Oud 29-03-2015, 17:11
popje2000
popje2000 is offline
Hallo allemaal

Ik denk dat men leraar iets voor me voelt. Wat moet ik doen??
Elke ochtend zie ik hem aankomen op school, omdat ik vaak de eerste lrln ben op de school. Hij staart me constant aan en dat valt me echt op. In de les kijkt hij ook naar mij en hij heeft me al 4x vooraan geplaatst in de klas. Ik ben helemaal geen irritante leerling die vooraan MOET zitten. Als hij weldegelijk iets voor me voelt, zoals ik ook doe voor hem, moet HIJ de 1e stap zetten. In de klas heeft hij mij ook eens een andere (bij)naam gegeven en als ie dat bij iemand doet, is dat om te lachen, maar bij mij was ie kei beschaamd. Ik en mijn buur (jongen) in de klas zaten te lachen en hij heeft mijn buur(jongen) naar achteren geplaatst, terwijl ik ook in fout was, maar tegen mij zei hij niks. Het valt mij en mijn vriendin echt wel op dat hij me anders behandelt. In de klas heeft ie zijn handen eens op mijn schouders gelegd...
Ik wil gewoon jullie mening?
Ik ben hopeloos verliefd
HELP MIJ AUB
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2015, 17:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als hij te handtastelijk wordt, en jij vindt dat niet prettig, moet je dat aangeven.
Verder zou ik proberen jouw gevoelens te negeren en zeker niet zijn eventuele gevoelens aan te moedigen. Hij kan zijn baan kwijtraken als hij toegeeft dat hij gevoelens heeft voor een leerling.

Ik weet niet hoe oud jij zelf bent, maar bij mij op school is er ooit wel een meisje geweest dat in de laatste klas van het VWO verliefd werd op de nieuwe gymleraar. Pas toen zij van school was konden ze hun gevoelens uiten, maar ze zijn nu wel getrouwd. Het is dus niet onmogelijk, maar als jij 15 bent en je docent is al volwassen geef ik het weinig kans van slagen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-03-2015, 22:55
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Topic even verplaatst naar het goede subforum
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 30-03-2015, 19:48
popje2000
popje2000 is offline
Citaat:
Als hij te handtastelijk wordt, en jij vindt dat niet prettig, moet je dat aangeven.
Verder zou ik proberen jouw gevoelens te negeren en zeker niet zijn eventuele gevoelens aan te moedigen. Hij kan zijn baan kwijtraken als hij toegeeft dat hij gevoelens heeft voor een leerling.

Ik weet niet hoe oud jij zelf bent, maar bij mij op school is er ooit wel een meisje geweest dat in de laatste klas van het VWO verliefd werd op de nieuwe gymleraar. Pas toen zij van school was konden ze hun gevoelens uiten, maar ze zijn nu wel getrouwd. Het is dus niet onmogelijk, maar als jij 15 bent en je docent is al volwassen geef ik het weinig kans van slagen

