Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2011, 13:46
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Ik vind mezelf zo lelijk. Gatverdamme. Waarom gaat het nou zo slecht met me :/
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Advertentie
Oud 04-06-2011, 17:20
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Ik vind mezelf zo lelijk. Gatverdamme. Waarom gaat het nou zo slecht met me :/
+1
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 04-06-2011, 17:34
Verwijderd
Mijn vrienden hebben lekker met z'n vijven een vakantie geboekt zonder mij mee te vragen. Blijkbaar willen ze me niet mee.
Oud 04-06-2011, 17:59
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Dat heb ik ook eens meegemaakt

Ik heb zo'n onwijs vet halster voor Mowie. Donkerblauw met lichtblauw geruit + vliegending en touw. En nog een losse longeerlijn.

Nu nog afwachten tot het binnenkomt!
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 04-06-2011, 19:26
Verwijderd
Citaat:
+1
Hee, hoe is je officiele diagnose-gesprek gegaan? Ben je het ermee eens? Valt het mee/tegen?

OT: Ja, ik weet het niet. It's the same old song over and over again.
Oud 04-06-2011, 19:35
akbe
Avatar van akbe
akbe is offline
bah.. Ik weet echt effe niet meer wat ik moet doen, gaat al een heletijd niet goed met me. Heb dit aan inmiddels mijn ex verteld, het werd hem te veel.. En bleek m'n enige echte vriendin toch leuker te vinden.. Voel me echt genaait en alleen. Hij zegt dat alles mijn schuld is en dat als ik eerder hulp was gaan zoeken ik hem nog had gehad..

Zelfmoordgedachtes zitten constant in m'n hoofd.. Ik moet met m'n ouders praten anders krijg ik geen hulp, maar ik kan het gewoon niet..
Oud 04-06-2011, 21:19
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Hee, hoe is je officiele diagnose-gesprek gegaan? Ben je het ermee eens? Valt het mee/tegen?

OT: Ja, ik weet het niet. It's the same old song over and over again.
Mja diagnose bleek t dus niet echt te zijn.
Kreeg gewoon mn schema's terug en waar alles een beetje vandaan lijkt te komen.
Stonden weinig verrassende dingen in, al schijn ik een zeer bovenmatig straffende houding naar mezelf te hebben.
(Normale mensen die opgenomen worden daar hebben daar 3 a 4 punten en ik zit daar nog eens 9 boven )
Duurt nu nog zo lang voor de officiele opname voordelen en nadelen.
Oud 05-06-2011, 11:45
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Gisteren naar een verjaardagsfeestje gegaan van vrienden van vrienden van m'n vriend :') dus weinig bekenden maar het was wel erg gezellig. Vriendje ging vroeg weg en ik bleef, nog heel fijn gesprek gehad met twee meiden en voel me een stuk beter. Fijn
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 05-06-2011, 13:15
Verwijderd
Kutkutkutkut. Mijn oom ligt in het ziekenhuis en is waarschijnlijk aan zijn laatste stukje bezig en ik vind dat écht niet relaxed. Ik ben daardoor heel erg onrustig en heb het gevoel dat ik iets moet doen maar ik kan toch niks doen en dat is echt een afschuwelijk gevoel. Ik móet aan mijn toetsen, dat kan niet anders, maar godverdomme, wat kan ik hier slecht tegen.
Oud 05-06-2011, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Mja diagnose bleek t dus niet echt te zijn.
Kreeg gewoon mn schema's terug en waar alles een beetje vandaan lijkt te komen.
Stonden weinig verrassende dingen in, al schijn ik een zeer bovenmatig straffende houding naar mezelf te hebben.
(Normale mensen die opgenomen worden daar hebben daar 3 a 4 punten en ik zit daar nog eens 9 boven )
Duurt nu nog zo lang voor de officiele opname voordelen en nadelen.
Hmm, de schema's zijn misschien ook wel duidelijker en preciezer dan een diagnose. Een straffende houding naar jezelf, ja, dat ken ik, niet leuk En inderdaad wat duurt het lang totdat je echt opgenomen wordt! Heb je tot die tijd wel gewoon therapie?
Oud 05-06-2011, 14:25
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
@Dott,
heb je je familie al verteld dat je in opname gaat, omdat ik een tijdje terug las dat je daar erg tegenop zag....

@SA
Dat is inderdaad niet fijn,
is het heel plotseling of niet?
Kun je anders niet je mentor of iemand anders van school contacten en de situatie voorleggen, misschien dat je dan een herkansing kan aanvragen als het uiteindelijk een onvoldoende wordt?
Sterkte meid!!!

OT: ik heb echt het gevoel dat ik ieder moment finaal kan instorten,
ik heb al 4 weken lang geen enkele keer meer 8 lesuren gehad waarvan 3 keer doordat dat psychisch teveel gevraagd was, en met die stage heb ik dat 4 dagen op een rij!! en dan ook nog n stuk fietsen erbij! die stage is dan wel geen school, dus geen gepest en gezeik maar toch,
heb echt het gevoel dat ik ieder moment in huilen uit kan barsten,
ik ben ook telkens veel sneller boos en krijg de onrust in mn hoofd maar niet weg, lezen is zelfs al teveel gevraagd....
en dan wordt er ondertussen wel van me verwacht dat ik ff die stage ertussendoor doe met zo lange dagen en dat ik daar ook nog ns op de fiets naartoe ga, okee ov is ook geen optie daarnaartoe en die stage moet ook wel gewoon, maar mensen zien gewoon niet in hoeveel onrust,spanning en stress dat veroorzaakt in mij. en ondertussen ook nog ff gewoon een mega lang werkstuk maken, mezelf normaal gedragen tegenover mn familie en doen alsof ik ze aardig vind, dat ik nog voldoendes haal omdat ik best kan leren(ja hoor, met die knallende kop) en weet ik wat allemaal meer ze van me verwachten!
Ik kan dit gewoon niet meer, echt niet, en ik ben bang dat als Joyce volgend jaar weg is, ik hartstikke zak voor mn examens, mn ouders zeggen nog steeds dat ik dan maar n tijdje niet naar school moet, maar nu is het nog maar n paar weken dus het zal wel moeten met al die proefwerken etc, ookal weet ik dat het niet goed voor me is. Was het maar zo dat ik alleen bij proefwerken en belangrijke uitleg naar school ging, en de rest thuis deed.

