Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2020, 17:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Jaren vijftig woning waar heel veel gezinnen voor ons bedacht hebben om op dezelfde lokatie rolgordijnen op te hangen waardoor de hele muur een grote gatenkaas is en twee mensen die niet graag klussen.
Dus hij hangt, en als je voorzichtig bent kan ie open en dicht. En als je het donker wil hebben heb je een rolluik.
Oh dat is kut idd

Citaat:
Speaking of verhuizen: ik had m'n ouders aan de lijn en m'n vader zei dat 'ie de zolder aan het leegruimen was zodat ik daar kon slapen, en het is lief, maar ook teringdeprimerend.
Zelfs antikraak kan ik niks vinden.
Lief van je ouders maar ik snap dat je het eigenlijk niet wil. Ik moet er ook niet aan denken.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Oud 14-12-2020, 18:54
Verwijderd
Waar zegt ze dat ze het eigenlijk niet wil?
Oud 14-12-2020, 19:06
Verwijderd
Fijn dat je ouders zo meedenken HO, maar hopelijk vind je alsnog gauw wat!
Oud 14-12-2020, 19:54
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Waar zegt ze dat ze het eigenlijk niet wil?
Ik zeg dat ik het teringdeprimerend vind.
Tis toch Fucking sneu dat ik op mijn leeftijd weer bij m'n ouders moet wonen in een kleine kutkamer.
En ik kijk nu al uit naar de ruzies. 😒
__________________
Who's this jabroni?
Oud 15-12-2020, 16:07
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Ik heb ook een tijdje weer bij mijn moeder gewoond zoveel jaar terug omdat ik niks kon vinden. Maar toen ik net alles verhuisd had en 2 weken was gewend, vond ik een nieuw huis!

Maar het is fijn om wat zekerheid/rust te hebben, ondanks dat het niet is wat je wilt.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 15-12-2020, 16:42
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik heb het op een gegeven moment ook moeten overwegen toen het duidelijk was wanneer ik niet meer anti-kraak kon wonen en nog geen andere woonruimte gevonden had. Bij mij was het uiteindelijk niet nodig want ik vond iets 2-3 weken voordat ik van die optie gebruik moest maken, maar was toch wel blij om de optie achter de hand te hebben.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 15-12-2020, 16:58
Verwijderd
Toen ik van een of ander obscuur provinciestadje aan het IJ naar het mondaine Maastricht terugverhuisde had ik nog niet meteen woonruimte en heb ik ook nog een paar maandjes bij mijn ouders gewoond. Ja, het is aanpassen op sommige gebieden - zelfs al zeggen je ouders wellicht dat het niet hoeft, je voelt je toch bezwaard om (regelmatig) te nachtbraken als zij liggen te slapen en dat soort dingen. En na een paar maanden was ik er ook weer goed klaar mee, ook al zijn mijn ouders schatten van mensen (veel aardiger dan ikzelf ben). Maar het was veel beter uit te houden dan ik vooraf verwacht had.

Moet wel zeggen dat dat natuurlijk niet ten tijde van een pandemie was. Dat scheelt nogal.
Oud 15-12-2020, 19:17
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Het nachtbraken zijn ze wel van me gewend, want ik ben nooit anders geweest. Maar ik maak me het meest druk over het gebrek aan privacy (er is geen deur in de zolderkamer, alleen een ladder, dus je kan alles horen) en de commentaren van m'n vader. Hij ziet nog steeds niet helemaal in dat de banen voor 30+ers zonder diploma's niet voor het oprapen liggen en dat ik zelfs met fulltime werk nog niet genoeg verdien voor de meeste huisjes. En altijd als ik op visite ging was ik aan het eind van de dag gesloopt. Ze bedoelen het goed, maar we botsen op zo veel punten dat het erg interessant zal worden.
Laten we hopen dat het allemaal niet nodig is...
__________________
Who's this jabroni?
Oud 15-12-2020, 20:35
Verwijderd
Als ik hoor hoe HO soms over d'r ouders praat (dan heb ik het over de inhoud, niet de toon mocht het voorgaande dat impliceren) zou ik denk ik serieus overwegen om op straat te gaan wonen in plaats van naar m'n ouders. Heb je je net van die tokkies losgeworsteld, zit je er weer mee opgescheept.

