Oud 04-03-2019, 01:19
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb net m'n eerste Derby-training gehad en het was tof! Ik was na 5 minuten al kapot, maar ik heb het de 2 uur volgehouden. En ik ben maar 1 keer op m'n reet gevallen, hoera!

Morgen kan ik niet lopen, maar ik hoef toch nergens heen.
__________________
Who's this jabroni?
Advertentie
Oud 04-03-2019, 01:43
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Welke sport?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 04-03-2019, 10:34
Verwijderd
Zondag de halve marathon in Den Haag! Zin in!

Natuurlijk weer windkracht 1000 voorspeld maarja we gaan het zien.
Oud 04-03-2019, 16:42
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Welke sport?
Roller Derby. Google it.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-03-2019, 16:43
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Zondag de halve marathon in Den Haag! Zin in!

Natuurlijk weer windkracht 1000 voorspeld maarja we gaan het zien.
Hopen dat je wind mee hebt.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 06-03-2019, 13:43
Verwijderd
Morgen weer sporten, ik kijk er echt naar uit. Hopen dat ik dat gevoel kan vasthouden tot morgen ochtend
Oud 06-03-2019, 14:46
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Natuurlijk wel! Alvast veel plezier en suc7
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 06-03-2019, 15:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb mijn sportbh gefixt. De vulling zat telkens op een prop na het wassen. Nu maar vastgenaaid Kan ik hem morgen gelijk weer aan.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-03-2019, 17:47
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gisteren nieuw schema gemaakt bij de fysio. Zo stom dat mijn hele lijf in de kreukels ligt na een zware astma aanval van een tijdje terug. Er is weer werk aan de winkel. Nu ook lekker spierpijn
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-03-2019, 17:52
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hoe vaak sport jij, Daantje?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 08-03-2019, 17:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Twee keer per week, één keer roeien en één keer fysiofitness.

Nu probeer ik op de andere dagen ook een rondje te lopen of fietsen om weer wat meer op te bouwen
Oud 10-03-2019, 13:33
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
Citaat:
Zondag de halve marathon in Den Haag! Zin in!

Natuurlijk weer windkracht 1000 voorspeld maarja we gaan het zien.
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 10-03-2019, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Ja, afgelast dus, speciaal voor naar NL gekomen Uiteindelijk met 2 loopmaatjes zelf maar een alternatieve halve marathon gedaan. Het lukte me niet om in training dat tempo 21km vol te houden, kreeg ook wat pijntjes, dus ben na 17km gestopt. Maar met in en uitlopen toch 24km gelopen. Het weer is nu overigens nog prima.
Oud 10-03-2019, 14:40
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Aw, jammer Kris. Waar was je eerst dan, als je niet in NL was?
Wel goed van je dat je alsnog hebt gelopen. Ik doe 't je niet na.

ot: vanavond training nr 2 en ik heb me ook officieel aangemeld als lid, dus ik hoop dat ik binnenkort geen wankelend hert meer ben en dat m'n conditie ook wat beter wordt. Heb na een week nog steeds pijn in m'n boob-muscles van de push-ups.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 10-03-2019, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Aw, jammer Kris. Waar was je eerst dan, als je niet in NL was?
Wel goed van je dat je alsnog hebt gelopen. Ik doe 't je niet na.

ot: vanavond training nr 2 en ik heb me ook officieel aangemeld als lid, dus ik hoop dat ik binnenkort geen wankelend hert meer ben en dat m'n conditie ook wat beter wordt. Heb na een week nog steeds pijn in m'n boob-muscles van de push-ups.
Ik woon en werk een tijdje in Parijs. Wat is dat derby training eigenlijk?
Oud 10-03-2019, 15:00
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik woon en werk een tijdje in Parijs. Wat is dat derby training eigenlijk?
Oh, wat vet! Ben hier een tijdje niet geweest, dus had geen idee. Bevalt 't een beetje daar?

Roller Derby is een soort rugby op skates, en training voor de newbjes is voornamelijk goed worden in rolschaatsen, maar daar heb je een hoop spier voor nodig. Je moet de hele tijd door je knieën om stabiel te blijven, dus er zijn veel Squats, maar ook crunches omdat je core sterk moet zijn. Ze leren je ook hoe je veilig moet vallen en daar heb je ook weer beenkracht voor nodig, want je moet je kunnen laten zakken op 1 knie, opstaan en weer doorgaan. Ik voelde 't iig behoorlijk na die 2 uur.

