Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2002, 18:10
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Ja ik weet het, het klinkt stom. Maar..

Het is mijn mentor en nu hebben wij op het voortgezet sowieso een heel ander contact met onze leraren dan op de middelbare school. We noemen ze bij de voornaam en zeggen je, jij en jouw. Nu heb ik met alle docenten echt heel leuk contact. Zijn gewoon lief en veel humor, maar deze is zo anders tegen mij. Hij zegt altijd 'lieverdje'. en ik zit tegenover hem bij een speciale les. Dat bestaat uit 5 leerlingen en hem. Hij kijkt dan constant en lacht zo raar. Hij is wel heel lief dat wel, ook niet vies want hij doet geen rare dingen. Hij weet mijn verleden....wat dat is ga ik niet hier open en bloot vertellen tot nu toe maar toch. Hij weet dingen van mij en we hebben vaak goede gesprekken. Hij helpt me ook wel goed. Maar hij zei een keertje naar de les 'Ik vind je gewoon té aardig, ik zei wat? hij zegt: 'Ja sorry ik vind je té leuk, té aardig en daarom kan ik niet boos op je worden of streng tegen je doen omdat ik jou té aardig vind'. Ik zei wat bedoel je daarmee dan? Hij zo zoals ik het zeg. Ik zei 'nee hoe'. Hij zegt 'weet je wat, laat maar zitten ik heb dit nooit gezegd'.

Maar als ik dan met hem praat kijkt hij zo vreemd. hij noemt mij altijd het liefste en drukste meisje van de klas. Hij raakt me wel vaak aan zeg maar op me schouder of aait over me hoofd. Nu had ik hem net aan de telefoon en dan klinkt hij ook zo vreemd. Hij doet zo, ja hoe noem je dat, gewoon écht lief tegen me.

Hij zei tegen me in een gesprek. Ik wil dat je het haalt, je bent een topmeid en ik hou van je. ik zei wat, hij zegt ja ik hou van je. Ik vind je zo gezellig en aardig dus denk niet dat ik je pest.....(ging allemaal over me gedrag in de klas)

Maar goed, ik vind dus samengevat dat hij 'anders' doet tegen mij, vinden ook de meiden uit mijn klas. Zo kwam ik op een dag online bij MSN toen stond er .....@chello.nl heeft je toegevoegd, accepteren of weigeren. Nou dit was dus mijn leraar. Ik schrok wel, hij was online en ik praatte tegen hem. HIj ging iedere keer off en online toen. Toen ik dit aan hem vroeg de volgende dag werd hij rood en ontkende het en zei van niks te weten. Ik zei dat het niet anders kon, hij zei 'o ja, maar dat ging per ongeluk via me hotmail, toen ik me mail checkte heb ik je per ongeluk toegevoegd'. Maar ligt het aan mij!? Toevoegen kan toch niet via je hotmail of ben ik nu gek?

Anyway, wat denken jullie ervan? Hij doet altijd zo anders tegen mij, hij kijkt zo vreemd, bepaalde opmerkingen. Maar...hij is dus niet vies tegen me. Hij is meer lief en zorgzaam, maar kom op dingen als 'ik hou van je, ik vind je té aardig en té leuk dat zeg je toch niet? Wat denken jullie ervan?

Toen wij op werkweek waren was hij onze begeleider, we deden het spelletje 'doen, durf of de waarheid'. Hij had de waarheid. ik vroeg 'ben je wel eens verliefd geweest op een leerling'. Hij werd rood, keek naar beneden toen naar mij en zei 'ja'. Wij barstte in lachen uit en dachten in eerst instantie dat hij ons fokte. Later zei hij in de bus tegen mij 'dat van dat spelletje was geen grapje, ik ben weleens verliefd op leerlingen hoor'. Dus.....

Wat moet ik nou? wat moet ik denken?....ben ik gek of hij? Nogmaals, hij is niet vies of zo'n vieze oude arrogante man. Gelukkig. hij is lief, en ja gewoon aardig dat zegt iedereen maar afgezien daarvan. wat moet ik met hem?
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Advertentie
Oud 27-02-2002, 18:31
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
School --> liefde en relatie
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Leraar verliefd op mij?
popje2000
25 20-11-2020 21:14
Liefde & Relatie Verliefd op oudere man.
Chocolade-ijsje
15 30-10-2009 00:14
Liefde & Relatie Verliefd op leraar? (ander soort topic dan 'Verliefd op leerkracht')
Alistar
72 15-02-2007 00:53
Liefde & Relatie Verliefd op een leraar..
Suzy Q
47 07-11-2003 15:24
Liefde & Relatie Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar)....
Verwijderd
31 20-03-2003 14:19
Liefde & Relatie is mijn leraar verliefd op mij?
HelpMePlease
16 01-10-2002 19:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:12.