Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2010, 13:13
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
1) Lorelei
2) wheezle
3) Queasy
4) WolterB
5) Little Phoebe
6) Dott
7) Femic (dorpeling)
8) Archont (evilziener)
9) Abzg
10) snoopy
11) Geel
12) fizzle-fluffy
13) Martiño
14) Biertank 52
15) Wammus
16) Sarah
17) moz
18) Lucky Luciano
19) testout.com (dorpeling)
20) Severus
21) kopmuntkip (dorpeling)

blauw is opgehangen
rood is opgegeten
roze is gestorven uit liefdesverdriet
groen is neergeschoten door de jager



en het laatst geplaatste stemlijstje voor deze ronde:

Wheezle
Biertank 52
Geel *


Fizzle-fluffy
Lucky Luciano
Little Phoebe (?)



Definitieve stemlijst voor hangronde #1: klik hier!
Uitslag eerste eetronde: Archont
Definitieve stemlijst voor hangronde #2: klik hier!
Uitslag tweede eetronde: Femic
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Oud 29-06-2010, 13:15
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Mijn laatste post was:

Ik neig ook heel erg naar wheezle vanwege haar algemene irritantheid.

Deze wil ik graag wijzigen in:

Ik neig ook heel erg naar wheezle vanwege haar algemene irritantheid en waarschijnlijk opzettelijk vaag gedrag.

Maar dat kon dus niet want er was een slotje.
__________________
you're not my demographic
Oud 29-06-2010, 13:26
Verwijderd
Ik stem op wammus.
Ik vind weezle niet anders spelen dan in de vorige spellen, dus waarom op haar stemmen omdat ze zonder onderbouwing komt, dat deed ze wel vaker. Ik vind stemmen op stille/irritante spelers altijd een beetje riskant.
Oud 29-06-2010, 13:32
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Wheezle valt me nog meer op dan gisteren. Als ik eerlijk ben vind ik haar eigenlijk helemaal niet irritant, maar wel heel erg verdacht. Dus mijn stem is voor deze ronde is definitief voor Wheezle.

Martiño, ik zou graag van je willen weten waarom ik op je lijstje sta! (vorig topic)

Ik ben het met WolterB eens dat het niet verstandig is om met z'n 43294 op één persoon te gaan stemmen. Ik vind het jammer dat er mensen zijn die mij verdenken, maar voor the sake of the game begrijp ik het wel (al is het waarschijnlijk niet zo dat diegenen die op mij stemmen het doen om WolterB's geoogde doel te bereieken.)

Moz; ik heb de hele tijd mijn mond gehouden over dat ik in de eerste ronde ook al iemand aan het beschermen was, want, zoals je terecht zegt, kan dat geheel verkeerd opgevat worden. Nog steeds wil ik niet zeggen dat ik onschuldig moet zijn omdat ik iemand beschermde terwijl het niet nodig was, maar het lijkt me wel iets om in het achterhoofd te houden

O, en ik zou ook graag willen weten wat men denkt over mijn gedachtes over Lorelei's eventuele verraderheid.

Edit: Waarschijnlijk ben ik pas vlak voor de deadline weer online dus ik geeft mijn stem nu door. Mocht ik op tijd zijn en mocht er iets drastisch veranderd zijn, dan zal ik mijn stem natuurlijk veranderen.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 29-06-2010, 13:36
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Nou, dan zal ik maar beginnen met wat ik denk over jouw gedachten over mijn eventuele verraderheid.

1) Ik ben 2x verrader geweest, dat pakte ik anders aan. Het is een beetje een non-argument, dat weet ik, maar het zegt volgens mij wel iets.
2) Zelfs met de weinige tijd die ik heb, zou ik als verrader actiever zijn geweest.
3) Jouw onderbouwing is raar. "Ze heeft het over medestanders dus ze zal wel weten wie die medestanders zijn".. huh?
4) Ik heb in mijn posts alleen nog maar Severus genoemd als iemand die ik niet direct verdacht vind. Verder heb ik niemand verdacht gemaakt of vrijgesproken. Een verrader zou dat anders aanpakken (eigenlijk lijken jouw posts eerder op verrader posts.. jij schiet steeds in de verdediging en probeert vervolgens de aandacht op iemand anders te leggen met non-argumenten)

Conclusie: Je hebt het verkeerd (huhu).
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 29-06-2010, 13:51
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Martiño, ik zou graag van je willen weten waarom ik op je lijstje sta! (vorig topic)
Je staat er niet als hoofdverdachte op hoor (het was meer een voortzetting van mijn oude lijstje), maar vanwege je gelijkspelpoging en idd je beschermacties.
__________________
you're not my demographic
Oud 29-06-2010, 14:00
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik had dus ook op wheezle gestemd, maar voor de zekerheid in het nieuwe topic ook even (is het gelijk een tvp)
__________________
Tsja
Oud 29-06-2010, 14:50
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik ben inmiddels bezig met het typen van een ouderwets lange post, maar onderwijl zal ik toch maar even het stemlijstje geven zoals het er op dit moment voor staat, om eventueel gezeur voor te zijn.


Wheezle
Biertank 52
Geel
Wammus
Fizzle-fluffy
Snoopy
Martiño
WolterB
Severus
Moz


Fizzle-fluffy
Lucky Luciano
Little Phoebe (?)
Abzg


Geel
Wheezle *
Dott
Little Phoebe


Wammus
Queasy

Lucky Luciano
Sarah


Definitieve stemlijst voor hangronde #1: klik hier!
Uitslag eerste eetronde: Archont
Definitieve stemlijst voor hangronde #2: klik hier!
Uitslag tweede eetronde: Femic
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump

