Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2004, 16:20
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Ik heb een Logitech Dual Optical muis met zo'n goedkope fellowes muismat van kunststof. Het ding trekt erg veel stof aan. Nou speel ik graag shooters, en die muismat is slecht voor mijn prestaties.

Mijn vraag is, wat voor muismat zouden jullie aanraden om mee te gamen? En is een speciale muismat, zoals die van bijv. everglide, nou echt veel beter dan zo'n simpele plastic muismat?
__________________
Politiek is interessant, want het gaat over het bestuur van het land :D | Voorheen bekend als 'S@nder'.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2004, 16:23
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
func surface heerst nog steeds de pan uit!
gebruik erbij een gel polssteun van 3m aangezien ik het niet prettig vind om met mijn onderarm over de tafel te vegen
het helpt gewoon bij nauwkeurigheid, de muis glijd soepeler over het matje
geloof dat er op www.perfectsystems.nl een aantal staan
www.inkoopacties.net is ook aan te raden, voor reviews check je tweakers.net toch gewoon effe?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 16:41
Verwijderd
Ik gebruik zelf een professionele snijmat van de hobbyzaak. Keihard en ongelooflijk glad. Slijt niet, is stofafstotend en superstabiel op het bureau.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 16:53
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
ik heb dezelfde muis en gebruik een SnowPad ( http://www.snowpad.nl )

super dingetje

-lekker groot
-zacht/smooth
-flexibel
-laag
-simpel
TOPPIE
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:33
Verwijderd
Heb me gisteren zojuist een Steelpad 3S besteld. Eerst deed ik het gewoon op me bureaublad maar sinds ik er een aantal groeven van een mes in heb werkt het niet zo fijn meer.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 18:19
Verwijderd
www.steelpad.nl
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 02:44
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Ik gebruik een zwarte muismat (met gelpad voor je pols). Werkt prima, alleen soms is m'n muis even in de war, ik kan ermee leven, maar ws. vind de muis de monotone ondergrond en/of de kleur niet echt helemaal fijn. Mijn muis is de MX500 van Logitech.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 11:06
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Geen mousepad, gewoon op m'n bureau. Heb trouwens een MX 500 muis.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 13:14
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Schuift dat wel lekker dan?
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 13:32
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 29-01-2004 @ 14:14:
Schuift dat wel lekker dan?
Helemaal niks mis mee
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 13:41
Verwijderd
Ik muis met m'n Logitech Dual Optical ook direct op m'n bureau. Dat gaat ook als een tiet.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 18:23
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Bedankt voor alle reacties mensen.

Ik heb mijn dual optical ook een tijdje gewoon op mijn bureau gebruikt, maar daardoor ging het hout van mijn bureau slijten. Ik denk dat ik een steelpad of snowpad ga kopen. Ze zijn wel erg duur, voor bijna € 25 euro. Maar op die steelpad site staat dat die 3S niet werkt bij Logitech optische muizen anders dan de MX 3xx/5xx Series? En op die snowpad site staat nergens waar ik dat ding kan bestellen?
__________________
Politiek is interessant, want het gaat over het bestuur van het land :D | Voorheen bekend als 'S@nder'.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 19:19
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 29-01-2004 @ 19:23:
Bedankt voor alle reacties mensen.

Ik heb mijn dual optical ook een tijdje gewoon op mijn bureau gebruikt, maar daardoor ging het hout van mijn bureau slijten. Ik denk dat ik een steelpad of snowpad ga kopen. Ze zijn wel erg duur, voor bijna € 25 euro. Maar op die steelpad site staat dat die 3S niet werkt bij Logitech optische muizen anders dan de MX 3xx/5xx Series? En op die snowpad site staat nergens waar ik dat ding kan bestellen?
func surface is perfect en 2 euro goedkoper..
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 23:07
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 29-01-2004 @ 19:23:
Bedankt voor alle reacties mensen.

Ik heb mijn dual optical ook een tijdje gewoon op mijn bureau gebruikt, maar daardoor ging het hout van mijn bureau slijten. Ik denk dat ik een steelpad of snowpad ga kopen. Ze zijn wel erg duur, voor bijna € 25 euro. Maar op die steelpad site staat dat die 3S niet werkt bij Logitech optische muizen anders dan de MX 3xx/5xx Series? En op die snowpad site staat nergens waar ik dat ding kan bestellen?
hm ja vaag
je moet ze ff mailen denk ik, sturen ze m gewoon op oid

tsja dat kantoortje van hen was op fietsafstand voor mij dus ik had m gewoon zelf opgehaald
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 20:31
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
]{ing: jij raad mij dus de "fUnc sUrface 1030 Zwart" aan, die op die perfect systems site staat? Je weet ook zeker dat die goed werkt met een optische muis? En weet je ook de afmetingen, ik kan ze niet vinden op de website van perfect systems en de fabrikant?

