Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2010, 10:50
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Vorig topic

1) Lorelei (leerling evilziener)
2) wheezle (dorpeling)
3) Queasy
4) WolterB
5) Little Phoebe
6) Dott (jager)
7) Femic (dorpeling)
8) Archont (evilziener)
9) Abzg (ziener)

10) snoopy (weerwolf & geliefde)
11) Geel (tovenaar)

12) fizzle-fluffy (dorpeling)
13) Martiño
14) Eye of Sauron
15) Wammus (wolf)
16) VeGs (bane)
17) moz (weerwolf & geliefde)
18) Lucky Luciano (dorpeling)
19) testout.com (dorpeling)
20) Severus (dorpeling)
21) kopmuntkip (dorpeling)


blauw is opgehangen
rood is opgegeten
roze is gestorven uit liefdesverdriet
groen is neergeschoten door de jager
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Oud 10-07-2010, 10:52
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Repost uit vorige topic:

Stemronde 4:
Geel - Abzg 6-6

Geel
Wammus (Wolf)
Severus (Dorpeling)
Lorelei (Evilziener)
Queasy
Snoopy (Wolf-geliefde)
Abzg (Ziener)

Abzg
Lucky Luciano (Dorepling)
Martiño
Moz (Wolf-geliefde)
Sarah/VeGs (Bane)
Little Phoebe
Geel (Tovenaar)

Min de wolfstemmen kom je dan op op 4-5 dus geen gelijkspel. Een valse stem van de evilziener zou zelfs voor 3-5 zorgen, waardoor een verrader onder het Abzg-lijstje alsnog een wolf kan aanwijzen. Stemt de evilziener wel echt en de verrader vals onder Abzg, dan krijg je een 4-4 stand, dus gelijkspel. Maar ook deze optie is ontzettend risicovol voor de wolven en de verrader, al is dit wel een reële mogelijkheid.

In geval van 2 wolven onder geel én Abzg:
Wolf: Little Phoebe / Martiño
In geval van verrader onder Abzg:
Wolf: EoS (niet gestemd), verrader Little Phoebe / Martiño

Stemronde 6:
Lucky Luciano - Wammus 5-3

Bij deze stemronde beschik ik over meer informatie dan de rest en ik vind dat het nu tijd is om een bekentenis te maken.
Mijn stem, zoals ik aangaf, is niet naar Wammus gegaan. Ik wilde voordoen alsof het spannend werd en de wolven en verrader dwingen om zo te stemmen dat ze niet door de mand zouden vallen.
Mijn stem is deze ronde naar Severus gegaan, waardoor de uitslag eigenlijk 5-2 geworden is en LL sowieso opgehangen zou worden, ongeacht hoeveel wolven onder LL zouden staan.

Lucky Luciano
Severus (Dorpeling)
Martiño
Wammus (Wolf)
Biertank 52/EoS
Sarah/VeGs (Bane)

Wammus
Queasy
Lucky Luciano (Dorpeling)

Min de wolf-stem is het dus nog steeds 4-2 voor LL. Mocht Martiño of EoS een wolf zijn en LP als verrader zijnde op LL hebben gestemd (dat is een logische verklaring, want hij zou volgens het lijstje toch hangen) dan klopt de uitslag en hangt LL.
Is LP wolf en Martiño of EoS verrader, dan wint LL nog steeds.
Pas de stemmen van én Martiño én EoS niet mee zouden tellen en de stem van LP echt is zou het gelijkspel geworden zijn, maar dat risico durfden ze echt niet te nemen aangezien ze niet op de hoogte waren van mijn bewust valse stem.

Het meest aannemelijk is dat de verrader een valse stem heeft doorgegeven op LL en de wolf in een veilig lijstje staat.

Wolf: Little Phoebe, verrader: Martiño / EoS
Onwaarschijnlijker scènario:
Wolf: Martiño / EoS, verrader Little Phoebe

Stemronde 7:
Severus - Queasy - Martiño 3-2-2

Severus
WolterB
Martiño
Queasy

Queasy
Wammus (Wolf)
Little Phoebe

Martiño
Biertank 52/EoS
Severus (Dorpeling)

Hier ben is al uitgebreid op ingegaan. Staan bij Severus 2 geldende stemmen, dan moeten bij de andere lisjtjes 2 valse stemmen staan.

Valse stemmen bij deze aanname: Mariño, EoS

Waarschijnlijker is, want de wolven kennen elkaar, de verrader vermoedt alleen maar, is dat er 3 geldende stemmen zijn geplaatst op Severus waardoor LP en EoS de overige 2 valse stemmen hebben.

Valse stemmen bij deze aanname: Little Phoebe, EoS

Deze 3 interessante stemlijstjes wijzen allemaal in eerste instantie naar LP als wolf, vervolgens naar EoS en in mindere mate naar Martiño, die, in mijn ogen, meestal onder het verkeerde lijstje gestaan heeft.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 10-07-2010, 11:34
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
tvp
__________________
Tsja
Oud 10-07-2010, 11:35
Verwijderd
Fortuinlijke groetjes. (tvp)
Oud 10-07-2010, 13:25
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
ook tvp
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 10-07-2010, 16:10
Bright Blue
Bright Blue is offline
tvp (A)
__________________
mijn handtekening
Oud 10-07-2010, 17:48
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dus je conclusie is dat ik wolf ben? Of dat EOS wolf is?
Of heb je geen conclusie? Ik weet nou niet wat je probeert te zeggen namelijk.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-07-2010, 20:05
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Hoofdstuk 15 – Hoogmoed komt voor de val

De geest van Soija Fortuyn genoot met volle teugen van al het gruwelijks dat zijn Volkertje aanrichtte daar op aarde. Hoewel die rare feestganger uit Brabant met zijn lokale delicatessen het ook niet verkeerd deed.
Nederland lag overhoop, als nooit tevoren. In de kranten keek men er niet meer van op als er een politieke moord gepleegd was. RTL4 zond iedere dag een belspelletje uit genaamd 'Raad de dooie politicus' en op de zwarte markt werden teennagels en tepels van de al overledenen verhandeld alsof het spiegeltjes en kraaltjes waren. Soija Fortuyn kon zijn lol niet op.
Het was zaterdagavond, 20.30 uur. Hij nam vast plaats op zijn wolk, plukte een zwevend biertje uit de lucht en ging wachten op de doldwaze avonturen die die malle politici vandaag weer zouden gaan beleven...

