Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Bekijk resultaten poll: Vertel het maar!
Ja! Aantal spelers/functies uitbreiden! 14 41.18%
Nee, joh! Laten zoals het is. 23 67.65%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2008, 13:42
Verwijderd
Ik vind die Silencer wel leuk, dat hij dat 2 of 3 keer in een spel mag doen.
Advertentie
Oud 16-03-2008, 14:38
Verwijderd
ik vind eigenlijk dat alle nieuwe spelers niet zo fucking bijdehand moeten doen. wat is dit voor een gezeik over veranderingen en dergelijke? ik vind het verdomme helemaal niet nodig. enkel omdat dit topic er nu is denkt iedereen blijkbaar dat ze iets moeten posten of zo.
hoe het spel nu is ligt de balans prima. en als je niet mee kan doen is dat heel jammer, maar gewoon dikke pech. whine niet zo.
Oud 16-03-2008, 14:41
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
ik vind eigenlijk dat alle nieuwe spelers niet zo fucking bijdehand moeten doen. wat is dit voor een gezeik over veranderingen en dergelijke? ik vind het verdomme helemaal niet nodig. enkel omdat dit topic er nu is denkt iedereen blijkbaar dat ze iets moeten posten of zo.
hoe het spel nu is ligt de balans prima. en als je niet mee kan doen is dat heel jammer, maar gewoon dikke pech. whine niet zo.
Ik ben het niet met je eens. Er moet een manier komen om de gestegen populariteit op te vangen. Als jij nummer 23 ben 15 minuten nadat het topic geopend is vind je dat ook niet leuk.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 16-03-2008, 14:43
Verwijderd
wel meedoen en de eerste ronde eruit is ook niet leuk. zoeken we daar dan ook een oplossing voor? dat niemand meer dood hoeft en iedereen eeuwig mee kan spelen?
Oud 16-03-2008, 14:44
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Als je naar de poll kijkt, zie je dat het merendeel juist helemaal geen veranderingen wilt
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 16-03-2008, 14:52
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
wel meedoen en de eerste ronde eruit is ook niet leuk. zoeken we daar dan ook een oplossing voor? dat niemand meer dood hoeft en iedereen eeuwig mee kan spelen?
Dat vind ik niet vergelijkbaar. Het verschil tussen die 2 is een kans krijgen om mee te doen of niet.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 16-03-2008, 14:55
Verwijderd
Bekijk resultaten poll: Vertel het maar!

Ja! Aantal spelers/functies uitbreiden!
***ailá***, arPos, Daboman, Dun Hout, Evilblue, PixelDansje, PV, Racing Dutch, Röps, TRA, zoemzoem
11
36.67%

Nee, joh! Laten zoals het is.
AllureV, arPos, Cherry Springs, coolkast, Darkiekurd, Eye of Sauron, Jaeger, Kazet Nagorra, Krynn, MadameMinke, Martino87, Mr Soija, Neko*, Sherco, Spelleider, Stefenootje, sterrenmeisje, TopDrop, Vlindertje, x-spekkie-x, zoemzoem
21
70.00%


Offtopic: waarom heeft zoemzoem op allebei gestemd? hihihi
Oud 16-03-2008, 14:56
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
arPos heeft ook op allebei gestemd en wie is PV?
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 16-03-2008, 15:05
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik ben het eens met sterrenmeisje en Vlinder. We willen allemaal veel te veel veranderen, terwijl het merendeel daar duidelijk geen behoefte aan heeft.
Hele kleine veranderingen ok, maar als je echt het spel zo extreem wil veranderen als hier wordt voorgesteld, dan is het niet meer leuk.
__________________
you're not my demographic
Oud 16-03-2008, 15:07
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Zoals ik al aangaf, ik vind het toevoegen van 3 nieuwe dorpelingen persoonlijk de beste optie.

En @sterrenmeisje, ik heb nou niet bepaald het gevoel dat je ons serieus neemt, hoe kan ik jou dan serieus nemen?
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 16-03-2008, 15:10
Verwijderd
ik heb al mijn argumenten al lang gegeven en niemand luistert ernaar. iedereen blijft maar doorlullen over priesters en terroristen en weet ik wat. en de meeste daarvan zijn mensen die slechts 1 of 2 keer hebben meegespeeld. hoe moet ik dat soort mensen nou serieus nemen?
Oud 16-03-2008, 15:12
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Zoals ik al aangaf, ik vind het toevoegen van 3 nieuwe dorpelingen persoonlijk de beste optie.
ik niet
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 16-03-2008, 15:19
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik ook niet, want dan gaan er nog meer mensen zeuren dat ze weer dorpeling zijn. Nieuwe functies is ook geen oplossing, want dan wordt het te onoverzichtelijk voor nieuwe mensen en het bezorgt de spelleider meer werk.

