Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2006, 22:37
marla
Avatar van marla
marla is offline
Hoi,

ik heb volgens mij een probleem. Onze kat lag op mn broers bed en we konden hem er niet vandaan krijgen. Als we hem aaide opzijn rug ging hij miauwen, van dat zeurende. En als we hem een klein beetje duwde ging hij met zn voorpoot met nagels uit slaan en erbij sissen en blazen. Na enige tijd hebben we hem van mijn broers bed kunnen krijgen en zagenw e dat hij een beetje hinkte met zijn linkerachterpoot. Ik denk dat het misschien door mij komt. Hij wilde niet naar binnen en had hem opgetild (en in 1 hand want in mn andere hand had ik onze andere kat vast). Toen ging hij ook al miauwen, maar ik dacht dat het kwam omdat hij niet van opgepakt worden houd. Denk je dat het nu door mij komt dat hij zo mank loopt? Wat kan ik er tegen doen? moet ik gelijk naar de dierenarts of even afwachten?

Groetjes, Marla
__________________
Het is beter een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-02-2006, 01:11
Verwijderd
Komt niet door jou, of je moet 'm tegen de grond gesmeten hebben? Misschien buiten zijn poot verzwikt of zelfs gebroken, even naar de DA kan iig geen kwaad. Probeer 'm tot die tijd zo min mogelijk te laten lopen lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 07:34
wizkid
Avatar van wizkid
wizkid is offline
Denk dat je er wel even mee naar de dierenarts moet. Wij hebben dat bij onze kat namelijk een keer niet gedaan (alle wonden die hij had verzorgden we zelf) en soms merk je dat die poot wat 'zwakker' is. Dus voor alle zekerheid gewoon even naar de dierenarts.
__________________
The world is a dangerous place, not because of those who do evil, but because of those who look on and do nothing. - Albert Einstein
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 09:17
marla
Avatar van marla
marla is offline
Nee ik had m niet tegen de grond gesmeten. Maar als ik ze in me armen houd dan laat ik ze altijd uit mn armen springen zeg maar, misschien is hij dan verkeerd terecht gekomen ofzo?
Ik ga het even met mn moeder bespreken ook (of ze ook wil dat hij naar de dierenarts gaat).

iig al bedankt!!
__________________
Het is beter een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 10:05
marla
Avatar van marla
marla is offline
ik ga vanmiddag naar de dierenarts met hem. Ook omdat hij nu in de krabpaal zit (er zit een ligruimte daaronder). Normaal zou hij staan te springen en te miauwen om naar buiten te mogen. Nu is hij gewoon heel stil en ligt er maar. Alleen ff bedenken hoe ik hem naar buiten krijg en in de vervoerkooi.
__________________
Het is beter een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 12:14
Verwijderd
Die van ons reageerde ook een keer zo, maar die bleek toen z'n heup gebroken te hebben. Waarschijnlijk toen door een auto aangereden ofzo.
Idd een goed idee om met hem langs de da te gaan.
Neem niet aan dat het komt doordat je hem optilde hoor. Ik denk dat het juist de reden was dat hij niet opgetild wilde worden, omdat het dan pijn doet.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 13:05
marla
Avatar van marla
marla is offline
Ik kom net terug van de dierenarts. Hij was gebeten net boven zijn staart! Er was een abces, die hebben ze geprobeerd te legen (de pus eruithalen) maar dat lukte niet. Hij had ook 41 graden koorts. Had ik echt niet gedacht! Nu hebben we antibiotica dat we hem moeten geven en pijnstillers. Ik ben toch wel blij dat het niet door mij komt ofzo.
__________________
Het is beter een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 15:55
Verwijderd
Citaat:
marla schreef op 03-02-2006 @ 14:05 :
Ik kom net terug van de dierenarts. Hij was gebeten net boven zijn staart! Er was een abces, die hebben ze geprobeerd te legen (de pus eruithalen) maar dat lukte niet. Hij had ook 41 graden koorts. Had ik echt niet gedacht! Nu hebben we antibiotica dat we hem moeten geven en pijnstillers. Ik ben toch wel blij dat het niet door mij komt ofzo.
Opzich logisch dat hij dan niet opgepakt wil worden...
Maar mooi dan dat je weet wat het is. Succes verder.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 19:00
Verwijderd
Goed, blij dat je alsnog de DA hebt opgezocht. Succes verder.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #66 lid 3
Severus
248 09-03-2010 00:37
Flora & Fauna Jaarlijkse kosten huisdier (kat)
Choke
14 19-09-2009 10:46
De Kantine Weerwolfspel #59 deel 2
Verwijderd
500 02-06-2009 20:51
De Kantine Fototopic
Verwijderd
500 21-04-2009 17:58
Verhalen & Gedichten Katten hebben geen remmen - stemmen.
Verwijderd
28 12-10-2004 16:49
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:18.