Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2018, 12:57
Verwijderd
Vanavond NPO2: Focus om 20:45. Over het belang van proefdieren en hoeveel levens het gaat kosten als het niet meer mag.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2018, 13:35
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
Oei, ik vind het kanker dat de mens mag beslissen om dierproeven te doen om mensen te redden. Waarom is een mens meer waard dan een muis, een mug, een 1cellige? Is niet. Sterf lekker aan een gekke ziekte de wereld is al vol genoeg groetjes tim :$
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 13:37
Verwijderd
Hoi Tim *voelt*
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 15:22
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Vanavond NPO2: Focus om 20:45. Over het belang van proefdieren en hoeveel levens het gaat kosten als het niet meer mag.
Waarom noem je mijn naam eigenlijk? Ik heb trouwens nooit beweerd dat dierproeven helemaal moesten stoppen. Ik heb alleen mijn mening daarover gegeven. Namelijk dat ik er (persoonlijk) op tegen ben. Maar ik heb nooit beweerd dat het helemaal moest stoppen ofzo.
Waarom probeer jij dat in mijn schoenen te schuiven?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 15:23
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Waarom noem je mijn naam eigenlijk? Ik heb trouwens nooit beweerd dat dierproeven helemaal moesten stoppen. Ik heb alleen mijn mening daarover gegeven. Namelijk dat ik er (persoonlijk) op tegen ben. Maar ik heb nooit beweerd dat het helemaal moest stoppen ofzo.
Waarom probeer jij dat in mijn schoenen te schuiven?
Als iemand je een krantenartikel wat interessant is geeft, begin je dan ook koffie over ze heen te gooien?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 15:29
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Als iemand je een krantenartikel wat interessant is geeft, begin je dan ook koffie over ze heen te gooien?
Nee, maar als jij mij een artikel zou geven dan zou ik die koffie zeker over jou heen gooien.
Daaaag.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Ik heb trouwens nooit beweerd dat dierproeven helemaal moesten stoppen. Ik heb alleen mijn mening daarover gegeven. Namelijk dat ik er (persoonlijk) op tegen ben. Maar ik heb nooit beweerd dat het helemaal moest stoppen ofzo.
Goed, ik weet dat dit een kansloze missie is maar we proberen het nog eens met logica.

Hoe werkt dit precies? Ik snap dat iemand kan zeggen "ik ben vegetariër want ik vind het dierenleed, maar van mij mogen andere mensen vlees eten, ik ben niet voor een verbod". Maar je kunt toch niet er voor kiezen dat dierproeven voor jou niet ok zijn, maar dat voor anderen wel dierproeven gedaan mogen worden?

Dit is toch typisch een onderwerp waarvoor geldt: als je er tegen bent, dan vind je dat het moet stoppen? Er is gewoon geen werkbare tussenweg

Of bedoel je dat je zelf geen dierproeven doet en dat anderen dat wel mogen doen?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar als jij mij een artikel zou geven dan zou ik die koffie zeker over jou heen gooien.
Daaaag.
Denk je dat je nu intelligent overkomt? Dit is Onzin eah, hier zijn de regels iets losser, ik zou als ik jou was voorzichtig zijn met vijanden maken.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 15:38
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Goed, ik weet dat dit een kansloze missie is maar we proberen het nog eens met logica.

Hoe werkt dit precies? Ik snap dat iemand kan zeggen "ik ben vegetariër want ik vind het dierenleed, maar van mij mogen andere mensen vlees eten, ik ben niet voor een verbod". Maar je kunt toch niet er voor kiezen dat dierproeven voor jou niet ok zijn, maar dat voor anderen wel dierproeven gedaan mogen worden?

