Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2004, 11:21
starryeyed
Avatar van starryeyed
starryeyed is offline
Hoi Allemaal!

Ik werk samen met een hele leuke jongen. Ik werkte eerst bij de Mcdonads hij kon mij daar nog van omdat ik hem een keer hem heb geholpen. Ik kon hem echt niet meer maar goed. Ik vond hem meteen harstikke intressant.

Met een af andere smoes gaf hij zijn nummer. Ik heb hem toen mijn msn gesmst. Sinds dien msn-en we een paar weken.
Ik word steeds verliefder. Tijdje geleden heb ik hem verteld over dat ik met stage zou starten. En die maandag toen ik was begonnen kreeg ik meteen een smsje hoe het was. heel lief.

Maar goed op mijn werk hebben we ook wel oogcontact enzo.

Gister hem ik toch een eerste move gemaakt in mijn ogen dan. Ik zag hem in zn gewone kleren niet in zijn werkkleren. Ik heb hem toen die avond gesmst dat hij er heel lekker uit zag.

Maar hij heeft 2 nummers ik heb naar nummer 2 toe gestuurd. Net had ik hem op msn daar op vroeg ik of hij mijn smsje had gekregen hij zei nee. Ik stuurde berichtjes op dat nummer en met dat nummer verstuurt hij alleen maar.

Dat snap ik niet je kan toch ook gewoon ontvangen als je ook verstuurt?


Zou hij me nou leuk vinden of niet? Moet ik hem proberen los te laten wat zo moeilijk gaat (vlinders in mijn buik) of moet ik het gewoon vertellen? uitvragen?

Vast Bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-09-2004, 12:22
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Vertelleeeeee!!!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 12:27
Hagel
Hagel is offline
waarom los laten? die jongen heeft toch niks gedaan, zorg gewoon dat je voortaan smsjes wel goed stuurt. Of hij jou leuk vind, geen idee. Besteed die extra veel aandacht aan je? dan misschien wel.
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 12:29
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Krèk
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 12:36
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Hagel schreef op 13-09-2004 @ 13:27 :
waarom los laten? die jongen heeft toch niks gedaan, zorg gewoon dat je voortaan smsjes wel goed stuurt. Of hij jou leuk vind, geen idee. Besteed die extra veel aandacht aan je? dan misschien wel.
Precies. Is niets mis gegaan, alleen een miscommunicatie door 2 nummers. Nou ja, shit happens, kan gebeuren. Geen probleem verder toch?
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 12:43
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Das echt een geval van cu2.nl/onzekermeisje18
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 14:34
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
starryeyed schreef op 13-09-2004 @ 12:21 :
Hoi Allemaal!

Ik werk samen met een hele leuke jongen. Ik werkte eerst bij de Mcdonads hij kon mij daar nog van omdat ik hem een keer hem heb geholpen. Ik kon hem echt niet meer maar goed. Ik vond hem meteen harstikke intressant.

(...)
Ken, kende, gekend.
Kan, kon, gekund.

Edit: van dit soort topics word ik ook een beetje moe, maar goed. Doe je best zou ik zeggen.
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 14:57
bokky
Avatar van bokky
bokky is offline
Beetje overdreven allemaal, want er is ook nog zoiets als rustig opbouwen. Ik las namelijk dat jullie alleen nog maar een paar weken smsen. Dus om meteen al moe te worden als hij je smsje niet leest?
Ik heb bovendien momenteel ook 2 nummers omdat ik op 1 of andere vage manier op mijn normale telefoon geen smsjes ontvang. Dus daar gebruik ik mijn oude telefoon nu voor tot ik die andere weer aan de praat krijg.

Ik vind het allemaal een beetje gestressed over komen, vraag die jongen nu eerst maar eens wat leuks te doen buiten werk voordat je hem meteen los laat voor een onbeantwoord smsje.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 15:14
Verwijderd
Ik snap je probleem wel.. het is natuurlijk je eerste "versierpoging-smsje" en dan krijg je te horen dat hij het niet heeft gelezen, met als argument dat hij met die telefoon alleen smsjes verstuurt.. dat klinkt inderdaad een beetje vreemd.

Maargoed, wacht nog een tijdje en probeer dan nog iets.. begin over een leuke film in de bios waar je graag heen wilt ofzo. Verzin maar iets.
Als hij er dan weer niet op reageert of omheen draait moet hij maar zelf de volgende stap zetten.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 17:28
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ach ja, het kan misschien echt zijn dat hij het niet heeft gelezen.
Maar het kan ook zijn dat hij er verlegen van is geworden natuurlijk. En dat hij niet zo goed weet hoe hij er op reageert. Als hij dat SMS'je super had gevonden, had-ie meteen iets playerigs wel terug gestuurd. Nu weet je (als hij het berichtje heeft gekregen) dat hij er misschien een beetje overdonderd van is. Dit kan vaker gebeuren, dus ik zou zeggen: doe het wat rustiger aan en minder "versier"-achtig bij hem.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 19:38
Verwijderd
Als hij de inbox van dat ding nooit leegt, en het is 1 of ander prepaid geval, kan het best zijn dat het berichtje niet aankomt. Vooral als de TTL (time to live) van het smsje verstreken is (meestal 72 uur, maar kan ook minder zijn, afhankelijk van het netwerk).