Vrijdag heb ik een gesprek bij een of ander autisme nogwat.
Volgens mij is dat zelfs met n psychiater want ik had die brief stiekem gelezen, en dan ga ik echt erop aandringen dat ik aan de medicijnen mag! en dat ze verdomme eens een keer op school maatregelen treffen! Maar mn moeder moet volgens mij bij dat gesprek zijn, dus dan durf ik toch weer niet alles te zeggen....
En als ik vraag of dat zonder haar mag dan zegt mn moeder vast weer zoiets van 'ja bedankt dat je me niet vertrouwt ik ben je moeder hoor!!'

Ik weet gewoon zeker dat er weer een keer zo'n explosie komt als 2 weken geleden....
Oud 05-06-2011, 14:55
Verwijderd
@Waffie: Vijf jaar geleden is de diagnose Alzheimer gesteld en begin dit jaar is daar longkanker bijgekomen. Gisteravond issie opgenomen in het ziekenhuis nadat hij in een slaap was gevallen waar hij niet meer uit kwam. Inmiddels issie week wakker, maar fysiek heel onrustig (hij blijft draaien en rommelen in bed), maar kent helemaal niemand meer, kan niks meer plaatsen. Ik hoop van harte dat het nu bijna klaar is, dat hij mag gaan. Hoe cru dat het ook klinkt, ik vind het verschrikkelijk om mijn ouders zo te zien. Hij was de oudste broer van mijn vader en was ook echt een oudere broer, die altij dmet tips en hulp kwam en hij kwam vroeger bijna dagelijks over de vloer hier. Echt kut.
En ik heb al twee jaar vertraging op school, mijn deadline is laatst onverwacht drie weken naar voren geschoven en ik moet het halen. Ik wil dit niet als excuus gebruiken maar ga het op sowieso op stage wel aangeven. Ik kan zo echt niet werken en mocht hij morgen overlijden, wil ik meteen gebeld worden, dat kan/mag echt niet anders.
Wat klote voor jou, ik zou willen dat ik tips had ofzo.... Helaas heb ik die niet. Sterkte ermee iig!
Oud 05-06-2011, 15:14
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Bah ik voel me steeds minder gewaardeerd hier. Gisteren mijn verjaardag, mijn moeder vond het zo de moeite dat ze een half uur voor het bezoek thuis kwam en 10 min. Na het bezoek alweer naar haar vriend was.. nu staat het echt vast ik ga gewoon niet meer naar huis de eerste 3 weken en ga wel op en neer als mijn oom jarig is.. tuthola!
Oud 05-06-2011, 16:15
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
@sanni

Pff kutzooi. Lekker aardig.

-Nog gefeliciteerd -
Oud 05-06-2011, 17:17
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Hmm, de schema's zijn misschien ook wel duidelijker en preciezer dan een diagnose. Een straffende houding naar jezelf, ja, dat ken ik, niet leuk En inderdaad wat duurt het lang totdat je echt opgenomen wordt! Heb je tot die tijd wel gewoon therapie?
Ik heb eens in de 2 weken een zogenaamde voorzorg groep, maar de komende keer is niet vanwege pinksteren, de keer erna ben ik er niet omdat ik in disney ben met mn moeder en 2 weken daarna ben ik er ook niet...
Dussss... nee niet echt intensieve begeleiding, dus ik sleep mezelf maar voort en probeer niet al te destructief bezig te zijn, terwijl de gedachten als: de wereld is beter af zonder me weer op de voorgrond treden.
Maar mijn psycholoog mag mij niet meer behandelen omdat ik opgenomen word, heb donderdag ook een evaluatiegesprek met hem.
En ik moet nu gewoon donders oppassen, doorgaan doorgaan doorgaan, nog eventjes mn maskertjes ophouden en doorbijten, hulp is nabij.
Toch jammer dat als ik een kamer in kom waar mn hele familie zit, er niemand tegen me praat en ik behandeld word alsof ik iets besmettelijks heb had ik niet van ze verwacht


edit:

@Waffie, ja ik heb het ze al verteld, hierboven zie je dus hoe geweldig ze het opnemen en ermee omgaan


Hele dikke knuffel @SA en Sanni, sterkte allebei
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 05-06-2011, 18:55
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
En ik moet nu gewoon donders oppassen, doorgaan doorgaan doorgaan, nog eventjes mn maskertjes ophouden en doorbijten, hulp is nabij.
Toch jammer dat als ik een kamer in kom waar mn hele familie zit, er niemand tegen me praat en ik behandeld word alsof ik iets besmettelijks heb had ik niet van ze verwacht
Hup! Houd vol!
Lekkere familie

Succes! & *knuf*
Oud 05-06-2011, 20:06
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Eindelijk, het weekend is weer voorbij. Morgen lekker werken bij de industrie en Baasje spreken over Mo.
Het werk is altijd heel gezellig Het is zo dom, gewoon inpakwerk, maar gewoon de sfeer met z'n allen. Baasje zat de hele tijd met van die scobidoo touwtjes sleutelhangers te maken voor iedereen. Nu heb ik haar verteld dat ze ook een frontriem voor Mo kon maken.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 05-06-2011, 20:43
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
@Dott, das idd niet fijn!!

