Oud 13-03-2009, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik je niet gequote had, er toen vervolgens 3 posts tussen zaten en het er toen maar tussen gecopy-paste heb.
En smileys pakt-ie dan nie.

*hapt*
Oh, ik dacht om jouw "" kracht bij te zetten.
Advertentie
Oud 13-03-2009, 20:12
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Niet achter alles iets zoeken, he?

Citaat:
Kazet
Heb je nou wel of niet op Fizzle gestemd?
Ik heb op niemand gestemd; staat er inderdaad beetje onhandig.

Ik ben vergeten te stemmen; beetje in de war geraakt doordat ik het gister al door gaf en het pas vandaag telde.
Als Mr.Soija op Fizzle heeft gestemd, compenseert hij 'mijn' stem, dus dan klopt het gelijkspel.


Ik had mijn stem in het topic doorgegeven, maar nog niet aan de spelleiders. Dat wilde ik vandaag en dat is er bij in geschoten, omdat ik dat doorgaans dezelfde dag doe.
Oud 13-03-2009, 20:13
Verwijderd
Nee nee nee, ik bedoel Soija.
Oud 13-03-2009, 20:14
Verwijderd
Voor mij geldt: lee het topic, ik doe je huiswerk niet.
Oud 13-03-2009, 20:15
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hij zegt dus blijkbaar eerst dat hij niet op me stemt, dan dat hij wel op me heeft gestemd, en nu weer van niet.
Oud 13-03-2009, 20:15
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Hij zegt na de bekendmaking toch juist dat hij wel op je heeft gestemd?

Waar blijven die wolfsvodden trouwens? Ik wil uitslag.
Oud 13-03-2009, 20:17
Verwijderd
Nou, ik stemde op Fizzle eerst, vanmiddag.
Later deze dag, meldde ik niet meer op haar te stemmen.
Na de deadlineb leek ik tóch op haar gestemd te hebben.

Niet zo moeilijk toch?
Oud 13-03-2009, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Voor mij geldt: lee het topic, ik doe je huiswerk niet.
Oud 13-03-2009, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik stemde op Fizzle eerst, vanmiddag.
Later deze dag, meldde ik niet meer op haar te stemmen.
Na de deadlineb leek ik tóch op haar gestemd te hebben.

Niet zo moeilijk toch?
Je bent weer een baken van betrouwbaarheid in deze onzekere tijden, Soija!
Oud 13-03-2009, 20:37
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Je bent weer een baken van betrouwbaarheid in deze onzekere tijden, Soija!
Ja fijn he! Mensen als hij hebben we nodig in financiële crisissen en weerwolfspelen
Oud 13-03-2009, 20:47
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Eerst was het donker. Toen verschenen er allerlei kleuren. Daarna volgde harde geluiden, die ervoor zorgden dat ze elkaar niet meer konden horen. En toen... toen was het helemaal stil.

De deur vloog met een knal open. Het was Dark Phoenix die als eerste sprak. 'Welkom, mijn vrienden, welkom in het jaar 1999!'

Ze keken rond. Het was duister. Niet gewoon donker, het had wat... lugubers. Boven het groepje scheen een volle maan. Ze leken in een soort dorpje te zijn, waar de huizen nog niet van steen waren en ze nog niet van lantaarnpalen hadden gehoord. Op meerdere plaatsen brandde een soort kampvuur, maar er was geen levende ziel te bekennen. En het was mistig. Zo enorm mistig.

Heel voorzichtig liep de groep een paar stappen. Er klonk een diepe, verontrustende huil. Het leek van een hond af te komen. Kazet Nagorra rilde van angst. Ook sterrenmeisje leek niet erg blij met hun huidige omgeving. Ze voelde hoe haar hand vastgepakt werd door de zachte hand van Neko*. Ze kwam weer een beetje tot rust.

Er werd iets geroepen uit de verte. Ze konden niet goed horen wat er geroepen werd, maar het klonk nogal... angstig. Wie het ook was, diegene kwam naar ze toe gerend. 'Wat doen jullie buiten, idioten?!' zei de man bozig, hoewel het meer angstig dan boos klonk, dacht Fizzle bij haarzelf. 'Hoezo?' vroeg Kazet Nagorra angstig aan de man. De man kreunde. 'Kom mee naar binnen, dan vertel ik jullie alles. Kom op, schiet op.'

