Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2010, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat roep je steeds. Maar het zou wel helpen als je er een redenering bij schrijft.
Komt mijn prachtige lap tekst vol nuttige dingen, zo als iedereen doet en post.

Spoiler


Er valt voor mij niet veel meer te zeggen dan dat ik Severus verdenk om dingen die ze post. En jammer dat het geen gelijkspel was, als KMK er dan uit was gegaan wisten we zeker dat er een wolf onder hem zit.
Kan ook zijn dat Severus op KMK heeft gestemd, ze heeft niks gepost.
Advertentie
Oud 28-06-2010, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Er valt voor mij niet veel meer te zeggen dan dat ik Severus verdenk om dingen die ze post.
Ja, allicht is het om dingen die ze gepost heeft. Maar wélke dingen was de vraag dus
Oud 28-06-2010, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Ja, spijtig dat we alweer een dorpeling kwijt zijn, al had ik het zelf wel verwacht (vond Kopmuntkip niet echt verdacht en heb op hem gestemd uit lijfsbehoud; had liever mijn stem aan Abzg of WolterB besteed).
Maar ik zal me maar troosten met de gedachte dat Kopmuntkip toch niet zoveel waarde hechtte aan het spel

Je zal immers maar in het latere stadium van het spel zo'n speler hebben, dan geeft 'ie niet thuis op het moment dat je 'm écht nodig hebt (waardoor hij dan uiteindelijk de slechteriken in het voordeel stelt). Dus nee, echt huilen om dit verlies kan ik verder niet.
Oud 28-06-2010, 12:12
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Kan ook zijn dat Severus op KMK heeft gestemd, ze heeft niks gepost.
Mijnheer Wheezle, dan moet ge 't topic toch eens wat beter doorlezen, want: klik.

Overigens ben ik wel benieuwd naar wat Fizzle-fluffy de afgelopen hangronde heeft uitgespookt, het verbaast me dat daar nog geen kip naar gekraaid heeft. Niet dat ik haar nu meteen verdacht vind, maar het zou wel fijn zijn om daar wat opheldering over te hebben.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 28-06-2010, 12:14
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Mja, ik ben ook wel benieuwd. Maar er zijn nog veel meer spelers die erg inactief zijn! Snap op zich wel dat iedereen nu de wolven een beetje afwacht, maar ik hoop toch echt morgen wat meer te horen. Vind het zo flauw altijd...
(en ik ben ook niet gek, het is prachtig weer geweest dus mensen zitten dan minder achter de computer, maar af en toe iets laten horen is toch niet gek)
__________________
Tsja
Oud 28-06-2010, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Mijnheer Wheezle, dan moet ge 't topic toch eens wat beter doorlezen, want: klik.

Overigens ben ik wel benieuwd naar wat Fizzle-fluffy de afgelopen hangronde heeft uitgespookt, het verbaast me dat daar nog geen kip naar gekraaid heeft. Niet dat ik haar nu meteen verdacht vind, maar het zou wel fijn zijn om daar wat opheldering over te hebben.
Een vrouw voor jou. En ik bepaal zelf wat ik lees en niet.
En jij bepaalt zelf waarop je reageert.
Oud 28-06-2010, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Een vrouw voor jou. En ik bepaal zelf wat ik lees en niet.
En jij bepaalt zelf waarop je reageert.
Ja als wolf hoef je natuurlijk ook niet alles te lezen
Oud 28-06-2010, 12:35
Verwijderd
Ja en ook niet op alles te reageren.
Als wolf hoef je ook niet meedoen met stemlijstjes, ja want niks hoeft, alles mag gewoon.
Oud 28-06-2010, 12:47
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Als het nog een tijdje zo doorgaat is mijn volgende stem voor wheezle. Maar da's dan meer uit ergernis dan echte verdenking..
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 28-06-2010, 12:48
Verwijderd
Ik zou niet uit irritatie stemmen maar om verdenking.
Oud 28-06-2010, 12:58
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
En waar reken jij jezelf toe Wolter?
tot een relatief actieve n00b die wel erg veel oudere spellen mee heeft gelezen en redelijk weet hoe het eraan toe gaat
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-06-2010, 13:00
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik vind wheezle ook wel erg irritant worden nu.

