Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2003, 09:04
David
Avatar van David
David is offline
Ok , voor de jongens die een vriendin hebben. "welk maatje heeft je vriendin" en ben je hier tevreden mee ? of zou je het stiekum wat anders willen ?

en voor de vrijgezellen,

wat vinden jullie nu het ultieme maatje ?

-----

Ik begin maar bij mezelf , ik heb niks te klagen denk ik zo.
Mijn vriendin heeft maatje 34 en heeft een 75b bh maatje.

Ik ben 1.85 en zij is zo ongeveer een 1.65 volgens mij
daar hoor je mij niet over klagen ^_^ aangezien ik een man ben die niet van ontzettend grote borsten houd en wel van slanke vrouwen.

nu jullie
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 12:13
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik hou van 2 soorten maatjes:
-Lang, slank/normaal, beetje sportief gebouwd
-gemiddelde lengte, normaal/stevig gebouwd
In beide gevallen is het een pré als het meisje in kwestie nogal sterk is, maar liever niet zichtbaar gespierd (vind ik bij jongens ook niet echt mooi meestal).

Cupmaat boeit me niet, zolang het maar niet heel raar is qua verhoudingen.

Mijn vriendin is iets kleiner dan mij, stevig gebouwd, en heeft cup D. Ben er ZEER tevreden mee (*zwijmel* wat is ze mooi *zwijmel*).
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 12:15
Thomas
Thomas is offline
Ik ben zeer tevreden met mijn vriendin.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 12:22
David
Avatar van David
David is offline
ja ok , maar dat word niet gevraagd he
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 14:25
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
David schreef op 11-04-2003 @ 13:22:
ja ok , maar dat word niet gevraagd he
toch wel..
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 15:17
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Mogen meisjes ook reageren ?

Tussen de 1.60 en 1.75 meter en het liefst maat 34.
Cupmaat niet zo belangrijk, zolang het maar een beetje bij het figuur past.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 15:22
David
Avatar van David
David is offline
Citaat:
tja...? schreef op 11-04-2003 @ 15:25:
toch wel..
nee toch niet .
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 16:25
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
David schreef op 11-04-2003 @ 16:22:
nee toch niet .
indirect wel.
__________________
girls in liquid.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 16:59
Verwijderd
er zijn al 2 mensen die voor maat 34 kiezen...

dat is ech abnormaal dun vind ik zelf das ech niet mooi. dat zijn alleen maar botten... een vriendin van me is ook behoorlijk dun maar ze heeft gelukkig al geen maatje 34 meer eerder naar de 36 toe.. dat vind ik haar al veel mooier staan.. ook omdat ze al zo lang is..

zelf vind ik jah gewoon maat 38 mooi.. is het meest doorsnee denk ik.. en ook het mooiste.. en een meisje moet geen blokjesbuik hebben.. is niet vrouwelijk vind ik.. en ze moet wel cup c hebbe.. en geen platte kont, maar beetje rond. en ze moet wel beetje heupen hebben.
dat vind ik wel mooi.. als meisje zijnde..
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 17:36
Verwijderd
Citaat:
StefanLovertje schreef op 11-04-2003 @ 17:59:
er zijn al 2 mensen die voor maat 34 kiezen...

dat is ech abnormaal dun vind ik zelf das ech niet mooi. dat zijn alleen maar botten... een vriendin van me is ook behoorlijk dun maar ze heeft gelukkig al geen maatje 34 meer eerder naar de 36 toe.. dat vind ik haar al veel mooier staan.. ook omdat ze al zo lang is..

zelf vind ik jah gewoon maat 38 mooi.. is het meest doorsnee denk ik.. en ook het mooiste.. en een meisje moet geen blokjesbuik hebben.. is niet vrouwelijk vind ik.. en ze moet wel cup c hebbe.. en geen platte kont, maar beetje rond. en ze moet wel beetje heupen hebben.
dat vind ik wel mooi.. als meisje zijnde..
Kan je eigenlijk alleen maar gelijk geven