Ik denk dat veel mensen zich niet realiseren hoe kut zo'n ongemakkelijke relatie met je ouders is.
Oud 16-12-2020, 08:03
Verwijderd
Oh jongens als het kon he, dan kocht ik een kasteel en ontwierp ik er een forumvleugel bij en kreeg iedereen zijn eigen suite waarmee jullie konden doen wat jullie wilden. Ik zou de hele dag veel koken en voor iedereen zorgen, en er zou altijd genoeg ruimte voor iedereen zijn - inclusief huisdieren,- en ik zou.kaarsjes branden en koken en knuffelen en wandelen en luisteren en er zijn net zolang tot alle donker in alle hoofden weg is. En niemand hoeft er ooit weg alssie niet wil.
Oud 16-12-2020, 08:29
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Oh jongens als het kon he, dan kocht ik een kasteel en ontwierp ik er een forumvleugel bij en kreeg iedereen zijn eigen suite waarmee jullie konden doen wat jullie wilden. Ik zou de hele dag veel koken en voor iedereen zorgen, en er zou altijd genoeg ruimte voor iedereen zijn - inclusief huisdieren,- en ik zou.kaarsjes branden en koken en knuffelen en wandelen en luisteren en er zijn net zolang tot alle donker in alle hoofden weg is. En niemand hoeft er ooit weg alssie niet wil.
Als iedereen ingeënt is, dan kan je aan de slag
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 16-12-2020, 08:57
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Oh jongens als het kon he, dan kocht ik een kasteel en ontwierp ik er een forumvleugel bij en kreeg iedereen zijn eigen suite waarmee jullie konden doen wat jullie wilden. Ik zou de hele dag veel koken en voor iedereen zorgen, en er zou altijd genoeg ruimte voor iedereen zijn - inclusief huisdieren,- en ik zou.kaarsjes branden en koken en knuffelen en wandelen en luisteren en er zijn net zolang tot alle donker in alle hoofden weg is. En niemand hoeft er ooit weg alssie niet wil.
Oud 16-12-2020, 12:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh jongens als het kon he, dan kocht ik een kasteel en ontwierp ik er een forumvleugel bij en kreeg iedereen zijn eigen suite waarmee jullie konden doen wat jullie wilden. Ik zou de hele dag veel koken en voor iedereen zorgen, en er zou altijd genoeg ruimte voor iedereen zijn - inclusief huisdieren,- en ik zou.kaarsjes branden en koken en knuffelen en wandelen en luisteren en er zijn net zolang tot alle donker in alle hoofden weg is. En niemand hoeft er ooit weg alssie niet wil.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-12-2020, 11:02
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
De baby is oefenen op de kinderopvang. ze worden zo snel groot.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 24-12-2020, 00:17
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Duurt niet lang meer of de baby is zo groot dat ie vervelender is dan dat ie schattig is
__________________
Forumdownie
Oud 24-12-2020, 05:56
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik vind eigenlijk dat de baby steeds schattiger is dan vervelend, want dat parasitaire gedrag van in 't begin met tien voedingen per dag is voorbij.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 24-12-2020, 09:12
Verwijderd
Citaat:
De baby is oefenen op de kinderopvang. ze worden zo snel groot.
Hoe ging het? De eerste keer dat Doris naar de gastouder ging voelde ik me echt onthand
Oud 24-12-2020, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Duurt niet lang meer of de baby is zo groot dat ie vervelender is dan dat ie schattig is
Pasgeborenen zijn geen reet aan, heb je ooit een baby gezien man? Alleen maar janken en melk zuipen. Ik hou van de garnaal maar de eerste weken slaan echt nergens op. Iedereen die ik spreek die niet een hormonale eierstokrammelende vrouw is, is het daarmee eens eigenlijk.
Oud 24-12-2020, 10:29
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Hoe ging het? De eerste keer dat Doris naar de gastouder ging voelde ik me echt onthand
Ertur heeft gebracht en gehaald ik vond het wel wat spannend, terwijl de garnaal ook al bij opa en oma is geweest voor een middag en daarmee had ik weinig problemen. maar alles ging goed.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 24-12-2020, 14:02
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
De testresultaten van mijn broer zijn goed
Oud 24-12-2020, 14:26
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Fijn
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 24-12-2020, 15:05
Verwijderd
Citaat:
De testresultaten van mijn broer zijn goed
Oh wauw
Oud 24-12-2020, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Ertur heeft gebracht en gehaald ik vond het wel wat spannend, terwijl de garnaal ook al bij opa en oma is geweest voor een middag en daarmee had ik weinig problemen. maar alles ging goed.
Mooi!
Oud 24-12-2020, 15:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
De testresultaten van mijn broer zijn goed
Wat fijn!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 24-12-2020, 16:15
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
De testresultaten van mijn broer zijn goed
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 24-12-2020, 17:15
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
De testresultaten van mijn broer zijn goed
dat is goed de kerst in!
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 24-12-2020, 22:45
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
De testresultaten van mijn broer zijn goed
Yaaay! Fijne feestdagen, koeks!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 25-12-2020, 02:45
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ah wat fijn Koekje!
Oud 25-12-2020, 07:40
Verwijderd
Fijne kerstdagen allemaal <3
Oud 25-12-2020, 07:40
Verwijderd
Ik word een beetje verdrietig van het aanzicht van een leeg top2000 café.
Oud 25-12-2020, 09:06
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Fijne kerstdagen