@ wheezle: ook al zou het misschien beter zijn van niet, veel stemmen komen toch voort uit irritatie. Dus als je nou even gewoon doet dan gaat dit niet gebeuren.
__________________
Tsja
Oud 28-06-2010, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Een vrouw voor jou. En ik bepaal zelf wat ik lees en niet.
En jij bepaalt zelf waarop je reageert.
Je bepaalt zelf wat je leest.. Ja, zulke spelers kunnen we dus niet gebruiken. Speel dan niet mee, als je geen zin hebt om alles te lezen. En het nut van die lap Latijnse tekst die je bovenaan deze pagina hebt gepost zie ik ook niet zo. Of probeer je alleen je aantal posts op te krikken zodat je niet beticht kan worden van inactief zijn?
Oud 28-06-2010, 13:25
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Heel even snel een berichtje. Als het goed is, heb ik vanaf morgen weer meer tijd hoor.

Jammer van kopmuntkip. Ik vind het geen fijne speler maar een dorpeling minder is sowieso niet goed.

@ LL: Tot zover jouw onderbouwde keuzes.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 28-06-2010, 14:21
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Ik zou niet uit irritatie stemmen maar om verdenking.
Dat ligt eraan waar die verdenkingen uit bestaan.
Als je in 1 van de 1e rondes al een speler hebt die totaal de pan uit irriteert, en dat bij meerdere spelers, door onzinnige/uitlokkende/totaal nergens op slaande opmerkingen dan kan ik me best voorstellen om zo'n persoon er eerder uit te stemmen dan iemand waar vage verdenkingen van zijn die slecht onderbouwt zijn.
Neem bijv Rode Panda uit 2 spellen terug?
Hij was godsgruwelijk irritant, en iedereen ergerde zich aan hem en zijn verdenking van Little Phoebe, maar zij werd er wel uitgestemd en hij bleek wolf te zijn.
De aandachttrekkers worden vaak hun opmerkingen vergeven en komen er op die manier soms mee weg, helemaal de wat nieuwere spelers vergeven ze dat soort dingen nog wel eens.

Persoonlijk denk ik niet dat Serverus een wolf is, evt misschien wel een slechte functie omdat ze in mijn ogen zo duidelijk namen geeft.
Als wij het niet met haar eens zijn, en zij gokt erop dat wij haar adviezen in de wind slaan kan dat ookk een hint naar de wolven zijn natuurlijk, daarnaast, als we haar wel geloven hangen we misschien 1 van onze goede spelers op.
Maar ja, beetje loze theorieen.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 28-06-2010, 14:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zo, jezus, ik heb een hele hoop bijgelezen en ben van plan vanaf vandaag weer wat actiever mee te doen en minder een leven te hebben ()

Zonde van KMK, hoewel hij ook wel een beetje raar deed.

Ik vind dat Abzg en wheezle heel irritant en inhoudsloos posten. LL valt me op, maar vooral omdat hij lekker actief met theorieën komt.
Het valt me ook op dat Geel meer aan het verdedigen is, dan met theorieën over slechterikken komt, vind ik erg jammer.

Omg, ik las net dat Fizzle ook mee doet? Waarom heb ik de afgelopen 4 pagina's geen post van haar gezien? Hangt ze de stille wolf uit of heeft ze gewoon een /care voor het spel? Allebei wel goede redenen om haar op te hangen, lijkt me zo.
Ook zag ik dat Wammus vaak genoemd wordt, ivm testout.com en dat hij een wolf zou zijn. Ik kan me niet voorstellen dat Wammus en testout hun privé en het wwspel in elkaar over zouden laten lopen. Dat hij wolf is, zou best kunnen, maar echt keiharde theorieën heb ik hier niet over en ook niet gezien.

En de geliefden zitten er inderdaad ook nog in, misschien zouden we Geel daarvoor in de gaten moeten houden? Die is, in mijn ogen, ontzettend in de verdediging aan het gaan ipv de aanval, en hij verdedigt alleen anderen.

