Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2009, 17:26
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Link naar de vorige: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1738784
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Advertentie
Oud 20-02-2009, 17:54
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Vet loon ga ik krijgen deze maand. ^^ Afgelopen zondag gewerkt, dat zijn 13 uur die ik uitbetaald ga krijgen, als ik morgen voor een collega in moet gaan vallen, zijn dat er voor die dag ook alweer 8,5 ipv 2. ^^ Telt lekker aan op de rekening. =D
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 20-02-2009, 23:55
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Vannacht om half 5 er al weer uit, maar ik ben nogt druk in gesprek. Crap., ik ga morgen heel erg moe zijn, maar dit gesprek gaat voor. =3
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 21-02-2009, 00:11
Verwijderd
Ik huil echt heel hard, ik voel me zo slecht. Het liefst ben ik er niet meer, alles is gewoon zo kut.
Ik ben gewoon zo bang voor het leven. Ik haat de wereld en bijna alle mensen.
Oud 21-02-2009, 00:32
Verwijderd
bah,
ik mis vroeger, gewoon, het was dan een pleeggezin, maar ik voelde me toch verantwoordelijk, en wijn verstoppen, en de hond uitlaten, het park om de hoek, mijn pleegbroertje.. jezus die is nu ook al 18..stage, stiekem in mn eentje naar de hoornseplas, zuipen, boekje erbij, of met al mijn nieuwe vrienden in het gras achter de martinitoren, 'gewoon': 16 zijn..niks te verliezen, mensen waar ik om gaf, niet dat het wederzijds was, maar daar ging het ook niet om, ik had mensen om van te houden, al was het maar van 1 kant..voor de eerste keer uit..
ik voel me oud. mweh.
Oud 21-02-2009, 01:16
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Hm, als ik had geweten dat ik dit nachtelijke gesprek had, dan had ik niet gezegd dat ik in zou vallen voor een collega. =/
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 21-02-2009, 10:14
Verwijderd
Hoe kan ik me zo hebben vergist?
Dacht ik nu dat alles eindelijk goed zou komen en dat het weer goed ging? Waarom heb ik mezelf hoop gegeven?

You might have laughed if I told you,
You might have hidden a frown.
You might have succeeded in changing me,
I might have been turned around.

It's easier to leave than to be left behind,
leaving was never my proud.
Leaving New York, never easy,
I saw the light fading out.
Oud 21-02-2009, 10:34
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Mijn vak van Modern Poetry is zo ontzettend leuk Ik kan het tot nu toe niet echt serieus nemen omdat we in de afgelopen drie weken alleen wat gedichten hebben hoeven lezen en omdat het college op vrijdagmiddag is, maar het is zo gaaf. We zijn met z'n zessen en dan gaan we gewoon zo'n gedicht uitpluizen en jeej Ik doe de verkeerde master, dat blijkt wel weer. Al is mijn andere vak ook wel leuk. Pfff, als ik mijn studie ineens leuk ga vinden dan ga ik het straks pas echt jammer vinden dat het studeren alweer voorbij is...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 21-02-2009, 10:37
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
He bah, ik ben een beetje duizelig ofzo en tril een beetje. Ik hoop dat het overgaat, want ik heb zin om vanavond carnaval te vieren. Maar ik voel me nu best slag. Maar een beetje rustig aandoen maar.
Oud 21-02-2009, 12:34
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Gisteren zwaar labiel aan de dag begonnen maar goed afgesloten Gezellig met wat vrienden m'n verjaardag gevierd. Thanx nog voor de felicitaties Heksjuh en Darkfairy
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 21-02-2009, 12:50
Verwijderd
Ze zou vandaag 26 jaar geworden zijn. Ware het niet dat ze 3 maanden voor haar verjaardag overleed. Ik mis je.