Ik vind het goed zoals het nu is. Alleen moet er duidelijk in de spelregels komen te staan dat je stemt door middel van een pm naar de spelleider, want dat weten de meeste nieuwelingen niet.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 16-03-2008, 15:21
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
ik heb al mijn argumenten al lang gegeven en niemand luistert ernaar. iedereen blijft maar doorlullen over priesters en terroristen en weet ik wat. en de meeste daarvan zijn mensen die slechts 1 of 2 keer hebben meegespeeld. hoe moet ik dat soort mensen nou serieus nemen?
Ik was in principe ook tegen het toevoegen van nieuwe functies. Die lijst met andere functies had ik gegeven om ze op andere gedachten te brengen dan de priester en terrorist.

Maar 3 extra dorpelingen moet kunnen vind ik. Hoe verandert dat het spel in godsnaam nou zo erg? Als je geen 5e wolf toevoegt, merk je er na 3 dagen niets meer van.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 16-03-2008, 15:23
Verwijderd
wat voegen 3 extra dorpelingen toe? enkel het gevoel dat meer mensen mee kunnen spelen, meer mensen waar je geen zak aan hebt. dan heb ik liever een spel wat 3 dagen korter duurt en dat er sneller een nieuw spel opgestart kan worden. ik snap namelijk niet waarom mensen zo zeuren/whinen/weet ik veel wat doen.


vlinder: goed plan. ik vind dat sowieso de spelregels even aangepast moeten worden.
Oud 16-03-2008, 15:25
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Er zijn gewoon een stelletje autisten hier die dood gaan als ze niet elk ww-spel mee kunnen doen. Ik laat liever een keer een nieuweling meespelen. Altijd dezelfde mensen is ook niet leuk.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 16-03-2008, 15:29
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Maar 3 extra dorpelingen moet kunnen vind ik. Hoe verandert dat het spel in godsnaam nou zo erg? Als je geen 5e wolf toevoegt, merk je er na 3 dagen niets meer van.
Als het het spel zogenaamd niet verandert, wat heeft het dan voor nut om het wel te doen?

En verder ben ik het er niet mee eens dat het spel daardoor niet verandert.

En ik vind dit echt een zinloze discussie.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 16-03-2008, 15:30
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
wat voegen 3 extra dorpelingen toe? enkel het gevoel dat meer mensen mee kunnen spelen, meer mensen waar je geen zak aan hebt. dan heb ik liever een spel wat 3 dagen korter duurt en dat er sneller een nieuw spel opgestart kan worden. ik snap namelijk niet waarom mensen zo zeuren/whinen/weet ik veel wat doen.
Maar je doet zelf net zo hard mee aan zeuren Sterker nog, jouw posts zijn nog het felst. Anyway, ik zal nu eerst eens overleggen met aila en evilblue. Sneller een nieuw spel kunnen starten vind ik een goed argument. En als het aan mij ligt komt er daarna z.s.m. een slotje op dit topic, zodat tenminste duidelijk is dat het niet meer open staat voor discussie.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 16-03-2008, 15:30
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Het spel verandert wel. Er gaan meer mensen zeuren dat ze dorpeling zijn en het is lastiger om de wolven te vinden tussen al die dorpelingen.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 16-03-2008, 15:33
Verwijderd
ik anti-zeur.
Oud 16-03-2008, 15:37
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Het hele probleem is alleen dat er teveel spelers zijn. Verder is er niks mis met het spel zelf. Why fix it if it aint broken.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 16-03-2008, 15:37
Krynn
Krynn is offline
Als ik me gedurende een langere tijd had kunnen inschrijven, had ik wel vaker meegedaan dan 2 keer...ik heb een spel of drie meegelezen voordat 't eindelijk een keertje bingo was :/ Omdat ik daarover niet heb lopen zeiken heb ik nu geen recht van spreken ofzo?

En.

Ik heb tegen veranderingen gestemd omdat er op het moment dat ik stemde werd gesproken over 27/30 spelers (mij te veel) en meerdere spellen tegelijkertijd, maar drie mensen erbij, en een relatief simpele functie...meh. En daarom post ik weer, sorry :/...had geen idee dat 't besluit al genomen was :/
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 16-03-2008, 15:38
Verwijderd
Citaat:
ik anti-zeur.
en blijkbaar moet je fel zijn om gehoord te worden
Oud 16-03-2008, 15:38
Krynn
Krynn is offline
Citaat:
Het spel verandert wel. Er gaan meer mensen zeuren dat ze dorpeling zijn.
Die mensen moeten zich domweg niet inschrijven :/

