Oud 06-02-2005, 14:40
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Moet je een betoog houden voor Nederlands, Maatschappijleer of een ander vak en zoek je hulp voor je stelling? Wil je een actueel thema voor je praktische opdracht? Of moet je binnenkort een discussie houden en zoek je voor- en tegenargumenten? Kijk dan hier!

Hier allereerst een rijtje onderwerpen die je op weg zouden kunnen helpen:
- Geweld op tv
- Abortus
- Zinloos geweld
- Adoptie
- Klonen
- Identificatieplicht
- Alternatieve straffen
- Cosmetische chirurgie
- Doodstraf
- Meer gevangenen in één cel
- Normen en waarden
- EU uitbreiding
- Tweede fase
- Pil: algemeen verkrijgbaar / in ziekenfonds
- DNA afnemen van criminelen
- DNA afnemen bij elke geboorte: hielprik
- Xenotransplantatie
- Euthanasie(pil)
- Gokken
- Muziek downloaden
- Bio-industrie
- Vegetarisme
- Openbaar vervoer
- Uitbreiding Schiphol
- Koningshuis
- Drugsbeleid
- Integratiebeleid
- Alternatieve geneeswijzen
- Roken
- Taakstraffen
- Files
- Dierproeven



Heb je zelf nog ideeën: post ze dan gerust!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Advertentie
Oud 06-02-2005, 21:15
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
- Irakoorlog legitiem?

Heb ik nog een vraag: ik moet dit kwartaal m'n Engels mondeling houden en ben op zoek naar een origineel onderwerp. Discussie over het onderwerp moet mogelijk zijn. Moet onderbouwd kunnen worden met Engelse artikelen (maar hoef daar niet alle info uit te halen), dus het kan geen onderwerp zijn dat puur betrekking heeft op Nederland. Mondeling is met z'n 3en, maar wel 3 verschillende onderwerpen, die dan weer wel met elkaar te maken kunnen/mogen hebben (niet verplicht).

We zaten te denken aan:
- Teveel subsidie van voetbal/alleen aandacht voor voetbal op tv
- Hooligans: hoe aan te pakken? Meer politie? Stadionverbod? (link leggen met: voetbal teveel gestimuleerd en dan ook nog ns geld kwijt aan bestrijding vandalisme e.d.)
- Overgewicht: aanpakken door stimuleren sport op school? Andere maatregelen?

Nou zou ik dan die 1e doen, maar zie ik toch niet zo zitten.. te moeilijk.. dacht ook nog aan: aanpassing spelregels voor tv (gebeurt bij bijv. basketbal/NBA). Maar weet iemand hoe ik dan het beste kan zoeken voor artikelen (zoektermen?)

Als jullie nog een totaal ander idee hebben: graag!!

kortom: help me out
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 06-02-2005, 21:54
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
-wachtlijsten zorg
-vergrijzing+gevolgen
-woningnood
-consumentrecht
-draaideurcriminaliteit
-legalisatie softdrugs
-maatregelen tegen terrorisme
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 09-02-2005, 13:58
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Femic schreef op 06-02-2005 @ 22:15 :
Als jullie nog een totaal ander idee hebben: graag!!
Ik heb een keer met vier anderen een spreekbeurt in het Engels moeten houden over wetenschappers. We moesten dus theorieën vertellen van Darwin etc.
Misschien zou je aanhangers van verschillende theorieën kunnen zijn en aan elkaar bewijzend at jouw theorie klopt.
Het is origineel en bovendien is er veel informatie te vinden in het Engels.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 09-02-2005, 15:28
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Nice idea!
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 09-02-2005, 15:38
markeerstift
markeerstift is offline
het krijgen van kinderen op late leeftijd
tienermoeders
homogezinnen
geweld op tv
schooluniformen
uhm..
Oud 16-02-2005, 08:38
Verwijderd
Met engels heb ik een deel van mn mondeling gehouden over: Waarom rijdt men in Nederland rechts en in Engeland links? Geldt dit bv ook voor treinen?

Ik weet niet of iemand er wat aan heeft, maar ik vond t wel leuk En niemand komt er vaak op
Oud 16-02-2005, 13:46
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 16-02-2005 @ 09:38 :
Met engels heb ik een deel van mn mondeling gehouden over: Waarom rijdt men in Nederland rechts en in Engeland links? Geldt dit bv ook voor treinen?

