Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2002, 15:32
BL44DK1PJ3
BL44DK1PJ3 is offline
wat zouden jullie doen als je een jongen/meisje op internet ontmoet en die helemaal geweldig vin???
ik heb namelijk een jongen ontmoet op internet en hijs zoo sweety maar hij woont ook verweg en ik ken hem niet persoonlijk, wat moet ik doen???
hebben jullie misschien tipzz for me??
alvast bedankt
__________________
Love is a Never-ending story!!! think about it!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2002, 15:34
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
heb je al een foto?
dit kan de zaak helemaal veranderen he.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 15:37
BL44DK1PJ3
BL44DK1PJ3 is offline
ja ik heb zat foto's gesien, maar ik weet het niet!!! hijs een lkkrding, lief, aardig maar tog is er iets dat me tegen houdt
__________________
Love is a Never-ending story!!! think about it!!!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 15:37
Verwijderd
Op internet 'ontmoet' je niemand, op internet kom je met iemand in contact. Ontmoeten is imo altijd IRL. Maar dat terzijde.

Ik zou m'n gevoelens niet baseren op die lieve MSN-gesprekken of leuke SMS'jes. Kijk eerst maar eens hoe die persoon 'echt' is, dus bv door met hem te bellen, zijn stem en manier van praten te horen.

Heel misschien kun je hem een keer ontmoeten als hij niet ál te ver weg woont (of je het geld ervoor over hebt) maar ik zou zonder 'echt' contact niet voor de real-life ontmoeting gaan..straks zit je tweeënhalf uur in de trein voor iemand die je na een halfuurtje al vreselijk oninteressant vindt.

Dus mijn advies: eerst foto, eerst bellen, dan afspreken. En verwacht er niet teveel van, dan kan het alleen nog maar méévallen.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 15:41
BL44DK1PJ3
BL44DK1PJ3 is offline
ja daar heb je wel gelik in, maar we hebben op MSn dan (heb je het al) gesprekken van 5 á 6 uur!!! en je foto's heb ik wel al gesien van hem!!! dus ja maar moet ik er ook met hem over beginnen of niet dat durf ik ook niet egt omdat ik niet weet of hij mij hetzelfde ziet als ik hem. Hij zegt wel dat hij me lief vin en een toffe meid maar tog *zucht
__________________
Love is a Never-ending story!!! think about it!!!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 15:50
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
Er voor gaan. Heb ik destijds ook gedaan en we zijn al aan jaar samen. Het is soms wel moeilijk als je bijvoorbeeld net als ik 90km bij m'n vriendin vandaan woon.

Stuur wel eerst een foto van elkaar en bel regelmatig voordat je afspreekt. Suc6
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 15:55
BL44DK1PJ3
BL44DK1PJ3 is offline
tja, *zucht* bellen? kbel wel vaak met een andere jongen van i-net maar hem ziek als gewone vriend!!! (hij mij niet,hij is helemaal gek van me maar das een ander probleem) maar kijk ik ben over 11 dagen en jij 17 dus vaak afspreken, HUMZ zal dat lukken? I HOPE SO!!! maar bellen kan nog komen ja, alleen zijn ouders doen daar niet zo makkelijk over die zijn heel streng in de opvoeding en ik ben bag dat ik weer het zelfde verhaal krijg met me pa als toen bij me ex (dat was nietleuk!!!)
maar moet ik het hem zeggen of niet???

(mare wel tnx voor jullie tipzzz, kga er nu een beetje anders over denken!!!)
-XxXxX-
__________________
Love is a Never-ending story!!! think about it!!!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 15:57
BL44DK1PJ3
BL44DK1PJ3 is offline
over 11 dagen 14 (sorry)
en hij wont 60 km ofzo van me vandaan
__________________
Love is a Never-ending story!!! think about it!!!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 16:05
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
Ik zal het hem in ieder geval wel vertellen. Weet je gelijk of hij ook hetzelfde voor jou voelt. SuC6
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 16:12
beertje16
beertje16 is offline
k'heb pcies hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 16:17
BL44DK1PJ3
BL44DK1PJ3 is offline
en wat doe jij eraan???
xxx
__________________
Love is a Never-ending story!!! think about it!!!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 17:04
Verwijderd
Ik denk, bot gezegd, dat het in jouw geval zinloos is. Kijk, als je van allebei weet dat je hetzelfde voor elkaar voelt, dan kun je beslissen de tijd, het geld en de moeite te nemen die je in zo'n lange-afstandsrelatie moet steken. Je moet ook geen type zijn wat zijn/haar vriend al mist op het moment dat-ie de deur uit loopt, want er zullen tijden zijn dat je elkaar niet vaak ziet.