Laatst gewijzigd op 29-06-2010 om 18:14. Reden: Stem toegevoegd van: Dott, Sarah, Martiño, WolterB, Severus, Little Phoebe & Moz.
Oud 29-06-2010, 15:24
Verwijderd
Nou mensen laat eens iets van jullie horen
Oud 29-06-2010, 15:34
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik hou mijn stem difinitief op Geel. ik vind Wheezle godsgruwelijk irritant, maar omdat ze al ruime meerderheid heeft tot nu toe qua stemmen en ik toch niet meteen het idee heb dat ze slecht is al is ze irritant kies ik toch voor Geel deze ronde, dit is ook doorgegeven omdat ik over een uurtje weg ben en pas vannacht terug kom.
Ga kijken naar echte weerwolven op een groot scherm
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 29-06-2010, 15:56
Verwijderd
Mijn verdenkingen:
- Lucky Luciano: klinkt telkens wel erg zeker van z'n zaak, formuleert alles erg zwartwit. Nu doet hij dat altijd, maar bij een weerwolfspel kún je toch niets zeker weten. Dit lijken pogingen om mensen een bepaalde richting op te duwen.
- Wheezle: ik kan me voorstellen dat iemand post om het posten en dat het dan inhoudsloos wordt, en wheezle is nooit iemand die heel uitgebreid leest wat anderen zeggen, maar dit lijkt toch provocerend gedrag. Daarbij lijkt ze zich snel aangevallen te voelen - teken van een slecht geweten? Daarbij was Femic degene die stemmen haar kant op trok en nu is ze dood.
- Severus: met 'WolterB is geen ziener, geloof me' lijkt ze impliceren zelf de ziener te zijn. Of is dit een tactiek om onmisbaar over te komen? Zei ik vorige ronde al, maar dit punt blijft.

Verdenkingen van anderen die ik niet deel:
- Geel: neemt het inderdaad overbodig voor mensen op, maar beide keren vond ik dat wel terecht en deed ik dat alleen niet om reacties te voorkomen van het soort dat Geel nu krijgt.
- Fizzle: verdenking is gebaseerd op afwezigheid, maar ze had een goede reden om afwezig te zijn
- Biertank: verdenking gebaseerd op afwezigheid, maar hij heeft zelfs aangekondigd dat hij aanwezig zou zijn.

Verder vind ik dat Queasy en Dott zich weinig in de discussie mengen, maar dat vind ik voorlopig geen reden om te stemmen.

Ik wil liever niet de enige zijn die op iemand stemt, maar ik wil ook niet op iemand stemmen waar iederéén al op stemt. Severus vind ik nog niet verdacht genoeg om op te stemmen. Daarom ga ik voor Lucky Luciano.
Oud 29-06-2010, 15:58
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik moet snel beslissen, en twijfel nog steeds, dus ik ga op safe en ga voor Wheezle. En ik ben weg voor de rest van de avond, dus ik ben benieuwd!
__________________
you're not my demographic
Oud 29-06-2010, 16:01
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik vind Weezle helemaal niet verdacht! En ik vind 'omdat ik haar irritand vind' echt een flut rede.
Dan vind ik Fizzle nog verdachter. Dus ik ga voor haar.
__________________
mijn handtekening
Oud 29-06-2010, 16:08
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Mijn verdenkingen:
- Lucky Luciano: klinkt telkens wel erg zeker van z'n zaak, formuleert alles erg zwartwit. Nu doet hij dat altijd, maar bij een weerwolfspel kún je toch niets zeker weten. Dit lijken pogingen om mensen een bepaalde richting op te duwen.
- Wheezle: ik kan me voorstellen dat iemand post om het posten en dat het dan inhoudsloos wordt, en wheezle is nooit iemand die heel uitgebreid leest wat anderen zeggen, maar dit lijkt toch provocerend gedrag. Daarbij lijkt ze zich snel aangevallen te voelen - teken van een slecht geweten? Daarbij was Femic degene die stemmen haar kant op trok en nu is ze dood.
- Severus: met 'WolterB is geen ziener, geloof me' lijkt ze impliceren zelf de ziener te zijn. Of is dit een tactiek om onmisbaar over te komen? Zei ik vorige ronde al, maar dit punt blijft.

Verdenkingen van anderen die ik niet deel:
- Geel: neemt het inderdaad overbodig voor mensen op, maar beide keren vond ik dat wel terecht en deed ik dat alleen niet om reacties te voorkomen van het soort dat Geel nu krijgt.
- Fizzle: verdenking is gebaseerd op afwezigheid, maar ze had een goede reden om afwezig te zijn
- Biertank: verdenking gebaseerd op afwezigheid, maar hij heeft zelfs aangekondigd dat hij aanwezig zou zijn.

Verder vind ik dat Queasy en Dott zich weinig in de discussie mengen, maar dat vind ik voorlopig geen reden om te stemmen.

Ik wil liever niet de enige zijn die op iemand stemt, maar ik wil ook niet op iemand stemmen waar iederéén al op stemt. Severus vind ik nog niet verdacht genoeg om op te stemmen. Daarom ga ik voor Lucky Luciano.
Te weinig in de discussie mengen?
Sorry hoor dat ben ik niet met je eens.
Ik heb gisteren heel duidelijk en lang mijn verdenkingen uitgesproken op verzoek van LP.
Dus wat je nu zegt vind ik niet helemaal eerlijk, sorry dat ik niet elke dag ellenlange verhalen post, maar daar heb ik gewoon niet altijd tijd voor.
Daarnaast, als je je niet genoeg in de discussie mengt dan is het niet goed, maar als je het eens bent met wat anderen zeggen is het ook niet goed want dan schaap je mee en heb je geen eigen mening
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 29-06-2010, 16:11
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
lastig, lastig. Heb erg weinig tijd vandaag, en kon net even alles bijlezen. Zie dat er al een overgrote meerderheid op 1 persoon staat (waarom toch alweer, daar heb je écht wat aan later in het spel...), maar aangezien wheezle ook één van mijn verdachten is en de rest nog stemloos is, moet ik wel meegaan aangezien ik niet op iemand ga stemmen die ik niet verdacht vind.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 29-06-2010, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Te weinig in de discussie mengen?
Sorry hoor dat ben ik niet met je eens.
Ik heb gisteren heel duidelijk en lang mijn verdenkingen uitgesproken op verzoek van LP.
Dus wat je nu zegt vind ik niet helemaal eerlijk, sorry dat ik niet elke dag ellenlange verhalen post, maar daar heb ik gewoon niet altijd tijd voor.
Daarnaast, als je je niet genoeg in de discussie mengt dan is het niet goed, maar als je het eens bent met wat anderen zeggen is het ook niet goed want dan schaap je mee en heb je geen eigen mening
ik zei niet te weinig, maar gewoon weinig naar mijn indruk dan.
Oud 29-06-2010, 17:13
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Goed, ik heb alles eens een keer doorgelezen en ik zal nu eens vertellen wat er zoal in me is opgekomen.