Ik weet niet of iemand er wat aan heeft, maar ik vond t wel leuk En niemand komt er vaak op
haha dat klinkt inderdaad erg leuk. is er veel informatie over te vinden?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 16-02-2005, 15:22
fractuur
fractuur is offline
- De gekozen burgemeester
- Kinderwens verstandelijk gehandicapten
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 16-02-2005, 16:24
Mc Joe
Mc Joe is offline
Ik moet voor school een betoog schrijven.
De stelling is: 'De angst voor moslims is terecht.'

Wie o wie heeft hier sterke voorargumenten voor.

Bedankt!
Oud 22-02-2005, 22:01
simone87
simone87 is offline
Ja Loontjuh , vertel eens!! Ik ben wel benieuwd. Ik moet binnenkort ook mondeling houden voor Engels en heb nog geen onderwerp. Dat lijkt me op zich wel leuk/interessant ja.
Kun je wat details geven van wat je allemaal vertelde in dat mondeling? Als je het nog ergens op papier hebt staan, desnoods ff hier dingessen, als je wilt


Groetjes Simone
__________________
Ik denk, dus ik ben [Descartes]
Oud 15-03-2005, 11:18
WOOPPIE!;)
WOOPPIE!;) is offline
Ik moet voor nederlands in mijn tentamenweek een betoog,beschouwing, uiteenzetting of een brief schrijven (dat krijg je later pas te horen ). Voor een eventueel betoog heb ik de stelling: Wat is de voornaamste oorzaak van een schuld: jezelf of de maatschappij? Hebben jullie argumenten voor/tegen dat het bij jezelf ligt en voor/tegen argumenten dat het bij de maatschappij ligt? Het ligt uiteraard bij allebei maar ik denk dat het voornamelijk bij jezelf begint!!

Alvast Bedankt!!
__________________
.....::: Altijd blijven lachen!! :::...
Oud 15-03-2005, 11:26
Poesket
Poesket is offline
Weet iemand nog andere leuke onderwerpen voor en discussie en stelling erbij?

De onderwerpen hierboven zijn, of al gehouden, of ik weet er weinig van waardoor ik geen goede argumenten heb of ze mogen niet.
__________________
einde
Oud 15-03-2005, 14:03
Verwijderd
Ik heb vorig jaar een heel jaar bij levensbeschouwing over hoofddoekjes dingen gemaakt. Een keer een debat gehouden dat ze verboden moeten worden op school. Onderzoek gedaan naar de wetten, etc.
Oud 15-03-2005, 14:11
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Moet deze topic niet gewoon sticky worden?


Voor stellingen uit de actualiteit kan je natuurlijk ook gewoon het nieuws erbij pakken, van www.nu.nl bijvoorbeeld.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 15-03-2005, 18:08
Stff
Avatar van Stff
Stff is offline
Kernenergie
Turkije bij de EU
Landbouwsubsidies EU en VS
__________________
Mess with the Best, Die Like the Rest | | Suus, Chelle, Linds, Marte, Daphne & Anne | | What the Eyes See and the Ears Hear the Mind Believes
Oud 19-03-2005, 11:25
soophiej
soophiej is offline
Kun je eerst uitleggen wat een betoog ( en beschouwing ) precies is.. ?? kmoet dat ook gaan doen .. ksnap t niet...
__________________
..en toen was er ikke !! +p
Oud 19-03-2005, 22:03
Verwijderd
Citaat:
soophiej schreef op 19-03-2005 @ 12:25 :
Kun je eerst uitleggen wat een betoog ( en beschouwing ) precies is.. ?? kmoet dat ook gaan doen .. ksnap t niet...
een betoog is een stuk tekst (of een toespraak)

een betoog is het doel de lezer te overtuigen van jouw mening, wat tot gevolg heeft, dat de KERN van je betoog voornamelijk uit argumenten voor en argumenten tegen je eigen visie bestaat. Deze contra-argumenten val je natuurlijk weer aan. !
(http://leerlingen.hetassink.nl/neder...uff/betoog.htm)

http://mediatheek.thinkquest.nl/~lla...en/betoog.html

hier nog wat meer info

succes
Ads door Google
Oud 20-03-2005, 14:14
M-Leentje
Avatar van M-Leentje
M-Leentje is offline
Een betoog is een tekst waarin je iemand probeert te overtuigen van jouw mening. Je kan het in twee versies doen.
1: Je bent het met de stelling eens.
2: Je bent het niet met de stelling eens.