Hmm, voorlopig is het maar afwachten wat de wolven doen, maar op dit moment heb ik (helaas) nog niemand gezien die superverdacht op me over komt.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-06-2010, 15:37
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Doet Fizzle ook mee?
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 28-06-2010, 15:43
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Mja, fizzle schittert door afwezigheid. Maar er zijn best wel veel mensen die wel iets posten, maar niks inhoudelijk zeggen. Eigenlijk net zo irritant...
__________________
Tsja
Oud 28-06-2010, 15:49
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ja, ik vind het onnuttig om theorieen te posten over mensen als ik helemaal nog niks zeker weet.
__________________
mijn handtekening
Oud 28-06-2010, 15:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Doet Fizzle ook mee?
Dat dacht ik dus ook toen ik het las
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-06-2010, 15:56
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Mja, fizzle schittert door afwezigheid. Maar er zijn best wel veel mensen die wel iets posten, maar niks inhoudelijk zeggen. Eigenlijk net zo irritant...
Als je hiermee ook op mij doelt, tja sorry.. maar ik wil wel posten om te laten merken dat ik er ben, en probeer er wat van te maken al slaat het misschien nergens op.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 28-06-2010, 15:57
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Ja, ik vind het onnuttig om theorieen te posten over mensen als ik helemaal nog niks zeker weet.
Dan moet je niks posten, want zeker weet je nooit iets in het WW spel
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 28-06-2010, 15:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja Dott, ik ben wel benieuwd naar jou verdenkingen. Ik zag dat je mij genoemd had, maar ik geloof niet dat het over dit spel ging..

OFF: En omg, je ava is een schaap met een zonnebril, dat zie ik serieus nu pas
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-06-2010, 16:04
Verwijderd
Ik ga voor fizzle of biertank denk ik. Ik heb niet echt hele goede opties, dus dan heb ik het liefst dat er een stil iemand sterft. Op basis van een kort onderzoek zie ik dat fizzle in spel 67 en 69 ongeveer 20 posts op de eerste 500 maakt (68 leidde ze), nu heeft ze duidelijk veel minder. In die beide spellen was ze leerling en ziener. Daarom ga ik nu maar op haar. Ik kon zo snel geen laatste spellen van biertank vinden om te vergelijken.
Oud 28-06-2010, 16:07
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
@ LP Ik had je genoemd als voorbeeld in een post, dat komt omdat ik Archont geen keuze vond voor de 'ervaren' wolf, en jou een betere keuze zou vinden om op te eten, omdat je vaak heel erg goed zit met je verdenkingen, en wel zo op de achtergrond weet te blijven dat je het lang vol houd

Verdere verdenkingen.
Ik denk niet dat Serverus wolf is, zoals ik al eerder zei, maar vermoed dat ze evt een slechte functie heeft, omdat zij de enige is die echt concreet met namen strooit en daar ook aan vast houdt.
Dit kan echter ook een goede functie zijn, dus dat is een beetje het gevaarlijke.
De namen die ze noemt (WolterB en Abzg) vind ik niet meteen verdacht, al vind ik het postgedrag van Abzg wel een beetje apart.
Ik vind het heen en weer gebakkelij van Geel en Lucky Luciano een beetje 'te' opvallend, lijkt soort gepland ofzo, kan het niet goed uitleggen.
Dus die 2 hou ik sowieso goed in het oog, dat kan ook een doordacht spelletje zijn namelijk.
Ik vertrouw Wheezle voor geen meter, door postgedrag en de manier waarop er dingen gezegd worden en reacties daarop.
Beetje loze posts ook zo af en toe.

Edit: Biertank verdenk ik trouwens niet echt, ik heb het idee dat als hij dorpeling is hij niet meer de moeite neemt een spel uit te spelen.. dat bleek de vorige keer ook het geval.
Erg irritant is het wel.
Fizzle vind ik moeilijk, er kan ook wat aan de hand zijn waardoor ze er totaal niet meer aan denkt.. geef haar het voordeel van de twijfel in dit geval.

