Oud 28-08-2011, 16:25
dhv
dhv is offline
hallo.
mijn vriendin en ik hebben allebei voor het eerst seks, na voor de eerste keer haar gebeft te hebben heeft ze nu last van een rood jeukend bultje ongeveer in haar vagina. het doet geen pijn maar is rood en jeukt heel erg. we hebben geen idee wat dit kan zijn? wat ze er aan moet doen? het doet geen pijn maar steekt alleen een beetje, wel meer afscheiding als normaal. we zijn er erg bezorgd over. soa lijkt me niet? want we hebben allebei voor het eerst seks..

graag jullie reactie?

alvast bedankt!!

Laatst gewijzigd op 28-08-2011 om 19:10.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 16:59
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Als het in de buurt is kan het een ingegroeid haartje zijn (al ze zich scheert). Maar als het echt binnenin is zou ik het niet weten.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 17:37
dhv
dhv is offline
oke, dat doet ze niet, maar in ieder geval bedankt!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 17:52
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
als het een bultje aan de zijkant is, vlak in/naast de ingang van de vagina, dan zou het een bartholinische cyste kunnen zijn. Dat is volkomen onschuldig, maar wel lastig. Zo'n cyste is namelijk een verstopping van de klier de de vagina vochtig maakt. heeft overigens niks met seks of beffen te maken, zoiets ontstaat volkomen toevallig, maar je kan je natuurlijk wel voorstellen dat als het al zit, dat het door seks wel geirriteerd kan raken. Je vriendin moet er alleen wel mee naar de dokter.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 17:54
dhv
dhv is offline
Citaat:
als het een bultje aan de zijkant is, vlak in/naast de ingang van de vagina, dan zou het een bartholinische cyste kunnen zijn. Dat is volkomen onschuldig, maar wel lastig. Zo'n cyste is namelijk een verstopping van de klier de de vagina vochtig maakt. heeft overigens niks met seks of beffen te maken, zoiets ontstaat volkomen toevallig, maar je kan je natuurlijk wel voorstellen dat als het al zit, dat het door seks wel geirriteerd kan raken. Je vriendin moet er alleen wel mee naar de dokter.
oke bedankt! hoe word dit behandeld als ik vragen mag? en mijn vriendin heeft ook last van meer afscheiding dan normaal?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 18:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heeft ze maar een bultje? Anders kan het ook een schimmelinfectie zijn. Daarvan krijg je ook meer afscheiding, jeuk en bultjes. Ook daarvoor is het verstandig om even naar de huisarts te gaan voordat het erger wordt en ze vergaat van de jeuk.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 18:52
dhv
dhv is offline
Citaat:
Heeft ze maar een bultje? Anders kan het ook een schimmelinfectie zijn. Daarvan krijg je ook meer afscheiding, jeuk en bultjes. Ook daarvoor is het verstandig om even naar de huisarts te gaan voordat het erger wordt en ze vergaat van de jeuk.
oke bedankt voor je reactie! maar kan je een schimmelinfectie vaker als 1 keer hebben? ze heeft het namelijk vorig jaar ook gehad. maar ik dacht dat je het maar eenmalig kon hebben? ze heeft het vorig jaar van februari t/m juni gehad. mvrg