BendeBen: bedankt, dan zal ik ze maar eens mailen.

EDIT: Die snowpad is 38 (!) cm in breedte, en dat is iets te groot.

Op die steelpad site staat dus dat die steelapd 3S alleen maar werkt met die 3 en 5 MX serie logitech muizen. Wes en **********, gebruiken jullie andere muizen in combinatie met die steelpad 3S of moet ik die waarschuwing op die site echt serieus nemen, en zal dat ding zeker weten niet werken met mijn dual optical?
__________________
Politiek is interessant, want het gaat over het bestuur van het land :D | Voorheen bekend als 'S@nder'.

Laatst gewijzigd op 30-01-2004 om 20:41.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 21:11
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
http://www.func.net/s1030_specs.html

10"x8.5" = 25x21.25 cm
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 21:27
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Bedankt ]{ing. ik denk dat ik dan toch maar die zwarte func surface ga kopen.
__________________
Politiek is interessant, want het gaat over het bestuur van het land :D | Voorheen bekend als 'S@nder'.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 21:30
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
tsja tis idd een flinke lap ja die snowpad

maar als t op je buro past, wat maakt t dan uit?
ik vind t wel relaxed
kan ik mn muis nog op verschillende plekken bewegen als ik ff mn arm in iets andere houding wil hebben
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-02-2004, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Wes schreef op 28-01-2004 @ 18:33:
Heb me gisteren zojuist een Steelpad 3S besteld. Eerst deed ik het gewoon op me bureaublad maar sinds ik er een aantal groeven van een mes in heb werkt het niet zo fijn meer.
En ben er uitermate tevreden over na een weekend langdurige kwelling los te hebben gelaten erop
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 17:20
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Ik heb nu die func surface muismat en het bevalt best wel goed. Alleen is het niet helemaal 100% met optische muizen. Als ik mijn Dual Optical stil leg wil de muisaanwijzer soms nog wel eens voor 1 seconde iets verplaatsen. Geen groot probleem, maar toch...
__________________
Politiek is interessant, want het gaat over het bestuur van het land :D | Voorheen bekend als 'S@nder'.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 16:53
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
Ik heb ff de zoekoptie gebruikt. Maar zijn deze muismats ook geschikt voor gewone muizen? Ik heb namelijk een hekel aan optische. En dat apparaat met die gelvulling vind ik helemaal bagger

werkt die func surface muismat met gewone muizen?
en de snowpad?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 17:09
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ik gebruik een dell muis en pokemon muis mat ideel voor gamen, maar een nadeel, als je savonds nog aan het gamen ben en je gaat perongeluk over pikachu heen hoor je Picka picka, schrik je je kapot
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 17:30
aap777
aap777 is offline
Ik gebruik een Icemat met teflon stukjes onder mijn optische muis geplakt. Het werkt best fijn. De muis is erg nauwkeurig en glijdt lekker over de mat heen.
Maar als er ook maar één kruimeltje op mijn icemat ligt is dat dus echt heel erg irritant. Eens per uur moet ik even met mijn hand over de mat vegen en dan is alles weer super. Wat ik ook minder vind is dat de mat veel geluid produceert. Als je de muis snel beweegt hoor je een hard 'vegend' geluid.

Is dat vegende geluid ook bij een Func het geval? En is bij een Func ook teflon nodig? Want ik gebruik liever geen teflon, maar zonder teflon werkt de icemat helaas niet, dus ik ben verplicht het te gebruiken.

Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 10:22
Preaper
Avatar van Preaper
Preaper is offline
Ik gebruik een mycom muismat... Dat ding is van plastic met een rubbere onderkant voor de grip(standaard dus). Waaromz ou je meer willen?
__________________
█████████████████████99%
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 18:48
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
Johnnie-mannuh schreef op 20-04-2004 @ 17:53 :
Ik heb ff de zoekoptie gebruikt. Maar zijn deze muismats ook geschikt voor gewone muizen? Ik heb namelijk een hekel aan optische. En dat apparaat met die gelvulling vind ik helemaal bagger

werkt die func surface muismat met gewone muizen?
en de snowpad?
hekel aan optische? wrom dat dan?
__________________
www.hipheid.nl
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2004, 07:19
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
steelpad wil ik niet aangezien deze ijskoud is en niet echt prettig is als je daar met je hand op komt tijdens gamen

zelf heb ik een ICEMAT en geburik EXTREME padsurfers onder mijn mijn (vergeleken met die standaard padsurfers/teflon is dit echt ene ENORM verschil). ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over die icemat, bovendien is die nieeensm eer zo duur (www.padz.nl ook voor steelpad e.d.)
maar.. helaas... een dual optical is zon kl*te muis die werkt niet met een icemat
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 07:22
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
webjunk schreef op 20-04-2004 @ 18:30 :
Ik gebruik een Icemat met teflon stukjes onder mijn optische muis geplakt. Het werkt best fijn. De muis is erg nauwkeurig en glijdt lekker over de mat heen.
Maar als er ook maar één kruimeltje op mijn icemat ligt is dat dus echt heel erg irritant. Eens per uur moet ik even met mijn hand over de mat vegen en dan is alles weer super. Wat ik ook minder vind is dat de mat veel geluid produceert. Als je de muis snel beweegt hoor je een hard 'vegend' geluid.

Is dat vegende geluid ook bij een Func het geval? En is bij een Func ook teflon nodig? Want ik gebruik liever geen teflon, maar zonder teflon werkt de icemat helaas niet, dus ik ben verplicht het te gebruiken.

[afbeelding]
dat vegende geluid ondervind ik ook, maar dat ligt aan stof of kruimels op je mat of onedr je muis , met die standaard padsurfers is dit geluid nog meer dan met die extreme padsurfers..
teflon heb je bij icemat niet nodig hoor, maar als je het optimale resultaat wil behalen zal je ze wel moeten gebruiken.. hoewel die standaard bijgeleverde padsurfers nix zijn vergeleken met die EXTREME padsurfers
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 07:24
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
topic is al oud, maar voor de duidelijkheid
mochten er mensen nog in het bezit zjin van een dual optical van logitech, pas dan maar op met het kopen van dit soort muismatten..
die muis is zo brak er wordt geen enkele garantie gegeven dat die muis werkt met een bepaalde muismat.. en ik weet uit ervaring van vriend van me dat ie ook echt niet werkt met een icemat
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 13:44
aap777
aap777 is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 22-04-2004 @ 08:19 :
zelf heb ik een ICEMAT en geburik EXTREME padsurfers onder mijn mijn (vergeleken met die standaard padsurfers/teflon is dit echt ene ENORM verschil).
Hmm dat moet ik ook maar een die Extreme padsurfers/teflon uitproberen. Die kan ik het beste gewoon bij padz.nl bestellen?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 15:31
thr-
Avatar van thr-
thr- is offline
ik raad je aan voor een fUnc sUrface 1030 met mouseskatez.. en als iemand je beter steelpad aanraad niet doen.. die slijt sneller dan een func
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 12:16
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
webjunk schreef op 22-04-2004 @ 14:44 :
Hmm dat moet ik ook maar een die Extreme padsurfers/teflon uitproberen. Die kan ik het beste gewoon bij padz.nl bestellen?
je moet zelf weten waar je ze besteld maar ik had eerst die normale eronder geplakt en toen die extreme en dat scheelt wel enorm.. maar je moet wel opletten, die extreme slijten wel wat sneller
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 12:17
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
thr- schreef op 22-04-2004 @ 16:31 :
ik raad je aan voor een fUnc sUrface 1030 met mouseskatez.. en als iemand je beter steelpad aanraad niet doen.. die slijt sneller dan een func
als je een mousepad wil aanraden die niet slijt dan kan je beter de icemat aanraden
want een func surface slijt namelijk ook.. icemat slijt niet
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 17:18
aap777
aap777 is offline
Inderdaad, een icemat gaat je hele leven mee. Alleen moet je om de paar weken je padsurfers/teflon vernieuwen. Maar die zijn niet zo heel erg duur gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 21:11
thr-
Avatar van thr-
thr- is offline
http://gathering.tweakers.net/forum/...essages/898969

of je doet dat?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 10:35
Quincy
Quincy is offline
Sry maar ik vind een markt voor muismatten gewoon dom!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [Laptop] Welke merken?
Verwijderd
42 21-06-2004 05:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03.