Hoofdverdachten voor mij momenteel: Wheezle, LL en Geel
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 28-06-2010, 16:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Biertank was 2 spellen geleden, als ik het me goed herinner, ook erg stil en hebben we uiteindelijk ook maar opgehangen. Geen idee meer wat zijn functie bleek te zijn.
Een stil persoon ophangen lijkt me een goed idee ja.

Edit: Post van Dott, even lezen, daarna edit ik deze post weer.

Oh ok. Dankje haha

Ja, over het algemeen ben ik het met je eens ja, al vind ik Geel verdachter doen dan LL. Zoals ik al zei, hij schiet enorm in de verdediging terwijl anderen worden aangevallen. Het zou ook nog eens kunnen dat hij geliefde is, maar met wie is me dan ook een enorm raadsel.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-06-2010, 16:17
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Biertank bleek dorpeling.. vermoed dat ie dat nu weer is
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 28-06-2010, 16:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ongeacht je functie, kun je best af en toe laten weten dat je nog meedoet. Dit geldt zowel voor Biertank als voor fizzle.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-06-2010, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Biertank bleek dorpeling.. vermoed dat ie dat nu weer is
Dat vermoeden is nergens op gebaseerd lijkt me, waarom verdedig je hem zo?
Oud 28-06-2010, 16:36
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ja, ik vind het onnuttig om theorieen te posten over mensen als ik helemaal nog niks zeker weet.
Ja sjonge... Daar heten het nou theorieen voor. Niemand weet iets zeker, anders zou het spel behoorlijk nutteloos zijn lijkt me.

@ Dott: bedoelde jou eigenlijk niet zozeer hoor, maar vind het wel leuk om te zien dat je een lang stuk schrijft nu
__________________
Tsja
Oud 28-06-2010, 16:56
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ja, maar theorien op basis van niks hebben ook geen zin. Ik heb gewoon nog niet iets gezien waarvan ik denk dat het super verdacht is. Dus dan post ik ook niks
__________________
mijn handtekening
Oud 28-06-2010, 17:00
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ook niet, maar het is niet een hele loze post, want ik noem wat namen die EVENTUEEL misschien wel mogelijk slecht zouden kunnen zijn.
Jij denkt dat 'misschien, ik weet het niet zeker' posts nutteloos zijn, maar misschien zie jij wel iets wat in jouw ogen niet belangrijk of verdacht is, maar waar wij totaal overheen kijken.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-06-2010, 17:47
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
@ Abzg: ja, weet je wat het is... Als iedereen dat doet dan moeten we het hele spel met random.org spelen. Ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar juist doordat mensen gewoon maar wat roepen komt het spel op gang.

En ik vind het wel vervelend dat het nu zo specifiek tegen jou wordt, dat was niet m'n bedoeling. Maar ik vind het echt gruwelijk irritant als mensen vrijwel niks posten.
__________________
Tsja
Oud 28-06-2010, 18:02
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Sorry dat ik niet gestemd heb jongens, ik besloot midden in de nacht dat ik naar het strand wou en ik heb dus gister de hele dag op het strand gezeten. En ik heb helemaal niet aan het weerwolfspel gedacht. Ik vind het strand een beetje belangrijker. Sorry, het weer is gewoon echt te mooi om me intensief bezig te houden met mijn computer. kusje.
Oud 28-06-2010, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Je bepaalt zelf wat je leest.. Ja, zulke spelers kunnen we dus niet gebruiken. Speel dan niet mee, als je geen zin hebt om alles te lezen. En het nut van die lap Latijnse tekst die je bovenaan deze pagina hebt gepost zie ik ook niet zo. Of probeer je alleen je aantal posts op te krikken zodat je niet beticht kan worden van inactief zijn?
Oke Kat. Ik kom vanaf nu af aan met zinvolle posts en ik zal alles door en door analyseren. Vanavond de uitslag, ben benieuwd.
Oud 28-06-2010, 18:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Sorry dat ik niet gestemd heb jongens, ik besloot midden in de nacht dat ik naar het strand wou en ik heb dus gister de hele dag op het strand gezeten. En ik heb helemaal niet aan het weerwolfspel gedacht. Ik vind het strand een beetje belangrijker. Sorry, het weer is gewoon echt te mooi om me intensief bezig te houden met mijn computer. kusje.
Je wist dat het mooi weer zou worden, dus met zo'n instelling mag ik hopen dat je een onbelangrijke functie hebt.