OT: ja hoor, daar zit ik dus weer te janken,
die rotzooi in mn hoofd is ook nooit opgeruimd,
nieuwe mensen ontmoeten en een nieuwe omgeving is gewoon echt niets voor mij,
en ik maak me druk over de meest onnozele dingen en pieker de hele dag door,
vooral over die stage,
waar ik echt als de dood voor ben, er spoken ook gedachtes door mn hoofd als 'waarom pak ik niet gewoon de fiets naar het treinstation en ga ik weg van alles' en 'wanneer komt die dood nou'
dat eerste zou nog niet eens zo'n gek idee zijn, het zou me mss wel ff goed doen in n totaal andere omgeving te zitten....
en als ik tegen mn ouders zeg dat alles door mn hoofd spookt krijg ik zo'n aardige reactie van 'stel je niet aan je bent nu toch 4 dagen niet op school'
Joyce zei dat ik haar moest mailen of bellen als het niet ging, maar als ik dat doe dan kan ik elke dag wel bellen of mailen....
ouders zijn ook al zo positief over het feit dat ik het steeds vaker over de stad heb en dat ik er wil wonen enzo, krijg je van die reacties als 'tsja laat haar maar denken lukt haar toch niet om optijd dat geld bij elkaar te halen'
nou lekker motiverend joh!
okee, ik weet dat het voor mij ontzettend lastig zal zijn om op mezelf te wonen, maar dit is ook geen optie meer.
waarom mag ik niet naar een of ander tehuis ofzo?
ik zie gewoon helemaal niets meer zitten, heb niets meer om naar uit te kijken en jank alles bij elkaar
Oud 05-06-2011, 23:04
kroot
kroot is offline
ja lekker mijn baas. Had ie 2 weken geleden beloofd dat hij en mijn collega wel vloer zouden leggen en behangen, als ik op de zaak zou passen. Nu heeft ie het te druk en kan het niet meer. Begrijpelijk, maar zeg dat dan een week eerder. Ik moet komende zondag en maandag gaan verhuizen en nog geen vloer en behang. Morgen kreeg ik ook al geen vrij om naar vloer te gaan kijken. Dinsdag ben ik wel vrij, dan ga ik naar de Roobol, die hebben laminaat in de aanbieding en die leggen ook tenminste. *frustraties*
Oud 06-06-2011, 11:20
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Aaaaah, ongeduldigggg! Ik wil mijn nieuwe rijbroeken en het zadel binnen hebben! Al was het maar om te kijken of het allemaal past en goed is en alles. Misschien ook wel zodat ik daarna meer afleiding heb van alle stress en gedoe omtrent school, want ik heb het mezelf weer lekker lastig gemaakt.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 06-06-2011, 16:44
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
@Eend, ik krijg de indruk dat het steeds beter met je gaat, hou dat vol meid!!

OT: vanmorgen heb ik echt weer de hele ochtend gehuild, en heb mn moeder gesmeektom me medicijnen te geven wat ze uiteindelijk ook heeft gedaan, toen was ik te vroeg daar, er was nog niemand, Joyce was er wel dus ben ik ff bij haar in de auto gaan zitten en heb ik met haar gepraat, toen igngen we naar binnen, eerst ff met de eigenaar van dat bedrijf gepraat, later ben ik voorgesteld aan 2 anderen die er werken, en dat zijn ook de 2 waarmee ik de komende dagen het meeste te maken heb, die zijn gelukkig best wel aardig, Joyce had nog ff met die meneer gepraat en wat dingen uitgelegd, en toen had ze ook gevraagd naar de dagindeling etc. En toen heeft ze nog ff meegekeken en toen ging ze weer, weet niet wanneer ik haar weer zie. ik vond het in het begin echt lastig dingen aan hun te vragen, maar later ging dat wel ietsjes beter, al vond ik het nog lastig om hun mening te vragen en om hulp te vragen over bepaalde dingen.
ik zit nu dus n beetje met n dubbel gevoel.
de weg ernaartoe is dezelfde als naar school, en dus kreeg ik op de terugweg te maken met stomme 2dejaars die me altijd pesten op de fiets

Moeder heeft gesprek gehad met externe rugzakbegeleidster op school, rugzakbegeleiding kan pas volgend jaar beginnne maar die begeleidster was wel echt laaiend over het pestverhaal en gaat daar nu echt snel werk van maken gelukkig.

Joyce zei vanmorgen zo tegen die man, 'over 2 jaar ben ik afgestudeerd', nu snap ik er dus echt niet meer van, ook door die reis ik vind t echt raar!!
Oud 06-06-2011, 17:20
Verwijderd
Vandaag het eerste onderzoek gehad en het viel heel erg mee. Ben benieuwd naar de uitslag! Ik heb pas over 1,5 maand weer een afspraak, maar misschien gaan we toch nog proberen te regelen dat ik het eerder weet. Nu vrijdag nog een onderzoek en dan heb ik het weer gehad. Het voelt echt heel goed dat er nu eindelijk wat gaat gebeuren.

En ik heb van een vriendin een rollator gekregen. Zo lief en tof, want het helpt echt.
Oud 06-06-2011, 18:48
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Damn it! waarom huil ik nu alweer!!
Oud 06-06-2011, 20:18
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Het voelt alsof ik nooit ben geweest. Wat ik aan de ene kant wel fijn vind, maar aan de andere kant toch ook niet. Ik dacht dat ik veranderd zou zijn, maar blijkbaar niet. Ik vind het wel fijn dat er om me heen ook niks veranderd is, alle mensen zijn nog hetzelfde. Helaas is mijn zusje ook niet volwassen geworden in die vijf maanden.
Afgelopen weekend heb ik weer gewerkt, het was ontzettend druk. Het was lichamelijk zwaar, vooral de eerste twee dagen heb ik veel last van mijn rug gehad. Gisteren heb ik ook voor het eerst weer getraind. Ik heb steeds minder plezier in trainen, vooral (of eigenlijk alleen daardoor) doordat ik met trainen last heb van mijn rug. Als ik ervoor geen pijn heb, krijg ik het wel tijdens het trainen. De meeste bewegingen die ik daar maak doen pijn. Ik wil niet stoppen met trainen, maar als ik minder last van mijn rug heb als ik niet meer train, is het misschien wel de beste oplossing. Hopelijk kan de chiropractor me wel helpen, ik weet niet wat ik anders nog kan doen.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 06-06-2011, 21:55
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
@Waffie: Thnx, het gaat idd beter!


OT: Ik zit nu al in de zenuwen dat ik morgen weer naar Mo'tje kan. De paardentandarts komt en dat heb ik nog nooit meegemaakt. Ik hoop dat ie haar geen pijn doet
Morgen om 9:00uur op de dierenweide zijn!
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 06-06-2011, 22:15
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Meestal valt t heel erg mee hoor eend word alleen aangeraden om de 3 dagen erna geen bit oid in te doen.
Voor de rest hebben ze vaak weinig last en staan ze 's avonds alweer lekker hooi te knabbelen
Veel plezier morge, paardentandarts is superinteressant, als ze iets doen moet je eigk vragen of je het voor en na die tijd mag voelen heel apart
Oud 07-06-2011, 00:48
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Hm, ik ben zeer wisselend in hoe ik me voel momenteel
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 07-06-2011, 00:51
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Ow, en gewoon omdat ik het een mooi stukje songtekst vindt. En misschien ook wel waar. Al is het dan misschien niet zo zichtbaar. Ofzo. Weet ik veel.