Eenmaal in het kleine huisje van de man, begon die al gauw met vragen stellen. Wie ze waren. Waarom ze buiten waren. Of ze niet wisten hoe gevaarlijk het daar was. Wat ze voor vreemde kleding aanhadden.
Pas op dat moment viel het de groep pas echt op dat de man hele andere soort kleding droeg dan zijzelf deden. Het leken wel oude vodden. Dark Phoenix probeerde zo goed mogelijk uit te leggen hoe het zat, met enige hulp van de bijdehante fizzle-fluffy zo nu en dan. Toen Dark Phoenix even naar buiten keek, kreeg hij een idee. 'In welk jaar zitten we nu, beste man?' er volgde een stilte. 'In 1112 na christus, hoezo?'

'WAT?!' riep Hanneke uit. Ook de rest van de groep begon kritiek te uitten. Dark Phoenix probeerde ze stil te krijgen, maar dit ging hem niet echt goed af. Uiteindelijk, toen iedereen een beetje aan dit feit gewend was, werd het weer rustig. 'Ik vraag me af...' begon Dark Phoenix, 'wat is het grote gevaar waar u ons voor waarschuwde, meneer?' Opnieuw viel een stilte.

'Weerwolven'. Er klonk angst in zijn stem. 'Weerwolven, je gelooft toch niet echt...' begon Daboman. 'Het is volle maan' zei de man. 'Naar buiten gaan is zelfdoding.' De groep keek elkaar angstig aan. De man vertelde dat ze mochten blijven slapen en dat het, als de volle maan weg was morgenochtend, ze veilig konden vertrekken. De wolven zouden dan niet toeslaan.

Midden in de nacht werd Lisaaah wakker. Ze wreef in haar ogen. Ze wist niet waarom, maar ze had het gevoel dat er iets mis was. Ze keek rond in kamer waar ze allemaal sliepen. Er leek niks aan de hand. Pas toen ze een tweede keer keek merkte ze op dat er een bed leeg was... fizzle-fluffy was verdwenen! Meteen maakte ze Daboman wakker. 'Dabo.. hee, Dabo... wakker worden!' fluisterde ze zacht maar fel. Daboman keek slaperig op. 'Tisser?' kreunde hij. 'Fizzle is weg!'
Daboman was meteen klaar wakker. 'We moeten haar gaan zoeken!' zei hij. 'Ze kan bij die wolven zitten, ofzo.' Lisaaah knikte heftig. 'Kom we gaan.' zei die. Daboman dacht even na, en stootte toen sterrenmeisje aan. Toen die vermoeid en geïrriteerd opkeek legde hij snel uit wat er was. sterrenmeisje stond meteen op. 'Kom, we gaan haar zoeken'. Ze liepen voorzichtig richting de deur. sterrenmeisje wilde hem opendoen, toen ze ineens een stem in haar oor hoorde. 'Zeg, vergeten wij niet iets?'

Het was Neko*'s stem, en al gauw werd duidelijk dat ze niet achter bleef en de rest al het avontuur zou gunnen. 'Daarbij' zei neko*, terwijl sterrenmeisje een zachte hand over haar lichaam voelde gaan, 'het is toch veel gezelliger met mij erbij, vinden jullie niet?' Ze knipoogde naar de rood aangelopen sterrenmeisje. Gelukkig maar dat het donker was...

Het dorp was verlaten. Ze liepen door, ze waren meer bang dan nerveus, maar niemand leek echt zin te hebben om rustig aan te doen. Al gauw kwamen ze aan de rand van het bos. 'Wat nu?' vroeg Lisaaah. 'Doorlopen', reageerde Neko* vastberaden.