Edit: Aangezien je waarschijnlijk opgehangen wordt.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-06-2010, 18:06
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb trouwens wel netjes bijgelezen.
Oud 28-06-2010, 18:15
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Dat vermoeden is nergens op gebaseerd lijkt me, waarom verdedig je hem zo?
Dat vermoeden is gebasseerd op vorig spel of 2 spellen geleden, toen hij ook dorpeling was en het hele spel ook geen fuck liet horen.
Maar als je er wat achter wilt zoeken, be my guest
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 28-06-2010, 18:18
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Even reageren op LP die zegt dat ik in de verdediging schiet, en dan vooral anderen bescherm. Ik heb netjes uitgelegd waarom ik dat doe. Met testout.com had ik zoiets van 'he, niet alweer!'. Want het is naar mijn weten de derde keer dat zij in het begin eruit wordt gestemd, en dan blijkt ze weliswaar een onblelangrijke (=geen) functie te hebben, maar ik vind het gewoon jammer dat mensen haar de kans niet geven om het spel gewoon te spelen.
Met Lorelei was het, dat heb ik ook gezegd, niet zozeer dat ik haar wilde beschermen oid, maar meer dat ik wilde weten waarom LL met een rare theorie kwam. Nou ja, een theorie die ik raar vond/vind.

Dus vind ik het een beetje onterecht als men zegt dat ik constant anderen aan het beschermen ben, want dat is niet. Ik heb mijn verdenkingen meer dan eens geuit, nu weer.

Op dit moment verdenk ik wheezle (ja, verdenk, en niet dat ik haar irritant vind) en LL (en Severus ook nog wel een klein beetje). Wheezle omdat ik bij haar ook een gevoel heb dat ze RP probeert na te doen (het lukt haar niet). Ze komt met van die bijna aanstootgevende, nutteloze en onnozele posts. Ik denk dat ze heel erg in de aandacht probeert te komen en hoop dat men zal denken 'iemand die zichzelf zo in de spotlights zet kan geen slechterik zijn'. Juist daarom denk ik dat zij een slechterik en mijn stem zal hoogstwaarschijnlijk naar haar toe gaan.

Lucky Luciano vind ik nog steeds erg vaag spelen. Hij zegt dat fizzle dit spel nog minder post dan de voorgaande spellen en dat ze die spellen een (eventuele) goede funties had en dat hij daarom maar op haar stemt. Ik snap zijn redenatie niet, net zoals ik zijn redenatie over Lorelei niet snapte. Ook dit keer vraag ik me af waarom hij dan op fizzle stemt, nee ik probeer fizzle geenszins te beschermen, voordat iemand dat weer gaat roepen.

Severus heb ik net als in het begin van het spel het gevoel dat ze uit haar weg gaat om de spelers in het spel gerustgesteld te houden. Ik kan niet precies zeggen door welke posts of hoe het precies komt, maar dat gevoel heb ik bij haar.

Omdat ik bij Severus een gevoel heb, verdenk ik haar het minst. Daarna komt LL en op nummer één staat Wheezle.

Edit: Abzg valt mij ook wel op. Ik snap haar redenatie dat ze niks weet te posten omdat ze niemand keihard verdenkt, dat gevoel had ik ook de eerste 5 spellen dat ik meedeed. Maar dat is gewoon omdat ze waarschijnlijk niet durft. En, het is ook wel heel erg moeilijk om met keiharde verdenkingen te komen in een wwspel (ja, als je 1200% overtuigd bent van je eigen gelijk, dan zul je misschien denken dat je verdenkingen helemala terecht zijn...). Ik zou haar een tip willen geven dat ze haar speculaties post. Het hoeven niet juridisch correct onderbouwde verhalen te zijn, post gewoon wat je denkt.