Wammus van der Vlies zat niet erg lekker in zijn vel. De duivel had bezit van zijn lichaam genomen en nu had hij zich al een paar dagen opgesloten in zijn sobere huisje om te boeten voor zijn daden. Hij at niet, hij sliep niet, hij zat de hele dag op zijn knieën, te bidden om vergiffenis. Als er aan de deur werd gebeld, deed hij niet open. De telefoondraad had hij doorgeknipt en tv en computer had hij natuurlijk niet. Wammus van der Vlies zag er slecht uit. Deze malle fratsen deden hem geen goed. En ondertussen werden zijn gebeden maar niet verhoord. Geen enkel teken van de almachtige.
Na enkele dagen kon hij er zelf niet meer tegen en besloot hij dat hij te ver ging in zijn liefde voor God. Wat was hij ook in godesnaam aan het doen?!
Met alle energie die hij nog in zich had (en heel veel was dat niet na vijf dagen vasten) rende hij de straat op en riep naar de hemel: 'Godverdooommmmeeeee!' Deze keer antwoordde God wel. De piano van de verhuizende overbuurman viel op Wammus van der Vlies. Hij was op slag dood. En God zij met hem.

Queasy-trix was nog maar half bijgekomen van de schrik na het bizarre incident met haar onherkenbare zoon, toen er aan de deur geklopt werd. Queasy-trix deed open en kreeg weer 'een schrik van haar leven'. Little Angela Merkel stond voor de deur, met de volledige Deutsche Mannschaft achter haar. 'Hallo da, Liebe!' zei Little Angela met een enge grijns op haar gezicht. 'Da bin ich denn, und wann sie jetzt noch sage das ich nicht gewenscht bin hier, dan können Sie mit diese Mannen zu machen kreigen!' en hierbij wees ze naar de strijdlustige mannen achter haar. Na het verliezen van hun halve finale wilden ze deze wedstrijd Nederland/Duitsland wél graag spelen en bovenal ook winnen. 'Ich habe so meine Kontakten' vervolgde Little Angela met een knipoog. 'Ja? Verstehen, ja? Ich bin da ganz nicht von gedient das Sie meine Freundin Rita Lorelei ermordet hatte in die Zimmerpflant! Na gut, Sie sollen jetzt nar mich leusteren, ja? Geh mal sitzen und NICHT IN DEINE STOEL! Die is jetzt für mich!'
Queasy-trix voelde Little Angela's dwingende ogen op zich gericht, maar ze liet zich niet kennen.
'Du kannst m'n rug op! Bist du helemaal van lotje?? Ich bin die koningin en ik zal meine Zoon er wel eens bijhohlen om je te verweiteren, ja?!' Queasy-trix betrapte zichzelf erop dat ze trilde terwijl ze deze woorden uitsprak. Helemaal zeker voelde ze zich niet. Dat bleek terecht. Een simpel teken van Little Angela was genoeg om het complete Duitse elftal in beweging te krijgen. Queasy-trix werd gebombardeerd tot voetbal en werd naar alle hoeken van de kamer getrapt. Tenslotte trapte een Duitse sterspeler haar het raam uit, onder luid gejuich van iedereen die aanwezig was. 'Gooooaaaaaalll!' klonk het door het paleis.
'Tschüss Liebe!' riep Little Angela Merkel haar nog na, maar Queasy-trix leefde al niet meer.

-------------------------------

Queasy was het avondmaaltje van de laatste wolf.
Morgen is er weer een stemronde, het wordt nog spannend!
LET OP! I.V.M. VOETBAL EN VOORSTELLINGEN IN BELGIE WILLEN WE DE STEMMEN MORGEN GRAAG VOOR 18.30 UUR BINNEN HEBBEN! SANN GAAT DAN HAAR UITERSTE BEST DOEN OM NOG DE UITSLAG TE POSTEN.

Overigens is het even goed om te zeggen dat wij wat betreft de wincondities van mening zijn dat gelijkspel winst voor de wolven betekent. Dit omdat de wolven met veel minder in een spel zitten, en het anders als laatst overgebleven wolf wel erg moeilijk is om nog te winnen. Het is misschien een beetje laat dat we dit zeggen, we hadden dit al aan het begin van het spel besloten, maar waren het even vergeten te melden en nu is het misschien wel interessant om te weten

Liefs,
sann en Absinthe


1) Lorelei (leerling evilziener)
2) wheezle (dorpeling)
3) Queasy (dorpeling)
4) WolterB
5) Little Phoebe
6) Dott (jager)
7) Femic (dorpeling)
8) Archont (evilziener)
9) Abzg (ziener)

10) snoopy (weerwolf & geliefde)
11) Geel (tovenaar)

12) fizzle-fluffy (dorpeling)
13) Martiño
14) Eye of Sauron
15) Wammus (wolf)
16) VeGs (bane)
17) moz (weerwolf & geliefde)
18) Lucky Luciano (dorpeling)
19) testout.com (dorpeling)
20) Severus (dorpeling)
21) kopmuntkip (dorpeling)


blauw is opgehangen
rood is opgegeten
roze is gestorven uit liefdesverdriet
groen is neergeschoten door de jager
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 10-07-2010, 20:21
Verwijderd
tepels en teennagels verhandeld op de zwarte markt

Hulde minke, geniaal <3.
Oud 10-07-2010, 21:11
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Jammer van Queasy. Het is toch weer een dorpeling en een medestaander minder, en die kunnen we goed gebruiken. Ik had stiekem de hoop dat de wolf toch zou mishappen en de verrader zou pakken, dan hadden we weer een stuk sterker gestaan.

Mijn hoofdverdachte is op dit moment Eye of Sauron. Voor mij is hij de laatste wolf of op zijn minst de verrader, ik merk het gewoon aan de manier hoe hij mensen agressief benadert en weinig ruimte laat voor verdediging, hoewel zijn theoriën (hoewel min of meer steekhoudend) zorgvuldig zijn geformuleerd om vooral zelf niet verdacht te lijken. Zijn fanatieke stijl verhult in mijn ogen eigenlijk zijn polariserende gedrag en gedraai. Hij verdenkt mensen dan weer wel en dan weer niet, precies zoals het hem uitkomt.
__________________
you're not my demographic
Oud 10-07-2010, 21:12
Verwijderd
Oud 10-07-2010, 21:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hmm ze heeft het wel lang volgehouden.