Dit is toch typisch een onderwerp waarvoor geldt: als je er tegen bent, dan vind je dat het moet stoppen? Er is gewoon geen werkbare tussenweg

Of bedoel je dat je zelf geen dierproeven doet en dat anderen dat wel mogen doen?
Wat ik bedoel te zeggen is dat ik hier verder niet over ga. Er gebeuren nou eenmaal dierproeven dus daar valt verder niks aan te doen. Ik ben er (persoonlijk) op tegen ja. Maar dat is gewoon mijn mening.
En het blijft niet alleen bij muizen hoor. Er worden ook testen gedaan op konijnen, honden, en zelfs apen. Dat gebeurd gewoon in Nederland oke. En ik weet ook de precieze locatie van waar het gebeurd.
En ja...ik zie er een probleem in dat er op wilde apen testen worden gedaan. Die dieren horen in de natuurlijk. Niet in een lab.
Daaaaaaaaaaaag.

PS, en dat laatste zinnetje van jou slaat echt helemaal nergens op. Van welke planeet kom jij eigenlijk?

Laatst gewijzigd op 31-10-2018 om 15:44.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 15:40
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Denk je dat je nu intelligent overkomt? Dit is Onzin eah, hier zijn de regels iets losser, ik zou als ik jou was voorzichtig zijn met vijanden maken.
Waarom? Ga je mij opzoeken anders?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 15:41
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Daniel24 na jullie discussie lijkt me het niet heel gek dat Deadlock je hier op wijst. Ik snap niet dat je direct zo fel daarvan wordt. Niemand zegt dat je het verplicht moet kijken of dat je erover moet discussiëren in dit topic.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 15:43
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Daniel24 na jullie discussie lijkt me het niet heel gek dat Deadlock je hier op wijst. Ik snap niet dat je direct zo fel daarvan wordt. Niemand zegt dat je het verplicht moet kijken of dat je erover moet discussiëren in dit topic.
Oke sorry dan. Het was niet mijn bedoeling om fel te doen.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 15:47
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Oke sorry dan. Het was niet mijn bedoeling om fel te doen.
Ik aaste niet op een excuus hoor. Ik bedoel dat bovenstaande reacties op mij overkomen alsof je het hele topic als een soort persoonlijke aanval of vorm van discussie an sich ziet. Dat is het niet en hoef je er ook niet van te maken. Als je erover wilt discussiëren dan denk ik dat Deadlock er vast voor openstaat, maar je kunt het bericht ook gewoon ter kennisneming aannemen
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Wat ik bedoel te zeggen is dat ik hier verder niet over ga. Er gebeuren nou eenmaal dierproeven dus daar valt verder niks aan te doen. Ik ben er (persoonlijk) op tegen ja. Maar dat is gewoon mijn mening.
En het blijft niet alleen bij muizen hoor. Er worden ook testen gedaan op konijnen, honden, en zelfs apen. Dat gebeurd gewoon in Nederland oke. En ik weet ook de precieze locatie van waar het gebeurd.
En ja...ik zie er een probleem in dat er op wilde apen testen worden gedaan. Die dieren horen in de natuurlijk. Niet in een lab.
Daaaaaaaaaaaag.

PS, en dat laatste zinnetje van jou slaat echt helemaal nergens op. Van welke planeet kom jij eigenlijk?
Zou jij het liefste hebben dat dierproeven helemaal stoppen? Ook al ga je daar niet over?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Zou jij het liefste hebben dat dierproeven helemaal stoppen? Ook al ga je daar niet over?
I know what's gonna come next
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Oke sorry dan. Het was niet mijn bedoeling om fel te doen.
Citaat:
Ik aaste niet op een excuus hoor. Ik bedoel dat bovenstaande reacties op mij overkomen alsof je het hele topic als een soort persoonlijke aanval of vorm van discussie an sich ziet. Dat is het niet en hoef je er ook niet van te maken. Als je erover wilt discussiëren dan denk ik dat Deadlock er vast voor openstaat, maar je kunt het bericht ook gewoon ter kennisneming aannemen
Het is volgens mij een symptoom van een breder maatschappelijk probleem wat me steeds vaker opvalt; Daniel vat het persoonlijk op als iemand het met hem oneens is, nog even afgezien van het feit dat hij de discussies die gevoerd werden keihard feitelijk "verloren" heeft, doet hij net alsof hij persoonlijk wordt aangevallen, daarbij zelf persoonlijke aanvallen niet schuwende.

