Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2004, 19:04
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
voel me goed..vakantie...afspreken,logeren, uitgaan...hmm, lekker relaxen...koniginnennacht met vriendjes...six-flags...wauwie, t gaat ineens super!! Dinsdag therapie, ja, ja eindelijk ... Ik wil naar mir..NU! enne...enne..nouja, 'k weetniet, 'k heb er zin in ...*doet dansje* ...Koelie joelie het gaat eindelijk weer eens goed in al die maanden!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Advertentie
Oud 24-04-2004, 19:13
Verwijderd
ik word gek van mn ouders die maar steeds praten over hoe fantasties alles is. en hoe wij wel niet op ze lijken. leven ze met ee nbord voor hun kop ofzo? ze zitten nu waar ik bij ben allemaal leuk toekomst plannen te maken, terwijl ik hier zit bijna te janken over ijn kut leven. ik heb geen positief zicht op de toekomst. en zij; kleinkinderen, leuk op vakantie, huisje hier of toch maar daar reizen. ik zou tegen ze willen schreeuwen; zien jullie niet dat het niet goed gaat? beetje luk plannen maken, terwijl je dochter het leifst dood wil. en jullie blijven maar zeggen dat alles bij ons zo goed gaat en dat wij het zo goed hebben thuis.
*huilt*
zij hebben het over luxe problemen en ik zit hier tedenken hoe ik deze dag weer levend door kom

sorry voor mn gezeur.....
Oud 24-04-2004, 19:19
Verwijderd
Honger, honger, honger. Raar.

Morgen laatste wedstrijd van het seizoen en ook vrijwel geen trainingen meer (nog maar 3)...duffe boel dus. Lekker twee weken vakantie (op één dagje les na), maar weet eigenlijk niet echt wat ik al die dagen moet doen...

Vanavond lekker tv kijken.
Oud 24-04-2004, 20:18
Stormkraai
Stormkraai is offline
Honger, angst, boosheid, verdriet. Het is weer feest!
__________________
-
Oud 24-04-2004, 20:19
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 24-04-2004 @ 19:31 :
tisser?
wat ik je vertelde.
ik haat mezelf gewoon...
Oud 24-04-2004, 22:04
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
leuke dag gehad wel erg vermoeiend, maar zeker de moeite waard.. ben anar keulen geweest om een bliksem bezoek te brengen aan de dom en 3 verschillende musea <3

hip tasje gekocht ook nog, en een hip boek

verder opeens weer heel veel in mn weblog geschreven, wat wijst op een positieve ontwikkeling, aangezien ik een tijdje niet echt uit mn woorden kwam

minder leuk is een nieuw dilemma waar ik mn hoofd over moet breken


maar al met al toch wel
Oud 25-04-2004, 07:01
magicflower
Avatar van magicflower
magicflower is offline
Citaat:
tumtummetje-86 schreef op 24-04-2004 @ 20:13 :
sorry voor mn gezeur.....
Dikke knuf....Tis geen gezeur meid, echt niet.

Al ben ik mss de laatste persoon tegen wie je wil "zeuren", kom gerust met me babbelen op msn ofzo. Van mij mag je jezelf zijn.

Lieve groetjes Magicflower
__________________
soms moet je je ogen sluiten om dingen te kunnen zien
Oud 25-04-2004, 09:39
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Waarom moet dat kutjoch altijd alles verpesten, voor ons en voorzichzelf. Waarom kan hij nou niet eens gewoon rekening houden met iedereen en eens normaal beginnen te leven...
Ik vind het nog het vervelendst voor m'n vader. Die wil zo graag hem helpen of dingen voor hem doen en telkens verpest m'n broertje het weer. Heeft hij m'n vader overtuigd dat hij perse uit moet naar een disco in Zoetermeer, waar mijn vader hem + vrienden heen gaat brengen en om 5 uur 's ochtends gaat ophalen. Want het is zeker een half uur rijden... M'n broertje had beloofd minder te drinken, hij mag eigenlijk helemaal niet drinken, omdat hij anti-depressiva gebruikt. Wat doet die sukkel, hij gaat juist meer drinhken, omdat hij extra snel dronken wordt met die medicijnen... Terwijl hij mij gisteravond nog vertelde hoe goed hij zijn grens wist en dat hij prima sterke drank en bier aankon ...
Kom m'n vader terug van het brengen met een half bewusteloze overgevend broertje... Hij verpest het alleen maar voor zichzelf, nu gaat m'n vader echt nooit meer zoiets voor hem doen. En dit is niet de 1e keer. Nee hij gaat wel vaker ff indrinken. Terwijl het joch 16 is en nog helemaal geen sterke drank MAG drinken...
En m'n vader mag hem weer opvegen... Hij was zo bezopen dat hij niet eens de disco is in geweest, maar halverwege de rit al moest kotsen...