Theorie: De wolven durfden haar niet op te eten omdat ze snoopy en Wammus genoemd had, maar nu is er nog maar 1 wolf over en die werd nu ook in het nauw gedreven door Queasy (in ieder geval werd EoS genoemd) en hij is, voor zover ik weet, een n00bwolf. Lijkt me niet onwaarschijnlijk dat het een hapje uit nood was, hij werd verdacht en kan nu zeggen: 'Maar als ik wolf was, zou ik toch niet zo dom zijn om iemand te eten die me verdenkt?'
Het is dus best slim, maar toch ook weer niet.

Lijkt me duidelijk dat ik er naast zat (sorry Queasy, ik dacht dus écht dat je slecht was tot Wammus wolf bleek te zijn) en dat ik deze ronde voor EoS ga.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-07-2010, 22:04
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ok daar staan we dan. Laten we de feiten eens op een rijtje zetten.
We zijn nog met vier mensen over: WolterB, Martino, Little Phoebe en ikzelf. Daarvan zijn er twee mensen dorpeling, 1 weerwolf en 1 verrader.

Er zijn verschillende scenarios mogelijk deze ronde.
A) De beide dorpelingen stemmen allebei op iemand anders. De verrader beslist dan wie eruit gaat, en dit zal altijd een dorpeling zijn omdat de verrader weet wie de weerwolf is. De weerwolven winnen.
B) De beide dorpelingen stemmen allebei op de verrader. De verrader gaat eruit, de volgende ronde eet de weerwolf een dorpeling op en de wolven winnen dan. (toch? De regels op het einde als er nog 1 dorpeling en 1 wolf over zijn zijn altijd een beetje vaag. Gebruiken we nog steeds het Daboman-model? Heb het spel al een tijdje niet meer gespeeld)
C) De beide dorpelingen stemmen allebei op de weerwolf. Weerwolf dood, de dorpelingen hebben gewonnen.

Lijkt me duidelijk: beide dorpelingen MOETEN op de weerwolf stemmen. Dat is de ENIGE manier om nog te winnen. De verrader dood is desalniettemin een verlies. In de eerste plaats moeten beide dorpelingen op dezelfde persoon stemmen, wat ook al moeilijk word gezien het gebrek aan vertrouwen dat we op het moment hebben ten opzichte van elkaar.

En hier is het probleem dus. Dat Little Phoebe slecht is lijkt me ondertussen wel duidelijk. Maar is ze verrader of wolf? Ik moet toegeven, ik weet het echt niet meer. En als ze verrader is, wie is dan de wolf? WolterB of Martino?
Ik heb er daarstraks over nagedacht, en ik heb voor mezelf het volgende besloten:

WolterB, ik heb besloten om jou te vertrouwen. Ik ben namelijk dorpeling. Of je me gelooft of niet dat is aan jou. Maar ik leg de keuze nu bij jou neer. Waar jij op stemt, daarin zal ik je volgen. Als jij Martino stemt, stem ik ook Martino. Als jij Little Phoebe stemt, stem ik ook Little Phoebe, zodat we nog iets van kans hebben om te winnen. Ik weet namelijk echt niet meer wie de wolf is. Als je echt de dorpeling bent, maar je besluit om op mij te stemmen, dan verdien je het om te verliezen. Ik vind dat ik nu wel genoeg pogingen heb gedaan om mijn onschuld te bewijzen. Was ik niet degene die ons allemaal op Wammus gezet heeft? Toegegeven, dat kan natuurlijk ook tactiek zijn, een wolf opofferen om de ander buiten schot te zetten, maar ik verzeker je, dat is nu niet het geval. Als jij de wolf of de verrader bent, feliciteer ik je bij voorbaat al met de overwinning en heb je het echt fantastisch gespeeld.

Martino, als jij de dorpeling bent, bij voorbaat sorry dat ik de verkeerde persoon vertrouwd heb, maar ik vertrouw jou echt niet meer. Het spijt me maar ik ga met WolterB in zee.

LP jij bent sowieso slecht, of je nou wolf of verrader bent is mij om het even, ik heb je niets te zeggen.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 10-07-2010, 22:22
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik ga voor Little Phoebe. Als ze een dorpeling is liggen we eruit, is ze de verrader dan is het 1 wolf tegen 1 dorpeling tijdens de hangronde en dan wint de dorpeling geloof ik? (iig vorige spel wel)
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 10-07-2010, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Ik ga voor Little Phoebe. Als ze een dorpeling is liggen we eruit, is ze de verrader dan is het 1 wolf tegen 1 dorpeling tijdens de hangronde en dan wint de dorpeling geloof ik? (iig vorige spel wel)
Nee, dat is niet zo. Lees maar wat ik bij de uitslag gepost heb. Dat is inderdaad wel eens in een vorig spel zo geweest, maar wij waren het daar allebei niet mee eens
Oud 10-07-2010, 22:26
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Ik ga voor Little Phoebe. Als ze een dorpeling is liggen we eruit, is ze de verrader dan is het 1 wolf tegen 1 dorpeling tijdens de hangronde en dan wint de dorpeling geloof ik? (iig vorige spel wel)
Ok zoals gezegd stem ik wat jij gaat stemmen, dus ik stem ook op Little Phoebe. En nu maar hopen dat zij de laatste wolf is.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 10-07-2010, 23:10
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Nee, dat is niet zo. Lees maar wat ik bij de uitslag gepost heb. Dat is inderdaad wel eens in een vorig spel zo geweest, maar wij waren het daar allebei niet mee eens
Daar komen jullie wel een beetje laat mee nu dan. Als je regels voor een bepaald spel aan wilt passen moet je dat aan het begin doen en niet wanneer een bepaalde situatie zo dreigt te ontstaan waardoor je het eerder bedachte moet melden omdat je dat vergeten bent.

Ik ben absoluut voorstander van de regel die jullie nu toe willen passen, maar wanneer je dit niet op tijd (= voor de eerste hangronde) aangeeft is dit natuurlijk gewoon niet eerlijk.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 10-07-2010, 23:16
Verwijderd
Is waar, maar ook dat heb ik al toegegeven, zoals je vast inmiddels hebt gelezen,
Verder is dit altijd een heikel punt in het wwspel en gaan we er verder niet over discussiëren, want we hebben de regel niet per se aangepast. De wincondities in een geval als dat - mocht dat voorkomen - staan niet in de spelregels geschreven.
Ads door Google
Oud 10-07-2010, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Daar komen jullie wel een beetje laat mee nu dan. Als je regels voor een bepaald spel aan wilt passen moet je dat aan het begin doen en niet wanneer een bepaalde situatie zo dreigt te ontstaan waardoor je het eerder bedachte moet melden omdat je dat vergeten bent.

