Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2007, 18:18
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
450. Oh en doei!
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Advertentie
Oud 20-12-2007, 18:21
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Aah ja, ik heb zo'n hoek-enter
En ik heb UK-indeling, dus dat is ook iets anders. Irritant, want voor die indeling is er geen standaard International-instelling, dus is het lastig om makkelijk dingen als é en ö te typen.. maar gelukkig was er iemand op deze wereld zo lief om een UK International-instelling te maken en die op internet te zetten

(Alleen is UK wel een beetje irritant, ik typ telkens " als ik @ bedoel en andersom )
Ow.. Ik heb 6 UK instellingen?!

edit: Lal, beetje beter lezen topdropje. Ok, 2 UK instellingen dan. Maar zijn die niet goed?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png uk.png (23.6 KB, 7x gelezen)
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 20-12-2007, 18:22
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dan heb ik waarschijnlijk weer internet.
Ok Tot over 2 weken!!

Citaat:
Emg Topdrop, dit is wel een beetje.. eh.. falend. ;x
Sorry
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 20-12-2007, 18:23
Verwijderd
hallo allemaal!!!
Oud 20-12-2007, 18:24
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
hallo allemaal!!!
hoiiiii
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 20-12-2007, 18:25
Verwijderd
vertel eens een leuk verhaaltje
Oud 20-12-2007, 18:27
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
vertel eens een leuk verhaaltje
Ik ging foto's maken van de sneeuwwereld buiten!! Met mn telefoon! Ik heb ze alleen nog niet op de computer gezet. Want daar ben ik te lui voor
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 20-12-2007, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Ik ging foto's maken van de sneeuwwereld buiten!! Met mn telefoon! Ik heb ze alleen nog niet op de computer gezet. Want daar ben ik te lui voor
jaaaaaaaaaaaa sneeuw!!! echt raar, in utrecht lag het centrum sneeuwballengooi vol en op de uithof lag niks!
Oud 20-12-2007, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Ow.. Ik heb 6 UK instellingen?!

edit: Lal, beetje beter lezen topdropje. Ok, 2 UK instellingen dan. Maar zijn die niet goed?
Niet voor trema's en dat soort dingen
Oud 20-12-2007, 18:32
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
jaaaaaaaaaaaa sneeuw!!! echt raar, in utrecht lag het centrum sneeuwballengooi vol en op de uithof lag niks!
Ik ben alleen op het station en de uithof geweest vandaag Maar er lag wel veel sneeuw in mijn woonplaatsje Even doorheen gemountainbiked onderweg naar huis.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 20-12-2007, 18:33
Verwijderd
Hier ligt er 0 sneeuw
Oud 20-12-2007, 18:34
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
hallo allemaal!!!
Hej
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 20-12-2007, 18:34
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
!![/QUOTE]

Citaat:
vertel eens een leuk verhaaltje
[QUOTE=PixelDansje;26660718]Ik moet even wat kwijt want ik werd er echt heel boos om!

Ik zat in de trein vanaf wageningen naar amsterdam, in de stilte wagon. Met 3 anderen, bij V.De Klomp (Waarom daar) kwamen er een hoop mensen bij. Op eens ook een man en drie vrouwen, ze gaan zitten en beginnen te kletsen. Één vrouw wijst op het raam, met de stilte sticker, en zegt heel hard shttttt. De man roept "ach daar houdt toch niemand zich aan".

De wagon zat redelijk vol en zelfs een klein 6 jarig meisje was stil en toen een telefoon ging liep iemand netjes naar het halletje. Dus iedereen hield zich er wel aan.
Het begon me te irriteren omdat ik rust wilde, maar ik hield me in. Na een paar minuten komt de conductrice kaartjes knippen, ze vraagt de kletsende mensen stil te zijn en die zijn stil tot de conductrice weer weg is. Bij amstel stappen een hoop mensen uit, maar de lawaaimakers niet, alleen die vrouw die shtt zei.
Na een paar minuten zeg ik tegen de man (die vrouwen zag ik niet) meneer, het spijt me dat ik onbeleefd doe, maar dit is een stiltewagon. Die man kijkt me aan, de vrouwen lachen en die man zegt dat ik de stilte in mijn reet kan duwen!

Weer even later komt er een man van de regenboogstichting (Voor daklozen). Die man begint een kort praatje te houden om geld in te zamelen, de lawaaimaak man, zegt tegen de goededoelenman dat hij stil met zijn omdat sommige mensen "zoals dat meisje daar *wijst naar mij" stilte willen.
Hij en de vrouwen kijken mij aan, dus ik zeg dat ik er persoonlijk geen problemen mee heb dat die meneer 2 minuten van onze tijd wil voor een goed doel!