O, als ik tijd heb/had zal/zou ik alle post nog nagaan om te kijken of er iemand eruit springt als verrader.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 28-06-2010, 18:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Even reageren op LP die zegt dat ik in de verdediging schiet, en dan vooral anderen bescherm. Ik heb netjes uitgelegd waarom ik dat doe. Met testout.com had ik zoiets van 'he, niet alweer!'. Want het is naar mijn weten de derde keer dat zij in het begin eruit wordt gestemd, en dan blijkt ze weliswaar een onblelangrijke (=geen) functie te hebben, maar ik vind het gewoon jammer dat mensen haar de kans niet geven om het spel gewoon te spelen.
Met Lorelei was het, dat heb ik ook gezegd, niet zozeer dat ik haar wilde beschermen oid, maar meer dat ik wilde weten waarom LL met een rare theorie kwam. Nou ja, een theorie die ik raar vond/vind.

Dus vind ik het een beetje onterecht als men zegt dat ik constant anderen aan het beschermen ben, want dat is niet. Ik heb mijn verdenkingen meer dan eens geuit, nu weer.

Op dit moment verdenk ik wheezle (ja, verdenk, en niet dat ik haar irritant vind) en LL (en Severus ook nog wel een klein beetje). Wheezle omdat ik bij haar ook een gevoel heb dat ze RP probeert na te doen (het lukt haar niet). Ze komt met van die bijna aanstootgevende, nutteloze en onnozele posts. Ik denk dat ze heel erg in de aandacht probeert te komen en hoop dat men zal denken 'iemand die zichzelf zo in de spotlights zet kan geen slechterik zijn'. Juist daarom denk ik dat zij een slechterik en mijn stem zal hoogstwaarschijnlijk naar haar toe gaan.

Lucky Luciano vind ik nog steeds erg vaag spelen. Hij zegt dat fizzle dit spel nog minder post dan de voorgaande spellen en dat ze die spellen een (eventuele) goede funties had en dat hij daarom maar op haar stemt. Ik snap zijn redenatie niet, net zoals ik zijn redenatie over Lorelei niet snapte. Ook dit keer vraag ik me af waarom hij dan op fizzle stemt, nee ik probeer fizzle geenszins te beschermen, voordat iemand dat weer gaat roepen.

Severus heb ik net als in het begin van het spel het gevoel dat ze uit haar weg gaat om de spelers in het spel gerustgesteld te houden. Ik kan niet precies zeggen door welke posts of hoe het precies komt, maar dat gevoel heb ik bij haar.

Omdat ik bij Severus een gevoel heb, verdenk ik haar het minst. Daarna komt LL en op nummer één staat Wheezle.

Edit: Abzg valt mij ook wel op. Ik snap haar redenatie dat ze niks weet te posten omdat ze niemand keihard verdenkt, dat gevoel had ik ook de eerste 5 spellen dat ik meedeed. Maar dat is gewoon omdat ze waarschijnlijk niet durft. En, het is ook wel heel erg moeilijk om met keiharde verdenkingen te komen in een wwspel (ja, als je 1200% overtuigd bent van je eigen gelijk, dan zul je misschien denken dat je verdenkingen helemala terecht zijn...). Ik zou haar een tip willen geven dat ze haar speculaties post. Het hoeven niet juridisch correct onderbouwde verhalen te zijn, post gewoon wat je denkt.

O, als ik tijd heb/had zal/zou ik alle post nog nagaan om te kijken of er iemand eruit springt als verrader.
Ah ok. Je snapt waarom het me opvalt?

Over fizzle: Ongeacht haar functie kan ze best wel een half uurtje per dag uit de zon komen om een theorie te posten en te stemmen. Als je daar al niet eens moeite voor wil doen, had je niet mee moeten doen en wordt je nogal snel opgehangen (omdat het ook een stille wolf kan zijn). Dus ik snap het wel, ben ook wel bereid dat risico te nemen.