Ik ben absoluut voorstander van de regel die jullie nu toe willen passen, maar wanneer je dit niet op tijd (= voor de eerste hangronde) aangeeft is dit natuurlijk gewoon niet eerlijk.
Ik zie niet in waarom het niet eerlijk zou zijn. Het is niet zo dat we opeens aankondigen dat de wolven gewonnen hebben omdat het nu gelijk spel is, er is nog een hangronde te gaan. Er was altijd veel kritiek op de oude regel, daarom willen wij hem niet gebruiken. Volgens mij was het spel precies hetzelfde gegaan als we het wel vanaf moment 1 hadden aangekondigd. Mocht iedereen er hevig op tegen zijn willen we het best heroverwegen, maar ik zie eerlijk gezegd echt het probleem niet.
Oud 10-07-2010, 23:22
Verwijderd
Spelleiders beslissen over wincondities. Geen discussie mogelijk.
Oud 10-07-2010, 23:35
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Wat Archont zegt inderdaad.
__________________
you're not my demographic
Oud 11-07-2010, 00:06
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Wat Archont zegt inderdaad.
Onzin.

In de regels, gepost in het eerste topic, staat duidelijk dat wolven winnen als ze in de meerderheid staan. Bij gelijkspel in de hangronde zijn ze niet in de meerderheid, en ze hebben geen stem. Oftewel, burger wint.
Overigens ben ik het er mee eens dat het eerlijker zou zijn om de wolf te laten winnen, maar op het einde wincondities aanpassen is niet handig.
Oud 11-07-2010, 01:08
Verwijderd
Citaat:
Onzin.

In de regels, gepost in het eerste topic, staat duidelijk dat wolven winnen als ze in de meerderheid staan. Bij gelijkspel in de hangronde zijn ze niet in de meerderheid, en ze hebben geen stem. Oftewel, burger wint.
Overigens ben ik het er mee eens dat het eerlijker zou zijn om de wolf te laten winnen, maar op het einde wincondities aanpassen is niet handig.
Die zijn verouderd en al vaak gewijzigd. Vandaar dat een spelleider dit maar per spel moet bekijken.

Voor nu zijn de wincondities hierboven gepost in dit topic en kunnen we voor verdere discussie verder ná het spel.
Oud 11-07-2010, 02:29
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Die zijn verouderd en al vaak gewijzigd. Vandaar dat een spelleider dit maar per spel moet bekijken.

Voor nu zijn de wincondities hierboven gepost in dit topic en kunnen we voor verdere discussie verder ná het spel.
Heb je ook gelijk in. Ik moet niet impulsief posten.

Ze doen het maar met hoe de spelleiders beslissen.
Oud 11-07-2010, 07:55
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik bedoel ermee dat er tijdens het spel geen discussie moet zijn over de wincondities of spelregels, zeker niet door dode spelers, omdat dit stoort voor iedereen die nog aan het spelen is.

En verder dit dus:
Citaat:
Let op: Wanneer dit reglement geen uitsluiting geeft over de wincondities, dient de spelleider een beslissing te nemen. Voor een goed spelverloop dient deze beslissing geaccepteerd te worden.
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Oud 11-07-2010, 10:53
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Niet vergeten; vanavond stemmen vóór 18.30 uur.
Sann gaat dan haar uiterste best doen om nog voor het voetbal de uitslag te posten, maar of dat gaat lukken is nog niet helemaal zeker.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 11-07-2010, 15:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind het vreemd dat EoS niet voor zichzelf kan denken en op Wolter en zijn stem vertrouwt. Dat je me niks te zeggen hebt, heeft vast te maken met het feit dat ik je door heb.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-07-2010, 17:34
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Hoofdstuk 16: Der Untergang

WolterM Rutte kriebelde Martino Roemer in zijn nek. Ze lagen zij aan zij in het eenpersoonsbedje van WolterM bij zijn mama. WolterM had het dan nog steeds niet voor elkaar gekregen om coalitie te vormen; sterker nog, met alle dode politici leek het erop dat Nederland nog wel even bestuurloos zou blijven, maar hij had het wel voor elkaar gekregen de VVD en de SP ‘samen te laten smelten’. Wie had dat ooit verwacht.
“Joehoe Roemertje, het is tijd om ons aan te kleden” fluisterde WolterM in het oor van Martino, “We moeten naar de begrafenis”.

Op de begrafenis van Queasytrix poogde Wim EoS Lex zichzelf een treurige blik aan te meten, zijn ware identiteit moest nog even geheim blijven. Hij stond voorin in de kerk met aan zijn zijde Maxima en zijn 3 blonde dochtertjes. Er werden lovende woorden over Queasytrix gesproken en iedereen leek verdrietig. Opeens kraakte de boxen van de geluidsinstalatie. “Joehoe liebes!” snerpte de stem van Little Angela door de speakers. Iedereen keek verschrikt op. Iedereen had gehoord van Little Angela’s plan om Nederland te overheersen & haar eis dat iedereen Duits moest spreken. Dat plan zou toch niet nu al in werking zijn getreden? Mensen wisselden geschrokken blikken uit. “Jaa halloooo aandacht bitte!” Snerpte ze verder. “Ich mochte gerne kein Geneusel meer von dich hören, es tij is gekiert!”. Op dat moment werden de deuren van de kerk opengeslagen. “Aanschouw mijn Manschaft!” gilde Little Angela hysterisch. Het Duitse voetbalelftal kwam binnengemarcheerd. “Ein ieder die kein Deutsch sprecht sall mit dieser Manne te maken kriegen! Sind Sie toch nog ergens gut fur!”

Sann en Absinthe sloegen van achterin de kerk de chaos gade. Door de netjes van hun burka’s keken ze elkaar geschrokken aan. Ze begrepen elkaar gelijk. Genoeg was genoeg. Jarenlang hadden ze met lede ogen aan moeten zien hoe Nederland een slechter en slechter land werd, maar dit ging te ver. Overheersing door de Duitsers nadat ze uitgeschakeld waren in het WK? Dat mocht niet gebeuren! Ze slopen door de deuren, die nog open stonden, naar buiten om een briljant plannetje te smeden.

