Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2010, 11:36
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Kroot: Wat knap dat je het je studiegenootjes verteld hebt! Zal wel een hele opluchting voor je zijn

OT: ik heb net een sollicitatie verstuurd voor tijdelijk werk
Ik moet nog bloemen kopen voor vaderdag en ik twijfel of ik dat nu zal doen of ná de wedstrijd. Straks ook nog boodschappen doen en naar het huis van schoonouders die nu op vakantie zijn. En ik hoop dat vriendje op tijd thuis is van zijn werk voor de wedstrijd.
Advertentie
Oud 19-06-2010, 12:56
Solee
Solee is offline
Pfff iedereen is geslaagd, en ik zit nog een jaar op school omdat ik zo stom was om gespreid examen te doen. Ooh wat een mislukkeling ben ik toch ook
Volgend jaar wordt echt een ramp met die nieuwe klas enzo .. en mijn beste vriendin is ook gezakt die zou ook op school blijven dus daar was ik blij mee .. maar die moet nu ineens zo nodig naar het Luzac bah
Oud 19-06-2010, 14:24
Verwijderd
yes, mijn nieuwe spijkerbroek is maat 27, 3 maten kleiner dan mijn huidige broek en ik ben een kilo lichter t.o.v. 2 weken terug. Nu moet er van mij nog 4 kilo af, maar ik ben hier toch wel even blij mee! Voel ik me even niet zo dik. Hier word ik echt vrolijk van.
Oud 19-06-2010, 16:27
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Jippiedepippie mijn essay is af ! Het is nog 105 woorden te lang, maar ik ga er zo mijn vader of moeder naar laten kijken en dan komt het goed. Eindelijk! Ik ben er echt veel te lang mee bezig geweest, maar het is volgens mij wel goed geworden. Ik heb veel te veel bronnen (nouja, je moest er minimaal 8 en ik heb er 21) en ik heb veel gezegd maar ik krijg er wel een cijfer voor (i.p.v. O/V) dus het is de moeite hopelijk wel waard...
Zo, nu kan ik lekker relaxen en het morgen inleveren en vanavond gewoon naar vriendje toe. Tralaaa juichstemming .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 19-06-2010, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Pfff iedereen is geslaagd, en ik zit nog een jaar op school omdat ik zo stom was om gespreid examen te doen. Ooh wat een mislukkeling ben ik toch ook
Volgend jaar wordt echt een ramp met die nieuwe klas enzo .. en mijn beste vriendin is ook gezakt die zou ook op school blijven dus daar was ik blij mee .. maar die moet nu ineens zo nodig naar het Luzac bah
ik weet hoe je je voelt, want ik was gezakt voor mijn examen en kwam ook ik een nieuwe klas. In het begin is dat moeilijk, je kent niemand. Ik had van te voren allemaal rampenscenario's bedacht en was er helemaal van overtuigd dat het vreselijk zou worden, dat ik heel eenzaam bleef en vooral de pauze's zag ik niet zitten. Maar voor je het weet is het jaar om en verbaas je je erover dat het uiteindelijk niet zo eng/vreemd/moeilijk was, echt waar. Alleen in het begin even moed houden
En je bent geen mislukkeling omdat je gespreid examen hebt gedaan. Die keus vond jij toen het beste en die heb je waarschijnlijk weloverwogen gemaakt waarbij je vast ook hebt bedacht dat je dan een jaar moest doen zonder je vrienden. Dat vind ik juist heel knap.
Oud 19-06-2010, 16:54
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
even naar het dorp geweest.
en na lange tijd weer eens nagellak gekocht en opgedaan.
dat is al 2 jaar geleden ofzo.
het is donker roze nagellak en ik voel me er wel fijn bij.
en straks op feest bij me nichtje en de vriend van me tante.
die vieren het met zijn 2en.
heb er dan weer wel zin in en dan weer niet.
maar meestal als ik eenmaal op feest ben heb ik er wel zin in.
zolang me angsten maar wegblijven al is het maar een avond.
en ik durfde dat ding nog niet beneden neer te leggen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 19-06-2010, 20:57
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Gister heeft de verpleging voor het eerst een paar van mijn "alters" gezien. Weet niet hoe ik me er onder moet voelen Ze hadden me gevonden...doodsbang in een hoekje, zeiden ze. Ik weet van niks Ik wil van die rot "stemmen/alters" af
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 19-06-2010, 21:15
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@eend een *dikke knuffel* gaat het weer een beetje?.

