Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2011, 18:24
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
ik vind dat in dit geval het niet slecht is om te luisteren naar de ts haar aanvraag om die te verwijderen...
maar misschien wil je dit eerder bij een fb aangeven zodat die dan alles kan verwijderen/bewerken...
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2011, 19:34
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Heee

Ik weet niet of het hier goed staat, maar ik had een vraagje.
Ik vraag mee dus af, als je uit gaat en je ziet iemand die je op het eerste gezicht wel leuk/ aantrekkelijk vindt en hij/ zij kijkt terug en jij kijkt weer en dan die gene weer etc. Kijkt die gene dan omdat hij of zij jouw ook wel leuk vind of kijkt ie steeds omdat ie denkt wat zit die nou weer te kijken.
misschien stomme vraag maar ik vroeg het me af. ik snap wel dat je dat zo niet kan zeggen, het ligt natuurlijk aan de situatie..
Maar misschien iemand die weet hoe je wat kan herkennen?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2011, 20:28
idemdaad
idemdaad is offline
.

Laatst gewijzigd op 21-03-2011 om 19:40.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2011, 20:43
Verwijderd
Fb staat voor forumbaas...
Volgens mij is dat bij l&r mutant en nog n paar....
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 19:40
idemdaad
idemdaad is offline
.

Laatst gewijzigd op 22-03-2011 om 18:28.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 20:15
T!5I-I
T!5I-I is offline
hoi

er zit een meisje in mijn klas(14) en de meeste jongens zeggen dat ze me leuk vindt. (skip naar volgenende alinea voor hemaar ik geloof hun niet aangezien ze meer met de meisjes omgaat, zet probleem) praat meer tegen mij en een vriend van mij en met de rest van de jongens nauwelijks of niet.

nu wil ik dus weten of ze me leuk vindt, maar ik ben erg verlegen en zeker op dat gebied dus durf ik het niet te vragen.

nog een paar extra dingen
ze lacht als ze me ziet(ik zie er niet grappig uit)
ze kijkt vaak in mijn richting
praat alleen met mij en mijn vriend die naast me zit, verder met geen enkele jongen
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 20:22
T!5I-I
T!5I-I is offline
hoi. er zit een meisje in de klas(14) en alle jongens zeggen dat ze me leuk vindt. dat geloof ik niet egt want ze praat met bijna geen enkele jongen behalve mij en mijn vriend. ze kijkt best wel vaak naar me en lacht als ze me ziet(ik zie er normaal uit) en praat alleen tegen mij en mijn vriend, verder alleen met meisjes.
ik ben erg verlegen dus durf er niet egt naar toe te gaan om het te vragen

ik waardeer het heel erg als ik een duidelijk antwoord krijg(ik ben niet zo snugger)
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 20:27
T!5I-I
T!5I-I is offline
Citaat:
ja ok nouwja ze heeft me afgwezen ze had geen gevoelens voor mij

en op eens allemaal andere smsjes daarna maarja negeer haar gewoon sms niet meer enzo

maar staat ze te zoenen met een vriend van mij maarja kan hem niet slaan wand is vriend van mij

dus voel me zwaar KUD
msschien is het het beste als het gewoon laat rusten. ik ken dat gevoel ook en ik was ook boos op mijn vriend, maar ipv naar hem toe te gaan en gaan schreeuwen liet alles gwn hoe het was. ga gwn verder met leven en probeer aan leuke dingen te denken. ik weet dat dit 'advies' raar is maar het hielp me wel
Met citaat reageren
Oud 25-03-2011, 20:58
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
hoi. er zit een meisje in de klas(14) en alle jongens zeggen dat ze me leuk vindt. dat geloof ik niet egt want ze praat met bijna geen enkele jongen behalve mij en mijn vriend. ze kijkt best wel vaak naar me en lacht als ze me ziet(ik zie er normaal uit) en praat alleen tegen mij en mijn vriend, verder alleen met meisjes.
ik ben erg verlegen dus durf er niet egt naar toe te gaan om het te vragen

ik waardeer het heel erg als ik een duidelijk antwoord krijg(ik ben niet zo snugger)
ze praat met bijna geen enkele jongen, maar wel met jou. dat is toch positief? probeer langzamerhand ook te laten weten dat je haar 'wel leuk' vind. manieren om dat aan te geven zijn onder andere pesterig overkomen, helpen bij opdrachten, haar iets lenen wat ze nodig heeft (bijv. rekenmachine/pen/geld) etc.. complimentjes geven lijkt me niet heel snugger, dan kom je al heeeel snel over als verliefd.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2011, 22:41
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
complimenten helpen wel doe ik altijd (A)
ik geef altijd plagerig complimenten werkt gewoon goed
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 16:02
mientjegirl
Avatar van mientjegirl
mientjegirl is offline

ik ben hevig verliefd!
maar ik weet niet of hij mij ook leuk vind!
voorbeeld!
smsje:
ik: hey sgatje welke les heb je nu? hvj xx
hij: heey lief kzit nu bij engels hou van jou kus.
en een andere keer smst hij iets gewoons zoals:
ik zit nu bij ak. saai!
dus is hij nou wel of niet op mij!?
heb je een idee meld het dan please want ik weet niet meer wat ik moet!
xxx radeloos meisje
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 16:08
JamieL94
Avatar van JamieL94
JamieL94 is offline
Citaat:

ik ben hevig verliefd!
maar ik weet niet of hij mij ook leuk vind!
voorbeeld!
smsje:
ik: hey sgatje welke les heb je nu? hvj xx
hij: heey lief kzit nu bij engels hou van jou kus.
en een andere keer smst hij iets gewoons zoals:
ik zit nu bij ak. saai!
dus is hij nou wel of niet op mij!?
heb je een idee meld het dan please want ik weet niet meer wat ik moet!
xxx radeloos meisje


ten eerste wat je moet doen als je denkt dat iemand je leuk vind:
wachten toch hij als eerste een keer iets van zichzelf laat horen.
dan weet je ook dat hij interesse in jou wilt tonen.

uit een smsje kan je het nooit weten, maar zo te horen zie hij je miss wel zitten.

