Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2004, 09:53
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
phensicske schreef op 29-04-2004 @ 01:12 :
verhaal
*is stil van*
succes!!
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Advertentie
Oud 29-04-2004, 10:01
moon
Avatar van moon
moon is offline
vanaf vandaag een weekje op vakantie!


@phensicske heel veel sterkte!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 29-04-2004, 10:23
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Auw, alles doet zo'n pijn. Ik heb dus medicijnen voor mn acne (zo goed als over ), en de bijwerkingen daarvan zouden flink zijn. Dus ik had het kunnen weten. Mn conditie verbeteren leek de dermatoloog niet zo'n goed idee. Okee, ik ben toch niet zo'n sport-freak, dus dat zou wel goekdomen.

Gisteren dacht ik dat een keer squashen geen kwaad kon. Wel dus. Ik werd vanochtend wakker met bloedende lippen (de medicijnen drogen mn slijmvliezen uit), en ik kan me nauwelijks bewegen van de spierpijn.

Ik heb wel eerder wat spierpijn drvan gehad, maar nu doet echt alles pijn. Zelfs mn hoofd bewegen doe ik liever niet. Ik moest net ook nog naar de tandarts, nou die stoel was dus een hel...... Ik ga vanmiddag maar op bed liggen.
Oud 29-04-2004, 11:03
Verwijderd
al mn leven lang deze houding. 2 jaar ziekenhuis. nu al 3 jaar mensendieck therapie. je hebt alles betaald en wist dat ik ging. maar je hebt nooit geweten wat er nou aan de hand was! een vader zou dat toch weten, bv uit intresse in zn dochter? blijkbaar ben je mn vader niet meer.....
ik vind het goed, want op deze manier hoeft het voor mij niet meer.
Gvd hij weet niet hoeveel pijn me dit heeft gedaan, zo'n simpele uitspraak
Oud 29-04-2004, 12:49
Verwijderd
Geweldig weer vandaag. Lekker koud en precies op de manier als het in Zweden 's nachts en 's ochtends vaak koud is.

M'n lieve mentor had orthopedagogiek nagekeken. We hadden in groepjes aan een casus gewerkt, er waren mensen van 5 groepjes (ik weet niet hoeveel het er in totaal waren 5 of 6 oid, denk ik) aanwezig, de cijfers waren 4/4/5/5/8. En die 8 was van ons. Weer een vak gehaald dus. Nu nog hopen op de rest. Eén vak is een hoop gezeik mee, maar hopelijk valt ook dat cijfer toch mee.

Vanavond verjaardag en morgen is ook CJ lekker vrij.

Verder verveel ik me eigenlijk gewoon te pletter, heb ik continu honger, koppijn, pijn in m'n rug, enz. Maar goed, d'r zijn ook leuke dingen, dus probeer ik daar maar aan te denken.
Oud 29-04-2004, 13:18
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
grrrrrr....
ow... wat een sukkel is die leraar... Hij heeft gewoon een deel van m'n tentamen weggegooid... geen wonder dat ik zo een onvoldoende scoor...
__________________
Tsja
Oud 29-04-2004, 14:29
Bamboo
Avatar van Bamboo
Bamboo is offline
Damn, waarom kan die uitslag niet gewoon binnenkomen? Ik heb echt geen zin om nog een week lang misselijk rond te lopen van de spanning.
Oud 29-04-2004, 18:26
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Waarom haat iedereen mij toch zo....?
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 29-04-2004, 18:31
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 29-04-2004 @ 19:26 :
Waarom haat iedereen mij toch zo....?
ik kan me niet voorstellen dat iedereen je haat er houden meer mensen van je dan je denkt



waarom ben ik nou zo bang? ik bedoel, ik heb toch niet echt een reden om bang te zijn.. ik haal me gelijk allemaal dingen in mn hoofd... as if. maar ik moet zeggen dat dit nog erger is dan mn eerste twijfel, want nu weet ik niet hoe het er voor staat, zeg maar.. hm volgende week schier, hopelijk lig ik dan op schema en ben ik in staat een weekendlang mn hersencapaciteit op 0 te zetten (op de paklijst stond minstens 4x dat we drank mee moesten nemen, dus wat dat betreft ) (niet dat ik zo'n alcoholist ben, trouwens) (tenminste, daar zijn de meningen over verdeeld) (eigenlijk praat ik na 3 glazen wijn al Veel te Veel)

ik ga maar even naar de stad wandelen.. even mn hoofd leeg maken. (en een boek voor l. kopen )

waarom ben ik nou zo bang?
Oud 29-04-2004, 18:49
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Bedankt voor jullie steun.