ot.
ik ben toch maar niet meegegaan op feest.
en blijf lekker thuis.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 19-06-2010, 21:24
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ja, geestelijk wel...lichamelijk heb ik weer last van mijn hand gewrichten. Rechts erger dan links.

Thnx voor de knuf. *knuf* terug
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 20-06-2010, 12:03
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
was vandaag op tijd wakker.
ik heb wel al het hele weekend angsten en ik ben vandaag alleen thuis.
maar even gestofzuigd en het afwasmachine leeggehaald gegeten en even met de hond gelopen.
toch maar even naar de afdeling gebeld en de verpleging pakte gelukkig op even me verhaal gedaan.
heb vandaag eigenlijk nog een verjaardag maar ik denk niet dat ik erheen ga.
we gaan meestal ook allemaal naar me opa voor vaderdag maar daar ga ik denk ik ook niet heen.
straks wel nog even naar de AH en nog even met de hond.
en ik heb beloofd aan de verpleging dat ik dat ding beneden zou leggen.
maar daar kan ik me nog niet toezetten.
en me gedachtes worden ook alleen maar erger.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 20-06-2010, 14:20
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik wou dat die klote gedachtes eens oprotten uit me hoofd.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 20-06-2010, 14:39
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ik voel me zo nutteloos. Vriendje heeft het enorm druk met zijn werk vroeg weg, laat thuis, vanavond gaat hij nog bij een nieuwe sport kijken, en ik kan uitslapen en heb zeeën van tijd en doe niks.
Misschien helpt het je een beetje, maar dat werkt vaak zo: als je het druk hebt, heb je motivatie en ga je door (misschien soms wel te veel als een kip zonder kop) en als je niets per se moet doen, dan doe je ook helemaal niks omdat je je er niet toe kunt zetten.

OT: Gisteren leuke dag gehad, had ik me daar van te voren zo druk om gemaakt? Het was echt gezellig, ook al kende ik niet iedereen. Zo hoort een vrijgezellenfeest te zijn. Nu de eerste inventarisatie voor de vakantiespullen maken en nog wat handelingsplannen schrijven voor mijn werk.
Oud 20-06-2010, 17:47
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
*zucht* niet wéér rijst! En ook geen aardappels! Gewoon soep met broodjes en salades of een koude pasta salade!!!
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 20-06-2010, 18:37
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ok vanmiddag zo'n grote angstaanval gekregen.
waardoor ik het niet kon tegenhouden en ik kon er ook niet mee stoppen.
toen ik niet kon vinden boven waarmee ik het wou en werd ik nog angstiger.
en toen ik het toch had gevonden kon ik er niet mee stoppen.
maar ik heb het naderhand met veel moeite toch maar beneden neergelegd.
want dat had ik met me coordinator afgesproken want anders praat ze niet meer met me.
in de winkel werd de angst alleen maar erger.
en ik werd bang van iedereen die ik in de winkel zag.
en langs elk groepje jongeren waar ik langskwam gefietst werd ik banger.
ik begon sneller te ademen was bang dat ze wat zouden zeggen en raakte nog meer in angst.
ik durfde ze nog niet eens voorbij te fietsen.
en zelfs de hond uitlaten vond ik eng.
ik heb in tijden niet zo'n erge angstaanval gekregen als nou.
toen ik eenmaal thuis was stond ik een kwartier te trillen.
en ik heb toch nog maar voor de 2de keer vandaag naar de afdeling gebeld.
toen weer met de verpleging gepraat en me verhaal verteld.
de 2 vpk's die er vandaag zijn die zijn ook me vorige coordinators van toen ik nog opgenomen zat.
dus met hun kan ik goed praten en gelukkig is een van hun morgen ook op de afdeling.
de vpk waar ik net mee gesproken had zei ook 'je moet je niet zo druk maken'.
daar heeft hij wel gelijk in maar dat lukt niet als ik een grote angstaanval heb.
en ik hoop dat mijn coordinator morgen tussen de therapie door even tijd voor me heeft.
ik voel me nou heel erg in de war.
en ik dacht net telkens mensen hier beneden te horen toen ik boven was.
heb straks wel al een oxazepam gepakt.
maar mischien pak ik er dadelijk nog een om nog rustiger te worden in me hoofd.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 20-06-2010 om 18:49.
Oud 20-06-2010, 20:47
Verwijderd
Positief: voor 't eerst 90 min. hardgelopen aan een stuk
1 uur geconcentreerd gestudeerd
Negatief: Ik zit maar te piekeren over vakantiewerk
ongeveer 1000 kcal aan koekjes opgevreten na 't avondeten
m'n moeder zegt 'voor de grap' dat ik op m'n gewicht moet letten enzo
terwijl ik daar al uren per dag mee bezig ben. Zo ga ik me alleen nog maar
dikker voelen
Oud 20-06-2010, 21:09
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@tomatensoep heel herkenbaar over dat gewicht.

