geweest voor die presentatie? Kwam thuis en heb zo een uur geslapen en in de bus ook nog half. Pff ik heb wel echt een behoorlijke hekel aan m'n afstudeerbegleider vanuit school, dat ie me dadelijk maar een mooi punt geeft dan ben ik er vanaf. Sommige mensen heb je zo niks aan.
En denken aan bepaalde dingen maken me zo gelukkig maar alles is ook zo vaag. Zo veel vragen zo veel dingen waarop ik zo veel te veel vooruit wil lopen al maar beter doen we dat dus niet he. Ga ik dit allemaal wel kunnen ga ik weten wat ik er mee moet en waarom waarom denkt m'n hoofd zo veel.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 25-05-2009, 19:31
roosjuh1988
roosjuh1988 is offline
Wat een kut dag.. en gister hoort er ook bij
Gister moest ik me vader helpen met schapen lokken. Dus moest ik een hek vast houden, maar het duurde een beetje lang. Opeens sprong er een schaap over het hek en het hek viel op mijn knieën en nu zijn heel me knieën bont en blauw.
Eerst kom ik te vroeg op het werk, kon ik weer naar huis. Irritant ook dat ze geen roosters uit delen, maar dat je het zelf moet overschrijven, had ik dus verkeerd gekeken.
Thuis ging ik me mail checken. Heb ik een mailtje dat iemand, van het olifantenkamp in Thailand waar ik 4 weken lang heb gewerkt, is overleden. Hij was een soort gids en we trokken elke dag met hem op. hij was nog maar 26. Het is gewoon echt raar dat je dan naar een paar maanden nog zo'n bericht krijgt en toch raakt het je erg.
Toen moest ik huilen en kon ik niet meer stoppen. Dat gebeurt nou altijd als ik huil en daar kan ik weer niet tegen.
Dus uiteindelijk ging ik maar weer naar me werk.
Nu ben ik vergeten nog een keer extra te kijken of ik morgen of woensdag moet werken. Ik weet bijna zeker morgen, maar ik heb echt geen zin om morgen weer voor niks te komen. Pff.... of ik meld me gewoon ziek.
__________________
#
Oud 25-05-2009, 21:53
Alyssia
Alyssia is offline
Een knuffel voor iedereen die een kutdag heeft!

Mijn vriend heeft een driedelig pak gekocht voor het examengala. En het staat zo verschrikkelijk mooi<3. Helemaal zwart, met een zilverkleurige stropdas. Wauw, ik werd spontaan weer hoteldebotel verliefd. Ik had mijn jurk en schoenen meegenomen en aangetrokken, en zijn moeder heeft wat foto's gemaakt in de tuin. Ik had mijn haar en make up natuurlijk niet gedaan, maar ik voelde me heel mooi. Misschien dat ik nog wel een foto post zodra ik ze heb.
En nu zo fijn slapen, morgen nog even hard werken voor de twee examens die ik woensdag heb, maar vooral relaxt doen. Hopelijk is het morgen wel minder benauwd trouwens. Ik heb de ventilator maar weer tevoorschijn gehaald, het is nog steeds heel warm in mijn zolderkamertje. Maargoed.
Oud 25-05-2009, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Nou, als dit al oplucht is die knokpartij misschien niet eens nodig.
true.
maar adhd. en van-je-aftypen is één deel van de geestelijke frustratie.
Oud 25-05-2009, 23:45
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Hihihiii hij heeft wél teruggesmst . Nu even afwachten wat eruit komt... Vriendin van me gaat morgen vissen bij een vriend van hem. Ik weet dat ik niet te hard van stapel moet lopen, dat wil ik ook niet, maar hij is serieus de allerleukste jongen die ik sinds een jaar of ... drie? ben tegengekomen. Oeioeioei. Slechte concentratie ook, mede daardoor... vreeeselijk! Ik moet studeren! Maar ik ga nu dus maar slapen, morgen weer een dag...
Oud 25-05-2009, 23:58
Verwijderd
Omdat ik hier alleen twee keer heb gepost toen ik heel verdrietig was, wil ik het topic een keer opfleuren met mijn blijheid. Ik voel me zo goed soms, mijn vriendje is geweldig en zelfs mijn ouders mogen hem, mijn kleine neefje/nichtje to-be is gezond in de buik en mijn werk is leuk en collega's geweldig. Ik heb allemaal mogelijkheden om leuke dingen te doen en ook al heb ik weinig tijd en ben ik moe, dat is van het doen van al die leuke/nuttige dingen en dat voelt goed! Alle minder leuke dingen kan ik gewoon bespreken met vriendje/vrienden en zelfs mijn ouders zijn leuker om mee te kletsen over simpele dingen!
Oud 26-05-2009, 09:10
Verwijderd
sodeknetter wat ging het tekeer vannacht. van 2 tot 5 wakker gelegen. Ik slaap hier op een zolderkamer en de regen ging te keer tegen mijn raam en het onweerde heel hard en daarbij woei het ook nog. De dom was van slag want de klok heeft zeker een uur achter elkaar geslagen. Er was een hele harde klap dus ik denk dat die in de dom is geslagen. Oh en het schijnt dat hier het alarm op de piepers op hol was geslagen, haha.

