Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2002, 21:33
forum.scholieren.com
forum.scholieren.com is offline
hoe kunnen ze nou zo'n sukkel als dat tsjakka figuur lijsttrekker maken????????

waar gaat deze wereld heen als ons land geregeerd gaat worden door een stel sukkels??! >
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2002, 21:39
Carpe Diem
Avatar van Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Mjah, zal best
__________________
What's wrong? Do you not like my mouth words?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 21:53
B@RTOLI
Avatar van B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Naar een tsjakka cultuur!!! iedereen moet zo dom en sukkelig gaan doen als hem maar ja hij schopt het toch niet tot premier en zal niet in de coalitie komen.

Vrees dat die partij niks word ( partij Tsjakka )
__________________
http://www.cyclingfx.nl/MarcoPinotti en http://www.wop2008.nl, http://www.cyclingfx.nl check it out
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 22:09
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
het trekt aandacht.
Dat blijkt al uit jouw eigen topic.

jij kiest ervoor een topic te maken over hem, niet over de lijsttrekker van de CD of SGP.

slotje
__________________
De man die bakt
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 22:54
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Kom, we gaan als clowns verkleed naar het Binnenhof met bordjes "Ik ga ook de politiek in!!!"

Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 23:53
Your NME
Your NME is offline
Tweede kamer = volksvertegenwoordiging
Volk = Dom
__________________
De wereld is mijn creatie. Jullie zijn in mijn hoofd.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 00:13
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Your NME schreef:
Tweede kamer = volksvertegenwoordiging
Volk = Dom
1e klopt.
2e gedeeltelijk, al hoewel dat deel groter lijkt te worden
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 07:41
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Kom, we gaan als clowns verkleed naar het Binnenhof met bordjes "Ik ga ook de politiek in!!!"



Citaat:
Ratelband krijgt te weinig steun voor kandidatenlijst

OOSTERBEEK - Emile Ratelband heeft nog niet voldoende ondersteuningsverklaringen ingeleverd bij de negentien kiesdistricten. Ratelband moest, evenals de andere partijen, uiterlijk dinsdagmiddag zijn kandidatenlijst voor de Kamerverkiezingen op 22 januari indienen.

Die lijst moet volgens de Kieswet worden ondersteund met dertig stemmen (handtekeningen) per kiesdistrict. Ratelband heeft volgens een woordvoerder van de Kiesraad in Den Haag nog tot vrijdag de tijd om het tekort aan handtekeningen aan te vullen.

Twee of drie

Op dit moment hebben alleen in Rotterdam meer dan dertig mensen een ondersteuningsverklaring ondertekend. In Leeuwarden waren dat er dinsdagmiddag nog maar twee. Ook in Middelburg was er tot het einde van de middag weinig animo voor het invullen van de ondersteuningsverklaringen. Slechts drie mensen hadden die ingevuld.

Geknoeid?

Toch verwachten de kiesdistricten dat Ratelband voor vrijdag de benodigde ondersteuningsverklaringen heeft. De kiesdistricten beoordelen de lijsten van alle partijen dinsdag op rechtsgeldigheid. Ook controleren zij dan de ondersteuningsverklaringen om er zeker van te zijn dat er niet mee is geknoeid. Bron.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 12:16
Atje85
Atje85 is offline
NIEUWS UITE OCHTENDEN De nieuwe lijsttrekker Haitske van de Linde van Leefbaar Nederland verdenkt haar voormalige opponent Ratelband van het onder valse voorwendselen ronselen van handtekeningen om mee te mogen doen met de verkiezingen. Ze heeft daar aangifte van gedaan bij de Kiesraad.Van de Linde zei dit in het VARA-radioprogramma De Ochtenden. In Rotterdam zouden aanhangers van Emile Ratelband handtekeningen hebben verzameld,door mensen voor te houden dat ze tekenden voor de nieuwe lijst voor Leefbaar Nederland.

bron: http://teletekst.nos.nl/cgi-bin/tt/nos/page/t/150
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 12:39
cottoncandy
Avatar van cottoncandy
cottoncandy is offline
Citaat:
Atje85 schreef:
NIEUWS UITE OCHTENDEN De nieuwe lijsttrekker Haitske van de Linde van Leefbaar Nederland verdenkt haar voormalige opponent Ratelband van het onder valse voorwendselen ronselen van handtekeningen om mee te mogen doen met de verkiezingen. Ze heeft daar aangifte van gedaan bij de Kiesraad.Van de Linde zei dit in het VARA-radioprogramma De Ochtenden. In Rotterdam zouden aanhangers van Emile Ratelband handtekeningen hebben verzameld,door mensen voor te houden dat ze tekenden voor de nieuwe lijst voor Leefbaar Nederland.