En ik zit zomaar heel hard te huilen bij het meest hilarische stuk uit Little Miss Sunshine. Hm. Herinneringen, I guess.
Oud 21-02-2009, 12:54
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@marrel graag gedaan nog een leuke dag gehad?.

zometeen carnaval hier op het terrein vieren.
en ik heb er geen zin in.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 21-02-2009, 14:16
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
en dan kom je na minder dan een half uur met tranen in je ogen terug.
heel fijn zeg klote herinneringen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 21-02-2009, 14:38
roosjuh1988
roosjuh1988 is offline
Ik heb ook nergens zin in. Ik ben ook stom.
Ik had gewoon wel mee moeten gaan naar de optocht kijken.
Ik ben ook saai, achja dan ga ik me thuis maar vervelen en vervelen.
Leuk.
__________________
#
Oud 21-02-2009, 14:39
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Ik heb ook nergens zin in. Ik ben ook stom.
Ik had gewoon wel mee moeten gaan naar de optocht kijken.
Ik ben ook saai, achja dan ga ik me thuis maar vervelen en vervelen.
Leuk.
*knuffel*.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 21-02-2009, 14:58
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Ik en m'n vriend zijn tijdelijk uit elkaar... En ook al ben ik degene die de knoop heeft doorgehakt, het doet me echt ontzettend veel pijn
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 21-02-2009, 15:07
roosjuh1988
roosjuh1988 is offline
Citaat:
*knuffel*.
Dankje, *knuffel terug*

justhanna: vervelend, jij ook *knuffel*
__________________
#
Oud 21-02-2009, 15:30
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Ik en m'n vriend zijn tijdelijk uit elkaar... En ook al ben ik degene die de knoop heeft doorgehakt, het doet me echt ontzettend veel pijn
dat is kut ja *knuffel* hopelijk komen jullie weer bij elkaar.
en helpt het om tijdelijk uit elkaar te zijn.

Citaat:
Dankje, *knuffel terug*


justhanna: vervelend, jij ook *knuffel*
graag gedaan.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Ads door Google
Oud 21-02-2009, 19:52
kroot
kroot is offline
jaja morgen TV-debuut. Niet dat het erg fantastisch is. Maar dames en heren: kijkt allen zondagochtend om 10.00 op Ned 2, daar speel ik piano! Ik begeleid een kerkkoor in een een of andere kerkdienst die blijkbaar elke zondag op televisie komt. We zullen wel zien hoe het gaat. Ik wordt alleen om 6.00 opgehaald. Gaan we naar IJsselsteijn. Hele doorloop en dan vanaf 10.00 live.
Oud 21-02-2009, 20:32
Verwijderd
Krootje, wat leuk! Ik ga even kijken! Veel succes morgen!
Oud 21-02-2009, 21:10
Verwijderd
Wat gaaf, Kroot! Ik ga kijken morgen!

OT: wat een chaos hier...
Oud 21-02-2009, 21:15
Verwijderd
Bedankt voor de reacties! Als ik dat lees dan zijn mijn cijfers best heel normaal. Het is alleen dat ik graag het resultaat van zo heel lang leren en m'n best doen in mijn cijfers terug zou zijn. Helaas kijken leraren daar niet naar bij het becijferen. Het is bij mij ook idd zo dat mijn cijfers wel lager zijn dan in de onderbouw van het vwo. Toch haal ik nog wel eens 10-en en dan vind ik mijn cijfers voor de tentamens erg laag. Cijfers zijn voor mij erg belangrijk, ik meet me ook vaak aan de cijfers van anderen. Ik zei altijd dat leren het enige was dat ik goed kon, maar als blijkt dat dat niet zo is.. Maar goed, ik blijf maar gewoon m'n best doen.

@ Kroot: Veel succes morgen!