hoe is hij als je hem ziet in real life?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 16:10
mientjegirl
Avatar van mientjegirl
mientjegirl is offline
Citaat:
ten eerste wat je moet doen als je denkt dat iemand je leuk vind:
wachten toch hij als eerste een keer iets van zichzelf laat horen.
dan weet je ook dat hij interesse in jou wilt tonen.

uit een smsje kan je het nooit weten, maar zo te horen zie hij je miss wel zitten.

hoe is hij als je hem ziet in real life?
verlegen (lief), en hij kijkt snel weg! maar hij zegt altijd heel lief hallo. en ik praat vaak met hem!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 17:39
Tapir3
Avatar van Tapir3
Tapir3 is offline
Citaat:
verlegen (lief), en hij kijkt snel weg! maar hij zegt altijd heel lief hallo. en ik praat vaak met hem!
typisch geval van LIKE A LOT! hij vind je leuk. ik zou zeggen vraag zijn msn/nummer ofzo en spreek een keertje af, of ga op een date dus ga een keertje uit eten, of naar de film ofzo en kijk hoe het verder gaat.
Succes!
xxx
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 18:18
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Citaat:
typisch geval van LIKE A LOT! hij vind je leuk. ik zou zeggen vraag zijn msn/nummer ofzo en spreek een keertje af, of ga op een date dus ga een keertje uit eten, of naar de film ofzo en kijk hoe het verder gaat.
Succes!
xxx
Vraag zijn msn of zijn nummer? TS geeft voorbeelden van smsjes
De rest vind ik dan wel weer oke. Ga inderdaad gewoon eens op date en zie dan wat er gebeurd
__________________
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 20:33
JamieL94
Avatar van JamieL94
JamieL94 is offline
Citaat:
Vraag zijn msn of zijn nummer? TS geeft voorbeelden van smsjes
De rest vind ik dan wel weer oke. Ga inderdaad gewoon eens op date en zie dan wat er gebeurd
indd, want aan lichaamstaal kan je pas merken
of hij echt de gene is voor jou en of hij jou wel echt leuk vind en of het echt wel iets wordt.
je moet je wel gemakkelijk bij hem voelen.
via smsje is het gwn een beetje onpersoonlijker.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 21:30
Tapir3
Avatar van Tapir3
Tapir3 is offline
Citaat:
Vraag zijn msn of zijn nummer? TS geeft voorbeelden van smsjes
De rest vind ik dan wel weer oke. Ga inderdaad gewoon eens op date en zie dan wat er gebeurd
hahahahaha jaaa sorry xD. Dit was gwn een standaard case. dit komt wel goed
Met citaat reageren
Oud 02-04-2011, 23:36
mattie1995
mattie1995 is offline
Hey mensen,

Ik vind een meisje leuk, die 2 jaar jonger is dan mij (ongeveer).
Zij vond en vindt misschien ook nog wel een bepaalde jongen leuk, zij beweert van wel, maar ze heeft bijvoorbeeld ondertussen nog wel een ~3 weekse verkering gehad. Daarbij komt dat mensen uit de vriendengroep waar we allebei in zitten, waaronder haar bff, beweren dat ze niet meer op die jongen is. Dat weet ik dus niet, hoe pak ik dit voorzichtig aan? Aangezien we elkaar alleen zien als we ergens zitten bij een groep ofzo.

Een beschrijving van haar is eigenlijk dat ze vrij spontaan is en dus gewoon iets eruit flapt. Ze is sportief, heeft een leuke glimlach, lacht veel, gezellig, kan wel eens iets zeggen wat ze niet meent. Ze is gewoon aardig tegen iedereen en altijd vriendelijk tegen mensen.

Ik heb haar op msn en op fb, we spreken elkaar in principe geregeld via msn maar toen was het volgende voorval aan de orde:

Er was kortgeleden een verjaardag van een vader van iemand uit een groep waar we allebei bij zitten, waar zij in principe niet heen ging. De dag ervoor waren we met die groep samen en ze ging, nadat ze eventjes ergens anders zat, snel naast mij zitten. We praatten wat over niks en gewoon geregeld een vluchtige blik naar elkaar. Ze haalde iets uit mijn haar, ik prikte haar in haar zij nadat zij dat bij mij deed etc. Nu waren daar 2 vrienden en de vriendin van een van beide bij en die gingen dus ook naar die verjaardag. Ze reageerden alle drie met dat we elkaar leuk vonden e.d. Wij allebei van niet en keken elkaar lachend aan. Stom! Hadden we niet moeten doen en gelijk zeiden ze daardoor dat we elkaar dus wel leuk vonden. Nu kwam zij dus veel later dan mij op die verjaardag en toen zij kwam gewoon eerst wat gepraat, ik ging verder met voetballen en zij ging in haar eentje eventjes ergens anders zitten. Ik had toen de ballen moeten hebben om op haar af te stappen, heb ik helaas niet gedaan toen, omdat ze ergens mee zat en ze rust nodig had. Voor de rest veel met elkaar gekletst en vaak kijken we elkaar eventjes in de ogen om dan allebei maar weer weg te kijken. Echter gingen we, helaas, op hetzelfde moment weg en toen maakte een goede vriend een minder goede opmerking. Hij zei dat we elkaar maar een afscheidsknuffel moesten geven, hij is al een tijdje bezig dat we elkaar leuk vinden, 3 maanden minstens onderhand. Toen begon ik inderdaad met haar leuk te vinden.

Deze vriend begint hier elke keer over als we elkaar spreken/zien (wat ong. 3 keer per week tot 5 keer per week is) en ik zit nu te twijfelen of ik hierop moet reageren.
Tijdens het voetballen, voordat ze alleen ging zitten, er vlak voor, zei hij tegen haar of we elkaar echt niet leuk vonden, direct daarna ging ze eigenlijk alleen zitten.

Later, die avond, zaten we er nog met 4, twee vrienden (incl. die ene), zij en ik.
Gezellig wat gekletst, tot mijn vader kwam om te zeggen dat zij naar huis ging en dat wij, ik, ook naar huis gingen. We gingen dus op hetzelfde moment en pijnlijker kon bijna niet omdat diezelfde vriend weer zei dat we maar een afscheidsknuffel moesten geven. Nu weet ik dat zei nooit iemand een knuffel geeft en nooit onder haar msn gesprekken een hartje/kusje zet o.i.d. en bij mij zet ze dat er dus wel onder. Een knuffel geven doet ze bij mij ook (nog) niet, ze is hier vrij voorzichtig mee.