Ik ben dan een meisje, maar ik vind lange meisjes vaak niet mooi. Tot en met de 1 meter 68 vind ik wel mooi, kleine meisjes hebben vaak mooiere vormen. Verder vind ik dat alles in verhouding moet zijn, maar ik heb toch een voorkeur, zoals hierboven ook al staat, voor C-maat of groter, maar ook weer niet te groot. Zelf heb ik 75DD maar het is niet extreem om te zien. Een buik moet wel plat zijn, maar geen blokjes, dat staat niet lief en veel te hard..
Een meisje moet wel heupen hebben maar die heupen moeten er niet voor zorgen dat ze een titanic-kont krijgt, want dat staat weer gigantisch lelijk. Een beetje kont mag wel, want planken zijn lelijk, maar het moet dan wel een beetje strak staan en dus niet hangen..

Verder maakt het gezicht het natuurlijk af; iemand met een fantastisch lichaam en een lelijk gezicht, komt naar mijn mening al niet op de lijst met ' mooie' mensen.. In het gezicht moet ze egaal zijn, dus geen sproeten, puisten of whatever. Iemand moet altijd een mooi gebit hebben (jongens en meisjes) want scheve tanden vind ik echt een absolute afknapper..
Ik prefereer donker haar, maar blonde meisjes kunnen ook heel mooi zijn, en het liefst lang haar, stijl of krullen maakt niet uit..

Maargoed, dit klinkt allemaal zo kortzichtig, maar dit is dus puur gericht op uiterlijk. Als ik een meisje moest kiezen wat ik het mooiste vind qua uiterlijk, moet ze dit toch wel hebben..

Want, ook al heeft iemand niet een superuiterlijk, het innerlijk kan veel goedmaken...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 17:43
Studentje
Studentje is offline
Slank, maar niet dun. Tussen cup b en c in. En alles moet goed bij elkaar passen.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 18:21
Laïs
Laïs is offline
Ik heb zelf maatje 32/34 .
En dan vraag ik me toch echt af als je vriendin even oud is als jij, hoe ze eruit ziet.
__________________
girls in liquid.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 22:59
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik heb ook zo'n maatje en persoonlijk vind ik het gewoon mooi.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 07:50
Verwijderd
jeetje wat een dunne mensen allemaal
ik zal dan even compensatie geven.
voor zover ik weet is mijn vriend tevreden met me (toch schat? ) en ik ben nou niet bepaald het dunste meisje dat op dit wereldje rondloopt..
ik wil graag afvallen, maar mijn vriend vind dat niet nodig.
maar om even terug te komen op de maten..
nu ik aan het afvallen ben, paste ik (pas geleden toen ik ging winkelen) met mn benen in maatje 38, maar ik heb heel brede heupen, dus dan moet ik weer maat 40 hebben, wat dan weer net te groot is..
ik zit er dus net tussenin dus draag altijd maatje 40..
en cupmaat..
naja, 70D.. daar ben ik heel tevreden mee.. (sinds mn operatie dan )

ik vind het persoonlijk ook niets, al die dunne meisjes.. maarja, dat is mijn mening.. meisjes met maatje 40 vind ik wel mooi..
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 08:56
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 11-04-2003 @ 17:59:
er zijn al 2 mensen die voor maat 34 kiezen...

dat is ech abnormaal dun vind ik zelf das ech niet mooi. dat zijn alleen maar botten... een vriendin van me is ook behoorlijk dun maar ze heeft gelukkig al geen maatje 34 meer eerder naar de 36 toe.. dat vind ik haar al veel mooier staan.. ook omdat ze al zo lang is..

zelf vind ik jah gewoon maat 38 mooi.. is het meest doorsnee denk ik.. en ook het mooiste.. en een meisje moet geen blokjesbuik hebben.. is niet vrouwelijk vind ik.. en ze moet wel cup c hebbe.. en geen platte kont, maar beetje rond. en ze moet wel beetje heupen hebben.
dat vind ik wel mooi.. als meisje zijnde..
HEEE! Ik heb maat 34 (eigenlijk is dat soms te groot), en ik ben echt niet alleen een zak met botten... Het hangt gewoon van je lengte af. Dus... ach, ik ben wel tevreden met mezelf, en m'n vriend ook. Alleen kleren kopen is een ramp... Zal even de maten opschrijven:
* spijkerbroeken maat 25 (of kleiner)
* kleren maat xs (of kindermaat)
* of maat 34
* bh maat 65 C/D (??? kan toch niet?)
ach...