Maar in dit geval denk ik dat het weinig zin heeft. Je moet wel realistisch blijven. Je bent 14, hebt het waarschijnlijk druk met school, misschien strenge ouders en nog geen auto, brommer of OV-studentenkaart. Dan kun je hem dus vrijwel nooit zien. Hij zal altijd naar jou moeten komen (geen ouder laat z'n dochter van 14 zo'n eind met de trein reizen). Ik denk gewoon dat je hem maar gewoon als 'die leuke jongen van MSN' moet blijven zien en het op dit punt in je leven gewoon meer in je eigen omgeving moet zoeken...
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 17:19
BL44DK1PJ3
BL44DK1PJ3 is offline
heb jij weleens een i-net liefde gehad dan??
zoja, dan liep het bij jou cker niet goed
zonee, wat lul je dan als je niet eens weet waar je het over heb!!!:@:@
jij denk er egt veel te negatief over
en vriendjes en school zijn makkelijk te combineren hoor!!!
__________________
Love is a Never-ending story!!! think about it!!!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 17:34
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
BL44DK1PJ3 schreef:
heb jij weleens een i-net liefde gehad dan??
zoja, dan liep het bij jou cker niet goed
zonee, wat lul je dan als je niet eens weet waar je het over heb!!!:@:@
jij denk er egt veel te negatief over
en vriendjes en school zijn makkelijk te combineren hoor!!!
Hey niet zo gemeen tegen Wouter he
Hij weet donders goed waat hij het over heeft.

School en vriendjes zijn natuurlijk makkelijk te combineren, zoals je zelf al aangeeft. Maar vergeet niet: als je vriendje aan de andere kant van het land woont, zal je hem erg veel missen. De momenten dat je samen bent, zullen geweldig zijn, echt een feestje. Maar veel mensen, vooral als je nog jong bent, en van duizenden dingen afhankelijk, kunnen er niet tegen om hun vriend/vriendin dan te zien vertrekken, terwijl ze weten dat het weer lang duurt voordat ze hem/haar weer zien.

Mijn advies dus: begin eerst rustig aan met bellen. Klikt dat goed: dan kan je afspreken, maar doe een beetje rustig aan.
Deze adviezen komen misschien zeikerig over, maar ik heb me ooit zelf ook in een relatie gestort met iemand die ver weg woonde, en daar heb ik mezelf bijna in verloren.
Succes ermee!
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 17:45
BL44DK1PJ3
BL44DK1PJ3 is offline
sorry dat ik zo tegen Wouter doe maar hij loopt bij iedereen te zeiken!!! en daar kank niet zo goed tegen!!!
mare ja je heb wel gelijk maar als je dingen niet probeer, risico;s neem kom je niet ver. en ik ben een risico-nemer dus ja en er word mij ook van heel veel kanten gezegt dat ik het moet proberen dus ja...
__________________
Love is a Never-ending story!!! think about it!!!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 18:15
Verwijderd
Citaat:
BL44DK1PJ3 schreef:
wat zouden jullie doen als je een jongen/meisje op internet ontmoet en die helemaal geweldig vin???
ontmoeten.

heb ik namelijk 6 maanden geleden gedaan en nu issie nog steeds mn vriendje...
als je er een goed gevoel over hebt..dan doen (wel denken aan veiligheid dus afspreken op drukke plek enzo)

wie niet waagt..

Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 18:17
Verwijderd
Sinds wanneer loop ik bij iedereen te zeiken? Ik geef gewoon wat suggesties...

Als jij een serieuze vraag hebt, probeer ik die serieus te beantwoorden. Dan ga ik ook echt reeël bekijken wat het probleem is en geen slap gezeik ophangen zoals 'ga ervoor, bla bla, liefde kent geen afstand, bla bla'. Ik wil gewoon realistisch zijn en jouw een (in mijn ogen) zo passend mogelijk antwoord geven.

Ik wil je ook wel in de waan laten, lekker stroop om je mondje smeren zodat je denkt dat je de hele wereld aankan, maar dan kom je er later zelf op een harde manier achter...get used to it, als jij op een forum een vraag stelt kun je antwoorden krijgen die je niet aanstaan. Ik vind dat ik heel fatsoenlijk en beargumenteerd m'n mening uiteen heb gezet en dat jij niet het recht hebt om zo te reageren.