OT: En toen had ik vakantie. Het idee is wel lekker, maar ik heb nog steeds het gevoel dat ik maandag weer naar school ga. En ik voelde me vandaag heel schuldig omdat ik bijna niks aan school heb gedaan. Vanmiddag moest ik van mezelf iets gaan doen, dus heb ik maar ff economie gemaakt. Het is ook wel een beetje saai thuis zonder vrienden om mee te kletsen en raar te doen. Maar vakantie heeft ook een heleboel voordelen, zoals uitslapen, winkelen, met vriendinnen afspreken enz. Gisteren was het tentamen erg bijzonder, met A. die er bij zat. Ik kon me alleen niet zo goed concentreren. C. had voor allebei de tentamens waar we de cijfers al van binnen hadden een onvoldoende. Dat is wel heel k*t voor d'r, want ze doet er ook heel erg haar best ervoor.
Oud 21-02-2009, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Bedankt voor de reacties! Als ik dat lees dan zijn mijn cijfers best heel normaal. Het is alleen dat ik graag het resultaat van zo heel lang leren en m'n best doen in mijn cijfers terug zou zijn. Helaas kijken leraren daar niet naar bij het becijferen. Het is bij mij ook idd zo dat mijn cijfers wel lager zijn dan in de onderbouw van het vwo. Toch haal ik nog wel eens 10-en en dan vind ik mijn cijfers voor de tentamens erg laag. Cijfers zijn voor mij erg belangrijk, ik meet me ook vaak aan de cijfers van anderen. Ik zei altijd dat leren het enige was dat ik goed kon, maar als blijkt dat dat niet zo is.. Maar goed, ik blijf maar gewoon m'n best doen.
Jeetje wat lijk ik op jou Ik zei ook altijd dat leren het enige was wat ik kon, dat cijfers mijn enige houvast waren en als dat niet meer ging... wat kon ik dan nog wel?
Zo denken heeft me nooit verdergeholpen, maar mijn cijfers zijn wel beter geworden na de daling in het begin van de 4e en uiteindelijk ben ik echt met een supermooie lijst geslaagd. Hard werken, maar echt het zo waard.
Sterkte ermee (})

OT: Jaaa ik heb lieve mensen om me heen En morgen echt meer doen! Studeren like crazy. Because I want to.
Oud 22-02-2009, 09:59
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@sjanne: ik snap ook wel dat cijfers belangrijk zijn hoor, het is echt rot als je het idee hebt dat je genoeg hebt gedaan en dat je dat niet terugziet in je cijfers... maar het lijkt me niet goed als je er je hele dagen klote door voelt en moet huilen enzo. En hoezo zijn er geen andere dingen die je goed kunt? (Ik bedoel, hobby's die je doet ofzo, daar kan je toch ook goed in zijn?)

Verder hier alles prima, ik geloof dat ik vanmiddag alweer naar vriendje ga. Dan nu nog wel even alle dingen hier thuis regelen (kamer opruimen, wat leren, administratie doen, dweilen).
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 22-02-2009, 11:16
Verwijderd
IK HOU VAN RUBEN.

geloof ik.
Advertentie
Oud 22-02-2009, 12:13
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Oke, ik heb toch carnaval gevierd en het was echt geniaaaal! M'n huisgenootje voelde zich hetzelfde als ik, maar zij ging ook en nu voelen we ons best oké, alleen wel brak. Echt geen spijt dat ik ben gegaan.

Oh en m'n cijfers van de vorige periode zijn helemaal bekend, twee vakken met een 8,5 afgesloten. Aaah nerd.
Oud 22-02-2009, 12:28
Verwijderd
ik heb gekeken kroot, vond het erg leuk! Je speelt goed piano!

OT: ik heb net de carnavalsoptocht gekeken in een dorpje hier verderop. Erg sneu. ALlemaal dronken volwassen kerels die verkleed zijn. Wat een flop.
Naja, verder heb ik nu heel veel werk, maar zit ik alleen maar met mijn schoonzusje te kletsen.