Ik HAAT dat joch echt. Hij houdt nooit rekening met iemand, en ik zit er constant bovenop. En m'n ouders doen gewoon niets, die sluiten hun ogen ervoor en ik word er gek van ...

Misschien dat het op kamers gaan iets oplost, maar ja, kan m'n broertje helemaal zijn gang gaan, als ik hem niet meer in de weg zit

Van mij mag hij echt onder een auto komen, liever vandaag dan morgen. Scheelt een hoop gezeik, pijn, teleurstelling, zorgen en zou het leven stukken dragelijker maken...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 25-04-2004, 09:42
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 24-04-2004 @ 21:19 :
wat ik je vertelde.
ik haat mezelf gewoon...
jij hebt echt geen reden om jezelf te haten.
Je hebt daarentegen wel reden om dat andere kind te haten
Echt hoor... jij doet niks verkeerd...
__________________
Tsja
Oud 25-04-2004, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 25-04-2004 @ 10:39 :
Van mij mag hij echt onder een auto komen, liever vandaag dan morgen. Scheelt een hoop gezeik, pijn, teleurstelling, zorgen en zou het leven stukken dragelijker maken...
Dan heb je weer heel andere zorgen.
Oud 25-04-2004, 09:49
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
Gothic schreef op 25-04-2004 @ 10:39 :

Ik HAAT dat joch echt. Hij houdt nooit rekening met iemand, en ik zit er constant bovenop. En m'n ouders doen gewoon niets, die sluiten hun ogen ervoor en ik word er gek van ...
ik heb ook zo'n broer (gehad) en mijn ouders heben hun ogen er ook voor gesloten. het lijkt heel gek, maar daardoor krijgt hij juist enig inzicht. dat hoeft niet gelijk nu te zijn, kan ook over een jaar zijn. maar hij gaat inzien dat het niet goed gaat...

veel sterkte ermee
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Oud 25-04-2004, 09:52
Verwijderd
GRMBL Ik ben echt TE boos gewoon op die zeikerd van een baas van me.

Punt 1:Meneer hoorde een mobieltje afgaan in de kantine, ik stond achter de kassa, meneer denkt.. Oh.. ik zie daar een mobiel liggen, die zal het dan wel zijn he? Tsja.. En wiens mobiel was het weer?? Jahoor DE MIJNE! Meneer is dus in mijn tas gaan kijken, die in mijn kluisje lag. Meneer is vervolgens naar huis gegaan, zonder mij te melden dat mijn mobiel was ingenomen en op het kantoor lag.

Nou vind ik dat al belachelijk.

Punt 2: In plaats van even te controleren, neemt hij t ding gewoon mee. KOM OP! Wat is dit? Ow ik zie een mobiel liggen en ik hoorde er 1 afgaan dus zal het die wel zijn. Het kan m niet eens geweest zijn, want mn geluid stond uit.

Punt 3: Ik ben niet eens gebeld

Punt 4: De assistent heeft m ook horen gaan, dus ik mijn beltoon laten horen, maar nee.. niet het geluidje wat zij had gehoord.

Dus 4 punten waarom het niet mijn mobiel is geweest. Wat een ophef over niets, maar IK HEB DUS WÉL EEN OFFICIELE WAARSCHUWING!

Dit is toch kaas?

edit:
(het gaat niet eens om het feit dattie mn mobiel pakt (zonder dat ding kan ik ook wel leven) het gaat erom dattie in mn spullen zit, en daar moetie verdomme van af blijven!)

