Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2008, 13:35
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Morgen is het weer zover, 1 april. Vind jij het maar een flauwe gebeurtenis of ga je grapjes uithalen? Ben je zelf wel eens slachtoffer geweest van een 1 april grap? Wat voor grap? Vond je het leuk?

Vertel!
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Advertentie
Oud 31-03-2008, 13:35
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Nee.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 31-03-2008, 13:38
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ja, nee, nee.

oké, inhoudelijk dan. ja, ik vind het een beetje een flauwe gebeurtenis. Als kind haalde ik wel eens van die standaardgrapjes uit, maar nooit echt een goeie grap. Er is met mij ook nog nooit een 'goeie grap' uitgehaald.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 31-03-2008, 14:58
Verwijderd
Toen ik klein was haalde m'n vader altijd grappen uit a la 'HE MASHA JE HELE RUG IS WIT HOE KAN DAT NOU ECHT HELEMAAL WIT HUH ' en ging dan lachen als ik rondjes om mijn as tolde terwijl ik probeerde te kijken of het waar was.

Hij zei ook dingen als 'He, daar ligt een enorme worst Tussen de koeien ' en dan ging ik kijken, maar het klopte natuurlijk nooit.

Wat een lol. :')
Oud 31-03-2008, 14:59
Lethe
Lethe is offline
Ik heb nooit een grap uitgehaald en er is nooit een grap met me uitgehaald en ik vind het allemaal maar flauw.
__________________
Nice
Oud 31-03-2008, 15:06
Verwijderd
'Vroeger' hadden we op de middelbare nog een hele organisatie om ieder jaar bij het kantoortje van een leraar in te breken en dan iets te doen. Hadden we in het hele kantoortje in een centimeter dikke laag van erwten gesmeten, want haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahaha we dachten dat je die vast niet met een stofzuiger zou kunnen opzuigen. En alle foto's op de kop opgehangen. En rijst tussen de toetsen van het toetsenbord. De leraar plukte binnen vijf minuten een slachtoffer van de gang die de zooi mocht opruimen. En het jaar daarop hadden we de deur helemaal dicht getaped, en overal van die bewijsstukbordjes geplaatst, en met krijt een lijkomtrek op de vloer gemaakt. Oh, the joy.

Laatst gewijzigd op 31-03-2008 om 16:35.
Oud 31-03-2008, 15:17
Verwijderd
eeeej Missy, je veter zit los.
;d; d :;d ;d; Dd;d; :: d
Oud 31-03-2008, 15:21
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Op de basisschool gingen we ons altijd verstoppen in de pauze, zodat we geen les hadden en de leraar ons kwijt was. Dat liepen we met een paar klassen door de struiken.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 31-03-2008, 15:46
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
als ik naga wat er voor morgen op de planning staat kom ik tot de conclusie dat ik geen grappen kan maken 's ochtens EHBO, dat wordt leuk dan --> DE PATIENT IS DOOD. Ja tuurlijk, 1 april zeker. NEE ECHT
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 31-03-2008, 15:49
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik ken iemand die jarig is op 1 april. Zo van, wanneer ben je jarig? 1 april. Ja, ennu echt?

__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 31-03-2008, 16:02
Lethe
Lethe is offline
Ik ken iemand die jarig is op 1 april en haar zusje is ook op 1 april jarig.
__________________
Nice
Oud 31-03-2008, 16:03
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik ken iemand die jarig is op 1 april en haar zusje is ook op 1 april jarig.
Dat is wel stom. Want dan is de kans groot dat ze het op dezelfde dag met familie vieren. En dan heb je maar 1 feest en 1x lekker eten in plaats van 2x!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 31-03-2008, 16:17
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Het flitste heel even door m'n hoofd om een stageverslag met alleen een titelpagina in te leveren. Ik heb de echte versie namelijk vandaag (31 maart) af gekregen, die kan ik er dan achteraan sturen. Maar nee, toch maar niet
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 31-03-2008, 16:48
Krynn
Krynn is offline
Vind 't vooral flauwe zooi...écht goeie grappen heb ik al jaren niet meer gezien.
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 31-03-2008, 18:13
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
In groep 8 hadden we eens tussen de middag besloten dat iedereen zich zou verstoppen op de speelplaats, zodat we de les zouden missen. De mensen die niet meededen gingen toen maar spelletjes spelen in de les.
Maar ik kan me helemaal geen goeie grap meer herinneren. Ik doe er zelf ook niet aan mee.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 31-03-2008, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Ik ken iemand die jarig is op 1 april en haar zusje is ook op 1 april jarig.
omg ik ken broer en zus die beide op 1 april jarig zijn
Oud 31-03-2008, 18:32
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Op school hadden ze een keer met was de borden ingesmeerd met vet. Want in de Okki stond dat je het er makkelijk afkreeg.