Laatst gewijzigd op 28-08-2011 om 19:08.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 19:07
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
oke bedankt voor je reactie! maar kan je een schimmelinfectie vaker als 1 keer hebben? ze heeft het namelijk vorig jaar ook gehad. maar ik dacht dat je het maar eenmalig kon hebben? mvrg
schimmels leven op je huid, en als je huid kapot gaat dan kun je een schimmelinfectie krijgen. Sommige vrouwen hebben heel vaak last van een schimmelinfectie van onderen. Dus ja dat zou ze ook best kunnen hebben.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 19:08
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
oke bedankt! hoe word dit behandeld als ik vragen mag? en mijn vriendin heeft ook last van meer afscheiding dan normaal?
Ik zie nu dat ik je eerste post verkeerd heb gelezen, ik dat dat het bultje juist pijn deed, maar je schreef dat het geen pijn deed. dan gaat mijn verhaal van een cyste niet op. Dan is het idd waarschijnlijk weer een schimmelinfectie. waarvoor je overigens ook naar de dokter moet.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 19:12
dhv
dhv is offline
Citaat:
Ik zie nu dat ik je eerste post verkeerd heb gelezen, ik dat dat het bultje juist pijn deed, maar je schreef dat het geen pijn deed. dan gaat mijn verhaal van een cyste niet op. Dan is het idd waarschijnlijk weer een schimmelinfectie. waarvoor je overigens ook naar de dokter moet.
oke bedankt! nu zijn we er een stuk geruster op!
kunt u mij vertellen op welke manieren dit allemaal behandeld kan worden? en hoe word het onderzocht?
mvrg
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 19:15
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
oke bedankt! nu zijn we er een stuk geruster op!
kunt u mij vertellen op welke manieren dit allemaal behandeld kan worden? en hoe word het onderzocht?
mvrg
Met een schimmelinfectie kun je naar de huisarts, en die zal op het verhaal wel de diagnose kunnen stellen en dan krijgt ze daar medicijnen voor en is het als het goed is binnen een week over.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 19:33
dhv
dhv is offline
Citaat:
Met een schimmelinfectie kun je naar de huisarts, en die zal op het verhaal wel de diagnose kunnen stellen en dan krijgt ze daar medicijnen voor en is het als het goed is binnen een week over.
oke echt super bedankt!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 19:37
dhv
dhv is offline
Citaat:
Met een schimmelinfectie kun je naar de huisarts, en die zal op het verhaal wel de diagnose kunnen stellen en dan krijgt ze daar medicijnen voor en is het als het goed is binnen een week over.
dan nog 1 vraag, vorig jaar had mijn vriendin het ook, toen waren de schaamlippen erg rood. is dit altijd zo bij een schimmelinfectie? dit is namelijk nu niet het geval.

hoe groot is volgens u de kans dat dit het is?

mvrg
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 19:49
TimV
Avatar van TimV
TimV is offline
Geen idee hoe groot de kans is. Maar als je wil dat het behandeld wordt moet je daarmee naar de huisarts gaan.

Dit is een forum waar we jou advies kunnen geven, maar wil niet zeggen dat wij allemaal dokters zijn en die dat direct kunnen vertellen wat/hoe en waarom.

Zoals gezegd, ga er mee naar een huisarts, die bestaan hiervoor.

mvg
Tim
__________________
Trouw bestaat wanneer de liefde groter is dan het instinct.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 19:55
dhv
dhv is offline
Citaat:
Geen idee hoe groot de kans is. Maar als je wil dat het behandeld wordt moet je daarmee naar de huisarts gaan.

Dit is een forum waar we jou advies kunnen geven, maar wil niet zeggen dat wij allemaal dokters zijn en die dat direct kunnen vertellen wat/hoe en waarom.

Zoals gezegd, ga er mee naar een huisarts, die bestaan hiervoor.

mvg
Tim
oke, dat begrijp ik.
maar meestal krijg je wel nuttige reacties, dus waarom zou ik het niet vragen?

mvrg
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 20:01
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
dan nog 1 vraag, vorig jaar had mijn vriendin het ook, toen waren de schaamlippen erg rood. is dit altijd zo bij een schimmelinfectie? dit is namelijk nu niet het geval.

hoe groot is volgens u de kans dat dit het is?

mvrg
als je zo'n schimmelinfectie maar lang genoeg z'n werk laat doen, dan wordt het vanzelf wel rood ja. maar als je er vroeg bij bent (zoals nu) dan hoeft het niet per se rood te zijn.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 20:09
dhv
dhv is offline
Citaat:
als je zo'n schimmelinfectie maar lang genoeg z'n werk laat doen, dan wordt het vanzelf wel rood ja. maar als je er vroeg bij bent (zoals nu) dan hoeft het niet per se rood te zijn.
oke is goed, we gaan een huisarts bezoeken.. bedankt voor uw hulp!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 23:33
Qwerty333
Qwerty333 is offline
Neem metronidazol
Met citaat reageren
Oud 30-08-2011, 20:00
koekje97
Avatar van koekje97
koekje97 is offline
het kan een ingegroeid haartje zijn, of iets anders wat mis is gegaan met scheren. Als ze echt meer last heeft van afscheiding dan normaal heeft ze misschien wel een vaginaal schimmeltje
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Rooie bultjes op driehoekje!
little_princes
13 25-12-2011 22:55
Lichaam & Gezondheid Toch niet zwanger ofzo?
Cucumber.
17 23-06-2011 19:39
Lichaam & Gezondheid hoe scheer ik mijn bikinilijn goed?
karinkruiswijk
15 12-08-2009 16:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:55.