Nu was ze die avond ook nog online op msn en normaal gaat het vrij vlot een msn gesprek, maar nu startte geen van beide het msn gesprek, ik niet, noch zij. Dit is voor ons doen dan vrij vreemd, want normaal als we zien dat de ander online is het wie het eerst een berichtje heeft geschreven zo ongeveer, met een beetje inhoud.

Ik spreek haar nu weer veel en ik hoor nog steeds van mijn vrienden dat we elkaar leuk vinden, ik hoor ook dat als ik haar zou vragen het ongeveer 2 maanden zal duren en dan zou zij of ik het toch wel uitmaken.

Wat zal ik doen mensen?
Ik weet dat ik het voorzichtig moet doen, vanwege haar karakter enzo. Hoe doe ik dat goed en kom ik te weten of ze mijn écht leuk vind?
Daarbij, hoe zou ik het dan moeten aanpakken om te zorgen dat die vrienden niet de hele tijd opmerkingen erover maken? Als ze ermee stoppen weet ze dat ik haar leuk vind en meet doorgaan blokkeren ze te veel, want het zorgt wel voor een hoop stress tussen ons twee…
Ik vind haar dus écht leuk, weet redelijk veel van haar, door wat ze vertelt en zij weet redelijk veel van mij. Ikzelf denk ook soms dat ze me jaloers probeert te maken, doordat, toen ze verkering kreeg met die jonge, wat 3 weken duurde, het allemaal maar via mij ging. Ze vroeg alles via mij aan hem en geregeld wat ik zelf vond…

Trouwens, ik zie haar morgen weer en weet dat ik haar dan wel weer zal spreken, maar ik weet ook dat het een hoop spanning oplevert, omdat die vrienden er gelijk weer iets van gaan zeggen, moet ik het praten met haar wat meer met rust laten of kan ik gewoon vol met haar praten over haar hobby´s en-of mijn hobby´s e.d.?
We doen veel samen als we elkaar zien/bij elkaar dan zijn en moet ik dat dan doorzetten of dan (ook) wat meer met rust laten.

Ik kan het niet rondweg vragen, vanwege mijn imago en dat ze sowieso geen nee zegt, maar het wel na 3 weken ofzo uitmaakt.

Ik kan niet meer zeggen dan help en bedankt!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2011, 16:22
Joshua101
Joshua101 is offline
Hey kunnen jullie mij helpen?
Ik ben 14 jaar en zit in het derde jaar.
ik doe TL.
Ik ben Homo en zoek een vriend van mij leeftijd alleen weet ik niet waar ik moet zoeken.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2011, 16:28
matthijssie95
matthijssie95 is offline
Hoi,

Ik vindt een meisje die bij mij op school zit en waar ik bij in de klas zat leuk (zij is net 16 en ik bijna 16), Ik vind haar al vanaf halverwege de 2e leuk en nu zit ik in de 4e. Maar ik denk dat zij mij niet leuk vindt, omdat er iemand bij haar in de klas zit die negatief over mij praat..., maar ze doet nooit lelijk tegen mij. Ik ben snel verlegen en wat nu te doen???
Met citaat reageren
Oud 03-04-2011, 23:47
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
Citaat:
Hey kunnen jullie mij helpen?
Ik ben 14 jaar en zit in het derde jaar.
ik doe TL.
Ik ben Homo en zoek een vriend van mij leeftijd alleen weet ik niet waar ik moet zoeken.
dit is eerder voor contact gezocht en niet bij het verliefd topic kijk eens in hobby plekken ofzow
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 11:53
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Citaat:
Hey kunnen jullie mij helpen?
Ik ben 14 jaar en zit in het derde jaar.
ik doe TL.
Ik ben Homo en zoek een vriend van mij leeftijd alleen weet ik niet waar ik moet zoeken.
Ben je 14 en al helemaal overtuigd van het feit dat je homo bent? Dat vind ik knap!
Relaties 'vinden' doe je eigenlijk niet echt, soms gebeurt het gewoon. Nu kan ik me voorstellen dat het lastiger is om een homorelatie te vinden (gezien de aantallen hetero en homo in ons land) en al helemaal op jouw leeftijd; vele homo's komen hier later achter. Ik denk dat je gewoon moet hopen op een ontmoeting met een leuke jongen voor jou (of iemand die je nu al kent.. wie weet) of je moet wat ouder zijn en dan contacten gaan zoeken in een homocafé!

xx
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 11:57
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Citaat:
Hoi,

Ik vindt een meisje die bij mij op school zit en waar ik bij in de klas zat leuk (zij is net 16 en ik bijna 16), Ik vind haar al vanaf halverwege de 2e leuk en nu zit ik in de 4e. Maar ik denk dat zij mij niet leuk vindt, omdat er iemand bij haar in de klas zit die negatief over mij praat..., maar ze doet nooit lelijk tegen mij. Ik ben snel verlegen en wat nu te doen???
Dat er iemand in haar klas zit die naar over jou praat is alleen maar ontzettend stom. misschien kun je die persoon er eens op aan spreken en vragen waarom hij/zij zo doet?
Heb je veel contact met deze dame?
Ik snap dat je misschien onzeker word van de persoon die naar over jou praat, maar als ze je echt leuk vindt, moet zij ervoor gaan! En zich niks aantrekken van 'wat anderen er van vinden'. Dus dat ligt ook deels bij haar! Maar ga eens met haar praten en als jullie dan wat betere vrienden zijn (ik weet namelijk niet wat jullie momenteel zijn) kun je haar eens mee uit vragen. Dit is een zachte vorm van aangeven wat je van haar vindt; dat je haar wel ziet zitten. Als zij dan zegt dat ze niet wil daten, heb je niet een heel hard blauwtje gelopen: jij gaf aan dat je misschien evt wel verder wou - want dat is een date eigenlijk! Niet een bevestiging, voor beide kanten een onderzoekje! - en zij zag dat niet zitten. Tadaah. Jij hebt meteen antwoord en als je mazzel hebt hou je er misschien een leuke vriendin aan over!

xx
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 12:37
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Citaat:
Hey mensen,

Ik vind een meisje leuk, die 2 jaar jonger is dan mij (ongeveer).
Zij vond en vindt misschien ook nog wel een bepaalde jongen leuk, zij beweert van wel, maar ze heeft bijvoorbeeld ondertussen nog wel een ~3 weekse verkering gehad. Daarbij komt dat mensen uit de vriendengroep waar we allebei in zitten, waaronder haar bff, beweren dat ze niet meer op die jongen is. Dat weet ik dus niet, hoe pak ik dit voorzichtig aan? Aangezien we elkaar alleen zien als we ergens zitten bij een groep ofzo.