1: Je hebt argumenten bedacht om aan te tonen dat de stelling (jouw mening) klopt, die je gebruikt om de lezer te overtuigen. De stelling met een verhaal erom heen staat vaak in de inleiding, je argumenten staan in het middenstuk. Na je voorargumenten komt de weerlegging, de tegenargumenten. Dit zijn de argumenten die de 'tegenpartij' in zou kunnen brengen om aan te tonen dat de stelling niet klopt. Aan het eind laat je dan zien dat de voorargumenten zwaarder wegen, of beter zijn etc, en je weerlegt dan de tegenargumenten. In de conclusie kun je het beste de weerlegging laten zien.

2. Deze vorm is wat ingewikkelder. Je bent het niet met de stelling eens en wilt dat gaan aantonen. Je noemt dan eerst de voorargumenten, waarom de stelling wél zou kloppen, maar dan kom je met de tegenargumenten en laat je zien dat de stelling niet klopt. Je zorgt er dus voor dat men overtuigd raakt van jouw argumenten. Hier kun je in de conclusie dus het ongelijk zeg maar van de stelling laten zien, en jouw gelijk bewijzen.

Een beschouwing zit weer heel anders in elkaar. Een beschouwing heeft als doel de lezer een mening te laten vormen. Ook hier gebruik je dan een stelling, alleen laat je de meningen van twee of meerdere partijen zien, zonder dat jouw mening daar in voorkomt. Eigenlijk moeten die meningen dus neutraal weergegeven worden, de een mag de ander dus niet weerleggen. Wel mag je in het slot jouw mening laten zien, welke mening jij het beste vindt.
Bij een beschouwing maak je gebruik van een bepaalde tekststructuur en visie, maar dat is wel erg lang om daar op in te gaan..

Ik heb de beschouwing maar een beetje algemeen gelaten, gezien de lengte van mijn reactie.. Wij hebben op school het boek Nieuw Nederlands, en daar heb je ook een site van.. Misschien dat je daar nog wat over kan vinden..
Als je nog vragen hebt over een beschouwing of betoog, PM me dan maar..

Groetjes M-Leentje
__________________
...gone with the wind...
Oud 20-03-2005, 14:20
Jessicaa_b
Jessicaa_b is offline
verplichte donatie.. heb ik gedaan
__________________
Seek and you will find *** www.onlyrealrock.tk
Oud 30-03-2005, 16:26
Kikkertje :D
Avatar van Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Waarom zouden jullie het niet eens zijn met de stelling: Alcohol verkopen onder de 16 mag best.

Ik heb al: Ouders kunnen soms geen grenzen voor hun kinderen bepalen. Jongeren zijn te gemakkelijk te beïnvloeden, er moet dus wel een grens zijn.

Thnx..
Oud 30-03-2005, 16:29
Frankrijk
Avatar van Frankrijk
Frankrijk is offline
Citaat:
Kikkertje schreef op 30-03-2005 @ 17:26 :
Waarom zouden jullie het niet eens zijn met de stelling: Alcohol verkopen onder de 16 mag best.

Ik heb al: Ouders kunnen soms geen grenzen voor hun kinderen bepalen. Jongeren zijn te gemakkelijk te beïnvloeden, er moet dus wel een grens zijn.

Thnx..
Tegen, omdat er geen ongezonde drank moet worden gestimuleerd voor de jeugd om te drinken; zeker niet voor onder 16! Gelukkig stimuleert dit kabinet dat ook niet
__________________
Montaigne: ''Que sais-je?''
Oud 30-03-2005, 16:29
Kikkertje :D
Avatar van Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Hmm...
Zijn er ook goede voor- of tegenargumenten voor de stelling: Onder de 16 mag er wel alcohol verkocht worden?

(ja ik weet het, beetje vreemde stelling, maar ik kreeg het ook maar opgelegd.)
Oud 30-03-2005, 16:51
Frankrijk
Avatar van Frankrijk
Frankrijk is offline
Citaat:
Kikkertje schreef op 30-03-2005 @ 17:29 :
Hmm...
Zijn er ook goede voor- of tegenargumenten voor de stelling: Onder de 16 mag er wel alcohol verkocht worden?