Als het je niet aanstaat, dan zoek je het verder zelf maar uit. Veel succes!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 18:20
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Go wout, go wout

Oh en:
Citaat:
BL44DK1PJ3 schreef:
maar hij loopt bij iedereen te zeiken!!! en daar kank niet zo goed tegen!!!
mare ja je heb wel gelijk
Je geeft hem gelijk, en toch vind je hem zeiken..?
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-03-2002, 18:25
BL44DK1PJ3
BL44DK1PJ3 is offline
nee rosi jij heb gelijk, maar hij ziet mijn situatie verkeerd en sorry dak net zo uitviel kwas een beetje erg saggo...
maar aan de ene kant hebben jullie wel gelijk maar aan de andere kant heb ik zoiets van als je het niet probeer kom je er nooit achter hoe dingen in de wereld zijn en ik heb altijd zoiets van, "van je fouten leer je" en ik heb dat zelf ondervonden en alles gebeurt met een reden dus als ik het probeer ook!!!
__________________
Love is a Never-ending story!!! think about it!!!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 18:27
Monica
Avatar van Monica
Monica is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik denk, bot gezegd, dat het in jouw geval zinloos is. Kijk, als je van allebei weet dat je hetzelfde voor elkaar voelt, dan kun je beslissen de tijd, het geld en de moeite te nemen die je in zo'n lange-afstandsrelatie moet steken. Je moet ook geen type zijn wat zijn/haar vriend al mist op het moment dat-ie de deur uit loopt, want er zullen tijden zijn dat je elkaar niet vaak ziet.

Maar in dit geval denk ik dat het weinig zin heeft. Je moet wel realistisch blijven. Je bent 14, hebt het waarschijnlijk druk met school, misschien strenge ouders en nog geen auto, brommer of OV-studentenkaart. Dan kun je hem dus vrijwel nooit zien. Hij zal altijd naar jou moeten komen (geen ouder laat z'n dochter van 14 zo'n eind met de trein reizen). Ik denk gewoon dat je hem maar gewoon als 'die leuke jongen van MSN' moet blijven zien en het op dit punt in je leven gewoon meer in je eigen omgeving moet zoeken...

Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Ik was net een maand 15 toen ik een jongen van internet ontmoette (voor de mensen die er al vroeg waren: t was Spacey), dat is meer dan prima gegaan. De afstand was een tijd ZH-Friesland, ongeveer 250 km dus.
Ik mocht van mijn moeder naar hem toe, we hebben het er gewoon over gehad en na een gesprek was ze het er wel mee eens. Als je gewoon overdag rijdt kan er weinig gebeuren.

Het ligt er ook aan hoe je bent als je verliefd bent. Als je idd hem ieder moment wil zien, hem heel veel en vooral vaak mist, is het een beetje onbegonnen werk. Anders zou het moeten kunnen, immers echte liefde overwint alles.
Met school moet je duidelijke afspraken maken, idd je zult doordeweeks meer moeten doen en je eventuele (naja, 14..) baantje op moeten geven. Die kan er niet bijblijven.

Ik zou eerst een tijdje met hem gaan bellen, om erna eens af te spreken. Dat kan best dichterbij, zodat als hij je toch niet bevalt je gewoon weer naar huis kunt gaan en je niet een heel eind terug hoeft te reizen. Probeer dat wel van te voren af te spreken, dat je eerlijk tegen elkaar bent. Dat de een een vreselijke dag heeft, schiet niks op.

Met mn tweede vriend was dat ook zo, eerst een tijd bellen, dan ontmoeten. Nou ja, "weer" ontmoeten, want toen we niet verliefd waren hadden we elkaar ook al eens gezien. Op meetings, dat soort dingen. Het kan best, ik heb het mee mogen maken en ben er positief over te spreken

Succes!


