Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2007, 11:14
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Een hele poos terug walgden de meeste mensen hier van skinnyjeans en dan in het specifiek bij dikkere rollades. Nu lees ik veel over nieuw gekochte skinnyjeans in het 'wat heb je nieuw' topic (niet dat jullie allemaal rollades zijn).
Nu vroeg ik mij of je mening misschien is veranderd over de skinny en of je er nu zelf ook weleens één draagt.
Zoja, welke schoenen vind je er het beste bij passen en wat zijn de grootste skinnyblunders die hebt gezien op straat?

Vertel!

En:


Dyanne zei zelfs in haar programma dat de skinnyjeans juist voor iedereen geschikt is.

Ts begint:
Ik heb zelf geen skinny, want ik vind het eigenlijk nog een beetje eng om te dragen. Maar ik vind het eigenlijk wel leuk staan. Of ik ben natuurlijk gewoon een fashionvictim. Dat kan ook.
Maar als de onderkant ook helemaal straks om de enkels zit, dat vind ik wel iets minder geslaagd, maar in bijvoorbeeld laarzen zie je dat toch niet.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-12-2007, 11:34
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik draag wel eens een skinny, maar meestal alleen als ik er laarzen overheen heb, dan is het handig om zo'n strakke broek aan te hebben, maar verder heb ik het wel weer gehad met de skinny, geef mij maar een mooie rechte broek .
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 11:43
Verwijderd
ik draag de skinny nu al weer twee jaar en ben nog steeds niet op ze uitgekeken, ze zitten voor mijn gevoel heel lekker en je kan ze met allerlei schoenen aan, wat ook erg handy is . maar skinnies die helemaal strak om de enkel zitten vind iik ook niet zo er moet wel een beetje speling in zitten anders ga ik kotsen. sowieso mensen met een vleesje meer moeten zich zeker niet aan deze broek wagen.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 11:43
Verwijderd
Oja en Dyanne mag dood.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 11:48
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ja

ik heb wel n skinny en nog en felblauwe maar die is een beetje baggy skinny
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 11:49
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik zou willen dat ik spillebeentjes had zodat ik skinny jeans bij bijv. pumps kon dragen. En dan wel een zwarte, geen rare kleuren.
__________________
tirade

Laatst gewijzigd op 04-12-2007 om 11:55.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 12:09
Verwijderd
zwarte skinny of zwarte pumps?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 12:18
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Zoals altijd loop ik weer eens hopeloos achter de mode aan, dus ik heb inderdaad een paar dagen geleden mijn eerste enigszins skinny gekocht. Want ach. Ik kan het hebben. Dus waarom niet.
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 12:19
Verwijderd
wat voor soort draag je nu dan altijd p;ntil? er zijn geloof ik maar weinig leuke andere modellen meer te vinden, maar misschien ligt dat aan de standaard winkels waar ik heenga.

ik heb meestal een beetje baggy skinny net als luna, maar ik heb ook 1 gewone. die heb ik meestal aan met laarzen erover want anders voel ik me ietwat vadsig. die had ik toen net voor de rage gekocht, maar toen durfde ik hem niet zo goed aan omdat ik ook niet in het bezit van spillebenen ben. nu durf ik het wel aangezien toch iedereen incl fatties erin loopt, en vaak dan ook nog in een te kleine maat . ik vind een skinny ook wel staan bij iets vollere meisjes, maar dan wel in de GOEDE MAAT. dat snappen veel nog niet helemaal geloof ik. ohja en die hele strakke aan de onderkant zijn echt vreselijk ken een meisje met maat 34 en zo'n ding en alsnog ziet het er niet uit.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 12:26
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ik heb een baggy skinny..een van donker spijkerstof. en dat kan opzich wel als je geen stokje bent zoals ik. maar hij is nu te groot geworden dus het ziet niet uit..
en ik ga geen nieuwe kopen want t is toch net niet mijn stijl.

maar heel veel meisjes staat het echt erg leuk, vooral met pumps of gympen eronder. met laarzen eroverheen..mwaah

en voor mannen blijf ik het fout vinden.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 12:29
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
zwarte skinny of zwarte pumps?
Zwarte jeans. Lekker pittig met gekleurde pumps.

Wat is een baggy skinny?