Daniel: Waar komt die mentaliteit "Als je niet met ons bent, ben je tegen ons." bij jou specifiek vandaan?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 15:54
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Zou jij het liefste hebben dat dierproeven helemaal stoppen? Ook al ga je daar niet over?
De proeven op apen en honden misschien wel ja. Want dat vind ik toch wel erg ver gaan als je het mij vraagt.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-10-2018, 15:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wat ik bedoel te zeggen is dat ik hier verder niet over ga. Er gebeuren nou eenmaal dierproeven dus daar valt verder niks aan te doen. Ik ben er (persoonlijk) op tegen ja. Maar dat is gewoon mijn mening.
En het blijft niet alleen bij muizen hoor. Er worden ook testen gedaan op konijnen, honden, en zelfs apen. Dat gebeurd gewoon in Nederland oke. En ik weet ook de precieze locatie van waar het gebeurd.
En ja...ik zie er een probleem in dat er op wilde apen testen worden gedaan. Die dieren horen in de natuurlijk. Niet in een lab.
Daaaaaaaaaaaag.

PS, en dat laatste zinnetje van jou slaat echt helemaal nergens op. Van welke planeet kom jij eigenlijk?
Gebruik jij dan ook consequent geen producten die op dieren zijn getest? Cosmetica, medicijnen, etc.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 15:56
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Ik aaste niet op een excuus hoor. Ik bedoel dat bovenstaande reacties op mij overkomen alsof je het hele topic als een soort persoonlijke aanval of vorm van discussie an sich ziet. Dat is het niet en hoef je er ook niet van te maken. Als je erover wilt discussiëren dan denk ik dat Deadlock er vast voor openstaat, maar je kunt het bericht ook gewoon ter kennisneming aannemen
Ja dat vind ik prima. Ik wil toch liever niet weer een hele discussie hierover.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 15:56
Verwijderd
Citaat:
De proeven op apen en honden misschien wel ja. Want dat vind ik toch wel erg ver gaan als je het mij vraagt.
Dan behoor je dus duidelijk tot de doelgroep van de reportage.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 15:57
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Gebruik jij dan ook consequent geen producten die op dieren zijn getest? Cosmetica, medicijnen, etc.
De cosmetica die ik gebruik (en dat is niet veel) is volgens mij niet op dieren getest dacht ik zo.
En medicijnen slik ik eigenlijk niet op het moment.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 16:02
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:

Daniel: Waar komt die mentaliteit "Als je niet met ons bent, ben je tegen ons." bij jou specifiek vandaan?
Het punt is gewoon dat ik soms het gevoel heb dat jij mij woorden in de mond probeert te leggen (corrigeer mij als ik ernaast zit). En dat vind ik gewoon niet zo prettig.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Het punt is gewoon dat ik soms het gevoel heb dat jij mij woorden in de mond probeert te leggen (corrigeer mij als ik ernaast zit). En dat vind ik gewoon niet zo prettig.
Dat is onzinnig. Ik heb een aantal keren middels een voorbeeld duidelijk gemaakt wat er gebeurt als jouw mening/suggestie gevolgd wordt. Dat is geen woorden in de mond leggen.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 16:20
Verwijderd
Citaat:
De proeven op apen en honden misschien wel ja. Want dat vind ik toch wel erg ver gaan als je het mij vraagt.
Oprechte vraag: waarom is het wel erg dat er op honden en apen wordt getest en niet om muizen, ratten of konijnen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2018, 16:33
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Oprechte vraag: waarom is het wel erg dat er op honden en apen wordt getest en niet om muizen, ratten of konijnen?
Ook dat heb ik niet gezegd. Ik vind dat van dat op muizen testen ook erg natuurlijk.
Maar apen zijn behoorlijk intelligent en ik ga er even vanuit dat zulke beesten nogal wat ruimte nodig hebben. Ik denk dat ze in zo'n lab nogal wat stres zullen ervaren. Kan haast niet anders. En daar zie ik een probleem in.
Sowieso horen apen eigenlijk gewoon vrij in de natuur. Het zijn wilde beesten dus.