Binnen in de kerk stond de kist van Queasytrix er verlaten bij. Little Angela was met haar overmeestering begonnen door iedereen een Beiers bierjurk dan wel Lederhosen aan te laten trekken en er was een bratwurst eetcontest begonnen. WolterM lustte natuurlijk wel pap van de bratwursten, maar de rest van de aanwezigen keek een stuk minder gelukkig. Wim EoS Lex was te overrompeld om zijn moordlustige plannen uit te werken, hij goot flinke pullen bier naar binnen. De smaak van het bier bracht weer even de oude Wim Biertank Lex omhoog en hij voelde een diep verdriet om zijn moeder.

De geest van Soija Fortuyn zag dat het helemaal mis ging. Hij wist dat bezit van iemand nemen geen enkel probleem was, tot de oude persoon weer naar boven kwam en liefde voelde. Dan was alles verloren. Hij nestelde zich dieper in zijn zachte roodleren stoel, en keek vanaf zijn wolkje toe hoe Sann en Absinthe alle chaos die in het verschiet lag wisten te verhinderen.

Absinthe en Sann hadden besloten dat ze met z’n 2en de ferme boezem van Little Angela niet de baas zouden kunnen. Als ze haar wilden overmeesteren zouden ze hulp nodig hebben. Little Angela leek een waterdicht plan te hebben door de Mannschaft in te zetten als hulpjes, maar 1 ding was ze vergeten: het moslim geloof gaat voor nationaliteit. En het team gaat voor alles. Zodoende hadden Sann en Absinthe een drietal spelers achter de kerk laten komen en algauw was het plan rond. De drie moslims hadden binnen mum van tijd de rest van het team overgehaald.

23 Duitse voetbalspelers en 2 moslimmeisjes denderden de trap op waar Little Angela zichzelf het makkelijk had gemaakt. Om haar heen stonden verschillende tv’s en geluidsboxen. Alle voetballers hadden een aantal voetballen bij zich en het werd tijd om penalty’s te nemen. De eerste bal raakte het hoofd van Little Angela hard. Ze werd van alle kanten door ballen bekogeld en algauw kon zij zich niet meer bewegen. Het duurde een lange tijd voor haar lichaam het opgaf, de Nationale Mannschaft had immers al tijdens het WK bewezen dat zij niet zo goed in vorm waren als anders. Na een zenuwslopende 12 minuten was het zover, Little Angela blies haar laatste adem uit. Nederland had gewonnen!

(Na dit alles werden Absinthe en Sann natuurlijk als bestuurders van Nederland gekozen, en iedereen leefde nog lang en gelukkig. EINDE).

------

Jullie hebben vandaag Little Phoebe ophangen, daarmee hingen jullie de laatste wolf op. Gefeliciteerd dorpelingen, jullie hebben gewonnen!

En daarmee komt ook dit spel ten einde, allen hartelijk dank voor het meespelen, wij hebben genoten, hopelijk jullie ook!

Veel liefs,

Absinthe en Sann
1) Lorelei (leerling evilziener)
2) wheezle (dorpeling)
3) Queasy (dorpeling)
4) WolterB (dorpeling)
5) Little Phoebe (wolf)
6) Dott (jager)
7) Femic (dorpeling)
8) Archont (evilziener)
9) Abzg (ziener)
10) snoopy (weerwolf & geliefde)
11) Geel (tovenaar)
12) fizzle-fluffy (dorpeling)
13) Martiño (verrader)
14) Eye of Sauron (dorpeling)
15) Wammus (wolf)
16) VeGs (bane)
17) moz (weerwolf & geliefde)
18) Lucky Luciano (dorpeling)
19) testout.com (dorpeling)
20) Severus (dorpeling)
21) kopmuntkip (dorpeling)

blauw is opgehangen
rood is opgegeten
roze is gestorven uit liefdesverdriet
groen is neergeschoten door de jager
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 11-07-2010, 17:39
Verwijderd
En veel voetbalplezier vanavond natuurlijk
Oud 11-07-2010, 17:43
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Jammer! Zo dichtbij! Als Eye of Sauron niet de rol van Biertank had overgenomen dan was het zeker anders gelopen.

Maargoed. Ik vond eigenlijk dat het me al makkelijk afging, dus ik had die tegenstand op het einde niet echt geanticipeerd. 90% van wat ik getypt heb aan theoriën, verdenkingen en verdedigingen was voornamelijk onzin, ik zoog maar wat uit mijn duim, en tot mijn grote plezier heeft het volgensmij ook wel aardig gewerkt. Ik heb heel wat afgegniffeld toen Severus er zo verschrikkelijk naast zat, Severus toch werd opgegeten ondanks de overduidelijke hint van de ziener (come on, ik geloof nog steeds niet dat mensen daar in tuinden ) en ik pas op het laatst van het spel echt werd opgemerkt, en dan nog niet helemaal met overtuiging.

Overigens heb ik ook wel eens met een "huh-wtf" gezicht achter mijn scherm gezeten toen ik de wolven weer vreemd zag "stemmen". Op een gegeven moment had ik wel door dat er iets niet klopte, dus ik vermoedde dat een wolf geliefde was, maar dat er twee wolvengeliefden waren vond ik wel even een onthulling.
__________________
you're not my demographic
Oud 11-07-2010, 17:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ah damn it het was zo leuk

Martiño, bedankt voor de verdedigingen je bent een held. Had alleen een beetje laat door dat jij verrader was, we dachten eigenlijk dat Severus he was (en waren toen ook verrast toen ze dorpeling bleek te zijn )
Medewolven: Het was gezellig, maar het hielp niet echt dat twee van jullie geliefden waren
Dorpelingen: Goed spel het was me een genoegen jullie op te eten

Volgende keer doe ik zeker weer mee
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-07-2010, 17:53
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Dus toch

Nu de finale kijken!
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 11-07-2010, 17:53
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ja, ik had wel het gevoel dat ik jullie een aantal keren uit een benarde situatie moest redden... Maargoed, ik had eergisteren ofzo de hoop wel een beetje opgegeven. Mijn laatste redmiddel was om te proberen Wolter op EoS te krijgen of gelijkspel uit te lokken, maar helaas.
__________________
you're not my demographic
Oud 11-07-2010, 17:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, ik had wel het gevoel dat ik jullie een aantal keren uit een benarde situatie moest redden... Maargoed, ik had eergisteren ofzo de hoop wel een beetje opgegeven. Mijn laatste redmiddel was om te proberen Wolter op EoS te krijgen of gelijkspel uit te lokken, maar helaas.
Ik had Queasy juist opgegeten omdat die EoS verdacht, maar helaas was ook eerst van plan Wolter te eten, maar die noemde ons bij functie, dus dat leek me niet zo'n goed idee
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-07-2010, 18:06
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Ik heb heel wat afgegniffeld toen Severus er zo verschrikkelijk naast zat, Severus toch werd opgegeten opgehangen ondanks de overduidelijke hint van de ziener (come on, ik geloof nog steeds niet dat mensen daar in tuinden )
Ja, ik was écht niet in vorm dit spel, komt omdat ik al maanden niet meer had gespeeld (en daarnaast vond ik het af en toe moeilijk concentreren met dat snikhete weer, raar maar waar).