Ze liepen steeds dieper het bos in. Onverwacht hoorden ze een diep gehuil. sterrenmeisje kon zich maar net bedwingen om niet keihard te gillen en Lisaaah stond te trillen. Het was Daboman die de stilte die er al was sinds ze in het bos liepen verbrak. 'Kijk... daar... verderop!' Ze keken waar hij wees. Er was een vaag lichtje in de verte. Daar stond een enorme boom, en het leek alsof er iemand tegenaan stond. Ze liepen er langzaam en voorzichtig op af. Daar zagen ze dat de persoon niet zomaar een persoon was, maar dat het fizzle-fluffy was. En dat ze niet tegen de boom aanstond, maar er aan vastgebonden was....

Ze snelden er op af. 'Pas op!' riep fizzle ze toe. 'Pas op voor Dukko!'. De groep begreep er niks van en wilde haar redden, tot ze een zware stem hoorden spreken, vlak achter ze. 'Wat brengt jullie in het bos, jongelui? Hebben jullie niet geleerd dat het... gevaarlijk is daar?'

Eerst dacht het viertal dat ze het fout zagen, maar al gauw bleek dat de man aan het veranderen was. Hij kreeg klauwen, een wolvensnuit.. 'Laat me me voorstellen, ik ben Dukko, en jullie zijn mijn maaltje.' Hij huilde naar de maan. Neko* voelde sterrenmeisje in haar hand knijpen tijdens dit alles, en Lisaaah stond zowat in Daboman, die op zijn beurt haar vasthield om haar een gevoel van bescherming te geven.

Wat er toen gebeurde ging heel snel. Onverwachts sprintte Dukko op het viertal af. Zijn klauw was gericht op Lisaaah's hart, maar Daboman sprong ervoor waardoor die een flinke kras in zijn gezicht kreeg. Hij kreunde van de pijn. Ondertussen minderde Dukko geen vaart, en ging vol op fizzle-fluffy af. Zijn klauwen sneden door haar vlees, en ze gilde het uit van de pijn, maar kon geen kant op.

Toen deed Dukko iets wat niemand van een weerwolf had verwacht. Hij liep naar de achterkant van de boom, en pakte een brandende fakkel. Voordat iemand iets kon doen gebruikte hij de fakkel op de bladeren rond haar, op de touwen, op haar haar, op de boom.... in enkele ogenblikken stond alles rondom fizzle-fluffy in brand, net als zijzelf. 'Burn the witch!' huilde hij van blijdschap.

Neko* trok aan de armen van haar vrienden. 'Kom mee!' zei ze dwingend. 'We kunnen niets meer voor haar doen, we MOETEN hier weg!' Eindelijk kwam er beweging in haar vrienden. Terwijl ze fizzle-fluffy achterlieten, brandend en al, renden ze terug naar het dorp. Hoewel hun longen het leken te begeven, bleven ze rennen, tot ze bij het huisje aankwamen.

Daar maakten ze de rest wakker, in paniek vertelden ze wat er gebeurd was. De tranen stonden in sterrenmeisjes ogen terwijl ze vertelde wat de wolf met Fizzle had gedaan. 'Hmm' de man die hun in huis had genomen klonk bedachtzaam. 'Dat is vreemd gedrag voor een weerwolf... hoe zei je dat hij zich noemde?' Neko* antwoordde emotieloos, ze was met haar gedachten bij die arme fizzle... 'Dukko, zeg je? Dat is apart.. Dukko is de legendarische Opperweerwolf... maar hij is al tijden niet meer gezien in deze omgeving...'


Deelnemerslijst:
1. Lisaaah
2. Coolkast
3. sterrenmeisje
4. mutsieprutsie
5. Martiño
6. Daboman
7. Mr Soija
8. Sherco
9. Neko*
10. Jörmungandr
11. Bas
12. Vegs
13. ~~Fantôme~~
14. Kazet Nagorra
15. Hanneke
16. Fizzle-Fluffy (leerling)
17. katje

Blauw: opgehangen.
Rood: opgegeten.

De wolven hebben een goede keuze gemaakt, de leerling is niet meer. De wolven mogen hun maaltje gaan kiezen, ze mogen hiervoor stemmen tot 20.30u.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 13-03-2009 om 21:03.
Oud 13-03-2009, 20:52
Verwijderd
bluh. leerling.