Offtopic: 1200%
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-06-2010, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Dat vermoeden is gebasseerd op vorig spel of 2 spellen geleden, toen hij ook dorpeling was en het hele spel ook geen fuck liet horen.
Maar als je er wat achter wilt zoeken, be my guest
De vorige spellen speelde hij helemaal niet mee
Oud 28-06-2010, 18:31
Verwijderd
Ik sta altijd in de spots, dus wees maar niet bang/
Oud 28-06-2010, 18:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
De vorige spellen speelde hij helemaal niet mee
Jawel, ik heb 1 spel met hem gespeeld, mijn eerste geloof ik, is 2 of 3 spellen geleden.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-06-2010, 18:35
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Over fizzle: Ongeacht haar functie kan ze best wel een half uurtje per dag uit de zon komen om een theorie te posten en te stemmen. Als je daar al niet eens moeite voor wil doen, had je niet mee moeten doen en wordt je nogal snel opgehangen (omdat het ook een stille wolf kan zijn). Dus ik snap het wel, ben ook wel bereid dat risico te nemen.
Eh, ik weet niet op wat voor stranden jij komt maar op die waar ik lig, is geen internet.
Oud 28-06-2010, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano vind ik nog steeds erg vaag spelen. Hij zegt dat fizzle dit spel nog minder post dan de voorgaande spellen en dat ze die spellen een (eventuele) goede funties had en dat hij daarom maar op haar stemt. Ik snap zijn redenatie niet, net zoals ik zijn redenatie over Lorelei niet snapte. Ook dit keer vraag ik me af waarom hij dan op fizzle stemt, nee ik probeer fizzle geenszins te beschermen, voordat iemand dat weer gaat roepen.

S
Nou dat heb ik vrij duidelijk uitgelegd dacht ik zo. Ik weet niet zo goed wie ik nu moet verdenken. Dus ik ga voor een wat stillere speler, vaak zit daar ook een wolf tussen. Fizzle en Biertank zijn op dit moment de stilste spelers. Ik heb vervolgens de afgelopen 3 spellen onderzocht en daarin deed Biertank niet mee. Fizzle deed wel mee en postte daar veel vaker. Op basis daarvan concludeer ik dat zij zich nu op de achtergrond houdt, omdat ze kennelijk niet wil opvallen omdat ze nu geen ziener of leerling is.
Oud 28-06-2010, 18:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Eh, ik weet niet op wat voor stranden jij komt maar op die waar ik lig, is geen internet.
Ik kom nooit op stranden, maar dat terzijde. Ik was gister ook de hele dag weg en ik heb ook gewoon kunnen stemmen (en posten waarom ik er niet zou zijn), snap niet waarom jij dat niet snel had kunnen doen voor je wegging.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-06-2010, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Eh, ik weet niet op wat voor stranden jij komt maar op die waar ik lig, is geen internet.
Wat een onzin, je bent vandaag meerdere keren online geweest, gisteren, eergisteren, vrijdag.
Oud 28-06-2010, 18:38
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik ben er ook wel voor om een stille speler eruit te stemmen. Niet alleen omdat het irritant is, maar ook omdat (wat ik al eerder zei) er inderdaad vaak 1 of 2 stille wolven zijn die veel te lang overleven. Maar goed, misschien zijn de wolfjes lief en eten zij vast een stille op (naja, ze zullen geen stille wolf opeten ). Hopelijk weer een badguy!
__________________
Tsja
Oud 28-06-2010, 18:38
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jongens, ik hou me niet op de achtergrond, ik was er gewoon niet. Maar goed, doe vooral wat je verstandig lijkt.
Oud 28-06-2010, 18:39
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wat een onzin, je bent vandaag meerdere keren online geweest, gisteren, eergisteren, vrijdag.
gisteren niet. Vandaag kon ik niet meer stemmen voor gisteren.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #70, topic 3
WolterB
139 24-07-2010 19:39
De Kantine Weerwolfspel #70, topic 2
Martiño
500 10-07-2010 08:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24.