It's easier to leave than to be left behind...
Oud 22-02-2009, 12:48
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
er is donderdag een nieuwe bijgekomen en ze is raar.
en vraagt de hele dag om sigaretten.
en ze mag elke half uur een sigaret bij de leiding halen.
en gisteren waren er wat mensen van haar familie hier.
om 22:00 nog en ze praten alleen maar buitenlands als er geen verpleging bij was.
die naderhand zelfs naar boven ging toen die familie hier was die hier nooit eerder zijn geweest.
en we voelde ons er heel ongemakkelijk door.
en toen die familie wegging zei die moeder dat ik maar op die vrouw moest passen.
en bij haar moest blijven tot de verpleging weer beneden was.
dat doe ik dus echt niet.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 22-02-2009, 13:39
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
pfffff zondag ochtend om kwast over 6 je bed uit is niet tof.. blegh stom werk
maar goed, zit je dan.. heb nu kroot niet eens kunnen zien..
en ik zit maar weer eens aan mijn huiswerk.. damn weet niet zo geod meer wat ik wil enzo
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 22-02-2009, 14:36
Verwijderd
Ik heb net op de fiets als een malle mn woede zitten uiten tegen alles en iedereen en zitten janken. Bah. M'n controle en geduld beginnen op te raken. Net als mn laatste beetje motivatie om er nog maar 'wat van te maken'.
Oud 22-02-2009, 14:55
Verwijderd
Wat een drama.
Oud 22-02-2009, 17:20
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
woensdag zei me moeder toen ik zei dat ik toch dit weekend hier wou blijven.
'dan rot je toch lekker op daar naar toe.
dat was dus heel fijn om te horen zeg.
en ik krijg de opmerkingen die me moeder vrijdag in de auto hier naartoe maakte.
maar niet me hoofd uit.
'je lijf is misvormd nou'.
'je lijkt wel 9 maanden zwanger'.
nou dat helpt motiverend met afvallen.
klote opmerkingen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 22-02-2009, 18:14
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Knuffel voor rare kwast, darkfairy, justhanna, nattigheid, mushu, sjanne en iedereen die wil (}) (groepsknuffel! )

Ik blijf me een beetje ziekig voelen. Misselijk vanmorgen, ik moest echt bijna overgeven en mijn darmen waren ook lekker aan het klooien .

Wel weer deels meegedaan met trainen vandaag. Ik ben nog een beetje bang om te forceren. Het begin ging wel redelijk. Daarna deden we sprongen en naar voren stappen, waarbij elke landing wel een klap op mijn rug was dus toen ben ik maar gestopt. Het heeft wel weer even goed zeer gedaan. Ik weet nog niet zo goed waar ik de grens moet trekken met stoppen, aan mijn rug te voelen had ik beter eerder aan de kant kunnen gaan zitten. Aan de ene kant ben ik teleurgesteld dat ik niet een hele training heb kunnen meedoen, aan de andere kant ben ik blij dat ik weer heb mee kunnen doen.

Ik ben wel echt gebroken nu. Ik ben doodop, terwijl wat ik heb gedaan nou ook weer niet heel inspannend was. En ik voel me verder ook niet zo goed nu; hoofdpijn, misselijk, pijn in mijn rug en benen. Ik krijg ook niet echt rust, ik heb het heel druk met school ondanks dat we weinig les hebben, maar ik vond de stof echt heel moeilijk dit keer. Ik begrijp het steeds niet en dan moet ik alles opzoeken en dat kost tijd. Misschien dat ik van de stress een beetje ziekig ben, kan dat?