En ja, met dat in diskrediet brengen van de ziener begon ik je ook verdacht te vinden, maar het stomme ervan was dat er toch echt een beetje logica in zat - waardoor ik (en met mij uiteindelijk ook vele anderen) toch nog twijfelden aan of je daadwerkelijk slecht was, of juist een dorpeling die oprecht twijfelde. Met recht kan ik daarom ook zeggen dat je het dit spel puik hebt gedaan als verrader, en dat ook nog op een nette manier (zonder al te persoonlijk te worden), waarvoor mijn complimenten.

Verder wil ik ook nog mijn excuses aanbieden aan WolterB: sorry dat ik onterecht zo'n one man's crusade heb gevoerd tegen een onschuldige mede-dorpeling. Ook wil ik even zeggen dat jij ook een pluim verdient: als nieuweling heb je het hartstikke goed gedaan - het is niet vaak dat men een nieuweling tegenkomt die meteen de regels goed heeft doorgelezen en ook meteen goed meedoet en meedenkt. Hopelijk doe je nog eens een paar keer mee - ik beloof dat ik je dan niet meteen op de huid zal zitten.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 11-07-2010, 18:10
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik was echt verbaasd dat het lukte!

En ik herhaal het nogmaals, als Eye of Sauron niet in het spel was gekomen ter vervanging van Biertank hadden de wolven zeker weten gewonnen, want hij ging opeens erg assertief spelen. Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom de wolven hem niet direct hebben opgegeten in plaats van VeGs.
__________________
you're not my demographic
Ads door Google
Oud 11-07-2010, 18:12
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Wat dat betreft is het misschien wel eens een idee om te kijken hoe dit verder moet gaan met vervangende spelers. Want de toevoeging van EoS was voor mij wel een verrassing, en ondanks dat ik niet kan zeggen dat ik een echte strategie had (ik modderde serieus maar wat aan), was ik niet berekend op de plotselinge verandering in spelstijl van twee spelers. Daarnaast was EoS natuurlijk enorm gemotiveerd en had verse energie, terwijl een aantal mensen al wat langer in het spel zitten en dan komt zoiets wel even als een verrassing.
__________________
you're not my demographic
Oud 11-07-2010, 18:24
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom de wolven hem niet direct hebben opgegeten in plaats van VeGs.
Misschien omdat Eye of Sauron in den beginne nog heel rustig was (dus als het ware de kat uit de boom keek), terwijl VeGs al meteen fel van leer trok. Bovendien waren de wolven misschien beter bekend met VeGs als speler dan met EoS (aangezien EoS al een tijd het spel niet meer had gespeeld, in ieder geval langer dan VeGS) en ze dus daardoor VeGs eerder bedreigend vonden?

Citaat:
Wat dat betreft is het misschien wel eens een idee om te kijken hoe dit verder moet gaan met vervangende spelers.
Dat vind ik wel een goed idee, ja. Zelf kan ik er altijd wel begrip voor opbrengen als men door een onverwachte en onvoorziene omstandigheid (dus: overmacht) geen tijd meer heeft voor het spel en dus moet afhaken (met als gevolg: een vervanger). Maar bij zaken die helemaal niet urgent zijn (zoals opeens een maandban nemen terwijl je nog het spel aan het spelen bent, of gewoon geen zin meer hebben) vind ik persoonlijk het wel storend en dan vind ik: als je ergens aan begint, moet je het ook afmaken - dat is wel zo sociaal naar je medespelers toe. Dus voor dit soort onsportieve praktijken zouden wel maatregels genomen moeten worden, als dat überhaupt op de één of andere manier mogelijk is. Maar dat is slechts mijn persoonlijke mening.

Daarnaast is een vervanger inderdaad een beetje disruptief voor het verloop van het spel, dus misschien is het een idee om geen vervanger aan te stellen maar de stoppende speler gewoon dood te laten gaan (wat zijn/haar functie ook is)? Of anders een nog meedoende speler die op dat moment dorpeling is de functie toebedelen van de stoppende speler (indien die een speciale functie heeft)? Wat zouden daar de eventuele voor- en nadelen van zijn, volgens jullie?
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 11-07-2010, 19:11
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
YEAH!!

Toch nog op de valreep de overwinning binnengesleept.
Ik had niet verwacht dat ik überhaupt het einde van het spel zou halen lol. Toen die ronde dat Severus eruit ging stond ik echt zwaar in het verkeerde lijstje. Ik wist toen wel ongeveer wie de wolven moesten zijn, maar ik besefte ook dat ikzelf ook behoorlijk verdacht zou worden. Toen besloot ik dus dat de beste verdediging een goede aanval was, vandaar dat ik dus zeer agressief ben gaan spelen zonder een poging te doen mezelf vrij te pleiten. Ik heb gewoon bij mezelf dorpeling neergezet, en deze stemmen zijn 100% waar en dat soort dingen. Gelukkig voor mij waren de wolven en de verrader de enigen die gaten in mijn verdediging probeerden te schieten hehe. Toen de wolven vervolgens niet probeerden om mij op te eten wist ik dat mijn vermoedens ook nog eens correct waren waardoor ik er nog een tandje bijdraaide
Om maar weer even in politieke termen te blijven: Met min of meer steekhoudende argumenten, veel lef en doorzettingsvermogen, en vooral een grote bek kun je ook heel ver komen, zoals een zekere blonde politicus maar al te vaak laat zien.