Het viel goed mee, ik kwam eventjes helemaal slecht in de viering en was al aan het zoeken naar de dichtstbijzijnde uitgang, maar toen heb ik mezelf moed kunnen toespreken en verliep het nog goed.

Het was aangenaam met de familie herinneringen ophalen en er waren veel momenten waarop we nog gelachen hebben zelfs.
Het heeft me langs de ene kant nog deugd gedaan, 'k voel me beter dan ervoor, 't is net alsof het nu een groot stuk verwerkt is.

Ik probeer het als een afgesloten hoofdstuk te zien, het is (nog) niet zo, maar toch...morgen is het feest in school omdat het nog maar 50 dagen school meer is en ik ga het niet laten verpesten door mijn gevoelens. Ik zal deugd hebben van wat afleiding, luchtigheid, vrolijkheid...

En als het echt niet gaat mag ik op elk moment van de dag naar de directrice om daar wat te zitten. Dit hebben we op voorhand afgesproken.
Oud 29-04-2004, 18:51
Verwijderd
ow gaa nwe zo beginnen? waarom luisterd ie niet naar wat ik zeg? ik had gewoon gelijk! gaat hij me nou altijd negeren?

ik bedenk me ineens iets van gisteravond. ik hoorde 'iemand' in mn hoofd schreeuwen. beetje schterin boven in mn hoofd. best eng.
Oud 29-04-2004, 21:18
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Jullie mogen me een paar dagen missen (tot dinsdag), ik ga een lang weekend naar Londen (kadootje van mijn tante om mijn Engels te verbeteren, ze was alleen vergeten dat ik mijn mondeling Engels al eerder had ), nu alleen nog zin kweken maar het komt al wel
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 29-04-2004, 21:26
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 29-04-2004 @ 22:18 :
Jullie mogen me een paar dagen missen (tot dinsdag), ik ga een lang weekend naar Londen (kadootje van mijn tante om mijn Engels te verbeteren, ze was alleen vergeten dat ik mijn mondeling Engels al eerder had ), nu alleen nog zin kweken maar het komt al wel
Gaaf man, Londen is zooooooo leuk.
Veel plezier.
__________________
Oud 29-04-2004, 21:27
Verwijderd
net intake in venray gehad. ik sta nu op de wachtlijst, kan over ongeveer 2 maanden terecht. wel moet ik in die tijd me ook aanmelden voor de viersprong en dan bij de gesprekken vragen wat er nog aan mij moet veranderen voordat ik daar opegnomen kan worden, dan gaan we daar in venray aan werken en dan is het de bedoeling dat ik daarna ook meteen naar de viersprong ga. en nu ben ik zoooo moe... morgen weer hele dag op pad, dus ik heb zaterdag maar een rustdag ingepland.
Oud 29-04-2004, 22:05
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
vanavond 3 kwartier heen en drie kwartier terug naar de stad gewandeld *me proud* het afvallen gaat goed momenteel


en ik heb een perfecte inleiding voor een artikel geschreven.. nu de rest nog
Oud 30-04-2004, 07:56
Verwijderd
Voel me goed.
Hij kan me gewoon vrolijk maken. Dat helpt me heel erg.
Oud 30-04-2004, 10:53
Verwijderd
Nou, we hebben een omsla-dag vandaag. Ik was net gigantisch druk, vrolijk, hyper en weet ik wat nog meer. Op het moment kan ik wel huilen. Stom gedoe. Stomme hormonen, stom gevoel ook. Bahbahbah.
Oud 30-04-2004, 11:14
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
pff ik zou naar thailand gaan, gaat de reis niet door ... moeten we weer iets anders zoeken en heleboel dingen kunnen niet, omdat we echt aan 2 bepaalde weken vast zitten
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 30-04-2004, 11:46
Verwijderd
gister

waarom.. op mijn laatste schooldag.. en dan van een leraar nog wel.. (ik wist het wel van hem, hij had me al vaker gepest)

en nu word ik opgevroten door de zorgen en de pijn...kan mn rechteroog niet eens opendoen door die stomme stofallergie .. en hij wil persé die stomme kussens op de bank.. ach.. alledaage probleempjes..