Spoiler
Oud 13-03-2009, 20:53
Verwijderd
Heeyy what's going on here, er stond net nog iets anders.
Oud 13-03-2009, 20:53
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 13-03-2009, 20:54
Verwijderd
whahaha, ik ging zo dit liedje luisteren en meebrullen en Tommie lag op mijn schoot te slapen tot dan toe, maar zodra dit liedje begon keek hij verschrikt op en sprong hij meteen van mijn schoot af

[edit] hè katje, wat stond waar dan?
Oud 13-03-2009, 20:54
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Er stond dat Fizzle heks was, ofzo?
Oud 13-03-2009, 20:55
Verwijderd
hé, nu zie ik het ook!

verdorie. *gaat liedje weer weghalen*
Oud 13-03-2009, 20:57
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Ze is leerling, stomme enthousiaste mensen. Door een pmgrapje van Fizzle was ik even in de war en dacht dat ze heks was, maar ze bleek leerling. My bad. Het stond er nog niet eens een minuut though.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 13-03-2009, 21:03
Verwijderd
Stom.
Oud 13-03-2009, 21:04
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Nou, lekker dan.
__________________
you're not my demographic
Oud 13-03-2009, 21:05
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik had best heks kunnen zijn, maar dan hadden jullie mij niet als eerste moeten doodmaken!
Oud 13-03-2009, 21:17
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Verdacht. En dit haat ik nou, anderen gaan misbruik kunnen maken van je stem, als je in een lijstje zit met weinig vooorsprong.
Ja, nee, je stem er eerst inzetten, dan weghalen en dan weer terugzetten is beter, ja. :')
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 13-03-2009, 23:51
Verwijderd
Fizzle ik zal je missen.
Oud 14-03-2009, 01:52
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline

en ik had nog wel op jou gestemd
Oud 14-03-2009, 08:40
Verwijderd
kut
Oud 14-03-2009, 09:11
Verwijderd
Citaat:

en ik had nog wel op jou gestemd
Je had op Sherco moeten stemmen natuurlijk.
Oud 14-03-2009, 09:12
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ja maar toen was het al gelijkspel toen ik dat wist
Oud 14-03-2009, 09:24
Verwijderd
Citaat:
ja maar toen was het al gelijkspel toen ik dat wist
Mojje beter opletten dan.
Oud 14-03-2009, 10:40
Verwijderd
Niet gestemd. Ik zal na het werken een lijst maken en even checken wie er niet deugen.
Oud 14-03-2009, 12:16
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
als sterrenmeisje wolf is, is het heel verklaarbaar waarom er voor fizzle is gekozen bij gelijkspel
Maar vannacht droomde ik dat Katje wolf is... (hmm, dromen over het forum )
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 14-03-2009, 12:44
Verwijderd
Ik voel me vereerd

Waarom heb je niet gestemd, Bas?
Oud 14-03-2009, 15:08
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
als sterrenmeisje wolf is, is het heel verklaarbaar waarom er voor fizzle is gekozen bij gelijkspel
Als sterrenmeisje de wolf is en alle aandacht op haar wolf-zijn wil vestigen, is dat inderdaad erg verklaarbaar.
__________________
you're not my demographic
Oud 14-03-2009, 15:26
Verwijderd
Hanneke en koelcost, krijgen we nog te weten wat jullie gedaan hebben?
Oud 14-03-2009, 15:53
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Als sterrenmeisje de wolf is en alle aandacht op haar wolf-zijn wil vestigen, is dat inderdaad erg verklaarbaar.
nou haha, ik verdenk sterrenmeisje echt niet al direct hoor. Ik moest gewoon denken aan wat ze laatst zei in het wszntopic tegen/over fizzle. Maar verder denk ik dat áls ze wolf is, ook best dat risico had kunnen nemen... mensen gaan toch altijd twijfeln... Zou ze dat echt hebben gedaan? nee... dat is veel te opvallend. Dus eigenlijk maakt het niets uit of ze dat zou doen of niet
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 14-03-2009, 15:54
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Als sterrenmeisje de wolf is en alle aandacht op haar wolf-zijn wil vestigen, is dat inderdaad erg verklaarbaar.
nou haha, ik verdenk sterrenmeisje echt niet al direct hoor. Ik moest gewoon denken aan wat ze laatst zei in het wszntopic tegen/over fizzle. Maar verder denk ik dat áls ze wolf is, ook best dat risico had kunnen nemen... mensen gaan toch altijd twijfeln... Zou ze dat echt hebben gedaan? nee... dat is veel te opvallend. Dus eigenlijk maakt het niets uit of ze dat zou doen of niet