Een beschrijving van haar is eigenlijk dat ze vrij spontaan is en dus gewoon iets eruit flapt. Ze is sportief, heeft een leuke glimlach, lacht veel, gezellig, kan wel eens iets zeggen wat ze niet meent. Ze is gewoon aardig tegen iedereen en altijd vriendelijk tegen mensen.

Ik heb haar op msn en op fb, we spreken elkaar in principe geregeld via msn maar toen was het volgende voorval aan de orde:

Er was kortgeleden een verjaardag van een vader van iemand uit een groep waar we allebei bij zitten, waar zij in principe niet heen ging. De dag ervoor waren we met die groep samen en ze ging, nadat ze eventjes ergens anders zat, snel naast mij zitten. We praatten wat over niks en gewoon geregeld een vluchtige blik naar elkaar. Ze haalde iets uit mijn haar, ik prikte haar in haar zij nadat zij dat bij mij deed etc. Nu waren daar 2 vrienden en de vriendin van een van beide bij en die gingen dus ook naar die verjaardag. Ze reageerden alle drie met dat we elkaar leuk vonden e.d. Wij allebei van niet en keken elkaar lachend aan. Stom! Hadden we niet moeten doen en gelijk zeiden ze daardoor dat we elkaar dus wel leuk vonden. Nu kwam zij dus veel later dan mij op die verjaardag en toen zij kwam gewoon eerst wat gepraat, ik ging verder met voetballen en zij ging in haar eentje eventjes ergens anders zitten. Ik had toen de ballen moeten hebben om op haar af te stappen, heb ik helaas niet gedaan toen, omdat ze ergens mee zat en ze rust nodig had. Voor de rest veel met elkaar gekletst en vaak kijken we elkaar eventjes in de ogen om dan allebei maar weer weg te kijken. Echter gingen we, helaas, op hetzelfde moment weg en toen maakte een goede vriend een minder goede opmerking. Hij zei dat we elkaar maar een afscheidsknuffel moesten geven, hij is al een tijdje bezig dat we elkaar leuk vinden, 3 maanden minstens onderhand. Toen begon ik inderdaad met haar leuk te vinden.

Deze vriend begint hier elke keer over als we elkaar spreken/zien (wat ong. 3 keer per week tot 5 keer per week is) en ik zit nu te twijfelen of ik hierop moet reageren.
Tijdens het voetballen, voordat ze alleen ging zitten, er vlak voor, zei hij tegen haar of we elkaar echt niet leuk vonden, direct daarna ging ze eigenlijk alleen zitten.

Later, die avond, zaten we er nog met 4, twee vrienden (incl. die ene), zij en ik.
Gezellig wat gekletst, tot mijn vader kwam om te zeggen dat zij naar huis ging en dat wij, ik, ook naar huis gingen. We gingen dus op hetzelfde moment en pijnlijker kon bijna niet omdat diezelfde vriend weer zei dat we maar een afscheidsknuffel moesten geven. Nu weet ik dat zei nooit iemand een knuffel geeft en nooit onder haar msn gesprekken een hartje/kusje zet o.i.d. en bij mij zet ze dat er dus wel onder. Een knuffel geven doet ze bij mij ook (nog) niet, ze is hier vrij voorzichtig mee.

Nu was ze die avond ook nog online op msn en normaal gaat het vrij vlot een msn gesprek, maar nu startte geen van beide het msn gesprek, ik niet, noch zij. Dit is voor ons doen dan vrij vreemd, want normaal als we zien dat de ander online is het wie het eerst een berichtje heeft geschreven zo ongeveer, met een beetje inhoud.

Ik spreek haar nu weer veel en ik hoor nog steeds van mijn vrienden dat we elkaar leuk vinden, ik hoor ook dat als ik haar zou vragen het ongeveer 2 maanden zal duren en dan zou zij of ik het toch wel uitmaken.

Wat zal ik doen mensen?
Ik weet dat ik het voorzichtig moet doen, vanwege haar karakter enzo. Hoe doe ik dat goed en kom ik te weten of ze mijn écht leuk vind?
Daarbij, hoe zou ik het dan moeten aanpakken om te zorgen dat die vrienden niet de hele tijd opmerkingen erover maken? Als ze ermee stoppen weet ze dat ik haar leuk vind en meet doorgaan blokkeren ze te veel, want het zorgt wel voor een hoop stress tussen ons twee…
Ik vind haar dus écht leuk, weet redelijk veel van haar, door wat ze vertelt en zij weet redelijk veel van mij. Ikzelf denk ook soms dat ze me jaloers probeert te maken, doordat, toen ze verkering kreeg met die jonge, wat 3 weken duurde, het allemaal maar via mij ging. Ze vroeg alles via mij aan hem en geregeld wat ik zelf vond…

Trouwens, ik zie haar morgen weer en weet dat ik haar dan wel weer zal spreken, maar ik weet ook dat het een hoop spanning oplevert, omdat die vrienden er gelijk weer iets van gaan zeggen, moet ik het praten met haar wat meer met rust laten of kan ik gewoon vol met haar praten over haar hobby´s en-of mijn hobby´s e.d.?
We doen veel samen als we elkaar zien/bij elkaar dan zijn en moet ik dat dan doorzetten of dan (ook) wat meer met rust laten.

Ik kan het niet rondweg vragen, vanwege mijn imago en dat ze sowieso geen nee zegt, maar het wel na 3 weken ofzo uitmaakt.