Het lukt me nooit om kalm te blijven
Ook al neem ik het me voor
Er steekt altijd wel een storm op
En die tiert en raast maar door
Dan ben ik niet te houden
Dan sla ik om me heen
En gaat de wind dan liggen
Voel ik me hopeloos alleen
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 07-06-2011, 16:59
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Eindelijk zijn alle brieven geschreven die geschreven moeten worden. Dan is nu de tijd van het grote wachten aangebroken zou men besluiten dat ik de opleiding door mag zetten maar niet zoals ik dat wil, wat dan? Ga ik het proberen, of kies ik de weg van de minste weerstand en kies ik iets anders. Ik weet het allemaal niet! Maar het zijn wel dingen waar ik over na moet denken AAARGH!
__________________
Oud 07-06-2011, 17:51
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Knuffel voor Waffie! En ik denk dat Joyce niet voor niets zegt dat je haar mag e-mailen of bellen als het niet goed gaat. Gewoon doen hoor!

OT: morgen praktijkexamen 's middags en ik ben best wel zenuwachtig. Zo meteen nog even alle aantekeningen en wat wetten doorlezen en dan zien we het wel.... Wel vervelend dat iedereen ervan uitgaat dat ik wel even slaag, dat geeft me juist zoveel extra druk. Gelukkig neemt m'n stagebegeleidster het wel serieus.
Oud 07-06-2011, 18:23
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
ik word helemaal knettergek van mezelf
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 07-06-2011, 18:30
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
@Missy, Thanx!! Gisteravond ging t weer ff niet en toen heb ik dat uiteindelijk ook maar gedaan, mede op aandringen van mn moeder, ze schreef terug dat ik eerst maar eens trots op mezelf moet zijn omdat ik het gister zo eng vond en het toch nog goed ging, voordat ik me zorgen ga maken over andere dingen, en daar heeft ze eigenlijk ook wel gelijk in. ze schreef ook nog dat school haar ook nog ging contacten over het pestgedoe en dat ze de school wel ns n poepie zou laten ruiken

OT:vandaag ging t beter,
heb vooral met jonge 2 mensen daar gezeten, waarvan 1 helaas alleen op dinsdag en donderdag werkt, zij zijn echt beide heel aardig, en 's middags hebben we ook wel lekker gelachen en grappen uitgehaald
vooral dat meisje was echt heel aardig en 's ochtends waren wij een tijdje de enigste daar, dus toen hebben we meer meidengeklets gehad dan echt gewerkt
ik heb 2 opdrachten gekregen die ik daar in die 4 dagen moet gaan doen, en de eerste was de bedoeling dat ik daar ongeveer 2,5-3 dagen mee bezig was, maar ik heb m nou al af dus dat wordt nog ff iets verzinnen, of de powerppoint voor de presentatie heel spectaculair maken zodat ik daar wat langer mee bezig ben

Waar ik me dan wel weer zo verdomde kwaad over kan maken zijn mijn broertje en mijn tante, mijn broertje was tijdens het eten boos omdat hij 'gepest' werd in de taxi, terwijl iedereen weet dat hij ook altijd als eerste zn mond opentrekt,en dan zegt ie zo tegen mn ouders 'ja en als waffie problemen heeft gaan jullie altijd meteen naar school en bla bla bla' en mijn tante, die een heel zielig verhaal op dr hyves zet omdat mn neefje 1 keer uitgescholden is, okee dat is ook wel heftig, maar niet leuk als gesprekken altijd daarover gaan terwijl het bij mij nog veel vaker en erger gebeurt en ik er ook niet mee tekoop loop

Verder vraag ik me echt af wat Joyce nu bedoelde met die opmerking, en aan de ene kant wil ik nu echt duidelijkheid of en wanneer ze gaat, en of ze daarna terugkomt, en aan de andere kant wil ik het niet weten omdat ik te bang ben voor het antwoord....

en om de een of andere reden, zit ik alweer te vechten tegen mn tranen,
zo maar ns douchen en verder lekker nietsdoen denk ik....
Oud 07-06-2011, 20:13
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vandaag rij-examen gedaan (1e keer) en helaas gezakt Baal er echt van ondanks dat ik er echt wel rekening mee gehouden heb. M'n eigen rij-instructrice is sinds vorige week ziek (ligt in het ziekenhuis) dus het was allemaal al heel verwarrend omdat ik steeds een andere instructeur had, niet van te voren wist hoe of wat, in een andere auto moest rijden, ze ineens vonden dat ik helemaal niet goed reed, etc. Dat soort dingen op het laatste moment trek ik altijd vrij slecht dus ik had vanmorgen gebeld met de rijschool of m'n instructrice alweer beter was en hoe het anders zou gaan. Kreeg ik een hele warrige man mee waarvan ik me eerst afvroeg of hij wel wist dat ik examen had. Ik heb op zich niet slecht gereden maar had helaas een ingreep. Moest een rotonde oprijden waar al een auto op reed en ik twijfelde of ik er nog voor kon of niet, die examinator zei toen 'geef gas' en terwijl ik dat deed, trapte hij op de rem Mja, vind het nog steeds vaag. Daarna nog een stomme fout gemaakt maar verder wel goed gereden, snelweg ging goed, kijken was goed, bijzondere verrichtingen waren goed. Naja, kan gebeuren natuurlijk. Ik wil nu morgen de rijschool bellen om te vragen of ik in augustus voor m'n vakantie weer af kan rijden en of ze lessen kunnen inplannen bij iemand anders als m'n eigen instructrice er nog niet is. Gelukkig was m'n vriend er toen ik thuiskwam en heb ik even bij hem kunnen uithuilen en m'n verhaal kunnen doen. Al m'n collega's, m'n schoonmoeder en schoonzusje waren allemaal aan het duimen en smsten hoe het gegaan was, zo superlief