@ bas: 'checken' wie er niet deugen? haha, ben benieuwd!
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 14-03-2009, 15:56
Verwijderd
Hoe kun je in godsnaam over wolven gaan praten als hangronde 1 geweest is, en niet eens eetronde 1.


Ik vind het een beetje raar, fantoom.
Oud 14-03-2009, 16:03
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Hoe kun je in godsnaam over wolven gaan praten als hangronde 1 geweest is, en niet eens eetronde 1.


Ik vind het een beetje raar, fantoom.
maak je niet druk, ik bedoel er niks mee
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 14-03-2009, 17:43
Verwijderd
In het wat ga je vanavond doentopic op Onzin:
Citaat:
Tezamen met twee anderen een forumer dineren.
Oud 14-03-2009, 17:48
Verwijderd
Hmm.
Oud 14-03-2009, 18:13
Verwijderd
tja, dat is best wel duidelijk dan
Oud 14-03-2009, 18:17
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
zal soija er vanuit gaan dat niemand op onzin leest of doe hij het erom omdat hij 'saai' dorpeling is?
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 14-03-2009, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me vereerd

Waarom heb je niet gestemd, Bas?
Problemz met die internet.
Oud 14-03-2009, 18:29
Verwijderd
Citaat:
In het wat ga je vanavond doentopic op Onzin:

Puur provocatie natuurlijk. En ik was wel benieuwd of iemand het zou lezen.
Oud 14-03-2009, 18:31
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Hanneke en koelcost, krijgen we nog te weten wat jullie gedaan hebben?
Oh, vergeten te melden. Ik heb op jou gestemd, omdat ik je gek vond doen en ik eigenlijk geen idee had wie te stemmen!

Citaat:
zal soija er vanuit gaan dat niemand op onzin leest of doe hij het erom omdat hij 'saai' dorpeling is?
Dat eerste sowieso niet. Maar hij kan dit met elke functie zeggen. Als wolf zou hij dan hopen dat wij denken "nou, als wolf zou je zoiets nóóit zeggen, toch?!1one" ofzo
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 14-03-2009, 18:39
Verwijderd
Citaat:
zal soija er vanuit gaan dat niemand op onzin leest of doe hij het erom omdat hij 'saai' dorpeling is?
Tja, met Soija weet je het nooit.
Oud 14-03-2009, 18:58
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Ik moet jullie helaas mededelen dat het verhaal later gaat komen. Ik moet zelf over een paar minuten weg en het verhaal is nog niet helemaal af. Ik heb een pm naar DP gestuurd of hij het verhaal kan afmaken en posten.

Excuses.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 14-03-2009, 18:59
Verwijderd
Uitslag gewoon om half negen, verhaal later? Pretty plz?
Oud 14-03-2009, 19:01
Verwijderd
Of Katje, Kazet en Sterrenmeisje benne de wolfen, die in mijn val zijn gelokt.
Oud 14-03-2009, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Of Katje, Kazet en Sterrenmeisje benne de wolfen, die in mijn val zijn gelokt.
hahaha, ja, want wij wolven komen altijd en masse online nadat jij dergelijke posts doet
Oud 14-03-2009, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Of Katje, Kazet en Sterrenmeisje benne de wolfen, die in mijn val zijn gelokt.
Je hebt me te pakken!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #57 deel 2
TopDrop
59 28-03-2009 19:52
De Kantine Weerwolfspel #34
Verwijderd
500 06-06-2007 22:17
De Kantine weerwolfspel #26
twinkebel
500 30-12-2006 18:42
De Kantine *plak plak plak* CTRL - V topic!
Cherry Springs
499 21-10-2006 15:50
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 22:58
De Kantine Weerwolfspel #6
hi
227 19-09-2004 13:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45.