Ik kan niet meer zeggen dan help en bedankt!
Zooo wat een verhaal! Hahaha. Ik heb het helemaal doorgelezen maar moet zeggen dat ik af en toe een beeetje de draad kwijt was..
Maar ik zal proberen mijn advies toch te geven
Ik snap wat je bedoelt met het gedrag van die vrienden van je. Je kunt niet veel met een jongen/meisje omgaan zonder dat je vrienden beginnen over ware liefde en dat soort opmerkingen. Dus hoe ga je hier nou het beste mee om? Er zijn denk ik meerdere opties. Je kunt er voor kiezen om er op een grappige manier op in te gaan. Je betrekt ze er zelf bij als in 'als jij gewoon een afscheidsknuffel wil kan je dat ook wel zeggen hoor'. Of zeggen 'of ik haar leuk vind? Natuuurlijk. Later gaan we trouwen en krijgen we 80 kinderen.' Met zo'n opmerking kun je er SOMS luchtig vanaf komen zonder dat de hele situatie awkward wordt.
Of je vraagt je vrienden of ze er mee willen kappen. Gewoon even onder elkaar zeggen dat het behoorlijk irritant begint te worden en als ze vragen of je haar leuk vindt zeggen 'of ik haar nou wel of niet leuk vind maakt niet uit, kap er gewoon mee.' of iets in die trant.

En wat betreft de dame zelf! Ik denk dat je haar serieus een keer mee uit moet vragen. En niet meteen helemaal met de titel 'date' als je dat nog iets te ondernemend vindt.. maar gewoon vragen of ze eens zin heeft om wat met z'n 2en te doen; zo heb je je vrienden er niet bij en kunnen jullie gewoon samen lol hebben. Let er wel op dat het niet te veel Friends-zone wordt, daar kom je lastig uit. Als dat een groot succes was, kun je afwachten om te kijken of zij iets doet, of je vraagt of jullie nog een keer zoiets gaan doen en dan geef je er een stiekem hintje bij dat je dat niet alleen als vrienden wilt doen.

Vertel je wat je gaat doen / hoe het gaat?!

xx
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 20:13
Charlotte-133
Charlotte-133 is offline
Ik heb ook een probleem.
Ik vind een jongen echt super super leuk maar hij heeft een vriendin.
Maar volgens mij vind hij mij ook leuk.
Want als we bij elkaar zijn geeft hij ook een knuffel en kietelt hij mij en soms geeft hij een kusje op mijn voorhoofd.
Ik moet heel de dag aan hem denken.
Wat kan ik het beste doen?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 20:40
AMS27
AMS27 is offline
Ik heb ook een probleem. Er is een meisje dat ik al heel lang ken (via mijn moeder) en waar ik laatst echt verliefd op werd. We waren al best goede vrienden, dus ik heb gevraagd of ze mee wou naar de bios. Zaterdag gaan we, maar ik denk dat zei dit ziet als vrienden en niet als date. Hoe zou ik kunnen zien of ze me leuk vindt tijdens de date? en hoe zou ik ervoor kunnen zorgen dat zij het ook als een date gaat zien?

Hoop op een reactie,
Met citaat reageren
Oud 06-04-2011, 14:44
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Citaat:
Ik heb ook een probleem.
Ik vind een jongen echt super super leuk maar hij heeft een vriendin.
Maar volgens mij vind hij mij ook leuk.
Want als we bij elkaar zijn geeft hij ook een knuffel en kietelt hij mij en soms geeft hij een kusje op mijn voorhoofd.
Ik moet heel de dag aan hem denken.
Wat kan ik het beste doen?
Oeeh. Dat is een nare situatie. Ik snap dat het super balen is en dat je het liefst met je prins er vandoor zou gaan, maar misschien moet je ook bedenken hoe het is voor zijn vriendin. Ook moet ik zeggen dat ik het een beetje gemeen vindt van de jongen tegenover zijn vriendin! Flirten met een ander meisje terwijl je een relatie hebt.. Maar als je het mij vraagt zijn er meerdere opties;
- je denkt dat hij en zij toch niet zo gauw uit elkaar gaan en wacht tot het misschien wel een keer gebeurt en dan grijp jíj je kans!
- je probeert hem voor jou te winnen; hij dumpt zijn chick en jullie leven nog happily ever after.
- je praat er met hem over; zegt hoe je je voelt en dat je zijn gevoelens niet goed kunt peilen en daardoor ook behoorlijk verward wordt.

xxx
Met citaat reageren
Oud 06-04-2011, 14:50
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Citaat:
Ik heb ook een probleem. Er is een meisje dat ik al heel lang ken (via mijn moeder) en waar ik laatst echt verliefd op werd. We waren al best goede vrienden, dus ik heb gevraagd of ze mee wou naar de bios. Zaterdag gaan we, maar ik denk dat zei dit ziet als vrienden en niet als date. Hoe zou ik kunnen zien of ze me leuk vindt tijdens de date? en hoe zou ik ervoor kunnen zorgen dat zij het ook als een date gaat zien?

Hoop op een reactie,
Tuuurlijk krijg je een reactie! (:
Het is vaak lastig om uit de 'friends-zone' naar de 'boyfriend' te gaan.
En btw ; De essentie van daten is dat twee personen die elkaar nog niet of nauwelijks kennen, tijdens de date nader tot elkaar komen.' - de definitie van daten (wikipedia haha). Maar jullie kennen elkaar al heel goed! Dus misschien is het feit dat je het een 'date' wil noemen dus niet eens nodig; maar ik snap dat je haar duidelijk wilt maken dat je meer wil dan alleen vrienden zijn.
Ik moet zeggen dat ik de bioscoop niet erg geschikt vind voor een eerste date! Het is donker, en het contact dat er is, is vaak al lichamelijk; en als je niet zeker weet of ze jou ook ziet zitten, is dit nogal een heftige stap. Stel dat ze verwacht dat ze met een vriend naar de bios gaat en opeens pakt hij haar hand of slaat hij een arm om haar heen (wel gapend natuurlijk, laten we het cliché houden )! Dat zou nogal raar voor haar kunnen zijn.

Daarom zou ik proberen om eerst nog wat anders te gaan doen, samen wat drinken / eten. Hier is meer contact wat het allemaal wat persoonlijker maakt, flirt er op los en jouw date is compleet!