bron: http://teletekst.nos.nl/cgi-bin/tt/nos/page/t/150
ahahaaa wow
__________________
met melk meer mans
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 12:40
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
het zou mij niet verbazen met zo'n zielig figuur als ratelband......
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 12:50
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
de zoveelste topic over ratelband: wisten jullie dat ik wel eens bij een show van hem ben geweest? Dat was nog in z'n leuke tijd, zeker al zo'n 7 jaar geleden. Ik heb toen nog een tsjakka t-shirt van hem gekregen, dat ik weer te voorschijn heb gehaald nu hij weer zoveel in het nieuws is.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 12:58
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Haha "in zijn leuke tijd"

Maareh, krijg je reacties op dat t-shirt?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 13:02
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Haha "in zijn leuke tijd"

Maareh, krijg je reacties op dat t-shirt?
ik heb het op Pink Pop aangehad; ik was best wel opvallend

(kan ook door mijn Heineken-hoed zijn gekomen )
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 14:22
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Heb je ook zijn stukje in de Metro gelezen?

Waarom doet u mee?
"Ik ben geen politiek dier, slechts een verontrust burger. Het kan gewoon zo niet langer. De politiek is een strooppot. Er is alleen maar bureaucratie, geen effectiviteit."

Hoeveel kost een retourtje 2e klas Utrecht-Amsterdam?
"Dat zal zeker €27 zijn. De laatste keer dat ik de trein nam, van Arnhem naar Den Haag kon ik in de eerste klas niet eens zitten, Schandalig! Nou, toen heb ik maar aan de noodrem getrokken ( )."

Hoezo arrogant?
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 14:26
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:

Hoeveel kost een retourtje 2e klas Utrecht-Amsterdam?
"Dat zal zeker €27 zijn. De laatste keer dat ik de trein nam, van Arnhem naar Den Haag kon ik in de eerste klas niet eens zitten, Schandalig! Nou, toen heb ik maar aan de noodrem getrokken."
Over effectiviteit verbeteren gesproken...

Ik ben door zijn stomheid geslagen!
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Your NME schreef:
Tweede kamer = volksvertegenwoordiging
Volk = Dom
Helemaal mee eens.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 16:41
Atje85
Atje85 is offline
Wel raar dat je jezelf dan dom noemt
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-12-2002, 17:21
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Atje85 schreef:
Wel raar dat je jezelf dan dom noemt
Offtopic: wel eerlijk
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 18:54
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Citaat:
Your NME schreef:
Tweede kamer = volksvertegenwoordiging
Volk = Dom
Mee eens. Een toevoeging:

Leefbaar Nederland bestuur = nog dommer.

Nu Ratelband weg is heb ze weer een of ander vaag studentje dat helemaal niks van politiek afweet. Wat een baggerpartij is dat Leefbaar Nederland.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 00:45
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
S@nder schreef:

Nu Ratelband weg is heb ze weer een of ander vaag studentje dat helemaal niks van politiek afweet.


Dan heb je haar loopbaan niet goed bekeken. Ze weet iig meer af van politiek dan van geschiedenis

En wat dat bestuur betreft: die is moeten aftreden.
Er is nu een interim-bestuur.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 09:41
vrolijkevlinder
Avatar van vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Ach, we moeten de lpf gewoon niet serieus meer nemen. Omdat ze zichzelf ook niet serieus nemen. Ik stem er toch niet op. En emiel is toch al weggestemd. Ik ben benieuwd hoe die vrouw het nou gaat doen. Maar de partij zal net als leefbaar Nederland nooit door mij serieus genomen worden.
__________________
Life is beautiful, it really is, without it, you're dead.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 09:45
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
vrolijkevlinder schreef:
Ach, we moeten de lpf gewoon niet serieus meer nemen. Omdat ze zichzelf ook niet serieus nemen. Ik stem er toch niet op. En emiel is toch al weggestemd. Ik ben benieuwd hoe die vrouw het nou gaat doen. Maar de partij zal net als leefbaar Nederland nooit door mij serieus genomen worden.
wat heeft de lpf ermee te maken?
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 11:56
zjempoow
Avatar van zjempoow
zjempoow is offline
waar gaat deze wereld heen als ons land geregeerd gaat worden door een stel sukkels??! > [/B][/QUOTE]