ot.
net kreeg ik weer last van angsten.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 20-06-2010, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Positief: voor 't eerst 90 min. hardgelopen aan een stuk
1 uur geconcentreerd gestudeerd
Negatief: Ik zit maar te piekeren over vakantiewerk
ongeveer 1000 kcal aan koekjes opgevreten na 't avondeten
m'n moeder zegt 'voor de grap' dat ik op m'n gewicht moet letten enzo
terwijl ik daar al uren per dag mee bezig ben. Zo ga ik me alleen nog maar
dikker voelen
Jemig als je in broekmaat 27 past kun je echt ónmogelijk dik zijn hoor
Oud 21-06-2010, 09:09
kroot
kroot is offline
jahoor mijn hele afvoer is verstopt: gisteren stroomde de wc bijna over. Ik durf nu bijna niet te gaan douchen, bang dat mijn hele badkamer dadelijk blank staat.
Oei en ik kwam er niet achter dat ik nog maar 2 weken school heb en heel veel moet doen, rijtje:
-2 stukken mixen voor productie
-2 verschillende nummers vergelijken
-mijn hoofdvaklessen braaf voorbereiden
-fuga schrijven
-muziekgeschiedenis tentamen leren
en vandaag te doen:
-beheerder bellen voor de verstopping loodgieter komt vanmiddag
-wassen
-bed opmaken en dat is niet fijn als je een hoogslaper hebt
-dweilen
-stoffen
-douchen
-rekeningen betalen
-boodschappen doen
-begin maken met mix