Gisteren nog naar de longarts geweest en het gaat duidelijk niet goed. Hij heeft me nu een folder gegeven over longrevalidatie om daar eens over na te denken zodat we het er over drie maanden als ik weer terug kom over kunnen hebben. Ik zit op de maximale dosis medicijnen maar houd gewoon te veel klachten dus misschien dat dit dan nog iets kan helpen. Is alleen wel drie keer per week een uur dus moet dat ook zien te regelen op het werk enzo. Ben verder zo ontzettend moe maar volgens de longverpleegkundige hoort dat er ook echt bij en is er weinig aan te doen behalve regelmatig leven en dat doe ik al. Heb met haar wel echt een goed gesprek gehad, zo fijn om eens alles door te nemen met iemand die je begrijpt, de tijd voor je heeft en goede adviezen heeft. Ben wel erg tevreden over m'n arts en verpleegkundige. Nu alles maar even rustig laten bezinken maar er mag wel weer iets positiefs voorbij komen deze week. Nog drie dagen werken en dan weer lang weekend gelukkig
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-06-2011, 21:48
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik ben zooooooo vreselijk onwijs moe dak erover denk om bloed te laten prikken.
Maar komt dit door de depressie? Of is er meer gaande.
Ik haat naalden!!!
Zucht.
Druk in mn hoofd.
T is logisch dat k moe ben als ik slecht slaap, maar dit is moe op een ander niveau.. Dit is wazig zien en nauwelijks rechtop kunnen zitten.
Maar waarom slaap ik dan niet beter?
Oud 07-06-2011, 22:28
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Vandaag rij-examen gedaan (1e keer) en helaas gezakt Baal er echt van ondanks dat ik er echt wel rekening mee gehouden heb. M'n eigen rij-instructrice is sinds vorige week ziek (ligt in het ziekenhuis) dus het was allemaal al heel verwarrend omdat ik steeds een andere instructeur had, niet van te voren wist hoe of wat, in een andere auto moest rijden, ze ineens vonden dat ik helemaal niet goed reed, etc. Dat soort dingen op het laatste moment trek ik altijd vrij slecht dus ik had vanmorgen gebeld met de rijschool of m'n instructrice alweer beter was en hoe het anders zou gaan. Kreeg ik een hele warrige man mee waarvan ik me eerst afvroeg of hij wel wist dat ik examen had. Ik heb op zich niet slecht gereden maar had helaas een ingreep. Moest een rotonde oprijden waar al een auto op reed en ik twijfelde of ik er nog voor kon of niet, die examinator zei toen 'geef gas' en terwijl ik dat deed, trapte hij op de rem Mja, vind het nog steeds vaag. Daarna nog een stomme fout gemaakt maar verder wel goed gereden, snelweg ging goed, kijken was goed, bijzondere verrichtingen waren goed. Naja, kan gebeuren natuurlijk. Ik wil nu morgen de rijschool bellen om te vragen of ik in augustus voor m'n vakantie weer af kan rijden en of ze lessen kunnen inplannen bij iemand anders als m'n eigen instructrice er nog niet is. Gelukkig was m'n vriend er toen ik thuiskwam en heb ik even bij hem kunnen uithuilen en m'n verhaal kunnen doen. Al m'n collega's, m'n schoonmoeder en schoonzusje waren allemaal aan het duimen en smsten hoe het gegaan was, zo superlief

Gisteren nog naar de longarts geweest en het gaat duidelijk niet goed. Hij heeft me nu een folder gegeven over longrevalidatie om daar eens over na te denken zodat we het er over drie maanden als ik weer terug kom over kunnen hebben. Ik zit op de maximale dosis medicijnen maar houd gewoon te veel klachten dus misschien dat dit dan nog iets kan helpen. Is alleen wel drie keer per week een uur dus moet dat ook zien te regelen op het werk enzo. Ben verder zo ontzettend moe maar volgens de longverpleegkundige hoort dat er ook echt bij en is er weinig aan te doen behalve regelmatig leven en dat doe ik al. Heb met haar wel echt een goed gesprek gehad, zo fijn om eens alles door te nemen met iemand die je begrijpt, de tijd voor je heeft en goede adviezen heeft. Ben wel erg tevreden over m'n arts en verpleegkundige. Nu alles maar even rustig laten bezinken maar er mag wel weer iets positiefs voorbij komen deze week. Nog drie dagen werken en dan weer lang weekend gelukkig
Wat vervelend, sterkte ermee! Ik ben trouwens tig keer gezakt, maar volgens vrienden en collega's kan ik nu wel degelijk autorijden. Ik krijg vaak complimenten op mijn rijstijl van meerijders. Ik denk nu bij elke actie die ik onderneem allereerst aan veiligheid, eigenlijk veel meer dan bij mijn examens. Hoe kan ik veilig die afrit passeren. Hoe kan ik veilig die bocht nemen. Hoe kan ik veilig inhalen. Hoe kom ik veilig van die bumperklever achter me af. Of bij een onbekend kruispunt, waar moet ik naartoe en hoe doe ik dat veilig. Is het het veiligste om nog door oranje te rijden of is het veiliger om te remmen. Hoe handel ik die wegpiraat waar ik mee te maken heb het veiligste af. Vaak kan je ook aan verkeerssignalen zien of er extra dingen zijn waar je op bedacht moet zijn. bijv een doorgetrokken streep als je een brug over moet (je kan niet altijd over de brug kijken) of de bekende pas-op borden. En als een bepaalde actie schrik of irritatie kan opwekken maakt het je medeweggebruikers minder bedacht op gevaar, dus is het minder veilig. Maarja, al die examens en rijlessen hebben dan ook wel een flinke duit gekost, dus dat mag dan ook wel. Dit is misschien ten overvloede, maar ik wil het je heel graag meegeven voor de volgende keer.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 08-06-2011, 13:27
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Onze allerliefste kat is weg. Ik snap er niets van. Hij ging nooit verder dan de tuin van de buren, want de rest vond hij maar eng. Lag altijd liever op schoot dan dat hij met de rest aan het spelen was buiten. En toch is hij nu weg. Ik kan me niet voorstellen dat iemand hem meegenomen heeft en ik weet nu even niet wat ik er nog aan kan doen. Heb het asiel gebeld, de dierenambulance, posters bij de winkels opgehangen. Maar tot nu toe heeft niemand hem gezien en ik maak mezelf met de minuut meer zorgen. Volgens mij komt hij nooit weer terug..
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 08-06-2011, 16:18
Verwijderd
Ah dat is naar Neko! Hoe lang is hij al weg?
Oud 08-06-2011, 17:57
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Waffie: goed dat je gemaild hebt! En hoe dat nou allemaal zit met Joyce, ik zou het gewoon vragen! Nu vreet het aan je omdat je niet weet hoe en wat, als je het vraagt, wil ze je het vast wel vertellen.