jou stukje is ook niet het meest intelligentst moek zeggen
__________________
nu is de boot aan!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 11:04
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Wat een suf gezeik hier over Ratelband. Dat tsjakka gedoe is gewoon een toneelstukje dat hij opvoert. Als hij wil kan hij wel degelijk serieus zijn.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2002, 11:16
barkrukkie
barkrukkie is offline
Je kunt van Ratelband veel zeggen, maar er zijn maar weinig mensen die zoveel verdienen met 'onzin vertellen' (zoals de meeste mensen het noemen).
Hij kan gewoon goed zijn mening opdringen en daar (veel) geld mee verdienen. Zolang er mensen zijn die stom genoeg zijn om 'm te geloven, laat die man dan toch fijn van hun stomheid profiteren
__________________
[spAm]
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 11:19
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Wat een suf gezeik hier over Ratelband. Dat tsjakka gedoe is gewoon een toneelstukje dat hij opvoert. Als hij wil kan hij wel degelijk serieus zijn.
Behalve als je dan over sex begint....

Hij is een gestoorde gek als ie meent dat het normaal is om een vrouw te verkrachten als je als man de avond met haar hebt doorgebracht en alles betaald hebt.
(aldus Haitske in Metro (hoewel ze het woord verkracht niet in haar mond nam, maar zei dat hij het normaal vond om een vrouw vast te binden om dan te doen wat je als echte man te doen staat )

Dat ie maar terug naar zijn hol gaat en daar nooit meer uit komt!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 11:20
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
barkrukkie schreef:
Je kunt van Ratelband veel zeggen, maar er zijn maar weinig mensen die zoveel verdienen met 'onzin vertellen' (zoals de meeste mensen het noemen).
Hij kan gewoon goed zijn mening opdringen en daar (veel) geld mee verdienen. Zolang er mensen zijn die stom genoeg zijn om 'm te geloven, laat die man dan toch fijn van hun stomheid profiteren
Met het gevolg dat wij zo'n gek als premier krijgen ooit?

Nee, bedankt.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 13:26
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Met het gevolg dat wij zo'n gek als premier krijgen ooit?

Nee, bedankt.
Het volk kiest indirect ook de premier. Als Ratelband 't volk zo gek krijgt om op zijn partij te stemmen, en hij zou het overduidelijke merendeel behalen, dan is de kans groot dat hij premier wordt. Maar aangezien het niet erg waarschijnlijk is dat zijn partij veel stemmen zal krijgen, zal dat wel niet gebeuren. En dat is ook maar goed ook, want Ratelband is wel slim in het bespelen van mensen, maar hij heeft van politieke zaken weinig verstand (lijkt me)
__________________
[spAm]
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 17:41
Atje85
Atje85 is offline
Hij staat zelf op nummer 1 neem ik aan
T zou al erg genoeg zijn als hij 1 zetel haalt.
Zie t al voor me hoor, Ratelband in duscussie in de 2e Kamer..
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 19:27
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Atje85 schreef:

Zie t al voor me hoor, Ratelband in duscussie in de 2e Kamer..
Haha

Ik zou het eigenlijk wel eens 1 keer willen zien, maar dan ook maar slechts 1 keer
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 20:31
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Haha

Ik zou het eigenlijk wel eens 1 keer willen zien, maar dan ook maar slechts 1 keer
Haha, ja inderdaad, 1 keer, maar niet meer
Wat moeten ze internationaal van ons land denken, met zo een politiek
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 08:29
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Ratelband is bij mij op de groep geweest.

tegen mij en 2 anderen:"zo jongens lekker achter de meiden aan. 3 musketiers hahaha"

daar gruwel je toch van? zo iemand hoort geen lijsttrekker te worden.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 14:39
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
Ratelband is bij mij op de groep geweest.

tegen mij en 2 anderen:"zo jongens lekker achter de meiden aan. 3 musketiers hahaha"

daar gruwel je toch van? zo iemand hoort geen lijsttrekker te worden.
ach, hij heeft ook zn ex vrouw in elkaar geslagen dus
ik heb een paar weken geleden nog wat beelden van m gezien op tv, echt gewelddadig die gast
die gast is echt oversext
en dan lukt t m ook nog om 30(dacht ik) handtekening per district te krijgen, sommige mensen zijn dus echt dom
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 15:35
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Atje85 schreef:
dan lukt t m ook nog om 30(dacht ik) handtekening per district te krijgen, sommige mensen zijn dus echt dom
Ja en ???