Citaat:
. En als het aan mij ligt komt er daarna z.s.m. een slotje op dit topic, zodat tenminste duidelijk is dat het niet meer open staat voor discussie.
I couldn't agree more
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 16-03-2008, 15:39
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
ik vind eigenlijk dat alle nieuwe spelers niet zo fucking bijdehand moeten doen. wat is dit voor een gezeik over veranderingen en dergelijke? ik vind het verdomme helemaal niet nodig. enkel omdat dit topic er nu is denkt iedereen blijkbaar dat ze iets moeten posten of zo.
hoe het spel nu is ligt de balans prima. en als je niet mee kan doen is dat heel jammer, maar gewoon dikke pech. whine niet zo.
Citaat:
ik heb al mijn argumenten al lang gegeven en niemand luistert ernaar. iedereen blijft maar doorlullen over priesters en terroristen en weet ik wat. en de meeste daarvan zijn mensen die slechts 1 of 2 keer hebben meegespeeld. hoe moet ik dat soort mensen nou serieus nemen?


En ik vind dat iedereen een mening mag geven. Of moet ik eerst 10 spellen meedoen voor ik wat mag zeggen? Jouw posts zijn precies dat principe waardoor Evilblue uit het spel werd getrapt for no reason voor hij zelfs maar zn functie kreeg. We moeten het met zn allen beslissen. Overigens, mag ik vragen wat je onoverzichtelijk vindt aan 1 wolf extra?
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 16-03-2008, 15:39
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Er is geen besluit genomen toch? Of wel? Ik zeg alleen dat ik verandering niks vind.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 16-03-2008, 15:40
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Maar dat doen ze wel en als ze dood zijn, gaan ze zeuren dat ze weer dorpeling waren

Ik reageerde dus op een paar posts boven me, volgens mij op die van Krynn
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 16-03-2008, 15:40
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Het besluit is nog niet genomen maar we gaan overleggen en zullen al deze argumenten meenemen.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 16-03-2008, 15:41
Verwijderd
Citaat:

En ik vind dat iedereen een mening mag geven. Of moet ik eerst 10 spellen meedoen voor ik wat mag zeggen? Jouw posts zijn precies dat principe waardoor Evilblue uit het spel werd getrapt for no reason voor hij zelfs maar zn functie kreeg. We moeten het met zn allen beslissen. Overigens, mag ik vragen wat je onoverzichtelijk vindt aan 1 wolf extra?
ik heb niemand het spel uitgetrapt hoor. ik vind dat nieuwe spelers ook zeker een kans moeten krijgen en niet in ronde één eruit moeten worden gegooid. maar ik vind wel dat je niet echt weet waar je over praat, als je één spel hebt meegedaan. lezen is toch anders dan spelen.
Oud 16-03-2008, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Het besluit is nog niet genomen maar we gaan overleggen en zullen al deze argumenten meenemen.
wie is we?
Oud 16-03-2008, 15:41
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
sterrenmeisje zal bedoelen dat nieuwe spelers nog niet zoveel ervaring hebben met het spelen van het spel, volgens mij heeft ze niets tegen nieuwe spelers.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 16-03-2008, 15:42
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
maar we gaan overleggen
we? gaan?

Wie zijn we? En zijn we niet al aan het overleggen?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 16-03-2008, 15:42
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Hoor ik ook bij we? Of gaan de spelleiders van het volgende spel alles beslissen voor de rest?
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 16-03-2008, 15:43
Verwijderd
in dat geval wil ik wel spelleiden en dan maak ik gewoon een spel met 16 spelers, 8 wolven en 0 verhalen.
Oud 16-03-2008, 15:44
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
in dat geval wil ik wel spelleiden en dan maak ik gewoon een spel met 16 spelers, 8 wolven en 0 verhalen.
<3
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 16-03-2008, 15:45
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Volgens mij zou dat nog niet eens zo slecht gaan. Want die wolven zitten elkaar alleen maar vet in de weg.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 16-03-2008, 15:46
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik schrijf dan wel elke keer een gruwelijke dood voor je
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 16-03-2008, 15:48
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
wie is we?
Ik, aila en evilblue. Natuurlijk tellen jullie argumenten ook, maar het is gewoon fijn als we even zelf kunnen overleggen. Dat heeft verder niets te maken met niet willen luisteren. Wij zijn de volgende spelleiders en moeten er een beslissing over nemen, is het niet?
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 16-03-2008, 15:48
Verwijderd
Ik zou het ook wel vreemd vinden als de spelleiders van volgend spel nu gaan uitmaken hoe het er aan toe gaat het volgende spel. Dan gaan er mensen boycotten en verzinnen een eigen spel. Of een veto uitroepen tegen de spelleiders.