Over zowel Lucky Luciano als Geel ben ik momenteel in dubio. Verbeter me gerust als ik het fout heb, maar mijn persoonlijke indruk is dat LL zich meestal als een pitbull vastbijt in iemand die hij verdenkt; hij laat dan niet zo gauw meer los. Dit spel vind ik dat toch een tikje anders; zo zegt hij meteen na het einde van hangronde #1 dat hij mij verdacht vindt (klik), maar inplaats van dat hij daar consistent aan vasthoudt, verandert al vrij gauw van mening en haalt hij andere verdachten aan. Waarom zegt hij aan het begin van eetronde #1 eerst heel stellig mij als dé kandidaat te zien voor zijn volgende stem in hangronde #2, om dan vervolgens opeens van gedachten te veranderen en op Lorelei te willen stemmen? Wel verandert hij zijn stem uiteindelijk naar Kopmuntkip in hangronde #2, die hij dan óók verdacht vindt. Dus in korte tijd van mij, naar Lorelei en dan naar Kopmuntkip; ergens lijkt het een klein beetje alsof hij zo veranderlijk is als de wind. Daarnaast verdenk ik Lorelei op dit moment totaal niet, bleek Kopmuntkip onschuldig te zijn en weet ik van mezelf dat ik ook aan de goede kant sta, dus hoewel er verder nog gering bewijs is, lijkt het er wel een beetje op dat LL vooral op jacht gaat naar onschuldigen. Tel daarbij op dat hij ook nog blijk geeft van besluiteloosheid (klik), iets wat slechteriken vaak hebben (op die manier kunnen ze minder gemakkelijk op uitspraken aangevallen worden, zodat ze zo veel mogelijk speelruimte hebben en gemakkelijker met de wind kunnen meewaaien). Het kan ook allemaal oprecht zijn - oprechte besluiteloosheid zoals veel dorpelingen dat ook hebben, en de verdenking op mij [grotendeels] laten vallen omdat ik hem van mijn onschuld heb kunnen overtuigen - maar toch zit het me niet helemaal lekker. Ook anderen is LL opgevallen, dus blijkbaar ben ik niet de enige die toch een beetje een vreemd smaakje proeft aan LL. Hij zou een slechterik kunnen zijn (ik durf nu nog niet te zeggen of dat verrader, evil-ziener of wolf zou zijn), maar toch ook nog een dorpeling, dus bij LL wil ik het nog even afwachten en zien wat de tijd ons leert.

Voor Geel geldt een beetje hetzelfde; hij was eerst heel begripvol naar mij toe na het hele débacle van de late bekendmaking van mijn stem (klik), maar verandert al gedurende eetronde #1 van toon (klik). Die trend zet hij door gedurende hangronde #2 (klik). Gedurende eetronde #2 zwakt het alweer wat af, waarna hij vervolgens toch weer met een "Severus is wolf"-theorie komt (klik) en daarbij ook de verdenking op Lorelei probeert te vestigen. Aangezien ik van mezelf weet dat ik aan de goede kant sta en op dit moment Lorelei ook totaal niet verdenk, vind ik die laatste post neigen naar een bewuste poging om de verdenking op twee onschuldige mensen te vestigen. Daarnaast ben ik het met andere mensen eens dat hij heel erg veel andere mensen loopt te verdedigen, wat uiteindelijk een beetje tot verwarring en onoverzichtelijkheid in het spel leidt (iets dat slechteriken graag hebben). Verder wordt hij ook actiever en langer van stof naarmate het spel vordert - zeer in contrast met eerdere spellen die ik met hem heb gespeeld (toen hij nog ggcy8 was). Ik heb daarom vermoedens dat hij mogelijk een slechterik is die na hangronde #1 ook nog de functie van geliefde er bovenop heeft gekregen. Als hij geliefde is, zal zijn wederhelft iets minder actief zijn dan hem (tenzij deze al actief was vóór ze geliefden werden, anders valt dat meteen op). Het zou ook logisch zijn als zijn wederhelft met vriendelijke doch meer nietszeggende posts komt (en wat schaperig is), omdat Geel al in de schijnwerpers staat en specifiek namen noemt en theorieën schrijft. Eventueel zou Little Phoebe of Snoopy de andere geliefde kunnen zijn, maar ik zeg daar wel meteen bij dat het een gevoel van me is - dus iets wat ik op dit moment nog niet concreet kan onderbouwen. Maar natuurlijk kan Geel door de tijd heen ook getransformeerd zijn in een fanatieke dorpeling die er écht zin in heeft dit spel (wat op zich lovenswaardig is), dus vandaar dat ik in dit moment nog in dubio ben over hem. Ook hier hoop ik dat de tijd (en het verloop van de komende rondes) ons nog meer informatie geeft.

En dan komen we nu bij Wheezle aan. Zelf vind ik haar... opmerkelijk. In eerste instantie vond ik haar helemaal niet verdacht, en ik weet nog niet zeker of ik dat nu wél vind. Bovenal vind ik het frappant dat ze zich zo stellig op mij werpt, want ik weet van mezelf dat ik aan de goede kant sta. Maar om nou bijvoorbeeld te zeggen dat ze de evilziener of de ziener is die mij er met alle macht er uit probeert te krijgen, lijkt me twijfelachtig; het zou er dan veel te dik bovenop liggen, waardoor ze dan een averechts effect bereikt (zeker met de manier waaróp ze het doet, die alleen maar irritatie opwekt) en ook haar eigen leven daarmee op het spel zet. Ik denk dat ze nog vooral een onervaren speler is die toch nog niet helemaal de kneepjes van het vak kent (zie ook wat Fizzle-fluffy hier zei), maar toch ben ik wel bereid om toch op haar te stemmen deze ronde (en dat ga ik ook doen). Dit omdat:
1) ik het nog even wil aanzien bij Lucky Luciano en Geel (en een eventuele stem van mij op één van hen nu dus niet veel gaat uithalen);
2) de ongefundeerde beschuldigingen op een gegeven moment toch wel gaan irriteren;
3) ze blijk geeft van weinig ervaring en kennis, en bovendien geregeld het topic niet secuur doorleest - op zo'n speler kunnen we niet bouwen in een later stadium van het spel, dus liever nu er uit dan dan later met de gebakken peren zitten;
4) ik een stem op haar beter besteed vind dan aan de andere kandidaten die nu in de stemlijst staan (omdat ik die bijvoorbeeld minder verdacht of minder irritant vind). Misschien wederom niet zo goed voor de informatie die uit de stemlijst gehaald moet worden, en ik realiseer me ook dat men mij ervan kan beschuldigen dat ik veilig stem, maar dit voelt momenteel het beste voor mij aan (en als anderen dat niet leuk vinden, is dat hun probleem - er komen nog zat hangrondes en we zitten bovendien nog steeds in een relatief vroeg stadium van het spel, dus er is mijns inziens niet meteen een man overboord).