ow ja. ik ben 1.62 meter "lang"
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 10:16
Verwijderd
'k Heb maat 32/34, en dat is dus niet mooi he... en ik ben ook 1.62. Nouja, niet dat ik mezelf zo lelijk vind, maar ik vind mezelf wél wat te dun. En een zak botten ben ik niet, maar m'n ribben zijn wel te zien, en m'n heupbeenderen, sleutelbeenderen, schouderbladen, ruggengraat etc zijn ook duidelijk zichtbaar.

Ik vind 't zelf denk ik 't mooist als een meisje van mijn leeftijd maat 38 heeft, met cup b/c, en idd wél heupen en billen...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 10:50
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
kom ik aan met mijn maatje 30
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 11:14
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Big Brother schreef op 12-04-2003 @ 11:50:
kom ik aan met mijn maatje 30

Dat is een spijkerbroekenmaat, die hebben een hele andere maatvoering. Ik heb confectiemaat 38/40, en ook spijkerbroek 30.

Maar dik ben je dus niet, nee.


Och, toen ik eindexamen deed had ik ook spijkerbroek 27 hoor. Je wordt vanzelf wat ronder. Dat is niet alleen vet, het zijn ook botten. Ik ben nog gegroeid tot mijn 21 ste in de lengte, en mijn heupbotten en mijn ribben zijn ook nog wat breder geworden.

Dus voor al jullie miezerdjes, er komt heus nog wel wat bij.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 13:07
Mariebel
Mariebel is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef op 12-04-2003 @ 09:56:
HEEE! Ik heb maat 34 (eigenlijk is dat soms te groot), en ik ben echt niet alleen een zak met botten... Het hangt gewoon van je lengte af. Dus... ach, ik ben wel tevreden met mezelf, en m'n vriend ook. Alleen kleren kopen is een ramp... Zal even de maten opschrijven:
* spijkerbroeken maat 25 (of kleiner)
* kleren maat xs (of kindermaat)
* of maat 34
* bh maat 65 C/D (??? kan toch niet?)
ach...

ow ja. ik ben 1.62 meter "lang"
Ik vind iemand met maat 34 wel degelijk een zak met botten, had zelf ook maat 34/36 en was echt superdun! En ik ben maar 1.65 meter lang. Ik ben blij dat ik nu maat 36/38 heb en niet meer elke dag de vraag aan moet horen of ik anorexia heb.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Mariebel schreef op 12-04-2003 @ 14:07:
Ik vind iemand met maat 34 wel degelijk een zak met botten, had zelf ook maat 34/36 en was echt superdun! En ik ben maar 1.65 meter lang. Ik ben blij dat ik nu maat 36/38 heb en niet meer elke dag de vraag aan moet horen of ik anorexia heb.
ja 'k wou net zegge.. 't kan nooit veel meer zijn dan botten..
maar ach.. je kunt er meestal zelf niets aan doen, en het gaat natuurlijk ook helemaal niet om het uiterlijk.. achja
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 13:46
Verwijderd
Alsof de helpft van de mensen die nu op dit topic hebben gereageerd anorexia hebben... Zou wel heel toevallig zijn. Maat 34 is echt niet extreem ofzo, ik vind het mooi en heb zelf ook zoiets maar ik let nooit op maten. Maat 38/40 vind ik juist weer iets te dik.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 15:48
Muizzz
Avatar van Muizzz
Muizzz is offline
maat 34 is niet voor iemand met anorexia of iemand die eruitziet als een zak botten
ik heb het zelf ook en ik zie er gezond uit, ik ben alleen wel smal gebouwd en ook zeker niet dik.
maar je kunt mijn ribben niet tellen hoor.
__________________
conclusie :
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 16:58
Gummiebeer
Gummiebeer is offline
Citaat:
! am mE schreef op 12-04-2003 @ 14:46:
Alsof de helpft van de mensen die nu op dit topic hebben gereageerd anorexia hebben... Zou wel heel toevallig zijn. Maat 34 is echt niet extreem ofzo, ik vind het mooi en heb zelf ook zoiets maar ik let nooit op maten. Maat 38/40 vind ik juist weer iets te dik.
vind je maat 38/40 dik??
sjezus, wanneer je een beetje lengte hebt is dat juist een doodnormale maat hoor....zelf ook al ben je niet lange jan verstand van maten gaat ook achteruit...