Voorlopig mag ik nog niet spelen, want je moet dan eerst je Minimal Skills test hebben gehaald (alles voor de veiligheid), maar daarna komt er ook wat beukwerk bij kijken waar je dus armspieren voor nodig hebt. Het officiële team doet als warming up voor een wedstrijd echt een fuckload aan push-ups.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 10-03-2019, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Oh, wat vet! Ben hier een tijdje niet geweest, dus had geen idee. Bevalt 't een beetje daar?

Roller Derby is een soort rugby op skates, en training voor de newbjes is voornamelijk goed worden in rolschaatsen, maar daar heb je een hoop spier voor nodig. Je moet de hele tijd door je knieën om stabiel te blijven, dus er zijn veel Squats, maar ook crunches omdat je core sterk moet zijn. Ze leren je ook hoe je veilig moet vallen en daar heb je ook weer beenkracht voor nodig, want je moet je kunnen laten zakken op 1 knie, opstaan en weer doorgaan. Ik voelde 't iig behoorlijk na die 2 uur.

Voorlopig mag ik nog niet spelen, want je moet dan eerst je Minimal Skills test hebben gehaald (alles voor de veiligheid), maar daarna komt er ook wat beukwerk bij kijken waar je dus armspieren voor nodig hebt. Het officiële team doet als warming up voor een wedstrijd echt een fuckload aan push-ups.
Ja bevalt goed, alleen het leven als expat is wel een beetje wennen.. Je hebt niet echt je sociale netwerk daar natuurlijk, en nieuwe connecties maken als je hard werkt is ook lastig. Maar gelukkig is er altijd genoeg te beleven in Parijs.

Haha, klinkt heftig, en als een leuke sport om eens naar te kijken. Een soort ijshockey op rollerschaatsen dus..
Oud 10-03-2019, 17:45
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gisteren intervaltraining gedaan op de ergo. Was niet ontevreden en later ook niet heel veel last gekregen dus best prima
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-03-2019, 01:27
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ja bevalt goed, alleen het leven als expat is wel een beetje wennen.. Je hebt niet echt je sociale netwerk daar natuurlijk, en nieuwe connecties maken als je hard werkt is ook lastig. Maar gelukkig is er altijd genoeg te beleven in Parijs.

Haha, klinkt heftig, en als een leuke sport om eens naar te kijken. Een soort ijshockey op rollerschaatsen dus..
Ja, kan me voorstellen dat het raar is als al je vrienden 2 landen verderop zitten. Voor hoelang blijf je daar?

En derby is idd een soort ijshockey, maar dan is er geen bal/puck en scoor je punten door langs een groep blockers heen te komen. En die blokkers mogen je aan de kant rammen.

De training vandaag ging helaas niet zo lekker. Ik viel vrij gauw op m'n reet en heb m'n stuitje gekneusd. Ik ging gewoon verder, maar ik raakte erg gefrustreerd omdat ik echt superkut was in alle oefeningen (skaten zonder je voeten op te tillen, slalommen, achteruit skaten, stoppen zonder toe-stops).
Iedereen was heel lief en ze gaven me tips enzo, maar ik ben teleurgesteld in mezelf omdat ik nul spierkracht heb en ik kan nu ook niet oefenen, omdat m'n stuitje zo'n pijn doet.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 11-03-2019, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Ja, kan me voorstellen dat het raar is als al je vrienden 2 landen verderop zitten. Voor hoelang blijf je daar?

En derby is idd een soort ijshockey, maar dan is er geen bal/puck en scoor je punten door langs een groep blockers heen te komen. En die blokkers mogen je aan de kant rammen.

De training vandaag ging helaas niet zo lekker. Ik viel vrij gauw op m'n reet en heb m'n stuitje gekneusd. Ik ging gewoon verder, maar ik raakte erg gefrustreerd omdat ik echt superkut was in alle oefeningen (skaten zonder je voeten op te tillen, slalommen, achteruit skaten, stoppen zonder toe-stops).
Iedereen was heel lief en ze gaven me tips enzo, maar ik ben teleurgesteld in mezelf omdat ik nul spierkracht heb en ik kan nu ook niet oefenen, omdat m'n stuitje zo'n pijn doet.
Tja het is nooit makkelijk om nieuwe dingen te leren. Maar je moet maar denken, falen is niet het tegenovergestelde van succes maar een cruciaal onderdeel ervan.