en nu gewoon alle diepgewortelde angst van me afzetten en mezelf vermannen

moet ik wel eerst mijn ontbijt durven pakken
Oud 30-04-2004, 12:26
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Pff, we zouden vanochtend de kastjes in elkaar zetten en daarna naar de stad gaan, maar nu hebben ze ons gewoon de verkeerde dingen verkocht. Schijt-Ikea. Voor niks zo lang bezig geweest. En m'n vader nog chagrijniger.

Bleegh!
__________________
Oud 30-04-2004, 12:26
sweetkrissy
Avatar van sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Wat zal ik doen een kamer zoeken of hier blijven en meer rotter voelen...
__________________
Don't frown, you never know who is falling in love with your smile
Oud 30-04-2004, 13:03
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ow! Hou nou n keer op!
t Gaat hartstikke goed, maar ik verzin allemaal dingen die fout zouden kunnen zijn...
t lukt me niet
__________________
Tsja
Oud 30-04-2004, 14:01
sweetkrissy
Avatar van sweetkrissy
sweetkrissy is offline
k... groepknuffel met zn alle....
__________________
Don't frown, you never know who is falling in love with your smile

Laatst gewijzigd op 30-04-2004 om 14:05.
Oud 30-04-2004, 14:24
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
zegt m'n vriend dat hij op koninginnendag zijn roes gaat uitslapen, hoor ik net dat ie lekker naar A'dam is, terwijl ik juist degene was die iets leuks wilde gaan doen overdag ... kutjoch
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 30-04-2004, 14:35
sweetkrissy
Avatar van sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Citaat:
sweetkrissy schreef op 30-04-2004 @ 15:01 :
k... groepknuffel met zn alle....
het helpt hoor
__________________
Don't frown, you never know who is falling in love with your smile
Oud 30-04-2004, 14:44
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
sweetkrissy schreef op 30-04-2004 @ 15:35 :
het helpt hoor
*doet mee*

Mjah, ik voel me alweer goed....hoewel ik de stofallergie voel opkomen. Straks maar medicijnen slikken....en mn kamer opruimen....
Oud 30-04-2004, 14:45
Mux
Mux is offline
mn vriendje is niet zo knap
Oud 30-04-2004, 15:07
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
mekkep schreef op 30-04-2004 @ 15:45 :
mn vriendje is niet zo knap
Hij wordt toch niet opeens lelijk? Als hij je vriendje is, betekend dat dat je het eerst niet erg vond, waarom nu opeens wel? Beetje raar.
__________________
Oud 30-04-2004, 15:13
Mux
Mux is offline
Citaat:
dreen schreef op 30-04-2004 @ 16:07 :
Hij wordt toch niet opeens lelijk? Als hij je vriendje is, betekend dat dat je het eerst niet erg vond, waarom nu opeens wel? Beetje raar.
naja hij is niet echt mn vriendje, maar hij komt nog steeds..
Oud 30-04-2004, 15:15
Mux
Mux is offline
Citaat:
mekkep schreef op 30-04-2004 @ 16:13 :
naja hij is niet echt mn vriendje, maar hij komt nog steeds..
en ik weet eigenlijk niet of het aan is
Oud 30-04-2004, 15:41
Verwijderd
zal ik het me ouders toch maar vertellen? zo geloven me vast niet
Oud 30-04-2004, 16:45
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 29-04-2004 @ 22:27 :
net intake in venray gehad. ik sta nu op de wachtlijst, kan over ongeveer 2 maanden terecht. wel moet ik in die tijd me ook aanmelden voor de viersprong en dan bij de gesprekken vragen wat er nog aan mij moet veranderen voordat ik daar opegnomen kan worden, dan gaan we daar in venray aan werken en dan is het de bedoeling dat ik daarna ook meteen naar de viersprong ga. en nu ben ik zoooo moe... morgen weer hele dag op pad, dus ik heb zaterdag maar een rustdag ingepland.
*knuffel*