Verder wil ik nu nog even wat quotes doornemen, en dan houd ik het verder voor gezien vandaag.

Citaat:
Severus zegt ergens dat we haar erop moeten vertrouwen dat WolterB de ziener niet is; dat kan een hint zijn naar dat ze zelf ziener zou zijn, maar juist daarom is het ook verdacht, want wolven willen natuurlijk ook graag dat mensen dat denken.
Nee, ik ben niet de ziener. Ik zou wel willen dat ik die was, aangezien ik die functie nog nooit heb mogen dragen. Wel heb ik momenteel al een vermoeden wie de ziener is, maar daar kan ik natuurlijk niet te veel over zeggen (wil niet indirect verantwoordelijk zijn voor de dood van de ziener).

Citaat:
Ik denk niet dat Serverus wolf is, zoals ik al eerder zei, maar vermoed dat ze evt een slechte functie heeft, omdat zij de enige is die echt concreet met namen strooit en daar ook aan vast houdt.
Dat doe ik altijd, of ik nou een goede functie heb of een slechte functie. Mensen die in meerdere spellen met mij gezeten hebben, weten dat. Zie het eerder als hardop theoretiseren van mij, inplaats van bewust met namen strooien en zoveel mogelijk proberen mensen daarop mee te krijgen (want dat is niet meteen mijn intentie).

Citaat:
Biertank verdenk ik trouwens niet echt, ik heb het idee dat als hij dorpeling is hij niet meer de moeite neemt een spel uit te spelen.. dat bleek de vorige keer ook het geval.
Citaat:
Biertank liep juist altijd te roepen dat hij wolf was. En nu juist heel erg niet. Ik denk dat hij nu echt wolf is.
In mijn ervaring is de activiteit van Biertank over alle spellen heen genomen vrij stabiel, dat wil zeggen: of hij nou een goede functie of een slechte functie heeft, hij houdt zich altijd op de achtergrond en is dus vrij stil. Enige uitschieter op dat patroon die ik me zelf voor de geest kan halen, is het befaamde screenshot-spel, waarop hij op het einde ineens heel actief werd en uiteindelijk ook een wolf bleek te zijn. Desondanks vind ik niet dat enigszins toegenomen activiteit bij Biertank dit spel, noch het achterwege laten van gegrom, ook meteen automatisch betekent dat hij een slechte functie heeft. Ik zou zelf dan ook niet op hem stemmen vanwege die flinterdunne redenen en eerst wat concretere bewijsvoering willen zien. Daarnaast zijn er nu al een aantal mensen die verdachter zijn dan Biertank en dan ook nog om beter onderbouwde redenen, dus ik zou zelf Biertank voorlopig eventjes laten voor wat hij is.

Citaat:
Ik heb even een vraagje.
Houdt iemand een weerwolfspel blogspot bij? want anders moet je steeds terugscrollen naar de stemlijstjes
Als terugscrollen al te veel voor je is, kan je ook de URL van ieder stemlijstje even kopiëren (of juist het gehele stemlijstje zelf) en in een Word-document plakken (en dat document vervolgens op je bureaublad zetten), dan heb je ze altijd bij de hand. Zoveel moeite is dat toch niet?

Citaat:
Oh zeg trouwens, zíjn er nou geliefden in het spel?
Jammer, beetje een luie vraag, en dat voor een ex-Spelleider. Je weet toch dat er altijd aan het begin van het spel een post van de Spelleider is waarin de aanwezige functies worden genoemd (voor dit spel is dat deze post)? En dan heb je ook nog bijvoorbeeld zo'n n00berige post als deze, en het feit dat je dit spel inderdaad minder actief bent dan in eerdere spellen (wat dat betreft ben ik het eens met wat Little Phoebe hier, hier en hier zei). Ik weet niet of ik dit nou verdacht moet vinden of niet; aan de andere kant ben je misschien lui en loom door het snikhete weer, maar aan de ene kant kan dit enigszins lui/dom voordoen ook een speltactiek zijn (wel een onhandige voor iemand die zoveel ervaring heeft, want dommig doen valt op bij een ervaren speler). Dus in ieder geval ga ik jou vanaf nu wat beter in de gaten houden, eens kijken of je nog tegen de lamp gaat lopen.

Citaat:
Laten we alsjeblieft de stemmen iets meer verdelen (maar nog wel met een mooie duidelijke meerderheid) deze keer zodat er later in het spel nog wat gedaan kan worden met de stemlijstjes!

Die duidelijke meerderheid omdat we niet moeten vergeten dat er nog achterlijk veel slechteriken rondlopen die maar wat graag zieken in de lijstjes en/of een paar burgers mee willen slepen in hun eigen keuzes
Op zich wel logisch en begrijpelijk, waardoor er ook meerdere mensen (inclusief mijzelf) zijn die daar wel wat in zien. Maar, aan de andere kant staan meer verdeelde stemlijstjes (die daardoor een grotere kans op gelijkspel hebben) wél op het verlanglijstje van een slechterik. Dit maakt toch dat het gevoel dat ik bij jou had, weer een klein beetje sterker wordt.

Citaat:
Severus probeert de verdenkingen op mij te richten (vanwege smiliey-gebruik), leidt daarmee de aandacht van zichzelf af en heeft het lijstjes maken wel heel erg obsessief op zich genomen, wat kan duiden op een slechte functie hebben maar onmisbaar gevonden willen worden door haar medespelers.
Ik ben áltijd fanatiek met de stemlijstjes, ongeacht ik een goede of een slechte functie heb. Maar goed, aangezien dit blijkbaar je eerste weerwolfspel is (zoals je hier zei), kon je dat niet zo goed weten en kan ik jouw verdenking wat dat betreft dus begrijpen.