Laatst gewijzigd op 25-04-2004 om 10:00.
Oud 25-04-2004, 09:59
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 25-04-2004 @ 10:42 :
jij hebt echt geen reden om jezelf te haten.
Je hebt daarentegen wel reden om dat andere kind te haten
Echt hoor... jij doet niks verkeerd...
Wel, waarom doet het mij nog zoveel? Dat bepaal ik toch ook zelf? Waarom ben ik er nou niet 100% overheen? Zucht, ben ik dan de enige die altijd maar het goede in mensen wil zien en vrienden wilt zijn en blijven en geen ruzie wilt etc?
Oud 25-04-2004, 10:08
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-04-2004 @ 10:42 :
Dan heb je weer heel andere zorgen.
Maar niet deze meer...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 25-04-2004, 10:09
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 25-04-2004 @ 10:59 :
Wel, waarom doet het mij nog zoveel? Dat bepaal ik toch ook zelf? Waarom ben ik er nou niet 100% overheen? Zucht, ben ik dan de enige die altijd maar het goede in mensen wil zien en vrienden wilt zijn en blijven en geen ruzie wilt etc?
T'is gewoon heel moeilijk om vrienden te blijven als 't nog te kort geleden is en er nog gevoelens zijn .. ?

Ik raad je nogmaals gewoon aan om echt afstand te nemen en eerst echt over 'm heen te komen voordat je serieus gaat denken om echt vrienden met 'm te worden ..
Oud 25-04-2004, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 25-04-2004 @ 11:08 :
Maar niet deze meer...
De vraag is welke erger/vervelender zijn. En welke er in de toekomst misschien weg zullen zijn of af zullen nemen.
Oud 25-04-2004, 10:20
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Bah, ik zit hier bij mn vriend thuis te wachten tot hij naar huis komt van het spelen bij de fanfare (vandaag is eerste communie van een of andere basisschool), maar ik heb helemaal niets te doen.
Ik zou natuurlijk bij zijn moeder kunnen gaan zitten, maar die begint dan toch allemaal irritante vragen te stellen als:
Waarom eet je niets?
Eet je wel goed?
Hoe gaat het eigenlijk met je?
Volgens mij niet zo goed he?
Hoe komt dat?

*kots*

Daar heb ik nu even echt geen zin in...
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 25-04-2004, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 25-04-2004 @ 11:09 :
T'is gewoon heel moeilijk om vrienden te blijven als 't nog te kort geleden is en er nog gevoelens zijn .. ?

Ik raad je nogmaals gewoon aan om echt afstand te nemen en eerst echt over 'm heen te komen voordat je serieus gaat denken om echt vrienden met 'm te worden ..
Heb t niet alleen over hem, maar over nog een paar mensen.
Ik heb al redelijk afstand in: ik spreek m niet echt meer, ja heel af en toe met een spel, omdat we in dezelfde clan zitten, en ik spreek vrienden van hem die ook mijn vrienden zijn geworden, maar voor de rest spreek ik m dus niet echt meer. Ja, hadden heel even gesmst met mijn verjaardag, maar dat was niet zo heel leuk


Heb besloten hem een brief te schrijven, en ik weet ook niet of ik die ooit wel op zal sturen, maar gewoon voor mezelf...
Oud 25-04-2004, 11:06
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 25-04-2004 @ 11:49 :
Heb t niet alleen over hem, maar over nog een paar mensen.
Er zijn meerdere mensen waar je nog niet 100% overheen bent?
Oud 25-04-2004, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 25-04-2004 @ 12:06 :
Er zijn meerdere mensen waar je nog niet 100% overheen bent?
Citaat:
Loontjuh schreef op 25-04-2004 @ 10:59 :
Zucht, ben ik dan de enige die altijd maar het goede in mensen wil zien en vrienden wilt zijn en blijven en geen ruzie wilt etc?
Oud 25-04-2004, 12:01
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 25-04-2004 @ 12:28 ..
En het grootste punt is ws. je ex, ga nou niet net doen alsof al 't andere net zoveel weegt als de dingen met je ex. Hij is zeker niet op je verjaardag geweest, of wel? En daar zit je weer mee zeker, net als toen met je vader? Wanneer ga je nou is echt afstand van 'm nemen ipv. alles wat hij (niet) doet, hem kwalijk nemen en aantrekken. Het is uit. Hij moet je niet meer. Vriendschap kan jij niet aan.
Oud 25-04-2004, 12:08
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Marcade schreef op 25-04-2004 @ 13:01 :
En het grootste punt is ws. je ex, ga nou niet net doen alsof al 't andere net zoveel weegt als de dingen met je ex. Hij is zeker niet op je verjaardag geweest, of wel? En daar zit je weer mee zeker, net als toen met je vader? Wanneer ga je nou is echt afstand van 'm nemen ipv. alles wat hij (niet) doet, hem kwalijk nemen en aantrekken. Het is uit. Hij moet je niet meer. Vriendschap kan jij niet aan.
tis echt niet alleen dr ex, hoor. Waarom denk je nou te weten hoe het zit?
Meis: het is logisch dat je hiermee zit. Je dacht dat je vrienden met haar kon zijn, maar dat kan niet. Dat is ook lullig. Heeft allemaal (!!) tijd nodig... Sterkte.
__________________
Tsja
Oud 25-04-2004, 12:25
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
snoopy schreef op 25-04-2004 @ 13:08 :
tis echt niet alleen dr ex, hoor. Waarom denk je nou te weten hoe het zit?
Geen flauw idee; misschien hoogstens dat bijna alle dingen over haar ex gaan, maar das een klein detail
Oud 25-04-2004, 12:27
Verwijderd
Kunnen lange persoonlijke gesprekken via mail/msn/icq/pm gevoerd worden? Een keertje op elkaar reageren, oké, maar dit loopt een beetje uit de hand.
Oud 25-04-2004, 12:36
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
au - spier verrekt in mn schouder/nek


