Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2012, 14:26
Verwijderd
Misschien een geschikte naamsverandering? Het aantal enquetes en vragenlijsten is net zo explosief gestegen als het aantal leden gedaald is. Of misschien is een subforum speciaal voor dergelijke activiteiten een goed idee? Gezien het aantal enquêtes zal dat wel stormlopen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2012, 15:10
Verwijderd
Agreed .
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 15:43
Verwijderd
Citaat:
een subforum speciaal voor dergelijke activiteiten
dat is er toch al? Studiezaken lijkt daar verdacht veel op!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 15:55
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Die mensen maken gewoon gebruik waar het forum qua doelgroep op gericht is, en genoeg leden en lezers zijn behulpzaam in het invullen ervan We passen het alleen aan in het geval van crosspost of als de enquête op een ander deelforum beter tot zijn recht komt.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 18:51
Verwijderd
Up want ik wilde vandaag eigenlijk ook voorstellen om er in ieder geval duidelijkheid over te doen ontstaan. Naamsverandering hoeft dan niet van mij, maar wellicht een subforum onder studiezaken of een extra aanduiding bij de tekst per forum? Heb het idee dat het nu voor de enquetemensen niet duidelijk is, terwijl ze dat wel zouden willen hebben. Heb ook het idee dat ze wel lezen, dus ergens een pijl met 'hier moet je zijn' maakt ze denk ik blij.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 19:37
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Enquetesubfora zijn al vaker ter sprake gekomen, maar op een subforum waar alleen enquetes staan kijkt geen hond.

Daarnaast kunnen enquetes prima terecht op het subforum waar ze het beste tot hun recht komen, en als er geen duidelijk subforum aanwezig is kan het meestal wel op schoolzaken/studiezaken (omdat het meestal een enquete voor een profielwerkstuk of een studie betreft). Als mensen een enquete verkeerd plaatsen is dat geen ramp en kunnen de forumbazen het simpel verplaatsen.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 19:58
Verwijderd
Ok.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 20:50
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Het aantal enquetes en vragenlijsten is net zo explosief gestegen als het aantal leden gedaald is.
Hoe kan een aantal nou explosief dalen
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2012, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Enquetesubfora zijn al vaker ter sprake gekomen, maar op een subforum waar alleen enquetes staan kijkt geen hond.
Hoe kom je hierbij?

Citaat:
Daarnaast kunnen enquetes prima terecht op het subforum waar ze het beste tot hun recht komen, en als er geen duidelijk subforum aanwezig is kan het meestal wel op schoolzaken/studiezaken (omdat het meestal een enquete voor een profielwerkstuk of een studie betreft). Als mensen een enquete verkeerd plaatsen is dat geen ramp en kunnen de forumbazen het simpel verplaatsen.
Soms worden enquetes wel verplaatst, soms niet. Een speciaal subforum lijkt me toch overzichtelijker. Mensen die niet willen invullen komen daar niet, mensen die het wél interessant vinden kunnen daar rondneuzen.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2012, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Hoe kan een aantal nou explosief dalen
De zoon van Maria Anna Schiklgruber had anders zo zijn technieken om een bepaald aantal explosief te laten dalen.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2012, 10:57
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Volgens mij had de zoon van Maria Anna Schiklgruber zeker een duidelijke visie op explosies en bepaalde aantallen, maar had hij ook een voldoende ontwikkeld vocabulaire en dito retorische vaardigheden om zo'n kromme expressie niet als eindoplossing te zien
__________________
I thought we were an autonomous collective!

Laatst gewijzigd op 13-10-2012 om 12:54. Reden: TYPOS RAUS!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2012, 12:05
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
De zoon van Maria Anna Schiklgrube zou graag zien dat we on topic bleven, denk ik.

Ik vind het wel een goed plan er een subforum voor op te zetten. Een naamsverandering van het forum is wel erg radicaal, of het moet forum.heliogabalus.com worden, dan stem ik voor.
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 13-10-2012, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij had de zoon van Maria Anna Schiklgruber zeker een duidelijke visie op explosies en bepaalde aantallen, maar had hij ook een voldoende ontwikkeld vocabulaire en dito retorische vaardigheden om zo'n kromme expressie niet als eindoplossing te zien
Als het mogelijk is is het geen kromme expressie natuurlijk, dommie.

Maargoed, relevant enzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:26.