Ps: je kunt ook bijv een bloem meenemen van te voren (dat is zooo schattig) of haar na afloop een afscheidskus te geven (alleen als ze al door heeft dat het een date is!!), zo snapt ze het misschien wel.

X
Met citaat reageren
Oud 06-04-2011, 15:18
slangengek5
slangengek5 is offline
gewoon in het algemeen hoe kan je zien of een meisje je leuk vind behalve de standaard dingen van vaak kijken enzow.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2011, 15:31
AMS27
AMS27 is offline
Bedankt voor de tips, ik ga het maar eens proberen!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2011, 15:42
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
dat is er niet.... ze zal niet rooie ogen krijgen

gewoon praten en kijken hoe ze reageerd
Met citaat reageren
Oud 06-04-2011, 16:39
Charlotte-133
Charlotte-133 is offline
Citaat:
Oeeh. Dat is een nare situatie. Ik snap dat het super balen is en dat je het liefst met je prins er vandoor zou gaan, maar misschien moet je ook bedenken hoe het is voor zijn vriendin. Ook moet ik zeggen dat ik het een beetje gemeen vindt van de jongen tegenover zijn vriendin! Flirten met een ander meisje terwijl je een relatie hebt.. Maar als je het mij vraagt zijn er meerdere opties;
- je denkt dat hij en zij toch niet zo gauw uit elkaar gaan en wacht tot het misschien wel een keer gebeurt en dan grijp jíj je kans!
- je probeert hem voor jou te winnen; hij dumpt zijn chick en jullie leven nog happily ever after.
- je praat er met hem over; zegt hoe je je voelt en dat je zijn gevoelens niet goed kunt peilen en daardoor ook behoorlijk verward wordt.

xxx
Ja je hebt gelijkt haha maar dat wachten is ook zo moeilijk want dan kan ik dadelijk jaren blijven wachten.
Vrijdag zie ik hem weer ik ga er dan met hem overpraten Vind het wel echt eng dat hij me dadelijk niet meer als een vriend ziet en dan afstand zou willen nemen.
Harstikke bedankt voor je Reactie!

Xxxx
Met citaat reageren
Oud 06-04-2011, 16:42
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Citaat:
Ja je hebt gelijkt haha maar dat wachten is ook zo moeilijk want dan kan ik dadelijk jaren blijven wachten.
Vrijdag zie ik hem weer ik ga er dan met hem overpraten Vind het wel echt eng dat hij me dadelijk niet meer als een vriend ziet en dan afstand zou willen nemen.
Harstikke bedankt voor je Reactie!

Xxxx
You're welcome! Ik snap dat dat lastig is jaa (en misschien ook niet de leukste/beste optie..!). Het is dapper dat je met hem erover durft te praten en hij zou dat moeten accepteren ipv het misbruiken door je minder te zien. Is mijn mening.

Maar good luck en laat je horen hoe het is gegaaan?!

xx
Met citaat reageren
Oud 06-04-2011, 16:44
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Citaat:
gewoon in het algemeen hoe kan je zien of een meisje je leuk vind behalve de standaard dingen van vaak kijken enzow.
Elk meisje is anders, vandaar de 'standaarddingen', zo kunnen mannen (die nooit wat van vrouwen begrijpen), vrouwen toch een beetje peilen. Het is dus een soort checklistje van de 'algemene vrouw'. Als dus niet elk puntje op de lijst is aangevinkt (hard-to-get staat er bijv niet bij), betekent dat niet meteen dat ze je niet ziet zitten; we zijn vrouwen! We doen gewoon alles graag anders dan verwacht. Hehe.

Dus als je andere dingen wil dan de standaarddingen, moet je naar de meid zelf kijken! Kijk hoe ze met andere jongens omgaat/naar ze kijkt of vraag het haar gewoon! En vrouwen peilen is een sport, dus oefening baart kunst !

xx
Met citaat reageren
Oud 06-04-2011, 16:54
Charlotte-133
Charlotte-133 is offline
Citaat:
You're welcome! Ik snap dat dat lastig is jaa (en misschien ook niet de leukste/beste optie..!). Het is dapper dat je met hem erover durft te praten en hij zou dat moeten accepteren ipv het misbruiken door je minder te zien. Is mijn mening.

Maar good luck en laat je horen hoe het is gegaaan?!

xx

Oke dankjewel!
Ja natuurlijk laat ik iets weten.
Weet iemand eigelijk een leuke film met zielige senes??

Xxx
Met citaat reageren
Oud 06-04-2011, 17:56
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Citaat:
Oke dankjewel!
Ja natuurlijk laat ik iets weten.
Weet iemand eigelijk een leuke film met zielige senes??

Xxx
Tiiiiitanic! Sowieso. Prachtige film. Tearjerker. (L)
Met citaat reageren
Oud 07-04-2011, 21:35
mattie1995
mattie1995 is offline
Citaat:
Zooo wat een verhaal! Hahaha. Ik heb het helemaal doorgelezen maar moet zeggen dat ik af en toe een beeetje de draad kwijt was..
Maar ik zal proberen mijn advies toch te geven
Ik snap wat je bedoelt met het gedrag van die vrienden van je. Je kunt niet veel met een jongen/meisje omgaan zonder dat je vrienden beginnen over ware liefde en dat soort opmerkingen. Dus hoe ga je hier nou het beste mee om? Er zijn denk ik meerdere opties. Je kunt er voor kiezen om er op een grappige manier op in te gaan. Je betrekt ze er zelf bij als in 'als jij gewoon een afscheidsknuffel wil kan je dat ook wel zeggen hoor'. Of zeggen 'of ik haar leuk vind? Natuuurlijk. Later gaan we trouwen en krijgen we 80 kinderen.' Met zo'n opmerking kun je er SOMS luchtig vanaf komen zonder dat de hele situatie awkward wordt.
Of je vraagt je vrienden of ze er mee willen kappen. Gewoon even onder elkaar zeggen dat het behoorlijk irritant begint te worden en als ze vragen of je haar leuk vindt zeggen 'of ik haar nou wel of niet leuk vind maakt niet uit, kap er gewoon mee.' of iets in die trant.