en ik moet veel meer doen dan ik dacht stupid me.. ik had minstens 3 uur eerder op moeten staan, i guess...
Oud 25-04-2004, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 25-04-2004 @ 13:01 :
En het grootste punt is ws. je ex, ga nou niet net doen alsof al 't andere net zoveel weegt als de dingen met je ex. Hij is zeker niet op je verjaardag geweest, of wel? En daar zit je weer mee zeker, net als toen met je vader? Wanneer ga je nou is echt afstand van 'm nemen ipv. alles wat hij (niet) doet, hem kwalijk nemen en aantrekken. Het is uit. Hij moet je niet meer. Vriendschap kan jij niet aan.
Ga niet oordelen voordat je het verhaal kent. Nee, hij is niet op mijn verjaardag geweest? Zit ik daarmee? Nee! Ik vind het jammer, maarja, als hij daar voor kiest. Zijn keus. Ga nou niet doen alsof jij alles beter weet, alsof jij weet wat er in mij omgaat en weet waarover alles gaat en hoe ik mij voel, want dat weet je niet. Je kan je conclusies trekken n.a.v. wat jij weet, maar jij weet maar een honderste van het geheel.
Daarnaast weet jij niet wat ik wel en niet aankan. Ik kan meer aan dan de meeste mensen. Dat is een ding wat zeker is. Dus dit kan ik ook wel aan. En ga nou niet zeiken dat ik het sneller moet doen, want ik doe alles op mijn tempo, op mijn manier en wanneer ik het wil. Ik kan heus wel goed voor mijzelf zorgen en oordelende mensen heb ik daarbij niet nodig.


@Snoopy: Dank je wel! *knuffelt*


Maar ik wil geen vetes of wat dan ook veroorzaken. Ik wou gewoon mijn hart luchten. Iets waar dit topic voor is..
Oud 25-04-2004, 12:57
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 25-04-2004 @ 13:49 :
Ga niet oordelen voordat je het verhaal kent. Nee, hij is niet op mijn verjaardag geweest? Zit ik daarmee? Nee! Ik vind het jammer, maarja, als hij daar voor kiest. Zijn keus. Ga nou niet doen alsof jij alles beter weet, alsof jij weet wat er in mij omgaat en weet waarover alles gaat en hoe ik mij voel, want dat weet je niet. Je kan je conclusies trekken n.a.v. wat jij weet, maar jij weet maar een honderste van het geheel.
Daarnaast weet jij niet wat ik wel en niet aankan. Ik kan meer aan dan de meeste mensen. Dat is een ding wat zeker is. Dus dit kan ik ook wel aan. En ga nou niet zeiken dat ik het sneller moet doen, want ik doe alles op mijn tempo, op mijn manier en wanneer ik het wil. Ik kan heus wel goed voor mijzelf zorgen en oordelende mensen heb ik daarbij niet nodig.