Ik blijf tot begin juni En ik zie mijn vrienden in NL genoeg hoor, ga volgende week alweer op wintersport met vrienden. Maar je hebt wat minder dagelijkse aanspraak buiten het werk om dan normaal.
Oud 11-03-2019, 16:24
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
eindelijk! de spits is hersteld van de gebroken enkel, en heeft vandaag zich weer aangemeld voor de training
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 12-03-2019, 16:45
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Tja het is nooit makkelijk om nieuwe dingen te leren. Maar je moet maar denken, falen is niet het tegenovergestelde van succes maar een cruciaal onderdeel ervan.

Ik blijf tot begin juni En ik zie mijn vrienden in NL genoeg hoor, ga volgende week alweer op wintersport met vrienden. Maar je hebt wat minder dagelijkse aanspraak buiten het werk om dan normaal.
Oh gelukkig. Lijkt me lastig om ergens 'alleen' te zijn. Wel super bad-ass van je. Parlezz je ook goed fransee?

En ik weet natuurlijk ook wel dat falen erbij hoort en dat je zo leert enzo, maar ik voelde me al niet top en had een enorme 'omg In suck ' dag.
Ik wil dit gewoon heel graag en om je dan te realiseren dat je lichaam nog geen klote kan is lastig.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 16-03-2019, 16:44
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb interval gedaan op de ergometer! Dat is ook alles wat ik nu mag doen want anders daalt mijn saturatie teveel
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 18-03-2019, 16:13
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik ben wederom op m'n reet gevallen. Het deed nog pijn van vorige keer, dus ik zag even sterretjes en ben dus eerder met de training gestopt. Heb wel anderhalf uur kunnen oefenen op m'n knee-slides en stops, en die gingen op zich beter dan vorige keer.
De support van alle andere mensen in het team is echt fantastisch. Ze proberen je echt te helpen. 🖤
__________________
Who's this jabroni?
Oud 18-03-2019, 17:28
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Goed bezig HO en fijn dat je een tof team hebt

Ik heb weer een ergometertraining gedaan, samen met een roeimaatje. Ging goed maar mijn longen gaan nu toch protesteren.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 19-03-2019, 22:19
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb er een dik uur zwemmen op zitten
Oud 21-03-2019, 19:47
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zat vanmiddag niet zo lekker in mijn vel, net anderhalf uur wezen sporten en dat heeft me wel goed gedaan mijn saturatie dipt minder dus dat is fijn!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-03-2019, 19:50
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik heb er een dik uur zwemmen op zitten
Ik heb een dik uur zitten te judoën.
Oud 21-03-2019, 19:51
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ik heb een dik uur Mia Live gekeken
Oud 21-03-2019, 19:54
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik heb een dik uur Mia Live gekeken
JOEPIE! EN IK HEB EEN DIK UUR GENEUKT MAN
Oud 28-03-2019, 22:14
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Toch alweer 3x gesport deze week!
Oud 28-03-2019, 22:37
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Toch alweer 3x gesport deze week!
Goed bezig!

Ik pas één keer, maar dat is beter dan helemaal niet, en de week is nog niet om
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 28-03-2019, 23:22
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Morgen weer pilates
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 29-03-2019, 17:09
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik wou morgen voor het eerst sinds maanden weer buiten roeien maar ik zit weer aan de pred

Gisteren wel nog even lekker gesport bij de fysio en zondag en woensdag rondje gelopen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-04-2019, 19:38
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Maximaal zomertijd uitspelen door na het werk te gaan fietsen
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 01-04-2019, 21:15
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb ook een rondje gefietst
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 06-04-2019, 19:04
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Donderdag rondje gesport bij de fysio en vanmorgen zat ik helemaal alleen in de trainingsruimte op de ergometer om te trainen dus aan mijn motivatie ligt het niet
Oud 08-04-2019, 00:37
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Met die trein-ongein die nu aan de gang is kom ik wel aan m'n 10.000 stappen per dag. Pfoe hee.