Ik vind het voor vandaag wel weer mooi geweest. Ik ga op bed liggen en mijn lichaam een beetje rust geven, school komt morgen wel weer. Ik begrijp niet hoe het kan dat mijn vriendin wel helemaal bijloopt, terwijl zij het naast school zoveel drukker heeft dan ik. En ik vind het stiekem een beetje oneerlijk dat bij andere mensen dit blok zo makkelijk lijkt te gaan, terwijl ik nu al vrees voor een herkansing
Komende week maar weer hard werken, een avondje niks doen mag ook wel. Anders word ik echt ziek en dat is niet zo handig.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 22-02-2009, 18:22
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@heksjuh dankje.
en een flinke *knuffel* terug voor jou.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 22-02-2009, 19:13
Verwijderd
carnaval voor het het eerste jaar gevierd.
Het was echt geweldig.
Maar wat was ik slecht
Gewoon dom feesten is nu afgelopen. Nu zijn we weer in de realiteit.
Donderdag krijg ik de uitslagen van mijn po te horen, en ga ik ze bespreken met mijn behandelaar.
Spannend!
Oud 22-02-2009, 19:42
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik ga naar bed, ben gesloopt...
ik huil om ieder zielig ding, om ieder idioot klein dingetje en kan amper helder nadenken, dus een nachtje slapen is misschien goed...
blegh waarom heb ik nu geen zin in de stage morgen?
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Ads door Google
Oud 22-02-2009, 19:43
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Druk druk druk geweest en het gaat niet bepaald anders worden de komende week. Veel gewerkt, pogingen tot studeren gedaan, loop nu met statistiek wel bij maar met cult. mijlen achter. Ach ja, statistiek donderdag tentamen dus dat is belangrijker. Veel moeten regelen, maar heb nu eindelijk weer een telefoon waarop ik te bereiken ben, ik heb een bril besteld en ik heb alle dingen voltooid die zo lang zijn blijven liggen (van die stomme dingen zoals mailtjes/brieven sturen, kleermaker enz). Komende week wordt ook weer druk, moet eigenlijk echt al gaan leren enzo, maar goed komt morgen wel ofzo? Ben echt moe en ik struikel een beetje over mijn eigen woorden. Aan de ene kant zoveel te vertellen, aan de andere kant: laat ook allemaal maar. Ik weet niet eens waar ik moet beginnen.
Blegh, verward hoofd.

Trouwens voor de geïnteresseerde in het brillenverhaal Ik heb van de week nog een keer mijn ogen laten opmeten bij Het Huis en daar bleek dat ik rechts -0.25 en links -1.00 heb, helemaal geen plus dus! Het kwam daar ook veel betrouwbaarder over en toen ik zo'n oefenbrilletje op kreeg zag ik ook daadwerkelijk verbetering dit keer. Die meneer heeft echt veel uitgelegd en daardoor snap ik het hele verhaal nu beter (hoewel ik het niet kan navertellen). Heb nu ook een bril besteld daar, wel wat duurder maar volgens mij is 'ie best mooi en kan ik wel wennen aan het idee dat ik soms een bril nodig heb. (Hoewel ik geen zin had om mijn rijles af te moeten zeggen tot ik die bril heb, dus morgen om 10.00 maak ik de weg weer onveilig! )
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 22-02-2009, 20:53
kroot
kroot is offline
Phoe wat was ik vroeg op vanmorgen. Ik was minder zenuwachtig dan de mensen van het koor. En vlak voor de uitzending begon, werd ik naar boven geroepen: ik had een roze nepbloem in mijn haar en die vloekte met het boeket oranje bloemen dat naast de piano stond. Dus toen heeft iemand wat anders van mijn haar gemaakt. Heb wel leuke reacties gehad, maar ben zelf niet helemaal tevreden. Maar ik ga het nog wel nakijken op uitzending gemist. En ik moet even iemand het op dvd laten zetten dan kunnen we er ook studiepunten voor school voor krijgen. Trusten iedereen!
Oud 22-02-2009, 21:01
Verwijderd
Ik vind het een beetje irritant dat ik me altijd zo aangesproken voel op het internet Iedereen zegt altijd wel 'ja internet waarom boeit dat je nou', maar toch vat ik het vaak persoonlijk op. Wat stom is want die lui kennen me niet eens, maar blijkbaar reageer ik dan toch op een manier die niet iedereen leuk vindt en OMG mensen vinden mijn reacties niet leuk dat betekent dat ik ook niet leuk ben En er dan toch opgefokt door raken. Ik maak duidelijk te weinig ruzie met mensen irl. Wat trouwens wel klopt, ik haat confrontaties dus ik krabbel meteen terug als ik merk dat mensen negatief reageren op iets wat ik zeg. Maar via het net zie ik natuurlijk niet hoe ze reageren tot ze met een confronterende reactie komen en dan voel ik me stom omdat ze dat natuurlijk de hele tijd al vonden en ik er niks aan kon doen. Blaaaaah. Misschien moet ik irl maar eens ruzie gaan maken, dan leer ik eindelijk eens om te gaan met als mensen laten merken dat ze iets níet leuk vinden van mij.