Ik wil even VeGs bedanken: Het was voornamelijk haar theorie waar ik op voortgeborduurd heb. VeGs je hebt in de korte tijd dat je meegedaan hebt weer bewezen dat je echt een hele goede speler bent.
Complimenten ook aan WolterB: Als jij mijn verhaal niet geloofd had dan hadden we nu verloren. Ik was even bang dat je je zou laten manipuleren door Martino, maar net als ik wist je goed in te schatten wie er hier niet te vertrouwen waren en wie wel
Goed gegokt ook, ikzelf dacht eerlijk gezegd dat Martino de wolf was en LP de verrader. Ben blij dat ik de keuze aan jou heb overgelaten
Als laatste complimenten aan beide spelleiders: de verhalen waren echt heel vet dit keer. In eerste instantie volgde ik het spel alleen voor de verhalen, heb toen nog gevraagd of ik niet een klein gastrolletje kon krijgen in het verhaal omdat ik een grote interesse in politiek heb, dat is toen de rol van Volkert van der G. geworden omdat de geest van Pim Fortuyn al bezet was. Toen Biertank mij PMde of ik zijn rol over wilde nemen heb ik dan ook geen moment geaarzeld.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 11-07-2010, 19:25
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Gefeliciteerd dorpelingen!
Ik had eigenlijk verwacht dat de wolven zouden winnen. Want het was wel heel erg vreemd wat EoS op het laatst deed, zo alles in de handen van WolterB leggen, zou ik als dorpeling ontzettend verdacht hebben gevonden. Ik dacht dan ook dat EoS de wolf of de verrader was. Echt dat het toch gelukt is!

En, ik moet me nog een keer verontschuldigen dat ik zo'n belabberde tovenaar was. Het was m'n eerste keer en ik deed een beetje wat LP ook deed toen zij (in haar eerste spel?) ook tovenaar was, het een beetje tè obvious maken dat ik tovenaar was. Ik heb geen idee waarom ik dat deed, want bij haar lukte het ook niet, dus ik had ook niet moeten verwachten dat het bij mij zou lukken, vooral omdat het een slechte tactiek is...
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 11-07-2010, 22:51
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik moet ook even sorry zeggen dat ik zo'n slechte ziener was. Ik vond het een harstikke leuke rol dus ik liep wat te hard van stapel. Daarnaast was het ook nog dood irritant dat mensen me niet geloofden. (Zelfs niet nadat ik dood was, met Severus! ) Ik vond het een leuk en spannend spel! Ik was trouwens best wel verrast dat ik gelijk al beet had zegmaar. Eerst de tovenaar en toen een wolf.
__________________
mijn handtekening
Oud 11-07-2010, 23:44
Verwijderd
Goedzo man
En ik zat best redelijk in de buurt.
Dus iedereen die negatief is over mijn theorieën enzo. Mond houden
Oud 11-07-2010, 23:55
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Gefeliciteerd dorpelingen!
Ik had eigenlijk verwacht dat de wolven zouden winnen. Want het was wel heel erg vreemd wat EoS op het laatst deed, zo alles in de handen van WolterB leggen, zou ik als dorpeling ontzettend verdacht hebben gevonden. Ik dacht dan ook dat EoS de wolf of de verrader was. Echt dat het toch gelukt is!

En, ik moet me nog een keer verontschuldigen dat ik zo'n belabberde tovenaar was. Het was m'n eerste keer en ik deed een beetje wat LP ook deed toen zij (in haar eerste spel?) ook tovenaar was, het een beetje tè obvious maken dat ik tovenaar was. Ik heb geen idee waarom ik dat deed, want bij haar lukte het ook niet, dus ik had ook niet moeten verwachten dat het bij mij zou lukken, vooral omdat het een slechte tactiek is...
Waarom wil je uberhaupt hinten dat je de tovenaar bent? Als tovenaar kun je het beste niet te veel aandacht op je functie vestigen, het heeft geen zin als de dorpelingen weten wie je bent en de wolven zullen je alleen maar sneller pakken.
__________________
you're not my demographic
Oud 12-07-2010, 00:02
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat vind ik wel een goed idee, ja. Zelf kan ik er altijd wel begrip voor opbrengen als men door een onverwachte en onvoorziene omstandigheid (dus: overmacht) geen tijd meer heeft voor het spel en dus moet afhaken (met als gevolg: een vervanger). Maar bij zaken die helemaal niet urgent zijn (zoals opeens een maandban nemen terwijl je nog het spel aan het spelen bent, of gewoon geen zin meer hebben) vind ik persoonlijk het wel storend en dan vind ik: als je ergens aan begint, moet je het ook afmaken - dat is wel zo sociaal naar je medespelers toe. Dus voor dit soort onsportieve praktijken zouden wel maatregels genomen moeten worden, als dat überhaupt op de één of andere manier mogelijk is. Maar dat is slechts mijn persoonlijke mening.
Ik denk dat het echte leven nog altijd belangrijker is dan het weerwolfspel, dus als het je enorm tegenvalt en je er echt geen plezier in hebt en daardoor niet meer mee kunt spelen het jammer maar helaas is. Het moet voor iedereen leuk blijven, en het is zeker waar dat sommige mensen heel fanatiek het spel spelen (te fanatiek vind ik soms zelf), maar dat schrikt anderen weer af, die het spel zien als vermaak waar je hoogstens een kwartier per dag aan besteedt.

Citaat:
Daarnaast is een vervanger inderdaad een beetje disruptief voor het verloop van het spel, dus misschien is het een idee om geen vervanger aan te stellen maar de stoppende speler gewoon dood te laten gaan (wat zijn/haar functie ook is)? Of anders een nog meedoende speler die op dat moment dorpeling is de functie toebedelen van de stoppende speler (indien die een speciale functie heeft)? Wat zouden daar de eventuele voor- en nadelen van zijn, volgens jullie?
Dat weet ik ook niet, het heeft er denk ik mee te maken met hoever je in het spel zit. De vervanging van Biertank en Sarah was vrij laat in het spel, op dat moment zie ik liever geen vervanging. Wat je eventueel kunt doen is dat je die twee dan "stil" laat meespelen, en eventuele functies overhevelt naar andere goede, dan wel slechte spelers (maar dat heeft ook weer voor- en nadelen).

Citaat:
YEAH!!

Toch nog op de valreep de overwinning binnengesleept.
Ik had niet verwacht dat ik überhaupt het einde van het spel zou halen lol. Toen die ronde dat Severus eruit ging stond ik echt zwaar in het verkeerde lijstje. Ik wist toen wel ongeveer wie de wolven moesten zijn, maar ik besefte ook dat ikzelf ook behoorlijk verdacht zou worden. Toen besloot ik dus dat de beste verdediging een goede aanval was, vandaar dat ik dus zeer agressief ben gaan spelen zonder een poging te doen mezelf vrij te pleiten. Ik heb gewoon bij mezelf dorpeling neergezet, en deze stemmen zijn 100% waar en dat soort dingen. Gelukkig voor mij waren de wolven en de verrader de enigen die gaten in mijn verdediging probeerden te schieten hehe. Toen de wolven vervolgens niet probeerden om mij op te eten wist ik dat mijn vermoedens ook nog eens correct waren waardoor ik er nog een tandje bijdraaide
Om maar weer even in politieke termen te blijven: Met min of meer steekhoudende argumenten, veel lef en doorzettingsvermogen, en vooral een grote bek kun je ook heel ver komen, zoals een zekere blonde politicus maar al te vaak laat zien.