Citaat:
Het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat je evilziener bent geworden en je Severus hebt opgevraagd. In dat geval stel ik voor eerst jou op te hangen en mocht blijken dat dit inderdaad zo is dan stel ik voor dat we de volgende ronde Severus ophangen om te zien of dit inderdaad klopt.
Wacht... begrijp ik dit goed? Jij zegt dus dat áls Wheezle de evil-ziener zou zijn, ik opgehangen moet worden? Maar ik zou toch denken dat het feit dat Wheezle zo stellig geprobeerd heeft om mij opgehangen te krijgen, juist voor mijn onschuldigheid moet pleiten. Of ga je in het geval van Wheezle uit van reverse psychology, namelijk dat je denkt dat ze zo hard op mij gehamerd heeft om ervoor te zorgen dat mijn positie veiliggesteld is wanneer na haar dood blijkt dat ze evil-ziener is (omdat de meeste mensen dan denken dat ik waarschijnlijk onschuldig ben)? Zo ja, dat zou dan wel een sterk staaltje reverse psychology zijn van iemand die het spel nog maar weinig gespeeld heeft, en dan heb ik het nog niet eens over het grote risico dat ze dan met die tactiek neemt. Daarom vind ik dat niet echt een goed doordachte suggestie van jou en ben ik het er ook niet mee eens.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump

Laatst gewijzigd op 29-06-2010 om 17:26. Reden: Foute BB-tag verbeterd, plus nog vergeten link erbij.
Oud 29-06-2010, 17:46
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik vind Geel dus echt totaal niet verdacht.
__________________
mijn handtekening
Ads door Google
Oud 29-06-2010, 18:00
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zou mijn geliefde ook niet verdacht vinden nee Na alles nogmaals gelezen te hebben, vind ik Geel verdachter dan hij leek, vooral de lange post van Severus was verhelderend.

Dus mijn stem gaat definitief naar Geel. Ga hem nu doorgeven.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 29-06-2010, 18:05
Verwijderd
Ik ga mee op wheezle. Het heeft toch geen zin om iets anders te doen nu, en bovendien vind ik haar ook de beste optie voor nu.
Oud 29-06-2010, 18:24
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik heb mijn stem trouwens doorgegeven aan de spelleider! Of had ik dat al gezegd? Nuja, dan zeg ik het nog eens
Oud 29-06-2010, 18:41
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Bovenstaande post vind ik dan weer echt verdacht. Alsof ze even heel duidelijk wil maken dat ze echt haar stem doorgeeft aan de spelleider ("hallo, ik ben echt geen wolf hoor, want dan zou ik m'n stem niet hoeven doorgeven").

edit: en ook dat 'of had ik dat al gezegd?'... Je kunt toch makkelijk je eigen posts teruglezen?
__________________
Tsja
Oud 29-06-2010, 18:43
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Aan het stemlijstje te zien maakt het niet heel veel uit op wie ik nog stem maar ik ga even eerst het topic doorlezen om te kijken op wie ik zou wíllen stemmen. Ik had eigenlijk vanmorgen willen doorlezen maar ik heb toch maar de hele dag besteed met werkstukken afmaken (die nu overigens af zijn).
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 29-06-2010, 18:59
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ok, ik ben weer helemaal bij. Ik vind het maar een vaag spel. Ik heb wel een paar vage vermoedens over dingen maar niets dat echt onderbouwd kan worden of waar we überhaupt iets aan hebben ("hij/zij is waarschijnlijk gewoon een dorpeling").


Citaat:
Ik vind Geel dus echt totaal niet verdacht.
Ok? Eh.. waarom?/en dus? Deze opmerking kwam voor mij een beetje uit de lucht vallen


Van de 3 mensen die nu de meeste stemmen hebben (geel, fizzle en wheezle) vind ik wheezle vooral irritant, fizzle vooral inactief (hoewel, hoor wie het zegt) en geel weet ik nog niet zo goed. Ik vind ze alle 3 niet per se verdacht maar ik heb ook geen betere optie om aan te dragen.

Ik zal maar op wheezle stemmen (je moet nou eenmaal stemmen he ). Of is er iemand die een beter idee heeft? -mijn stem is dus wel definitief doorgegeven-


En dan nu bedenken wat ik ga eten vanavond en hopen dat er nog een supermarkt open is
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 29-06-2010, 19:05
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik vind wel dat er veel mensen zijn die 'maar op wheezle stemmen omdat hun stem anders geen zin heeft'. Dat vind ik eigenlijk niet zo handig. Stem nou gewoon op de mensen die je verdacht vindt, wie weet gaan er dan alsnog mensen mee? Ik vind persoonlijk wheezle serieus verdacht, maar als iedereen denkt dat zijn/haar stem geen zin heeft krijgen we nooit beeld uit de stemlijstjes.
Vind het vooral van WolterB frappant: hij wil zo graag dat we niet met z'n allen onder 1 iemand staan, maar hij doet het zelf ook.
__________________
Tsja
Advertentie
Oud 29-06-2010, 19:07
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Bovenstaande post vind ik dan weer echt verdacht. Alsof ze even heel duidelijk wil maken dat ze echt haar stem doorgeeft aan de spelleider ("hallo, ik ben echt geen wolf hoor, want dan zou ik m'n stem niet hoeven doorgeven").

edit: en ook dat 'of had ik dat al gezegd?'... Je kunt toch makkelijk je eigen posts teruglezen?
Ik bedoel, dat mijn stem op wheezle nu definitief is, omdat ik hem heb doorgegeven. Daarvoor was hij nog niet definitief.
Oud 29-06-2010, 19:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het lijkt me inderdaad verstandiger als we een beetje spreiden, is er iemand bereid om te wijzigen? Gelijkspel is uiteraard uit den boze, maar op deze manier weten we nog niks.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 29-06-2010, 19:20
Verwijderd
Ja dit is echt makkelijk voor de wolven zo.
En mensen stemmen op wheezle want ze is irritant.
Oud 29-06-2010, 19:27
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik denk niet dat het nog veel zin heeft om m'n stem te wijzigen in verband met de grote meerderheid die op Wheezle stemt. Ik laat mijn stem dus ongewijzigd.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 29-06-2010, 19:28
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, als we allemaal zo gaan denken..

Misschien vind je het wel gewoon fijn om zo veilig te staan?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 29-06-2010, 19:32
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
@ Severus:

De reden dat Wheezle zo graag wil dat jij opgehangen wordt is dat jij volgens haar een van de geliefden bent. Op het moment dat Wheezle zo meteen inderdaad evilziener blijkt te zijn is de kans dat het klopt dat jij geliefde bent aanzienlijk. In dat geval zou ik er voorstander van zijn om je op te hangen omdat we toch ook een keer van de geliefden af moeten.