__________________
This is our last dance.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 18:28
BL44DK1PJ3
BL44DK1PJ3 is offline
enne danique,
tnx
ja ik wil het ook wel proberen, afspreken enzo maar daar wilk het ook met hem over hebben ook al durf ik dat niet egt!!! maar jah dat zie ik nog wel
maar heb jij niet een grote afstand tussen jullie??? wij wel!!!
__________________
Love is a Never-ending story!!! think about it!!!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 18:34
BL44DK1PJ3
BL44DK1PJ3 is offline
TNX Monica ik ben het eigenlijk helemaal met je eens!!!
en wie niet waagt wie niet wint zegt hij ook altijd, over vanalles!!!
dus ik ga het er gewoon met hem over hebben als het moment daar is enne we zien wel wat eruit komt maar de reactie van mijn ouders ben ik een beetje bang voor!!!
__________________
Love is a Never-ending story!!! think about it!!!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 18:38
Monica
Avatar van Monica
Monica is offline
Citaat:
BL44DK1PJ3 schreef:
TNX Monica ik ben het eigenlijk helemaal met je eens!!!
en wie niet waagt wie niet wint zegt hij ook altijd, over vanalles!!!
dus ik ga het er gewoon met hem over hebben als het moment daar is enne we zien wel wat eruit komt maar de reactie van mijn ouders ben ik een beetje bang voor!!!
ik zou het ze een beetje op tijd vertellen (ik deed dat dus niet ). Ik wist wel hoe ze zouden reageren, omdat mn zus ook wel es een meetinkje (wat een familie hier ) had gehad dat goed afgelopen was.
Ga iig geen relletje schoppen maar voer gewoon een redelijk gesprek, zonder verwijten ist beste, dan kom je t meest ver.

Tuurlijk weet ik niet hoe het in jouw situatie is, natuurlijk moet vermeld blijven worden dat niet iedere jongen hoeft te zijn zoals hij zich voordoet op internet..ik ken ook wel verhalen waarbij het misgelopen is.
__________________
This is our last dance.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 18:42
Monica
Avatar van Monica
Monica is offline
Citaat:
nare man schreef:
Sinds wanneer loop ik bij iedereen te zeiken? Ik geef gewoon wat suggesties...

Als jij een serieuze vraag hebt, probeer ik die serieus te beantwoorden. Dan ga ik ook echt reeël bekijken wat het probleem is en geen slap gezeik ophangen zoals 'ga ervoor, bla bla, liefde kent geen afstand, bla bla'. Ik wil gewoon realistisch zijn en jouw een (in mijn ogen) zo passend mogelijk antwoord geven.

Ik wil je ook wel in de waan laten, lekker stroop om je mondje smeren zodat je denkt dat je de hele wereld aankan, maar dan kom je er later zelf op een harde manier achter...get used to it, als jij op een forum een vraag stelt kun je antwoorden krijgen die je niet aanstaan. Ik vind dat ik heel fatsoenlijk en beargumenteerd m'n mening uiteen heb gezet en dat jij niet het recht hebt om zo te reageren.

Als het je niet aanstaat, dan zoek je het verder zelf maar uit. Veel succes!
mjah hier ben ik het dan weer wel mee eens
__________________
This is our last dance.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 18:44
BL44DK1PJ3
BL44DK1PJ3 is offline
nou mijn ouders denken dat alles van i-net slecht is en tog kreeg ik kabel maar goed
ze zeggen ja hij kan wel een vend van 40 zijn nou dat is absoluut niet hahah en ja ik zie wel hoe zijn ouders reageren nou ja me ma zal het denk ik wel ok vinden maar me pa *SNIK SNIK* maar ok dat zien we wel enne tnx voor je reactie ik heb er veel aan!!!
__________________
Love is a Never-ending story!!! think about it!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2002, 18:53
Monica
Avatar van Monica
Monica is offline
Citaat:
BL44DK1PJ3 schreef:
nou mijn ouders denken dat alles van i-net slecht is en tog kreeg ik kabel maar goed
ze zeggen ja hij kan wel een vend van 40 zijn nou dat is absoluut niet hahah en ja ik zie wel hoe zijn ouders reageren nou ja me ma zal het denk ik wel ok vinden maar me pa *SNIK SNIK* maar ok dat zien we wel enne tnx voor je reactie ik heb er veel aan!!!
dan vertel je het je vader toch niet? of pas achteraf, als ie er niks meer aan kan doen? hangt er je misschien wel wat boven je hoofd, maar ok je bent iig geweest..