Ik wil even VeGs bedanken: Het was voornamelijk haar theorie waar ik op voortgeborduurd heb. VeGs je hebt in de korte tijd dat je meegedaan hebt weer bewezen dat je echt een hele goede speler bent.
Complimenten ook aan WolterB: Als jij mijn verhaal niet geloofd had dan hadden we nu verloren. Ik was even bang dat je je zou laten manipuleren door Martino, maar net als ik wist je goed in te schatten wie er hier niet te vertrouwen waren en wie wel
Goed gegokt ook, ikzelf dacht eerlijk gezegd dat Martino de wolf was en LP de verrader. Ben blij dat ik de keuze aan jou heb overgelaten
Als laatste complimenten aan beide spelleiders: de verhalen waren echt heel vet dit keer. In eerste instantie volgde ik het spel alleen voor de verhalen, heb toen nog gevraagd of ik niet een klein gastrolletje kon krijgen in het verhaal omdat ik een grote interesse in politiek heb, dat is toen de rol van Volkert van der G. geworden omdat de geest van Pim Fortuyn al bezet was. Toen Biertank mij PMde of ik zijn rol over wilde nemen heb ik dan ook geen moment geaarzeld.
Ik weet niet of het gepast is om Wilders erbij te halen (hebben we die ooit op een steekhoudend argumenten kunnen betrappen? ) maar je hebt het inderdaad aardig om weten te keren aan het einde van het spel, hoewel ik je spelstijl ook wel wat irritant vond als ik eerlijk mag zijn.
__________________
you're not my demographic
Oud 12-07-2010, 07:07
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Aaaaawww.... jammer wolfjes! Hoewel Moz en ik natuurlijk niet echt geholpen hebben...

Vond het wel gek dat jullie allemaal zoveel waarde hechtten aan mijn geblaat, want Moz en ik wilden natuurlijk de andere wolven eruit hebben. Dat ik Wammus verdedigde had ook niets met wolf zijn te maken maar juist dat ik (wat wij dachten) de verrader verdacht wilde maken. Niet zo best gedaan blijkbaar Maar nogmaals: snap niet waarom jullie zo op een geliefde afgingen? Als ik alleen wolf was geweest is het logisch (al was ik dan een bar slechte wolf geweest) maar nu?

Vond het ook wel heel moeilijk om in mijn tweede spel direct een dubbelrol te hebben. Al weet ik zeker dat mijn speelstijl helemaal niet anders was dan in het vorige spel en ik ben ook zeker van plan om dat in het vólgende spel ook aan te houden (dan zal ik wel direct opgehangen worden, maar soit ).

Vond het wel zuur voor de wolven dat we met z'n tweeën geliefde waren: wat zullen LP en Wammus zich genaaid hebben gevoeld

Ik ben het op zich wel eens met de opmerking over de vervangingen. Ik kon er op een gegeven moment ook niet veel wijs meer uit worden ('gelukkig' was ik toen al dood). Vind wel dat mensen het een keer kunnen uitproberen (ik vind het van Sarah bijv. niet erg) maar dat er vrij veel mensen zijn die het spel voor de zoveelste keer spelen en dan nog zich 'verkijken' op hoeveel tijd het in beslag neemt etc.
Verder vind ik de heel stille mensen echt gruwelijk vervelend, maar we kunnen moeilijk mensen verbieden om mee te doen omdat ze ooit stil waren. Weet niet zo goed wat we daarmee moeten, maar wilde het wel gezegd hebben. Snap ook de lol niet zo van meedoen als je vervolgens niets zegt? (misschien kan iemand me dat uitleggen? Dan kan ik ook lol hebben in het spel zonder dat het me zoveel tijd kost )

Oh, en de spelleiders: heel veel dank! Niet alleen voor de (hilarische) verhalen, maar ook voor het steeds heerlijk op tijd posten van de uitslag! Vond dat vorig spel best jammer, dus dit was echt fijn!

Ik doe weer mee volgend spel, denk ik... (moet even kijken, want ik moet nog steeds rustig aan doen)
__________________
Tsja
Oud 12-07-2010, 10:35
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Goedzo man
En ik zat best redelijk in de buurt.
Dus iedereen die negatief is over mijn theorieën enzo. Mond houden
Eigenlijk heb ik heel lang gedacht dat jij ook wolf was. Omdat jij als enige mijn hints snapte.
__________________
mijn handtekening
Oud 12-07-2010, 10:38
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
abzg, wie heb jij nou uiteindelijk opgevraagd?


Ik heb (in deze volgorde): Severus, Geel en LL opgevraagd.

Severus wilde ik in vertrouwen nemen, ongeacht de functie die ze had. Maar ik wilde wel weten welke functie ze had om daar op te kunnen inspelen. Geel speelde zo raar dat ik dacht dat hij de verrader was En LL viel het meeste op op het moment dat ik hem opvroeg.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 12-07-2010, 10:59
Verwijderd
Mooi spel! Krijgen sarah en biertank overigens een rode kaart?
Oud 12-07-2010, 11:06
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Volgensmij heeft Sarah wel gestemd, maar ik denk niet dat ze er om wakker ligt.
__________________
you're not my demographic
Oud 12-07-2010, 11:07
Verwijderd
Volgens mij heeft Biertank het heel netjes opgelost met vervanging regelen, hij heeft het aangegeven en hij is blijven stemmen tot hij een vervanging had en die vervanging was er ook binnen 24 uur ofzo.

Wat Sarah betreft: die heeft niet meer gestemd nadat ze aangaf te stoppen, maar ook voor haar was tijdig een vervanger. Het was inderdaad niet leuk voor het spel, maar ze heeft in totaal 2 stemrondes gemist --> is waarschuwing geen rode kaart. Bovendien denk ik niet dat ooit nog mee wil spelen.

Maar mochten de meningen daar anders over zijn dan hoor ik dat natuurlijk graag & zullen we het in overweging nemen
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #70, topic 2
Martiño
500 10-07-2010 08:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44.