Oud 17-10-2003, 12:36
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Ik werk op zaterdag als postbode bij TPG.
Nu wil ik er mee stoppen aangezien ik het te druk heb met school en mijn stage.
Er geldt een opzegtermijn van 1 maand. Aangezien ik er het liefst zo snel mogelijk mee wil stoppen vroeg ik me af of het mogelijk is om je opzegtermijn te verkorten met vrije dagen. Ik heb nog nooit een vrije dag opgenomen en heb volgens mij dus wel genoeg overuren/vakantiedagen om het hele opzegtermijn te laten vervallen.

Op zich heb ik recht op die vakantiedagen lijkt mij, ik gebruik ze liever om eerder te kunnen stoppen dan dat ik ze uitbetaald krijg.

Is dit mogelijk?
Of kan mijn baas zeggen dat ik gewoon die maand nog moet komen werken?

Vrij vragen bij TPG is altijd vrij lastig, daarom twijfel ik een beetje of het kan. Misschien heeft er iemand ervaring met iets soortgelijks of verstand van het beëindigen van een arbeidsovereenkomst.
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2003, 13:15
mR
Avatar van mR
mR is offline
Ik denk niet dat dat mogelijk is.

Het opzegtermijn is mede om een nieuwe kracht te zoeken die jouw werk over kan nemen.
Als jij per direct wil stoppen, hebben zij niet zo 1 2 3 een vervanger bij de hand.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 13:44
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
denk t ook niet idd
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 15:08
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
..maar itt tot wat er gezegd wordt is dat heel goed mogelijk, vrije dagen heb je zelf opgebouwd en daar heb je, als je die nog hebt, gewoon recht op. als het goed is, heeft je werkgever een systeem waardoor het opgevangen wordt als mensen vakantiedagen nemen, dus dit kun je gewoon doen
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 16:41
Verwijderd