persoonlijk vind ik maatje 34 helemaal niet zo mooi, aangezien de heupbreedte dan echt heel smal is. een zak met botten zou ik het niet noemen, maar echt mooie 'brede' heupen (en dan niet alla wereldcontinent hoor ) zijn het dan ook niet.

ik vind maatje 38 een hele mooie maat voor een vrouw. en gewoon een mooie B/C cup.
zelf ben ik bijna 1.80 m. heb ik maat 36 en cupmaat B75.
en van mij mag dat best een maatje 38 worden hoor, nx mis mee.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 17:05
Verwijderd
Wie zei dan dat iedereen met maat 34 anorexia had? Er was alleen iemand die zei dat haar dat vaak gevráágd werd, toen ze maat 34 had. Anorexia betekent dat je heel weinig zelfvertrouwen hebt, een grote drang om jezelf te bewijzen, een vertekend zelfbeeld, vaak ben je er ook erg neerslachtig of depressief bij, en dat je dat dan uit door extreem te lijnen. Dun zijn is dus niet anorexia, het is alleen maar een veelvoorkomend symptoon van anorexia.

Om heel precies te zijn nog even: mijn heupen hebben maat 34/36, mijn taille komt nog niet aan een maat 32, en de onderwijdte van mijn bovenlichaam (= vlak onder je borsten) heeft maat 32/34. Meer dan botten heb je dan nog wel hoor... ik heb op sommige plaatsen wel één centimeter vet Maar zoals ik al zei: maat 34 is wél dun.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 17:58
sui
Avatar van sui
sui is offline
maat 32???? bestaat die zelfs wel??? waar ga je dan winkelen? echt waar, das toch vreselijk. ik vind 36-38 toch ook het gemiddelde en dus ook het mooiste. thangt idd ook van je lengte af... maja
ik heb dus gewoon 38 en kben dr heel erg blij mee. perfect als je kleren wil gaan kopen, heb je nooit problemen mee en niemand vindt je te extreem mager of te dik.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 18:01
Verwijderd
Maat 32 bestáát wel, maar niet waar ik mijn kleren koop, dus dan draag ik 34 of 36. 't Is nauwelijks te groot en het zit fijner. Dat ik maat 32 heb vertelde een matentabel mij.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 18:09
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Volgens mij zijn het echt alleen de dames die zich daar iets van aantrekken.

Mij boeit de maat me niks, zo lang het maar niet te dik/dun is. En ik heb liever een gespierd meisje.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 18:15
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 11-04-2003 @ 17:59:
er zijn al 2 mensen die voor maat 34 kiezen...

dat is ech abnormaal dun vind ik zelf das ech niet mooi. dat zijn alleen maar botten...
wat een bullshit zeg! kijk ff verder dan je neus lang is... ik heb maat 32/34 en ik ben echt geen gratenpakhuis hoor!!! ik ben 1.67m en 50 kg. maar mijn botten springen echt niet uit m'n vel hoor... ik ben niet zo'n hunkemöller paspop...
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 18:51
Verwijderd
Er wordt een beetje gegeneraliseerd in dit topic... Alsof iedereen met maat 32/34 er hetzelfde uitziet...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 18:57
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 12-04-2003 @ 19:51:
Er wordt een beetje gegeneraliseerd in dit topic... Alsof iedereen met maat 32/34 er hetzelfde uitziet...
nou het is toch wel zo, als je die maat hebt dan ben je gewoon eng dun .

