Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2010, 18:05
Verwijderd
Kan ik op mijn lg cookie ipv de mobiele versie, de iPhone versie gebruiken? Dit is fijner omdat ik touchsreen heb.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2010, 18:15
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Nu we toch een mobiel forumen topic heb, ik heb op mijn Sony Ericsson Xperia Internet Explorer en Opera mobile, maar als ik met IE bijvoorbeeld probeer te refreshen in een topic of een pm ontvang krijg ik een foutmelding 'Scriptwaarschuwing: Handler could not be removed'. Dit gebeurt me alleen in IE, bij Opera werkt het prima. Als ik dan op ok druk dan doet 'ie het verder prima, trouwens.

Enig idee wat het is en of het op te lossen is?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 07-06-2010, 21:30
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Kan ik op mijn lg cookie ipv de mobiele versie, de iPhone versie gebruiken? Dit is fijner omdat ik touchsreen heb.
je kunt in je gebruikersinstellingen instellen welke versie je te zien krijgt als je inlogt via een mobiele browser
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Nu we toch een mobiel forumen topic heb, ik heb op mijn Sony Ericsson Xperia Internet Explorer en Opera mobile, maar als ik met IE bijvoorbeeld probeer te refreshen in een topic of een pm ontvang krijg ik een foutmelding 'Scriptwaarschuwing: Handler could not be removed'. Dit gebeurt me alleen in IE, bij Opera werkt het prima. Als ik dan op ok druk dan doet 'ie het verder prima, trouwens.

Enig idee wat het is en of het op te lossen is?
Die waarschuwing wegdrukken is volgens mij de enige oplossing. Ik heb Marco er al eens over aan de mouw getrokken maar die wist 't ook niet destijds

Citaat:
je kunt in je gebruikersinstellingen instellen welke versie je te zien krijgt als je inlogt via een mobiele browser
Bij mij niet anders. Gebruikersinstellingen bestaat uit 'Privéberichten', 'Interessegroepen', 'Topics met abonnement' en 'Handtekening wijzigen' en dat was 't
Het zou dus idd wel fijn zijn wanneer er geswitcht zou kunnen worden want de gewone mobiele skin is niet heel erg handig met een touchscreen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 20:05
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Je kunt het alleen in de normale skin wijzigen, dus als je het nog niet hebt gewijzigd moet je even op een pc inloggen.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 20:09
Verwijderd
Dat is ook niet handig
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 20:52
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Nee, vind ik ook niet, maarja, ik ben geen beheerder he. Ik ben al lang blij dat ik na lang zeuren eindelijk goed kan forumen op mn iPhone.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 10-06-2010, 10:17
Verwijderd
Op de iphone vond ik het prima. Maarja geen geld voor een iphone
Met citaat reageren
Oud 12-06-2010, 00:45
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Ik snap btw ook niet waarom je quote automatisch uitstaat als je via je iPhone/iPod Touch forumt.
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 12-06-2010, 08:52
Verwijderd
Dan moet je iPhone alternatief
Met citaat reageren
Oud 16-08-2010, 18:45
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
je kunt in je gebruikersinstellingen instellen welke versie je te zien krijgt als je inlogt via een mobiele browser
nee, dat kan dus niet. Je kunt alleen kiezen voor mobiel of normaal, niet of je de iphone skin wilt of een andere.

Jon naamzoek kan dit zo gedaan worden dat je kan kiezen welke skin je gebruikt als je op je mobiel zit?
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 16-08-2010, 19:19
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
nee, dat kan dus niet. Je kunt alleen kiezen voor mobiel of normaal, niet of je de iphone skin wilt of een andere.

Jon naamzoek kan dit zo gedaan worden dat je kan kiezen welke skin je gebruikt als je op je mobiel zit?
Oh vreemd, voorheen kon dit wel. Toen kon je kiezen uit mobiel, iPhone, iPhone alternatief en normale stijl.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 16-08-2010, 19:25
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Je kunt instellen dat je de mobiele skin niet wil gebruiken, dan kun je vervolgens gewoon zelf op je mobiel kiezen welke stijl je wil gebruiken.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:01.