Nou nee
__________________
I did it for teh lulz
Oud 31-03-2008, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Dat is wel stom. Want dan is de kans groot dat ze het op dezelfde dag met familie vieren. En dan heb je maar 1 feest en 1x lekker eten in plaats van 2x!
Ik eet op andere dagen dan verjaardagen inderdaad altijd smerige dingen.
Ads door Google
Oud 31-03-2008, 19:02
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Onzin en DK samen ;(
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 31-03-2008, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Ik ken iemand die jarig is op 1 april. Zo van, wanneer ben je jarig? 1 april. Ja, ennu echt?

Ik ook. En ik ga zo naar hem toe om alvast zijn verjaardag te vieren.

OT: flauw gedoe. Vroeger probeerde ik wel veel grappen uit de Taptoe uit, hoe fout. Ze waren ook nooit grappig. En ik heb ook wel heel vaak zout in de koffie van de meester op de basisschool gedaan, maar dat deed ik ook op andere dagen dan 1 april.
Oud 31-03-2008, 19:20
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Goeie grappen zijn pas de moeite waard als je er tijd en moeite en briljantheid in steekt

En ja, ik heb wel eens 1 Aprilgrappen uitgehaald en ben het dit jaar ook weer
En ben er ook wel eens 'slachtoffer' van geweest Maar zolang je de grappen bij de juiste mensen maakt is er geen probleem (en de juiste soort grappen uithaalt en wel fixt dat diegene VOOR 2 April weet dat het een grap was)
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 31-03-2008, 19:28
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Op school hadden ze een keer met was de borden ingesmeerd met vet. Want in de Okki stond dat je het er makkelijk afkreeg.

Nou nee
Haha, hetzelfde stond eens in de taptoe, toen stond er dat je met een blok zeep over het bord moest wrijven, dan kon de meester/juf er niet meer op schrijven! En je krijgt het er zó weer af.
Later stond er nog een excuses in omdat dat dus niet het geval was.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 31-03-2008, 19:30
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Oh god, ik bedenkt me op eens dat we op dat rijmpje, 1 april kikker in je bil die er nooit meer uitwil, ook nog een versie hadden bedacht voor als het 1 maart was. 1 maart, kikker in je staart, die er nooit meer uitvaart.

Mijn jeugd was belachelijk.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 31-03-2008, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Mijn jeugd was belachelijk.
Oud 31-03-2008, 20:17
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Op 1 april blijkt altijd weer hoeveel mensen er totaal geen gevoel voor humor hebben.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Advertentie
Oud 31-03-2008, 21:08
Bob the Bear
Avatar van Bob the Bear
Bob the Bear is offline
Nee.

25.
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden? | *danst met !A!*
Oud 31-03-2008, 21:16
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
De meest geslaagde 1 aprilgrap die ik me kan herinneren, was dat we in groep 8 allemaal gingen opstaan als Meester Gerard ging zitten en andersom. Nu waren er een paar meisjes die dat tot in het extreme wilde doorvoeren, en ook gingen praten als hij stil was, boos keken als hij lachte etc etc, en dat de hele dag wilde volhouden, maar dat liep in de soep wegens gebrek aan deelnemers. Dat werd alleen maar gênant.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-03-2008, 21:40
Verwijderd
Toen we iets van 12 waren hadden wij een belastingbrief getypt en die tussen de post gestopt zodat mijn vader hem zou lezen. Daar stond iets in van dat ie extra belasting moet betalen, met een asociaal hoog bedrag erbij.