Laatst gewijzigd op 21-06-2010 om 10:12.
Oud 21-06-2010, 09:27
Verwijderd
Citaat:
Jemig als je in broekmaat 27 past kun je echt ónmogelijk dik zijn hoor
Ik weet verstandelijk ook best dat ik niet dik ben. Maar dan sta ik op de weegschaal en dan baal ik ervan. Ik was,2 jaar geleden, 4 kilo lichter. En als ik mezelf in de spiegel zie, zie ik bv. een te dikke buik. Ik voel me dik bij (dunne) vriendinnen en bij ballet. Maar de getalletjes op de weegschaal (en m'n bmi) zijn het allerbelangrijkst. Ik denk dat ik als ik 4 kilo lichter ben, ik me niet meer te dik zal voelen. (en dat m'n moeder dan waarschijnlijk ook niet veel opmerkingen meer zal maken, behalve dan dat ik niet teveel moet snoepen omdat ik m'n gewicht moet zien te behouden)..... Maar goed.. ik moet niet zeuren.
Oud 21-06-2010, 10:27
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Ik weet verstandelijk ook best dat ik niet dik ben. Maar dan sta ik op de weegschaal en dan baal ik ervan. Ik was,2 jaar geleden, 4 kilo lichter. En als ik mezelf in de spiegel zie, zie ik bv. een te dikke buik. Ik voel me dik bij (dunne) vriendinnen en bij ballet. Maar de getalletjes op de weegschaal (en m'n bmi) zijn het allerbelangrijkst. Ik denk dat ik als ik 4 kilo lichter ben, ik me niet meer te dik zal voelen. (en dat m'n moeder dan waarschijnlijk ook niet veel opmerkingen meer zal maken, behalve dan dat ik niet teveel moet snoepen omdat ik m'n gewicht moet zien te behouden)..... Maar goed.. ik moet niet zeuren.
Ik denk (en weet wel zeker) dat jij hiermee moet stoppen. Maat 27 is gelijk aan een 34-36 en dat kan echt niet dik zijn. Als ik jou was zou ik die weegschaal uit je huis verbannen. Was je 2 jaar geleden nog in je tienerjaren? Hoe dan ook, je komt altijd een beetje aan als je vrouwelijke vormen krijgt. Wees er trots op. Kilo's zeggen niks, bmi zegt ook niet alles. Ik hoop echt dat je oppast.
Oud 21-06-2010, 12:32
Verwijderd
Eindelijk van de koorts af. Ik voel me nu weer een stuk fitter. Morgen is er behandelplan bespreking over mij en ik hoop dat ik dan terug kan naar de kliniek waar ik vandaan kom, al hoorde ik van een groepsgenootje dat het daar waarschijnlijk vol zit, maar dan ga ik in ieder geval overdag daar naartoe. Verder gaat het best goed eigenlijk. Ik ben benieuwd wat mijn bloedspiegels zijn. Vanochtend hebben ze weer bloedgeprikt, vanmiddag waarschijnlijk de uitslag.
Oud 21-06-2010, 15:15
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Queasy: gefeliciteerd met je diploma!
Kroot: succes, dat is een lange lijst.

Ik moet ook nog twee weken en ik begin nu toch lichtelijk in paniek te raken bij de gedachte aan de komende tentamens. Ik heb volgende week een praktijktoets en ik hou daar helemaal niet van. Dus behalve dat ik zit te stressen of ik het wel ga halen om alle stof te leren, ben ik nu ook echt al een beetje zenuwachtig voor die toets zelf. En voor het schriftelijke tentamen moeten we alle stof van de afgelopen drie jaar kennen.
Ik hoop heel erg dat ik niks hoef te herkansen, vooral die praktijktoets niet. Ik wil wel echt mijn bachelor halen dit studiejaar, anders wordt het nog een hoop geregel om mijn onderzoeksstage door te laten gaan.
Ik heb ook nog niet besloten wat ik ga doen volgend jaar. Dat moet eigenlijk ook wel deze week gebeuren. Alsof ik nog niet genoeg te doen heb.

Het is ook een grote chaos in mijn hoofd van alles wat ik nog moet doen. Misschien toch maar even een lijstje maken, al ben ik bang dat ik dan nog meer ga stressen.
Ik ben ook echt doodop, ik denk dat ik na de tentamens een heel weekend in mijn bed lig
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 21-06-2010, 15:57
Naimin
Avatar van Naimin
Naimin is offline
Ja dat kan
__________________
A myth is an image in terms of which we try to make sense of the world.
Oud 21-06-2010, 16:01
KreZor
Avatar van KreZor
KreZor is offline
Poeh. Na afgewezen te zijn voor de master die ik héél graag wilde doen (7 plaatsen, 44 inschrijvingen) vandaag aangenomen voor een andere master die een goed alternatief biedt, het inhoudelijke programma is wel iets minder leuk dan de master ik aanvankelijk wilde doen, maar het is toch een enorme opluchting.
De VU en UvA, waar mijn alternatieven zich bevonden, namen absoluut geen inschrijvingen meer aan na 1 Juni ondanks het feit dat ik 4 maanden in Indonesië ben geweest voor mijn huidige studie. Na Groningen en Nijmegen te hebben overwogen, wat niet erg praktisch is vanuit Amsterdam, heeft de UU vandaag toch besloten tot toelating terwijl de deadline voor het betreffende programma eigenlijk 15 April is. Ik ben nog steeds teleurgesteld dat ik ben afgewezen, maar nu zie ik in ieder geval weer perspectief. Dat is maar goed ook, het is lang geleden dat ik me zo slecht voelde als vorige week.
__________________
The thing about quotes on the Internet is that you can't confirm their validity - Ghandi
Oud 21-06-2010, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Queasy: gefeliciteerd met je diploma!
Kroot: succes, dat is een lange lijst.