En wat betreft de dame zelf! Ik denk dat je haar serieus een keer mee uit moet vragen. En niet meteen helemaal met de titel 'date' als je dat nog iets te ondernemend vindt.. maar gewoon vragen of ze eens zin heeft om wat met z'n 2en te doen; zo heb je je vrienden er niet bij en kunnen jullie gewoon samen lol hebben. Let er wel op dat het niet te veel Friends-zone wordt, daar kom je lastig uit. Als dat een groot succes was, kun je afwachten om te kijken of zij iets doet, of je vraagt of jullie nog een keer zoiets gaan doen en dan geef je er een stiekem hintje bij dat je dat niet alleen als vrienden wilt doen.

Vertel je wat je gaat doen / hoe het gaat?!

xx
Hey,

thanks voor je reactie..
Ik raakte zelf ook de draad kwijt toen ik het nog eens doorlas..

Bedankt voor je tips en ondertussen gewoon nog gezellig wat met haar gepraat over camping waar we met groep heen gaan enzo. Maar ik weet wel dat ze het schaamrood op haar lippen krijgt en dat die vrienden alleen maar erger gaan doen als ik zo'n opmerking plaats dus dat is helaas niet van toepassing.

Daarbij komt dat we binnenkort wel gezellig iets met z'n 2en gaan doen, maar dat zal ik nog melden..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 20:31
Anoniiem
Anoniiem is offline
ik werk sinds iets langer dan een maand bij de albert heijn hier in de buurt, en daar werkt een jongen die mij volgens mij wel ziet zitten. ik weet het niet zeker, maar hier zijn wat dingetjes:

-hij kijkt de hele tijd naar me als ie langsloopt
-hij let steeds op me, als er iets misgaat helpt ie me
-hij lacht steeds naar me
-zegt elke keer heel overdreven en blij hoi tegen me als ie in mijn gang loopt
-hij zoekt aandacht bij me
-hij gaat steeds naar mijn gang om te helpen met spiegelen
-we hebben superleuke gesprekken als ie bij mij in de gang komt spiegelen
-hij vraagt steeds aan me of ik, als ik op vrijdag moet werken, daarna mee biertje ga drinken met de hele vulploeg ( elke vrijdag gaat de hele vulploeg na het werken nog een biertje drinken in de kantine) ik heb alleen steeds nee gezegd omdat het heel laat was en ik moe was, of omdat ik dan het enige meisje ben en niet echt leuk vind om tussen alleen maar jongens te zitten haha :$
-als hij aan het werken is en ik ben een keer in de winkel, lijkt hij opeens heel vrolijk te worden en begint tegen me te praten enzo
-hij maakt van die flauwe grapjes waar ik altijd wel om moet lachen :$
-hij let de hele tijd op me, als ik langskom in zijn gang om daar iets te vullen, stopt hij meteen met zijn werk en kijkt naar mij..
-hij doet steeds heel overdreven met de andere jongens als hij weet dat ik in de buurt heb
-hij loopt alijd heel hard te zingen als hij voorbij loopt als we aan het werken zijn en de winkel al is gesloten
en nog meer van dit soort dingetjes..

ik zie hem eigenlijk wel zitten, en ik heb zo'n idee dat hij mij ook wel ziet zitten, of heb ik het nu mis en doet ie zo tegen me om me een beetje te 'verwelkomen' in de winkel?

ohja en nog iets, hij had mij toegevoegd op hyves, en toen ging ik ff op zijn hyves en daar stond iets over dat hij aan het sparen was voor een auto, wel mooi autotje, dus ik reageren: oeh ga je daar voor sparen? dan ga ik wel mee een ritje maken hoor als je m hebt. en toen antwoorde hij: haha ik voel me vereerd:$ maar dat kan nog wel even duren. en toen antwoorde ik weer van: dat wordt veel werken dan! en toen zei hij: haha, 30 uur in de week, vandaag weer vanaf 2 uur tot het einde. ik was toevallig met vriendin in de buurt dus we gingen even chips halen bij de albert heijn, en toen zag ik hem dus, toen vroeg ie: moet je vanavond werken? maarja helaas moest ik niet werken..

zou ie interesse in me hebben of doet ie alleen maar aardig om me een beetje op mijn gemak te stellen omdat ik daar net nieuw ben ofzo?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 20:41
JustADreamer
JustADreamer is offline
Klinkt alsof 'ie wel echt geïnteresseerd is in je hoor! Gewoon een beetje flirten, op een subtiele manier, dan durft hij je misschien ook wel mee uit te vragen buiten de kantine van de Albert Heijn om
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 21:20
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Ik zou zeggen ga in op zijn voorstellen. Hij doet toch vrijwel alleen bij jou dit? Dit is trouwens wel echt de ultieme samenvatting van iemand leuk vinden hoor. Ga ervoor.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 20:43
Anoniiem
Anoniiem is offline
ik was vandaag in het dorp, zondag, ja weet het.. maar ik ging met vriendin een ijsje halen en we liepen beetje rond in het dorp, zag ik hem ineens aan komen lopen, moest ie werken vandaag. van een hele grote afstand zag hij me al en keek hij zo naar me, toen moest ie voor de deur wachten tot die open gemaakt werd, en toen keek hij ook de hele tijd naar mij ( ik stond door de etalage van een schoenenwinkel te kijken en zag het via de weerspiegeling ) en toen kreeg ik in zijn pauze een krabbel: hee ik zag jou vandaag voor de AH! haha ik moest weer werken! en dat was echt vet toevallig want precies op dat moment dat ik die krabbel kreeg, was ik dus ook naar hem een krabbel aan het sturen was echt heel toevallig. nu hebben we weer beetje gesprek over personeelsfeest die gisteren was enzo.. en toen vroeg ie of ik bier lust. dus ik zo: ja tuurlijk lust ik bier. krabbelt hij dit: haha mij zien werken is feest! niet alleen cola maar ook wijn en shit ;p en nee ik drink geen cola als het bier gratis is! veel meiden lusten geen bier maar jij bent dus een uitzondering! zeker keertje bier drinken ! xx