Net ook weer training gehad (daarom moest ik met de trein/ns-bus) en ik voel me al ietsje stabieler op m'n skates. M'n conditie is wel nog steeds om te huilen, dus ik moest een paar keer aan de kant omdat ik gewoon niet meer kon, maar ik ben elke keer weer doorgegaan.

Het is ook superfijn dat als een skill echt niet lukt, je gewoon aan de zijkant op iets anders kan oefenen en dat er dan ook meteen iemand op je afkomt om te helpen. 🥰
__________________
Who's this jabroni?
Oud 08-04-2019, 11:28
Verwijderd
Ik ben woensdag op de kasseien gevallen tijdens het hardlopen en sindsdien niet gesport Voelt als een eeuwigheid..

Ik kom hier wel aan 10-15.000 stappen per dag en ik kan ook wel wat coretraining doen, maar daar krijg je toch niet die fijne geluksstofjes van als van hardlopen of fietsen.. Klimmen kan ook nog niet met mijn knie.
2 maanden geleden ben ik op zo'n zelfde manier gevallen maar toen was het eerste punt van impact mijn elleboog, dat duurde ruim 6 weken voordat ik daar weer volledig op kon leunen.. hoop dat het met mijn knie sneller gaat. Het doet nog steeds de hele dag zeer..
Oud 08-04-2019, 11:30
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik ben woensdag op de kasseien gevallen tijdens het hardlopen en sindsdien niet gesport Voelt als een eeuwigheid..

Ik kom hier wel aan 10-15.000 stappen per dag en ik kan ook wel wat coretraining doen, maar daar krijg je toch niet die fijne geluksstofjes van als van hardlopen of fietsen.. Klimmen kan ook nog niet met mijn knie.
2 maanden geleden ben ik op zo'n zelfde manier gevallen maar toen was het eerste punt van impact mijn elleboog, dat duurde ruim 6 weken voordat ik daar weer volledig op kon leunen.. hoop dat het met mijn knie sneller gaat. Het doet nog steeds de hele dag zeer..
Beterschap
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 08-04-2019, 12:28
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Balen Kristano!

Ik heb na een week tentamens vanmorgen weer voor het eerst gesport. Heerlijk een uurtje baantjes getrokken.
Oud 08-04-2019, 13:28
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik was heel erg uit m'n ritme, maar ben afgelopen week weer drie keer gaan hardlopen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 09-04-2019, 16:45
Verwijderd
Het is dus gewoon onmogelijk om hier een beetje een leuke sport te vinden. Dit achterlijke derdewereldgedeelte. We verhuizen terug.
Oud 09-04-2019, 17:12
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Vanochtend extra vroeg opgestaan om door de regen (!!!) een rondje te gaan fietsen voor m'n cursus
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 11-04-2019, 19:26
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb weer gesport en het ging echt goed! Mijn fysiotherapeut en iemand anders zeiden het ook. Vorige week had ik na de prednison het gevoel dat ik geen spieren meer over heb maar nu ging het alweer veel beter. Twee keer cardio gedaan en beide bleef mijn saturatie goed, dat was alweer heel lang geleden, echt top
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-04-2019, 20:27
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Voor deze week staat de hardloop-teller op één keer. Morgen weer even tijd maken om te gaan hardlopen, en voor zondag staat het al in mijn agenda.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 15-04-2019, 12:13
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb vanmorgen weer heerlijk gezwommen. Voor werk ben ik nu met 2 cliënten begonnen met boksen. Vet leuk, maar ik moet me er nog wel wat in verdiepen want er is geen budget voor professionele begeleiding.
Oud 15-04-2019, 12:16
Saiy
Saiy is offline
Goed bezig Positive mind! Hoe veel baantjes zwem je dan en hoe lang doe je daar over? En hoe laat lig je dan in het water?
Oud 15-04-2019, 18:06
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Goed bezig Positive mind! Hoe veel baantjes zwem je dan en hoe lang doe je daar over? En hoe laat lig je dan in het water?
Ik tel eigenlijk nooit hoeveel . Meestal gewoon zolang als dat we tijd hebben, varierend van 35 minuten tot een dik uurtje. We gaan vaak tegen een uurtje of 9, dan gaan alle bejaarden er nml een beetje uit
Oud 16-04-2019, 09:54
Verwijderd
Relevant:

https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/...-gedragsregels

Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 13:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:46.