Ik moet ook nog twee weken en ik begin nu toch lichtelijk in paniek te raken bij de gedachte aan de komende tentamens. Ik heb volgende week een praktijktoets en ik hou daar helemaal niet van. Dus behalve dat ik zit te stressen of ik het wel ga halen om alle stof te leren, ben ik nu ook echt al een beetje zenuwachtig voor die toets zelf. En voor het schriftelijke tentamen moeten we alle stof van de afgelopen drie jaar kennen.
Ik hoop heel erg dat ik niks hoef te herkansen, vooral die praktijktoets niet. Ik wil wel echt mijn bachelor halen dit studiejaar, anders wordt het nog een hoop geregel om mijn onderzoeksstage door te laten gaan.
Ik heb ook nog niet besloten wat ik ga doen volgend jaar. Dat moet eigenlijk ook wel deze week gebeuren. Alsof ik nog niet genoeg te doen heb.

Het is ook een grote chaos in mijn hoofd van alles wat ik nog moet doen. Misschien toch maar even een lijstje maken, al ben ik bang dat ik dan nog meer ga stressen.
Ik ben ook echt doodop, ik denk dat ik na de tentamens een heel weekend in mijn bed lig
Bedankt
Succes de aankomende weken, het ziet er druk uit. Je haalt het wel

OT:
Aankomend weekend feest in de plaats hier.
Gaat redelijk. Maar ook weer niet.

Laatst gewijzigd op 21-06-2010 om 20:16.
Oud 21-06-2010, 17:19
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vanochtend bezigheids therapie gehad.
in de pauze met me coordinator gepraat.
na de pauze nog een half uur bezigheids therapie gehad.
daarna kwam de taxi op tijd voor lichtherapie.
en ik kwam er gelukkig niet voor niks aan.
waardoor ik ook op tijd bij de bus was.
toen ik thuis was geweest nog even de hond uitgelaten en naar het dorp geweest.
heb een nieuw boek gekocht het boek heet spiegelbeeld.
en ik kreeg er het boek onmacht bij.
verder doe ik het vanavond rustig aan.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 21-06-2010, 18:23
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
*huil* Ik kan niet meer, het is te veel te zwaar en te vermoeiend. Mijn take-home tentamen mislukt compleet, het is veel te moeilijk, ik kan dit gewoon niet! Ben zo ontzettend moe ook, kan me er gewoon niet meer compleet voor inzetten. Eerst maar even eten en pauzeren dan, vanavond weer proberen. Bah, totale frustratie.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 21-06-2010, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Ik denk (en weet wel zeker) dat jij hiermee moet stoppen. Maat 27 is gelijk aan een 34-36 en dat kan echt niet dik zijn. Als ik jou was zou ik die weegschaal uit je huis verbannen. Was je 2 jaar geleden nog in je tienerjaren? Hoe dan ook, je komt altijd een beetje aan als je vrouwelijke vormen krijgt. Wees er trots op. Kilo's zeggen niks, bmi zegt ook niet alles. Ik hoop echt dat je oppast.
Ik ben 23.. was niet echt meer in m'n tienerjaren dus . Hmmz.. ik kan 't nog eens bij m'n psycholoog aankaarten heb ik bedacht.. 'k ben benieuwd wat zij ervan zegt. Dat ga ik doen

OT:
Lekker hardgelopen.. verder stress.. Tentamenstress en studiestress.. Ik wil vrijstellingen aanvragen voor bepaalde vakken en daar moet ik kennelijk nu direct achteraan.. IIg heb ik me nu ingeschreven via studielink en heeft de studieadviseur me ingeschreven voor een heleboel vakken. Hopelijk gaat dat allemaal goedkomen. 't hardlopen heeft me wel rustiger gemaakt.. zo nog maar ff leren
Oud 21-06-2010, 20:26
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
dat boek is toch herkenbaarder dan ik dacht.
en het brengt me heel veel herinneringen terug.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 21-06-2010, 22:31
kroot
kroot is offline
@nijn, tomatensoep, heksjuh en anderen met studiestress: sterkte, nog maar 2 weken!!

