Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-02-2004, 10:41
cin-D
Avatar van cin-D
cin-D is offline
Als ik terugkijk op relaties die ik gehad heb kom ik tot de conclussie dat ik op de verkeerde jongens val.
Maar het erge is dus dat ik zelf ook dondersgoed weet waardoor het komt
Het is namelijk zo, als ik bijv. met uitgaan een leuke jongen tegenkom kan ik al heel snel een verliefd worden op een jongen zonder hem te kennen (ja ik geloof in liefde op het eerste gezicht)
Als ik aan het eind van de avond nummers heb uitgewisseld of misschien zelfs wel met diegene heb gekust is het gevoel er nog steeds.
Maar als de dagen er op die jongen mij gaat bellen, lieve berichtjes sturen enz. dan knap ik dus op hem af
Ja dit klinkt dus echt stom maar dit heb ik dus altijd, als een jongen mij veel aandacht geeft en lief voor me is hoef ik hem niet meer
Terwijl als die jongen niets van zich laat horen ik juist heel erg geneigd ben om achter hem aan te gaan lopen enzo. Als een jongen het hard to get speelt wil ik hem JUIST.
Hierdoor heb ik dus als ik een relatie heb meestal met een jongen die helemaal niet lief enz. is waardoor het toch altijd weer uitraakt.

Wie herkent dit? Het lijkt wel of ik altijd in zo'n circel blijf hangen, als een jognen lief enz. is hoef ik hem niet en als ik dan een relatie heb met een jongen waar ik dus echt moeite voor heb gedaan dump ik hem weer na een tijdje omdat hij niet lief is
__________________
It's me G-sus girl, remember?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-02-2004, 10:43
Verwijderd
ik herken het iig niet, maar misschien moet je een tijdje niet uitgaan ofzo, en de jongens ergens anders vandaan halen....

dom advies
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 10:50
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Misschien gaat het er je (al dan niet onbewust) om dat je die jongens kan krijgen.. Dat je graag een beetje moeite doet om ze te krijgen.. en als je ze dan eenmaal hebt zeg maar, dat dan de lol dr weer af is. Of uhm.. een soort van bindingsangst ofzo? Nja, goed, ik weet het ook niet.. succes iig
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 10:57
Ui
Avatar van Ui
Ui is offline
Ik begrijp jou helemaal, ik heb precies het zelfde. Of eigenlijk ik had precies hetzelfde.
Ik wilde niet dat een jongen alles voor me deed, me gelijk gaf lief was enz.
Ik heb daarom ook alleen relaties gehad met verkeerde jongens.

Nu heb ik een hele lieve normale vriend. En wat erg fijn is van hem is dat hij tegen me op kan, mij niet altijd gelijk geeft en zich niet anders gedraagt bij zijn vrienden. En daarnaast erg veel voor mij over heeft.

Dus gewoon verder zoeken tot je een lieve klootzak tegenkomt, het is mij ook gelukt
__________________
the only obstacle to happiness is reality
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 13:23
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Dit is gedeeltelijk herkenbaar voor mij. Ik weet dat het bij mij zo is dat ik het leuk vindt om te kijken of ik ze kan krijgen (heh ik haat die uitdrukking). Niet zo extreem natuurlijk, maar een praatje maken en flirten blijft gewoon leuk, ook al weet ik dat het niets gaat worden voor de rest met die jongen (van mijn kant) . En dan idd telefoonnummers uitwisselen en zodra iemand me dan gaat smsen hoeft het niet meer , ok 1 smsje is lief en leuk, nog 1 is ook wel ok maar meer dan krijg ik ook dat het niet meer hoeft. Doet een jongen qua contact wel normaal (wat ik dan normaal vindt) dan voel ik me daar prettiger bij. Het is dan niet zo dat ik hem gelijk wil (heh ook weer zo'n rare uitdrukking), maar het wordt dan interessanter. Bindingsangst? Nee zo zou ik het niet noemen, ik wil van vrienden/vriendinnen ook niet dat er constant zijn (want dat is iemand er als iemand constant contact zoekt) terwijl ze wel belangrijk voor me zijn en ik dat ook absoluut wil.

Wat ik me wel afvraag, je hebt het over verliefd zijn, misschien is dat overdreven. Je kan iemand leuk vinden, of als iemand geinteresseerd in jou is, dan geeft dat een goed gevoel ("streelt je ego"), maar dat is geen verliefdheid. Misschien moet je daar een grens gaan leggen. Ik geloof overigens wel in liefde op het eerste gezicht, maar wel als uitzondering (dus niet elke zaterdag, of elke maand maar 1 keer in je hele leven oid).

Edit: ik bedoel dus eigenlijk te zeggen dat al die jongens het voor jou niet zijn, maar dat er vast wel een keer iemand langs komt die hetzelfde idee over dat soort dingen heeft.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 13:43
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
wordT ik

Daar word ik dus echt gek van

Ontopic. Nee ik herken het niet. Daarnaast besef je het, en het inzicht zou je toch een mogelijkeid moeten bieden om het te veranderen. Je hebt het zelf in de hand met wie je een relatie begint...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 16:16
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Ik herken dit helemaal Maar zelfs als de hard-2-get doen loop ik niet achter ze aan! Kortom bij mij komt t vaak niet verder dan onzinnig sms-contact. En de mensjes die ik toelaat zijn dan weer TE lief en die dump ik dan omdat ik ze niet leuk meer vind
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 16:27
Verwijderd
juist, dus: de volgende keer wat selectiever te werk gaan
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 18:44
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ja..... het enige wat ik hierop weet te zeggen is: Je komt de goeie echt wel eens tegen....
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 22:23
Blues
Avatar van Blues
Blues is offline
Vind 't maar een zieke vorm van machtswellust, of heb je een minderwaardigheidscomplex dat je aan iedereen moet bewijzen dat je de: 'hard-to-get-guy' wel kan krijgen
Dat bedoel ik niet lullig of zo en er zullen waarschijnlijk allemaal onbewuste factoren een rol spelen, maar jij klinkt niet echt 'n type die 'n serieuze realtie aankan met iemand, althans nog niet
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 18:52
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Citaat:
Blues schreef op 29-02-2004 @ 23:23:
Vind 't maar een zieke vorm van machtswellust, of heb je een minderwaardigheidscomplex dat je aan iedereen moet bewijzen dat je de: 'hard-to-get-guy' wel kan krijgen
Dat bedoel ik niet lullig of zo en er zullen waarschijnlijk allemaal onbewuste factoren een rol spelen, maar jij klinkt niet echt 'n type die 'n serieuze realtie aankan met iemand, althans nog niet
__________________
♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 21:48
Faery
Faery is offline
Fuck it, G-sus girl is terug . Vet.
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 17:40
Drlove
Drlove is offline
Ik heb hetzelfde. Je wilt iemand die lief is en voor je klaarstaat, je vaak smst/belt enz maar als iemand dit doet knap je er toch op af. Denkt dat het komt dat het dan gemakkelijk lijkt en dat je graag iemand echt veroverd. Niet zo van ja het had iedereen kunnen zijn.
__________________
de reden van het leven is te leven om een reden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie ondernemingsvormen en overwegingen
I'mLovinIt!!
1 27-11-2003 16:51
Liefde & Relatie ik ben een lul he??
GRRR
53 17-09-2002 19:25
Liefde & Relatie wat wil hij nou van me?
tommygirl.S
8 04-08-2002 14:11
Liefde & Relatie Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt?
Hanz
25 28-06-2002 19:23
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12
ARTistiek Een verhaaltje van mij...
Eend
5 03-12-2001 14:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:56.