(ja ik weet het, beetje vreemde stelling, maar ik kreeg het ook maar opgelegd.)
Kijk bij het moderne-talenforum m8
__________________
Montaigne: ''Que sais-je?''
Oud 30-03-2005, 18:14
Kikkertje :D
Avatar van Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Nee Moest er nog eens bijkomen...
Maar als jij 15 was en je had een feestje, je moet en zou per sé drank hebben. Wat is dan je argument om dat te mogen kopen?
Advertentie
Oud 30-03-2005, 18:31
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Omdat men onder de 16 niet te vertrouwen is .
Nej serieus, het is gewoon bullshit dat er niet onder de 16 gezopen mag worden, als iedereen gewoon ff flink zuipt op hun 12e (en er dus nog voor geen meter tegen kan), dan worden ze zo ziek dat ze het tot hun 16e niet meer aanraken
__________________
WOEi !
Oud 30-03-2005, 20:18
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Frankrijk schreef op 30-03-2005 @ 17:51 :
Kijk bij het moderne-talenforum m8
nee, het is juist de bedoeling dat ze het hier stelde. maar omdat ik zag dat er in haar topic op MT idd al gereageerd was heb ik de topics maar even samengevoegd.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 02-04-2005, 18:52
jajajaja
jajajaja is offline
identificatieplicht
abortus
euthanasie
__________________
Doei!
Oud 02-04-2005, 19:10
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
jajajaja schreef op 02-04-2005 @ 19:52 :
identificatieplicht
abortus
euthanasie
...stonden er al lang tussen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 26-04-2005, 19:16
Lachmetmij
Avatar van Lachmetmij
Lachmetmij is offline
Ik wil graag een actueel onderwerp voor mijn betoog. Het moet een economisch/ sociaal economisch onderwerp zijn. Hebben er nog mensen ideeen voor mij?
__________________
Begin de dag met een dans, begin de dag met een lach, wie vrolijk lacht in de morgen, die lacht de hele dag
Oud 26-05-2005, 23:15
Verwijderd
Ik zoek argumenten voor de stelling:

tbs'ers moeten op verlof kunnen

tegen zijn ook welkom
alvast bedankt.
Oud 31-05-2005, 15:37
~SmG~
Avatar van ~SmG~
~SmG~ is offline
- doodstraf: De doodstraf moet weer ingevoerd worden
- God: God bestaat niet
- Dood: Een natuurlijke dood bestaat niet
__________________
If the apocalypse comes, beep me.
Oud 13-08-2005, 12:38
MiSz--PerfecT
Avatar van MiSz--PerfecT
MiSz--PerfecT is offline
TanQ!! Deze topic komt goed van pas!!
Ik heb mn betogen ed. al is over vivisectie gehouden, daar kan je veel over schrijven dus dat is een aanrader
__________________
Beiing Perfect is so 5 minutes Ago!
Oud 13-08-2005, 12:40
MiSz--PerfecT
Avatar van MiSz--PerfecT
MiSz--PerfecT is offline
Of condooms overal (in openbare gelegenheden) verkrijgbaar moeten zijn..
__________________
Beiing Perfect is so 5 minutes Ago!
Oud 23-08-2005, 14:06
anterx
anterx is offline
De kwijtschelding van schulden van derde wereldlanden
Oud 28-08-2005, 22:18
Pr0f
Pr0f is offline
de ontwikkeling van het franse en engelse regering in de 17e eeuw
Ads door Google
Oud 28-08-2005, 22:19
Pr0f
Pr0f is offline
Citaat:
~SmG~ schreef op 31-05-2005 @ 16:37 :
- doodstraf: De doodstraf moet weer ingevoerd worden
- God: God bestaat niet
- Dood: Een natuurlijke dood bestaat niet
dit zijn stellingen die je absoluut niet moet doen inderdaad
Oud 28-08-2005, 22:19
Pr0f
Pr0f is offline
Citaat:
Anneka schreef op 27-05-2005 @ 00:15 :
Ik zoek argumenten voor de stelling:

tbs'ers moeten op verlof kunnen

tegen zijn ook welkom
alvast bedankt.
omdat dat het doel van tbs is duh
Oud 12-09-2005, 17:11
~SmG~
Avatar van ~SmG~
~SmG~ is offline
Ik heb voor nederlands 5 stellingen opgekregen en ik moet voor iedere stelling 3 argumenten, die voor de stelling zijn, geven. Ik ben hier niet zo goed in dus ik hoop dat iemand me kan helpen. Alvast bedankt. Dit zijn de stellingen:

1. Meer mensen zouden vrijwilligerswerk moeten doen.

2. Jeugdcriminaliteit komt minder voor bij jongeren van wie slechts 1 van beide ouders werkt.

3. Je kunt deze zomer beter niet met het vliegtuig op vakantie gaan.

4. Ook in de prehistorische samenleving waren er allerlei morele regels en wetten.

5. Als student zou je van allerlei commissies lid moeten worden.
__________________
If the apocalypse comes, beep me.
Oud 13-09-2005, 08:56
Verwijderd
Citaat:
~SmG~ schreef op 12-09-2005 @ 18:11 :
Ik heb voor nederlands 5 stellingen opgekregen en ik moet voor iedere stelling 3 argumenten, die voor de stelling zijn, geven. Ik ben hier niet zo goed in dus ik hoop dat iemand me kan helpen.
Ga op zoek naar informatie over de onderwerpen, bedenk ook hoe je er zelf tegen aan kijkt (vaak zijn argumenten die je te binnen schieten best goed en als je ze dan ook nog in literatuur vindt dan ben je al een heel eind) en bespreek het met je omgeving. Dan heb je zo drie argumenten.

1. Meer mensen zouden vrijwilligerswerk moeten doen.
Bv. bepaalde (sociale) vaardigheden op doen, iets (terug?) doen voor de maatschappij, enz.

2. Jeugdcriminaliteit komt minder voor bij jongeren van wie slechts 1 van beide ouders werkt.
Hier zo je cijfers bij kunnen (moeten?) zoeken die dit bevestigen (weet niet of het zo is).

3. Je kunt deze zomer beter niet met het vliegtuig op vakantie gaan.
Vind het een onzin stelling...maar misschien is het vliegtuig duurder geworden en kun je beter met de trein ofzo, of geld besparen door een wandelvakantie te doen of gewoon thuis te blijven of misschien door alle neerstortende vliegtuigen (maar goed, dat vind ik een loos argument).

4. Ook in de prehistorische samenleving waren er allerlei morele regels en wetten.
Hiervoor zou ik in de literatuur zoeken naar argumenten die dit bevestigen en dan voorbeelden ervan geven.

5. Als student zou je van allerlei commissies lid moeten worden.
Beetje hetzelfde als stelling 1 qua argumenten: bv. bepaalde (sociale) vaardigheden op doen, iets (terug?) doen voor de maatschappij (ligt wel aan de commissie waar je in zit natuurlijk), iets naast je studie, het leren kennen van mensen, netwerken, enz.
Oud 13-09-2005, 08:58
Verwijderd
Citaat:
Pr0f schreef op 28-08-2005 @ 23:19 :
omdat dat het doel van tbs is duh
Volgens mij is dat argument niet echt goed geformuleerd.
Oud 13-09-2005, 15:21
~SmG~
Avatar van ~SmG~
~SmG~ is offline
Citaat:
Ga op zoek naar informatie over de onderwerpen, bedenk ook hoe je er zelf tegen aan kijkt (vaak zijn argumenten die je te binnen schieten best goed en als je ze dan ook nog in literatuur vindt dan ben je al een heel eind) en bespreek het met je omgeving. Dan heb je zo drie argumenten.

1. Meer mensen zouden vrijwilligerswerk moeten doen.
Bv. bepaalde (sociale) vaardigheden op doen, iets (terug?) doen voor de maatschappij, enz.

2. Jeugdcriminaliteit komt minder voor bij jongeren van wie slechts 1 van beide ouders werkt.
Hier zo je cijfers bij kunnen (moeten?) zoeken die dit bevestigen (weet niet of het zo is).

3. Je kunt deze zomer beter niet met het vliegtuig op vakantie gaan.
Vind het een onzin stelling...maar misschien is het vliegtuig duurder geworden en kun je beter met de trein ofzo, of geld besparen door een wandelvakantie te doen of gewoon thuis te blijven of misschien door alle neerstortende vliegtuigen (maar goed, dat vind ik een loos argument).