Mocht straks blijken dat ze de gewone ziener is (wat natuurlijk ook nog kan) dan vind ik ook dat jij zsm opgehangen dient te worden omdat het de ziener was die het zei. Mocht blijken dat ze een andere functie heeft ben je wat mij betreft voorlopig vrij van verdenkingen. Als ze bijvoorbeeld verrader of weerwolf blijkt te zijn ben je voor mij een van de eerste bewezen goeieriken en als ze dorpeling blijkt te zijn ben je voorlopig ook onschuldig omdat ze dan maar wat aan het roepen was.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 29-06-2010, 19:33
Verwijderd
wammus de ziener krijgt niet te zien wie de geliefden zijn
Oud 29-06-2010, 19:46
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Gaan we weer. Jawel toch?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 29-06-2010, 19:47
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Hoofdstuk 6: Een Gristelijk onderonsje en snode Duitse plannen..

Het nieuws draaide overuren; inmiddels waren 5 prominente figuren uit de politiek dood aangetroffen. M.A.B.Z.G. de Hond bleef maar met peilingen komen wie de te verwachten volgende dode zou zijn.
Wammus de Vries zat al dagen lang te bidden voor de verdorven zielen van de politici die het leven hadden gegeven, in de hoop dat ze toch een plekje in de hemel zouden krijgen. Of desnoods het vagevuur – de hel verdienden zij niet. Of misschien ook wel. Maar als vrome christen was dat niet aan Wammus om te beslissen, daar was God voor. Maar hij had natuurlijk zo zijn eigen ideeën. Achter in de kerk hoorde hij de deuren hard dicht vallen. Hij zuchtte geërgerd. Konden mensen nou nooit een een beetje stil zijn?! Was dat nou echt te veel gevraagd? Waar moest dat heen met de samenleving!

“Wammus. Wammus de Vries” schalde een galmende stem door de kerk. Wammus rechtte zijn rug. Zou het echt? Had hij nu eindelijk contact met God himself? “Ja? Heer?” “Nou nou Wammus” werd er joviaal gelachen. “Ik weet dat mijn partij het al tijden beter doet dan die van jou, maar om me nou met Heer aan te gaan spreken lijkt me een beetje overbodig”. Wammus kromp ineen. Het was die onuitstaanbare Moz Rouvoet. “Rouvoet”, zei hij minzaam. Schamper keek hij naar zijn zwangere buik. Gezin als hoeksteen van de samenleving a la, maar de plek van een vrouw innemen?! “Wat brengt jou hier?”. “Ik ben hier om met je te praten Wammus. Nu Kopmuntkippime gesneuveld is aan de zesde zonde Lust, is het CDA geen partij meer waarmee we kunnen samenwerken. We zullen de handen in elkaar moeten slaan, en dit land dichterbij God moeten brengen”.

Elke politicus ging op zijn of haar manier met het verdriet op. Martino Roemer bleef overal roepen dat een minister van feest het antwoord was op alle ellende. Op straat deelde hij worstenbrood uit aan iedereen, en in de SP was druk overleg of een motie tot 2x per jaar verplicht carnaval vieren het verdriet van het volk niet een beetje dragelijker kon maken. Severix Rottenberg was met zijn lelijke kale hoofd weer volop op tv en achter de schermen werd Lucky JP Balkenende zo goed en zo kwaad als het ging opgelapt om aan de coalitietafel plaats te kunnen nemen. Queasy-trix lag nog bij te komen van de schok over de minister van feest en Wim Biertank Lex week niet van haar zijde, net als Alexsarah Pechtold overigens, de trouwe bierbuddy van Wimlex.

Maar, ergens buiten de bebouwde kom van Den Haag stond een gezette vrouw in een te strak zwart pakje te wachten op nadere instructies. Lang duurde dat niet. “Ritaa liebe!” kirde een stem in het oortje dat ze in haar oor droeg. “Veranderung van die planne! Die WolterM ist nicht mit der Halsema nach bed gegehen! Er is nach bed mit einem kleines Kinder, Lotwheezle ofsoiets. Sie ist nu die grosse bedreigung! Wir mussen die Lotwheezle uitschachelen, die Frauhlein die mit WolterM. nach bed gehst ist waarschijnlich der nieuwe Frauliche premier”. Rita Lorelei was verbaasd. Ze zou toch het paleis binnen dringen en zo alles te weten komen over de onderhandelingen? Wat had dat kind er nu weer mee te maken? Ze haalde haar schouders op. Merkel stond immers een stuk boven rang in haar, zij zou het wel beter weten. “Oke Little Angela, vertel me wat ik moet weten..”

Lotweezle lachte schaterend. “Is dat alles wat je kunt, jezus!” schaterde ze WolterM toe, die verontwaardigt van tussen haar benen omhoog kan. “En wat weet jij er van?! Je bent nog maar een kind! Ik ben hier hartstikke goed in ja!” Lotwheezle kwam niet meer bij van het lachen. “Vent wat denk je nou?! Ik kom van fucking bnn” om kracht bij woord te zetten snoof ze een lijntje vanaf het nachtkastje van WolterM. “Ik heb meer seks gehad dan fucking Kim Holland!” Ze nam een slok strorum en nestelde zich in de kussens. “Goed, nu ben ik lekker high en onder invloed, probeer het nog maar eens, misschien lijkt het zo nog ergens op”.

Rita Lorelei beklom maar het James Bond achtige gadget (een grijperarm met een touw eraan) het glazen huizen van WolterM. Rutte. Op haar rug had ze een geweer en een drietand. Voorzichtig beklom ze de koepel en zag onder zich hoe WolterM Lotwheezle oraal bevredigde. Zo te zien hadden ze het nogal gezellig, Lotwheezle kwam niet meer bij van het lachen. Het glas van de koepel kraakte waarschuwend. Rita merkt het niet, stiekem werd ze best opgewonden van wat ze daaronder zag, het was tenslotte ook al zo lang geleden.. Lotwheezles zintuigen stonden door de coke echter op scherp. Met verschrikte ogen keek ze omhoog, recht in de ogen van Rita, ze krabbelde overeind en WolterM begon tegen haar te schreeuwen. “Ben ik dan zo slecht?!” huilde hij bijna. Op dat moment hoorden ze een luide KRAK, recht boven het hoofd van Lotwheezle stortte Rita Lorelei door de koepel, met haar omvangrijke achterwerk bovenop het hoofd van Lotwheezle. Een nieuwe KRAK volgede, de schedelbasisfractuur van Lotwheezle was zo ernstig dat ze nooit haar profielwerkstuk af zou kunnen schrijven..
------

Jullie hebben Lotwheezle opgehangen, ook zij was een onschuldige dorpeling. Wie wordt morgen het hapje van de wolven? Zullen nog meer onschuldige dorpelingen sneuvelen of keert het tij & stuiten de wolven op wat weerstand?