@ Hawahaai: zitten jullie nu eindelijk in jullie nieuwe huis?

@ Daantje: jammer dat je gezakt bent! Ook vaag dat hij zegt 'geef gas' en als je dat doet, dat hij dan gaat remmen Sowieso raar hoe de aanloop naar je examen is geweest, dat een andere instructeur opeens aan je gaat twijfelen, is niet goed voor je zelfvertrouwen en dan zo'n vage examinator. Tuurlijk moet je gewoon goed rijden, maar het maakt toch wel uit voor een examinator je hebt, wat voor gevoel die je geeft. Volgende keer beter!

OT: ik ben geslaagd voor mijn opleiding, vanmiddag praktijkexamen gehad. Het ging allemaal heel anders dan ik had verwacht. De examinator was om te beginnen een half uur eerder dan afgesproken (hij had ruim 2 uur reistijd, dus denk dat hij vroeg was weggegaan). We kwamen net terug van een stukje lopen in de pauze en ik had eigenlijk nog wat willen eten, dus heel snel een boterham naar binnen gepropt. Vooraf zei mijn stagebegeidster die medebeoordeler was, 'ik hou me zoveel mogelijk op de achtergrond.' Eerst even een beetje kennis gemaakt, m'n begeleidster heeft nog wat over de organisatie verteld, nouja, prima allemaal. Toen het examen, het begon met de scanner die niet mee werkte, toen het registreren, een foutmelding die ik nog nooit eerder gehad had, personen die onder de opgegeven naam niet in het GBA stonden, m'n begeleidster die helemaal niet op de achtergrond bleef, maar alle aan mij gestelde vragen beantwoordde, ik kreeg niet eens de kans te antwoorden, bovendien stelde zij ook enorm veel vragen aan mij, veel meer dan de examinator. De hele tijd 'vergeet je niet iets Missy' (als ik iets net ietsje anders of in een andere volgorde deed als zij), of gewoon letterlijk voorzeggen i.p.v. op weg helpen. Dus ik werd er echt enorm nerveus van, was ik natuurlijk ook al, want 2 man staan op je vingers te kijken. Toen in het archief, weer alle vragen werden voor mij beantwoord en ze bemoeide zich constant met mij. Ik moest een dossiertje opzoeken, door de stress ging dat niet in één keer goed, zat ik in het verkeerde scherm, zat ze achter m'n rug om tegen een collega te zeggen dat ik het helemaal niet goed deed, gelukkig probeerde die me nog constructief op weg te helpen met een hint. Het ophalen ging gelukkig goed, toen langsbrengen op de afdeling. Diegene was er niet, dus ik legde het gewoon bij hem neer, weer een opmerking, 'moet je het niet even aan die en die vragen', eh nee, want zo doen we het altijd, zucht.. Toen dossiertje inboeken, dat is echt enorm makkelijk, maar bij alles wat ik deed, kreeg ik van haar een vraag, waarom doe je dat zo en moet dat niet anders. Nee dat moet niet anders (zij was niet mijn begeleidster bij het archief, dus wist niet overal wat van). Echt enorm irritant. Toen was het afgelopen en gingen zij overleggen. M'n gal nog wel even gespuwd bij een andere collega, die vond ook dat zij veel en veel te veel aanwezig was en te lastige vragen stelde. Serieus, ze heeft meer vragen gesteld dan de examinator, die heeft bijna niks gevraagd. Kwam er denk ik ook niet tussen.

Ik ben echt wel blij dat ik geslaagd ben hoor, maar had het echt zo anders verwacht.
Nu dus nog 3 weken daar blijven, of ik moet eerder een baan gevonden hebben. Het is in elk geval beter dan thuis zitten. Heb waarschijnlijk wel iets voor 2 dagen gevonden in deze richting. Hoor ik deze week meer over als het goed is. Heb ook nog één sollicitatie lopen (bij Maandag, iemand ervaring mee?), maar ze zouden daarover na het examen nog even contact met me opnemen. Ik wacht het even af, nu t/m maandag even niet werken. Vacatures zoeken en ontstressen (ik heb me echt zo druk lopen maken om vanmiddag en eigenlijk was het een behoorlijke anti-climax). De hele opleiding was natuurlijk ook ver beneden mijn niveau, maar ik had dit toch wel anders verwacht.

Laatst gewijzigd op 08-06-2011 om 18:02.
Oud 08-06-2011, 18:03
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
@Missy1234567890;

Wat kut zo'n stage'begeleidster', eerder een 'voorzegger'. Pfff. Tjezus hé!

Maar, goed dat je bent geslaagd :feesthoed:
Oud 08-06-2011, 18:27
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
@Missy, ja dat zou wel de oplossing zijn idd,
ik wil het sowieso voor londen weten want ik wil niet weer zo in de stress zitten als vorig jaar
afscheid nemen blijft moeilijk voor mij, en zeker bij haar,
ik ben bang dat als ik weet dat ze weggaat,de band ook verandert ofzo,
en ik heb bij vriendinnen gezien hoe kapot hun gingen toen die begeleidsters weggingen,dus dat maakt het er allemaal niet makkelijker op.
Zij kijkt juist uit naar die tijd, en ik zie er ontzettend tegenop
het was voor mij veel makkelijker geweest als ik er helemaal niets vanaf wist, en dat mn moeder achteraf gewoon zei van 'ohja dat was de laatste keer dat Joyce kwam', zoals dat bij mijn oude leraar van tekenles ook ging, dan kan ik geen afscheid nemen ofzo, maar dan zie ik er ook niet tegenop
mede omdat ik voor haar 'gewoon werk' ben, en zij voor mij ongeveer alles is.