Dan noemt de lawaaimaak man mij tyfus trut en nog wat dingen, ik zei 'meneer, graag u toch volwassen' (wat een zelfbeheersing). De lawaaimaakman gaat door met dingen zeggen dus de goededoelenman neemt het voor me op en zegt iets beledigends om het voor mij op te nemen!
Waarna ik weer word uitgescholden en ik weer zeg dat die meneer zich moet schamen dat hij tegen iemand gaat schreeuwen die 3 keer jonger is en dat hij zich gewoon even stil moet houden/


TOen ik langs hem de trein uit liep moest ik me zo inhouden om hem niet te slaan
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 20-12-2007, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Ik ben alleen op het station en de uithof geweest vandaag Maar er lag wel veel sneeuw in mijn woonplaatsje Even doorheen gemountainbiked onderweg naar huis.
ik kreeg serieus vanochtend om 6u een smsje van mijn vriendinnetje met "anneke!!!! er ligt sneeuw!! kom je sneeuwballen gooien?"

<333

elke sneeuwbui doet ze dat. of ik <3
Oud 20-12-2007, 18:36
Verwijderd
ja pixelot, ik las het!! wat een debiel, maar wel superlief dat die andere man voor je opkwam. als soort van troost. ik weet niet wat ik gedaan zou hebben eigenlijk... ik denk niet zo beleefd als jij eigenlijk. ik doe net als vlinder, ik beuk ook mensen om met mijn tas als ze in de weg staan
Oud 20-12-2007, 18:37
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
haha ik probeer me altijd heel goed in te houden en ik was trots toen het gelukt was, maar ik heb wel meteen iemand gebeld om te zeggen dat ik zo boos was
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 20-12-2007, 18:37
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
ja pixelot, ik las het!! wat een debiel, maar wel superlief dat die andere man voor je opkwam. als soort van troost. ik weet niet wat ik gedaan zou hebben eigenlijk... ik denk niet zo beleefd als jij eigenlijk. ik doe net als vlinder, ik beuk ook mensen om met mijn tas als ze in de weg staan
Ik beuk niet iedereen hoor. Oude mensen en kleine kindjes mogen in de weg staan.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 20-12-2007, 18:37
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Tering. Mn telefoon snapt het concept 'witbalans' voor geen meter. Bijna al mn foto's zijn veel te blauw
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 20-12-2007, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Ik moet even wat kwijt want ik werd er echt heel boos om!
[...]
Wat een eikel
Oud 20-12-2007, 18:39
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wat een eikel
qft!

*PixelDansje steunt*

De volgende keer bel je ons maar op.
__________________
you're not my demographic
Oud 20-12-2007, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Ik beuk niet iedereen hoor. Oude mensen en kleine kindjes mogen in de weg staan.
ik vind kinderen en bejaarden zuurstofverspilling
Oud 20-12-2007, 18:41
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik vind kinderen en bejaarden zuurstofverspilling
Nee hoor, werkverschaffing. Die kinderen en bejaarden hebben namelijk allemaal röntgenfoto's en scans nodig.
__________________
you're not my demographic
Oud 20-12-2007, 18:41
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
ik vind kinderen en bejaarden zuurstofverspilling
Ja godver. Ik wilde op een gegeven moment de trein uit. Stond een oude man te kloten met zo'n vouwfiets. Ja, eh, ik kon ook niet echt helpen ofzo. Hij blokkeerde de hele zooi. Bla. Ik was nog maar net op tijd de trein uit voordat ie weer verder reed ;\
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 20-12-2007, 18:41
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Ik zat in de trein vanaf wageningen naar amsterdam, in de stilte wagon. Met 3 anderen, bij V.De Klomp (Waarom daar)
Klp heeft een vrij succesvol transferium waar veel reizigers vanuit het oosten er voor kiezen om met de trein richting Utrecht en Amsterdam te reizen, vanwege mogelijke congestievorming op de weg.

Overigens is de benaming stilewagon niet geheel correct.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 20-12-2007, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, werkverschaffing. Die kinderen en bejaarden hebben namelijk allemaal röntgenfoto's en scans nodig.