@ Urm: Quasi smalle broeken en bij pumps e.d. alleen rokjes/jurkjes.
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 12:37
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
en voor mannen blijf ik het fout vinden.
Dit inderdaad.
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 12:38
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline


baggy skinny


geen baggy skinny


tenminste zo vind ik t.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 14:37
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nou dan schijn ik ook een baggy skinny te hebben maar ik kocht die ooit, een tijdje voordat ik uberhaupt van het woord skinny had gehoord omdat ik een zwarte spijkerbroek zocht. gelukkig zit er heel veel speling in. ik zou het meer gewoon een rechte spijkerbroek noemen, maar helaas valt hij daar niet onder. ik heb hem eigenlijk vooral aan als ik netjes gekleed moet want het is het enige niet verwassen zwarte kledingstuk in mijn kast. die echte skinny jeans vind ik nog steeds walgelijk, en vooral jongens erin. maar die kunnen die baggy dingen nog niet eens hebben vaak.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 14:44
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
baggy skinny

[afbeelding]
geen baggy skinny


tenminste zo vind ik t.
Wat een lelijke schoenen. Die eerste is gewoon een normale broek en die tweede zou een skinny jeans voor mannen kunnen zijn zoals een vriendin van mij die ook draagt. Er is weinig baggy aan.
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 14:45
Verwijderd
ik zag vandaag een hele mooie donkere jongen met skinny jeans en een semi afro en een grijze hoody en een gebreide sjaal en toen dacht ik: bedankt God het geeft niet als het dadelijk regent ik heb mijn pleziertje van de dag al binnen.

ik had een skinny jeans van lee twee jaar geleden ofzo gekocht maar die is stuk en ik ben te blut om nieuwes te kopen
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 16:28
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik zag een liedje van Le Le (ook wel P. Faberge) dat skinny jeans heette. Heel leuk, maar ik kan m hier niet neerzetten want ik weet niet hoe dat werkt.

Anyway, dikke mensen in skinny jeans ohmy en voor schoenen hakken of sneakers als je geen maat 40+ hebt.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 17:05
June bug
June bug is offline
Ik heb 2 'skinnyjeans' maar het zijn eigenlijk geen skinnyjeans maar gewoon rechte broeken, maar omdat mijn kuiten vrij fors zijn (lees: enorm) zitten ze bij mij als skinnyjeans en zijn ze om mijn enkels gewoon wat losser. Ik draag ze voornamelijk met allstars, en soms met pumps of ballerina's. Als ik de broeken aanpas die echt als skinny bedoeld zijn zitten ze bij mij als leggings en dat is echt geen gezicht.
__________________
Shake your body like the dance//
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-12-2007, 17:10
Dysmorphofobist
Avatar van Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Citaat:
en voor mannen blijf ik het fout vinden.
Ligt eraan hoe ze gedragen worden...
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 17:21
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 17:27
Shock Value<3
Avatar van Shock Value<3
Shock Value<3 is offline
Ik had echt een hekel aan skinny's totdat ik er per ongeluk 1 paste (dacht dat het een normale was) en hij bleek echt leuk te staan en nu heb ik er 3. Twee spijker en 1 zwarte.
Sommige jongens vind ik het wel leuk staan mr dan moet het wel echt bij die jongen passen, ook bij de rest van zn stijl.
__________________
Rauw Dauw
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 17:34
Verwijderd
Ik heb niet echt zo'n strakke skinny, wel een paar broeken met rechte pijpen die op skinnies lijken Maar die vallen eerder als zo'n zogenaamde 'baggy skinny', want ze zitten wel baggy dus. En die draag ik met reeboks/All Stars/pumps.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 17:49
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik heb 2 baggy skinny's want ik heb geen figuur dus in gewone broeken blijft er niks van me over. maar ik draag sowieso bijna nooit broeken, meestal leggings/maillots en jurkjes/rokjes.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 17:50
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline

die andere clip is beter.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 18:28
Verwijderd
speciaal voor jou dan nog ff

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-12-2007, 18:29
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
dankjewel snoet.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 18:33
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ligt eraan hoe ze gedragen worden...
nee, het is gewoon fout. Net als oversized handtasjes waar je gasten mee ziet rondlopen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 18:44
Dysmorphofobist
Avatar van Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Citaat:
nee, het is gewoon fout.
Nee, dat is jouw mening.