You're welcome (ben aardig vandaag )
__________________
This is our last dance.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 19:01
BL44DK1PJ3
BL44DK1PJ3 is offline
hahaha,
nou ik denk dat me pa een beetje uit zijn dak gaat maar ja
geweest is geweest!!
maar kmoet eerst aan hem vragen of hij wel wil!!! das wel zo handig!!! hahaha
__________________
Love is a Never-ending story!!! think about it!!!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 19:22
ZzZzJaNtAlZzZzkiE
Avatar van ZzZzJaNtAlZzZzkiE
ZzZzJaNtAlZzZzkiE is offline
Citaat:
BL44DK1PJ3 schreef:

en hij wont 60 km ofzo van me vandaan
ach...afstand is nie belangrijk joh...vindik dan heh........gwoon fotow..en bellen ook en na een lange tijd....ontmoeten
__________________
ach...:) haha lievurg ook :) jij!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 19:29
BL44DK1PJ3
BL44DK1PJ3 is offline
Ja vind ik aan de ene kant ook wel,
nu ik die reacties heb gehad den ik er ook wel zo over...
en (bijna) iedereen zegt dat dus wrom zou ik het niet vinden maar ja *zucht*
__________________
Love is a Never-ending story!!! think about it!!!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 20:07
OriginalMisfit
Avatar van OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
dit heb ik al vaak verteld maar ik heb mn vriendin (16)ook op inet ontmoet ze woond in america en ik ben er gewoon heen gegaan eigenlijk was het best roekeloos maar ik ben ook een stukje ouder (20) en ik kende er zon 6 maanden online en had er gebeld enzo. Toen ben ik drie weken bij haar geweest : het was geweldig! Zeker de beste 3 weken van mn leven tot toen toe. We zijn helemaal gek met mekaar en zelfs haar ouders vinden me aardig.
In november ben ik nog een keer gegaan maar dit keer voor 3 maanden en ik zit nu alweer 3 weken thuis. De afstand is moelijk maar we houden ons stand met de gedachte dat zals we mekaar weer zien alles goed is
In mei komt ze naar amsterdam voor 3 maanden en ik kan niet wachten haar te laten zien waar en hoe ik woon hier. Ik geloof alleen dat ze niet terug wil naar huis dus daar moeten we nog wat op vinden.
__________________
010101000110100001101001011100110010000001101001011100110010000001001110011011110111010001101000011010010110111001100111
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 20:19
BL44DK1PJ3
BL44DK1PJ3 is offline
Citaat:
OriginalMisfit schreef:
dit heb ik al vaak verteld maar ik heb mn vriendin (16)ook op inet ontmoet ze woond in america en ik ben er gewoon heen gegaan eigenlijk was het best roekeloos maar ik ben ook een stukje ouder (20) en ik kende er zon 6 maanden online en had er gebeld enzo. Toen ben ik drie weken bij haar geweest : het was geweldig! Zeker de beste 3 weken van mn leven tot toen toe. We zijn helemaal gek met mekaar en zelfs haar ouders vinden me aardig.
In november ben ik nog een keer gegaan maar dit keer voor 3 maanden en ik zit nu alweer 3 weken thuis. De afstand is moelijk maar we houden ons stand met de gedachte dat zals we mekaar weer zien alles goed is
In mei komt ze naar amsterdam voor 3 maanden en ik kan niet wachten haar te laten zien waar en hoe ik woon hier. Ik geloof alleen dat ze niet terug wil naar huis dus daar moeten we nog wat op vinden.

ik hoop dat je er wat op vind en dat het bij mij ook zo afloopt als ik hem ooit ontmoet! maja dat zien wel allemaal wel en ik moet ook kijken wat hij ervan vind/denkt dus ja...
maar in iedergeval voor de aanmoediging enne veel plezier met je vriendin!!!

greetzzz and kissesss


[Dit bericht is aangepast door BL44DK1PJ3 (01-03-2002).]
__________________
Love is a Never-ending story!!! think about it!!!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 20:34
Verwijderd
Ik heb verkering met iemand die ook een heel eind van me vandaan woont en ook ik mag niet alleen met de trein van mn ouders naar hem toe.. We zijn irl verliefd geworden, daarvoor was het alleen vriendschap. Je moet je realiseren dat er nadelen zijn. Veel nadelen. Maar je moet ze afwegen tegen de voordelen en dan kijken of je het proberen wil. Het is moeilijk, heel moeilijk.. As je echt van hem houdt, zul je em vreselijk missen als hij weer weg is ensow, en dat is echt moeilijk as je hem maar weinig ziet. dat was voor mij ook een reden om het uit te maken, maar ik (en hij ook) was er helemaal kapot van. het is nu weer aan (gelukkig) . Bedenk dat de afstand niet zal veranderen. Het blijft ver, het blijft lang. Maar ware liefde zal overleven..

Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 20:36
AMDFreak
Avatar van AMDFreak
AMDFreak is offline
Hoi,

Ik heb zo iets ook, alleen dan net andersom Ik vindt een meisje heel erg leuk (zie signature).
We hebben alleen maar ervaringen met internet.. Ik heb haar nog niet aan de telefoon gehad.. omdat ik nog niet alleen thuis ben geweest.. (sjah.. ik wil ook wel wat privacy!).

Ik heb al foto's van haar gezien en zij die van mij.. En zij vindt mij dus leuk (gelukkig).

Alleen weet ik nog niet wanneer
en het voordeel is ook dat we bij elkaar in de stad wonen (YAHOO)
__________________
Vrijgezelllll
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 20:47
BL44DK1PJ3
BL44DK1PJ3 is offline
Citaat:
Myself! schreef:
Ik heb verkering met iemand die ook een heel eind van me vandaan woont en ook ik mag niet alleen met de trein van mn ouders naar hem toe.. We zijn irl verliefd geworden, daarvoor was het alleen vriendschap. Je moet je realiseren dat er nadelen zijn. Veel nadelen. Maar je moet ze afwegen tegen de voordelen en dan kijken of je het proberen wil. Het is moeilijk, heel moeilijk.. As je echt van hem houdt, zul je em vreselijk missen als hij weer weg is ensow, en dat is echt moeilijk as je hem maar weinig ziet. dat was voor mij ook een reden om het uit te maken, maar ik (en hij ook) was er helemaal kapot van. het is nu weer aan (gelukkig) . Bedenk dat de afstand niet zal veranderen. Het blijft ver, het blijft lang. Maar ware liefde zal overleven..

hoe zie jij hem dan??? komt hij naar jou???
ja kijk ik heb dezelfde begin situaitie als jou ik mag ook niet alleen met de trein, dan heb ik geluk dat een vriend van me mee zou gaan als ik egt niet alleen mag!!! (niet dat hij dan de hele dag op me lip zit maar hij neemt ze vriendin ook mee en dan gaan hun samen naar de stad ofzo das wel :cool maar ok das niet boeiend en het is wat jij zeg: "Maar ware liefde zal overleven.." en zo denken we er trouwens allebei over (hij&ik) dus ik ga gewoon met hem praten...
(enne ik hoop voor je dat jullie het nu wel weer aankunnen, de afstand)
greetzzz and kissesss
__________________
Love is a Never-ending story!!! think about it!!!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 20:52
BL44DK1PJ3
BL44DK1PJ3 is offline
Citaat:
AMDFreak schreef:
Hoi,

Ik heb zo iets ook, alleen dan net andersom Ik vindt een meisje heel erg leuk (zie signature).
We hebben alleen maar ervaringen met internet.. Ik heb haar nog niet aan de telefoon gehad.. omdat ik nog niet alleen thuis ben geweest.. (sjah.. ik wil ook wel wat privacy!).

Ik heb al foto's van haar gezien en zij die van mij.. En zij vindt mij dus leuk (gelukkig).

Alleen weet ik nog niet wanneer
en het voordeel is ook dat we bij elkaar in de stad wonen (YAHOO)

ja of hij mij leuk vind week nog niet helemaal 100& cker, das 1 en 2 we hebben nog nooit gebeld net als jij en 3 hij woint ver weg, maar nix is te verweg... (ben ik 8er gekomen door de reacties op mijn topic) enne ja bellen met hem wilk wel en vraag ik ook gewoon en ja dan moek ook wel privacy hebben ja hahah (net als jou...) das wat fijner,
maar weten jou ouders dit??? zoja wat vinden ze ervan???

greetzzz and kissesss
__________________
Love is a Never-ending story!!! think about it!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Liefde geeft geen vleugels
ZitriN
8 26-06-2006 18:42
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Als de liefde voor de maan gaat.
Ieke
0 05-04-2005 16:44
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Liefde in F Majeur
Tovenaar
9 13-03-2005 19:15
Liefde & Relatie (internet)dating
Verwijderd
43 12-12-2003 10:11
Liefde & Relatie internet liefdes?
CraZyLaDy
47 09-02-2003 10:06
ARTistiek Wat lief moest worden :S
Nachtvlinder
5 13-10-2001 13:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:05.