Als het mij gevraagd werd zou ik ook tekenen. Simpel weg omdat ik vind dat iedereen die mee wil kunnen doen, ook mee moet kunnen doen. Maakt me dan echt niet uit of die partij extreem rechts of extreem links is. Het gaat mij in dit geval om een principe kwestie.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 17:51
NERD
Avatar van NERD
NERD is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Ja en ???

Als het mij gevraagd werd zou ik ook tekenen. Simpel weg omdat ik vind dat iedereen die mee wil kunnen doen, ook mee moet kunnen doen. Maakt me dan echt niet uit of die partij extreem rechts of extreem links is. Het gaat mij in dit geval om een principe kwestie.
Sluit ik me volledig bij aan, wat dat betreft ben ik een liberaal in hart en nieren. Ik snap alleen niet wat iedereen zich toch allemaal druk maakt over die hele figuur Ratelband. Het lijkt mij niet meer dan normaal dat LN onder de kundige leiding van de heer Ratelband niet verder zal komen dan 0 zetels. Of ben ik nu te naief?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-12-2002, 22:36
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Ja en ???

Als het mij gevraagd werd zou ik ook tekenen. Simpel weg omdat ik vind dat iedereen die mee wil kunnen doen, ook mee moet kunnen doen. Maakt me dan echt niet uit of die partij extreem rechts of extreem links is. Het gaat mij in dit geval om een principe kwestie.

Ik ben ook voor komst van nieuwe partijen, maar dan vind ik wel dat die partij een beetje serieus moet overkomen. Bij de komst van LN dacht ik dat, de LPF in wat mindere mate. Maar de conservatieven en lijstratelband en al die shit, dat hoeft van mij niet.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 11:14
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Citaat:
Gatara schreef:

Dan heb je haar loopbaan niet goed bekeken. Ze weet iig meer af van politiek dan van geschiedenis
[/B]
http://www.leefbaarnederland.nl/kand...vandelinde.htm

Baantje als winkelhulp. Wel een atheneum diploma, maar de universitaire studie afgebroken na 5 maanden.

Ik heb hier HEEL weinig vertrouwen in. Maar ja, we zullen wel zien hè.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 16:12
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
BARON schreef:
de zoveelste topic over ratelband: wisten jullie dat ik wel eens bij een show van hem ben geweest? Dat was nog in z'n leuke tijd, zeker al zo'n 7 jaar geleden.
Een jaar of vijf geleden kwam hij een show geven bij ons op school. Was wel grappig voor een keertje.

Citaat:
S@nder schreef:

Nu Ratelband weg is heb ze weer een of ander vaag studentje dat helemaal niks van politiek afweet. Wat een baggerpartij is dat Leefbaar Nederland.
Men had blijkbaar meer vertrouwen in Van de Linde als in Ratelband. Dat zegt wel wat.
Ik heb Ratelband alleen maar wat opgewarmde Fortuyn-filosofietjes horen brallen. Hij wist volgens niet eens de helft van de programmapunten van LN.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 20:33
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
En die Ratelband heeft ook nog eens die 'tsjakka' uitroep gepikt van een of andere cabaretier..

Toch moedig van die Ratelband dat-ie aan de noodrem gaat hangen.. Er zijn vast wel meer figuren zoals ik die die gozer echt niet uit kunnen staan en'm graag de trein had uitgelazerd..
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 23:27
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef:
En die Ratelband heeft ook nog eens die 'tsjakka' uitroep gepikt van een of andere cabaretier..
Youp van 't Hek om precies te zijn.

Het zou een voordeel hebben gehad, Tsjakka! als lijstrukker van LN....hij had LN totaal de vernieling in geholpen.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 13:58
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Wat ik een grote verdienste vind van Emile Ratelband, is dat hij laat zien dat je, wanneer je denkt iets te kunnen betekenen in de politiek, ook daadwerkelijk je plannen ten uitvoer kunt brengen. Ongeacht of je nu de bakker van om de hoek bent, of een hoogleraar aan de universiteit.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Fortuynist schreef:
Wat ik een grote verdienste vind van Emile Ratelband, is dat hij laat zien dat je, wanneer je denkt iets te kunnen betekenen in de politiek, ook daadwerkelijk je plannen ten uitvoer kunt brengen. Ongeacht of je nu de bakker van om de hoek bent, of een hoogleraar aan de universiteit.
Dat is nou niet bepaald een verdienste van Emile Ratelband, maar meer een verdienste van het Nederlandse kiesstelsel.