Edit, ik lees net dat het om de Java aapjes gaan (zijn 1 van de weinige apen soorten waar nog op getest mag worden). Ze zijn gehuisvest op het laboratorium te Rijswijk genaamd het BPRC.

Laatst gewijzigd op 31-10-2018 om 17:04.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 17:04
Verwijderd
Citaat:
De proeven op apen en honden misschien wel ja. Want dat vind ik toch wel erg ver gaan als je het mij vraagt.
Hier zeg je dat je de proeven op honden en apen misschien wel zou verbieden, omdat je dat erg vindt. Daarmee wek je de indruk dat je het testen op muizen of konijnen minder erg vindt, niet erg genoeg om te verbieden (als je daar iets over te zeggen zou hebben).
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 17:06
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Er was een bedrijf genaamd Proefdiervrij die vroeger tegen dierproeven was. Nu hebben ze de strijdbijl begraven en proberen ze proefdier vrije technieken te stimuleren.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 17:24
Verwijderd
Jong0ns Daniel is een troll.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Jong0ns Daniel is een troll.
Ik denk dat hij een onbedoelde troll is maar bedoeld of onbedoeld, ik blijf er tegen schoppen.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 17:37
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Jong0ns Daniel is een troll.
Denk trapt er niet in!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 17:38
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Hier zeg je dat je de proeven op honden en apen misschien wel zou verbieden, omdat je dat erg vindt. Daarmee wek je de indruk dat je het testen op muizen of konijnen minder erg vindt, niet erg genoeg om te verbieden (als je daar iets over te zeggen zou hebben).
Zie mijn vorige post.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 17:39
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Jong0ns Daniel is een troll.
Ik ben helemaal geen trol.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Ik ben helemaal geen trol.
Je gedraagt je als een stereotype troll en dat zorgt ervoor dat mensen je dat label geven. Dus verander je gedrag zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 17:43
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Je gedraagt je als een stereotype troll en dat zorgt ervoor dat mensen je dat label geven. Dus verander je gedrag zou ik zeggen.
Ja prima. Maar mag ik dan misschien wel een mening hebben ofzo.

Waarom heb je eigenlijk mijn naam genoemd in je topic titel?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Ja prima. Maar mag ik dan misschien wel een mening hebben ofzo.
Wie zegt dat je geen mening mag hebben? Wij zeggen alleen dat sommige dingen geen mening zijn. Amsterdam=een stad in Nederland. Feit. Dat is geen mening.

Citaat:
Waarom heb je eigenlijk mijn naam genoemd in je topic titel?
Euh, heb je gezien wat ik postte in de eerste post?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-10-2018, 17:52
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Wie zegt dat je geen mening mag hebben? Wij zeggen alleen dat sommige dingen geen mening zijn. Amsterdam=een stad in Nederland. Feit. Dat is geen mening.
Wat voor onwaarheden heb ik in dit topic dan beweerd tot nu toe?


Citaat:
Euh, heb je gezien wat ik postte in de eerste post?
Ik had het niet over je post. Ik had het over je topic titel. Daar staat toch heel duidelijk ''Hey Daniël24'' vermeld. Dus.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 17:55
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Wat voor onwaarheden heb ik in dit topic dan beweerd tot nu toe?




Ik had het niet over je post. Ik had het over je topic titel. Daar staat toch heel duidelijk ''Hey Daniël24'' vermeld. Dus.
Misschien omdat hij een documentaire wilde doorgeven aan jou, om te zien dat het levens redt?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 17:57
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Misschien omdat hij een documentaire wilde doorgeven aan jou, om te zien dat het levens redt?
Oke ja dat zou ook kunnen natuurlijk he.
En uh....weetje wat ook zou kunnen?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Wat voor onwaarheden heb ik in dit topic dan beweerd tot nu toe?
Moet het specifiek over dit topic gaan? Je komt juist op me over als iemand die oneindig lang venijnig blijft doen naar aanleiding van wat iemand ooit gezegd hebt.