oke.. is dit een soort van hint van 'ik wil wel een keer iets met je samen gaan doen'? :$ of niet? ;p
Met citaat reageren
Oud 11-04-2011, 15:56
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
18M hier, antwoord op je vraag: JA
als ik hem was en ik zou iets met jouw willen, dan had ik ook sowieso contact gezocht via wat dan ook. daarna ingespeeld op wat jij zegt, dat bier dus.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2011, 17:11
blaxer
blaxer is offline
vorig jaar zat ik bij een heel mooi meisje in de klas waar ik het altijd wel mee kon vinden, maar toch heb ik er nooit echt aan gedacht om een stap te zetten voor een relatie.
we spraken iedere pauze af dat we naar een bankje zouden komen buiten school om...(gewoon te praten ofzo denk ik xD maar ze vroeg wel iedere keer aan MIJ als eerst of ik kwam). en dan kwamen er ook wel andere vrienden(maximaal 1 andere jongen en één meisje). ondertussen zijn we bijna een jaar verder en hebben we amper contact. we hebben allebei een relatie gehad en dat is ook al meer dan 2 maanden uit bij beiden. ik zag haar laatst ergens weer(buiten school) en zei ze gwn hallo en lachte lief naar me. op dat moment bedacht ik me dat het had gekund dat ze me leuk vond/vind. en dat het stom van me was dat ik niks heb gedaan.btw, meisjes uit mijn klas vinden me in de top 3 van (leuke jongens) dat heb ik ze gavraagd. verder zie ik er normaal uit en fitness, en tennis om goed in form te blijven
heeft iemand hier een mening over? en misschien tips?

Laatst gewijzigd op 13-04-2011 om 17:37.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2011, 17:23
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Haar een keer aanspreken?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2011, 17:29
JJoosje
Avatar van JJoosje
JJoosje is offline
Als je met haar de pauze doorbracht zonder enige bedoelingen, moet je nu niet opeens gaan denken dat het een fout is niets te hebben gedaan.

Wat is je vraag? Ben je verliefd op haar? Wil je het contact met haar weer terug?
__________________
Geluk is slechts het gevoel dat je hebt als je je weerstand hebt weerstaan.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2011, 17:33
blaxer
blaxer is offline
ja, het contact met haar terug. ik vond haar leuk en nu nog wel(weer).
ik denk dat ze wel iedere keer afsprak met me omdat ze me misschien leuk vond(maar dat weet ik dus niet zeker).
en als dat zo was, dan vind ik wel dat ik een fout heb gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2011, 17:51
OncleBen
Avatar van OncleBen
OncleBen is offline
k heb ook hulp nodig haha. Het gaat dus om een meisje die ik sinds februari beter ben gaan leren kennen en waar ik dus van denk dat ze me leuk vind. Waarom ik dat denk komt door deze dingen: ze smst me erg vaak, soms wel 30 keer per dag, en zij begint altijd, we praten iedere dag soms wel uren op msn en ook daar begint ze.

En gister zei ze dat een jongen haar mee had gevraagd naar de bios maar ze niet zeker wist of zou willen, maar dat ze met mij zeker wel zou willen. Ook zei ze gister dat ze tegen mij dat ze nooit zou zeggen dat ik bij haar weg moet blijven omdat ze weet dat ze daar niet gelukkig van word, en vaak als we in de pauze hebben afgesproken en ik duur wat langer smst ze me waar ik ben.

Als we praten moet ze heel vaak lachen en plaagt ze me constant, wat ik erg leuk vind. Verder zeggen sommige mensen op school ook wel dat het lijkt alsof ze me leuk vind. Ik zeg dan dat het wel niet zo zijn omdat ik het niet zeker weet. Vind ze me leuk, of verbeeld ik me maar dingen? Wat denken jullie?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2011, 19:21
Picidae
Picidae is offline
Citaat:
k heb ook hulp nodig haha. Het gaat dus om een meisje die ik sinds februari beter ben gaan leren kennen en waar ik dus van denk dat ze me leuk vind. Waarom ik dat denk komt door deze dingen: ze smst me erg vaak, soms wel 30 keer per dag, en zij begint altijd, we praten iedere dag soms wel uren op msn en ook daar begint ze.

En gister zei ze dat een jongen haar mee had gevraagd naar de bios maar ze niet zeker wist of zou willen, maar dat ze met mij zeker wel zou willen. Ook zei ze gister dat ze tegen mij dat ze nooit zou zeggen dat ik bij haar weg moet blijven omdat ze weet dat ze daar niet gelukkig van word, en vaak als we in de pauze hebben afgesproken en ik duur wat langer smst ze me waar ik ben.

Als we praten moet ze heel vaak lachen en plaagt ze me constant, wat ik erg leuk vind. Verder zeggen sommige mensen op school ook wel dat het lijkt alsof ze me leuk vind. Ik zeg dan dat het wel niet zo zijn omdat ik het niet zeker weet. Vind ze me leuk, of verbeeld ik me maar dingen? Wat denken jullie?
Ze vindt je overduidelijk leuk.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2011, 21:20
Miss don't know
Miss don't know is offline
oh god ik weet dat hij me niet leuk vindt, maar nog steeds kan ik hem niet loslaten

want mischien gaat hij me later leuk vinden of niet?, of mischien is dit allemaal verspilde tijd?

'k weet echt niet wat ik moet doen nu
Met citaat reageren
Oud 16-04-2011, 12:57
Verwijderd
Citaat:
oh god ik weet dat hij me niet leuk vindt, maar nog steeds kan ik hem niet loslaten

want mischien gaat hij me later leuk vinden of niet?, of mischien is dit allemaal verspilde tijd?

'k weet echt niet wat ik moet doen nu
En dit is één van de twee jongens over wie je het had in het andere topic? Of allebei?

http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1831758
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Veranderingen in de belangrijke topics op Liefde & Relatie
WolterB
1 21-11-2012 14:03
Liefde & Relatie Vind zij me leuk?
j.r
3 24-05-2012 15:47
Liefde & Relatie Onzekerheid!
Petrikov
1 13-02-2012 21:24
Liefde & Relatie hoe weet ik of zij mij leuk vind???
Lolz12345
5 10-01-2012 21:07
Liefde & Relatie Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic
Verwijderd
16 24-10-2010 09:41
Levensbeschouwing & Filosofie Vragen over het christendom
MB
24 04-01-2005 23:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:56.