Gisteren had ik een beetje een off-day. Gelukkig kwam 's avonds een vriendin langs en hebben we gezellig gekletst en daarna ben ik nog even naar de verpleging gegaan en ook nog een fijn gesprek gehad. Ze zijn hier echt heel aardig en nemen ook de tijd voor je. Hopelijk wordt vandaag een betere dag. Straks mijn nieuwe brillen afhalen!!
Oud 26-05-2009, 09:44
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Pff. Vanochtend intake gehad. Raar gesprek. Die therapeute is in ieder geval van mening dat ik forse problemen heb... Beetje dubbel wat ik daar van vind. Fijn om eindelijk "gezien" te worden. Anderzijds had ik liever helemaal geen problemen gehad natuurlijk...
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 26-05-2009, 09:57
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
Mijn vriend heeft een driedelig pak gekocht voor het examengala. En het staat zo verschrikkelijk mooi<3. Helemaal zwart, met een zilverkleurige stropdas. Wauw, ik werd spontaan weer hoteldebotel verliefd. Ik had mijn jurk en schoenen meegenomen en aangetrokken, en zijn moeder heeft wat foto's gemaakt in de tuin. Ik had mijn haar en make up natuurlijk niet gedaan, maar ik voelde me heel mooi. Misschien dat ik nog wel een foto post zodra ik ze heb.
Zie hier.

Ik heb m'n haar en make up dus niet gedaan. En ik vind zelf dat ik lelijk kijk maar het ging meer om het totaalplaatje dus. Oh en ik heb de verkeerde bh er bij aan.

En ik vond het onweer ook stom en eng.

Laatst gewijzigd op 26-05-2009 om 11:24.
Oud 26-05-2009, 11:00
Verwijderd
Hm. Fijn weekend gehad met vriendje, mn zus, mn zwager en mn nichtje in zeeland. Ik word blij van mn nichtje <3 Hele dagen met haar op mn arm rondgehobbeld, in de branding gespetterd, met zand gegooid, liedjes gezongen.
En toen kwamen we thuis en moest er direct weer van alles. Eigenlijk daar al wel, aangezien mn zus bijna niets kan. En mn andere zus zit er helemaal doorheen.. Haar soort-van-relatie verloopt zo bizar. Als het een script zou zijn van een soap zou je alsnog denken dat het ongeloofwaardig is. En we kunnen niets voor haar doen. Mn ouders werken zich over de kop en hun vrije tijd gaat nu ongeveer op aan haar. Wel fijn dat ze nu even daar is, maar dat kan ook niet eeuwig natuurlijk.
En verder zijn er allemaal kleine dingen die op me drukken. Studie, geld (of het gebrek daar aan), dingen die nog geregeld moeten worden, mensen voor wie ik er wíl zijn, maar alles bij elkaar is het even best wel veel.
Dus werd ik vanochtend beroerd wakker en heb ik heerlijk een half uur gal gespuugd boven de wc. Op aandringen van vriendje niet naar colleges gegaan en weer in bed gedoken. Flink gezweet, maar ik geloof dat het nu wel wat beter gaat dus ik ga zo maar eens douchen en opstaan. En nuttige dingen doen. En vanavond gewoon gezellig doen met vriendje.

Ik wil rust aan mn kop. Ik wil op vakantie, vér weg van alles en iedereen die iets van me wil.

'Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable
And life's like an hourglass, glued to the table
No one can find the rewind button, girl.


En nu klink ik vast heel egoistisch en lijkt het voor sommigen misschien alsof ik er ook voor hen wil zijn, maar dat is het niet. Dat wil ik juist wel, en mijn grenzen aangeven is mijn verantwoordelijkheid. maar prioriteiten stellen is niet zo mijn ding geloof ik.


En ergens word ik verdrietig van de foto's van dit weekend. Wat is er met mijn figuur gebeurd sinds vorig jaar? Er zit tien kilo bij en je weet best dat je dat zelf hebt gedaan. idioot.
Oud 26-05-2009, 13:07
Verwijderd
knuffel voor Ave, en een complimentje voor die prachtige foto

ontopic:
ik ben rijk want salaris gestort. Ik heb buikpijn en dat is mijn eigen schuld, ik doe alweer niks en ik krijg het gewoon niet voor elkaar, zou ik dan toch gaan instorten?
Oud 26-05-2009, 13:58
Verwijderd
Ave, idd een mooie foto!

Ik heb net van een vriendin zo'n mooi compliment gekregen dat ik het er helemaal warm van heb .
Oud 26-05-2009, 14:20
Verwijderd
Thanks beide

@ Mushu: nu maak je ons wel nieuwsgierig natuurlijk
@ Nattigheid: Knuf. Instorten is soms zo gek nog niet? Soms moet je eerst helemaal uit elkaar vallen voor je weer in elkaar kan worden gezet, maar dan beter..


OT:
ik maak mezelf gek door foto's te kijken en vakanties te zoeken. Ik wil ik wil ik wil ik wil. Ik wil weg. Twee weken met vriendje in een mooie omgeving en verder niets aan mn kop. En het is niet verstandig, ik sta enorm rood en het geld van ons samen kunnen we beter volledig weg zetten. dat zou verstandig zijn. Maar ik leef nú. En ik wil nunununu weg. Het is zo'n mooie aanbieding <3
Oud 26-05-2009, 14:49
Verwijderd
@ave: ik wil niet weer instorten. met nadruk op weer. vandaar.

ontopic: inspiratie opdoen voor de een great tattoo die ik wil laten zetten is wel fijne manier van SOG
Oud 26-05-2009, 15:55
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
WTF, ze zijn dus gewoon een tussentoets van mij kwijtgeraakt, waarvoor ik een 5,6 had. =S Het probleem is dus dat ik een 5,1 heb gehaald voor het echte tentamen, maar als ze die tussentoets niet kwijt waren geraakt had ik een 6,1 gehad.. Leuk, herkansing in augustus en als ik die niet haal byebye studie. Door de foute van een of andere klote leraar.. Ik heb nog niet genoeg wat ik bij moet werken atm.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:42.