Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2002, 14:00
Dr_Love
Dr_Love is offline
Ik zal even het hele verhaal vertellen.

Er is nu al 6 jaar een meisje in mijn leven, die mij vanaf het begin af aan al heel erg leuk vond. Ik vond het ook altijd wel prettig om bij haar te zijn, en we hadden ook wel iets meer dan normale vriendschap. Zij heeft tot 2 keer toe gevraagd of we er niet een echte relatie van konden maken. En alle 2 de keren heb ik haar teleur gesteld, omdat ik gewoon niet verliefd op haar was.
Dat is een half jaar geleden gebeurt. en de eerste keer dat ze dat vroeg was ongeveer 2 jaar daarvoor.
Aan het begin van de zomer vakantie zijn we samen met wat vrienden op vakantie geweest, en hebben we eigenlijk de hele tijd als een stelletje rond gelopen, in elkaars armen gelegen, en we konden gewoon niet meer van elkaar af blijven.
Na deze vakantie voelde ik juist opeens heel veel voor haar. Ik heb haar op een gegeven moment gewoon gevraagd wat die vakantie voor haar betekende. Als antwoord kreeg ik daarop dat ik niet zo gek moest doen. "Hoe haal je het in je hoofd dat er wat tussen ons is!". Daar kwam het op neer.
Ik heb haar daarna een hele tijd niet gesproken. Ik was nogal van slag van haar antwoord, omdat ik toch echt dacht dat er wat was tussen ons. Ik heb haar een brief gestuurd, waarin ik alles uitgelegd heb. Wat ik voor haar voel. En dat ik die gevoelens voor die afgelopen vakantie nooit had gehad.

Ik kan wel begrijpen, dat zij na al die jaren nu wel eindelijk over mij heen is. En dat ze nu echt zoiets heeft, van, hij blijft mij afwijzen, dus ik kan het maar beter opgeven. Dat zou ik ook hebben als ik al zoveel jaar op iemand verliefd zou zijn.

Nou, uiteindelijk hadden we weer wat afgesproken en zij ze dat ze wel graag vrienden zou willen blijven. Ik heb daar maar mee ingestemd, omdat ik haar wel wilde blijven zien. Ik had het er wel heel moeilijk mee, omdat ik voor haar nu een hele goeie vriend was, maar ik zelf zat met allemaal gevoelens voor haar. Komt ze met allemaal verhalen, dat ze bij haar ouders op de camping een leuke jongen heeft ontmoet, Die haar helemaal geweldig vindt.
Nou toen werd ik natuurlijk helemaal verdrietig.

Ik ben nu 3 weken geleden nog een paar dagen bij haar op die camping geweest. Hebben we het wel leuk gehad enzo, en af en toe wilde ze ook nog wel tegen mij aan kruipen. Maar ik had toch wel het gevoel dat het nu definitief over was.

Ik ben nu 2 weken al weer thuis, en toen belde ze mij gister opeens op om te vragen of ik een goeie reis heb gehad. En uiteindelijk heeft ze me 2 uur aan de telefoon gehad. Nu zal ik ook nog wat dingen over dat gesprek vertellen. Dan zei ik dingen als, ja, ik ga volgende keer niet meer mee met de hele groep op vakantie. Ik heb het niet meer zo gezellig met iedereen. En toen ging zei meteen helemaal te keer. Ik zou dat niet mogen doen. Ze heeft me graag erbij. Ze zou mij anders nog gaan missen.
En zij zelf had het er over dat het best druk was op de camping, maar dat ze zich dood verveelde. En dat ze het leuk zou vinden als ik er weer was.

Mijn dag was meteen weer helemaal goed na dat gesprek. Ik was echt vrolijk.
Maar dat kwam omdat ik na dat gesprek dacht dat ze nog steeds om mij gaf.


Het is nogal een verhaal. En sommigen van jullie denken misschien wel, laat haar lekker zitten en ga gewoon weer door met je leven. Maar geloof mij, ik zie nu echt in dat ik al veel eerder wat met haar had moeten beginnen. Zij is gewoon perfect.
Zij is totaal niet te vergelijken met andere meisjes waar ik wat mee heb gehad. En nu wil ik haar echt.
Maar het is nu zo'n puinhoop tussen ons. En ik heb geen idee, of zij nou wel of niet wat voor mij voelt. Ik vond het wel heel merkwaardig dat zij na 2 weken nog gaat opbellen, of ik een goeie reis heb gehad. Wil ze dan toch wat?


Ik ben misschien te verliefd, om een goeie kijk op de situatie te hebben. Ik heb graag jullie mening hierover.
__________________
It's hard to see the bright side of life!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-08-2002, 14:37
rabecca
rabecca is offline
misschien speelt ze play hard to get
__________________
*-_-*If you love something set it free, if it comes back it`s yours, if not, it never was yours*-_-*-----> Denk er maar aan!!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 16:37
Angeles
Angeles is offline
Ik vind wel dat zij jou de eerste keer op een ontzettend botte manier heeft afgewezen, alsof het bijna belachelijk is van jou om te denken dat zij ook iets voor jou voelt. Eerlijk gezegd vind ik dat als zij nog iets van jou wil, zij het initiatief zou moeten nemen, ze zou moeten begrijpen dat ze jou heeft afgeschrikt met haar gedrag van toen. Het is begrijpelijk dat je niet weer op zo'n manier wil worden afgewezen.

Als je toch stappen wil ondernemen dan zou ik dat in elk geval zeggen, aangeven dat je haar leuk vindt, maar dat ze de vorige keer nogal over je heen is gewalst en dat jij dat niet nog een keer wil meemaken. Directheid en confrontatie is in dat soort gevallen vaak beter dan om de hete brei heendraaien, op die manier geef je haar ook geen kans om jou nog een keer hetzelfde aan te doen. Mocht ze je weer afwijzen, dan zou ik overwegen of het niet beter is om het contact even op een wat lager pitje te zetten tot je een beetje over je amoureuze gevoelens voor haar heen bent.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij
Ratrom
2 15-01-2013 16:06
Verhalen & Gedichten [Verhalenwedstrijd] De wereld van glas
Verwijderd
0 12-04-2007 17:37
Verhalen & Gedichten Verpest mijn avond!
Sasjeliefff
21 05-04-2006 08:48
Verhalen & Gedichten En als ik nou eens...
*nerwen elensar
2 07-04-2005 16:25
Liefde & Relatie verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$]
Oktober
9 21-03-2004 14:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:42.