Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2013, 15:27
anurb
anurb is offline
Hallo
ik heb een tijdje geleden een paper moeten schrijven over een onderwerp dat ik zelf koos. Ik koos voor Coca Cola. Zo vertel ik de evolutie van simpel medicijn tot een wereldbekende frisdrank. Volgende week zal ik dit dan ook in een korte 10 minuutjes moeten presenteren en ik wou dit graag met iets creatiefs doen !

Hebben jullie wat ideetjes ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2013, 16:26
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Prezi, voorwaarde is dat je dan een soort groot scherm hebt (waar je normaal powerpoint op zou doen) en internetverbinding. Prezi kan je gewoon googelen, het is gratis in gebruik. Wel even wennen maar het schijnt steeds meer powerpoint te gaan vervangen. Als het een korte presentatie is kan je gewoon een standaard format pakken en die invullen, redelijk makkelijk en zeker even wat anders.

Het idee is een beetje hetzelfde, sheets, maar nu is het 1 groot spelbord waar je overheen gaat, het oogt veel prettiger en leuker dan een powerpoint die altijd heel statisch zijn (of heel vervelend met ronddraaiende teksten).
Met citaat reageren
Oud 25-05-2013, 14:05
Stff
Avatar van Stff
Stff is offline
ga verkleed als de kerstman
__________________
Mess with the Best, Die Like the Rest | | Suus, Chelle, Linds, Marte, Daphne & Anne | | What the Eyes See and the Ears Hear the Mind Believes
Met citaat reageren
Oud 25-05-2013, 14:24
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Neem een fles cola mee en gooi er een mentos in tijdens de presentatie.
__________________
Onzichtbaar en idioot.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2013, 16:16
Verwijderd
Beter nog: Vries een paar mentossen (ja, mentossen) in in ijsklontjes, geef vervolgens iedereen een glaasje cola met de ijsklontjes in kwestie erbij.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2013, 23:25
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Ziek nais broer, die ga ik proberen.
__________________
Onzichtbaar en idioot.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2013, 01:28
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Hebben jullie wat ideetjes ?
Probeer erachter te komen waarom Coca Cola Vanilla in Nederland uit de handel is gehaald, hier ben ik in ieder geval erg benieuwd naar. Nagenoeg iedereen in mijn omgeving vond het lekker en baalt ervan dat het uit de handel is dus kan me niet voorstellen dat het slecht verkocht.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2013, 19:39
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
Probeer erachter te komen waarom Coca Cola Vanilla in Nederland uit de handel is gehaald, hier ben ik in ieder geval erg benieuwd naar. Nagenoeg iedereen in mijn omgeving vond het lekker en baalt ervan dat het uit de handel is dus kan me niet voorstellen dat het slecht verkocht.
Het verkocht wel slecht. Jou omgeving is geen representatief beeld. Mijn broertje dacht dat heel Nederland naar Casanova Bootcamp keek, omdat hij dit met zijn vrienden deed en zijn studiegenoten ook. Echter, als je de kijkcijfers bekeek dropte ze op vernonica van meer dan een miljoen kijkers naar TBBT naar net over de 10.000 voor Casanova Bootcamp.

Zelfde met jou Cola idee, wellicht dat in jou kringen iedereen het wel had, maar daar buiten eigenlijk amper iemand.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2013, 19:52
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Probeer erachter te komen waarom Coca Cola Vanilla in Nederland uit de handel is gehaald, hier ben ik in ieder geval erg benieuwd naar. Nagenoeg iedereen in mijn omgeving vond het lekker en baalt ervan dat het uit de handel is dus kan me niet voorstellen dat het slecht verkocht.
het verkocht onwaarschijnlijk slecht.

je kan waarschijnlijk wel wat met hun "extravagante" manier van marketing.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 31-05-2013, 00:17
Verwijderd
En dat terwijl vanilla coke lekkerder is dan normale cola.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2013, 06:38
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
je kan waarschijnlijk wel wat met hun "extravagante" manier van marketing.
ye, dit is opzich wel een goede. Coca-cola is vanaf de oprichting al hetzelfde, en niet echt veranderd. Ieder jaar rond kerst komt dezelfde coca-cola reclame weer op TV. Coca cola was ook van de 007 prijsvraag oid?

Weet toeval dat coca-cola doel heeft dat ze altijd en overal voor iedereen verkrijgbaar moeten zijn, en dat lukt ze aardig. Scholen, automaten op stations, vliegvelden, supermarkten, bioscopen, restaurants. Eigenlijk overal kan je cola kopen, dus ze slagen goed in het doel dat als iemand een cola wil, dat vaak ook wel kan. Iets dat rivella bijv niet heeft.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eten & Drinken Coca Cola Light en coca Cola zero..
~~dolce~~
51 11-04-2007 14:03
Eten & Drinken De prijs van coca-cola met 40% gestegen
fanofhughgrant
52 21-02-2006 14:05
Eten & Drinken coca cola light slecht voor je tanden?
Vitamintje
41 29-08-2005 18:16
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap coca-cola
Verwijderd
5 31-05-2005 11:12
Eten & Drinken coca-cola verslavend??
Verwijderd
13 31-08-2003 14:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42.