Citaat:
Ik had het niet over je post. Ik had het over je topic titel. Daar staat toch heel duidelijk ''Hey Daniël24'' vermeld. Dus.
Óf je doet nu heel dom óf je bent het. In beide gevallen heeft argumenteren weinig zin.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 17:59
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Oke ja dat zou ook kunnen natuurlijk he.
En uh....weetje wat ook zou kunnen?
Dat je cellen van mensen ook kunt gebruiken om levens te redden?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 18:05
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Moet het specifiek over dit topic gaan?
Ja.

Citaat:
Je komt juist op me over als iemand die oneindig lang venijnig blijft doen naar aanleiding van wat iemand ooit gezegd hebt.
Klopt. Zulke dingen onthoud ik inderdaad voor een lange tijd.

Citaat:
Óf je doet nu heel dom óf je bent het. In beide gevallen heeft argumenteren weinig
zin.
Nee helemaal niet. Sterker nog....ik vind eigenlijk dat jij een troll bent. Moet je eens kijken hoe vaak jij nu een reactie probeert uit te lokken van mij. Je maakt er zelfs speciaal een topic voor aan.
En een reactie proberen uit te lokken is 1 van de symptomen die bij een troll horen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Ja.
Het topic op Eten & Drinken is dicht, op Onzin mag bijna alles, dus dit leek me een logische plaats.

Citaat:
Klopt. Zulke dingen onthoud ik inderdaad voor een lange tijd.
Nare trek uit de gayscene. Doe eens niet.

Citaat:
Nee helemaal niet. Sterker nog....ik vind eigenlijk dat jij een troll bent. Moet je eens kijken hoe vaak jij nu een reactie probeert uit te lokken van mij. Je maakt er zelfs speciaal een topic voor aan.
En een reactie proberen uit te lokken is 1 van de symptomen die bij een troll horen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)
Jij kan mij een troll vinden, dat maakt me nog geen troll. Ik wilde je wijzen op iets over proefdieren een paar dagen nadat we een discussie over proefdieren hebben gevoerd. JIJ bent hier de troll.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 18:12
Verwijderd
Tering wat een draak weer.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 18:12
Verwijderd
Een proefdiervrije, dat wel.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Een proefdiervrije, dat wel.
Nou, dat weet hij niet eens zeker
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 18:15
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Wat een topic zeg, even popcorn bij de AH halen.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 18:31
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Nee helemaal niet. Sterker nog....ik vind eigenlijk dat jij een troll bent. Moet je eens kijken hoe vaak jij nu een reactie probeert uit te lokken van mij. Je maakt er zelfs speciaal een topic voor aan.
En een reactie proberen uit te lokken is 1 van de symptomen die bij een troll horen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)
Citaat:
Daniel24 na jullie discussie lijkt me het niet heel gek dat Deadlock je hier op wijst. Ik snap niet dat je direct zo fel daarvan wordt. Niemand zegt dat je het verplicht moet kijken of dat je erover moet discussiëren in dit topic.
Citaat:
Ik bedoel dat bovenstaande reacties op mij overkomen alsof je het hele topic als een soort persoonlijke aanval of vorm van discussie an sich ziet. Dat is het niet en hoef je er ook niet van te maken. Als je erover wilt discussiëren dan denk ik dat Deadlock er vast voor openstaat, maar je kunt het bericht ook gewoon ter kennisneming aannemen
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Nou, dat weet hij niet eens zeker
Misschien mag er op draken wel getest worden : lampje:
Daniel, mag dat?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 18:41
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Lieve mensen, ik moet helaas gaan. Ik heb een interessant leven. En heb het ontzettend druk op dit moment.

Ooh en deadlock..... je kan me kontje kussen loser.
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56.