Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2010, 21:48
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
jullie hebben waarschjnlijk geen idee,
Wetenschappers in america moeten het opnemene tegen idioten als sarah palin... wij bedoept zich op haar domheid.
Wat ik wil zeggen is het volgende: het is ernsiger. Men moet een scheiding maken tussen wetenschap en religie.
Die scheiding is wat ons scheidt van culturen die niets willen weten van wetenschap.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Advertentie
Oud 23-11-2010, 22:37
Verwijderd
Verdulleme, er hapert toch nog wel wat aan mijn kennis der Nederlandse taal. Kan iemand mij vertellen wat het werkwoord "bedoepen" inhoudt? Of wat Kirk22 in bovenstaande post nu probeert te zeggen?
Oud 23-11-2010, 22:38
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Verdulleme, er hapert toch nog wel wat aan mijn kennis der Nederlandse taal. Kan iemand mij vertellen wat het werkwoord "bedoepen" inhoudt? Of wat Kirk22 in bovenstaande post nu probeert te zeggen?
Google zegt:

[PDF]
STAGIAIDES MET AMBITIE HOUDEN WE GDAAG BINNEN DE DEUDEN VAN ONS ...
Bestandsformaat: PDF/Adobe Acrobat - Snelle weergave
VAN MBO OPLEIDINGEN VOOD BEDOEPEN IN BEPAALDE SECTODEN ZOALS DETAILHANDEL, ... DDIEVOUDIGE KWALIFICEDING: 'BEDOEP, DOODSTDOOM EN BUDGEDSCHAPT. ...
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 23-11-2010, 22:58
Picidae
Picidae is offline
De auteur van die pdf is toe aan vervanging van zijn toetsenplankje, en de TS kan beter zelf zijn school weer eens van binnen gaan bekijken want dit is niet erg leesbaar. (dit lijkt wel een babelfish vertaling die verkeerd is overgetyped)
Oud 24-11-2010, 00:16
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Wat ik wil zeggen is het volgende: het is ernsiger. Men moet een scheiding maken tussen wetenschap en religie.
Je hebt gelijk, maar het oude W&F was nu niet bepaald een spamforum. Het is toch iets waar je discussies aantreft (of zou moeten treffen ) waar niet zomaar iedereen in kan stappen.

Als ik een topic open over geologie en de atoombinding van gesteenten, dan is het niet alsof iedereen op dit forum zo bekend of betrokken is met het onderwerp dat ze een reactie posten.


Bovendien brengt dit het religie subforum onder de gedragsregels van W&F. Dat voorkomt toch voor een deel discussies waarbij iedereen zijn mening neerpent op basis van diens eigen religieuze dogma, en daarna alleen maar een welles-nietes volgt.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 24-11-2010, 19:05
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Wat een spelling weer
Eigenlijk ben ik ook wel benieuwd wat 'bedoept' inhoudt.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 25-11-2010, 15:50
Verwijderd
Citaat:
jullie hebben waarschjnlijk geen idee,
Wetenschappers in america moeten het opnemene tegen idioten als sarah palin... wij bedoept zich op haar domheid.
wat.
Oud 25-11-2010, 16:19
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
'zij beroept zich op haar domheid'? En dan vervolgens over iets heel anders beginnen.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 25-11-2010, 16:29
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Ik begrijp helemaal niets van dit topic. Als een serieuze discussie wil starten, prima, maar dan mag je ook een serieus topic maken
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Beleidswijzigingen Wetenschap & Technologie
Enlightenment
22 01-11-2004 15:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:05.