Liefs, Absinthe en Sann.

1) Lorelei
2) wheezle (dorpeling)
3) Queasy
4) WolterB
5) Little Phoebe
6) Dott
7) Femic (dorpeling)
8) Archont (evilziener)
9) Abzg
10) snoopy
11) Geel
12) fizzle-fluffy
13) Martiño
14) Biertank 52
15) Wammus
16) Sarah
17) moz
18) Lucky Luciano
19) testout.com (dorpeling)
20) Severus
21) kopmuntkip (dorpeling)

blauw is opgehangen
rood is opgegeten
roze is gestorven uit liefdesverdriet
groen is neergeschoten door de jager
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 29-06-2010 om 19:59.
Oud 29-06-2010, 19:47
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
wammus de ziener krijgt niet te zien wie de geliefden zijn
Ik heb mijn pm inbox er even op nageslagen want ik ben zelf het eerste spel dat ik mee deed ziener geweest. Toen was het zo dat ik zowel de functie van de persoon als het zijn van geliefde door kreeg. Of dit moet veranderd zijn in een van de spellen dat ik niet mee deed of het is nog steeds zo. Ik ga uit van het laatste maar zal de spelleider een pm sturen met de vraag of dit wel of niet zo is.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 29-06-2010, 19:50
Verwijderd
Ja fijn. Iedereen stemde op wheezle want ze was irritant.
Makkelijk rondje voor de wolven dit.
Ads door Google
Oud 29-06-2010, 19:57
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Voor de duidelijkheid: de ziener en de evilziener krijgen van ons ook de geliefden te horen wanneer deze opgevraagd worden. We weten dat dit vorig spel niet zo was, maar daarvoor was het meestal wel zo, en we vinden dat de ziener en evilziener alles moeten kunnen zien. (Ik dacht dat we dit gepost hadden, maar kan het niet meer terugvinden, excuses daarvoor)
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 29-06-2010, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Voor de duidelijkheid: de ziener en de evilziener krijgen van ons ook de geliefden te horen. We weten dat dit vorig spel niet zo was, maar daarvoor was het meestal wel zo, en we vinden dat de ziener en evilziener alles moeten kunnen zien. (Ik dacht dat we dit gepost hadden, maar kan het niet meer terugvinden, excuses daarvoor)
sorry wammus dan. Het vorige spel was dit niet zo inderdaad!
Oud 29-06-2010, 20:12
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
sorry wammus dan. Het vorige spel was dit niet zo inderdaad!
Maakt niet uit. Ik heb het vorige spel niet meegedaan dus ik wist niet dat het het vorige spel niet zo was.

Maar goed het is natuurlijk mooi kut dat ze dorpeling bleek te zijn. We moeten volgende ronde een slechterik pakken anders gaat het wel heel snel zo.

@ Little Phoebe:

Als we zo gaan beginnen zijn alle mensen die onder Wheezle staan in principe verdacht omdat ze veilig staan. Bovendien was ik een van de eerste die mijn stem op haar bekend heeft gemaakt. Als ik op haar gestemd had om veilig te staan dan had ik wel gewacht tot wat later in de ronde zodat ik er zeker van zou zijn dat ik veilig stond. Ik heb op haar gestemd omdat ik haar op het moment het meest verdacht vond maar dat bleek een fout te zijn die velen met mij gemaakt hebben.

Ik denk dat het nog te vroeg is om aan de hand van de stemlijsten mensen verdacht te gaan vinden. Ik ga alles nog eens goed doorlezen en ga morgen mijn bevindingen uiteen zetten.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 29-06-2010, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Dus in korte tijd van mij, naar Lorelei en dan naar Kopmuntkip; ergens lijkt het een klein beetje alsof hij zo veranderlijk is als de wind. Daarnaast verdenk ik Lorelei op dit moment totaal niet, bleek Kopmuntkip onschuldig te zijn en weet ik van mezelf dat ik ook aan de goede kant sta, dus hoewel er verder nog gering bewijs is, lijkt het er wel een beetje op dat LL vooral op jacht gaat naar onschuldigen.
Hier kan ik me niet echt in vinden. Ik jaag helemaal niet op onschuldigen, degene die ik verdacht vond en waar ik primair op heb gestemd zijn namelijk nog helemaal niet opgehangen. De enige reden dat ik mijn stem gewijzigd heb is omdat het gelijkspel dreigde te worden tussen jou en KMK en ik KMK verdacht vond dan jij. Ik had overigens het verdachte gedrag van KMK al eerder genoemd, dus het is niet zo dat het out of the blue komt.
Citaat:

Tel daarbij op dat hij ook nog blijk geeft van besluiteloosheid (klik), iets wat slechteriken vaak hebben (op die manier kunnen ze minder gemakkelijk op uitspraken aangevallen worden, zodat ze zo veel mogelijk speelruimte hebben en gemakkelijker met de wind kunnen meewaaien).
Besluiteloosheid? Het is meer dat er geen enkele goede theorie is op dit moment, dat geldt net zo goed voor alle andere dorpelingen.
Oud 29-06-2010, 20:15
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb niet alleen gestemd omdat ik haar irritant vond hoor. Ze speelde ook onduidelijk en ontwijkend en ik had het idee dat ze door iemand gestuurd werd. Maar dat was niet zo. Bestwel kut, al die dorpelingen eruit. [edit] dit was ter reactie op Queasy
Oud 29-06-2010, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Dan vind ik Fizzle nog verdachter. Dus ik ga voor haar.
Waarom vind je Fizzle dan verdacht?