geen discussie over mogelijk je bent dan gewoon soort christina a.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 19:32
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 12-04-2003 @ 14:46:
Alsof de helpft van de mensen die nu op dit topic hebben gereageerd anorexia hebben... Zou wel heel toevallig zijn. Maat 34 is echt niet extreem ofzo, ik vind het mooi en heb zelf ook zoiets maar ik let nooit op maten. Maat 38/40 vind ik juist weer iets te dik.
Kom OP! *beledigd* 38/40 is NIET te dik. En dan ben ik het zelf nog niet eens. Gr.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 19:33
Verwijderd
Citaat:
*mystery* schreef op 12-04-2003 @ 19:15:
wat een bullshit zeg! kijk ff verder dan je neus lang is... ik heb maat 32/34 en ik ben echt geen gratenpakhuis hoor!!! ik ben 1.67m en 50 kg. maar mijn botten springen echt niet uit m'n vel hoor... ik ben niet zo'n hunkemöller paspop...
Wel bijna Dit is wel dun hoor

Maar inderdaad, het is niet echt het (gebrek aan) vet dat mooi is, maar het figuur op zich. Ik kan soms hele dunne meisjes mooi vinden en soms heel mollige ronde, als er maar figuur aan zit.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 21:15
David
Avatar van David
David is offline
mmm .. nou m,n vriendin heeft dus maatje 34

maar die is echt niet "mager" dat je dr botten ziet enzo .

ze heeft in mijn ogen gewoon een goddelijk lijntje

ze doet daarbij al jaren turnen en sport regelmatig , maar het is geen bottengezicht hoor.

gewoon .. lekker
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 21:21
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Als ze maar mooi zijn!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 21:23
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Niet te klein!
En niet te groot!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 22:48
Verwijderd
juist maargoed... we kunne nu wel eindeloos gaan discussere tot er 4 topics vol zijn.. maar wat schieten we ermee op.. geen flikker..
de een vind 32 mooi. de ander 34 of 36.. de ander 38 en weer een ander 40

alsof degenen die een vriendin hebben zegge dat hun ze hun eigen vriendin niet mooi genoeg vinden.. en ook al zegge ze dat.. wat schieten wij vrouwen of jullie mannen hiermee op..



dus wat is bedoeling van dit topic??
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 00:09
Evil creature
Avatar van Evil creature
Evil creature is offline
__________________
V.N.W.D.A.B
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 00:24
Verwijderd
Citaat:
StefanLovertje schreef op 12-04-2003 @ 23:48:
dus wat is bedoeling van dit topic??

iedereen die niet aan de populairste maat voldoet anorexia aanpraten ofzo
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 11:17
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Gewoon zeggen welke maat je bij een meisje het mooiste vindt.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 13-04-2003 @ 01:24:
iedereen die niet aan de populairste maat voldoet anorexia aanpraten ofzo
Zoals ik al zei, anorexia is niet iets dat je iemand aan kunt praten. Ja, misschien met een grote groep mensen, als je een jaar de tijd hebt.

En spacegirl overdrijft dan ook weer 32/34 is niet 'eng dun', maar wel dun.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 11:40
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
ik vind 32/34 ook te dun...maat 36/38 vind ik veel mooier. Heb zelf maat 38 en het mag van mij wel 36 worden maar met maat 38 winkelen is zooo makkelijk. Die hebben ze namelijk bijna altijd!
__________________
sometimes I get so weird I even freak myself out
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 13:06
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Misschien een beetje offtopic maar ik vind het verbazingwekkend dat je bijna niet mag zeggen dat je iets te dik vindt (terwijl het hier toch om persoonlijke voorkeuren gaat) en dat het blijkbaar wel ok is om te zeggen dat mensen 'eng dun' of 'een zak met botten' zijn.
Trouwens niet alleen in dit topic hoor, ik merk het in het dagelijks leven ook. Ik ben zelf niet dun (maat 36, maar ook klein) dus ik voel me niet aangevallen, maar ik vind het gewoon hypocriet.