/rant in het geheel niet geïnspireerd door s.com trouwens, voor iemand denkt dat ie me beledigd heeft
Oud 22-02-2009, 21:20
Verwijderd
bah ik ben gewoon lichamelijk ziek dr van bah.
En bah, wat ben je ook een zak. Ik haat het als mensen zo doen. Idoten.
Oud 22-02-2009, 22:22
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Knuffel voor Heksjuh (hoop dat je je gauw weer wat beter voelt), Darkfairy (dat zijn inderdaad rotopmerkingen) en Nattigheid.

@ Leonoor: Long wear-broeken hebben ze bij Miss Etam, daar hebben ze altijd een hoekje met grote maten, waaronder lange broeken. Maar momenteel geen mooie zwarte. De broeken van de C&A en V&D zijn altijd te kort voor mij. Maar ik heb gister een mooie outfit bij elkaar gekocht, wel bij de Miss Etam, maar een rokje ipv een broek en een bloesje en een een zwart hesje voor erover. Erg duur, maar wel mooi en niet mega chic want zo ben ik toch niet. Moet er alleen nog even een nieuwe panty of maillot bij kopen.

OT: vandaag heeft vriendje z'n verjaardag gevierd, hij is morgen echt jarig. Was heel druk maar wel heel gezellig. En ik had nog zelf monchoutaart en mais- en linzensoep gemaakt en veel complimentjes daarover gekregen Nu zo slapen, want we zijn allebei echt moe, gister en vandaag 2 drukke dagen ivm alle voorbereidingen.
Oud 22-02-2009, 22:34
ecrivaine
Avatar van ecrivaine
ecrivaine is offline
Wat doe je met een vriend die is gedumpt door een vriendin van je en die nu helemaal fucked up en wanhopig is. Hij is emotioneel nooit zo stabiel geweest en ik hoop niet dat hij gekke dingen gaat doen. Hij blijft maar wanhopig door ratelen en ik weet inmiddels niet meer wat ik moet zeggen om te helpen :/
__________________
Hold my head, we'll trampoline finally through the roof
Oud 23-02-2009, 00:05
Verwijderd
Ugh. Het weekend was zó fijn, maakt het contrast met thuis, hier, whatever, toch steeds groter. Beter vinden we snel een huisje in Hilversum/Amsterdam.
Oud 23-02-2009, 03:07
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Weer terug, en het valt me meteen weer op hoe weinig er soms van andere mensen uit kan gaan. Waarom neemt niemand ooit eens echt zelf het initiatief om iets te ondernemen? Waarom moet dat altijd van mij uit gaan? Ik heb echt zin om vandaag naar het Artdistrict te gaan, maar eigenlijk niet zoveel zin om er alleen heen te gaan. Als ik niet alleen ga zit ik echter de hele dag thuis, en daar heb ik ook geen zin in. Waarom halen mensen niet wat meer uit hun laatste week vakantie? In je bed liggen meuren en niks doen kan altijd nog, zou ik zeggen...
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 23-02-2009, 08:26
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Mijn laatste week Utrecht en hij gaat zó belachelijk druk worden.
Paper herschrijven, tentamen leren/maken, opruimen/verhuizen aarrrrgh.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 23-02-2009, 09:37
Verwijderd
Nou, vandaag toch maar echt even bikkelen enzo. Grmbl.
Oud 23-02-2009, 09:47
Verwijderd
Citaat:
Phoe wat was ik vroeg op vanmorgen. Ik was minder zenuwachtig dan de mensen van het koor. En vlak voor de uitzending begon, werd ik naar boven geroepen: ik had een roze nepbloem in mijn haar en die vloekte met het boeket oranje bloemen dat naast de piano stond. Dus toen heeft iemand wat anders van mijn haar gemaakt. Heb wel leuke reacties gehad, maar ben zelf niet helemaal tevreden. Maar ik ga het nog wel nakijken op uitzending gemist. En ik moet even iemand het op dvd laten zetten dan kunnen we er ook studiepunten voor school voor krijgen. Trusten iedereen!
Lol@de bloem!