En idd, wat raar dat die stagebegeleidster ineens zo deed....
naja, maar hopen dat je snel van dr af bent dan

En gefeliciteerd natuurlijk!

OT: stage was wel leuk, maar ook weer raar, ik hoorde daar allemaal verhalen dat SintLucas juist helemaal niet zo geweldig is, dat je beter naar een andere kunt, maar de baas van dat bedrijf prijst SintLucas juist weer.
Ik vraag mezelf echt af wat ik morgen daar moet doen, want ik hoef eigenlijk alleen nog wat te printen en te scannen, en een presentatie te maken, maar daar ben ik echt niet van half 9 tot 4 mee bezig,
morgen komt gelukkig wel weer dat meisje dat er gister ook was, want vandaag zaten we er maar met zn tweeen en dat was niet zo gezellig.

Verder kwam ik vanmorgen weer stomme tweedejaars tegen op de fiets en ze vinden het nu blijkbaar nodig om te schelden met 'eej daar heb je wandelend aids'
en voor dat soort volk moet ik dan vrijdag gaan presenteren



En ja hoor, weer bezuinigingen bij het kabinet, nu gaan ze de ggz weer duurder maken
gooi me maar meteen in de sloot, want nu valt er niets meer af te schaffen voor ze!
Oud 08-06-2011, 18:34
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Wat bagger zeg missy, idioot dat dat zo gaat dan, maar gefeliciteerd dat je bent geslaagd.
Ik heb vrijdag ook een praktijkexamen en als ik dat haal heb ik mn diploma, wel niveau 2 (niks tegen niveau 2, maar ik doe normaal niveau 4) maar vanwege mijn psychische gedoe moest ik wat.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 08-06-2011, 18:41
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:

Verder kwam ik vanmorgen weer stomme tweedejaars tegen op de fiets en ze vinden het nu blijkbaar nodig om te schelden met 'eej daar heb je wandelend aids'
en voor dat soort volk moet ik dan vrijdag gaan presenteren
Nou nou, zo erg zijn wij 'tweedejaars' nou ook weer niet hoor .

Welk niveau is het (mavo,havo,vwo etc) ?? Want daar ligt het meestal ook wel wat aan (nietspersoonlijks). Niet dat vwo'ers 'slim' zijn en mavo-ers 'dom', maar toch.
(btw; ik doe havo)
Oud 08-06-2011, 18:42
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
klote angsten.
en klote am.
dit gaat weer de verkeerde kant op.
ik wil me gewoon goed voelen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 08-06-2011, 19:14
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@ Daantje_0705: wat jammer, dat je gezakt bent. Ik kan me voorstellen dat je er van baalt. Misschien is het sowieso verstandig om bij je rijschool om een andere instructeur te vragen? Ten eerste voor de continuiteit, en ten tweede voor een paar frisse ogen en tips? Succes in ieder geval!

@ Missy1-0: gefeliciteerd, fijn dat je geslaagd bent! Jammer dat het op die manier moest gaan, maar je hebt het toch maar gered! Succes met solliciteren. Toevallig vond ik laatst ook een vacature bij Maandag, maar ik twijfelde of ik moest reageren (totaal ander vakgebied, hoor). Dus als jij wat meer weet, laat je het dan even weten?
En ja, we wonen inmiddels in ons nieuwe huis! 't Is nog wel een boel geklus, dus niet alles is klaar, maar we kunnen vooruit. Erg prettig.

OT: Ik ben kapot, de combinatie van de eindejaarsstress op mijn werk, afronding en presentatie van mijn cursus en het klussen slopen me. Hopelijk houd ik het nog vier weken vol voor ik ziek word (want dat komt eraan, dat voel ik al...).
Oud 08-06-2011, 20:09
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Meestal valt t heel erg mee hoor eend word alleen aangeraden om de 3 dagen erna geen bit oid in te doen.
Voor de rest hebben ze vaak weinig last en staan ze 's avonds alweer lekker hooi te knabbelen
Veel plezier morge, paardentandarts is superinteressant, als ze iets doen moet je eigk vragen of je het voor en na die tijd mag voelen heel apart
Ik vond het vreselijk om te zien

En het was nog vreselijker dat ik Mo haast op mijn rug terug naar de stallen moest brengen, omdat ze door de verdoving amper op haar benen bleef staan... Ze heeft twee spuiten vol gekregen

OT: Mijn paardenschoenen zijn binnen. En ik werd voor kakker uitgemaakt toen iemand mijn sokken zag Ze zitten wel lekker warm!
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 08-06-2011, 22:04
Sorry.x
Avatar van Sorry.x
Sorry.x is offline
Wat een opluchting zeg. Het is hier zo chaotisch. Ik moet ineens nog zoveel doen, terwijl ik alles toch heel netjes heb bijgehouden. Dan maar laat naar bed, en op tijd er weer uit. Gelukkig morgen toch nog wel de eerste 2 uur vrij, daarna het 3 uur geschiedenis doorpraten met mijn docente, zodat ik deze volgende week dinsdag (de 21ste) kan herkansen, en vervolgens Engels leestoets - wat me vast en zeker, als tto'er en pre-ib'er vast wel moet lukken.
__________________
There are two reasons why people don't talk about something. Either it doesn't mean anything, or it means everything. ♡
Oud 08-06-2011, 22:07
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik haat officieel een van mijn schoonbroers. Dat je een broer van je niet binnen wil laten is jouw ding, maar ga dan niet vervolgens mijn schoonmoeder aan de telefoon verrot schelden.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 08-06-2011, 22:41
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Ik vond het vreselijk om te zien

En het was nog vreselijker dat ik Mo haast op mijn rug terug naar de stallen moest brengen, omdat ze door de verdoving amper op haar benen bleef staan... Ze heeft twee spuiten vol gekregen