Nou begin gemaakt met mixen van 1 vd 2 stukken. Is fijn als je op school met een programma werkt, en in de studio op mijn werk waar ik het mix met weer een ander programma, waar dat laatste is wel veel fijner!
Nu vroeg mijn baas of ik morgen 2 uurtjes studerend kwam werken. Ja dan moeten er wel geen klanten komen. maar ik ga gewoon met mijn laptop achter de balie mijn fuga schrijven!
En zijn er mensen met verstand van belasting? Ik moet voor de Inkomstenbelasting opeens 500,- terugbetalen, terwijl ik vorig jaar geld terug kreeg en er niets is veranderd in mijn situatie
Oud 22-06-2010, 11:00
kroot
kroot is offline
Ze hebben vanacht proberen in te breken op mijn werk. Gelukkig niet gelukt, alleen is het slot gesloopt dus konden we er niet meer in. Gelukkig had ik nog een sleutel van de zijdeur en kregen we de voordeur van binnen open. Bij de winkel naast ons is het wel gelukt en hebben ze wat geld meegenomen. Nu is de slotenmaker bezig de cilinders te vervangen. Het is hier net echt een rustige straat, dus als iemand in een slot zit te boren, lijkt het me dat je dat toch moet merken....
Zit nu lekker achter de balie mijn fuga te schrijven, ik heb het thema al, nu nog de rest.
Oud 22-06-2010, 18:17
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Sterkte Nijn*!
En Lentekriebel hoop toch dat er plaats is!

Ontopic:

Vrijdag dan toch maar naar de huisarts voor mijn hoofdpijn. Dit is gewoon niet meer te doen. Gisteren viel ik bijna flauw ervan en denk dat dat niet helemaal de bedoeling is. Alleen normaal gesproken zijn bijna al mijn klachten aan mijn psyche te linken, een van de redenen waardoor ik niet goed meer naar de huisarts toe durf. In ieder geval de afspraak gemaakt!
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 22-06-2010, 18:38
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik voel me kut en ongemakkelijk.
toen we vanochtend klaar waren met gym.
hoorde ik gewoon mensen uit de opname over me praten.
terwijl ik aan de buitenkant van het kleedlokaal stond.
en ze waren ook nog hardop over me aan het praten ook.
vanmiddag ben ik bij de huisarts geweest.
ze wou me eerst anti biotica te geven.
maar ik mag het nou eerst met creme proberen minder rood te krijgen.
en vrijdag moet ik terug komen naar haar.
dan kijken we of ik toch anti biotica moet slikken of niet.
en de spanning thuis is op het moment heel erg.
ik zit hier gewoon met hartkloppingen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 22-06-2010 om 19:31.
Oud 22-06-2010, 19:44
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik ga maar eens vroeg naar bed.
lekker op tijd tv kijken boven.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 22-06-2010, 21:03
Verwijderd
@kroot: thanks, jij ook succes!
@darkfairy: Wat ik me afvraag, denk jij dat ze negatief over jou aan het praten waren of hoorde je dat? Want over iemand praten kan toch ook positief zijn?

OT: Lesgeven had ik net geen zin in, was moe, maar 't was leuk.. Ik hoop maar dat dat stuk wat ik 'm heb gegeven niet te moeilijk is.. Ik maakte zelfs fouten

De laatste lootjes wegen 't zwaarst merk ik weer 'ns ..
Oud 22-06-2010, 21:17
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Ik word helemaal schijtziek van mezelf. Eerst loop ik concerten van Broken Social Scene én the John Butler Trio én Graham Coxon én Rilo Kiley én Gogol Bordello mis omdat ik niet op tijd wist dat ze naar Nederland zouden komen en ik dus te laat was met kaartjes kopen, maar nu loop ik om dezelfde reden the Gorillaz weer mis!