Ik hoop zo voor je dat het allemaal gaat lukken (F)
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 30-04-2004, 16:50
Verwijderd
Citaat:
sweetkrissy schreef op 30-04-2004 @ 15:01 :
k... groepknuffel met zn alle....
*knuffelt plat*

*vergroot de groepsknuffel!*
Oud 30-04-2004, 16:59
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
ontzettend zere voeten (eigen schuld, op slippers ruim 4 km heen en ruim 4 km terug naar de stad gelopen )

waarom zijn puberale jongetjes zo puberaal? liep ik gewoon met een vriendin over straat gaat zo'n groepje 15 jarige jochies roepen dat we onze 'bek moeten houden, want we zijn toch vet lelijk'

ik weet dat ik me er niets van aan moet trekken, maar dan loop ik wel gelijk de hele dag onzeker te zijn. en toen zag ik een best wel leuke jongen later en die zat voor mij gevoel naar die vriendin van mij te kijken, en, en.. nou ja
Oud 30-04-2004, 17:18
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Vandaag met koninginnedag met een stel goede vrinden en vriendinnen de stad in geweest. Koopjes gedaan, terrasje gezeten, lekker gegeten; gezellig. Maarrrrrr.... dat meisje waar ik zoveel voor voel, die goede vriendin waar ik al vaker over heb gepost, was er ook. De laatste maanden ben ik haar best wel uit de weg gegaan, omdat ze niets met mij wil dat verder gaat dan vriendschap en omdat ze al een vriend heeft. Maar nu hebben we samen zo'n lol gehad als we in geen maanden hebben gehad. Het was echt erg leuk en gezellig. Maarrrrr.... ik besefte langzaam maar zeker wat ik allemaal mis omdat wij niets samen hebben en nooit iets samen zullen hebben. Ik voel nog steeds zó ontzettend veel voor haar, na een jaar nog steeds. Ik weet echt niet hoe ik hier van af kan komen, van dit gevoel.
Oud 30-04-2004, 17:28
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Het was echt keigezellig gisteravond, heel veel gelachen en gedanst! Ik was met een vriendin, een vriend(!) en haar zus, vrienden van haar zus en haar pa geweest. Het was heel erg leuk, we zijn naar de film geweest, en we hebben heel lang bij een band gestaan en gedanst en rondgelopen..
Maar eingelijk was het ook weer niet leuk, want die vriend(!) van me, is eigenlijk niet zo heel erg aardig meer..Bij alles wat ik deed, werd ik afgekraakt door hem, zo van 'zeik niet zo, je bent net een viswijf' als ik een opmerking maak. Echt bij alles zat hij me naar beneden te halen, alles wat ik deed was fout..ik baal dr echt heel erg van...*gromt* hij kan echt naar de hel lopen man!
Ik zal hem eens gaan neerhalen..
*smeed wraakplannen*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 30-04-2004, 17:30
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
ai, onweer..

*bang daarvoor is*
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 30-04-2004, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 30-04-2004 @ 18:30 :
ai, onweer..

