Oud 13-05-2004, 16:13
efixer
efixer is offline
Well hello!

Ja, weer een vraag over PWS. Ik wou ik mijn PWS gaan onderzoeken waarom Robbie Williams het wel heeft gemaakt na Take That en Mark Owen niet, terwijl de laatste juist in Take That veel populairder was.

Maar wat is mijn (probleem)stelling?! Wat zijn deelvragen? Met zulke vragen moet je dan naar de PWS-begeleider, maar ja, die heeft nergens verstand van en waar zijn verstand zit, ik heb geen idee.

Ik dacht misschien kunnen jullie mij helpen. Ik had zelf een idee om ook mensen in het buitenland (Frankrijk, Engeland en Duitsland) te enqeuteren, omdat ik profiel C&M heb met Du12 en Fr12. Maar heo zouden jullie dit aanpakken en welke vragen zou jij stellen?! Wie heeft tips?!

[onderwerp aangepast, oude was http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=791662]

Laatst gewijzigd op 13-05-2004 om 16:47.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2004, 16:42
Ghost
Avatar van Ghost
Ghost is offline
ik dacht dat popmuziek helemaal niet mocht
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 16:48
efixer
efixer is offline
Citaat:
Ghost schreef op 13-05-2004 @ 16:42 :
ik dacht dat popmuziek helemaal niet mocht
Bij ons wel
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 17:14
PV
PV is offline
Wat cool een PWS over Robbie

Nja je kan het misschien wat breder trekken, of wil je het alleen over TT doen? Anders kan je ook N Sync, No Doubt, Destiny's Child, de BSB enzo erbij betrekken..

Maar uhm.. de stelling zou kunnen zijn:
Van een uit elkaar gegaande popgroep kan maar 1 persoon een succesvolle solo carriere krijgen.
of...
De basis voor een solo carriere ligt geheel in het succes van de popgroep (of juist niet, dan wordt je stelling dat het niet uitmaakt wat voor een succes de groep had).

het is nog best moeilijk om een goede te bedenken

Mensen in het buitenland kan je best vragen stellen.. Er zijn vast wel fora te vinden met Robbie of oud-Take That fans Maar wat je ze dan moet vragen, hangt af van je stelling denk ik.


edit: ik zie nu pas je oude topic.. daar staan ook wel nuttige dingen in toch?

Laatst gewijzigd op 13-05-2004 om 17:16.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 17:47
efixer
efixer is offline
Citaat:
PV schreef op 13-05-2004 @ 17:14 :
Wat cool een PWS over Robbie

(..)

edit: ik zie nu pas je oude topic.. daar staan ook wel nuttige dingen in toch?
Euh, ja dat zou ik ook doen. Maar als ik hier in Nederland flink wat mensen ondervraag, en ook nog in buitenland, en ook nog eens eerst leven en stijlveranderingen etcetera moet beschrijven, heb ik al echt veel uren.

Als je het zo breed trekt met nsync/justin en beyonce/destinychild dan wordt het erg breed en des te moeilijk onderzoek te doen en de oorzaken te vinden.

Ik kwam met een nieuws idee: Een robbie concert organiseren! En dan economie1 erbij betrekken, ivm de financiele kant. Dan alle aspecten aandacht geven als beveiliging, licht, camera, promotie, catering, kaartverkoop en natuurlijk alles binnen een bepaald budget houden. Natuurlijk niet gaan uitwerken, gewoon op papier Goed plan of wat!? Beetje research achter de robbie concerten en de mensen die hij vaak gebruikt enzo

Mening?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 20:04
PV
PV is offline
Citaat:
efixer schreef op 13-05-2004 @ 17:47 :
Euh, ja dat zou ik ook doen. Maar als ik hier in Nederland flink wat mensen ondervraag, en ook nog in buitenland, en ook nog eens eerst leven en stijlveranderingen etcetera moet beschrijven, heb ik al echt veel uren.

Als je het zo breed trekt met nsync/justin en beyonce/destinychild dan wordt het erg breed en des te moeilijk onderzoek te doen en de oorzaken te vinden.

Ik kwam met een nieuws idee: Een robbie concert organiseren! En dan economie1 erbij betrekken, ivm de financiele kant. Dan alle aspecten aandacht geven als beveiliging, licht, camera, promotie, catering, kaartverkoop en natuurlijk alles binnen een bepaald budget houden. Natuurlijk niet gaan uitwerken, gewoon op papier Goed plan of wat!? Beetje research achter de robbie concerten en de mensen die hij vaak gebruikt enzo

Mening?
Dat is ook een leuk idee Maar ik weet niet of dat echt een onderwerp voor een PWS is.. je kan het altijd vragen aan je leraar natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 01:50
Verwijderd
Zal ik je antwoord op de hoofdvraag alvast geven?!

Robbie heeft meer charisma en is een echte entertainer. Wat heb je nou aan die mierzoute ballads van Markie, dat schreef ie toch de hele tijd?!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Pws
HowLovely
2 31-03-2004 17:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:49.