Oud 14-08-2018, 00:10
SimplyRed
SimplyRed is offline
Hoi allen,

Ten eerste wil ik me even voorstellen Ik ben sinds vandaag nieuw hier, heb een beetje op het forum rondgekeken en dacht dat ik mijn vraag hier wel kon stellen.

Nu komt het verhaal. Op het werk (Lidl) werk ik met heel veel leuke jongens en meiden waaronder een meid die ik sinds kort steeds leuker begin te vinden. Toen ik haar een jaar geleden voor het eerst zag werken dacht ik "Wat is dat voor raar persoon joh?" en sinds kort heel gek (2-3 weken) na veel met haar gewerkt te hebben merk ik dat ik haar steeds leuker vind. Vroeger viel ik alleen op uiterlijk en keek ik weinig naar het innerlijk maar zij heeft iets wat nog niemand die ik ben tegengekomen heeft. Ze ziet er gewoon goed uit, niet een te hoog gegrepen meisje die "iedereen" kan krijgen die ze wilt en haar innerlijk zit ook wel goed!

Er zijn een aantal dingen die ik niet weet, ik weet bijvoorbeeld niet of ze een vriendje heeft, of ze op het moment met iemand bezig is of iemand leuk vindt en of ze een relatie met iemand van het werk wel ziet zitten. Wat ik wel weet is dat als ik haar mee uit vraag en zij zegt daar nee op dat wij beide met een heel awkward gevoel met elkaar zullen werken, hier heb ik al eens ervaring mee gehad door op iemand af te stappen en ze uiteindelijk zei: "Ik zie helaas niets in je".

Heeft iemand enig idee hoe ik dit slim zou kunnen aanpakken of misschien op een bepaalde manier kan oppikken of zij mij wel ziet zitten of niet. Via WhatsApp hebben we wel eens een gesprekje maar dat gaat meer over wat er dan is gebeurt op werk (grappige momenten) of heel af en toe zomaar iets leuks, maar geen diepgaande gesprekken e.d.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2018, 08:07
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Stel eens voor om buiten het werk om iets te doen. Dat mag heel laagdrempelig, zodat het net zo goed vriendschappelijk kan zijn als een date. Dat maakt de kans dat ze ja zegt denk ik een stuk groter.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-08-2018, 11:38
Verwijderd
Of ze wel of geen vriendje heeft valt makkelijk te social engineeren zonder dat jij je in de kaart laat kijken door middel van een gesprekje tijdens het vakken vullen. De ja: abort mission. De nee: vraag haar domweg eens uit voor een kop thee. See how it goes. Of ze nog steeds zo leuk is en hoe ze reageert op jou. Voel de vibe aan en go from there.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2018, 13:34
SimplyRed
SimplyRed is offline
Citaat:
Stel eens voor om buiten het werk om iets te doen. Dat mag heel laagdrempelig, zodat het net zo goed vriendschappelijk kan zijn als een date. Dat maakt de kans dat ze ja zegt denk ik een stuk groter.
Ja ik vind dit altijd een beetje moeilijk, aan wat voor soort iets buiten werk om zou ik dan moeten denken? Veel dingen zitten hier best wel ver weg en daar ben je niet zo.


Citaat:
Of ze wel of geen vriendje heeft valt makkelijk te social engineeren zonder dat jij je in de kaart laat kijken door middel van een gesprekje tijdens het vakken vullen. De ja: abort mission. De nee: vraag haar domweg eens uit voor een kop thee. See how it goes. Of ze nog steeds zo leuk is en hoe ze reageert op jou. Voel de vibe aan en go from there.
Goed idee, kijken of ik iets bij haar kan losmaken daarover
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verliefd, wederzijdse interesse (denk ik) alleen weet niet wat ik meer moet doen
studentje16
8 25-02-2015 17:50
Liefde & Relatie verliefd
RLL
5 01-08-2012 13:13
Liefde & Relatie Meisje op het werk
Berrum
15 22-10-2009 13:07
Liefde & Relatie Verliefd op verkeerde persoon
Eternal Fantasy
18 25-05-2007 00:33
Liefde & Relatie collega en verliefd?
Verwijderd
26 13-01-2007 22:26
Liefde & Relatie verliefd op mijn beste vriend
Madita
12 26-08-2004 10:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39.