@Snoopy: Dank je wel! *knuffelt*


Maar ik wil geen vetes of wat dan ook veroorzaken. Ik wou gewoon mijn hart luchten. Iets waar dit topic voor is..
Citaat:
Leonoor schreef op 25-04-2004 @ 13:27 :
Kunnen lange persoonlijke gesprekken via mail/msn/icq/pm gevoerd worden? Een keertje op elkaar reageren, oké, maar dit loopt een beetje uit de hand.
Oud 25-04-2004, 13:26
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
Marcade schreef op 25-04-2004 @ 13:01 :
En het grootste punt is ws. je ex, ga nou niet net doen alsof al 't andere net zoveel weegt als de dingen met je ex. Hij is zeker niet op je verjaardag geweest, of wel? En daar zit je weer mee zeker, net als toen met je vader? Wanneer ga je nou is echt afstand van 'm nemen ipv. alles wat hij (niet) doet, hem kwalijk nemen en aantrekken. Het is uit. Hij moet je niet meer. Vriendschap kan jij niet aan.
jij doet zeker mee aan de aso-awards 2004...
Oud 25-04-2004, 13:46
Verwijderd
tgaat niet goed met een vriendin van me en ik kan haar niet helpen . voel me een beetje machteloos. en ik verveel me te pleuris.
Oud 25-04-2004, 13:50
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Talon schreef op 25-04-2004 @ 14:26 :
jij doet zeker mee aan de aso-awards 2004...
Wat is er aso aan?
Oud 25-04-2004, 14:27
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Waarom komt alles tegelijk, tis gewoon te veel allemaal samen. Het heeft allemaal wel dezelfde oorzaak, maar toch.
Misschien stel ik me wel gewoon aan eigenlijk, bah
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 25-04-2004, 14:57
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Beetje in de war door dingen die met me gebeuren. Sommige dingen komen zo onverwacht. Maargoed, ik laat het maar over me heenkomen. Tot nu toe is het allemaal nog positief en ondankt de verwarring ben ik ook wel vrolijk.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 25-04-2004, 15:44
Verwijderd
waarom doe ik dit mezelf aan...

misschien omdat ik anderen het niet aan wil doen..

betrap mezelf continue op dingen die me niet eigen zijn...maar ik heb het nodig voor de komende vakantie.. ik moet daar doorheen komen..

gister een gesprek met haar op msn.. jeejte.. ze confronteerde me wel.. gelukkig maar, anders had ik niet ingezien dat ik het al 5 jaar heb weggestopt.. 5 lange jaren.....

mezelf drogerend met muziek moet ik hier doorheen komen.. later komt het wel goed.... later..
Oud 25-04-2004, 16:03
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Mijn peter is overleden vandaag. 'k Weet niet wat ik ervan moet denken, hoe ik me voel...'t is raar. 'k Had er geen echte band mee, hoewel hij mijn peter was. Het was eigenlijk een egocentrische alcoholist, maar toch, de laatste jaren was hij meer geïnteresseerd in ons, de familie.

'k Voel me schuldig, 't is twee weken geleden dat ik hem nog gezien heb. Toen was hij nog goed, hij kon nog lopen, hij sprak nog goed, 'k heb nog met hem gelachen. Hij bood me nog een sigaret aan. En ik kreeg een kalendertje...

Da's ook al wat ik ooit van hem kreeg.
Oud 25-04-2004, 16:09
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
phensicske schreef op 25-04-2004 @ 17:03 :
Mijn peter is overleden vandaag. 'k Weet niet wat ik ervan moet denken, hoe ik me voel...'t is raar. 'k Had er geen echte band mee, hoewel hij mijn peter was. Het was eigenlijk een egocentrische alcoholist, maar toch, de laatste jaren was hij meer geïnteresseerd in ons, de familie.

'k Voel me schuldig, 't is twee weken geleden dat ik hem nog gezien heb. Toen was hij nog goed, hij kon nog lopen, hij sprak nog goed, 'k heb nog met hem gelachen. Hij bood me nog een sigaret aan. En ik kreeg een kalendertje...

Da's ook al wat ik ooit van hem kreeg.
Sterkte.
Oud 25-04-2004, 16:25
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Goed, 7,5 kilo verder. Nu moet ik echt weer gaan afvallen.

Ik ben weer helemaal gewend geraakt aan al dat snoepen en ijs eten, ff afleren weer.

Morgen herkansing engels, wil iedereen voor me duimen? Ik wil gewoon een goed cijfer halen. Het is mogelijk en dan sta ik heeel misschien weer een 6 op m'n eind rapport. *zenuw*

Strakjes vakantie en ik weet nog steeds niet of ik mee wil.
__________________
Oud 25-04-2004, 16:27
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Citaat:
Marcade schreef op 25-04-2004 @ 17:09 :
Sterkte.
Thx.