In elk geval ben ik er toch wel voor om het zo te laten als het is. Sommige evt. functies (als bijv. de priester) vind ik nog wel grappig, maar voor mij hoeft het niet zo nodig. Verhalen natuurlijk wel. Maar het aantal van 22 is groot genoeg en ik vind het leuk hoe het nu is. Alleen jammer dat het steeds populairder wordt, waardoor je dat gedoe met inschrijven krijgt, maar goed, jammer dan als je het een keertje mist
En dat gedoe met inschrijven is ook wel op een bepaalde manier op te lossen.
Oud 16-03-2008, 15:48
Verwijderd
nee @ post dabo, niet @ minke, want die post moet ik nog lezen
Oud 16-03-2008, 15:48
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik vind dat de spelers een besluit moeten nemen. Zij spelen tenslotte het spel en volgens mij geldt het besluit ook voor de volgende spellen.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 16-03-2008, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Ik, aila en evilblue. Natuurlijk tellen jullie argumenten ook, maar het is gewoon fijn als we even zelf kunnen overleggen. Dat heeft verder niets te maken met niet willen luisteren. Wij zijn de volgende spelleiders en moeten er een beslissing over nemen, is het niet?
Mwah, vind ik niet. Maargoed.
Oud 16-03-2008, 15:51
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik, aila en evilblue. Natuurlijk tellen jullie argumenten ook, maar het is gewoon fijn als we even zelf kunnen overleggen. Dat heeft verder niets te maken met niet willen luisteren. Wij zijn de volgende spelleiders en moeten er een beslissing over nemen, is het niet?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 16-03-2008, 15:53
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Mwah, vind ik niet. Maargoed.
Maar hoe kunnen we het spel leiden als we niet weten hoe we het moeten leiden? Stel het je meer voor als een krabbel zetten onder een voorstel.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 16-03-2008, 15:54
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Door hier te bespreken hoe het volgende spel vormgegeven moet worden
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 16-03-2008, 15:57
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Maar hoe kunnen we het spel leiden als we niet weten hoe we het moeten leiden? Stel het je meer voor als een krabbel zetten onder een voorstel.
Waar is dit topic anders voor?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 16-03-2008, 15:58
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
in dat geval wil ik wel spelleiden en dan maak ik gewoon een spel met 16 spelers, 8 wolven en 0 verhalen.


en wij gaan ook niet alles met zn 3-en zitten besluiten ookal zullen wij wel degenen zijn die de knoop moeten doorhakken. Tenzij er een CONCREET voorstel komt namens de spelers voor het volgende spel begint. Niemand is voor grote veranderingen. Goed. Dan stel ik voor om priester, terrorist en andere zaken UIT het spel te laten.

Blijven over:
- 25 spelers
- 25 spelers met 1 wolf extra
- 22 spelers en nix veranderen --> alles hetzelfde als nu.

Ik denk dat het goed is om 1 van deze 3 opties door te voeren voor het volgende spel. Daboman zei net al tegen mij dat we het beste de poll konden volgen, dat is het best. Persoonlijk ben ik dan geneigd voor optie 1.
- 70% wou geen veranderingen --> goed, er zijn 3 extra spelers, dat wel, maar dat is ook zodat er minder mensen teleurgesteld worden. Ook zijn deze 3 allemaal dorpelingen.
- de 36% die wel voor verandering is heeft toch een beetje verandering namelijk 3 dorpelingetjes extra.

Als men dat ook niet leuk vindt dan heb ik ook geen probleem om gwn 22 spelers te doen. Ik heb zelf wel voorkeuren, maar het maakt mij niet zo heel veel uit. Ik wil gewoon een leuk spel voor iedereen en hoe we het doen maakt me niet uit
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 16-03-2008, 16:00
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Als 70% zegt geen verandering, dan lijkt me dat vrij duidelijk. Maar goed, dat ben ik.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 16-03-2008, 16:00
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
22 spelers en geen veranderingen wat mij betreft. Is het vreemd als ik even op 1 lijn wil komen met de anderen?
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 16-03-2008, 16:01
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik ben voor optie 3 en ik vind dat mensen ook wel overleven zonder ww-spel.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Undercover Weerwolfspel #2
Fawkes
462 16-12-2011 11:27
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Weerwolfspel #47, deel 2.
Verwijderd
307 22-05-2008 21:29
De Kantine Een mooie gelegenheid om saai te gaan #176
Lethe
500 13-04-2008 10:33
De Kantine Weerwolfspel #9
Spelleider!
500 11-02-2005 16:48
De Kantine Weerwolfspel #1
AlopiA
500 10-03-2004 18:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47.