Mijn vader herkende gelijk het Word-lettertype wat hij zelf ook altijd gebruikt (en ws. was de brief heel amateuristisch opgesteld) dus de grap was niet eens geslaagd
Oud 31-03-2008, 21:48
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Oh ja, ik probeerde ook wel eens bekeuringen naar mijn vader te sturen. Maar die sloegen dan nergens op. Dat was dan zogenaamd persoonlijk geschreven door een agent die mijn vader te hard had zien rijden.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-03-2008, 21:49
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik kan me herinneren dat toen ik in groep 8 zat, twee kinderen deden alsof ze ruzie hadden op het schoolplein, en met bloedneuzen (van die capsules) naar de directeur werden gestuurd.
__________________
you're not my demographic
Oud 31-03-2008, 22:10
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Meester Gerard
Was Meester zijn voornaam ofzo?
Oud 31-03-2008, 22:21
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Haha, hetzelfde stond eens in de taptoe, toen stond er dat je met een blok zeep over het bord moest wrijven, dan kon de meester/juf er niet meer op schrijven! En je krijgt het er zó weer af.
Later stond er nog een excuses in omdat dat dus niet het geval was.
Okki, Taptoe.. Maar dat bedoelde ik ja!
__________________
I did it for teh lulz
Oud 31-03-2008, 22:25
Verwijderd
Ik verklaar op 1 April altijd bijna iedereen dood. Dan zeg ik 'oh witte wie er dood is' en dan zegt de ander 'nee?' en dan zeg ik 'nou, prins claus!'
Oud 31-03-2008, 22:26
marc-marie
Avatar van marc-marie
marc-marie is offline
Citaat:
Ik verklaar op 1 April altijd bijna iedereen dood. Dan zeg ik 'oh witte wie er dood is' en dan zegt de ander 'nee?' en dan zeg ik 'nou, prins claus!'
Dat is mijn grap hoor!
__________________
afspraken in vreugde of verdriet, maak ze niet
Oud 31-03-2008, 22:27
Verwijderd
Oh, sorry marc-marie
Oud 31-03-2008, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, ik probeerde ook wel eens bekeuringen naar mijn vader te sturen. Maar die sloegen dan nergens op. Dat was dan zogenaamd persoonlijk geschreven door een agent die mijn vader te hard had zien rijden.
ah ja those were the days.

Wij stuurden ook brieven naar mensen in de straat waar in stond dat ze "de Staatskloterij" hadden gewonnen. ha.
Ads door Google
Oud 31-03-2008, 22:33
Verwijderd



Spoiler
Oud 31-03-2008, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Oh god, ik bedenkt me op eens dat we op dat rijmpje, 1 april kikker in je bil die er nooit meer uitwil, ook nog een versie hadden bedacht voor als het 1 maart was. 1 maart, kikker in je staart, die er nooit meer uitvaart.

Mijn jeugd was belachelijk.
Er was toch ook iets met 'Eén mei, de kikker is weer vrij'? Of was dat alleen bij ons?
Citaat:



Spoiler
Waarom moet ik hier om lachen
Oud 31-03-2008, 23:10
Verwijderd
Jullie veters zitten los!
Oud 31-03-2008, 23:15
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Er was toch ook iets met 'Eén mei, de kikker is weer vrij'? Of was dat alleen bij ons?
Dat was ook bij ons, ja
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 31-03-2008, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Jullie veters zitten los!
IK HEB NIET EENS SCHOENEN AAN LIEGBEEST
Oud 31-03-2008, 23:26
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Jullie veters zitten los!
*naar veters op sloffen zoekt*
__________________
you're not my demographic
Oud 31-03-2008, 23:29
Verwijderd
Citaat:
*naar veters op sloffen zoekt*
1 April
Oud 31-03-2008, 23:35
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
1 April
Omfg ik ben er in getrapt!
__________________
you're not my demographic
Oud 01-04-2008, 00:25
Verwijderd
Ik ging ook een keer allemaal grapjes uit de Taptoe proberen. Vet lame waren die. Dan wilde ik de ouderwetse "grap met emmer water boven de deur" doen, maar dan zette ik een bekertje water op de half openstaande deur. Waardoor dat bekertje (als de grap gelukt was) alleen maar op iemands kop flikkerde.
Oud 01-04-2008, 00:55
Lynne
Avatar van Lynne
Lynne is offline
Een keer toen ik nog klein was wilde ik op 1 April zout in mn vaders koffie doen 's ochtends, maar dat lukte niet want daar was hij natuurlijk op bedacht. Toen heb ik het de dag erop gedaan.
__________________
We slip through the streets while everyone sleeps~
Oud 01-04-2008, 01:11
Verwijderd
Op 1 april verloor Alva zijn bril.
Oud 01-04-2008, 01:27
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Die ersten April, Fröge in dein Arsch!
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 01-04-2008, 02:36
#47
Avatar van #47
#47 is offline
Citaat:
Jullie veters zitten los!
Jouw gulp staat open!
__________________
Unban Tiberius Claudius Caesar Augustus Germanicus!
Oud 01-04-2008, 08:49
Racing Dutch
Avatar van Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Soort van Practical Joke, belletje lellen bij iemand en dan een maat van je die mee is vol laten struikelen zodat hij de schuld krijgt.
__________________
My postcount is higher than my IQ. :)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine goeie moppen
Eye of Sauron
271 16-06-2011 00:24
Verhalen & Gedichten Letterbak
Sandbak
9 09-04-2011 19:13
De Kantine 1 April grappen
SuPeR TeRRoR
104 23-04-2005 16:19
Seksualiteit sex en humor
snarl
24 17-06-2003 09:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10.