Citaat:
Net als oversized handtasjes waar je gasten mee ziet rondlopen.
Volledig mee eens...
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 18:48
100%hallal
Avatar van 100%hallal
100%hallal is offline
Ik vond ze vreselijk, maar stond vanmiddag in de winkel nr 2 uit te kiezen. Ben ook zo commercieel ingesteld
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 19:46
Verwijderd
ik vind het nog steeds kutbroeken en ik kan gewoon niet bewegen in iets wat strak om mijn benen zit...
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 19:56
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Ik heb niet echt zo'n strakke skinny, wel een paar broeken met rechte pijpen die op skinnies lijken Maar die vallen eerder als zo'n zogenaamde 'baggy skinny', want ze zitten wel baggy dus.
dat.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 20:05
Verwijderd
baggy skinny's zijn toch gewoon normale broeken
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 21:11
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
ik vind het nog steeds kutbroeken en ik kan gewoon niet bewegen in iets wat strak om mijn benen zit...
Daar heb ik ook last van
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 22:38
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik doe niet mee met die ongein. Ik heb er ook het figuur niet voor, dus als ik er wel een aan zou doen is dat voor mij en mijn omgeving niet leuk.
Ik heb wel een strakke, zwarte spijkerbroek, maar dat is m'nn werkbroek en die vind ik eigenlijk ook heel lelijk. Ik heb ook nog eens schoenmaat 42/43, dus met een paar 'skinnies' aan zie ik er uit als een yeti rollade.
Baggy spijkerbroeken ftw.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 00:39
Verwijderd
Ik vind het het beste wat vrouwen de afgelopen paar jaar is overkomen,.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 00:57
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline
als je skinny jeans kan dragen beweeg je echt te weinig..
__________________
"Òf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-12-2007, 09:42
Verwijderd
Hahaha
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 10:46
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
ik ben zo ongeveer de grootste fashion troela die er bestaat dus ik heb een grijze skinny en een zwarte en ook nog een paar gewone blauwe. ik geloof dat het me wel staat anders zou ik het niet aantrekken natuurlijk. en ik draag ze in een wilde bui zelfs ook nog met pumps maar dan wel met een lange trui of zo eroverheen. uberhaupt draag ik er altijd iets op wat iets langer valt want ik vind het lelijk als je er een te kort shirtje op draagt. sowieso te korte shirtjes
__________________
april is the cruellest month
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 12:14
Verwijderd
Ik vind die dingen fucking hot bij dames. Dus vooral blijven dragen en pumps er onder is prima. Grote sneakers ook btw.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 12:20
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Oh ja, ik ben misschien over mijn skinny-aversie heen, maar op de Yelle-manier (grote felgekleurde Nikes, oversized t-shirts met neonprint) vind ik ze nog altijd écht níet kúnnen. Ik vind het zo Saved by the Bell allemaal
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, ik ben misschien over mijn skinny-aversie heen, maar op de Yelle-manier (grote felgekleurde Nikes, oversized t-shirts met neonprint) vind ik ze nog altijd écht níet kúnnen. Ik vind het zo Saved by the Bell allemaal
Dat is juist wat ik er zo vet aan vind, maar smaken verschillen.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 12:54
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
Dat is juist wat ik er zo vet aan vind, maar smaken verschillen.
Ja, je post herinnerde me daar inderdaad aan. Misschien dat ik over twee jaar ook wel een paar kekke Nikes en een scheef neonshirt heb, maar voor nu hou ik er niet van!
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 13:00
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik zou deze broeken nooit aan doen omdat ik het figuur er niet voor heb. Ik heb geen lange, dunne benen...

Misschien alleen met een lange trui er overheen.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 13:10
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Ik zou deze broeken nooit aan doen omdat ik het figuur er niet voor heb. Ik heb geen lange, dunne benen...

Misschien alleen met een lange trui er overheen.
nou nee dan leg je juist de nadruk op je benen zzzz
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 13:59
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ik zou deze broeken nooit aan doen omdat ik het figuur er niet voor heb. Ik heb geen lange, dunne benen...

Misschien alleen met een lange trui er overheen.
Ik vind een skinny anders beroerd lelijk staan bij mijn lange benen. Andere vinden het mooi, maar ik voel me dan echt een lange slungel. En daarbij zitten ze bij m'n heupen altijd te strak en m'n benen te los. Geef mij maar gewoon één met een rechte pijp.

Weinig mensen staan een skinny trouwens mooi vind ik. Juist bij dunne meisje vind ik het zo zielig staan. Spillebeentjes.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 14:23
MILLENIUMFALC0N
Avatar van MILLENIUMFALC0N
MILLENIUMFALC0N is offline
Citaat:
Ik vind die dingen fucking hot bij dames. Dus vooral blijven dragen en pumps er onder is prima. Grote sneakers ook btw.
kapotte allstars ok
maar mensen die zo'n skinny dragen en dan een paar jordans eronder ofzo dat is het lelijkste ooit wat ik heb gezien
__________________
dj the millenium falcon
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 15:11
Verwijderd
lekker nikes eronder en ik wil ook nog die fluo reeboks (L)
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 15:33
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
kapotte allstars ok
maar mensen die zo'n skinny dragen en dan een paar jordans eronder ofzo dat is het lelijkste ooit wat ik heb gezien
true haha. dunks kunnen dan wel weer bij een meisje
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 16:12
Verwijderd
Citaat:
nou nee dan leg je juist de nadruk op je benen zzzz
nee toch? dan zie je minder goed hoe 'vet' je bovenbenen zijn omdat er een trui over valt
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 17:33
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik heb dus ook van die zogenaamde "baggy skinnies". Over het algemeen draag ik gewoon Nike-schoentjes eronder. Pumps vind ik ook wel gaaf, maar daar kan ik niet op lopen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:25.