Stomstomstomstomstomstomstomstomstomstomstomstomstomstomstomstomstomst omstom!!

Gelukkig ga ik wel volgende week naar Gomez.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 22-06-2010, 21:29
Verwijderd
Leuk blurred! Heel veel plezier.
Ik ben vrolijk, en There’s something and it makes me smile
Oud 22-06-2010, 22:40
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Droomvlucht: Je arts moet je klachten wel serieus nemen, ook al denkt hij/zij (en misschien jij zelf ook wel) dat het psychisch is. Dit hield mij ook altijd tegen om naar de dokter te gaan met hoofdpijn/vage klachten. Maar als er echt wat is en je hebt er niet naar laten kijken, krijg je er vast spijt van. Ik hoop dat het goed gaat voor je en dat je er snel vanaf bent!

OT: Vandaag eindelijk mijn essay-cijfer teruggekregen 7.6 en dat is alvast 40% van mijn eindcijfer binnen! Nu ook met iets minder zorgen het take-home tentamen maken, maar toch, stress... Statistiek eindelijk boek uitgelezen, heb nu een planning gemaakt voor de komende anderhalve week, als ik me daar aan houd komt het vast wel goed. Ik ben er in ieder geval helemaal klaar mee. Gelukkig vanavond met S. samen pannenkoeken gegeten op de stoep hier voor de deur en dat was heel gezellig. En nu huisgenoot P. weer thuis is, is het ook altijd leuk. Maar voel me wel echt heel erg moe en chagrijnig. Bah. Zin om op de grond te stampen.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 22-06-2010, 23:26
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
There’s something and it makes me smile
I know the feeling
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 23-06-2010, 00:19
Little_lady
Little_lady is offline

Gewoon, omdat vandaag een rotdag was en ik het liefst heel hard zou huilen, maar dat lukt niet... Blijft het me dan altijd achtervolgen?

En op 1 punt m'n P niet halen, als dát gebeurt baal ik.. Ik weet wel dat het niet kan gebeuren en dat ik m'n P haast wel gehaald móet hebben nu, maar het is zo nét op het randje en dat haat ik..
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 23-06-2010, 08:44
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
. En nu huisgenoot P. weer thuis is, is het ook altijd leuk.
Haha, dat doet me denken aan Sylvia Witteman, die noemt haar man in haar columns altijd zo Gefeliciteerd met je cijfer trouwens!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 23-06-2010, 09:54
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Vannacht heel slecht geslapen vanwege onze nieuwe kat. Vriendje was gisteravond met haar aan het spelen met zo'n muis aan een touwtje, blijft het touwtje aan haar achterpoot haken, kat helemaal in paniek en rent 3x trap op en af met muis en het stokje achter haar aan, uiteindelijk liet het stokje los, maar de rest zat nog om haar poot en goed ook... De muis hebben we er uiteindelijk af kunnen knippen omdat het best een lang touwtje was, maar het touwtje zelf niet. Kat was superbang, liep helemaal te hijgen en te trillen, en oppakken kon gewoon echt niet (wel geprobeerd, maar dat wil ze sowieso nog niet, we hebben haar net 3 weken en ze was in asiel ook heel bang). Uiteindelijk maar gaan slapen en hopen dat het touwtje niet teveel knelde met het idee vanmorgen naar de dierenarts te gaan. Alle doemscenario's zijn natuurlijk langs geweest en ik was veel te gespannen om te slapen. Midden in de nacht nog een keer gaan kijken, lag ze te slapen. Vanmorgen toen (eindelijk) de wekker ging, is vriendje opgestaan en was het touwtje eraf en kat liep gewoon te spinnen. Ben echt enorm blij dat het zo is afgelopen, want naar de dierenarts was ook een hel geweest voor dat beest en voor ons dus ook. Alleen al haar in het reismandje krijgen..dan daar in de wachtruimte, het beest is als de dood voor honden en dan nog bij de dierenarts zelf die aan haar achterpoot moet zitten. Gelukkig was het allemaal niet nodig en heeft het touwtje zelf losgelaten. Kat heeft verder een topnacht gehad, want we hadden haar in de kamer laten zitten omdat ze zo gestresst was en normaal mag ze dat nooit. Ze heeft aarde uit de plantenbak gehaald, behang van de muur getrokken en een wk-poppetje dat aan het raam hing, gemold.