Citaat:
Ja godver. Ik wilde op een gegeven moment de trein uit. Stond een oude man te kloten met zo'n vouwfiets. Ja, eh, ik kon ook niet echt helpen ofzo. Hij blokkeerde de hele zooi. Bla. Ik was nog maar net op tijd de trein uit voordat ie weer verder reed ;\
maar dat gebeurt mij dus echt te vaak
Oud 20-12-2007, 18:44
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Wacht maar tot ik je twee keer drie kwartier onder de gammacamera leg en je tussendoor laat spinnen voor een cardiospect.
__________________
you're not my demographic
Oud 20-12-2007, 18:44
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:


maar dat gebeurt mij dus echt te vaak
Of dat er 2 mega kinderwagens in zo'n tussenstukje staan. En het die hoeren die erbij horen geen reet kan interesseren dat mensen totaal de trein niet meer uitkunnen enzo. Nekschoten.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 20-12-2007, 18:44
Verwijderd
Als iemand in de weg staat, dan vraag ik of ze aan de kant willen, doen ze dat niet, dan duw ik mezelf er wel langs. Irritante niet nadenkende mensen
Oud 20-12-2007, 18:47
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Kinderen en bejaarden dienen mijn inziens getransporteert te worden naar diverse instellingen, alwaar de eerste groep een gedegen opvoeding krijgt, daarna mag een selectie weer naar Nederland terug keren.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 20-12-2007, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Als iemand in de weg staat, dan vraag ik of ze aan de kant willen, doen ze dat niet, dan duw ik mezelf er wel langs. Irritante niet nadenkende mensen
soms heb je geen tijd om erom te vragen alleen. en bij het uitstappen is het best logisch dat je opzij moet gaan

damn martin, dat klinkt als martelen!

weet je wat ik ook zo haat? mensen die de krant lezen, maar dan een grote krant en dat ze die half in je gezicht omvouwen of jou elke keer raken als ze een bladzijde omslaan
Oud 20-12-2007, 18:47
Verwijderd
Ik stond een keer te wachten om in te stappen, gewoon heel rustig mensen uit aan het laten enzo, blijft de laatste uitstapper in de deur staan om wat te kletsen met iemand die blijft zitten, terwijl er buiten dus echt een rij mensen staat, hij nam ook geen afscheid, hij ging echt kletsen. Dus duwde ik me langs hem, onder z'n arm door, en toen greep hij me vast om me tegen te houden, echt belachelijk 'Eerst mensen uit laten stappen!!' riep hij, heel overdreven. Een jongen achter me begon tegen hem te schelden en zorgde dat die vent me losliet, gelukkig, wat een gladiool
Oud 20-12-2007, 18:48
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
qft!

*PixelDansje steunt*

De volgende keer bel je ons maar op.
Dankje, zal ik doen!

Citaat:
ik vind kinderen en bejaarden zuurstofverspilling

Citaat:
Klp heeft een vrij succesvol transferium waar veel reizigers vanuit het oosten er voor kiezen om met de trein richting Utrecht en Amsterdam te reizen, vanwege mogelijke congestievorming op de weg.

Overigens is de benaming stilewagon niet geheel correct.
Wat is het dan? Ik ken stilte coupé maar het was een wagon
Citaat:
Als iemand in de weg staat, dan vraag ik of ze aan de kant willen, doen ze dat niet, dan duw ik mezelf er wel langs. Irritante niet nadenkende mensen
Dat doe ik ook
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 20-12-2007, 18:49
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Kinderen en bejaarden dienen mijn inziens getransporteert te worden naar diverse instellingen, alwaar de eerste groep een gedegen opvoeding krijgt, daarna mag een selectie weer naar Nederland terug keren.
Hm, Hitler deed ook zoiets met gehandicapten toch?
Citaat:
damn martin, dat klinkt als martelen!
Pas als je oud en krakerig bent.
__________________
you're not my demographic
Oud 20-12-2007, 18:49
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik haat mensen die al instappen als iedereen nog aan het uitstappen is. Ik duw me er dan langs en spring op hun tenen.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 20-12-2007, 18:50
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Ik haat mensen die al instappen als iedereen nog aan het uitstappen is. Ik duw me er dan langs en spring op hun tenen.
Ohw dat haat ik ook!
Ik haat ook mensen die in een cirkeltje rond de deur gaan staan om mensen uit te laten stappen, ja zo kan ik er niet langs als uitstapper
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 20-12-2007, 18:50
Verwijderd
jezus andijvie. dat soort mensen zijn ook vaak zo ontzettend lichtgeraakt..
Oud 20-12-2007, 18:51
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
En dan vond ik de bus al erg. ;x
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 20-12-2007, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Ik haat mensen die al instappen als iedereen nog aan het uitstappen is. Ik duw me er dan langs en spring op hun tenen.
Als mensen al instappen terwijl er echt nog mensen uitstappen (en er dus geen persoon gewoon staat te kletsen), dan duw ik ze altijd heel hard terug (Gewoon nonchalant, dus niet met m'n handen, maar ik maak het ze wel ongemakkelijk ) Helemaal bij treinen met zo'n enkele deur waar je gewoon elkaar niet kan passeren, dan hebben ze echt pech dat ze mij tegenkomen
Oud 20-12-2007, 18:51
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Hm, Hitler deed ook zoiets met gehandicapten toch?
Het logistieke systeem wat hier en achter de Endlösung zat was geweldig, vooral voor die tijd en met die middelen.