OT: Mijn paardenschoenen zijn binnen. En ik werd voor kakker uitgemaakt toen iemand mijn sokken zag Ze zitten wel lekker warm!
OH echt? wat naar voel me haast schuldig dat ik het je aangeraden heb dan sorry

ot: daar gaan we weer.. weer die onverbiddelijke eisen.
Waarom moet alles meteen de eerste keer goed gaan? waarom moet ik alles beter, mooier, sneller kunnen dan een ander?
Waarom ben ik zo?
Waarom kan ik niet gewoon erop zitten, ontspannen en genieten, en lukt het niet allemaal nou dan niet, komt later wel.
Waarom gaat dat niet? waarom?
En meteen denke3n dat het dan NOOOOOIT meer goed komt, wat nergens op slaat.
Heb er net 2x op gezeten.. logisch dat je elkaar nog aftast en aan het kijken bent.
Maar haar lukt het dan wel.. en mij niet.
Ik kan echt wel janken, en het slaat werkelijk helemaal nergens op... waarom ben ik zo?
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 09-06-2011, 10:11
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Dott: succes met je praktijkexamen! Maakt niet uit toch welk niveau je doet, als dit voor jou momenteel het hoogst haalbare is... Je kunt in de toekomst altijd nog hogerop.
Over die hoge eisen aan jezelf stellen, herken ik trouwens wel. Ik wil ook altijd alles in één keer kunnen, voel me kut als dat niet lukt en als het bij andere wel in één keer gaat. Ik weet niet waar jij precies op doelt in je post, maar in het algemeen probeer ik altijd te denken, 'het is een leerproces, als ik het al kon, hoefde ik er niet aan te beginnen.' Deze gedachte helpt me niet altijd, maar is natuurlijk wel waar.

@ Hawahaai: fijn dat jullie nu eindelijk in jullie nieuwe huis zitten! In een nieuw huis (nieuwbouw) moet natuurlijk altijd veel gebeuren, maar kun je het klussen niet een beetje uitstellen totdat alle andere drukte achter de rug is? Zolang het maar leefbaar is, bewoonbaar komt later dan wel. Hoewel dozen overal en een 'onaf' huis natuurlijk ook niet voor rust in je hoofd zorgen. Ja moeilijk is dat. Ik zou wel proberen prioriteiten te stellen en goed voor jezelf zorgen zodat je het nog even volhoudt.

OT: ik zit met een kopje thee, de kat op schoot en de laptop naast me op de bank. Lekker even niks, hoewel ik toch het idee heb dat ik vanalles moet. Ik moet het uitzendbureau bellen om te vragen hoe het met die vacature zit, ik moet een ander uitzendbureau bellen om te vragen of ze werk voor me willen zoeken (sta daar al wel ingeschreven, maar sta nu bij callflex en moet naar administratief). Zag bij Maandag net nog een andere geschikte vacature, in Utrecht en Amsterdam ook nog 2 leuke maar dat is eigenlijk te ver. Ik wil straks ook nog gaan zwemmen, want dat is alweer 1,5 week geleden. Drukdrukdruk dus.

Hoe meer ik over dat examen gister nadenk, hoe meer ik vind dat m'n begeleidster het niet goed heeft aangepakt. Vlak ervoor zei ze letterlijk 'ik ga me zoveel mogelijk op de achtergrond houden, ik laat jou en die examinator gewoon jullie gang gaan, jij moet het uiteindelijk ook doen.' Ik had gistermiddag m'n moeder nog even aan de telefoon en zij zei 'begeleidster heeft eigenlijk jouw examen gedaan.' Vond ik wel een goeie. Daarnaast heeft ze er ook voor gezorgd dat het bij mij slechter ging dan normaal door er zo enorm bovenop te zitten en bij alles wat ik deed een vraag te stellen 'waarom doe je dit, Missy' en 'vergeet je niet iets?' etc. Ik werd er bloednerveus van.

Volgens mij was ze zelf vooral heel bang dat ik niet zou slagen en dat zij daar dan op afgerekend zou worden. Ze wilde zich echt bewijzen. Wel jammer dat ze dan niet mij aan het woord laat, zodat ik mijn kennis kan spuien die ik van haar heb.
Nee, ik vond het echt niet fijn zoals het gister ging.
Oud 09-06-2011, 16:01
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Citaat:
Nou nou, zo erg zijn wij 'tweedejaars' nou ook weer niet hoor .

Welk niveau is het (mavo,havo,vwo etc) ?? Want daar ligt het meestal ook wel wat aan (nietspersoonlijks). Niet dat vwo'ers 'slim' zijn en mavo-ers 'dom', maar toch.
(btw; ik doe havo)
Ik zeg toch ook niet dat ALLE tweedejaars erg zijn?
En nee, het ligt idd niet aan het niveau.
maar het is wel telkens dát groepje tweedejaars

OT: stage is afgerond, alleen de presentatie morgen nog,
Joyce zei dat ik me er vooral niet druk om moet maken, en dat t mss verstandig is vantevoren ff naar die leraar te gaan om te vragen hoe het zit,(als hoeveelste ik ben, wie er allemaal zitten en beoordelen etc.etc.)
Vandaag was het weer echt gezellig op stage,
en ik weet nu ook voor de volle 100%zeker dat ik die opleiding wil gaan doen, dat wist ik eigenlijk al,maar ik twijfelde nog omdat je daar toch ook vaak mensen moet ontmoeten etc. alleen dat weerhoud me nu niet meer omdat het vormgeven zelf gewoon zo ongelofelijk leuk is om te doen, dat ik die sociale kant ook nog wel overleef, er zijn toch nauwelijks beroepen waar dat niet is en hoe vaker je dat doet des te meer ik eraan gewend raak.

heb net nog een evaluatielijst ingevuld voor school, maar heb lekker 1 vraag open gelaten, die van 'mijn uiterlijke verzorging was..' rare vraag, dat is echt voor iedereen anders en ik weet toch wel dat veel leraren daar vinden dat dat bij mij niet goed is, sorry hoor maar mn haar is niet giftig of besmettelijk omdat t paars is!

Merk ook wel dat ik nu weer drukker in mn hoofd ben....

De hond luistert de laatste tijd weer iets beter, al blijft het echt een jagertje, maar mn moeder kan nauwelijks lopen in de zomer en mn vader is dan veel weg, dus heb ik straks de hond uitgelaten, met mn moeder ernaast voor als het mis zou gaan, en dat gaan we nu vaker doen zodat ik m over n tijdje mss uit mag laten!!!

Morgen een gesprek bij een soort van ggz achtig iets, ben benieuwd.... zolang ze me maar niet naar een weerbaarheidstraining sturen want de vorige 2 hielpen ook niets...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41.