Nouja, ben nu wel weer redelijk wakker omdat ik nog ruim 2,5 uur geslapen heb nadat de wekker was gegaan. Vriendje doet nu moeite om niet in slaap te vallen op z'n werk
Oud 23-06-2010, 11:00
kroot
kroot is offline
joehoe fuga is af en opgestuurd naar docent!

@tomatensoep: wat voor les geef je?
Oud 23-06-2010, 12:38
Verwijderd
Jakkes net mn her gehad en het is een eng idee dat ik niks meer kan veranderen. Hoewel ik een cursus heb gedaan en t denk ik gelukt is, ben ik nog steeds bang dat ik toch ben gezakt. En de antwoorden komen pas om 2 uur op internet. (
Oud 23-06-2010, 15:18
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Pfff, je "verjaardag vieren" is best wel vermoeiend. Maar wel een hele leuke dag gehad.
Oud 23-06-2010, 15:25
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Haha, dat doet me denken aan Sylvia Witteman, die noemt haar man in haar columns altijd zo Gefeliciteerd met je cijfer trouwens!
Hihi, dat bedacht ik me later ook ja, toen ik je reactie las! Maar P. is echt huisgenoot, niet stiekem mijn getrouwde echtgenoot

OT: Weer hele dag aan spss gezeten, maar nu is het wel af. En we kregen een 9.1 terug voor onze tweede opdracht, eventjes regent het goede cijfers! Het is zulk mooi weer maar ik moet keihard leren in de UB (extra literatuur) of thuis (computer nodig) en al zou het buiten kunnen, dan weet ik nog dat ik niets op schiet. Maargoed, euhm eventjes ontspannen dan maar en vanavond weer hard aan de slag. Komt goeeed.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 23-06-2010, 15:44
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@tomatensoep dat hoorde ik want ik stond aan de andere kant van de deur.
@hawahaai alsnog gefeliciteerd.

ik ben de dag doorgekomen.
maar soms kwamen er wel veel angsten op.
we mochten vandaag wel eerder gaan omdat degene die zingeving gaf een dubbele afspraak had.
en dus niet kwam omdat hij ergens anders was.
dus nou lekker op tijd thuis.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 23-06-2010, 16:02
Verwijderd
Pfoe examen streng nagekeken, een 5,3 is de prognose en ik heb een 4,6 nodig dus dik geslaagd. Waarschijnlijk.
Oud 23-06-2010, 16:18
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
@hawahaai alsnog gefeliciteerd.
Het stond tussen aanhalingstekens omdat ik vandaag met mijn collega's op mijn werk mijn "verjaardag" heb gevierd, maar ik al in september jarig was . Wel verwend met een leuk cadeau. Heel anders dan vorig jaar (toen nam ieder kind zelf wat mee, of niet, en nu hadden de klassenouders geld ingezameld en een gezamenlijk cadeau gekocht). Vorig jaar was het juffenfeestje ook meteen mijn afscheid, ik vind het nu toch wel erg prettig dat ik daar volgend jaar weer mag werken
Oud 23-06-2010, 16:28
Verwijderd
Nou micromensje ik zal duimen Succes! wanneer krijg je de uitslag?
@nijn: supermooi cijfers joh!
@hawaai ah wel leuk dat je verjaardag gevierd wordt
Wat hebben ze gekocht voor je?

OT:
In een woord gaat het bagger

edit: dat is best snel micromensje, nou duimen dan maar

Laatst gewijzigd op 23-06-2010 om 20:32.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48.