Hij is niet erg aantastelijk maar het valt me steeds meer op dat hij me ziet en weet waar ik me bevind. Ik heb nog nooit zulke gevoelens voor iemand gehad. Ik hou echt van hem!! 😍 wat moet ik doen? Ik ben 15 en
hij is in de 20 , maar hij lijkt eerder een student!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2015, 08:56
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Hoe leuk het ook allemaal lijkt. Vergeet hem. Dit kan en mag niet. En dat zal je leraar ook wel weten. Anders blijf je er zo mee zitten. Of praat een keer met hem na de les.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2015, 09:47
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hoe kan je van hem houden, ken je hem daar goed genoeg voor? Je ziet hem alleen in schoolcontext! Dan kan hij nog zo leuk lijken, ik denk dat "houden van" een beetje ver gaat. Daarvoor moet je elkaar i.m.o. toch wat beter, ook persoonlijk kennen. Je bent gewoon verliefd op iemand die niet bereikbaar is (hoe lief hij ook naar je kan lachen, zijn functie staat niet toe dat hij gevoelens voor je uitspreekt). Droom in stilte of get over it, anders kan je hem flink in de problemen brengen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 31-03-2015, 19:26
popje2000
popje2000 is offline
Citaat:
Hoe kan je van hem houden, ken je hem daar goed genoeg voor? Je ziet hem alleen in schoolcontext! Dan kan hij nog zo leuk lijken, ik denk dat "houden van" een beetje ver gaat. Daarvoor moet je elkaar i.m.o. toch wat beter, ook persoonlijk kennen. Je bent gewoon verliefd op iemand die niet bereikbaar is (hoe lief hij ook naar je kan lachen, zijn functie staat niet toe dat hij gevoelens voor je uitspreekt). Droom in stilte of get over it, anders kan je hem flink in de problemen brengen.
Ik weet gewoon dat de gevoelens wederzijds zijn!! En we kunnen het toch stil houden?
Ik wil het niet opgeven...
Ik wil hem, alleen hem! Ik weet niet of ik ooit nog iemand zo graag zal zien! En hij is nu eenmaal een fantastiche man! Ik zie hem genoeg om hem te kennen...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2015, 19:28
popje2000
popje2000 is offline
Citaat:
Hoe leuk het ook allemaal lijkt. Vergeet hem. Dit kan en mag niet. En dat zal je leraar ook wel weten. Anders blijf je er zo mee zitten. Of praat een keer met hem na de les.
We kunnen het stil houden? Als hij dat weet, waarom geeft hij dan steeds zulke signalen! Wat zou ik hem dan moeten zeggen? Ik wil me niet voorschut zetten?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2015, 19:50
Verolo
Verolo is offline
Maar je wilt toch niet in die onzekerheid blijven zitten? Ik zou als ik jouw was ook een keer na de les met hem gaan praten. Dan heb je tenminste duidelijkheid. En dan niet gelijk vragen of hij jouw ook leuk vind. Zeg tegen hem dat de signalen die hij geeft je in de war maken. Wat hij daarmee bedoelt.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2015, 11:10
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
We kunnen het stil houden? Als hij dat weet, waarom geeft hij dan steeds zulke signalen! Wat zou ik hem dan moeten zeggen? Ik wil me niet voorschut zetten?
Zeg hem idd dat je in de war raakt Door zijn mogelijke signalen. Hij heeft wss niet eens door dat hij dat doet.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2015, 21:42
popje2000
popje2000 is offline
Citaat:
Zeg hem idd dat je in de war raakt Door zijn mogelijke signalen. Hij heeft wss niet eens door dat hij dat doet.
Ik durf echt niet met hem te gaan praten. Ik wil me niet zo belachelijk maken. Ik wacht liever af! Denk je dat een relatie mogelijk zou zijn?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2015, 22:56
Silvergirl98
Silvergirl98 is offline
Ja, sws in je dromen. Maar meer echt niet! Sorry
Met citaat reageren
Oud 02-04-2015, 07:46
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik durf echt niet met hem te gaan praten. Ik wil me niet zo belachelijk maken. Ik wacht liever af! Denk je dat een relatie mogelijk zou zijn?
In elk geval niet zo lang jij daar nog op school zit, dat kan hem zijn baan kosten.
Stiekem op de leraar verliefd zijn kan prima, maar ik zou geen verwachtingen hebben dat het echt serieus iets gaat worden. Wat zou hij moeten met je meisje dat zo veel jonger is?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-04-2015, 15:54
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Nee een relatie zit er niet in. Maar als je van die gevoelens af wil moet je met hem praten. Zeg dat jij vindt dat hij subtiele flirts tiepast. En dat jij dat niet wil. Of blijf stiekem in je gedachtes met hem in je hoofd en er veranderd verder niks.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2015, 09:42
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Kan het zijn dat hij zo vaak naar jou kijkt omdat hij merkt dat jíj zo vaak naar hém kijkt?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2015, 21:57
popje2000
popje2000 is offline
Citaat:
Kan het zijn dat hij zo vaak naar jou kijkt omdat hij merkt dat jíj zo vaak naar hém kijkt?
Ik kijk hem nooit echt aan. De laatste tijd als ik ergens ben op school merk ik dat hij mijn kant opkijk. Hij passeert me ook vaak hoewel er andere snellere wegen zijn...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2015, 21:58
popje2000
popje2000 is offline
Citaat:
Nee een relatie zit er niet in. Maar als je van die gevoelens af wil moet je met hem praten. Zeg dat jij vindt dat hij subtiele flirts tiepast. En dat jij dat niet wil. Of blijf stiekem in je gedachtes met hem in je hoofd en er veranderd verder niks.
Ik wacht liever af ipv met hem te gaan praten. Nu is het toch vakantie en kan ik hem proberen uit mijn hoofd te zetten.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2015, 12:28
Verolo
Verolo is offline
Verwacht je dat hij een keer naar jouw toekomt? Ik snap dat je liever afwacht, maar je moet eens goed nadenken over wat en hoe je het gaat zeggen. Maak eens een lijstje met voor en nadelen over een relatie met een leraar. Kijk dan goed naar alle punten die je hebt opgeschreven en neem dan een besluit. Luister naar je verstand, gevoel en hart.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-04-2015, 18:07
popje2000
popje2000 is offline
Citaat:
Nee een relatie zit er niet in. Maar als je van die gevoelens af wil moet je met hem praten. Zeg dat jij vindt dat hij subtiele flirts tiepast. En dat jij dat niet wil. Of blijf stiekem in je gedachtes met hem in je hoofd en er veranderd verder niks.
Ik wil dat juist WEL! Ik zou niets liever willen. Maar ik durf echt nog niet te gaan praten... Ik wacht liever af of zijn signalen te duidelijk worden.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2015, 18:11
popje2000
popje2000 is offline
Citaat:
Verwacht je dat hij een keer naar jouw toekomt? Ik snap dat je liever afwacht, maar je moet eens goed nadenken over wat en hoe je het gaat zeggen. Maak eens een lijstje met voor en nadelen over een relatie met een leraar. Kijk dan goed naar alle punten die je hebt opgeschreven en neem dan een besluit. Luister naar je verstand, gevoel en hart.
Ik weet dat jullie allemaal vinden dat een relatie met een leraar niet hoort, maar ik ben nu eenmaal op HEM verliefd geworden. Het vreemde is dat ik al 2 jaar van 'm les heb en dat de gevoelens er pas van januari zijn. Eigenlijk staart hij naar mij en het viel me pas in januari op. Ik kan niet kiezen voor wie ik val, helaas! Mijn verstand zegt: wacht af , en hij houdt van jou! Mijn gevoel zegt dat het kan, klopt en gaat lukken! En m'n hart vertelt: he's the one! Hij lijkt wel gemaakt voor mij!

