Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2010, 13:17
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
Is het geen goed idee om degene die een topic gestart heeft zelf ÓÓK de mogelijkheid te geven die te sluiten.

Reacties zijn welkom.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-11-2010, 14:48
Verwijderd
Nee.

Omdat je dan topicstarters krijgt die graag een discussie willen aanzwengelen over onderwerp X, mensen het daar niet mee eens gaan zijn en de topicstarter dan, wanneer het hem/haar te heet onder de voetjes wordt, besluit er maar een einde aan te breien op dezelfde manier als een kind die z'n vingers in z'n oren propt en "LALALA" gaat blèren. Dat werkt contraproductief en draagt niet bij aan een goedlopend forum.

Concreet voorbeeld: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=165412
Met citaat reageren
Oud 27-11-2010, 14:57
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Zit dat topic je na 8 jaar nog steeds dwars?

Als gebruikers te pas en onpas hun topics zouden gaan sluiten wanneer hun dat uitkomt dan is natuurlijk snel het einde zoek en worden topics gesloten om de meest uiteenlopende redenen - waaronder degene die Dobermann aangeeft.
De meeste topics worden gewoon open gelaten omdat andere gebruikers er misschien nog wat aan kunnen hebben en nog extra tips of een aanvullende vraag kunnen posten. Zo niet, dan zakken ze vanzelf wel weg.

Wanneer je een topic gesloten wilt hebben kan je hiervoor een verzoek indienen op M&M of een forumbaas van dat subforum een PM sturen - en zelfs dat is geen garantie dat-ie ook echt dicht gaat als het een nuttig topic betreft
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2010, 17:28
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
Ik had zelf een Topic gestart (zie link), waar echter nauwelijks zinnige reacties op kwamen. Daarom wilde ik hem graag sluiten.

En zo'n Forumbaas een PM sturen of een verzoek indienen is zo omslachtig.

En als hij gesloten is kan je nog steeds hem bekijken.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2010, 17:47
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Als je snel een slotje wil kan je het '!!!' - knopje indrukken. Dan rapporteer je het topic en kan een forumbaas er naar kijken en besluiten of een slotje nodig is. Anders ga je, zoals anderen hierboven al uitleggen, een forum vol slotjes krijgen wanneer men zin heeft om er een slotje op te gooien.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2010, 23:07
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Citaat:
Ik had zelf een Topic gestart (zie link), waar echter nauwelijks zinnige reacties op kwamen. Daarom wilde ik hem graag sluiten.

En zo'n Forumbaas een PM sturen of een verzoek indienen is zo omslachtig.

En als hij gesloten is kan je nog steeds hem bekijken.
Al die reacties waren toch 'zinnig'?
__________________
Onzichtbaar en idioot.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2010, 23:16
Verwijderd
Ik heb dat topic van je gesloten, dus ik voel de neiging om ook even te reageren.

Op Onzin worden zo nu en dan topics gesloten als de topicstarter daarom vraagt, maar dat is puur vanwege de sfeer op Onzin. Alle topics daar gaan overal en nergens heen en alles kan er gebeuren en alles is toegestaan. Onderdeel van die "losse" sfeer is dat ook dit soort acties uitgehaald kunnen worden.
Deze zijn echter geen onderdeel van het beleid, in principe worden (zinvolle) topics niet gesloten.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Zit dat topic je na 8 jaar nog steeds dwars?
Joh, de tijd dat dingen me dwárs zitten op intarwebs ligt al héél lang achter me hoor.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2010, 15:44
Verwijderd
Het lijkt me niet nodig aangezien je een fb (en meestal is er wel minimaal één online) kan vragen om een topic te sluiten.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2010, 20:19
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
Oké. Hartelijk dank voor alle reacties.
Mijn mening is veranderd.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Rock/Hard Rock
RockerTjuh
126 26-07-2005 14:51
Werk, Geld & Recht Gr
MMariska
2 01-06-2005 20:54
Beleidszaken [Sport]SubForum voetbal op Sport
BarbapapaX
26 25-08-2004 13:46
Lifestyle lifestyle evaluatie topic 2
Verwijderd
500 01-07-2004 14:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:15.