Ze hebben het toch nog best oké opgelost met alle schermen in het café. Best mogelijke oplossing dit denk ik
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 25-12-2020, 10:09
Verwijderd
Dat denk ik ook, maar dan nog word ik er verdrietig van.
Oud 25-12-2020, 11:52
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Merry Xmas allemaal
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 25-12-2020, 15:40
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Fijne kerst allemaal
Oud 26-12-2020, 02:50
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Happy birthday baby Jesus!

Ik hoop dat jullie je allemaal hebben volgestouwd. Ik iig wel.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-12-2020, 10:04
Verwijderd
Wat vieren we godverdomme op 1 januari dan?
Oud 26-12-2020, 11:08
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Dat is alvast een goed kerstcadeau geweest! Geef T. maar duizend knuffels en een hommelbiertje.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 27-12-2020, 13:43
Verwijderd
Hallo allemaal! Heeft iedereen de kerstdagen overleefd?
Oud 27-12-2020, 15:43
Verwijderd
Hoi! Macrador heeft me twee keer gestoken, één keer met een schaar en één keer met een uienkam. Just a flesh wound though.
Oud 27-12-2020, 15:43
Verwijderd
En jij?
Oud 27-12-2020, 16:43
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ja! Nog nooit zo'n chille kerst in Nederland gehad. En we hadden ons eigen kerstwonder met een baby die sinds kerstavond 8 uur aaneengesloten kan slapen.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 27-12-2020, 17:15
Verwijderd
Oh wat goed
Oud 27-12-2020, 17:16
Verwijderd
Hebben jullie elkaar nog cadeautjes gegeven?
Oud 27-12-2020, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Hoi! Macrador heeft me twee keer gestoken, één keer met een schaar en één keer met een uienkam. Just a flesh wound though.
Twee keer! Is dat meer of gemiddeld dan op een normaal?
Citaat:
En jij?
Kerstavond was heel relaxed, 1e kerstdag maakte mijn schoonmoeder 3 van de 4 gerechten die ze al tien jaar maakt bij bijzondere gelegenheden en tweede kerstdag maakten mijn zusje en haar vriend een hele goede pubquiz om digitaal met z'n allen te spelen.
Citaat:
Ja! Nog nooit zo'n chille kerst in Nederland gehad. En we hadden ons eigen kerstwonder met een baby die sinds kerstavond 8 uur aaneengesloten kan slapen.
Awesome. Zijn jullie meestal weg met kerst? Familie gezien? Wat een kerstwonder inderdaad die van ons besluit de laatste tijd om tussen 2200 en 0030 wakker te zijn en dan door te slapen tot 1100. Eens zien of we daar wat aan kunnen veranderen.
Citaat:
Hebben jullie elkaar nog cadeautjes gegeven?
ik kreeg een hanger met de E van Ella en Jos kreeg een ring. Van mijn schoonmoeder kreeg ik Flavour van Ottolenghi.
Oud 27-12-2020, 20:40
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Dat is alvast een goed kerstcadeau geweest! Geef T. maar duizend knuffels en een hommelbiertje.
Dat zeker!
Oud 27-12-2020, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Twee keer! Is dat meer of gemiddeld dan op een normaal?
Nee is gezellig normaal wel hoor.

Citaat:
Kerstavond was heel relaxed, 1e kerstdag maakte mijn schoonmoeder 3 van de 4 gerechten die ze al tien jaar maakt bij bijzondere gelegenheden en tweede kerstdag maakten mijn zusje en haar vriend een hele goede pubquiz om digitaal met z'n allen te spelen.
Oh gezellig Klinkt goed allemaal
Oud 27-12-2020, 21:06
Verwijderd
Kreeg jij behalve schaar- en uienkamsteekwonden nog iets anders?
Oud 27-12-2020, 21:07
Verwijderd
Zo'n groot kraslot van 10 euro met 20 euro erop heuh.
Oud 27-12-2020, 21:08
Verwijderd
Vooral heel relaxed hier, eigenlijk. Ik moet over 3 weken weer aan het werk en wil die relaxedheid niet opgeven en ik moet nog bedenken hoe ik dat ga doen.
Oud 27-12-2020, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Zo'n groot kraslot van 10 euro met 20 euro erop heuh.
Dikke winst dus.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30.