Verder keur ik het systematisch uitroeien van bevolkingsgroepen overigens af.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 20-12-2007, 18:52
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Ik haat mensen die al instappen als iedereen nog aan het uitstappen is. Ik duw me er dan langs en spring op hun tenen.
Heel soms gaat er dan per ongeluk ook een elleboog opzij.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 20-12-2007, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Als mensen al instappen terwijl er echt nog mensen uitstappen (en er dus geen persoon gewoon staat te kletsen), dan duw ik ze altijd heel hard terug (Gewoon nonchalant, dus niet met m'n handen, maar ik maak het ze wel ongemakkelijk ) Helemaal bij treinen met zo'n enkele deur waar je gewoon elkaar niet kan passeren, dan hebben ze echt pech dat ze mij tegenkomen
ieder weldenkend mens zou dat moeten doen
Oud 20-12-2007, 18:52
Verwijderd
Citaat:
jezus andijvie. dat soort mensen zijn ook vaak zo ontzettend lichtgeraakt..
Ik was echt geschrokken, want die vent kneep echt in m'n arm en hield me echt heel stevig vast. Maar die jongen achter me was echt fijn, gelukkig. (En hij was ook hypocriet, want voor mij liet hij gewoon iemand passeren )
Oud 20-12-2007, 18:53
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:

Wat is het dan? Ik ken stilte coupé maar het was een wagon
Wagons zijn geschikt voor goederen.

Waarom zou stiltecoupé hier foutief zijn?
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 20-12-2007, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Ik was echt geschrokken, want die vent kneep echt in m'n arm en hield me echt heel stevig vast. Maar die jongen achter me was echt fijn, gelukkig. (En hij was ook hypocriet, want voor mij liet hij gewoon iemand passeren )
naar
Oud 20-12-2007, 18:54
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ok! Sneeuwfoto's!!

In een spoiler.

Disclaimer: Mensen met een overgevoeligheid voor sneeuwfoto's worden sterk afgeraden om op deze spoiler te klikken. En het zijn er ook wel veel. Enzo.

Spoiler
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 20-12-2007, 18:54
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Wagons zijn geschikt voor goederen.

Waarom zou stiltecoupé hier foutief zijn?
nou hoe heet het dan?

Omdat het geen coupé is?! want een coupé is voor minder mensen?


@TOPDROP JEEEH FOTO'S (nog even kijken)
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 20-12-2007, 18:55
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik vond die pootjes afdrukken zo lief
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 20-12-2007, 18:56
Verwijderd
Citaat:
nou hoe heet het dan?

Omdat het geen coupé is?! want een coupé is voor minder mensen?


@TOPDROP JEEEH FOTO'S (nog even kijken)
Ik dacht ook dat een coupé zo'n compartimentje was waar je kan zitten, maar het is kennelijk het gehele treinstel ofzo?
Oud 20-12-2007, 18:56
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Ik dacht ook dat een coupé zo'n compartimentje was waar je kan zitten, maar het is kennelijk het gehele treinstel ofzo?
dat dacht ik ook

Jeeh bijna dicht!
Topdrop maak jij nieuw?
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 20-12-2007, 18:57
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
OMG nog een paar posts, mss heb ik de laatste wel
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat saai zeg #243
Verwijderd
500 17-06-2008 01:20
De Kantine Wat saai zeg #212
Verwijderd
500 21-05-2008 19:19
De Kantine Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic.
Cherry Springs
500 09-05-2008 18:48
De Kantine "Wat saai zeg." "Bron?" #174
Verwijderd
500 10-04-2008 17:23
De Kantine Voor de verandering: Wat saai zeg! #165
Missy
500 01-04-2008 11:43
De Kantine Lucky there's a family saai #164
Uice
502 31-03-2008 20:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:25.