*bang daarvoor is*
*beschermende knuffel geeft*
Oud 30-04-2004, 17:46
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
relaxxamann schreef op 30-04-2004 @ 18:44 :
*beschermende knuffel geeft*
... lief...
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 30-04-2004, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 30-04-2004 @ 18:46 :
... lief...
k weet hoe belangrijk het kan zijn.. ook al is het maar digitaal
Oud 30-04-2004, 18:21
Verwijderd
Ik had gewoon nee moeten zeggen, op moeten hangen en rustig moeten gaan slapen. Waarom kon ik geen nee zeggen? Waarom vroeg ie door? Hij weet teveel, meer dan ik wil dat hij weet. Hij weet dat ik niet eerlijk ben geweest. Ik voel me slecht, ik weet dat hij het goed bedoeld heeft maar dat is voor mij niet voldoende. Het doet pijn als ik terug denk aan zijn vragen, mijn 'antwoorden'. Ik zie het steeds voor me en hoor zijn vragen nog door m'n hoofd rondspoken.
Ik wil rust, stoppen met denken .
Oud 30-04-2004, 18:47
Roxann
Avatar van Roxann
Roxann is offline
verwarrende dag, again. Waarom moet iedereen irritant en pissig doen als ik eens een goeie dag heb. Het lijkt wel alsof het mij niet gegund is. Vandaag ook weer, net als ik een belangrijke beslissing heb genomen, waar ik heel lang heb over getwijfeld, maar toch tevreden ben dat ik die keuze gemaakt heb, krijg ik een heleboel mensen over mij heen. Is het dan zo erg om voor één keer eens egoïstisch te zijn? Dat is wat iedereen al zo lang zegt, 'meisje, denk toch eens wat meer aan jezelf', doe ik dat dan eindelijk, dan is het weer niet goed.
Mad world.
Oud 30-04-2004, 21:21
Verwijderd
->
Oud 30-04-2004, 21:24
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Roxann schreef op 30-04-2004 @ 19:47 :
verwarrende dag, again. Waarom moet iedereen irritant en pissig doen als ik eens een goeie dag heb. Het lijkt wel alsof het mij niet gegund is. Vandaag ook weer, net als ik een belangrijke beslissing heb genomen, waar ik heel lang heb over getwijfeld, maar toch tevreden ben dat ik die keuze gemaakt heb, krijg ik een heleboel mensen over mij heen. Is het dan zo erg om voor één keer eens egoïstisch te zijn? Dat is wat iedereen al zo lang zegt, 'meisje, denk toch eens wat meer aan jezelf', doe ik dat dan eindelijk, dan is het weer niet goed.
Mad world.
Dat ken ik. Laat ze lekker praten en wees blij dat je niet meer hoeft te twijfelen. Ze houden wel op en jij kan weer wat rust vinden.

Hm... ik ben.. VROLIJK

*deelt wat vrolijkheid met alle mensen hier die zich niet goed voelen (en natuurlijk ook met de mensen die zich wel goed voelen )*
Oud 30-04-2004, 21:29
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik wilde dat ik gewoon even níet na hoefde te denken en dat ik gewoon kon gaan slapen.
__________________
look back and laugh
Oud 30-04-2004, 22:24
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Koninginnendag
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 30-04-2004, 22:30
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 30-04-2004 @ 23:24 :
Koninginnendag
uhuh. zit je dan, met je zieke lichaam. Iedereen vraagt 'wat je vandaag gedaan hebt?' 'Niks. Nou bek dicht.' En de koninklijke familie doet hyper-dansjes met bosjesmannen in Groningen en feestvieren kán gewoon niet zonder slopen en vechten

Naja, morgen een nieuwe dag.
Oud 01-05-2004, 00:03
Verwijderd
Ik voel me "leeg"... net als een batterij die bijna op is en die je nodig moet vervangen. Stom gevoel.
Oud 01-05-2004, 02:15
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Sylph schreef op 01-05-2004 @ 01:03 :
Ik voel me "leeg"... net als een batterij die bijna op is en die je nodig moet vervangen. Stom gevoel.
moet je eten
Oud 01-05-2004, 02:20
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 01-05-2004 @ 03:15 :
moet je eten
Nou, het gaat niet om eten...
Een batterij die bijna op is... waarvan je het "batterijleeg" lampje ziet branden maar waarvan je de batterijen toch niet vervangt.. omdat het te duur is, of weet ik veel. Dat correnspondeert heel erg met een bepaalde situatie in mijn leven nu.
Kutgevoel, echt.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #161
Dott
487 22-02-2011 21:05
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131
Pruts0r
493 02-07-2008 16:15
Psychologie Wat valt je op aan andere forummers?
Yana
133 26-02-2007 09:38
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic # 83
Verwijderd
496 30-01-2007 22:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22.