Citaat:
Ik stem op wammus.
Waarom?
Oud 29-06-2010, 20:21
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Oke dorpeling... Wel balen, maar dat betekent wel dat we niet speciaal aandacht aan haar (rare) posts hoeven te besteden.

edit: was nl. op een gegeven moment zelfs bang dat ze ziener zou zijn (dat wilde ze ons ook doen geloven natuurlijk) maar dat is dus niet zo.
__________________
Tsja

Laatst gewijzigd op 29-06-2010 om 20:34.
Oud 29-06-2010, 20:33
Verwijderd
verhaal
Oud 29-06-2010, 21:37
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Waarom vind je Fizzle dan verdacht?
Dat was inderdaad een beetje een gekke stembekendmaking he!
Oud 29-06-2010, 22:00
Verwijderd
Sann, wat een geniaal verhaal
Oud 30-06-2010, 00:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gelukkig was ze geen ziner, al vraag ik me af of de ziener wel zoveel aandacht op zichzelf wil vestigen.

Citaat:
@ Little Phoebe:

Als we zo gaan beginnen zijn alle mensen die onder Wheezle staan in principe verdacht omdat ze veilig staan. Bovendien was ik een van de eerste die mijn stem op haar bekend heeft gemaakt. Als ik op haar gestemd had om veilig te staan dan had ik wel gewacht tot wat later in de ronde zodat ik er zeker van zou zijn dat ik veilig stond. Ik heb op haar gestemd omdat ik haar op het moment het meest verdacht vond maar dat bleek een fout te zijn die velen met mij gemaakt hebben.

Ik denk dat het nog te vroeg is om aan de hand van de stemlijsten mensen verdacht te gaan vinden. Ik ga alles nog eens goed doorlezen en ga morgen mijn bevindingen uiteen zetten.
Het was meer het feit dat het 'toch geen zin meer zou hebben'. Dat is lekker makkelijk, helemaal als iedereen zo gaat denken. Jij was online, dus je had het nog kunnen doen, maar naar mijn idee vond je het wel prettig om tussen al die mensen te staan en niet op te vallen.

Citaat:
Sann, wat een geniaal verhaal
En dit Lach me kapot om jullie Duits
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-06-2010, 01:12
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Weer een dorpeling eruit, wat ik zoals eerder gezegd al had verwacht had - maar net zoals bij Testout.com kan ik daar verder niet veel mee zitten (het was immers geen waardevolle 'sterspeler'). Wel denk ik dat het nu onderhand tijd wordt dat we eens een slechterik gaan ophangen, dus misschien dat we moeten overwegen om bij hangronde #4 eventjes het roer om te gooien door te stemmen op iemand die we daadwerkelijk verdacht vinden, inplaats van op iemand die te stil is of niet 100% meedoet (zoals Abzg) maar waar verder nog niet veel concreet bewijs voor is. Misschien schieten we dan wél eindelijk een keer raak.

Citaat:
Vind het vooral van WolterB frappant: hij wil zo graag dat we niet met z'n allen onder 1 iemand staan, maar hij doet het zelf ook.
Goed opgemerkt, Snoopy - wéér iets dat ik aan mijn WolterB-lijstje kan toevoegen. Het liefst zou ik in hangronde #4 op hem willen stemmen (omdat bij hem mijn gevoel het meest 'leeft'), maar ik denk dat ik vast alleen zou staan in mijn stem - waarschijnlijk gaat het dan Geel óf Lucky Luciano óf Fizzle-fluffy worden voor mij (in alle drie kan ik me namelijk wel vinden). Maar eerst natuurlijk nog even afwachten wat deze eetronde ons gaat brengen, en wat er nog allemaal gebeuren gaat in hangronde #4 - dus alles is voorlopig nog onder voorbehoud.

Verder is hier nog de stemlijst voor hangronde #3, en dit keer krijgen jullie er ook een zelfgemaakte stemtabel bij (klik!). Veel plezier ermee, hopelijk helpt het een beetje bij het verkrijgen van inzicht in het stemgedrag van iedereen.


Wheezle
Biertank 52
Geel
Wammus
Fizzle-fluffy
Snoopy
Martiño
WolterB
Severus
Moz
Lorelei


Fizzle-fluffy
Lucky Luciano
Little Phoebe (?)
Abzg


Geel
Wheezle *
Dott
Little Phoebe


Wammus
Queasy

Lucky Luciano
Sarah


Personen die niet hebben gezegd of hun voorlopige stem definitief is geworden (of dat ze naar een andere speler zijn geswitcht), op alfabetische volgorde:
- Wheezle (maar deze mag nu ook niet meer zeggen of die stem wel of niet definitief is geworden).

Personen die helemáál geen stem hebben doorgegeven in het topic, op alfabetische volgorde:
Niet van toepassing.

Personen die na afloop van de hangronde pas zeiden op wie ze (werkelijk) hadden gestemd, op alfabetische volgorde:
Niet van toepassing.

Personen die écht he-le-maal niet gestemd hebben, op alfabetische volgorde:
Niet van toepassing.


Definitieve stemlijst voor hangronde #1: klik hier!
Uitslag eerste eetronde: Archont
Definitieve stemlijst voor hangronde #2: klik hier!
Uitslag tweede eetronde: Femic
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 30-06-2010, 06:37
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Vind het vooral van WolterB frappant: hij wil zo graag dat we niet met z'n allen onder 1 iemand staan, maar hij doet het zelf ook.
Citaat:
Goed opgemerkt, Snoopy - wéér iets dat ik aan mijn WolterB-lijstje kan toevoegen. Het liefst zou ik in hangronde #4 op hem willen stemmen (omdat bij hem mijn gevoel het meest 'leeft')
Ik was al bang dat ik mezelf wat verdacht zou maken en ook erg benieuwd wie er als eerste zouden happen, maar bij gebrek aan veel tijd (en vanaf half 7 die avond niet online kunnen zijn om mensen actief te gaan overtuigen) en een te groot verschil zou ik mezelf even verdacht maken wanneer ik op één van mijn eigen verdachten naast wheezle gestemd zou hebben.

Vergeet niet dat er nog maar 6 (waarschijnlijk minder vanwege die geliefden) dorpelingen in het spel en op de manier waarop er nu gestemd wordt gaat het ontzettend hard voor de slechteriken.

Ik ga vanmiddag eens alle verdachte dingen goed lezen en kijken of mijn verdenkingen echt op iets gebaseerd zijn, of dat ze vooral gevoelsmatig waren. Mogelijk dat dat me in de hangronde de kop gaat kosten, maar die gok wil ik wel wagen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 30-06-2010, 07:27
Femke Sjekkie
Avatar van Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Taevaepea.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #70, topic 3
WolterB
139 24-07-2010 19:39
De Kantine Weerwolfspel #70
Verwijderd
500 29-06-2010 13:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:31.