Ik heb je gezien, echt heel tof! En ik vond dat je het gewoon goed gedaan hebt. *puh* Echt grappig om je eens te zien, wel jammer dat ik je niet van de voorkant heb gezien, maar je hebt iig een mooie zij- en achterkant.
Oud 23-02-2009, 10:46
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Freyja: Ik beschouw dat juist als andersom: als ik op internet 'ruzie' maak (me aangevallen voel ), dan beschouw ik dat als oefenen voor irl. Of zoiets

OT: Het weekeinde was wel fijn, concert van mijn zusje was eigenlijk onverwacht leuk, ze speelden leuke dingen (Pirates of the Carribean<3). En nu is het weer maandag.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 23-02-2009, 10:56
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@darkfairy: tjees, dat zijn idd rotopmerkingen! *knuf*
@Heksjuh: ik wil ook . Dus knuffel terug . En natuurlijk kan je van stress een beetje ziekig worden! (Ik weet even geen geneeskundige verklaring maar ik ken het fenomeen iig .) En trouwens, als je vaak moe bent/ rugpijn hebt en dan niet kunt leren, dan is het toch logisch dat je niet altijd bij loopt? Trouwens, ik ken maar weinig mensen die altijd bijlopen, een klein beetje achterlopen is echt niet zo ongezond .
@Nijn*: mooi dat het nu wel allemaal goed opgemeten is . Je zult merken dat het echt wel scheelt (in het begin kijkt het wat raar, maar daarna is het best fijn voor borden lezen enzo!).
@Missy: gefeliciteerd met je vriendje . Is je buluitreiking nou deze week al? Spannend
@kroot: welk programma is het? Ik wil het best graag zien, maar ik weet echt niet wat ik moet zoeken op uitzending gemist .

OT: grrr. Ik zit hier echt met tranen in mijn ogen. Ik weet niet wat ik heb, het lijkt net alsof er iemand dood is maar ik heb helemaal geen reden om zo veel te huilen. Ik wil mijn vriendje hier en niet alleen eten en geen buikpijn en gewoon kunnen leren. Mama belde net, en die zei dat ik anders best terug naar huis mocht komen. Bah, ik dacht dat ik het wel zou redden vandaag .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 23-02-2009, 11:19
Verwijderd
Citaat:
@Freyja: Ik beschouw dat juist als andersom: als ik op internet 'ruzie' maak (me aangevallen voel ), dan beschouw ik dat als oefenen voor irl. Of zoiets

OT: Het weekeinde was wel fijn, concert van mijn zusje was eigenlijk onverwacht leuk, ze speelden leuke dingen (Pirates of the Carribean<3). En nu is het weer maandag.
Dat zou ook wel slim zijn, maar irl doe ik zó veel met stem, gezicht, houding, dat het niet te vergelijken is geloof ik. Want ik zeg even botte dingen irl als online, maar dat komt toch zelden tot een echte confrontatie Of het is met vrienden/familie en daarvan weet je al dat die je wel leuk vinden en je een stomme opmerking wel vergeven.

Oh Pirates muziek <3 Alleen van de eerste film? Heb zaterdag 2 en 3 nog es gekeken en ik vind het thema van 3 eigenlijk ook wel vet, geen idee hoe ik dat moet opzoeken alleen...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:43.