Er is overigens ook nog een verschil tussen het presenteren van plannen en het ook daadwerkelijk ten uitvoer brengen van diezelfde plannen. Het eerste kan iedereen doen, het tweede wordt iets moeilijker.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 12:11
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Dat het een verdienste is van het Nederlandse kiesstelsel weten we allemaal, maar het krijgt meer kracht wanneer je ziet dat er ook echt gebruik van gemaakt wordt. Ik kan tegen jou ook zeggen dat je met hard oefenen binnen 2 maanden een salto kunt maken. Jij weet best dat dat kan, maar hebt er geen zin 'an.' Wanneer je mij die salto toch ziet doen na 2 maanden, kan het je stimuleren om het toch te gaan proberen. Net zo als Emile Ratelband nu misschien anderen mensen heeft doen laten nadenken over wat je invloed kunt zijn als gewone inwoner van Nederland.

Natuurlijk is er een verschil tussen het presenteren van plannen en het uitvoeren daarvan en het is natuurlijk aan de kiezers om te bepalen of die plannen volgens hen ook uitvoerbaar zijn.
We zullen het zien...
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 12:35
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Kom, we gaan als clowns verkleed naar het Binnenhof met bordjes "Ik ga ook de politiek in!!!"

cool moet je doen!
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Fortuynist schreef:
We zullen het zien...
Dat lijkt me de meest neutrale oplossing, hoewel je zonder gekscherendheid bij bepaalde personen natuurlijk wel de mate waarin ze hun plannen kunnen realiseren wel enigszins kunt voorspellen.

()
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 15:58
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Kom, we gaan als clowns verkleed naar het Binnenhof met bordjes "Ik ga ook de politiek in!!!"


Zo iemand als jij moet dus zeer zeker niet de politiek ingaan, maar mensen die er serieus aan willen beginnen wel! Volgende vraag wordt uiteraard: "Is Emile Ratelband dan serieus?" Nee, volgens mij niet, maar nogmaals, het gaat mij erom dat mensen met serieuze gedrevenheid er aan deel kunnen nemen. Dus wat jij loopt te verkondigen is absoluut niet aan de orde.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 18:43
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Fortuynist schreef:

Zo iemand als jij moet dus zeer zeker niet de politiek ingaan, maar mensen die er serieus aan willen beginnen wel! Volgende vraag wordt uiteraard: "Is Emile Ratelband dan serieus?" Nee, volgens mij niet, maar nogmaals, het gaat mij erom dat mensen met serieuze gedrevenheid er aan deel kunnen nemen. Dus wat jij loopt te verkondigen is absoluut niet aan de orde.
Er.. volgens mij heb je mijn achterliggende gedachte van mijn opmerking niet begrepen
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 19:50
cyane
cyane is offline
en de heer Ratelband heeft zijn zin weer: er wordt over hem gepraat...
__________________
gentil papillon, va lui dire que je l'aime
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 21:07
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
"en de heer Ratelband heeft zijn zin weer: er wordt over hem gepraat..."

Dat geeft toch niet? Alles moet toch bespreekbaar zijn?


En Gatara... Misschien heb ik je niet begrepen, maar bij komt de boodschap in ieder geval over dat jij met de uitspraak: "Clownsmaskers op en naar Het Binnenhof" dat je er tegen bent dat zomaar iedereen aan de politiek deel kan nemen. Maar misschien bedoel je alleen dat je Emile Ratelband niet serieus neemt. Mocht dat het geval zijn, sluit ik me volledig bij je aan.

Groet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Hopfaldera, de Saaitjespolka #1232
Uice
500 06-12-2010 10:39
De Kantine The sound of saai. #436
Missy
500 25-11-2008 18:42
Seksualiteit Muziek tijdens het vrijen
*Ster*
146 23-07-2005 15:42
Liefde & Relatie Het is wel over, maar nog niet voorbij..
Verwijderd
111 10-03-2005 08:20
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14
Liefde & Relatie What should I do
mysteryyy
22 15-02-2002 16:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47.