Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2010, 19:28
BartC
BartC is offline
Waar halen jullie je magic truffels? Beetje aan het zoeken wat de goedkoopste shop is..

Tot nu toe ben ik azarius en truffelskopen.nl tegen gekomen die wel ok zijn.. Voordeel van truffelskopen.nl is dat ze gratis verzenden en volgens mij de laagste prijs hebben.. Jullie nog suggesties?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2010, 23:38
Verwijderd
Ik zou truffels in de smartshop kopen, daar heb je meer keus, kun je meer uitleg vragen en drugs kopen via internet doe ik sowieso liever niet. Als je bij jou in de omgeving geen smartshop hebt is op internet kopen inderdaad wel makkelijker. Op www.coffeeshopdirectory.com kun je vrij veel coffee- en smartshops vinden, je kunt daar kijken of er eentje in jouw omgeving is.

Ik koop ze dus meestal in de smartshop en raad je ook aan dat te doen als dat kan Met truffels op internet kopen heb ik geen ervaring en zou ik ook niet weten wat de beste shop is. Azarius is een goede internetwinkel, daar zou je op zich ook wel veilig kunnen bestellen.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2010, 23:51
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik heb wel eens truffels via internet gekocht, maar haal ze volgende keer liever gewoon in de shop. Ook omdat ze eigenlijk gekoeld moeten staan, wat per post niet mogelijk is, waardoor ze wat uitdrogen.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Ook omdat ze eigenlijk gekoeld moeten staan, wat per post niet mogelijk is, waardoor ze wat uitdrogen.
ja oke ook wel een goede grote kans dat ze zo'n 24 uur buiten de koeling zijn en da's er niet zo goed voor...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 00:52
Verwijderd
Die ene in de kleine houtstraat.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 09:01
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Sjamaan in arnhem en nijmegen hebben goede truffels. Af en toe hebben ze zo'n extra sterke lading voor 12,50 of 15 euro die zijn echt de bom. Blijft jammer dat het begin van de trip altijd even doorbijten is maar uiteindelijk is het het wel waard.

Vind de uitdrukking dat ze een klein beetje naar zure walnoten smaken zoals de verkopers altijd zeggen nogal een understatement.
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 19:47
BartC
BartC is offline
Citaat:
ja oke ook wel een goede grote kans dat ze zo'n 24 uur buiten de koeling zijn en da's er niet zo goed voor...
Van wat ik gehoord heb valt dat best mee, verse truffels zijn doorgaans 3 maanden houdbaar, een paar dagen niet gekoeld kan best, zolang je ze maar niet recht in de zon zet, uiteraard.

En de smartshop heeft die dingen ook niet uit eigen kweek, maar via de groothandel, die ze weer van een kweker heeft.. Ook een flinke weg, dan is 1 dagje onderweg via de post ook nog goed te doen.

Citaat:
Ik heb wel eens truffels via internet gekocht, maar haal ze volgende keer liever gewoon in de shop. Ook omdat ze eigenlijk gekoeld moeten staan, wat per post niet mogelijk is, waardoor ze wat uitdrogen.
Wat was er mis met de truffels die je via internet bestelde? Dat ze een dagje niet gekoeld zijn geweest, daar merk je niets van..

Voordeel van internet is dat je niet mee betaald aan pand etc., waardoor de prijzen lager zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 22:27
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Wat was er mis met de truffels die je via internet bestelde? Dat ze een dagje niet gekoeld zijn geweest, daar merk je niets van..
Er was opzich niet veel mis mee, ze waren alleen wat droger en taaier dan normaal, maar ze werkte prima
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 11:34
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
Citaat:
Sjamaan in arnhem en nijmegen hebben goede truffels. Af en toe hebben ze zo'n extra sterke lading voor 12,50 of 15 euro die zijn echt de bom. Blijft jammer dat het begin van de trip altijd even doorbijten is maar uiteindelijk is het het wel waard.

Vind de uitdrukking dat ze een klein beetje naar zure walnoten smaken zoals de verkopers altijd zeggen nogal een understatement.
dit ja maar ik vond ze wel naar zure walnoten smaken.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 12:52
Verwijderd
Ik heb vorig jaar truffels genomen samen met een homie, allebei 1 portie en het leek wel of die kerel geslagen werd toen hij het at. Vervolgens met de neus dicht proberen, op een broodje doen maar het duurde ongeveer een uur voordat hij die dingetjes ophad.

Ik vond het zo vreemd, ik vond het idd een beetje naar lichtzure walnoot smaken. Maar absoluut niet vies.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 22:58
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Die ene in de kleine houtstraat.
Daar heb ik ook paddo's gehaald toen die nog legaal te krijgen waren en ik ben erg goed te spreken over die shop. Er werd ruim de tijd genomen om alles uit te leggen, vragen werden netjes en adequaat beantwoord en het was een vriendelijke gozer die me hielp. Ik weet niet of ze er nu nog truffels verkopen maar dat zal haast wel.

Dit is trouwens in Haarlem en ik weet niet hoe handig dat voor jou is omdat ik niet weet waar je woont.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2010, 01:21
Verwijderd
Afgelopen zomer nog truffels gehaald. Zit wel goed! Vriendelijke kerel inderdaad, wel een klepmajoor.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2010, 11:17
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik haal de mijne bij de plaatselijke smartshop. Die jongens die daar werken hebben alles al vaker gedaan dus als ik iets nieuws wil proberen kunnen ze me altijd goed en veel advies geven. Ze nemen ook de tijd om je over het assortiment te vertellen en ook over hun eigen ervaringen ermee.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2010, 08:33
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Afgelopen zomer nog truffels gehaald. Zit wel goed! Vriendelijke kerel inderdaad, wel een klepmajoor.
Klopt maar dat ben ik zelf ook dus dat vind ik wel prima.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek mijn ouders... (heel erg triets verhaal)
fruitmand
7 18-07-2018 20:53
Drugs & Alcohol Psychedelica en dingen om te doen
Epicurus
15 30-03-2015 20:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:58.