Wat ik een mooie maat vind bij een meisje, ligt heel erg aan hoe ze er verder uitziet. Een vriendin van me is best smalletjes en heeft daarom ook een kleine maat, maar ze is niet vel over been ofzo..het past gewoon bij haar, een heel fijn meisje. Maar maat 38/40 kan ik ook heel mooi vinden, zolang alles een beetje in proportie is (wat mij betreft het belangrijkste).
Écht vet (blubber of veel grote vetrollen) vind ik niet mooi, en meisjes waarbij je je afvraagt waar ze hun ingewanden laten ook niet. Maar dan nog hoef je daar niet bot over te doen (zeker als het niet hun eigen schuld is).
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 15:40
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
ik heb maat 34-36,kleren xs-s en cup B95 of zow *is tevreden alhoewel die cup ietsje groter mocht*,ik vind dat et ene meisje mooier is als ze mager/slank is en het andere meisje mooier als ze mollig is,hangt dus af van persoon tot persoon denk ik.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 16:18
broodrooster
broodrooster is offline
haai,

allereerst ik vind zelf 34 dun, 36 ook, 38 vind ik slank, 40 ook en vanaf 42 denk ik dat het iets te word misschien.
ik zelf heb af en toe 38 en af en toe 40. ik ben 1: 82 en weeg 63 kilo. heb cup maat 75 c.
als je maat 34 hebt kan het ook mee tellen dat je 14 bent of 15 ofzo. dan hoeft het nog niet meteen mager te zijn of een zak botten. je bent dan nog niet uitgegroeid en komt er nog wat bij. je kan pas kijken of iemand echt mager is als ze volgroeid zijn. je kan ook wel mager zijn als je jong bent natuurlijk.
naja, het kan dus ook nog aan de leeftijd liggen en dan hoef je echt nog geen pak botten te zijn.
xm
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 16:20
Verwijderd
Citaat:
debieltje nr 1 schreef op 13-04-2003 @ 16:40:
ik heb maat 34-36,kleren xs-s en cup B95 of zow *is tevreden alhoewel die cup ietsje groter mocht*,ik vind dat et ene meisje mooier is als ze mager/slank is en het andere meisje mooier als ze mollig is,hangt dus af van persoon tot persoon denk ik.
huh? je hebt een ondermaat van 95 cm en toch draag je zelfs kleding in xs? Dan draag je te kleine kleren...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 16:30
kastdeur
kastdeur is offline
ok, ik ben een koe

maatjes als xs, s of m
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 17:33
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Citaat:
debieltje nr 1 schreef op 13-04-2003 @ 16:40:
ik heb maat 34-36,kleren xs-s en cup B95 of zow *is tevreden alhoewel die cup ietsje groter mocht*,ik vind dat et ene meisje mooier is als ze mager/slank is en het andere meisje mooier als ze mollig is,hangt dus af van persoon tot persoon denk ik.
hmmzz hier kan eigenlijk zo iets niet kloppen ofzo..

b95 en dan in combi met een xs-s
Zelf heb ik b70 en draag s.. dus ehmzz geloof dat 95 niet echt in een xs-s past!
Heb zelf een maatje 38 en soms 36..
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 17:37
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 13-04-2003 @ 17:20:
huh? je hebt een ondermaat van 95 cm en toch draag je zelfs kleding in xs? Dan draag je te kleine kleren...
ik denk dat ze een franse maat bedoelt, ze komt uit belgie dus misschien dat t daar zo werkt, kijk maar naar haar foto, dat is echt een dun meisje hoor
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 17:42
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
mja zou best kunnen dat et anders werkt,geen flauw idee hoe dat gaat in nederland
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 17:47
Verwijderd
Citaat:
debieltje nr 1 schreef op 13-04-2003 @ 18:42:
mja zou best kunnen dat et anders werkt,geen flauw idee hoe dat gaat in nederland
franse maat onderwijdte -15, dus gewoon wat je meet, als je 74 als onderwijdte hebt heb je 75 en dan de cup
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Welke kies je? Je moet kiezen
Michel1992
27 29-08-2009 15:46
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De zwarte roos
Evil creature
3 31-05-2005 13:14
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:40.