@ Gothic:

Ik ben ook de vervelende thuis waar altijd rekening moet mee gehouden worden. Enkele weken geleden voelde ik me zo slecht omdat ik me zelfs bij mijn gezin niet meer goed voelde, dat ik mss wel domme dingen ging doen. Het enige wat ik nog deed was huilen en toen kwam ik er voor uit dat ik me niet gewenst voel(de) thuis, dat iedereen me beu was, me niet weer wilde, niemand me graag zag, dat ik voor niemand iets betekende...
Toen hebben ze me wel getoond dat ik wel iemand was voor hen, dat enkel mijn gedrag verschrikkelijk was.
Ik had hun steun nodig en ik denk dat je broer dit ook wel nodig heeft.
Oud 25-04-2004, 16:45
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
phensicske schreef op 25-04-2004 @ 17:27 :
Ik had hun steun nodig en ik denk dat je broer dit ook wel nodig heeft.
Wie zegt dat dit niet gebeurt? Er is al zoveel geprobeerd... hij doet nu een cursus bij de Riagg, omgaan met sombere buien, een groepsiets.
Nog altijd vind ik dat je rot voelen, geen excuus is voor gedrag en je kunt nog best rekening houden met anderen.
Hij heeft het moeilijk gehad, ik ook, ik heb nog wel meer voor m'n kiezen gehad, maar ik bleef wel gewoon rekening houden met anderen.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 25-04-2004, 17:28
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik heb net te veel koekjes op. Ik moet meer sporten. Ik moet gemotiveerder met mijn studie bezig zijn. Ik moet assertiever zijn. Ik moet niet zo veel nadenken. Ik moet regelmatig eten en slapen. Ik moet op zoek naar een baan. Ik moet dingen eens niet zo veel uitstellen. Ik moet mooi, lief, leuk en slim zijn en ik moet zo veel.

Het is zonnig. Vanavond ga ik dansen, dat is in ieder geval sporten. En morgen beginnen we weer met een nieuw blok, dat is weer een nieuwe kans om gemotiveerd te gaan studeren. Niet dat het nu niet goed gaat, ik heb alleen een onvoldoende gescoord op statistiek en dat vind ik niet gek. De rest was voldoende. Woensdag een afspraak bij een uitzendbureau in de zorg, dan kan ik misschien werken in de thuiszorg. En als die huisbaas nu eens belt over een hospiteeravond zou ik wellicht binnenkort nog in Rotterdam kunnen wonen ook. Goed, alle kansen zijn tegen me, maar stel dat...

Zo veel problemen die ik mezelf maar blijf aanpraten, maar ook zo veel mogelijkheden die ik zie... Ik herken mezelf bijna niet meer, vroeger was ik altijd down en zag ik nooit mogelijkheden!

Nu ja, het kan alleen maar goed zijn.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 25-04-2004, 18:26
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
ik ben een levend drama

ik kan mijn hoofd momenteel nauwelijks bewegen en elke onverwachte beweging doet mijn bijna schreeuwen van de pijn. nou ja, schreeuwen is ietwat overdreven, maar het doet wel verrekte zeer (wat een wrang gevoel voor woordkeus heb ik toch af en toe )

maar goed, ik ben dus een leven drama, heb een verrekte spier in mijn nek, heb veel te weinig gedaan vandaag en en. nou ja dat was het

mooi weer is zó goed voor mijn humeur. zelfs enge dingen bekijk en overdenk ik met een lach
Oud 25-04-2004, 18:56
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 25-04-2004 @ 17:25 :
Goed, 7,5 kilo verder. Nu moet ik echt weer gaan afvallen.

Ik ben weer helemaal gewend geraakt aan al dat snoepen en ijs eten, ff afleren weer.

Morgen herkansing engels, wil iedereen voor me duimen? Ik wil gewoon een goed cijfer halen. Het is mogelijk en dan sta ik heeel misschien weer een 6 op m'n eind rapport. *zenuw*

Strakjes vakantie en ik weet nog steeds niet of ik mee wil.
*duimt*

ontopic:
ik ben op het moment zo super onrustig en ik weet niet wat ik eraan kan doen. normaal zou ik muziek gaan maken of onder de douche springen, maar das niet fijn met mijn gewrichten. iemand tips?
Oud 25-04-2004, 18:58
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
*zucht*