Wat denk jij?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2015, 20:58
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Hij geeft "signalen" af. Heeft hij al eens letterlijk gezegd dat ie verliefd op je is? Ik denk dat jij in een droomwereldje leeft.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 15-04-2015, 23:01
ZaadPlantje
Avatar van ZaadPlantje
ZaadPlantje is offline
Citaat:
Ik weet dat jullie allemaal vinden dat een relatie met een leraar niet hoort, maar ik ben nu eenmaal op HEM verliefd geworden. Het vreemde is dat ik al 2 jaar van 'm les heb en dat de gevoelens er pas van januari zijn. Eigenlijk staart hij naar mij en het viel me pas in januari op. Ik kan niet kiezen voor wie ik val, helaas! Mijn verstand zegt: wacht af , en hij houdt van jou! Mijn gevoel zegt dat het kan, klopt en gaat lukken! En m'n hart vertelt: he's the one! Hij lijkt wel gemaakt voor mij!

Wat denk jij?
Beetje high van de drugs?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2015, 13:44
Verolo
Verolo is offline
Ik vind dit echt een lastige situatie voor je. Natuurlijk kun je niet kiezen op wie je verliefd word. En uit je reactie blijkt dat je echt veel voor hem voelt. Maar bedoel van dat staren dat hij je dan diep in de ogen kijkt? Of dat hij naar je staart als je iets uitlegt of aan het werken bent?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2015, 21:30
popje2000
popje2000 is offline
Citaat:
Ik vind dit echt een lastige situatie voor je. Natuurlijk kun je niet kiezen op wie je verliefd word. En uit je reactie blijkt dat je echt veel voor hem voelt. Maar bedoel van dat staren dat hij je dan diep in de ogen kijkt? Of dat hij naar je staart als je iets uitlegt of aan het werken bent?
Hij kijkt echt diep in mijn ogen! Als hij voorbij loopt, zoekt hij me echt op met zn ogen! Onze speelplaats hangt vol met leerlingen, waarom kijkt hij dan naar mij?? En in de les terwijl ik aan het schrijven was, merkte ik dat hij me aankeek, dus keek ik hem aan en hij keek heel snel weg! Ik weet niet wat er met hem aan de hand is! Is hij verliefd of is er een andere reden? Alleszins weet ik dat hij dit niet bij mn vriendinnen doet .
Met citaat reageren
Oud 25-04-2015, 16:02
Verolo
Verolo is offline
Mijn advies is dat je met hem moet praten. Vraag waarom hij je zo aankijkt en dat je je niet meer zo goed kan concentreren. Als je blijft wachten en steeds uitstelt, kom je niks te weten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2020, 22:14
flamingo69
flamingo69 is offline
Citaat:
Hij kijkt echt diep in mijn ogen! Als hij voorbij loopt, zoekt hij me echt op met zn ogen! Onze speelplaats hangt vol met leerlingen, waarom kijkt hij dan naar mij?? En in de les terwijl ik aan het schrijven was, merkte ik dat hij me aankeek, dus keek ik hem aan en hij keek heel snel weg! Ik weet niet wat er met hem aan de hand is! Is hij verliefd of is er een andere reden? Alleszins weet ik dat hij dit niet bij mn vriendinnen doet .
popje!! hoe is dit verhaal afgelopen?? vertel mij alles!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verliefd op leraar? (ander soort topic dan 'Verliefd op leerkracht')
Alistar
72 15-02-2007 01:53
Liefde & Relatie Verliefd op een leraar..
Suzy Q
47 07-11-2003 16:24
Liefde & Relatie Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar)....
Verwijderd
31 20-03-2003 15:19
Liefde & Relatie is mijn leraar verliefd op mij?
HelpMePlease
16 01-10-2002 20:49
Liefde & Relatie verliefd op mijn leraar
marliesbakker
5 23-04-2002 20:52
Algemene schoolzaken is mijn leraar verliefd op mij?
HelpMePlease
1 27-02-2002 19:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:07.