4. Ook in de prehistorische samenleving waren er allerlei morele regels en wetten.
Hiervoor zou ik in de literatuur zoeken naar argumenten die dit bevestigen en dan voorbeelden ervan geven.

5. Als student zou je van allerlei commissies lid moeten worden.
Beetje hetzelfde als stelling 1 qua argumenten: bv. bepaalde (sociale) vaardigheden op doen, iets (terug?) doen voor de maatschappij (ligt wel aan de commissie waar je in zit natuurlijk), iets naast je studie, het leren kennen van mensen, netwerken, enz
.
Bedankt voor de argumenten en de tips! Hiermee red ik het wel
__________________
If the apocalypse comes, beep me.
Oud 13-09-2005, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 13-09-2005 @ 09:56 :
2. Jeugdcriminaliteit komt minder voor bij jongeren van wie slechts 1 van beide ouders werkt.
Hier zo je cijfers bij kunnen (moeten?) zoeken die dit bevestigen (weet niet of het zo is).
Deze vind ik btw vaag...ik neem aan dat er bedoeld wordt dat er bij jongeren van wie slechts 1 van beide ouders minder jeugdcriminaliteit voorkomt dan bij jongeren waarvan beide ouders werken...of bedoelen ze er mee dat het daarbij minder voorkomt dan bij jongeren van wie geen van de ouders werken? Of beiden?



Succes met je opdracht btw.
Oud 18-09-2005, 13:32
~SmG~
Avatar van ~SmG~
~SmG~ is offline
Citaat:
Succes met je opdracht btw.
Bedankt
Citaat:
Deze vind ik btw vaag...ik neem aan dat er bedoeld wordt dat ...of bedoelen ze er mee dat het daarbij minder voorkomt dan bij jongeren van wie geen van de ouders werken? Of beiden?

Ze bedoelen dat er bij jongeren van wie slechts 1 van beide ouders minder jeugdcriminaliteit voorkomt dan bij jongeren waarvan beide ouders werken. Maar het is inderdaad wel een beetje een vage stelling, dat zijn ze bijna allemaal. Ik ben het trouwens helemaal niet met deze stelling eens, want ook al is er dan een ouder thuis, hij of zij kan natuurlijk niet de hele tijd op het kind letten. En het hangt denk ik ook voor een groot deel af van het kind z'n vrienden of hij een jeugdcrimineel wordt of niet, want als die vrienden criminelen zijn, dan halen ze hem waarschijnlijk toch ook over om hetzelfde te gaan doen. En als de ouders werken wordt er toch ook vaak voor een oppas gezorgd, dus dan is er iig iemand thuis de een beetje op kan letten.
__________________
If the apocalypse comes, beep me.
Oud 29-09-2005, 18:38
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Na een kleine evaluatie hebben Boogie en ik besloten dat dit topic zijn langste tijd heeft gehad. Argumenten vragen voor allerlei stellingen in één centraal topic is niet handig; je kan beter voor elke stelling apart een topic openen. De tips zijn dan sneller, bruikbaarder en overzichtelijker.

Wel willen we nog altijd zorgen dat er geen overkill aan topics met als strekking 'ik zoek een onderwerp voor..' komt. Daarom hebben we het volgende topic voortaan: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1275480

Hierin staan allerlei onderwerpen voor een spreekbeurt, uiteenzetting, beschouwing of betoog.
Weet je er zelf ook nog een paar, zet ze er dan in, dan voegen wij die toe.
De ideeën uit dit topic heb ik al toegevoegd, uiteraard met een kleine verwijzing naar de persoon die het postte.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Het Grote Anonime Vragen Topic
jjohan
19 04-12-2009 00:40
Liefde & Relatie Topic voor tips wat te doen met elkaar (dates, dagelijks enz.)
Verwijderd
500 31-05-2007 17:32
Beleidszaken [moderne talen]sticky/subforum nodig?
T_ID
13 06-02-2005 21:24
Psychologie Het Grote Aanpak-Topic
Dreamerfly
4 03-01-2004 12:57
Games Het Grote Unreal Tournament 2003 Topic Deel2
/\/ightmareZ
2 17-03-2003 17:16
Lichaam & Gezondheid 'Het grote pil topic'
Snufje
249 15-12-2002 11:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:10.