In ieder geval hoeft het niet zoveel te betekenen.

Maar ja, je kan dus beter iets anders proberen
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 13:04
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 13-09-2004 @ 20:38 :
Als hij de inbox van dat ding nooit leegt, en het is 1 of ander prepaid geval, kan het best zijn dat het berichtje niet aankomt. Vooral als de TTL (time to live) van het smsje verstreken is (meestal 72 uur, maar kan ook minder zijn, afhankelijk van het netwerk).

In ieder geval hoeft het niet zoveel te betekenen.

Maar ja, je kan dus beter iets anders proberen
Dan had ie toch wel gezegd dat z'n inbox vol zat? En 'm daarna geleegd? En dan was het smsje alsnog binnengekomen? Van wat ik uit het verhaal begrijp kan er niet meer dan 20 uur tussen hebben gezeten..

maarja boeiend.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 14-09-2004 @ 14:04 :
Dan had ie toch wel gezegd dat z'n inbox vol zat? En 'm daarna geleegd?
Ja, je zou zeggen van wel Maar misschien is hij daar wel te laks voor geweest.

Het is sowieso vreemd dat hij 2 nummers heeft en eentje alleen maar gebruikt om te versturen. Waarom zou je zoiets doen?

Ik kan me zoiets alleen voorstellen als het een mobieltje van de zaak is waar hij (te) vaak smsjes op krijgt en goedkoop mee kan sms'en.

@TS: Heb je hem wel eens gevraagd waarom hij 2 nummers heeft?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 16:55
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 14-09-2004 @ 15:45 :
Ja, je zou zeggen van wel Maar misschien is hij daar wel te laks voor geweest.
Dan vond hij haar dus niet echt leuk. Want als je iemand leuk vindt ben je toch zeker wel benieuwd naar wat diegene gesmst heeft, t had gekund dat ze hem mee uit vroeg ofzo. Dan had ie toch op z'n minst wel gevraagd van "nee helaas, ik kan 'm niet meer zien, maar wat had je gesmst dan?"
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 17:19
*RooSs*
*RooSs* is offline
Soms komen smsje gewoon niet aan?

Niet meteen opgeven ofzo
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 17:40
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Jammer dat ze er niet meer op reageert
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 17:47
Verwijderd
ja idd Zat ik 'm helemaal te analyseren.. alle moeite voor niks
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 17:48
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 14-09-2004 @ 18:47 :
ja idd Zat ik 'm helemaal te analyseren.. alle moeite voor niks
Ach, ze heeft vast onze wijze raad opgevolgd en is nu lekker met em naar de bios ofzo
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-09-2004, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 14-09-2004 @ 17:55 :
Dan vond hij haar dus niet echt leuk. Want als je iemand leuk vindt ben je toch zeker wel benieuwd naar wat diegene gesmst heeft, t had gekund dat ze hem mee uit vroeg ofzo. Dan had ie toch op z'n minst wel gevraagd van "nee helaas, ik kan 'm niet meer zien, maar wat had je gesmst dan?"
Dat is zeker waar, hij had op z'n minst ernaar kunnen vragen.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 18:36
Falkh
Avatar van Falkh
Falkh is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 13-09-2004 @ 13:43 :
Das echt een geval van cu2.nl/onzekermeisje18
Verpest nou niet alles


























laat wat voor mij over
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 23:44
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
starryeyed schreef op 13-09-2004 @ 12:21 :


Gister hem ik toch een eerste move gemaakt in mijn ogen dan. Ik zag hem in zn gewone kleren niet in zijn werkkleren. Ik heb hem toen die avond gesmst dat hij er heel lekker uit zag.

vet goeie move,
behandel em als een stuk vlees.

en ook echt via sms, omg.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #66
Verwijderd
500 06-02-2010 10:20
Software & Hardware [MS Word] regelafstand
Tjaan
8 26-03-2006 12:58
Verhalen & Gedichten [VO] Als honing
Vogelvrij
7 02-02-2006 17:50
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap VN veroordelen 'rampzalige' huisuitzettingen Zimbabwe
Str0nk
165 05-08-2005 15:57
Liefde & Relatie word hier een beetje moe van..
EkiaM
8 18-01-2005 10:28
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Pim Fortuyn: onomstreden omstreden
Captain
248 10-02-2002 15:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11.