Ik zit er best wel doorheen geloof ik..
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 25-04-2004, 19:00
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 25-04-2004 @ 19:56 :
[B
ontopic:
ik ben op het moment zo super onrustig en ik weet niet wat ik eraan kan doen. normaal zou ik muziek gaan maken of onder de douche springen, maar das niet fijn met mijn gewrichten. iemand tips? [/B]
ik weet niet in hoeverre je gewrichten je in de weg staan, maar bij mij wil tekenen en vooral kleuren nog wel eens helpen > mandala's vooral, ladingen te vinden op inet

en als dat niet wil, kopje thee zetten en een inhoudloze film kijken, waar je niet echt je aandacht bij hoeft te houden.. vaak zijn dat toch wel fijne films om te kijken en zelf ga ik t dan vanzelf meer volgen en dan ben je een beetje afgeleid en word ik ook altijd rustiger..

ik zou iig toch proberen wat afleiding te zoeken
Oud 25-04-2004, 19:13
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
hij zou bellen vanmiddag... maar ja, het is en blijft toch een jongen kennelijk

Ik hoop wel dat ik snel weer wat minder moe ben, zodat ik toch ooit eens aan m'n examens kan beginnen te leren...

ik hoop wel dat ik hem heeeel snel weer zie
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 25-04-2004, 19:37
sweetkrissy
Avatar van sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Ik moet het huis uit.. Word door mn eigen vader eruit gegooid. Wat nu?!

Ik probeer sterk te houden hier.. Mijn broertje is hier.
'zucht....'
__________________
Don't frown, you never know who is falling in love with your smile
Oud 25-04-2004, 19:39
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Citaat:
Gothic schreef op 25-04-2004 @ 17:45 :
Wie zegt dat dit niet gebeurt? Er is al zoveel geprobeerd... hij doet nu een cursus bij de Riagg, omgaan met sombere buien, een groepsiets.
Nog altijd vind ik dat je rot voelen, geen excuus is voor gedrag en je kunt nog best rekening houden met anderen.
Hij heeft het moeilijk gehad, ik ook, ik heb nog wel meer voor m'n kiezen gehad, maar ik bleef wel gewoon rekening houden met anderen.
'k Heb dat niet gezegd, ik zei wat ik nodig had op zo'n moment(en) en daarom zei ik dat je broer dit waarschijnlijk ook nodig heeft, die steun. Het is goed dat er zoveel gebeurd, maar waarschijnlijk nogal teleurstellend als je niet veel (positieve) verandering merkt. Hij zal het zelf moeten inzien.
Persoonlijk zit ik altijd zo met mezelf in de knoop als ik me niet goed voel, dat rekening houden met anderen er niet meer bij kan.

(verstrooidheidsfoutje)

Laatst gewijzigd op 25-04-2004 om 19:46.
Oud 25-04-2004, 19:44
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Gothic schreef op 25-04-2004 @ 20:13 :
hij zou bellen vanmiddag... maar ja, het is en blijft toch een jongen kennelijk
Als die gebeld was, was die geen jongen meer maar een meisje geworden?

Sorry,
Oud 25-04-2004, 20:48
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Marcade schreef op 25-04-2004 @ 20:44 :
Als die gebeld was, was die geen jongen meer maar een meisje geworden?

Sorry,
Hij heeft toch nog gebeld . Ik was hem net aan het sms-en en toen belde hij... wel netjes toch, hij was het iig niet vergeten...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 25-04-2004, 20:49
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
phensicske schreef op 25-04-2004 @ 20:39 :
Persoonlijk zit ik altijd zo met mezelf in de knoop als ik me niet goed voel, dat rekening houden met anderen er niet meer bij kan.
Bij hem is dat er helaas nooit bij...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 25-04-2004, 21:18
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Gothic schreef op 25-04-2004 @ 21:49 :
Bij hem is dat er helaas nooit bij...
Ja maar toch. Stel je eens voor dat je broertje leest wat je nu net geschreven hebt. Ik zou het verschrikkelijk vinden als mijn broertje mij liever vandaag dan morgen onder een auto ziet komen.

Ik ken jou niet, je broertje niet en je situatie niet. Maar het viel me gewoon even op..
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #161
Dott
487 22-02-2011 21:05
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131
Pruts0r
493 02-07-2008 16:15
Psychologie Wat valt je op aan andere forummers?
Yana
133 26-02-2007 09:38
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic # 83
Verwijderd
496 30-01-2007 22:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16.